استایل و مد بانوان

اینستاگردی با پاریس هیلتون میلیونر

پاریس هیلتون

اینستاگردی با پاریس هیلتون

یکی از ظرفیت های مدگردی در دنیای امروز که تور جهان گستر ، سبک زندگی انسان ها را دیجیتالی کرده است ، استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است. از طریق این استارت آپ موفق که در چند سال اخیر از معروف ترین و محبوب ترین اپ های نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند صدها میلیون کاربر جامعه اطلاعاتی بوده، میتوان دنیای مد و لباس و جواهرات و اکسسوری را از زوایای گوناگون تماشا کرد.

دنیای فشن بلاگر ها ، استایل بلاگر ها و دیدگاه های طراحان خانه مد در کشورهای مختلف دنیا، لحظه به لحظه در این شبکه جادویی منتشر می شود و میتوان با ابزار لایک و فالو و هشتگ و share و دایرکت، به استقبال این حجم از اطلاعات تصویری و ویدیویی رفت و چیزهای جالبی یاد گرفت که در مجلات و سایت ها نمی توان مشاهده کرد.

مدگردی در اینستاگرام ، بخش غیر قابل اجتناب دنیای فشن است که مخاطبان پر و پا قرص فراوانی دارد. بسیارند کاربرانی که وقت زیادی برای مشاهده جدید ترین استایل ها و طرح های خانه مد از تیفانی و ورساچه گرفته تا دولچه گابانا و H&M سوئد اختصاص می دهند و بعضا از این طرح ها در باز نشر آن در صفحه و کانال خود نیز استفاده می کنند.

جادوی هشتگ ها در دنیای مد نویسی در شبکه های اجتماعی مقوله ای است جذاب که البته خیلی ها از ظرفیت ها و فرصت های آن آگاه نیستند و قبلا در سرویس مد گردی لوکس تهران به آن اشاره کردیم.

پاریس هیلتون در سال ۲۰۱۳

( پاریس هیلتون در سال ۲۰۱۳)

در چند روز اخیر، سرویس مد گردی لوکس تهران به سراغ اینستاگرام چهره های معروف رفته تا دنیای مدو لباس و لاکچری گردی را از زاویه لنز دوربین سلبریتی های ایران و خارجی دنبال کنید. در گزارش امروز، اینستاگردی با پاریس هیلتون ، سلبریتی الکی معروف آمریکایی را ارائه میکنیم تا با سبک زندگی لاکچری این شخصیت معروف دنیای مد و لباس آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

فایده مد گردی با اینستاگرام چیست؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که اصولا، مدگردی با اینستاگرام چگونه انجام می شود و چه فایده ای خواهد داشت؟ در جواب باید موارد ۸ گانه زیر را به طور خلاصه مطرح کنیم:

  • مد گردی در اینستاگرام، ما را با جدید ترین طرح های برندهای مطرح دنیا آشنا میکند.
  • مد گردی در اینستاگرام، ما را در جریان ترندهای نوین عرصه طراحی مد و لباس قرار می دهد.
  • مد گردی در اینستاگرام، فرصتی برای آشنایی با فشن بلاگر ها را فراهم می کند.
  • مدگردی در اینستاگرام، ما را با استایل بلاگرها و توریسم بلاگر ها آشنا می کند.
  • مدگردی در اینستاگرام، ما را با علایق طراحی مد و لباس و جواهرات کاربران در کشورهای مختلف آشنا می کند.
  • مد گردی در اینستاگرام فرصت خوبی را در اختیار بازاریاب های مد و لباس برای تحلیل رفتار مصرف کننده قرار می دهد.
  • مدگردی در اینستاگرام، ما را با طرح ها و ایده های لاکچری گردی آشنا می کند.
  • مد گردی در اینستاگرام برای کارآفرینان دیجیتالی، ظرفیت های فرصت آفرین ایجاد می کند.

اگر شما دنبال مدهای پاییزه، زمستانی، مردانه، بچه گانه، زنانه، خیابانی و امثالهم هستید، کافی است سری به هشتگ های معروف مد و لباس و استایل گردی و لاکچری گردی اینستاگرام بزنید تا با میلیون ها تصویر به اشتراک گذشته شده در این حوزه آشنا شوید. موضوعی که اگر میخواستید در غول جستجوی اینترنت به دنبال آن باشید، شاید هفته ها زمان می برد.

داستان پاریس هیلتون

داستان پاریس هیلتون ، داستانی از جنس سلبریتی های الکی معروف است. سلبریتی هایی که نه هنر آنها و ظرفیت های خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، هیچ کدام زمینه شهرتش را فراهم نکرده و همچون تیفانی ترامپ (دختر دونالد ترامپ)، سیاست و ثروت، سبب معروفیتش شده است.

پاریس هیلتون

( پاریس هیلتون ،‌عاشق گردن بند و گوشواره های الماس است)

دختر سی و شش ساله صد و هفتاد و یک سانتیمتری نیویورک، در عرصه بازیگری و خوانندگی و فعالیت رسانه ای تا حدودی مشهور است. اما انچه بر شهرتش تاثیر گذاشته، ثروت افسانه ای پدر است که به وی و خواهر و برادرش به ارث رسیده است. او یکی از واثان ثروت ۴ میلیارد دلاری ریچارد هیلتون، هتلدار معروف آمریکا است که امروزه بخشی از فعالیت کسب و کارش را در زمینه طراحی و تولید لوازم آرایش و بهداشتی و همچنین پوشاک هدایت می کند.

پاریس هلیتون

 ( پاریس هلیتون توجه زیادی به نوع آرایش مو بلوند خود دارد و همواره دوست دارد با این آرایش روبروی دوربین رسانه ها قرار بگیرد)

انتشار فیلمی غیر اخلاقی از پاریس هیلتون در سال ۲۰۰۴ میلادی، تاثیر زیادی در کاهش معروفیتش داشت که اکنون بعد از سال ها از آن رویداد، به تلخی از آن یاد می کند. به هر حال، زندگی پاریس هیلتون و بخشی از فعالیت های ایشان را میتوانید در سایت PARISHILTON.COM دنبال کنید.

شوخی با پاریس هیلتون در دوربین مخفی

در ویدیوی زیر، یکی از جنجالی ترین دوربین های مخفی چند سال اخیر با سلبریتی ها را مشاهده می کنید که پاریس هیلتون جوان را بر فراز آب های امارات شوکه کرد.

پاریس هیلتون بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در چند سال اخیر به واسطه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین پوشاک تحت برند خودش که در فروشگاه های زنجیره ای پاریس هیلتون در سراسر دنیا عرضه میشود، درامد کسب کرد. او ۴۴ فروشگاه در سراسر جهان دارد و از کیف دستی زنانه تا لوازم آرایشی و همچنین کفش و عطر، تولید دارد. پاریس هیلتون به پرداخت های سرسام آور برای جشن های تولدش با دوستان معروف است که تنها در یک مورد در سال ۲۰۰۵ میلادی، بیش از ۳۰۰ هزار دلار برای برنامه ریزی جشن هزینه کرد.

به همین خاطر، علاثه بسیاری به طراحی مد و لباس و متفاوت به نظر رسیدن دارد که او را سوژه خوبی برای مجلات سبک زندگی  به خصوص مد و لباس می کند.

 فروشگاه های زنجیره ای پاریس هیلتون

(تصویر یکی از فروشگاه های زنجیره ای پاریس هیلتون که به فروش کیف و کفش و اکسسوری لوکس زنانه می پردازد)

البته پاریس هیلتون از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۳ میلادی در بیش از ۳۰ فیلم که بعضی مستند تلویزیونی و برخی فیلم تلویزیونی است ایفای نقش کرد که موارد اخیر آن:  AN AMERICAN CAROL, REX, TEENAGE PAPARAZZO, THE DOG WITH SAVED CHRISTMAS VACATION و The Bling Ring نام دارد.

او گر چه جوایز زیادی در عرصه هنر دریافت کرده اما هیچ وقت موفق به دریافت جوایز Golden Globe و Germmy نشده است. پاریس هیلتون علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارد. به گونه ای که بیش از ۲۹ هزار توییت در شبکه توییتر منتشر کرده و قریب به ۱۷ میلیون فالور دارد. او ظرف ۵ سال اخیر، بیش از ۲۶۰۰ عکس از خود و محصولاتش در این شبکه به اشتراک گذاشته که نشان می دهد، شبکه تکست محور دنیا، جای خوبی برای تبلیغ مد و لباس هم هست.

پاریس هیلتون در اینستاگرام بسیار فعال تر از ان چیزی است که تصور کنید. وی ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۸۴۰۰ پست در این شبکه به اشتراک گذاشته که قریب به ۷ میلیون فالور برایش به ارمغان اورد. او از معدود سلبریتی های آمریکایی است که بیش از ۳ هزار صفحه را در اینستاگرام فالو می کند  و نشان دهنده علاقه وافرش به لایک و فالو در شبکه های اجتماعی دارد.

اینستاگردی با پاریس هیلتون میلیونر

در ادامه نگاهی داریم به ده ها پست پاریس هیلتون در چند ماه اخیر که بخشی از سبک زندگی و علایق و هم چنین مدهایی که در جاهای مختلف رونمایی کرد را مشاهده می کنیم.

عکس پاریس هیلتون در اینستاگرام

(جدید ترین تصویری که پاریس هیلتون در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و تصویری فانتزی از وی را در میان نقاشی های انتزاعی  قرن هجدهمی نشان می دهد. او از هشتگ mood برای تعریف این عکس استفاده کرد که ۵۰ هزار لایک به همراه داشت)

 لباس شب پاریس هیلتون

(رونمایی از جدید ترین طرح لباس شب پاریس هیلتون در کنار همسرش که با ۱۳۰ هزار لایک و هزاران کامنت همراه شد. او زیر این پست نوشت که هیچ دوربینی نمیتواند خنده و احساس من را وقتی تو را نگاه میکنم ضبط کند)

جدید ترین لباس شب پاریس هیلتون

(تصویر نزدیک از جدید ترین لباس شب پاریس هیلتون که در اواخر نوامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشت و او را در حال فوتوشوت در بنیاد گالا که به همت FREDHOLLOWS بناشده نشان می دهد)

پاریس هیلتون میلیونر

(در تصویر بالا، پاریس هیلتون میلیونر، تصویری فانتزی با عکس مریلین مونرو، هنرپیشه معروف سینمای قرن بیستم را به اشتراک گذاشت و هشتگ MARILYNMONROE را تگ کرد)

تصویر پاریس هیلتون در کنار سگ هایش

( پاریس هیلتون با انتشار فوتوشوت بالا که وی را با لباس  بلند آبی رنگ و دو پاپی سفید رنگش به نمایش در اورده است، خبر از رونمایی از اسپری و محصولات ParisHiltonUnicomMist میدهد که به گفته ایشان برای زیبایی پوست بانوان توصیه می شود. او همچنین از هشتگ مراقبت از پوست هیلتون با نام ParishHiltonSkinCare برای معرفی محصولات جدیدش در حوزه آرایشی و بهداشتی خبر داد)

پست اینستاگرامی پاریس

(فوتوشوتی که پاریس هیلتون را با گل میخ الماس در حال نمایش اسپری زیبایی با نام خودش نشان می دهد که برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول به سایت unicornmist.com رجوع کنید)

تبلیغات اینستاگرامی پاریس

(تبلیغاتی که پاریس هیلتون برای اسپری خود میکند)

تصویر اسپری rose water پاریس هیلتون

(تصویر اسپری rose water پاریس هیلتون که در اکتبر ۲۰۱۷ رونمایی شد)

پاریس هیلتون در کنار یک خرس تدی در اینستاگرام

( پاریس هیلتون در یکی از تصاویر  هفته های اخیر، فوتوشوتی کنار یک خرس تدی بزرگ سفید رنگ به اشتراک گذاشت که ۱۳۰ هزار لایک به همراه داشت ووی را با یکی از طرح های مشکی رنگ کلکسیون مد و لباسش نشان می دهد. وی از هشتگ teddy در این تصویر استفاده کرد)

پاریس هیلتون با لباس پلنگی و عینک آفتابی

( پاریس هیلتون در حال بازی در شهر مکزیکوستی که وی را لباس پلنگی و عینک آفتابی مشاهده می کنیم. وی از هشتگ: ParisHiltonFootwear در این پست استفاده کرد و از همه خواست تا به ISHUOFICIAL مراجعه کنند)

فوتوشوت فانتزی از پاریس هیلتون

(فوتوشوت فانتزی دیگری از پاریس هیلتون که او را با پیراهن طرح پلنگی و دامن آبی رنگ تیره مشاهده می کنید)

عکس اینستاگرام پاریس هیلتون با جعبه لاکچری

( پاریس هیلتون ، علاقه خاصی به شیرینی جات دارد و هر از گاهی پست هایی با موضوع شیرینی به اشتراک میگذارد. تصویر بالا، تبلیغ برند شکلات SWEETANDCOMX است که به نظر وی بهترین آب نبات هایی است که وی تا کنون تست کرده است. وی از هشتگ عاشقان شکلات: CHOCOLATELOVER برای میزان علاقه اش به این آب نبات که جعبه لاکچری دارد استفاده نمود)

تصویر پاری هیلتون در مکزیکوسیتی

(تصویری از پاریس هیلتون که وی را در حال رونمایی از کفش فروشی جدیدش در شهر مکزیکوستی مکزیک نشان می دهد. )

 کلکسیون کفش جدید پاریس هیلتون

(در تصویر بالا که استایل وی را هنگام رونمایی از کلکسیون کفش جدیدش در مکزیکوستی نشان می دهد، وی از این هشتگ استفاده کرد)

پست مفهومی پاریس هیلتون

( پاریس هیلتون و فوتوشوت جدیدی که با پستی مفهومی از ایشان همراه شد )

استایل پاریس هیلتون

( پاریس هیلتون ، در فوتوشوت جدید که وی را سوار بر موتوری صورتی رنگ به نمایش گذاشته است، از هشتگ لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی خود استفاده می کند و به نظر می رسد که فوتوشوت هایش، تنها ابزاری برای تبلیغ برندهای لوازم آرایش و پوشاک بانوان باشد)

تصویری از اینستاگرام پاریس هیلتون

(پاری هیلتون را در مزون خودش با رونمایی از استایل نوامبر ۲۰۱۷ شاهد هستیم که ترکیب جالبی از سفید و مشکی با تورهای ظریف کاری شده دارد)

پاریس هیلتون را در استایل خیابان گردی

( پاریس هیلتون را در استایل خیابان گردی با کلاه آفتابی معروفش مشاهده می کنیم که دختر بچه مکزیکی او را در اغوش گرفته است. پاریس هیلتون که همیشه از هشتگ ها برای بیان احساسات و نظر خود استفاده می کند، این بار از هشتگ: عشق غیر مشروط استفاده کرد)

پاریس هیلتون و فوتوشوتی برای تبلیغ دراینستاگرام

( پاریس هیلتون و فوتوشوتی برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک بانوان در فروشگاه جدیدش در مکزیک)

( پاریس هیلتون در تصویر بالا، زیور آلاتی که بر گردن سگ سفید رنگش کرده است را در قالب هشتگ YaDoggie  معرفی می کند که برای هالووین پارتی به کار می رود)

استایل فرودگاهی پاریس هیلتون

(استایل فرودگاهی پاریس هیلتون در حال ترک لس انجلس به سمت نیویورک)

طرح لباس پاریس هیلتون در اینستاگرام

(آخرین طرح لباس پاریس هیلتون که در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی در کنار همسرش به اشتراک گذاشت)

اینستاگردی با پاریس هیلتون

( پاریس هیلتون در طول سال در برنامه های خیریه و نیکوکاری زیادی که توسط بنیادهای خیریه در آمریکا برگزار می شود شرکت می کند و تصویر بالا هم استایل ایشان را در رویداد خیریه بنیاد:‌ Make A wish Foundation نمایش میدهد که با این هشتگ در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا همراه شد)

پاریس هیلتون اینستاگرام

( پاریس هیلتون زیر این تصویر که وی را با پیراهنی با ستاره های زرد رنگ روی آن حک شده است نوشت: به ستاره ها نگاه کن. آنها برای تو و هر چیزی که انجام می دهی می درخشند. )

استایل لاکچری پاریس هیلتون

(استایل لاکچری پاریس هیلتون را تماشا می کنید که وی را در ساحل گردی در شهر Ibiza اسپانیا نشان می دهد)

آنچه از اینستاگردی با  پاریس اموختیم

  • پاریس هیلتون در نقش یک فشن بلاگر معروف، به معرفی برندها و هشتگ های تجاری و خیرخواهانه می پردازد و از این راه، برندهای خود را معرفی می کند.
  • پاریس هیلتون بیش از ۷.۷ میلیون فالور دارد و برخی از پست هایش زیر ۷۰ هزار لایک دریافت می کند. این نشانی می دهد که گاها زیر نیم درصد از فالورهای ایشان، به تصاویرش و استایل هایش علاقه نشان می دهند یا حتی فرصت دیدن آن را دارند. بنابراین، همانطور که قبلا گفتیم، فالور بالا، لایک و توجه و view زیادی را الزاما برای تصاویری که مد نویس ها در کانال و صفحه خود به اشتراک میگذارند به ارمغان نمی اورد.
  • پاریس هیلتون به تولید محتوای جذاب، فوتوشوت های متفاوت و اطلاع رسانی مکرر و مداوم روی صفحه اینستاگرامی اش که تیک آبی دریافت کرده علاقه زیادی دارد و به همین خاطر، کامنت های زیادی دریافت می کند.
  • کسب و کار اینستاگرامی پاریس هیلتون ، بر خلاف ادل و بیانسه و تیلور سویفت و حتی جنیفر لوپز، فقط برای معرفی برند خودش است و از این ابزار اطلاع رسانی دیجیتالی برای توسعه کسب و کارش استفاده می کند.
  • انتشار بیش از ۸ هزار پست بر روی اینستاگرام پاریس هیلتون نشان دهنده اهمیت اطلاع رسانی زیادی برای جذب مخاطب در کانال های مد نویسی است.
  • برخی از تصاویر پاریس هیلتون با استایل های لاکچری همراه است که در هشتگ های مطرح به اشتراک گذاشته شده است. به این موضوع، لاکچری گردها و عاشقان مد نویسی توجه کنند.
  • پاریس هیلتون در تصاویرش، استایل های خیابانی را با حضور در میان بخشی از هوادارانش به اشتراک میگذارد که بخشی از ماموریت اطلاع رسانی وی در عرصه دیجیتال مارکتینگ غیر مستقیم برای محصولاتش است.

بیوگرافی پاریس هیلتون

پاریس هیلتون که در سال ۱۹۸۱ در آمریکا به دنیا آمده خواننده بازیگر مدل و مجری برنامه های تلویزیونی است پاریس بزرگترین دختر کونارد هیلتون ،  صاحب هتل های هیلتون است .وی فعالیت در زمینه مدلینگ را زمانی که با دونالد ترامپ همکاری داشت آغاز کرد . پاریس هیلتون در بورلی هیلز در کنار دیگر سلبریتی های مشهور دنیا سکونت دارد .

خیلی ها بر این باورند که شهرت پاریس هیلتون به دلیل نسبت و ثروت خانوادگی اوست و معروف بودن پاریس هیلتون از بابت استعداد های او در خوانندگی و هنر و مدلینگ نیست بلکه بخاطر سبک زندگی لاکچری پاریس هیلتون و ثروتی ست که از هتل های ذنجیره ای هیلتون ها به او ارث رسیده است ارثی که به او رسیدی مبلغی در حدود یک و نیم میلیارد دلار بوده است . خانواده هیلتون از بابت چهل و چهار شعبه هتل های که در سراسر جهان دارند درآمد زیادی کسب میکنند

پاریس در فعالیت اقتصادی دیگری که داشته اسمش را به یک برند تبدیل کرده و روی محصولاتی مانند عطر کیف کفش ساعت و دیگر کالا ها میچسباند و از این طریق هم کسب درآمد میکند .

عطر پاریس هیلتون

( عطر پاریس هیلتون )

رسانه ها با انتشار اخبار و تصاویری از پارتی ها و مهمانی هایی که پاریس هیلتون در آن ها شرکت دارد باعث شده به سلبریتی با چهره ای جنجالی تبدیل شود . پاریش کتابی در سال ۲۰۰۴ نوشته و چاپ کرده است که از طرف نیویورک تایمز عنوان پرفروش کتاب سال را به خودش اختصاص داده است البته کنسرت های پاریس هیلتون در شهرت جهانی اش بی تاثیر نبوده است

به نظر شما کدام یک از استایل های پاریس هیلتون بیش از سایرین جذاب بود؟

دنیای مد و لاکچری گردی را در هر روز در سرویس اینستاگردی لوکس تهران دنبال کنید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود در دنیای لوکس گرایی مطلع کنید.

 

 

6 دیدگاه

6 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا