سبک زندگی لوکس

مدگردی با هشتگ های لاکچری اینستاگرام

هشتگ های لاکچری اینستاگرامh00

لاکچری های اینستاگرام

همانطور که قبلا در گفتارهایی در سرویس مد گردی لوکس تهران اشاره کردیم، بخشی از فعالیت کسب و کارهای مربوط به دنیای رنگارنگ مد و لباس و جواهرات، به اطلاع رسانی در فضای شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام اختصاص یافته است و از سال ۲۰۱۲ میلادی به این سو، بیش از ۶۰۰ میلیون نفر از کاربران جامعه اطلاعاتی، از خدمات این شبکه اجتماعی عکس محور خلاق بهره مند می شوند.

دنیای مد که امروزه یکی از صنایع پیشرو و موفق اقتصاد جهانی به شمار می رود و نقطه محرک دیگر صنایع به صورت غیر مستقیم نیز هست، به عکس وابسته است و چه فضایی بهتر از فضای جادویی اینستاگرام که معمولی ترین عکس را میتواند با جریان سازی های دیجیتالی و کمپین های تبلیغاتی الکترونیکی در قالب تصویر و ویدیو های ۱ دقیقه ای و استوری سازی، با جادوی لایک و هشتگ، جهانی کند.

همین ظرفیت سازی در اطلاع رسانی دیجیتالی که توسط اینستاگرام ایجاد شده است، سبب شده تا با پدیده های جدیدی در عرصه کسب و کار جهانی به خصوص در دنیای مد روبرو باشیم که فشن بلاگر ها و مد نویس ها، تنها مشتی نمونه خروارند. کسب و کار مد نویس ها و فشن بلاگرهای مطرح که فالورهای میلیونی در این شبکه دارند، قابل ملاحظه است و بخش قابل توجهی از کاربران این شبکه در سراسر دنیا، مخاطب فشن بلاگرهای مطرحی همچون کیارا فراگنی ایتالیایی، فشن بلاگر مطرح ۱۱ میلیون فالوری هستند.

 تصویر والنتینو پیگنانو- فشن بلاگر ایتالیایی

(فشن بلاگرها، پدیده جذاب عرصه مد نویسی در اینستاگرام هستند. تصویر والنتینو پیگنانو- فشن بلاگر ایتالیایی)

مدگردها، اکنون فضای اینستاگرام را به عنوان بخشی غیر قابل اجتناب در سبک زندگی دیجیتالی خود دانسته و هر ساعت روز به رفرش کردن صفحاتی که فالو کرده اند اقدام می کنند تا در جریان آخرین تصاویر، نظرها، پست ها و مطالبی که سلبریتی های ایرانی و بین المللی منتشر می کنند قرار بگیرند. اینستاگردی با برندهای مطرح دنیای لاکچری، بخشی از ان است.

قابلیت share یا همان forward که امروزه در شبکه های اجتماعی شاهد هستیم، زمینه معرفی تصاویر و محتوای دیجیتالی به میلیون ها کاربر را فراهم کرده است که همین پارامتر، ابزار رایگان و بسیار موثری در اطلاع رسانی لحظه ای دنیا مد در اقصی نقاط جهان است.

نمیشود نقش اینستاگرام و شبکه های اجتماعی را در اطلاع رسانی روندها و جریانهای فعال در ظرفیت آفرینی دنیای مد و لباس جهان نادیده گرفت. بسیاری از کسانی که با کت والک مدل ها در فشن ویک های لندن تا توکیو آشنا می شوند یا در جریان جدید ترین طرح های خلاقانه برندهای مطرح شرق و غرب قرار می گیرند، از دنیای جادویی اینستاگرام برای کسب آگاهی استفاده می کنند و این فرصت خوبی را برای کارآفرینان دیجیتال فراهم کرده است تا از این راه درآمد زایی دیجیتالی بکنند.

لاکچردی گردی با فشن بلاگرهای معروف دنیا در اینستاگرام

(لاکچردی گردی با فشن بلاگرهای معروف دنیا در اینستاگرام تجربه کنید)

یکی از مهم ترین ابزارهای اطلاع رسانی در اینستاگرام ، هشتگ ها هستند که خیلی با کارکرد آنها آشنایی خوبی ندارند. با هشتگ، میتوان یک تصویر یا ویدیو منتشر شده در صفحه خود را به اطلاع میلیون ها نفر دیگر در سراسر جهان رساند. بعضی از هشتگ ها مثل: fashionblogger بیش از ۵۲ میلیون عکس روی آنها توسط میلیون ها کاربر بارگذاری شده است. یا هشتگ IRAN ده ها میلیون عکس از نقاط مختلف ایران پهناور توسط گردشگران داخلی و خارجی روی آن به اشتراک گذاشته است و این روند لحظه ای در حال افزایش است.

برای معروفیت در دنیای اطلاع رسانی اینستاگرام چه حوزه مد و لباس و چه صنعت یا مهندسی یا آشپزی و حتی گردشگری، باید از قدرت هشتگ ها استفاده کرد و از هشتگ های معروف استفاده کرد و هشتگ های محبوب را شناخت. یکی از هشتگ های معروف اینستاگرام ، هشتگ های مربوط به لاکچری گردها است که مخاطبان خاص اما فراوانی در شرق و غرب عالم دارد.

گزارش امروز مد گردی لوکس تهران، گشتی میزند در دنیای مد و لباس امروز دنیا با هشتگ های لاکچری اینستاگرام . اگر دوست دارید استارت آپی در زمینه گردشگری را بیاندازید، مقاله استارت آپ های لاکچری را مطالعه کنید. همچنین سلسله گفتارهای آشنایی با برترین فشن بلاگرهای دنیا، میتواند شما را با نکات جالبی در کسب و کار فشن آشنا کند.

با ما همراه باشید.

هشتگ های لاکچری اینستاگرام : هشتگ های فرصت آفرین

برای کسانی که در عرصه مد و لباس فعال هستند، تنها قضیه FUN یا سرگرمی مطرح نیست. آنها قصد دارند تا طرح و برند و استایل و فیگور  و ژست یا عکس مدلینگ مورد نظر خود را اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی کرده و فیدبک دیگر کاربران را برای برنامه ریزی خط تولید و طراحی و امثالهم بدست آورند. اکنون اینستاگرام ، یک بستر رایگان و قدرتمند نظر سنجی آتلاین در حوزه فشن است که مسبوق به سابقه نیست.

شما کسانی که علاقمند به فعالیت در زمینه های گوناگون مد و لباس هستند، در دنیا روند صعودی پیدا کرده و این قضیه را میتوا ناز استقبال گسترده دانشجویان آسیایی و اروپایی به تحصیل در کالج ها، دانشگاه ها و موسسات معروف مد و لباس جهان (مثل مارنگونی میلان ایتالیا) شاهد بود. اکنون میتوان رشته های متنوعی در عرصه مد و لباس از مدیریت بازاریابی مد و فناوری مد گرفته تا مد مفهومی و طراحی اکسسوری فناورانه را در مقطع کارشناسی تا دکترا دنبال کرد و در این حوزه ها دانش اموخته شد. رشته هایی که نشان از تخصص گرایی و استقبال جهانی به مقوله تخصصی صنعت مد و لباس می دهد و آینده آن را بیش از روشن و جذاب می کند.

پس اگر قصد فعالیت در عرصه مد و لباس و درآمد زایی دیجیتالی دارید، می بایست قدرت هشتگ ها را درک کنید. یکی از هشتگ های مطرح در اینستاگرام مد باز ها، هشتگ لاکچری فشن یا LUXURYFASHION است. هشتگی  که بیش از ۱.۵ میلیون عکس روی آن ظرف چند سال اخیر به اشتراک گذاشته شده و مرتبا، پر بیننده ترین تصاویری که روی این هشتگ تگ می شوند در فهرست ۹ تصویر اول به کاربران نمایش می دهد.

هشتگ های لاکچری در اینستاگرام

(هشگ ها، نقش مهمی در اطلاع رسانی دنیای مد دارند. فشن بلاگر جوان، طرحی از Aniyeby را منتشر کرده است و بر روی آن، ۳۰ هشتگ از فشن تا الهام بخش را تگ کرده است)

در واقع رویه هشتگ ها به این صورت است که همیشه ۹ تصویری که بیشترین لایک را توسط کاربران روی آن هشتگ کسب کنند، بالاتر از همه تصاویری که روی آن هشتگ بارگذاری شده اند به نمایش در می آید. خوب وقتی شما بتوانید تصویر خود را روی یک هشتگ تگ کرده و آن تصویر لایک بالا کسب کند، یکی از ۹ جایگاه اول آن هشتگ را کسب خواهید کرد که زمینه دیده شدن بیشتر تصویر شما را به صورت ناخواسته توسط دیگر کاربران به دنبال می آورد.

برای دنیای لاکچری گردها، هشتگ لاکچری فشن اهمیت زیادی دارد. برخی از مد نویس های معروف دنیای اینستاگرام نیز در شماری از پست های خود، از این هشتگ استفاده می کنند تا تعداد بیشتری از کاربران این شبکه، فرصت تماشای این تصاویر را داشته باشند.

شما میتوانید هشتگ غیر مرتبط با محتوای تصویر خود در اینستاگرام قرار بدهید. اما تداوم این روند، ذهنیت سازی منفی در میان فالورهای شما ایجاد می کند و روند معکوس در محبوبیت شما خواهد داشت.

معرفی برند MAX MARA در اینستاگرام

(در تصویر بالا، یک مد نویس از شهر اسلو نروژ، به معرفی برند MAX MARA پرداخته و درباره کت و جنس و کیفیت این لباس توضیحاتی را ارائه کرده است که در هشتگ لاکچری فشن تگ شده است. این مد نویس را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۵ هزار فالور دارد. برای کسانی که عاشق لاکچری گردی در کشور زیبا نروژ هستند، این توریسم بلاگر جوان میتواند انتخاب خوبی برای دریافت مشورت های گردش هیجان انگیز باشد)

دنیای لاکچری گردی فقط به مد و لباس مربوطه نمی شود. بلکه دنیای خودروهای لوکس را هم شامل می شود. یکی از کاربران با انتشار تصویری از مدل جدید بوگانی مشکی، استایل اسپورت این خودرو لوکس گران قیمت را به تصویر گذاشت که هزاران لایک دریافت کرد.

هشتگ لاکچری کار و لاکچری فشن

(صفحه HEPUK با انتشار این تصویر، از هشتگ لاکچری کار و لاکچری فشن استفاده کرده است و هشتگ خودرو آن نیز Bugativeryon است. اگر دنبال آگاهی از ماشین های لاکچری و دکوراسیون داخلی خاص این مدل از ماشین ها در دنیا هستید، صفحه این خودرو بلاگر لاکچری گرد را که ۵۰ هزار فالور دارد دنبال کنید )

یکی از تصاویر لاکچری معروف چند روز اخیر را میتوان به تصویر زیر اختصاص داد که توسط یکی از آرایشگرهای شهر مسکو روسیه به اشتراک گذاشته شد و روش خلاقانه ای را در گریم موژه و ابرو نشان می دهد.

لاکچری فشن

(مد نویس، از هشتگ moodchannel و لاکچری فشن برای اطلاع رسانی این تصویر که کامنت های زیادی از کاربران دریافت کرد استفاده نمود. صفحه L.A.B BEAUTY ۵ هزار فالور دارد)

در تصاویر زیر، شاهد فضای داخلی هیجان انگیز و لوکس جت  های خصوصی هستیم که دکوراسیون داخلی لاکچری ان را به تصویر می کشد توسط صفحه معروف لاکچری لیدر به اشتراک گذاشته شد. این صفحه بیش از ۴۲۸ هزار فالور داشته و قریب به ۱ هزار عکس لاکچری درباره مقصدهای گردشگری و فشن و وسایل حمل و نقل منتشر کرده است)

گردشگری لاکچری

لاکچری های اینستاگرام صفحه لاکچری لیدرز

صفحه لاکچری لیدرز در اینستاگرام ، تصویر دیگری را هم منتشر کرد که هزاران لایک دریافت کرد و ساختمان اقامتی و گردشگری Interlace را در کشور سنگاپور به نمایش می گذارد که شکوه طراحی نوآورانه مبتنی بر الامان های خلاقیت و زیست محیطی را در این کشور هوشمند و خلاق و دانش بینان به تصویر می کشد. معماری لاکچری این بنای جذاب۷ خبر از دکوراسیون و طراحی داخلی رویایی ان می دهد.

اگر دوست دارید تا لحظه به لحظه در جریان آخرین تصاویری که گردشگران از مکان های مختلف لاکچری و غیر لاکچری سنگاپور در اینستاگرام به اشتراک می گذارند قرار بگیرید، به این صفحه رجوع کنید.

لاکچری های اینستاگرام سنگاپور گردشگری لاکچری

(در این ۶ عکس، سنگاپور گردی گردشگران را در این شهر از زوایای مختلف شاهد هستید)

لاکچری های اینستاگرام

بیش از ۲۳ میلیون عکس بر روی هشتگ Singapore به اشتراک گذاشته شده تا شما بتوانید مناطق مختلف این کشور زیبا و کوچک جنوب شرق آسیا را از لنز دوربین گردشگران بین المللی و شهروندان این کشور تماشا کنید.

گاهی فضای لاکچری، می تواند به دکوراسیون داخلی یک استخر بزرگ سربسته نیز کشیده شود که فضای رمانتیک و هیجان انگیزی را برای لاکچری گردها به تصویر می کشد. در زیر، یکی از این تصاویر را مشاهده می کنید.

فضای لاکچری دکوراسیون داخلی

از جمله تصاویر پر بیننده روی هشتگ لاکچری فشن در اینستاگرام را میتوان به طرحی از اکسسوری ها و جواهرات روی صفحه ای منتسب به لویی ویتون برند معروف لاکچری گردها اختصاص داد که توسط نیکول اونترند به اشتراک گذاشته شد و در زیر مشاهده می کنید.

اکسسوری های لاکچری

دنیای کفش ها هم برای لاکچری گردها جذابیت فراوانی دارد. تصویر زیر که کفش زنانه پاشنه بلند صورتی رنگ را به تصویر می کشد، پاشنه لاکچری جذابی را که میتواند با یک لباس شب صورتی ست شود را نشان می دهد.

کفش لاکچری

از تصاویر معروف دیگری که در هشتگ لاکچری فشن به اشتراک گذاشته شد و لایک زیادی دریافت کرد، این تصویر است که به شما نحوه ست کردن کراوات تیره با کت آبی رنگ و پیراهن مردانه یقد بلند سفید را که با دستمال سفید ست شده است را نشان می دهد و میتواند استایل خوبی برای آقایان در پاییز ۲۰۱۷ باشد.

 هشتگ لاکچری فشن

لاکچری بودن، همیشه به لباس های گران قیمت و لوکیشن های آنچنانی در کافه ها و رستوران ها هتل های لوکس و مجلل نیست. میتوان با جادوی جذاب رنگ ها، هارمونی فوق العاده را به تصویر کشید که همچون عکس زیر، فریبنده و کاریزماتیک باشد. مخصوصا اگر دنیای اکسسوری ها با مرواریدهای غلتان سفید رنگ بر روی شانه ، خودنمایی کند.

(تصویری که یکی از فشن بلاگرهای روس به اشتراک گذاشت)

جعبه ها هم میتواند دنیای لاکچری را برای هدیه دادن خلق کند. برند floris از لندن، ما را با طرح های جذاب و شیک جعبه ها آشنا میکند که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

جعبه هدیه لاکچری

مد گردی با هشتگ اینستافشن ؛ هشتگ لاکچری اینستاگرام

یکی از هشتگ های مهم لاکچری گردها و فشن بلاگرها و عاشقان مد و لباس در اینستاگرام ، هشتگ instafashion است که قریب به ۷۰ میلیون تصویر بر روی آن بارگذاری شده است. این هشتگ، اولویت شمار ۱ مد نویس ها و فشن بلاگرها برای آشنایی با جدید ترین طرح ها و فیگورها و فوتوشوت هایی است که فعالان مد رسمی و غیر رسمی جهان برای انتشار تصاویر خود از آن بهره می برند.

در اینستافشن، میتواند مد به مفهوم اینستاگرام را مشاهده کرد و با صدها هزار کاربری که روزانه به انتشار تصاویر و لایک و فالو و کامنت نویسی روی این هشتگ معروف اقدام می کنند، آشنا شد. در این میان، میتوان با مزون دار ها، گریمورهای فعال، فشن بلاگرهای مطرح، طراحان مطرح ، طراحان اکسسوری، بازاریاب های طلا و جواهرات و همچنین دیگر لاکچری های اینستاگرام تبادل اطلاعات و ارتباطات کرد که بستری فرصت آفرین برای علاقمندان به حوزه کسب و کار مد در شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

فشن بلاگری به نام beigerengade

(تصویر بالا را فشن بلاگری به نام beigerengade روی هشتگ اینستافشن اخیرا منتشر کرد که استایل پاییزی معرفی شده به مدگردهای استرالیایی را نشان می دهد و در مجله ووگ هم به کار رفت. عکاس تصویر، لوییس ویلرز را مشاهده میکنیم که خودش هم فشن بلاگر و مدل است)

هشتگ اینستا فشن

(در تصویر بالا، عکس دیگری که روی هشتگ اینستا فشن به اشتراک گذاشته شده است را تماشا میکنیم. جایی که شما استایل و طرح جدیدی از لباس بلند و پوشیده والنتینو پیگنانو ، فشن بلاگر ایتالیایی را شاهد هستید و طراحی لباس هم توسط نودها استونی انجام شده است. خانم والنتینو، بیش از ۱۰۰۰ تصویر در کانالش به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۱۱ هزار فالور دارد. او بیش از ۲ هزار صفحه را نیز فالو کرده که نشان از فعالیت گسترده وی در دنیای فشن و لاکچری دارد)

والنتینو اینستافشن

(والنتینو چندی پیش با همکاری فیگور شناس ایتالیایی سیگنورینا میستریوسا، طرح جدید عطر Ferragamo رونمایی کرد که با استقبال هواردانش روبرو شد)

 

کیف لاکچری دیور

(طرحی جدید از کیف زنانه چرمی قهوه ای برند لاکچری Dior  که با قیمت ۲۲۰۰ یورو در پاییز ۲۰۱۷ عرضه شده است. )

هشتگ نویسی در دنیای لاکچری

اگر قصد دارید تا در عرصه لاکچری در صنعت فشن وارد شده و درامد زایی دیجیتالی را تجربه کنید، تجربه های زیر را در مقوله هشتگ نویسی در نظر بگیرید:

  • از هشتگ های غیر مرتبط با تصویر خود پرهیز کنید.
  • سعی کنید هشتگ های پر بیننده در عرصه کسب و کار خود را بشناسید. مثلا برای توریسم بلاگرها در ایران، هشتگ mustseeiran هشتگ مهمی هست. یا برای تهران گردها، هشتگ TEHRAN یا EVERYDAYTEHRAN اهمیت زیادی دارد.
  • هشتگ های مهم اینستاگرام در عرصه فشن، صدها مورد را شامل می شود که در گفتاری به ان خواهیم پرداخت. اما مهم ترین آن را در این گفتار معرفی کردیم. از انها در تصاویر فشن خود استفاده کنید.
  • هشتگ نویسی بدون پست نویسی مرتبط و جذاب با ادبیات نوشتاری صحیح به زبان انگلیسی، فرصت آفرین نمی شود. این ۳ مقوله را با هم در دستور کار قرار بدهید.
  • معروف ترین فشن بلاگرهای دنیا معمولا از هشتگ های عمومی استفاده می کنند. اما شمادر صورت استفاده، به صورت تخصصی با دنیای مد نویس های اینستاگرام ، نمیتوانید تعامل کنید. مثلا هشتگ friends هشتگ خوبی برای مد نویس های جوان که دوست دارند کارشان را طراحان حرفه ای ارزیابی کنند نیست.

اگر در دنیای مد نویس دیجیتالی یا برای راه اندازی استارت اپ های لاکچری با پرسشی روبرو شدید، سوال خود را کامنت کنید تا بررسی شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا