گوناگون

اینستاگردی با سلبریتی های ایران : از بهنوش بختیاری تا الناز شاکردوست

سرویس اینستاگردی لوکس تهران، چند روزی است که برای آگاهی خوانندگان عزیز از آخرین اینستانوشته های شخصیت های ورزشی، سینمایی، موسیقیایی و مد و لباس ایران و جهان، نگاهی دارد به جدید ترین پست های سلبریتی ها تا از سبک زندگی دیجیتالی آن ها بیشتر آشنا شده و در این گشت و گذار دیجیتالی، با برندها و استایل های جدید این افراد آشنا شویم.

اینستاگردی، یکی از فعالیت های جذاب روزانه صدها میلیون نفر از کاربران جامعه اطلاعاتی جهان است که اپلیکیشن برترین استارت آپ سال های اخیر (اینستاگرام) را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و مشغول لایک و فالو بازی هستند. اینستاگرام، تنها ابزار تفریح و سرگرمی و ارتباطی نیست. میلیون ها کاربر اینستاگرام به خصوص در عرصه مد و لباس و لاکچری گردی، به تولید محتوا در این شبکه مشغول هستند و درآمد زایی دیحیتالی دارند و دنیای جذاب فشن بلاگر ها (fashion blogger) از ان جمله است.

اگر دوست دارید با استارت آپ های لاکچری آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید. در گزارش امروز، گشتی زده ایم در اینستاگرام شخصیت های معروف ورزشی، سینمایی، موسیقیایی و اجتماعی ایران تا با جدید ترین پست های آنان در دومین ماه فصل رنگارنگ پاییز آشنا شویم.

با اینستاگردی امروز لوکس تهران،‌ همراه ما باشید.

اینستاگردی با ارتش بهنوشی ها

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و بزودی شمار مخاطبانش از مرز ۶ میلیون تن فرا تر خواهد رفت. او در کنار مهناز افشار و الناز شاکردوست، صفحات پر بیننده ای در اینستاگرام دارند که همواره مطالبش به خصوص در عرصه مد و لباس، با استقبال جامعه کاربران مواجه می شود. بهنوش بختیاری از فالورهای خود با عنوان : ارتش بهنوشی ها یاد می کند.

بهنوش بختیاری ظرف ۳ سال اخیر در حیطه اینستا بازی و لاکچری گردی هایش در این شبکه، بیش از ۱۹۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۶ میلیون فالور کسب کرده است که رقمی قابل ملاحظه است. وی خود را حامی ترنس های ایران و تهیه کننده و مستندساز و سفیر بنیاد بیماری های خاص معرفی می کند. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید. صفحه وی اخیرا تیک آبی از اینستاگرام گرفت.

پست اینستاگرام بهنوش بختیاری

او همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، پس از عمل جراجی از بیمارستانی در تهران مرخص شد و گفت:

_شکر خدا که جراحی سخت و روزهای سخت تر من به خیر گذشت..💖 دوران استراحت رو طی میکنم…جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم…بوسه به دستهای شجاع و مهربانش میزنم…. و همینطوردکتر کردی عزیزدل و پرسنل و پرستاران به غایت مهربان بیمارستان عرفان نیایش….و همینطور زحمات بی دریغ همسرم…خانواده هامون…وتشکر ازاقوام…دوستان…همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن…💖💖ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم….هرچه بود از دعای شما بود…..💖❤💚خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد…..خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید….و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید…..هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم….و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم.

جدید ترین پست بهنوش مربوط به تصویر بالا است  پرتره ای از خود را به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت:

تنها کانال رسمی من در تلگرام.

یکی دیگر از پرتره های خاص خانم بختیاری مربوط به ۲ ماه پیش است که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید و زیرش نوشت:

_  دوستان….تشکر فراوان از اظهار لطف همه شما نسبت به این حقیر…..بعد از گذاشتن پست قبلی در مورد مادری که فرزندش را برای فروش گذاشته بود.‌‌‌‌….تعدادزیادی از مردم نازنین..کامنت و دایرکت دادن که ما داوطلبانه اماده کمکیم..قرار است که بیست و یک همین ماه به دروازه غار بریم و کمکهای دوستان رو مستقیم به دستشون برسونیم…هرکی پایه اس بسم الله…تاکید میکنم که اینکار دلیه….اگر قلبتون راضیه انجامش بدید..اگر نه هیچ اجباری نیست.

بهنوش بختیاری در زمینه مدلینگ کارهای بسیاری با برندهایی مانند پاندورا انجام داده که در گزارشی اختصاصی، به مرور فعالیت های مد و لباس بهنوش بختیاری در لوکس تهران خواهیم پرداخت.

اینستاگردی با مهناز افشار

مهناز افشار، دیگر سلبریتی پر مخاطب ایرانیان در اینستاگرام است که با وجود تعداد کم پست های ایشان در چند سال اخیر، اما فالورهای بسیاری دارد و معمولا پست هایش برای عاشقان اینستاگردی و مد و لباس، خبر ساز و جذاب است. وی تا کنون بیش از ۶۵۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۶.۴ میلیون فالور دارد و تیک آبی اینستاگرام را بدست آورد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

وی در جدیدترین پست خود که در بالا تصویر آن را مشاهده می کنید، در حالت خنده است و از روسری جدیدش رونمایی کرد و گفت: با پانی جان پناهی ها از طرف پروژه اعلام شد. اجازه نداشتم عکس فیلم رو فعلا بزارم. ببخشید پاک کردم دیگه!

جدید ترین فوتوشوت خاص خانم افشار را میتوان در تصویر زیر جستجو کرد که برای آرزوی یک آدینه خوب آبان ماهی منتشر شد و قریب به ۱۹۲ هزار لایک دریافت کرد.

مهناز اطلاعاتی درباره برند روسری و طراح این استایل و برند اکسسوری ها ارائه نکرد. یکی از خاص ترین تصاویری که مهناز افشار در پست های آبان ماهی خود منتشر کرد، مربوط به تصویر زیر است که او را در سکانس یکی از فیلم هایش در کنار بهرام رادان، سوپر استار سینمای ایران نشان میدهد. وی زیر این پست نوشت:

عشق یعنی حالت خوب باشه . دیالوگ و عکس پشت صحنه فیلم سینمایی پل چوبی با همکار و رفیق عزیزم بهرام رادان.

اگر به استایل خیابانی شیک و جذاب مهناز افشار علاقمند هستید، اولین پست پاییزی مهناز را میتوان در  تصویر زیر مشاهده کنید.

مهناز افشار، عاشق شعرهای فروغ فرخزاد است. در یکی از روزهای تابستان امسال، با انتشار عکس زیر، اینستانوشته تابستانی خود را به شعری از فروغ اختصاص داد که با پرتره ایشان و رونمایی از گوشواره خاصش  نیز همراه شده بود:

هیچ صیادی در جوی حقیری که به گودالی می ریزد، مرواریدی صید نخواهد کرد.

اینستاگردی با الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، سوپر استار سینمای ایران است که ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۶۷۰ پست از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و حدود ۵.۷ میلیون فالور دارد. او هیچ صفحه ای را مثل ادل و بیانسه، فالو نکرده است. وی را در این آدرس دنیال کنید. گشتی در جدید ترین پست های الناز، ما را با استایل مد و لباس ایشان نیز آشنا می کند.

(تصویری از حضور الناز شاکردوست و امیر جعفری در تئاتر ما گم و گور شدگان: قرار است ۴۰ شب این تئاتر به کارگردانی امیر مهندسیان از ۲۱ آبان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود و پیش فروش بلیط ۳ روز اول آن هم اینترنتی پایان یافت)

(باید که جمله جان شوی، تا لایق جانان شوی ۰- این عکس را علی سندانی از الناز گرفت که بیش از ۱۹۵ هزار لایک دریافت کرد)

(امروز* روز جهانی ما مو فرفریا است. پشت صحنه فیلم سینمایی سراسر شب فیلمی از فرزاد موتمن)

(لیدی مکبث و بچه های خوش انرژی گریم- در ساعت ۶ صبح برای فیلم سراسر شب، فیلمی از فرزاد موتمن)

اینستاگردی با عروس سینمای ایران

نیکی  کریمی، بازیگر و کارگردان نامدار سینمای ایران، یکی دیگر از صفجات پر بیننده ایران در این شبکه را در اختیار دارد. وی بیش از ۶۲۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۲.۵ میلیون فالور دارد. او ۱۰۹ صفحه را دنبال کرده است. وی را در این لینک دنبال کنید. پست های اخیر ایشان را مرور میکنیم.

(دیشب نمایش خصوصی فیلم هجوم در سینمای هنر و تجربه کاری از شهرام مکری عزیز را که بزودی اکران میشه دیدم . امیدوارم همه تماشا کنید و لذت دیدن یک فیلم متفاوت را تجربه کنید)

(امروز، ناهار دلچسبی در رستوران ایلیو فرشته داشتم. تبریک و تحسین به سحر و مهرداد عزیز برای به وجود آوردن این محیط زیبا و درجه یک و همچنین پرسنل با محبت رستوران. جای همه دوستان خالی)

(سلفی جذاب نیکی کریمی که با رونمایی از روسری و عینک آفتابی برند پلیس همراه شده است)

(امروز جلسه مقدمانی برنامه ریزی برای اکران آذر- ر آذرماه به همراه مدیر رسانه ای فیلم مسعود نجفی عزیز و محترم و گروه خوبم)

(دیروز نمایش خصوصی ملی و راه های نرفته اش در باغ فردوس موزه سینما تهران به همراه خانم تهمینه میلانی. ممنون از دعوتتون)

اینستاگردی با بهاره رهنما

دیگر سلبریتی فعال و محبوب ایرانیان در اینستاگرام، بهاره رهنما، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینمای کشورمان است که بیش از ۳۰۰ عکس به اشتراک گذاشته و حدود ۲.۷ میلیون فالور دارد. او تنها ۳ صفحه را فالو کرده است. بهاره را در این نشانی دنبال کنید و مروری داریم بر اینستانوشته های جدیدش.

فیلمبرداری پروژه سينمايي اقاي سانسور در باغ زيبايي در شميرانات ادامه دارد جاي دوستان خالي افتاب دل انگيز و دوستان بسيار خوب و همكاران حرفه اي،بي شك از حضور متفاوت محمد رضا فروتن در يك كمدي خوش ساخت متعجب خواهيد شد،بنده هم در اين فيلم نقش “پارميدا” رو دارم يك مامان مستقل و كمي تا حدودي متفاوت؛)

(آرامش ازجايي در قلب تو شروع مي شود امروز سعي كن يكي از ادمهايي را كه ازارت داده اند ببخشي نه چون او لزوما سزاوار بخشش است ،كه چون تو سزاوار ارامشي،امروز در هر موقعيتي كه ازار ميبيني فقط تكرار كن؛ دوستت دارم،متاسفم،منوببخش،ممنونم و ببينيد اين چند كلمه كوچك با پاكسازي خاطرات نهفته شما چه معجزه اي مي سازد🙏🏼 پي نوشت:مريم مظفريان عزيزم دوست و همراه قديمي.)

(اپراتور نسل چهارم” كاري از “باقر سروش”كميك اما بحث انگيز روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه اين هفته به مناسبت اربعين اقا امام حسين تعطيل هستيم ،جمعه در دو سانس پنج و هفت شب اجرا ميريم و بيست و پنجم،بيست و ششم و بيست و هفتم ابانماه هم بدليل ايام شهادت اخر ماه صفر تعطيل هستيم، پس لطفا زودتر براي اجراهاي باقيمانده از سايت ايران كنسرت بليط تهيه كنيد چون كار بسيار پر استقبال است و از ديروز سانس دوم جمعه كامل فروش رفته است،با تشكر از طراح گرافيك خوب )

(baharehrahnamaoriginalدر نقش پارميدا يك مادر مستقل و خود ساخته ،سينمايي “اقاي سانسور” با دخترك در فيلمم “ارشين مثنوي” ،كه اين روزها مرتب كودكي پرياي عزيزم رو بيادم مياره و اينكه چقدر زود گذشت،گريم از بانو مهري شيرازي اجرا از سمانه مراديان.)

اینستاگردی با بهرام رادان

سوپر استار دیگری از سینمای ایران که بیش از ۳ میلیون فالور در اینستاگرام دارد، بهرام خان رادان است و بیش از ۱ هزار پست به اشتراک گذاشت. بهرام را در این نشانی دنبال کنید. مروری بر جدید ترین پست های ایشان در چند هفته اخیر.

(ایشان برای فوتوشوت بالا که در یکی از روزهای سرد پاییزی در خارج از کشور گرفته شده است و او را بر خلاف همیشه با کلاه و بارانی مشاهده می کنیم، این هشتگ را گذاشت)

(در کنار آغداشلوی بزرگ در کنار  تکین خان. )

(قیافه ای جدید و آینه ای بس کثیف)

(فوتوشوت رمانتیک بهرام رادان با صحنه مه گرفته ای در یکی از شهرهای اروپایی)

اینستاگردی با محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار، دیگر سوپر استار سینمای ایران است که با فیلم سلام بمبئی، یکی از طوفانی ترین اکران های تاریخ سینمای ایران را در سال ۱۳۹۵ ثبت کرد. وی بیش از ۱ هزار پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و قریب به ۵ میلیون فالور دارد. وی ۳۶ صفحه را نیز دنبال میکند. رضا را در این لینک دنبال کنید.

(تصویر نخستین قرارداد بازیگری رضا گلزار در فیلمی از ایرج قادری که وی بابت بازی در این فیلم، ۱ میلیون تومان در ۳ قسط در سال ۱۳۷۹ دریافت کرد)

(همه شما را دوست دارم. اینستانوشته پاییزی آقای محمد رضا گلزار در حالی که بر روی یک صندلی دایره ای خاص لم داده است!)

(در تصویر بالا، رضا گلزار را در کنار یکی از همکاران سینمایی اش و همسر پزشکش مشاهده میکنیم . حدث زدید!؟)

(گلزار با انتشار سلفی خوش استایلش که با عینک آفتابی جدید همراه شده است می نویسند: د گرفتم بى خيال شم كه هر بحثى رو به جنگ براى برترى تبديل نكنم من اعتقاد ندارم كه كوتاه اومدن به معناى ضعفه در حقيقت فكر مى كنم كه خردمندانه است تنها رابطه هایی كه مى بينم دوام آوردن كسايى ان كه يكى از اونها موفق مى شه يه قدم بكشه عقب كه در واقع يه قدم به جلو)

اینستاگردی با پرویز پرستویی

استاد پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران، یکی از مفهومی ترین اینستاگرام های ایرانیان را در اختیار دارد که به جای انتشار سلفی و عکس هایی از سبک زندگی خود، مطالب مفهومی برگرفته از حکایت های ادبی ایران و جهان را در اختیار ۲.۵ میلیون فالور خود قرار می دهد. او بیش از ۹۸۰ عکس منتشر  کرده و ۲۰۸ صفحه را دنبال می کند. وی  را در این لینک دنبال کنید که به مرور جدید ترین اینستانوشته های مفهومی ایشان می پردازیم.

(کرم ابریشم وقتی در پیله گرفتار ماند و مدتی در دور خود پیچید و تنید از برکت آن تلاش‌ها و پیچش‌ها پروانه در می‌آید ولی انسان مادر مرده برعکس وقتی در لجه‌ی افکار گرفتار گردید دیگر روی رستگاری نخواهد دید و مانند محکومی که وزنه‌ی آهنین به پایش بسته و در دریا انداخته باشند مدام در گردابِ حیرت و سرگردانی فروتر می‌رود!)

(تی يه پنگوئن عاشقِ يه پنگوئن ديگه ميشه،كل ساحل رو ميگرده و قشنگترين سنگ رو انتخاب ميكنه وَ اون رو واسه جفت ماده ميبره. اگر ماده از سنگ خوشش اومد و قبول كرد جفت هم ميشن. ولي اگر قبول نكرد پنگوئن نر احساس ميكنه سنگي كه پيدا كرده اصلا قشنگ نبوده. اونوقت اونو ميبره زير آب،لاي مرجانها ميندازه تا ديگه هيچ پنگوئنی اشتباه اونو تكرار نكنه و نا اميد نشه.. شما هم سعی کنید یه سنگ رو از سر راه یکی بردارید نه اینکه جلو)

مد گردی با قطام سینمای ایران

ویشکا آسایش، بازیگر پر جنب و جوش تئاتر و سینمای ایران که وی را با شخصیت قطام در فیلم امام علی به یاد داریم، بیش از ۵۰۰ عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و قریب به ۸۰۰ هزار فالور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید که مروری داریم به جدید ترین اینستانوشته های ایشان.

(خاور خانوم و دوستاش با رونمایی از استایل پاییزه ویشکا آسایش)

(زیر این تصویر جالب، ویشکا آسایش نوشت: میتونم. . میچلونم)

(دیشب در برنامه ۳۵ با حضور جتاب فریدون جیرانی)

(ب اينم خبر خوب امروز😊 تبريك ميگم به همايون عزيز كه واقعا لياقتش رو داره و به تك تك افرادى كه براى اين تئاتر زحمت كشيدن.😍 رتبه اول بهترين نمايش سال ١٣٩٥ از منظر اعضاي انجمن منتقدان نويسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر نمايش” مي سي سي پي نشسته مي ميرد” به كارگرداني جناب آقاي همايون غني زاده شهريور ٩٦)

مد گردی با لیلا بلوکات

لیلا بلوکات، بازیگر سینمای ایران نیز با بیش از ۱.۳ میلیون فالور، از فعالان ایرانی در اینستاگرام است که حدود ۵۰۰ هزار عکس به اشتراک گذاشت و ایشان را میتوان در این نشانی مشاهده کرد. وی اخیرا به دور اروپا رفته و فوتوشوت هایش را در ادامه تماشا می کنید.

(روتردام گردی: قضاوت ممنوع !🌺 🔺 پسرکی دو سیب در دست داشت مادرش گفت: یکی از سیب هاتو به من میدی؟ پسرک یک گاز بر این سیب زد و گازی به آن سیب ! لبخند روی لبان مادر خشکید! سیمایش داد می زد که چقدر از پسرکش ناامید شده اما پسرک یکی از سیب های گاز زده را به طرف مادر گرفت و گفت: بیا مامان! این یکی ، شیرین تره!!!! مادر ، خشکش زد چه اندیشه ای با ذهن خود کرده بود..! 🔺هر قدر هم که با تجربه باشید قضاوت خود را به تأخیر بیاندازید و بگذارید طرف ، فرصتی برای توضیح داشته باشد .)

) ونیز گردی: امروز خودت را بردار ببر يك گوشه ى دنج به دور از شلوغى هاى روزِ تعطيل با خودت حساب و كتاب كن ببين هفته ات را با كدام آدمها گذراندى كدامشان آيينه ى دِق ات بودند… كدامشان سنگِ صبورت… خلوت كن خودت را از آدمهايى كه باعث ميشوند جمعه ات كسل كننده شود،)

(فلورانس گردی با نمایی از کلیسای دلفیوره فلورانس: آنچه زنها را بیش و کم زیبا جلوه میدهد نه لباس و جامه است،نه بزک نه سرخاب و سفیداب،نه زیور آلات و نه حتی نادرگی. میدانم چیز دیگری است؛ چه چیز؟ نمیدانم. ولی میدانم همانی نیست که زنها می پندارند)

(برلین گردی: یاد می گیری که میتوانی تحمل کنی که محکم هستی که خیلی می ارزی و می آموزی و می آموزی با هر خداحافظی یاد میگیری )

 

همراهان سرویس اینستاگردی لوکس تهران

منتظر نظرات و پیشنهادات شما درباره تصاویر منتشر شده در سرویس اینستاگردی لوکس تهران در طول هفته هستیم.

دنیای مد و لباس و سبک زندگی دیجیتالی سلبریتی های ایران و جهان را در سرویس اینستاگردی لوکس تهران دنبال کنید.

منبع: اینستاگرام

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا