استایل و مد بانوان

مد گردی با نیکول کیدمن خوش سلیقه

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن ؛ ستاره خوش سلیقه هالیوود

در دنیای جذاب و رنگارنگ مد و لباس، سلبریتی ها نقش مهمی در معرفی استایل ها و طرح های مختلف برندهای دنیای فشن دارند. چه بسیارند برندهایی که برای بر تن کردن لباس خود یا طلا و جواهراتی خاص، پول های گزافی به سلبریتی ها پرداخت میکنند تا در مراسم فرش قرمز با رونمایی از فلان فیلم و محصول و سرویس، محصولات انها را بر تن کنند و روبروی دوربین رسانه های تصویوی و نوشتاری قرار بگیرند.

دنیای مد بدون سلبریتی ها، معنی چندانی ندارد. هستند در عرصه مد که مانکن ها از دنیای مدلینگ به عالم موسیقی و حتی پرده نقره ای رسیدند و همچنین از دنیای موسیقی و سینما، برای تبلیغ برندهای مطرح جهان، پیشنهاد دریافت میکنند.

امروزه نیز به کمک شبکه های اجتماعی عکس محور مثل اینستاگرام، شاهد ظهور پدیده ای به نام فشن بلاگر ها هستیم که بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی دنیای مد را مدیریت میکنند و شماری از انها، فالور میلیونی دارند.

بنابراین، اطلاع رسانی، سلبریتی و برندهای دنیای مد، سه ضلع مثلث آتشین صنعت جذابی را به نام فشن تشکیل داده اند که امروزه، عرصه فناوری و آموزش تخصصی نیز به آن اضافه شده تا مدگردهای هزاره سوم، نقش فناوری و اموزش های حرفه ای عرصه فشن (از بازاریابی تا طراحی و مد مفهومی) را بشناسد و در این زمینه ها نیز سرمایه گذاری های کلانی انجام می شود که بازخورد آن را در فشن ویک ها شاهد هستیم.

استایل نیکول کیدمن

سلبریتی ها، به خصوص سلبریتی های عرصه موسیقی و سینما و ورزش، نقش بسیار زیادی در معرفی طرح ها و نقش های رنگارنگ برندهاو خانه های مد جهان دارند. مخصوصا اگر این سلبریتی، از اندام و میمیک چهره خوبی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و حتی رونالدینهو برخوردار باشند، سیل تقاضاها از برندهای مطرح دنیا برای همکاری با آنان افزایش می یابد.

نیکول کیدمن در کنار همسرش

( نیکول کیدمن و استایل های ۲۰۱۶ در کنار همسرش)

برخی از برندهای پوشاک آقایان، از سلبریتی های دنیای فوتبال و تنیس و بسکتبال و راگبی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند که در بالا به شماری از آن ها اشاره کردیم. در واقع اهمیت یک برند را میتوان با مدلی که ان را تبلیغ میکند دریافت که مقوله مهمی در توسعه کسب و کار برند (Brand Development) و موضوع جذابی برای کارآفرینان حوزه فشن است.

تصویر نیکول کیدمن

(به ترکیب اکسسوری و رژ لب توجه کنید)

بخش قابل توجهی از فعالیت دنیای مد ، به محصولات و خدماتی اشاره دارد که این صنعت میان رشته ای در اختیار بانوان در طیف های سنی مختلف قرار می دهد. از لوازم آرایشی و بهداشتی  و بهداشت جنسی گرفته تا پوشاک، مد بانوان را گسترده تر و جذاب تر از دنیای مد مردان که محدود تر به نظر می رسد، کرده است.

مدگردی با نیکول

در مد بانوان، سلبریتی هایی را شاهد هستیم که از دنیای موسیقی و سینما به معرفی برندها اقدام می کنند و نیکول کیدمن یکی از این موارد به شمار می رود. در گفتار مد گردی امروز نگاهی داریم به سبک پوشاک نیکول کیدمن هنرپیشه معروف سینما که شما را با موضوعات جالبی درباره کلکسیون طلا و جواهرات و پوشاک این بازیگر پولساز هالیوودی آشنا می کند.

مدل آرایش و میکاپ نیکول

داستان نیکول کیدمن

 نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی هالیوود

زندگی نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی هالیوود، از صفر تا اسکار، فراز و نشیب های فراوانی را داشته است و این فراز و نشیب ها هم در زندگی شخصی و هم زندگی حرفه ای ایشان مشاهده می شود. وی در فیلم های تاثیرگذار بسیاری ایفای نقش کرده اما بر خلاف اکثر سلبریتی های هالیوود، حضوری در شبکه های اجتماعی متن، تصویری و حتی ویدیویی ندارد. بنابراین هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی متعلق به ایشان نیست.

تنها صفحه ای که به طور رسمی متعلق به ایشان هست، صفحه ای است که با میلیون ها فالور در شبکه فیس بوک دارد که از فعال ترین صفحات هنرمندان هالیوود در این شبکه اجتماعی محبوب با ۱.۳ میلیارد فالور است. نیکول کیدمن در این صفحه، بیشتر مطالب روانشناسی و جامعه شناختی به اشتراک می گذارد. صفحه وی را در این لینک دنبال کنید. نیکول کیدمن در این صفحه بیش از ۱۰ میلیون فالور دارد.

نیکول کیدمن چهل و نه ساله، از اواسط دهه هشتاد میلادی با حضور در شماری از فیلم ها همچون سکوت قبرستانی به شهرت رسید و با ازدواج با تام کروز، شهرتش جهانی شد. نخستین جایزه ای که گرفت از GOLDEN GLOBE و EMPIRE بود. وی در سال ۲۰۰۲ میلادی بخاطر بازی در نقش ویرجینیا ولف، نویسنده شهر انگلیسی، برای بازی در فیلم ساعت ها (THE HOURS) اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

گوشواره و مدل مو نیکول کیدمن

(ترکیب جذابی بین گوشواره و مدل مو و پیراهن گل دار صورتی کم رنگ نیکول کیدمن در جلسه پرسش و پاسخی که به اسپانسری برند امگا در شهر میلان ایتالیا ترتیب داده شده بود شاهد هستیم)

نیکول کیدمن دو بار ازدواج کرده است که در سال ۱۹۹۰ با تام کروز و در سال ۲۰۰۶ با کیت ارین، خواننده کانتری استرالیایی است. او از طریق رحم جایگزین نیم صاحب دختری به فیث مارگارت است. با انکه ۴ فرزند دارد، اما با رژیم غذایی وورزش توانسته شادابی خود را برای ایفای نقش در فیلم های مختلف حفظ کند و همچنان برای بانوان، سمبلی از پوست خوب است که معمولا با طرح های غیر لاکچری از برندهای معتبر جهانی ست می کند.

ما همیشه نیکول کیدمن را به عنوان سمبلی برای جذابیت چهره، ساده پوشی و خوش پوشی می شناسیم. شاید سلیقه نیکول کیدمن در انتخاب طرح های مختلف برندهای لاکچری جهان تاثیر زیادی در جذابیت استایل او داشته باشد. به هر حال، سلبریتی خوش سلیقه هالیوود، به ندرت در روبروی دوربین ها برای حضور در فعالیت های تبلیغاتی قرار میگیرد. کیدمن در بیش از ۳۰ فیلم ایفای نقش کرده که در یک دهه اخیر، در برخی از فیلمها، کلکسیون طلا و جواهرات برندهای معروف دنیا را نیز روبروی دوربین هالیوود آورده که بازتاب جهانی پیدا کرده است.

گران ترین گردن بندهای الماس نیکول کیدمن

(گردنبد الماس باشکوه نیکول کیدمن یکی از گران ترین گردن بندهای الماس رونمایی شده در فرش های قرمز چند سال اخیر اسکار است. در این گردن بندی بیش از ۷۵۰۰ قطعه الماس به کار رفته و در رد کارپت اسکار ۲۰۰۸ میلادی رونمایی شد.  این گردن بند جذاب چند لایه توسط Lawren Scott طراحی شده است. اسکات بیش از ۶۵۰۰ ساعت برای ساخت این گردن بند قیمتی زمان صرف کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه رجوع کنید که شما را با ۷ گردن بند باشکوه مراسمات اسکار آشنا می کند)

در اسکار ۲۰۱۵ میلادی، نیکول کیدمن ، گردن بند الماس ۷ میلیون دلاری از برند هری وینستون به تن کرده بود که ۷ قیراطی بود و با استقبال مجلات مد و لباس مواجه شد.

نکاتی درباره چهره و گریم نیکول کیدمن

نیکول کیدمن همچون تیلور سویفت خواننده آمریکایی و سوفیا لورن، هنرپیشه معروف و تاریخ ساز سینمای ایتالیا در فرن بیستم، یکی از خوش چهره ترین های سینمای جهان به شمار می رود. میمیک چهره او، مصداق جذابیت است.

این جذابیت، بخاطر گریم های سخت و یا جراحی های پلاستیک نیست و یکی از مهم ترین فاکتورهای جذابیت چهره ایشان را میتوان در سادگی چهره  و طبیعی بودن آن شاهد بود که اکنون که وی در دهه چهارم زندگیش نیز به سر می برد، شادابی خود را حفظ کرده است.

نیکول کیدمن را در اواخر دهه نود میلادی اکثرا با موهای سرخ رنگ می بینیم که شاهد عاملی عالی برای حفاظت از مو ایشان در برابر گرمای سرزمین کانگوروها باشد. تابش آفتاب در استرالیا، یکی از عوامل ابتلای مردم این کشور به سرطان های پوست است.

سفیدی پوست صورت وی سبب میشود تا میزان آسیب پذیری پوست وی در روزهای گرم افزایش یابد و به همین خاطر، بهداشت پوست و صورت نیکول کیدمن آنطور که به رسانه ها میگوید، در تابستان با روش خاصی صورت می گیرد.

 

در اواخر دهه هشتاد میلادی، شاهد استایل آرایشی خاص در مو نیکول کیدمن هستیم که دم اسبی از آن جمله است. البته به نظر می رسد که استایل مو ایشان به گونه ای نیست که بتواحد آن را هر طوری که دوست دارد بدون لوازم الکترونیکی، به مدل مورد نظر تغییر دهد. در ای تصاویر، موهای فر و دوم اسبی نیکول کیدمن را در دهه دوم زندگیش مشاهده میکنیم.

نیکول کیدمن در جوانی

اگر کمی جلو تر بیایم و نیکول کیدمن را در نیمه دوم دهه نود میلادی در قرن بیستم مشاهده کنیم، به زمانی بر میخوریم که وی به تازگی یکی از سلبریتی های پرده نقره ای شده و جایزه GOLDEN GLOBE را برای بازی موثرش در فیلم TO DIE FORE را شکار می کند. مدل های مو شینیون ساده که ان را با رمان هایی می بندد، در در سالهای ۱۹۹۶ میلادی تا ۱۹۹۹ میلادی توسط وی استفاده می شود.

تام کروز و مدل مو نیکول کیدمن در محله بورلی هیلز

(تام کروز و مدل مو نیکول کیدمن در محله بورلی هیلز آمریکا- مارچ ۱۹۹۶ میلادی)

استایل مو های کیدمن

در نخستین روزهای قرن بیست و یکم، نیکول کیدمن را همانطور که در تصویر مشاهده م یکنید، با موهای درشت و فر دار که از مدل کوافد الهام گرفته است مشاهده می کنیم. این عکس مربوط به حضور وی در مراسم اکران فیلم ماموریت غیر ممکن (ورژن ۲) است که با هنرنمایی همسر سابقش: تام کروز ساخته شد و با استقبال جهانی مواجه شد.

زندگی با تام کروز برای خانم کیدمن مدت زیادی را به طول نیانجامید و پس از جدایی، استایل مو ایشان نیز تغییر کرد و با روندهای آرایش مو در دهه نخست قرن بیست و یکم همراه شد. مدل UPDO که به دلیل استایل گردن بلند و کشیده اش خیلی به چهره و استایل ایشان میخورد، در فیلم کوهستان سرد مورد استقبال گریمور وی قرار گرفت.

اکسسوری های نیکول

(نیکول کیدمن و مدل مو UPDO در ۲۰۰۳ میلادی)

مدل مو نیکول کیدمن همسرش تام کروز

مدل مو نیکول کیدمن در اکران فیلم ماموریت غیر ممکن ۲ با همسرش تام کروز در استرالیا

موهای بلند و طلایی نیکول کیدمن ، توانایی خوبی برای متدهای بستن و آرایش ان به ایشان اعطا می کند. گاهی همچون افتتاحیه گلدن گلوب، آن ها را بلند و رها می کند و گاهی هم با ابروهای کاملا شکل داده شده و تیره تر از رنگ موها، روبروی دوربین خبرنگاران قرار می گیرد. قوسی که در ابرو ارایه شده است، در جذابیت چهره وی بسیار تاثیر گذاشت.

نیکول در اکادمی اواردز سال ۲۰۰۷

نیکول کیدمن ، حتما مشاوران مد و لباس و آرایش حرفه ای دارد. این را می توان در استایل ایشان در اکادمی اواردز سال ۲۰۰۷ میلادی که لباس و رژ وی همرنگ بود شاهد بود.

او حتی پس از تولد نخستین فرزندش پس از ازدواج با کیت اوربان، همچون ویکتوریا بکهام( همسر دیوید بکهام و خواننده اسپایس گرل) جذابیت ظاهری خود را با رژیم های غذایی حفظ کرده است.

مدل موی نیکول

مدل مو لباس نیکول کیدمن در آکادمی اواردز

(مدل مو لباس نیکول کیدمن در آکادمی اواردز ۲۰۰۷)

در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز نیکول کیدمن همیشه جذاب، از رنگ خرمایی برای آرایش مو استفاده می کند که با لباس و رژ لب هم رنگ ست شده و جذابیت او را در لباسی که بر تن دارد افزایش می دهد. رژ لب نارنجی بولدی که وی استفاده کرد، با استقبال فشن بلاگر ها و مجلات مد و سبک زندگی مواجه شد. این استایل را در اکران فیلم NINE شاهد هستیم.

کلکسیون آرایشی نیکول کیدمن ، تنوع زیادی دارد و این بار او را با رژ لبی ارغوانی شکل شاهد هستیم که در مراسم گرمی ظاهر می شود. البته به ندرت وی را با مدل مو چتری میبینیم. مدلی که وی برای جذابیت بخشی به چهره از آن به ندرت استفاده میکند و نمونه ای از ان را در CMW AWARDS در سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد هستیم.

آرایش نیکول کیدمن در گلدن گلوب ۲۰۱۲ میلادی نیز با استقبال دنیای مد و مجلاتی مثل VOGUE و PEOPLE همراه شد. ستی جذاب که بین مو و رژ و موهای خوش رنگش مشاهده می شود.

استایل نیکول کیدمن

در چند سال اخیر، شاهد تغییرات زیادی در مدل آرایشی و مو طرح های لباسی که در فرش قرمز ها و استایل های خیابانی بر تن می کند هستیم.

مدل مو و لباس نیکول کیدمن در گلدن گلوب ۲۰۱۳ میلادی

(مدل مو و لباس نیکول کیدمن در گلدن گلوب ۲۰۱۳ میلادی)

مثلا در گلدن گلوب ۲۰۱۳ او را با مدل مو موج دار کوتاه به سبک شکل توت فرنگی میبینیم که البته برای سال بعد یعنی سال ۲۰۱۴ میلادی نیز تکرار شد. علاقه نیکول کیدمن به مدل UPDO نیمه بسته در مراسم فیلم پادینگتون تکرار شد.

مدل مو و آرایش نیکول کیدمن

به هر حال، تغییرات در مدل مو و آرایش نیکول کیدمن را میتوان سال به سال شاهد بودو ایده های جالبی از آن گرفت. مثل مدل مو طلایی شنی که در فستیوال فیلم تریبکا استفاده کرد. موهای بلوند پلاتینی نیکول کیدمن در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز تکرار شده است که استایل موج های رها شده را در ان شاهد هستیم.

مدل موی نیکول کیدمن

کلکسیون جواهرات نیکول کیدمن

تصویری از نیکول کیدمن در کنار همسرش

(تصویری از کلکسیون جواهرات نیکول کیدمن در بیست و سومین جوایز یازیگران GUILD در کنار همسرش)

تصویری از گردن بند نیکول کیدمن در فیلم مولن روژ

(تصویری از گردن بند کانتوری که نیکول کیدمن در فیلم مولن روژ آن  را بر تن کرد. از ۱۰۳۸ قطعه الماس با وزن ۱۳۴ قیراط تشکیل شده و در حراجی کریستی بیش از ۷۰۰ هزار پوند قیمت گذاری شد)

تصویری از سکانس فیلم گریس موناکو

(تصویری از سکانس فیلم گریس موناکو که نیکول کیدمن در ان ایفای نقش کرده و کلکسیونی از جواهرات کارتیه را بر تن کرد)

 نیکول کیدمن

گردن بند ۳ لایه الماس نیکول کیدمن

(گردن بند ۳ لایه الماس نیکول کیدمن در فیلم گریس موناکو که با گوشواره الماس ست شده است. این فیلم، درباره داستان زندگی Grace Clay ستاره سابق هالیوود و همسر فقید حکمران پیشین موناکو است. نیکول، نقش پرنس رینر سوم را بازی می کند)

تصویر گریس کلی و نیکول کیدمن

(تصویر گریس کلی و نیکول کیدمن در لباس ملکه موناکو که با جواهرات برند کارتیه ست شده است)

جواهرات نیکول کیدمن در مراسم GOLDEN GLOBE 2010

(جواهراتی که نیکول کیدمن در مراسم GOLDEN GLOBE 2010 بر تن کرد )

(تصویر سمت چپ مربوط به گوشواره زمردی است که وی در سال ۲۰۱۳ در مراسم فیلم ساندنس بر تن کرده بود. در سمت راست نیز بخشی از لباس مرصع و ظریف کاری شده نیکول کیدمن را در هایلند سنتر کالیفرنیا در سال ۲۰۱۳ شاهد هستیم که دستبندی از طلا با برند فرد لیتون است)

 نیکول کیدمن را در مراسم فلمینگتون استرالیا

(در تصویر سمت راست، نیکول کیدمن را در مراسم فلمینگتون استرالیا در نوامبر ۲۰۱۲ میلادی شاهد هستیم که گل میخ بر تن کرده و سمت چپ هم گوشواره جذابی از طلا و سنگ های قیمتی)

نیکول کیدمن را در مراسم امی اواردز و مراسم گلدون گلوب ۲۰۱۰

(در تصویر شماره ۱، نیکول کیدمن را در مراسم  امی اواردز شاهد هستیم که در سپتامبر ۲۰۱۲ با گوشواره الماس کارتیه با لباس آبی ظاهر شد. در تصویر شماره ۲ ، او را در مراسم بریدجستون در نوامبر ۲۰۰۹ میلادی می بینیم که گردن بند ۳ لایه یقه ای از جنس الماس و برند فرد لیتون را بر تن دارد. در تصویر شماره ۳، نیکول کیدمن این بار الماس ۶ قیراطی را به گوش آویزان کرده و در مراسم گلدون گلوب ۲۰۱۰ میلادی، سفیر فرد لیتون در این مراسم است. در تصویر شماره ۴ نیز نیکول کیدمن همیشه خندان، گوشواره فرد لیتون را در مراسم فرش قرمز چهل و ششمین دوره برگزاری موسیقی کانتری در لس آنجس بر تن دارد)

جواهرات نیکول کیدمن

(در تصویر شماره ۱، نیکول کیدمن را را گردن بند برند فرد لیتون شاهد هستیم که در مراسم هشتاد و سوم اسکار بر تن کرده بود.

در تصویر شماره ۲ نیز از همان برند، گوشواره تلفیقی از طلا و زمرد را در مراسمی گرمی بر تن دارد. در تصویر شماره ۳ نیز او را دسبتندی از طلا و زمرد می بینیم که در پنجاه و سومین مراسم گرمی حاضر شده است)

آنچه از کلکسیون مد و جواهرات و آرایش نیکول کیدمن می توان فهمید

  • سادگی، یکی از فاکتورهای مهم جذابیت چهره و پوشیدن لباس است.
  • رنگ پوست در انتخاب رنگ و نوع طلا و جواهرات و پوشش برای بانوان اهمیت دارد. چیزی که نیکول کیدمن همیشه به آن توجه دارد.
  • نیکول کیدمن از رنگ های مو کمتر استفاده میکند و مدل های مو متنوعی دارد. خوش سلیقگی وی زمانی به چشم می آید که هارمونی خوبی بین نوع مدل مو و تناسب اندام و انتخاب لباس های بلند و کوتاه یا طرح دار و . . . برقرار می کند.
  • حفظ شادابی پوست، یکی از رازهای زیبایی نیکول کیدمن و برخی از سلبریتی های هالیوود است.
  • برخی از جواهراتی که نیکول کیدمن  بر تن دارد، توسط برندهای مطرح جهان برای رونمایی در فیلم ها و مراسمات به ایشان قرض داده می شود.

دنیای مد و لباس و تحصیل در رشته های فشن را هر روز با لوکس تهران تجربه کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا