استایل و مد بانوان

با آنجلینا جولی ۴۴ ساله و استایل های جذابش بیشتر آشنا شوید

انجلینا جولی

شاید در میان سوپر استارهای زن هالیوود، چهره ای معروف تر از آنجلینا جولی ، هنریپیشه خوش چهره و خوش لباس چهل و سه ساله و همسر سابق برد پیت سراغ نداشته باشیم که اتفاقا از فعالان حقوق بشر نیز در میان ستارگان پرده نقره ای محسوب می شود. برنده ۴ جایزه گلدون گلوب و ۱ اسکار بهترین بازیگر زن و طوماری از فیلم های پر مخاطب و پر فروش سینمای دهه نخست قرن بیست و یکم، آنجلینا جولی را به یکی از خبر ساز ترین و مطرح ترین سلبریتی های جهان تبدیل کرده است.

آنجلینا جولی از سال ۱۹۸۲ میلادی وارد دنیای سینما شد و تا به امروز، یکی از کاریزماتیک ترین چهره های هالیوود است که توانسته نقش بارزی در شکار گیشه های سینمای جهان از توکیو تا ملبورن و استکهلم داشته و از پر درامد ترین های سینمای معاصر جهان باشد. زندگی آنجلینا جولی با شوهر مطرحش که با طلاق تلخشان، دنیای سینما را شوکه کرد، بخشی از زندگی پر فراز و نشیب این فرزند کالیفرنیا را تشکیل می دهد که همچنان متن و حاشیه بسیاری درباره آن وجود دارد و یکی از داغ ترین موضوعات برای مجلات سبک زندگی و سینمای امروز جهان است.

در گزارش امروز مد گردی لوکس تهران، نگاهی داریم به سبک مد و لباس آنجلینا جولی تا با سلیقه و فرم و طرح و آرایش های  مو آنجلینا جولی در استایل های خیابانی و رسمی آشنا شویم.

با مد گردی امروز ما همراه باشید.

استایل های آنجلینا جولی

حتما بخوانید :

لاکچری گردی با آنجلینا جولی : از ورساچه تا رالف لورن

مدل لباس های آنجلینا در مراسم های فرش قرمز

داستان آنجلینا جولی : روایت خانم اسمیت

آنجلینا جولی که این روزها در دهه  چهارم زندگی خود به سر می برد، همچون دیوید بکهام، فوق ستاره شیاطین سرخ منچستر یونایتد و همسر لاکچری گردش (ویکتوریا)، به تنهایی یک برند است. او گر چه در دنیای سینما، بالاترین سطوح موفقیت را بدست آورد، اما همچون مدونا یا جنیفر لوپز و حتی الن دجنرس، مجری معروف آمریکایی، وارد تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک نشد و ترجیح داد که از معروفیتش برای توسعه صلح و فعالیت های نیکوکاری از افغانستان تا آفریقا استفاده کند.

وی در خانواده ای چند ملیتی  پرورش یافت و متولد لس آنجلس است. او شروع فعالیت های هنری  خود را به عنوان مانکن لباس کودکان و نوجوانان از سن سیزده سالگی در کالیفرنیا آغاز کرد و توانست با همکاری خانه های مد آمریکا در دهه هشتاد میلادی، در لندن و نیویورک، فعالیت های دنیای مد را تجربه کند.

ما آنجلینا جولی جوان را در ویدیوهای موزیک خوانندگانی همچون میت لوف و رولینگ استونز دیده بودیم و شاید همین موضوع سبب شد تا وی بهتر دیده شده و توسط کارگردانان شهیر سینما وارد پرده نقره ای شود.

کلکسیون استایل های خیابان آنجلینا جولی

(از کلکسیون استایل های خیابان آنجلینا جولی که رنگ های گرم و تیره را به تصویر می کشد)

آنجلینا جولی نخستین تجربه بازیگری خود را در فیلم هکرها که روایت گر زندگی هکرهای رایانه ای است بدست آورد  و این نقطه شروعی برای ورود حرفه ای به عالم سینما شد. وی از سال ۱۹۸۲ میلادی تا سال ۲۰۱۷، در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرد که از معروف ترین بازی های وی میتوان به نقش Jane Smith در فیلم خانم و آقای اسمیت در سال ۲۰۰۵ میلادی اشاره کرد. فیلمی که سبب آشنایی  بیشتر جولی با  برد پیت، فوق ستاره هالیوود شد و در نهایت، ازدواج آنان را رقم زد. ازدواجی که بیش از ۱۰ سال به طول نیانجامید.

زیورآلات آنجلینا جولی

(تصویری از گردن بند بلند با سنگ سبز رنگ که نمونه ای از کلکسیون برند طلا و جواهرات آنجلینا جولی به نام STYLE BY JULIE است)

 آنجلینا جولی بعد از این فیلم، در فیلم هایی چون: چوپان خوب (۲۰۰۶)، قلب قدرتمند (۲۰۰۷)، بچه پریان (۲۰۰۸)، سالت (۲۰۱۰)، توریست (۲۰۱۰)، در سرزمین خون و عسل (۲۰۱۱)* مالفیسینت (۲۰۱۴) و کنار دریا (۲۰۱۵)  حضور یافت. اخرین فیلمی که شاهد نقش آفرینی آنجلینا جولی در آن هستیم، فیلم پاندای کونگ فو کار ۳ است که وی در نقش Tigress در آن صحبت می کند و در واقع بعد از درام شور انگیز By the Sea که به عنوان کارگردان و نویسنده و تهیه کننده در ان فعال بود، فیلمی از آنجلینا جولی روی پرده سینما نرفت.

کلکسیون استایل های رسمی سفید رنگ آنجلینا جولی

(از کلکسیون استایل های رسمی سفید رنگ آنجلینا جولی )

یکی از عوامل معروفیت فزاینده آنجلینا جولی را میتوان در حضور گسترده وی در فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکاری برای زنان و کودکان بی سرپرست در سراسر جهان دانست که نقطه عطفش را باید در انتخاب وی به سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۱ دانست. سفرش به نقاط مختلف جهان برای کمک به مراکز فعال در امور زنان و کودکان، شهرت وی را گسترش داد که بعد ها در فروش جهانی خیره کننده فیلم های وی میتوان این ظرفیت آفرینی غیر مستقیم را مشاهده کرد.

تصویری از کالکشن طلا و جواهرات برند STYLE BY JULIE

(تصویری از کالکشن طلا و جواهرات برند STYLE BY JULIE که به منظور جمع آوری منابع مالی برای حمایت از آوارگان و کودکان بی سرپرست در سراسر جهان تولید شده است)

حضور وی در کمپ اوارگان سوری در شهر آلتین ترکیه در سال ۲۰۱۱ میلادی و صحبت با اوارگان، یکی از جنبه های فعالیت های نیکوکاری این فوق ستاره هالیوود است. شاید همین حضور فعال آنجلینا جولی در عرصه سیاست و صلح سبب شد تا وی به دانشگاه اقتصاد لندن دعوت شود تا کورسی با عنوان تاثیر جنگ بر  زندگی زنان را تدریس کند. موضوعی که در بسیاری از سخنرانی های آنجلینا جولی حتی در مقر اصلی سازمان ملل متحد نیز بر اهمیت آن تاکید شده بود.

جذابیت های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی نیز  همچون نیکول کیدمن و بسیاری از فوق ستاره های هالیوود، عضو باشگاه ۳ طلاقه ها  است. او پس از جدایی از جان لی میلر (۱۹۹۶)، بیلی باب تونتون (۲۰۰۰) با برد پیت (۲۰۰۱) پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت ازدواج کرد و نخستین فرزندشان به نام شیلو در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمد که بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به خصوص در عرصه سینما و سبک زندگی داشت. این فرزند در کشور فقیر نامبیا در قاره آفریقا متولد شد که پس از آن، سرپرستی کودکی به نام مدوکس پسر بچه یتیم کامبوجی و کودک ویتنامی و دختر اتیوپیایی به نام زهرا را قبول کردند.

برد پیت و آنجلیناجولی و فرزندانش

(برد پیت و آنجلینا جولی و فرزندانش)

زیبایی آنجلینا جولی

ظاهر جذاب و شیک و البته ساده آنجلینا جولی همیشه مورد توجه مجلات معروف  دنیای مد و لباس بوده و هست. مجلاتی چون Vogue, People, Vanity Fair  و بسیاری از سایت های فشن و سینما، همیشه تحلیل های بسیاری درباره فیگورها، طرح های لباس و به طور کلی کلکسیون مد و لباس و جواهرات آنجلینا جولی منتشر کردند که مخاطبان بسیاری را برایشان به ارمغان آورد. آنجلینا جولی را میتوان کیت میدلتون دنیای سینما دانست. کسی که چهره کاریزماتیک و استایل بدنی مطلوبش سبب شده تا همواره گشتی در کمد لباسش در ۲ دهه اخیر، نظرات بسیاری از مدگردها و فشن بلاگرهای اینترنت را به سمت خود معطوف کند.

مدل های مو آنجلینا جولی

(نمونه ای مدل های مو آنجلینا جولی . در عکس سمت راست، استایل HALF UPDO  را شاهد هستیم که در آن نیمی از مو ها در بالای سر جمع شده و نیمه و نیم دیگر رها و روش شانه است. در عکس سمت چپ، مدل مو مورد علاقه آنجلینا جولی که بلند و موج دار است را مشاهده می کنیم. آنجیلنا همچون نیکول کیدمن، علاقه خاص به مو بلوند بلند دارد و به ندرت آنجلینا جولی را با مدل مو چتری می بینیم )

بارها آنجلینا جولی به عنوان یکی از جذاب ترین زنان جهان معرفی شده است و در نشریاتی همچون ESQUIRE, FHM, EMPIRE به عنوان کاریزماتیک ترین چهره جذاب در میان بانوان جهان انتخاب گردید. تتوهایی که وی بر بازوانش دارد، نظرات بسیاری از منتقدان مد و سینما را به همراه داشته است. لب های برجسته و چشمانی فریبنده جذاب که المانی شاخص در میمیک چهره ایشان است، مجموعا عناصری هستند که استایل جولی را برای موفقیت در دنیای سینما، در وضعیت قابل قبولی قرار داده است.

استایل های مو بلند و صاف و البته ساده آنجلینا جولی

(تصویری که بخشی از استایل های مو بلند و صاف و البته ساده آنجلینا جولی را در فرش قرمز اسکار ۲۰۱۴ میلادی و گلدن گلوب نشان می دهد. در هر دو عکس، بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات (گوشواره الماس) ایشان که سادگی و درخشندگی خاصی به چهره ایشان بخشیده استفاده شده است)

آنجلینا جولی را میتوان کاراکتری جذاب و موثر و تاثیر گذار در فرهنگ جدید امریکایی ها دانست که البته به همین خاطر، شاهد روند رو به رشد جراجی های پلاستیک بینی، لب و پرتزهای گونه برای رسیدن به سطح زیبایی چهره آنجلینا جولی در میان بانوان جوان غربی هستیم.

 آنجلینا جولی با گوشواره هایی با سنگ های قیمتی سبز رنگ

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات آنجلینا جولی با گوشواره هایی با سنگ های قیمتی سبز رنگ)

به هر حال، شاید یکی از دلایل آنکه آنجلینا جولی جوان و خوش استایل و معروف را بر روی مجلات مد و زیبایی جهان در سالهای اخیر شاهد نیسیتم و بر خلاف بسیاری از چهره های موسیقی و سینما وورزش، فعالیت های فوتوشوتینگ تبلیغاتی نمیکند، سرپرستی ۶ فرزند باید دانست که ۳ مورد از انها، با سرپرستی حاصل شده است.

گشتی در سبک مد و لباس آنجلینا جولی

بیش از ۶.۸ میلیون صفحه در اینترنت درباره سبک مد و لباس و کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری آنجلینا جولی به تولید محتوای متنی و تصویری پرداخته اند که نشان دهنده اهمیت و تاثیرگذاری وی در عالم مد و لباس امروز جهان باشد. مجله معروف ووگ، یکی از معروف ترین پرتال های اینترنت است که بخش ویژه ای به معرفی کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی اختصاص داده است و در این نشانی در دسترس خواهد بود.

گردن بند و گوشواره های برند طلا و جواهرات آنجلینا جولی

(تصویری از کالکشن گردن بند و گوشواره های برند طلا و جواهرات آنجلینا جولی به نام STYLE BY JULIE)

نشریه تلگراف انگستان را باید از دیگر درگاه های معروف اینترنت برای بررسی مد و لباس آنجلینا جولی دانست که در بخش فشن این سایت، معمولا خبرها و تحلیل هایی از سبک لباس های آنجلینا جولی در مراسم رسمی و استایل های خیابانی شاهد هستیم. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی بر روی فرش قرمز مراسم Bafta

(تصویری از کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی بر روی فرش قرمز مراسم Bafta ر سال ۲۰۱۴ میلادی که با مد تاکسیدو روبروی لنز دوربین خبرنگاران قرار گرفته و شکوه کت و شلوار بلندمشکی و پیراهم سفید رنگ را به رخ می کشد. طراح این مد: Saint Laurent بود)

کلکسیون مد و لباس های رسمی آنجلینا جولی

(تصویری از کلکسیون مد و لباس های رسمی آنجلینا جولی که لباسی پوشیده و بلند با موهای مشکی در مراسم CRITICS CHOICE MOVIE AWARD است که وی در سال ۲۰۱۵ میلادی رونمایی کرد. برند این GOWN جذاب با رنگ مسی خیره کنند، ورساچه است)

بررسی کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی

(بررسی کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی در یک دهه اخیر نشان می دهد که وی علاقه زیادی به لباس های مشکی و ست کردن آن با رنگ های متضاد مثل سفید دارد. همچون تصویر بالا که وی را در مراسم:‌ ACADEMY MOTION PICTURE ARTS در سال ۲۰۱۳ میلادی شاهد هستیم که لباس جذاب بلندی با برند ورساچه را بر ری فرش قرمز این مراسم رونمایی کرد)

آنجلینا جولی ، هنر پیشه خوش استایل هالیوود

(تصویر بالا، فوتوشوت دیگری از آنجلینا جولی ، هنر پیشه خوش استایل  هالیوود را بر روی فرش قرمز مراسم رونمایی از فیلم سرزمین خون و عسل در شهر برلین نشان می دهد که آنجلینا جولی ، لباس باشکوهی از طراح معروف بریتانیایی: جنی پکهام را در سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن کرد. موهای مشکی غلتان بر روی شانه  های پوشیده آنجلینا جولی ، یکی از نکاتی بود که مورد توجه برخی از نشریات آرایش مو نیز قرار گرفت)

آنجلینا جولی را در کنار برد پیت بر روی فرش قرمز مراسم هنری

(از فوتوشوت هایی که آنجلینا جولی را در کنار برد پیت بر روی فرش قرمز مراسم هنری سالهای اخیر شاهد هستیم. آنجلینا جولی در این لباس که در مراسم جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۰۹ میلادی رونمایی شد، شکوه موهای اویزان رنگ قهوه ای سوخته را بر روی لباس ساده شیک و بلند و لب هایی تمام قرمز به نمایش گذاشت)

فوتوشوتی از لباس بلند سبز رنگ باشکوه آنجلینا جولی

(فوتوشوتی از لباس بلند  سبز رنگ باشکوه آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۱ در مراسم گلدن گلوب که شاهکار ورساچه را بر روی فرش قرمز آن سال به نمایش گذاشت که برخی از رسانه ها به خاطر این لباس به وی نام:‌ Green Goddess یا الهه سبز را اعطا کردند!)

تصویری از آنجلینا جولی و کلکسیونی از لباس های بلند پوشیده مشکی

(تصویری از آنجلینا جولی  و کلکسیونی از لباس های بلند پوشیده مشکی وی که در مراسم فرش قرمز که به مناسبت اکران فیلم salt در شهر توکیو ژاپن در سال ۲۰۱۰ میلادی برپا شده بود، رونمایی شد. طراح این لباس نیز همچون لباس های بالا ، برند معروف Versace  است)

فوتوشوت های جذاب آنجلینا جولی ، هنرپیشه جذاب هالیوود در سال ۲۰۱۴

(تصویر یکی از فوتوشوت های جذاب آنجلینا جولی ، هنرپیشه جذاب هالیوود در سال ۲۰۱۴ میلادی که شاهد لباس سفید رنگ پوشیده بلند وی هستیم که توسط شعبه راف لارن در لندن طراحی شده بود)

سبک مد و لباس آنجلینا جولی در زمان دریافت اولین و آخرین جایزه اسکار

(سبک مد و لباس آنجلینا جولی در زمان دریافت اولین و آخرین جایزه اسکار بخاطر ایفای نقش مکمل زن در فیلم GIRLS. او را با لباس پوشیده مشکی رنگ مورد علاقه اش مشاهده می کنیم)

آنجلینا جولی بر روی فرش قرمز ششمین جایزه سالانه SCREEN ACTORS GUILD

(سبکی از لباس های چند لایه مشکی آنجلینا جولی بر روی فرش قرمز ششمین جایزه سالانه SCREEN ACTORS GUILD  در مارچ ۲۰۰۰ که یکی از خاص ترین کلکسیون های آفیشیال او در مراسم سینمایی بود)

استایل های خیابانی ساده آنجلینا جولی

(از کلکسیون استایل های خیابانی ساده آنجلینا جولی که وی را با پیراهنی شیری رنگ و شلوار مشکی بلند و کفش پاشنه بلند ورساچه در خیابان های نیویورک در مارچ ۲۰۱۴ میلادی مشاهده میکنیم)

استایل های خیابانی شیک پاییزی آنجلینا جولی در آمریکا

(از کلکسیون استایل های خیابانی شیک پاییزی آنجلینا جولی در آمریکا که وی را با یکی از خاص ترین استایل های خیابانی در سال ۲۰۱۳ با شنلی طوسی رنگ مشاهده میکنیم)

استایل خیابانی آنجلینا جولی با عینک آفتابی گوچی و کت و شلوار شیری رنگ ورساچه

(وقتی استایل خیابانی آنجلینا جولی با عینک آفتابی گوچی و کت و شلوار شیری رنگ ورساچه،‌جشنواره ای از زیبایی در عین سادگی را خلق می کند. آنجلینا جولی از این استایل جذاب برای شرکت در اجلاسی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک استفاده کرد)

صویر حلقه هایی که برد پیت، هنرپیشه نامدار هالیوود به ۳ همسرش

(تصویر حلقه هایی که برد پیت، هنرپیشه نامدار هالیوود به ۳ همسرش ( آنجلینا جولی – جنیفر آنیتسون و ژیون پالترو) هدیه کرد. هر سه ازدواج به طلاق انجامید)

تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات آنجلینا جولی که او را با نگین سبز رنگ

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات آنجلینا جولی که او را با نگین سبز رنگ بر روی انگشت اشاره دست چپ و کیف مدل کلوپاترا از Lana Marks در سال ۲۰۱۳ مشاهده می کنیم)

محصولات لاکچری با برند آنجلینا جولی

(تصویری از محصولات لاکچری با برند آنجلینا جولی . توضیحات تکمیلی درباره این خط تولید جواهرات لاکچری را در درگاه جولری ادیتور در این نشانی دنبال کنید. این محصولات توسط Robert procop طراحی شده است. رابرت، کسی بود که حلقه ۵ میلیون دلاری نامزدی آنجلینا جولی با برد پیت را طراحی کرده بود. این خط تولید در سال ۲۰۱۲ میلادی راه اندازی شد)

صویر محصولات برند جواهرات آنجلینا جولی که حلقه هایی با استایل مار

(تصویر محصولات برند جواهرات آنجلینا جولی که حلقه هایی با استایل مار است و بیش از ۳ هزار دلار قیمت گذاری شده است)

سرویس گردن بند طرح Vintage-style

(در تصویر سمت راست، کلکسیون طلا و جواهرات آنجلینا جولی را شاهد هستیم که وی سرویس گردن بند طرح Vintage-style را که شامل گوشواره های طرح اشک و گردن بند یقه ای شاهد هستیم. در تصویر سمت چپ، آنجلینا جولی را با سرویس بدلیجات کریستال مشاهده می کنیم)

کلکسیون های طلا و جواهرات لاکچری آنجلینا جولی در اسکار ۲۰۰۴

(تصویری از کلکسیون های طلا و جواهرات لاکچری آنجلینا جولی در اسکار ۲۰۰۴ میلادی و مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۱ میلادی)

گردن بند معروف لاکچری آنجلینا جولی

(تصویر سمت چپ مربوط به گردن بند معروف لاکچری آنجلینا جولی است که در فیلم توریست در سال ۲۰۱۰ میلادی بر تن کرد و از جنس الماس و پلاتین بود. گفته شده که این گردن بند گران قیمت تولید ۱۹۰۰ میلادی بود)

خط تولید جواهرات آنجلینا جولی با نام Style by Jolie شناخته می‌شود و توسط رابرت پروکوب، جواهر ساز معروف منطقه مفرح نشین بورلی هیلز آمریکا، پشتیبانی می‌شود.

رازهای زیبایی آنجلینا جولی

بسیاری از بانوان جوان همواره به دنبال هم رازهای زیبایی، مواد آرایشی و کرم هایی هستند که سلبریتی ها برای شادابی پوست و مو از ان ها استفاده می کنند. او خواب کافی و قرار نگرفتن در زیر تابش آفتاب در روزهای گرم سال را یکی از روش های شادابی پوست خود عنوان می کند.

استفاده از کرم خاویار که حاوی OMEGA 3 بوده و برای تقویت پوست با پروتئین ها و چربی هایش مفید است، از جمله برنامه های بهداشتی آنجلینا جولی برای حفاظت از پوست به خصوص پوست صورت است.

نشریه معروف هافتینگتون پست در سال ۲۰۱۵ میلادی به بررسی رازهای زیبایی و جذابیت پوست آنجلینا جولی در دهه چهارم زندگیش پرداخت که در این نشانی اطلاعات بیشتری از این تحلیل در اختیار علاقمندان است. با توجه به اینکه معمولا آنجلینا جولی ، از گریم ها و آرایش های سنگین بر روی چهره خود استفاده نمی کند، جذابیت پوست و چهره او همواره با استقبال مخاطبان عرصه آرایش و گریم روبرو بوده است.

حتما بخوانید : تصاویری از سلبریتی های ایرانی و هالیوودی بدون آرایش

کرم های تقویت کننده و آبرسان که از متریال طبیعی

(استفاده از کرم های تقویت کننده و آبرسان که از متریال طبیعی بر مبنای شیوه های بیوفناوری طراحی و تولید شده است، بخشی از رژیم حفاظت از پوست و مو توسط آنجلینا جولی در سالهای اخیر معرفی شده است)

آنچه مسلم است، آنجلینا جولی از کرم های ضد آفتاب قوی برای حفاظت از پوست استفاده می کند که هم مراقبت از پوست را انجام می دهند و هم خاصیت آبرسانی به لایه های پوست داشته و نقش تقویت کننده پوست را نیز انجام می دهند.

پوست آنجلینا جولی در سن ۴۰ سالگی

(پوست آنجلینا جولی در سن ۴۰ سالگی پس از ۳ بار عمل زایمان)

استفاده از محصولات آرایش با مواد طبیعی (غیر شیمیایی) یکی دیگر از عناصر تشکیل دهنده ساختار آرایشی و حفاظت از پوست و مو آنجلینا جولی را به خود اختصاص می دهد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات NATURAL SKIN CARE به این مقاله رجوع کنید. یکی از برندهای آرایشی  و بهداشتی که آنجلینا جولی به دلیل استفاده از متریال طبیعی در تولید آنها از آن استفاده می کند، برند فرانسوی لاکچری محصولات بهداشتی: Elisabeth Visoanska Paris است. برای اطلاع از محصولات این برند به این آدرس مراجعه فرمایید.

۱۳ توصیه مهم برای حفاظت خوب از پوست و مو

  • اصل کرم های تقویتی: از آنجلینا جولی میتوان یاد گرفت که برای داشتن پوست و مو خوب، استفاده از کرم های تقویتی و آب رسان پوست اهمیت بسیار دارد.
  • اصل کرم های تقویتی طبیعی: جولی نشان داد که چگونه میتوان پوست خوبی در دهه چهارم زندگی با استفاده از کرم های پوست طبیعی در اختیار داشت و چگونه فناوری میتواند ما را در استفاده از محصولات طبیعی حفاظت از پوست، یاری کند.
  • اصل مهم در ضد آفتاب ها: برای داشتن پوست بدون چروک، لک و تیرگی، استفاده از ضد آفتاب هایی با SPF ۳۰ را جدی بگیرید.
  • اصل ماسک های صورت طبیعی: برای داشتن پوست خوب، از ماسک های صورت به صورت دوره ای استفاده کنید تا لایه برداری پوست شما در ماه انجام شود. استفاده از ماسک های طبیعی میوه انتخاب خوبی خواهد بود.
  • ۲ افیون پوست: سیگار و الکل را ترک کنید. مخصوصا برای بانوان جوان، این دو مورد، افیون پوست شاداب و صاف است.
  • انتخاب تخصصی: هر پوستی، مقتضیات خاص خود را دارد. هیچ کرمی را بدون مشورت با متخصص پوست استفاده نکنید.
  • آلودگی پوست:‌ تلفن، پول و دستگیره های وسایل حمل و نقل عمومی، منبع آلودگی هستند که به دستان شما منتقل و از انجا بر روی سر و مو و پوست صورت منتقل می شوند. مراقبت انتقال ناخواسته این آلودگی های محیطی به پوست خود باشید.
  • پاکسازی پوست:‌ پاکسازی زیاد پوست، حتما به پوست شما آسیب می زند. این موضوع را در رژیم های بهداشتی پوست و مو توجه کنید.
  • خواب و تغذیه خوب: همانطور که در گفتار عنوان شد، آنجینا جولی، خواب کافی و استراحت در ابتدای شب را به عنوان یکی از رازهای جوانی پوست عنوان می کند که متاسفانه در جامعه دیجیتالی امروز دنیا که مردم تا پاسی از شب مشغول پرسه در شبکه های اجتماعی و لایک و فالو کردن هستند، این مقوله مهم در بهداشت پوست ، نادیده گرفته شده است.
  • پاکیزگی پوست: شستن صورت در طول روز اهمیت دارد. مخصوصا برای افرادی که در اقلیم های خشک و آلوده زندگی میکنند. این موضوع را ساکنان مناطق جنوبی کشور به خصوص اهواز و شهرهای اطراف جدی بگیرند.
  • رژیم غذایی: آنجلینا جولی بر روی رژیم غذایی خود بسیار حساس است.
  • ورزش : یکی از مواردی که در شادابی پوست و مو و تحرک آنجلینا جولی در این سن اهمیت دارد، ورزش کافی در کنار استراحت و تغذیه خوب است که ۳ اصل مهم برای حفظ شادابی پوست و مو به خصوص در میان بانوان جوان است.
  • پرهیز از برنزه کردن : آنجلینا جولی در مصاحبه هایش بعضا عنوان کرده است که از برنزه کردن پوست خود امتناع می کند. توجه داشته باشید که مواد برنزه ساز، ممکن است ضرر زیادی به پوست شما نرساند، اما قرار دادن پوست در معرض نور شدید و مستقیم آفتاب به خصوص در روزهای گرم سال، حتما ملانین پوست را تضعیف کرده و موجب تیره شدن پوست شما می شود و پیری زود رس و افزایش احتمال سرطان پوست را تقویت می کند.

فیلم های آنجلینا جولی

فهرستی از فیلم هایی که خانم هنرپیشه در آن ایفای نقش کرده است را در زیر مشاهده می کنید:‌

  • LOOKING TO GET OUT
  • CYBORG 2
  • WITHOUR EVIDENCE
  • HACKERS
  • LOVE IS ALL THERE IS
  • FOXFIRE
  • PLAING GOD
  • GIA
  • HELSS’S KICTCHEN
  • PLAYING BY HEART
  • PUSHING TIN
  • THE BONE COLLECTOR
  • GIRL, INTERUPTED
  • GONE IN SEXTY SECONDS
  • LARA CROFT: TOMB RAIDER
  • ORIGINAL SIN
  • LIFE OF SOMETHING LIKE IT
  • LARA CROFT TOMB RAIDER: THE CRADLE OF LIFE
  • BEYOND BORDERS
  • TAKING LIVES
  • SHARK TALE
  • SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW
  • ALXANDER
  • MR & MRS SMITH
  • THE GOOD SHEPHERD
  • BEOWULF
  • CHANGELING
  • KUNG FU PANDA
  • SALT
  • THE TOURIST
  • KUNG FU PANDA 2
  • IN THE LAND OF BLOOD AND HONEY
  • MALEFICEINT
  • BY THE SEA
  • KUNG FU PANDA3

سلفی انجلینا جولی

از کلکسیون سلفی های انجلینا جولی

( از کلکسیون سلفی های آنجلینا جولی )

آنجلینا جولی : سفیر جذابیت و نیکوکاری

جولی را میتوان مصداقی از جذابیت چهره در قاب دوربین بر پرده نقرای دانست و از طرفی، سفیر صلحی که هم در فعالیت های سازمان ملل فعالیت گسترده از خود نشان داده و هم در سبک زندگی خود، طرفداری و حمایت از کودکان و زنان فقیر از افغانستان تا آفریقا در دستور کار همیشگی ایشان قرار گرفته است. سرپرستی کودکان فقیر آفریقایی در کنار فرزندان بیولوژیک خود، همواره در کانون توجه رسانه های سبک زندگی و روزنامه ها و نشریات مختلف بوده و این موضوع در افزایش محبوبیت خانم بازیگر تاثیر بسزایی را نشان می دهد.

سفر آنجلینا جولی به کشور کنگو در قاره آفریقا

(سفر آنجلینا جولی به کشور کنگو در قاره آفریقا که تحت تدابیر امنیتی انجام شد)

مقوله ای که در زندگی کمتر سوپر استار هالیوود مشاهده میکنیم. حمایت از کودکان به خصوص دختران محروم از تحصیل و گرسنگان آفریقا، عنوان هایی هست که امروزه می توان برای سوپر استار روزهای نه چندان دور هالیوود بیان کرد.

استایل آنجلینا جولی در سفرش به نایروبی

( استایل آنجلینا جولی در سفرش به نایروبی در قاره آفریقا که به عنوان سفیر صلح امور پناهندگان سازمان ملل در سال ۲۰۱۰ میلادی رخ داد)

حجاب و پوشش آنجلینا جولی در افغانستان

(حجاب و پوشش آنجلینا جولی در زمان دیدار از شهرهای مختلف کشور افغانستان)

آنجلینا جولی در کنار براد پیت (همسر سابق) و فرزندان در یک قاب

( آنجلینا جولی در کنار براد پیت (همسر سابق) و فرزندان در یک قاب)

بیوگرافی کوتاه از آنجلینا جولی

جولی ، ۴ ژوئن ۱۹۷۵ میلادی در لس آنجلس کالیفرانیا از مادری با اصالت فرانسوی-هلندی متولد شد. پدرش جان ویت است که تصویری را در بالا مشاهده کردید. او از ۱۵ سالگی وارد دنیای تبلیغات شد و با فوتوشوت هایش وارد دنیای تلویزیون و سینما گردد. این سلبریتی دوست داشتنی را از بیست سال پیش در کلیپ های خوانندگانی چون رولینگ استونز، آنتونیو وندیتو و لنی کراویتز شاهد هستیم .

آنجلینا جولی در فیلم مالفیشینت

(تصویری از آنجلینا جولی در فیلم مالفیشینت)

آنجلینا جولی یک بار توانست جایزه اسکار و سه بار جایزه گلدن گلوب را تصاحب کند. دریافت جایزه از اتحادیه بازیگران سینما از جمله افتخارات هنری این سوپر استار  پرده نقری در یک دهه اخیر به شمار می رود. وی بارها توسط مجلات مد و زیبایی و سبک زندگی جهان از VOUGUE تا BAZAAR به عنوان جذاب ترین هنرپیشه معرفی شد.

باشگاه ۳ طلاقه های هالیوود

او در فهرست باشگاه ۳ طلاقه های هالیوود قرار دارد. نخستین ازدواجش در سال ۱۹۹۶ میلادی با جان لی میلر اتفاق افتاد که ۳ سال بعد به جدایی رسید.

او به مدت ۳ سال نیز از سال ۲۰۰۰ میلادی با بیلی باب تورنتون بود که در نهایت با آشنایی جولی با براد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت در سال ۲۰۱۳ میلادی، رسما با ایشان دیده شد. ارتباط آنها به واسطه مسایلی در سال ۲۰۱۶ میلادی به جدایی کشیده شد. اگر چه زمزمه هایی برای بازگشت آنها به زندگی مشترک در رسانه ها دیده می شود.

دنیای مد و لباس و جواهرات و لاکچری گردی را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

کدام یک از استایل های آنجلینا جولی را بیشتر می پسندید؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا