سبک زندگی لوکس

گزارش لوکس تهران از ۱۸ هشتگ مد گردی

هشتگ (HASHTANG) یا #، بازوی جادویی فشن بلاگر ها و مد نویس ها در شبکه اجتماعی محبوب سلفی بازهای روزگار ما یعنی اینستاگرام است. شبکه ای که از سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان استارت آپی هیجان انگیز، آتشی بر خرمن معتادان دیجیتال زد و صدها میلیون کاربر خسته شده از فضای فیسبوک و توییتر متنی را با دنیای تبادل تصاویر با ابزارهای مختلف آشنا کرد.

یکی از فرصت هایی که اینستاگرام در عرصه کارآفرینی دیجیتالی (digital entrepreneurship)  در اختیار فعالان کسب و کار قرار داد، فرصت تبلیغ و تولید محتوا و به اشتراک گذاری رایگان و نامحدود اطلاعات در آن بوده و هست و به نظر می رسد همچنان استراتژی رایگان بودن، در این استارت آپ (START-UP) فوق العاده تداوم داشته باشد و شاهد جمله always will be همچون شعار فیسبوک در اینستاگرام هم باشیم. اطلاع رسانی در اینستاگرام آسان است. نه سواد خاصی نیاز دارد و نه مهارت های ویراستاری عکس مورد نیاز کاربر خواهد بود. نه توانایی طراحی وب میخواهند و نه نیاز به خرید میزبانی برای راه اندازی کانال و بارگذاری محتوا. یک select و یک edit و یک کلیک بر روی send! همش همین!

(گاهی هشتگ ها در دنیای مد و لباس، جریان ساز هستند و اهداف لاکچری دنبال نمییکنند. مثل هشتگ سلفی بدون آرایش که بعضی از سلبریتی های دنیا در سال ۲۰۱۴ میلادی به  راه انداختند و سبب جذب ۸ میلیون پوند کمک به بیماران سرطانی در انگلستان شد)

این فرآیند سه مرحله ای ساده، برای خیلی ها، میلیون ها دلار درآمد ایجاد کرده است و بخشی از سبک زندگی دیجیتالی صدها میلیون تن از شهروندان دهکده جهانی شده که ساعت به ساعت به دنبال لایک و فالو و دایرکت در این شبکه جذاب هستند.

اینستاگرام برای بلاگر های سنتی هم فضای جذابی را فراهم کرده که میتوانند در مقوله مورد نظر خود، تولید محتوا کرده و به اطلاع میلیون ها کاربر در سراسر جهان برسانند. فود بلاگرها(FOOD BLOGGER) ، توریسم بلاگرها(TOURISM BLOGGER)، فشن بلاگر ها (FASHION BLOGGER) از این دسته هستند که روز به روز بر شمار مخاطبانشان افزوده می شود. آنها با انتشار یک عکس و توضیحات زیر آن، به تولید محتوا پرداخته و مخاطبان را سرگرم و به ان ها چیزهای جذاب و جالب و وسوسه کننده آموزش می دهند.

این جذابیت آفرینی اینستاگرام را علاوه بر قدرت like-follow-direct-share و comment، ابزار دیگری نیز توسعه داده که هشتگ ها هستند. استفاده از هشتگ ها به خصوص هشتگ های محبوب و پر طرفدار، همچنان با استقبال و استفاده گسترده کاربران حرفه ای این شبکه همراه است که دوست دارند مطالبشان را بازه بیشتری از فالوور هایشان مشاهده کنند.

فعالان مد و لباس و اکسسوری و طلاهرات به قولی فشن بلاگرها و لاکچری گردها، از مخاطبان اصلی هشتگ های جذاب هستند تا استایل ها و فیگورها و فوتوشوت هایشان را در اختیار دامنه وسیعی از کاربران این شبکه قرار داده و بتوانند در فضای فرصت آفرین اینستاگرام، مخاطبان بیشتری جذب کنند. در این گفتار شما را با ۱۸ هشتگ معروف اینستاگرام در عرصه مد آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

۱۰ دلیل برای استفاده از هشتگ در مد نویسی

اگر مد نویس هستید یا دوست دارید وارد عرصه مد نویسی در اینستاگرام بشوید، هشتگ را به ۱۰ دلیل فراموش نکنید:

  • هشتگ ها سبب می شوند تا عکس های شما بیشتر دیده شود.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا ویدیو های شما بیشتر دیده شود.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا نوشته های شما را کاربران بیشتری مطالعه کنند.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا در حوزه مربوط به هشتگ، مطالب شما به نمایش در آید.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا کاربران بیشتری صفحه شما را فالو کنند.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا روند های جدیدی در فضای مجازی ایجاد شود.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا جریان سازی در مقولات اجتماعی و فرهنگی و هنری ایجاد شود.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا ما بتوانیم در جریان لحظه ای اطلاعات روی هشتگ خاص قرار بگیریم.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا شهرها، کشورها، بناها، غذاها، استایل ها و مدهای زیادی را در لحظه تماشا کنیم.
  • هشتگ ها سبب می شوند تا فرصت آفرینی دیجیتالی برای صفحه شما ایجاد و درآمد اینترنتی داشته باشید.

مدگردی با هشتگ های جریان ساز

هشتگ هایی که در زیر معرفی می شود، در عرصه مد و لباس و طلا  و جواهرات و به قولی لاکچری گردی در اینستاگرام، اهمیت بسیار زیادی دارند و هر از گاهی در سرویس مد گردی اینستاگرام، شما را با هشتگ های مطرح این عرصه و پست هایی که سلبریتی های مطرح دنیای ورزشی و موسیقی و سینما و فرهنگ در اینستا به اشتراک میگذارند آشنا می کنیم.

  • مد گردی با هشتگ fashion

معروف ترین هشتگ مربوط به مد و لباس که محبوب فشن بلاگرها، استالیست ها و به طور کل، فعالان فشن در اینستاگرام است، هشتگ فشن بوده که در این لینک قابل مشاهده خواهد بود. بیش از ۴۴۰ میلیون عکس ظرف چند سال اخیر بر روی محبوب ترین هشتگ مد و لباس اینستاگرام توسط ده ها میلیون کاربر از سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است.

برندها، خانه های مد، فشن بلاگرها، استالیست ها، عکاسان مد و ژورنالیست هایی که در زمینه فشن کار می کنند، برای افزایش دامنه برد تبلیغاتی تصاویر و محتوای دیجیتالی خود، از این هشتگ برای اطلاع رسانی استفاده می کنند. در واقع اگر میخواهید به صورت لحظه ای در جریان اخرین تصاویر مدگردی مدگردهای اینستاگرام باشید، کافی است به این هشتگ مراجعه کرده و تصاویر جدید لباس و طلا و جواهرات و کیف و کفش و اکسسوری را مشاهده کنید که برای مدگردها، الهام بخش و برای طراحان، ایده های ناب در میان آن ها پیدا می شود.

(تصویری از فشن بلاگر روس که در خیابان های نیویورک، کالکشن برندی را در پاییز و زمستان رونمایی کرده است که ست جالبی از کفش و شلوار صورتی با پالتو چرم مشکی را به نمایش دراورده است. فوتوشوتی که با هشتگ های فشن استایل و فشن دیزاینر و فشن فوتوگراف همراه شده و از هشتگ معروف beautiful هم برای افزایش برد آن بهره گرفته است)

همانطور که میدانید، اینستاگرام همیشه ۹ تصویر پر لایک ددر هر هشتگ را در بالاترین بخش تصاویر نمایش می دهد. برای این که ببینید در هر ساعت چه عکسی با استقبال گسترده کاربران در هشتگ فشن قرار گرفته ، میتوانید به لینک این هشتگ رجوع کرده و با طراح و منتشر کننده پست مربوطه آشنا شوید.

(تصویری از مزونی در ژاپن که طرح های پاییزه را بر روی هشتگ فشن و سفر به اشتراک گذاشته است)

بسیاری از برندها مطرح مد و لباس از H&M گرفته تا ورساچه و حتی فشن بلاگرهای مطرح، از این هشتگ در پست های خود استفاده می کنند. توجه کنید که هرعکسی را در این هشتگ تگ نکنید تا ذهنیت مخاطبان شما نسبت به مطالبی که به اشتراک میگذارید کاهش نیابد.

  • مد گردی با هشتگ fashionista

برای مد بازها، هشتگ فشنیستا هشتگ خیلی معروف نیست و معمولا مد نویس ها و متخصصان عرصه مد از این هشتگ برای دیده شدن مطالب و محتواهایی که منتشر می کنند در میان تصاویر حرفه ای های این حوزه بهره می گیرند. هشتگ fashionista را در این لینک دنبال کنید. بیش از ۵۲ میلیون تصویر که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با مقوله مد و لباس و جواهرات و استایل و فیگور در این حوزه مرتبط شده است، روی fashionista که در واقع تلفیقی از fashion و Instagram است به اشتراک گذاشته شده و به صورت لحظه ای، بر شما تصاویر اضافه می وشد.

(تصویر Kathryn Hahn را مشاهده می کنید که حلقه برند Alexis را بر دست کرده که از برند BadMoms بوده و توسط جولیا کاستن طراحی شده است. این عکس از جمله تصاویری است که جواهر فروشی Bonheur در نیویورک ایالات متحده به عنوان طرح های جدیدش برای کریسمس ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک گذاشته و بر روی هشتگ fashionsita و XMAS تگ کرده است. )

(تصویر بالا توسط مدگرد و مدل عرب که در کانال SASH2002 می نویسد روی هشتگ FASHIONISTA به اشتراک گذاشته شده است. لباس نامزدی که توسط لیلا العرادی رونمای شده است صلاح طاهر طراحی کرده است)

(تصویر بالا نمونه دیگر تصاویری هست که روی هشتگ FASHIONSTA به اشتراک گذاشته شده است و دامنی راه راه شیک را با سه فوتوشوت متفاوت به نمایش می گذارد.)

 همانطور که مشاهده می کنید، این دامن ۸۰ دلاری که توسط بوتیک NotYourMotherBoutique بارگذاری شده  ، بر روی ده ها هشتگ مهم تگ شده است که عبارتند از:

#fashion #fashionblogger #fashionstylist#fashionable

#fashionista #fashionlover#passionforfashion #

style #springfashion#styleblogger #clothes #clothing

#shopping #shoppingonline#onlineshopping #

boutique#onlineboutique #trendalert #ootd

#lovethislook #shopaholic #outfitgoals#

whatiwore #stylegram#sandiegoboutiques

#sandiegofashion#wearthisnext #todayimwearing)

این هشتگ را به هر حال در مدگردی و مد نویسی های خود در نظر داشته باشید.

  • مدگردی با هشتگ luxury

دنیای لاکچری گردی در اینستاگرام را حتما میتوان با این هشتگ دنبال کرد. هشتگی که بیش از ۵۵ میلیون عکس روی آن بارگذاری شده است و شما را به داخل خانه های لاکچری، بستنی های لاکچری خورها، جت های شخصی، دکوراسیون های هیجان انگیز، طلا و جواهرات مرصع و لباس های فریبنده می برد.

  • مد گردی با هشتگ luxuryfashion

(حمام رویایی با طراحی رویایی در هشتگ لاکچری فشن)

لاکچری فشن هم مخاطبان زیادی دارد. مدهای عرصه لاکچری طرفداران زیادی دارد   و از ده ها میلیون عکسی که روی این هشتگ بارگذاری شده است، میتوان اطلاعات خوبی را درباره دنیای لاکچری در حوزه مد بدست آورد. طراحی هایی که در عرصه لاکچری صورت می گیرد را میتوان رد پای آن را در این هشتگ جستجو کرد.

  • مد گردی با هشتگ fashionblogger

معروف ترین هشتگ برای مد نویس ها و فعالان عرصه فشن بلاگری، هشتگ fashionblogger است که بیش از ۵۱ میلیون تصویر بر روی آن بارگذاری شده است. تصاویر منتشر شده بر روی این هشتگ را در این لینک تماشا کنید. معمولا ده ها هزار فشن بلاگر که در کشورهای مختلف دنیا هدایت حرفه ای عرصه مد و لباس را در اینستاگرام بر عهده دارند، از این هشتگ برای افزایش برد تبلیغاتی و برچسبی برای نشان دادن مهارت خود در مد نویسی استفاده می کنند.

(نمونه تصاویری که بر روی هشتگ فشن بلاگر تگ شده و بیش از ۱۲۰ هزار مورد بازدید کاربران مد گرد اینستاگرام قرار گرفته است و توسط simple طراحی شد)

(تصویر بالا بر روی هشتگ فشن بلاگر توسط مد نویس معروف effortlyss به اشتراک گذاشته شده که استایل پاییزی خود را در نزدیک میدان تایمز اسکور نیویورک با لباس قرمز رنگ به نمایش میگذارد و روی آن نوشته است: دختری کوچک در شهری بزرگ! )

اگر میخواهید با دنیای فشن بلاگرها آشنا شوید، مقالات فشن بلاگر لوکس تهران را مطالعه کنید

  • مد گردی با هشتگ model

بیش از ۱۲۵ میلیون عکس بارگذاری شده بر روی هشتگ معروف مدل نشان می دهد که اینستاگرام، شبکه محبوب سلفی بازها و عاشقان مد و مدل و مدلینگ و فشن و امثالهم است. این هشتگ محبوب را اینجا مشاهده کنید ساعت به ساعت بر روی آن تصاویر جذابی از سراسر دنیا بارگذاری می شود.

عین هشتگ استایل یا هر هشتگی در اینستاگرام، برخی از تصاویر بارگذاری شده روی این هشتگ نیز غیر مرتبط با موضوع این هشتگ است. مثلا عکس برگی از یک کتاب فلسفه!

(البته دنیای مدل فقط زنانه نیست و مردان نیز در این زمینه به خصوص در اینستاگرام بسیار فعال هستند. مثل عکس بالا که علاوه بر تگ کردن هشتگ مدل ، از هشتگ photoshoot و different هم استفاده کرده است)

  • مد گردی با هشتگ modeling

عاشقان مدلینگ، یکی از هشتگ های محبوب و پرطرفداراشان که زیاد از آن استفاده می کنند، هشتگ مدلینگ است. هشتگی که مورد استفاده مانکن ها و ادمین های صفحات فشن ویک قرار گرفته تا مدل های طرح ها و برندهای مختلف دنیای فشن را با مانکن ها رونمایی کنند. بیش از ۱۴ میلیون عکس بر روی این هشتگ بارگذای شده است که بد نیست در تصاویر مربوط به مد و مدل از این هشتگ نیز استفاده کنید.

تصاویر منتشر شده را در این نشانی مشاهده بفرمایید.

  • مد گردی با هشتگ vogue

هشتگی معروف برای تصاویری که مجله معروف مد و لباس دنیا یعنی ووگ میگیرد.

  • مد گردی با هشتگ brand

بیش از ۱۲ میلیون تصویری که بر روی هشتگ برند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، شما را با طوماری از برندهای مد و لباس و جواهرات و غذا و مقصدهای گردشگری  و انتشاراتی و خودرو و دنیای لاکچری و غیر آشنا می کند که گردش در این تصاویر، خود هزاران نکته و اطلاعات به شما می دهد. هشتگ برند، هشتگی نه فقط برای آشنایی با برندها، بلکه فرصتی برای رایزنی و تبادل اطلاعات با عاشقان برند است که بخشی از دنیای لاکچری گردها را به خود اختصاص می دهند.

اگر میخواهید عکسهای این هشتگ را مشاهده کنید به این لینک مراجعه کنید.

  • مد گردی با هشتگ style

هشتگ استایل هم از جمله هشتگ های معروف در دنیای مد گردی های لاکچری بازها در اینستاگرام است. بعضی از کاربران مد گرد این شبکه محبوب عکس محور، با کلیک بر روی این آدرس، در جریان جدید ترین تصاویری که فشن بلاگرها و استایلیست ها در اینستاگرام به اشتراک میگذارند قرار می گیرند. بیش از ۲۵۸ میلیون عکس اینستاگرام روی این هشتگ تگ شده است.

البته استایل، فقط مربوط به مد و لباس نیست. میتواند غذاها و مکان های گردشگری و طلا و جواهرات و استایل های خیابان گردی را هم شامل شود.

هشتگ هایی که در تصاویر بالا استفاده شده است عبارتند از:

.
#jewelry #jewellery #gem #gemstones#crystals #rosequartz #pink #love #necklace#

diamonds #oneofakind #luxury #style#fashion #humpday #gift #manhattanbeach#southbay #rockangemsjewelry

  • مد گردی با هشتگ styleblogger

استالیست ها هم بلاگرهای فعالی در دنیای مد و لباس اینستاگرام و به طور کل در شبکه های اجتماعی هستند. بیش از ۱۳ میلیون عکس بر روی این هشتگ بارگذاری شده است. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی رجوع کنید.

(تصاویری که بیشترین لایک را در چند روز اخیر روی هشتگ استایل بلاگر کسب کرده است)

(تصویری که در بالا منتشر شده است، ژاکتی گران قیمت و لاکچری را توسط خانم ایلیردیا کراسینکی به نمایش می گذارد که بر روی ان  ده ها هشتگ تگ شده است)

هشتگ های به کار رفته بر روی عکس ژاکت بالا را در زیر مشاهده می کنید:

fashion #style #fashionblogger#styleblogger #instafashion #instastyle#model #

modeling #luxury #chic #classy#streetstyle #instagramanet #instatag #love#luxurylifestyle #luxuriousliving#lifestylegoals#lifestyle
#like4like#likeforlike#follow4follow#followforfollow#ig#photooftheday#pictureoftheday#ootd#ootn#outfitoftheday

  • مد گردی با هشتگ stylist

بیش از ۱۵ میلیون تصویر بارگذاری شده بر روی هشتگ استالیست نشان می دهد که فیگور شناسی هم در عالم مد و لباس، برای خود جایگاه والا داشته و نقش زیادی در تاثیرگذاری المان های یک برند و طرح لباس، روی نظر مخاطبان با سلایق گوناگون دارد. استالیست های مطرح و فعال اینستاگرام را میتوان در این هشتگ مشاهده کرد. برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

تصاویری که روی این هشتگ تگ می شود از لایک های ده ها هزار تایی برخوردار نیستند. اما برای فیگور شناسی در فوتوشوت ها میتواند ایده های خوبی را در اختیار مد گردها و عکاسان فشن قرار دهد.

(یک فشن بلاگر روس قد کوتاه با انتشار عکس بالا روی هشتگ STYLIST در اینستاگرام تلاش می کند تا ست کردن کفش و پالتو و پشمی و کلاه مشکی را در مزونی در لس آنجلس کالیفرنیا تشریح کند. استفاده از هشتگ های مختص فشن بلاگرهای روس هم یکی از ظرفیت های اطلاع رسانی این فشن بلاگر روس است)

( قرار نیست روی همه عکس ها، از هشتگ استایل استفاده کنید. اگر میخواهید عکس هایی با استایل خاص خود را منتشر کنید، از این هشتگ بهره بگیرید)

اگر  میخواهید عکس های با استایل خاص خود را منتشر کنید، از این هشتگ استفاده کنید.

  • مد گردی با هشتگ fashiongirls

از دیگر هشتگ های مطرح در میان مدگردهای اینستاگرام که البته به اندازه fashion, fashionblogger, fashionita شهرت ندارد و بیشتر در میان دخترها پر استقبال شده است، هشتگ فشن گرل استو تصاویر بارگذاری شده روی این هشتگ را اینجا تماشا کنید.

در این هشتگ مدگردی، شاهد تصاویری از دختران مدل یا آماتورههای عرصه مد و لباس و جواهرات هستیم که دوست دارند تصاویرشان در ابعاد گسترده تری به اطلاع مشتاقان مدگردی و لاکچری گردی برسد. معمولا لایک این تصاویر زیاد نیست.

(در تصویر بالا که یکی از دختران باکو در کشور آذربایجان آن را بر روی هشتگ fashiongirls به اشتراک گذاشته است، اکسسوری و استایل مو و آرایش ساده وی را مشاهده می کنیم که با استقبال مد گردها روی این هشتگ نیز قرار گرفت. مدل این عکس: خانم راضی علی اف هست. )

هشتگ های متعددی که روی این عکس تگ شده است به این شرح است:‌ charming.baku #yenikolleksiya #qish#yenimodeller #azerbaijan #baku#instagood #instamood #fashion#newcollection #fashiongirls #newmodels#models #qadindunyasi #brend

اگر به عنوان بانوی جوان این گزارش را میخوانید، می توانید برخی از تصاویر مد گردی یا استایل ها خاص خود را بر روی این هشتگ به اشتراک بگذارید. احتمالا با استقبال دختران هم سن و سال خود از کشورهای مختلف دنیا مواجه خواهید شد. البته همچون دیگر تصاویری که دروی هشتگ ها به اشتراک گذاشته می شود، شاهد انتشار تصاویر بی ربط هم روی این هشتگ هستیم.

(وقتی زیبایی و سادگی همراستا میشود تا ترکیبی جذاب را خلق کند. عکسی که روی fashiongirls با هزارات لایک همراه شد. )

هشتگ هایی که بر روی این لباس زیر تگ شده است عبارتند از:

oliviabay#fashionblogger #fashionclothing#styleblogger #fashion #instafashion#fashiongram #

fashionshop #fashionstyle#fashionable #fashionbaby #fashionpost#fashiongirls #

fashiondaily #india#onlinestore #designerwear#designinspiration #designerclothes #

mumbai#pune #delhi #mumbaifashion #indiangirl#indianpictures #indianfashion #desifashion#indian #desi #indianclothing

علت اینکه میبیند که از تگ های مربوط به هندوستان در زیر این عکس استفاده شده است، به دلیل هندی الاصل بودن طراح آن است که OLIVIA FASHION BAY نام دارد و در شهر بمبئی هندوستان مشغول به طراحی لباس های گوناگون برای مخاطبان بوده و صفحه این طراح بیش از ۷۰ هزار فالور دارد.

(از مدل های جدید OLIVIA BAY‌در هندوستان که روش هشتگ FASHIONGIRLS تگ شده است. آیا سادگی،‌ شکوه و جذابیت ندارد؟)

  • مد گردی با هشتگ celebrity

جایی برای دیدن سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما و ورزش و سیاست و حتی سلبریتی های الکی مثل پاریس هیلتون! ۶ میلیون عکس روی این هشتگ به اشتراک گذاشته شده است.

۱۵)مد گردی با هشتگ photoshoot

قریب به ۵۰ میلیون عکس بر روی هشتگ فوتوشوت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. فوتوشوت ها در دنیای فشن و تبلیغات، اهمیت بالایی داشته و دوره های آموزشی تخصصی برای عکاسان مدلینگ برای گرفتن فوتوشوت های تاثیر گذار برپا می شود. برای مشاهده جدید ترین فوتوشوت های مد در اینستاگرام به این هشتگ بروید.

۱۶)مدگردی با هشتگ fashiondesigner

(در تصویر بالا، فشن بلاگری با کانال zemotion با انتشار عکس بالا، خبر از سفر به توکیو می دهد. فشن بلاگر ژاپنی ژانگ جینگنا، از هشتگ فشن دیزاینر در عکس استفاده کرد که سبب معروفیت عکس در این هشتگ برای چند ساعت شد)

طراحان آماتور و تخصصی مد و لباس، هشتگ معروفی به نام فشن دیزاینر دارند که بیشتر مورد استفاده فعالان حرفه ای این عرصه قرار می گیرد.

۱۷)مد گردی با هشتگ fashionphotography

فشن فوتوگرافی از نامش پیداست که به عکاسی اختصاصی در عرصه فشن ارتباط دارد. بیش از ۸ میلیون تصویر بر روی آن بارگذاری شده و به نظر می رسد که بیش از تصاویر قبلی، مقوله های عکاسی مد در آن رعایت شده باشد. تصاویری که بر روی این هشتگ بارگذاری شده است را اینجا مشاهده کنید.

(آگاتا سرژه، فشن بلاگر و مدل هلندی از شهر آمستردام این کشور، تصویر بالا را بر روی هشتگ فشن فوتوگرافی قرار داد که با استقبال کاربران این هشتک روبرو شد. )

هشتگ هایی که آگاتا در این عکس محبوب استفاده کرد را در زیر مشاهده می کنید:

@soekie_@bognastepa @eliselangenhuisen@daisydherder @agataserge@justyna1203 #portrait#

portraitphotography#portraitphotographer #earth_portraits#portraitpage #igpodium_portraits#

infinity_faces #marvelous_shots#profile_vision #naturallight #endlessfaces#discoverportrait #

featuremeofh #vogue#highfashion #portrait_shots #fashionph#editorial #nycphotographer#

nycphotography #harpersbazaar#fashionstory #fashion #nyc#fashionmodel #

fashiongram#voguemagazine #fashionphotography#fashionphotographer #fashionpost

فشن بلاگری از دوبی با آرایش عربی

(فشن بلاگری از دوبی با آرایش عربی)

این فشن بلاگر که گویا عاشق گریم هم هست، هشتگ های زیر را برای محبوبیت عکس پر لایکش استفاده کرد:

@sanjacvetkovic #fashionbloggers#fashionphotography #fashion #mydubai#makeupart #makeupwhore #

makeuplife#makeup #makeupartist #makeupfun#makeupbranded #makeuptime#

makeupforever #beccacosmetics #katvond#katvondholographicpalette#marcjacobsbeauty #

zoevabrushes#makeuplife #photoshoot #photography#photographer #crueltyfree #beauty#

beautylook #beautyaddict #highlightwhore#highlighter #friends #makeupbyme#makeuplovers #makeupartist #makeupbyme

۱۸)مدگردی با هشتگ fashionstyle

از جمله هشتگ های مطرح در اینستاگرام در حوزه فشن، فشن استایل است که در این نشانی میتوانید عکس های منتشر شده بر روی ان را تماشا کنید. بیش از ۱۵ میلیون عکس روی این هشتگ بارگذاری شده است.

هشتگ فشن استایل

نکاتی برای استفاده خوب از هشتگ های لاکچری

  • از هشتگ های لاکچری و مد مرتبط با تصویر خود استفاده کنید تا فالور شما افزایش یابد.
  • قدرت هشتگ ها در جذب مخاطب برای صفحه شما، بدون تصویر خوب و پست انگلیسی زبان ارزشی ندارد.
  • بهترین تصاویر مد و لباس معمولا با لوکیشن های جذابی همراه می شود تا قدرت هشتگ ها بتواند بازه معرفی ان را گسترده تر نماید.
  • با بررسی هشتگ هایی که فشن بلاگرها و استایل بلاگرها و توریسم بلاگرها در صفحات خود استفاده میکنند، با هشتگ های محبوب آشنا شوید.
  • هشتگ های لاکچری تنها محدود به ۱۸ موردبالا نیست. در هر زبانی، عاشقان لاکچری و مد گردی، از هشتگ مربوط به زبان خود استفاده می کنند. مثلا هشتگ: #لوکس.
  • هشتگ های لاکچری یا هر هشتگی را میتوان در داخل کامنت ها نیز استفاده کرد.
  • اگر میخواهید کسب و کار خود را در عرصه مد و مد نویسی رونق دهید، هشتگ های جذاب بسیازید و از دیگر کاربران بخواهید تصاویر مد و لباس و لاکچری خود را روی آن نیز منتشر کنند. این طوری روند جریان ساز شما با این هشتگ، سبب آشنایی غیر مستقیم کاربران با هدف شما می شود. مثل هشتگ سلفی بدون آرایش (NOMAKEUPSELFIE).

آماده پاسخ گویی به پرسش های عمومی و تخصصی کاربران لاکچری گرد لوکس تهران در زمینه استفاده از هشتگ ها در مد نویسی و انتشار تصاویر در اینستاگرام هستیم.

دنیای مد و لباس و تحصیل در رشته های طراحی فشن در دانشگاه های داخل و خارج از کشور را در لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا