لوازم آرایش

رنگ موی زیتونی زیباترین رنگ مو برای خانم های مشکل پسند

رنگ موی زیتونی

هر آنچه لازم است درباره رنگ موی زیتونی بدانید : یکی از راه هایی که خانم ها برای ایجاد تغییر و همین طور زیباتر شدن و جذاب تر کردن ظاهرشان به سراغ آن می‌روند، تغییر در رنگ مو است. البته تغییری که در رنگ مو ایجاد می شود درست است که امروز به سادگی انجام پذیر است؛ ولی قبل از هر چیز به شما توصیه میکنیم برای رسیدن به بهترین نتیجه برای رنگ موی زیتونی حتما به یک آرایشگر با تجربه مراجعه کنید

فاکتورهای زیادی در به دست آمدن رنگ موی زیتونی با کیفیت موثر است  که در این متن به بخشی از این فاکتورها اشاره می کنیم در ادامه با لوکس تهران همراه باشید تا به شما برای انتخاب مدل رنگ موی زیتونی مناسب کمک کنیم

مطالب مرتبط : جذابترین و جدیدترین مدل های رنگ مو ؛ مد سال ۲۰۱۸

رنگ مو زیتونی ( روشن ، تیره ) و تناسب آن با استایل و چهره

یکی از رنگ موهای زیبا و شیک برای خانم ها رنگ موی زیتونی است ؛ اما اینکه چه تناژی از این رنگ مو به استایل ما می آید نیاز به کمی دقت دارد تا در نهایت استایلی شیک و مطابق با مد روز داشته باشیم.

از جمله مهمترین عواملی که در انتخاب تناژ تیره و روشن رنگ موی زیتونی تاثیرگذار است می توانیم به چهره فرد و رنگ پوست خانم ها اشاره کنیم. خانم ها باید با توجه به اینکه چهره خود را بهتر از دیگران می شناسند و همینطور با در نظر گرفتن این نکته که چه رنگی با رنگ پوستشان بیشتر هماهنگی دارد، میزان تیرگی و روشنی رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

مطمئن باشید که بسیاری از رنگ موها با چهره اکثر انسان‌ها تطابق دارد اما بعضی از چهره ها با بعضی از رنگ های مورد استفاده برای مو به هیچ عنوان تطبیق ندارند و تغییر رنگ موی سر به این رنگ‌ها می‌تواند باعث کاهش زیبایی فرد گردد.

رنگ موی زیتونی و رنگ پوست خانم ها

رنگ پوست بدن نیز یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیر گذار در انتخاب رنگ مو با تناژ سبز است، زیرا درجه تیرگی رنگ پوست بدن تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب درجه رنگ موی زیتونی می گذارد. البته حفظ سلامت مو نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار است.

درست است که زیبایی و افزایش جذابیت فاکتور مهمی در زندگی روزمره انسان ها به خصوص خانم ها به شمار می‌آید؛ اما مهم تر از آن حفظ سلامتی موی افراد است. بدین معنی که افرادی که موهای ضعیف و آسیب پذیری دارند باید توجه داشته باشند که دکلره کردن این موها می تواند آسیب جبران ناپذیری به آنها وارد آورد.

به همین دلیل باید از رنگ زیتونی تیره استفاده کنند. رنگ مو با تناژ سبز برای خانم هایی با پوست گندمی ، سبزه و برنزه بسیار مناسب است. خانم هایی با پوست روشن بهتر است با داشتن این رنگ مو از آرایش های متناسب با آن جهت بی حال نشدن چهره خود استفاده کنند.

رنگ مو زیتونی مناسب برای همه خانم ها در هر سن

عامل دیگری که در انتخاب رنگ مو زیتونی تاثیر گذار است سن و سال فرد است زیرا بعضی از رنگ موها برای بعضی از سن ها مناسب نیستند.

البته بسیاری بر این اعتقادند که افراد باید بی توجه به سن و سال خود از رنگ موی مورد علاقه شان استفاده کنند؛ اما هنگامی که تناسب بین سن و سال و رنگ مورد استفاده برای موی سر وجود داشته باشد میزان زیبایی و جذابیت برای آن فرد افزایش پیدا می کند.

یکی از بهترین رنگ هایی که برای موی خانم ها در هر سنی پیشنهاد می شود رنگ موی زیتونی است.

رنگ مو زیتونی محبوب ترین استایل در صنعت مد

رنگ موی زیتونی علاوه بر اینکه چند سالی است در صدر صنعت مد و فشن قرار دارد، یکی از رنگ های موی سری است که نیازی به دکلره کردن ندارد و خانم ها می توانند با انتخاب این رنگ هم به سلامت موهای خود اهمیت دهند و هم اینکه ظاهر شیک و جذابی را برای خود فراهم آورند.

اگر برای شما مهم است که به هیچ عنوان آسیب زیادی با دکلره به موهایتان نرسد، بهترین راه حل برای شما استفاده از رنگ مو زیتونی تیره است.

موهای سالم همراه با رنگ موی زیتونی بدون دکلره

با انتخاب توناژ تیره تر رنگ مو زیتونی آسیب بسیار کمی به موهای شما وارد می شود. برای این کار ابتدا موهای خود را کمی روشن کنید. شما می توانید اکسیدان شماره ۳ را با رنگ موی ای۲۰ (۲۰E) (000) سه صفر یا  با را ترکیب کنید.

از این رنگ ابتدا بر روی ساقه های مویتان بگذارید و بعد از گذشت مدت زمان حدود بیست دقیقه ریشه مویتان را نیز رنگ کنید و سپس پس از گذشت حدود بیست دقیقه دیگر با نرم کننده موی خود را بشویید.

پس از شستن و خشک کردن موهای خود باید واریاسیون هایی به رنگ های سبز و نقره ای را با رنگ زیتونی شماره های ۱۰ ، ۹۰ ،۵ و ۰٫۱  ترکیب کنید و هر چقدر از این محلول به دست آمد به اندازه ۲ برابر آن اکسیدان نمره دو اضافه کنید

موهایتان را بررسی کنید اگر به صورت یک پارچه رنگ گرفته بود کامل روی سرتان ماساژ دهید سپس با توجه به جنس و ضخامت مو بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بعد رنگ را از موهایتان بشویید

فرمول و ترکیب رنگ مو قهوه ای زیتونی برای دختران زیبا و جوان

رنگ موی قهوه ای زیتونی یا دودی زیتونی از جمله رنگ های فوق العاده طبیعی و زیبا برای دختران جوان و خانم هایی با سن کمتر است.

برای رسیدن به این رنگ مو باید از ترکیبی که در ادامه آمده استفاده کنید مقدار سی میل ۳۰m از رنگ موهای دودی شماره شش و شماره هفت را با هفتاد میل ۷۰m از رنگ موی زیتونی شماره شش با ده سانتی متر از واریاسیون سبز رنگ مخلوط کنید و در آخر اکیدان شماره دو را بآن اضافه کنید

پس از انجام اینکار ریشه و ساقه مو هایتان را با این ترکیب رنگ کنید . سپس مدت زمان حدود چهل دقیقه صبر کرده و در نهایت توسط نرم کننده موهای خود را شست و شو دهید.

مطلب مرتبط : همه چیز درباره رنگ مو دودی ASH

فرمول و ترکیب رنگ مو دودی زیتونی برای خانم های و شیک

رنگ موی دودی زیتونی رنگ بسیار جذابی است که برای خانم های شیک پوش در سن های بالا بسیار زیبا و مناسب است.

برای اینکه موهای خود را به این رنگ زیبا در آورید لازم است که اول موهایتان را به پایه ۹ برسانید. سپس رنگ های c هشت (سی ۸ ) و m هفت ( ام ۷ )را با هم ترکیب کرده و  اکسدان را به محلول اضافه کنید البه به اندازه ۲ برابر محلول و دقت کنید که نمره اکسیدان نیز یک باشد.

(رنگ موی زیتونی دودی با سایه های نقره ای )

بعد از رنگ کردن موها سی دقیقه به آن استراحت بدهسد و سپس با نرم کننده موهایتان را شست و شو دهید.

رنگ موی زیتونی همراه با دکلره

اگر رنگ مورد نظرتان رنگ مو زیتونی روشن و بلوند است لازم است که ابتدا موهایت خود را با دکلره به پایه ۸ رسانده و روشن کنید.

( تیلور با موهایی به رنگ زیتونی عسلی )

زمانی که موهایت شما روشن شد، ترکیبی را که در ادامه  ارائه می دهیم برای مدت زمان ۲۰ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید. ابتدا رنگ ان۸ را به همراه مقدار بسیار کمی اکسیدان و آب مخلوط کنید  و بر روی موهای خود بگذارید.

در نهایت مانند موارد قبل بعد از گذشت بیست دقیقه با نرم کننده موهای خود را شست و شو دهید.

مطلب مرتبط : رنگ موی عسلی جلوه ای زیبا در استایل شما

فرمول و ترکیب رنگ مو زیتونی تیره برای خانم های جوان

رنگ موی زیتونی تیره نیز از جمله رنگ های طبیعی است که برای پوست های شاداب و روشن مانند پوست دختران جوانان بسیار زیبا و شیک است. این رنگ مو زیبایی خاصی به صورت های کشیده می بخشد

( رنگ مو زیتونی تیره با دره های طلایی  )

برای رسیدن به این رنگ مو همراه با دکلره لازم است که شما موهای خود را روشن و آن را به پایه رنگ ۸ برسانید. پس از انجام اینکار در ادامه رنگ های شماره شش و دو را به همراه مقداری اکسیدان و به اندازه ۲ برابر مقدار اکسیدان آب را با هم مخلوط کنید .

(زیتونی تیره با سایه های عسلی )

موهای خود را با این ترکیب رنگ نمایید. پس از گذشت مدت زمان حدود بیست دقیقه موهای رنگ شده را همراه با نرم کننده شست و شو دهید.

فرمول و ترکیب رنگ مو زیتونی روشن برای استایلی جذاب و منحصر به فرد

اما در انتها برای داشتن موهای زیتونی روشن که بسیار رنگ موی جذاب و منحصر به فردی برای خانم ها است، لازم است اطلاع داشته باشید که به موهای یکدست روشن برای داشتن این رنگ مو احتیاج دارید.

تیلور سوئیفت با رنگ موی زیتونی روشن

( تیلور سوئیفت با رنگ موی زیتونی روشن در مراسم فرش قرمز )

به همین دلیل باید در ابتدا موهایتان را به پایه هشت برسانید ( به وسیله دکلره ) و سپس محلولی از ترکیب رنگ m هشت ( ام ۸ ) با اکسیدان و به اندازه دوبرابر اکسیدان هم آب اضافه کنید . این ترکیب رنگ و اکسیدان و آب را به مدت نیم ساعت بر روی موهایتان بگذارید و در آخر موها را با نرم کننده شست و شو دهید.

تیلور سوئیفت با موهای زیتونی

(تیلور سوئیفت با موهای زیتونی روشن و آرایشی زیبا )

برای نگهداری این رنگ مو لازم است هر چند وقت یک بار موهای خود را رنگساژ کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا