سبک زندگی لوکس

لاکچری گردی بر فراز کروزهای رویایی در ژانویه ۲۰۱۸

لاکچری گردی با کروز

لاکچری گردی با کروزهای رویایی

به پایان سال جاری میلادی با همه فراز و نشیب هایی که برای ایران و جهان داشت نزدیک می شویم و صنعت سرگرمی و گردشگری و مد و لباس جهان، خود را برای تعطیلات ژانویه ۲۰۱۸ میلادی آماده میکند. کم کم، سر و کله طرح های زمستانی برندهای مطرح مد و لباس جهان پشت ویترین مغازه ها پیدا می شود و فشن بلاگرها و خانه های مد، تحلیل های خود را درباره استایل زمستانی امسال و رنگ و طرح مورد علاقه خود مطرح میکنند و مجلات معروف مد، مثل ووگ بافتنی، به ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز برای عاشقان مدگرد در پایان پاییز رنگارنگ می پردازند.

این فقط دنیای مد و لباس نیست که بزودی میلیونها کاربر شبکه های اجتماعی را با هزاران طرح و رنگ و نقش آشنا میکند، توریسم بلاگر ها و لاکچری گردها هم از این فرصت تعطیلات استفاده می کنند و برای سفر به نقاط مختلف دنیا که آب و هوای مطلوب تری از کشور خود در ژانویه دارد، استفاده می کنند.

همانطور که قبلا در سرویس گردشگری لوکس تهران عنوان شد، خاص گردها و خاص پسندها، از جادوی هشتگ های اینستاگرام برای آشنایی با هیجان انگیز ترین مقصدهای گردشگری و اقامتی جهان استفاده کرده و تلاش میکنند تا از ظرفیت اطلاع رسانی سایبر توریسم برای آشنایی با مناطق طبیعت گردی، اقامتی ویژه با خدمات وسوسه انگیز استفاده کنند. به همین خاطر اگر به دنبال مقصدهای خاص و آشنایی با جاهایی که کمتر شناخته شده هستند می باشید، هشتگ های محبوب گردشگری را دنبال کنید.

لاکچری گردی بر فراز کروزهای رویایی

(اقتصاد گردشگری لاکچری ، روز به روز در دنیا گسترش می یابد و خدمات و صنایع بسیاری را وارد عرصه خدمت رسانی به مسافران لاکچری گرد میکند)

در گزارش امروز، برای ان دسته از هموطنانی که قصد لاکچری گردی بر فراز دریاها در تعطیلات پیش روی دارند، سفرهای دریایی با کروزهای مجلل را پیشنهاد میکنیم و تصاویری را در این زمینه مرور میکنیم. کلیه تصاویر ارائه شده توسط لنز دوربین گردشگران لاکچری گرد جهان که از کروزهای مجلل برای سفر و تفریح به نقاط مختلف جهان استفاده کرده اند اقتباس شده و می کوشیم تا شما را با لاکچری گردی ارزان قیمت رویایی آشنا کنیم.

با لاکچری گردی بر فراز کروزهای رویایی همراه ما باشید.

چگونه از سفرهای دریایی ارزان استفاده کنیم؟

شاید شما هم به این تصور بودید که سفرهای رویایی و هیجان انگیز دریایی بر فراز دریاهای نیلگون که جشنواره ای از رنگ ها و چشم اندازهای باورنکردنی را در کنار خدمات ماساژ و استخر و ریلکسیشن در اختیار گردشگران قرار می دهد، بسیار پر هزینه و گران بوده و نیاز به فراهم کردن برنامه ای ویژه و سنگین و گران برای انجام است. این برداشت، نادرست است. همانطور که قبلا هم در لوکس تهران در سلسله مقالاتی اشاره کردیم، لاکچری گردی فقط مختص به ثروتمندان جامعه نیست و میتوان به بسیاری از مقصدهای خاص پسند ها و لاکچری گردهای دنیا سفر کرد و هزینه های زیادی هم پرداخت نکرد!

چطوری؟

خوب برای اینکه متوجه بشوید که چگونه میتوان ژانویه امسال را بر فراز کروزهای رویایی لوکس سپری کرد، توصیه میکنیم به سایت هایی مانند EXPEDIA.COM مراجعه کنید. کافیست یک کارت اعتباری ارزی در اختیار داشته یا از شرکت های پرداخت مجازی داخلی که نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت دارند برای سفارش کارت اعتباری ارزی اقدام کنید. به دلیل اینکه احتمال افزایش نرخ ارز به دلیل هجوم مسافران برای سفرهای ژانویه است، توصیه میکنیم سفارش کارت اعتباری ارزی را به روز های نزدیک پایان سال میلادی موکول نکنید تا کارمزد کمتر و ارز با قیمت کمتر را خریداری کنید.

سایت های معروف گردشگری اکسپدیا

(برای خرید شماری از  تورهای کروز گردی، علاوه بر مراجعه به سایت شرکت های مطرح گردشگری کروز، از سایت های معروف گردشگری اینترنت مثل اکسپدیا هم میتوان استفاده کرد و این خدمات در بخش cruises که با فلش قرمز زنگ مشخص شده است در دسترس شما خواهد بود)

در این سایت ها، بخش CRUISES وجود دارد که آفرهای مختلفی در اختیار لاکچری گردها قرار دارد. معمولا هر چقدر بتوانید برای سفر به مقصدهای مختلف دنیا، برنامه ریزی شما سریع تر و زودتر از روز حرکت باشد، بهای کمتری برای رزرو بسته تور گردشگری کروز پرداخت خواهید کرد. هر چقدر نفراتی که به همراه شما خواهد بود بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به شما تعلق می گیرد.

برترین کشتی های کروز دنیا

(برترین کشتی های کروز دنیا خدمات خود را در اکسپدیا عرضه میکنند)

 

بعضی از آفرهای خاورمیانه یا آسیا گردی این سایت ها به دلیل تعدد شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری کروز در ژانویه در قاره کهن، با تخفیف های جذابی همراه شده است که بعضا تا ۵۰ درصد تخفیف را به همراه دارد و شما میتوانید حتی با بهایی کمتر از ۱ هزار دلار، ۱ هفته سفر دریایی لوکس هیجان انگیز را تجربه کنید که ژانویه گردی امسال را برایتان رویایی و خاطره انگیز خواهد کرد.

شما به هر سایت ارائه دهنده خدمات معتبر کروز گردی مراجعه کنید، میتوانید انچه در پکیج های گردشگری دریایی ارائه شده است را در بخش INCLUSIVE مشاهده کنید. مثلا بسیاری از کروزها، امکان استحمام گرم، دسترسی به اینترنت پر سرعت، خدمات نظافتی ۲۴ ساعته و امثالهم را در اختیار گردشگران قرار می دهند و برای نوشیدنی و خوردنی نیز مبالغی دریافت می شود که معمولا به دلیل معافیت از پرداخت مالیات، هزینه کمتری را به مسافران تحمیل می کند.

دریاگردی با کشتی های لوکس خاورمیانه

(اگر دوست دارید در ژانویه ۲۰۱۸ یا فروردین ۱۳۹۷ به مقصدهای دریاگردی با کشتی های لوکس خاورمیانه بپردازید، از خدمات لاکچری گردی دریایی در کشورهای همسایه کشورمان مانند امارات متحده عربی و عمان استفاده کنید)

بنابراین، اگر قصد لاکچری گردی بر فراز کروزهای لوکس چند طبقه مجلل را در ژانویه امسال دارید، به درگاه های ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید که در سرویس سفر لوکس تهران نیز به معرفی ۲۰ مورد از این سایت ها پرداختیم.

خدمات کروز گردی لاکچری در سایت اکسپدیا

(همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، به دلیل نزدیک شدن به زمان ژانویه ۲۰۱۸، برخی از خدمات کروز گردی لاکچری در سایت اکسپدیا با ۵۰ درصد تخفیف همراه شده است. اکنون شما میتوانید با سفر به دوبی در امارات متحده عربی، با پرداخت ۴۱۹ دلار معادل یک و نیم میلیون تومان، ۷ شب اقامت بر روی کشتی لوکس MSC را تجربه کنید. این سفر از بندر دوبی آغاز و به ابوظبی و مسقط در عمان رفته و سپس به دوبی باز می گردد)

اگر برای رزرو تورهای لاکچری گردی و همچنین خرید کارت اعتباری و رزرو کرزوهای مجلل در خاورمیانه و نقاط مختلف جنوب شرق آسیا (مثل کروز گردی در مالزی و سنگاپور و تایلند و مالدیو) با پرسشی روبرو شدید، نیازهای اطلاعاتی خود را کامنت کرده تا پس از بررسی، به شما پاسخ داده شود.

اما برای اینکه با لاکچری گردی بر فراز کروزها اشنا شویم گشتتی تصویری در کروزهای رویایی میزنیم.

 کروزگردهای لاکچری

(یکی از کروزهای مجلل جهان توسط شرکت MSC ارائه می شود که یکی از انتخاب های جذاب برای کروزگردهای لاکچری به شمار می رود. برای آشنایی با تصاویر داخل این کروز مجلل ۲۰ طبقه ، به این هشتگ مراجعه کنید)

اینستاگرام شرکت کروز MSC بیش از ۱۳۱ هزار فالور داشته و تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده است. یکی از خطوط معتبر کروز گردی در نقاط مختلف دنیا همین شرکت است که اگر در تعطیلات پیش روی خواستید به نقاط مختلف آسیا، قاره سبز و حتی شمال آمریکا سفر کنید، از خدمات هیجان انگی دریا نوردی با ام اس سی استفاده کنید. صفحه آن را در این نشانی دنبال کنید. سایت ان نیز خدمات گوناگون و آفرهای ژانویه ای را در اختیار لوکس گردها و خاص پسندها قرار داده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

یکی از مجلل ترین کروزهای شرکت MSC

(تصویر از جلو یکی از مجلل ترین کروزهای شرکت MSC که برای آگاهی از مشخصات فنی و خدماتی این کشتی به این هشتگ مراجعه کنید. این شرکت از هشتگ THEPLACETOBE برای معین کردن اهمیت سفر با این کشتی استفاده کرده که جالب توجه و ایده خوبی برای اینستاگردها به شمار می رود)

کروزهای مجلل MSC بر فراز آب های نیلگون دریای کاراییب

(کروزهای مجلل MSC بر فراز آب های نیلگون دریای کاراییب که عاشقان فیلم را به یاد دزدان دریای کاراییب می اندازد. هشتگ MSCOPERA را دنبال کنید)

 برنامه های موسیقی که در سالن های اصلی کشتی های کروز

(تصویری هیجان انگیز از برنامه های موسیقی که در سالن های اصلی کشتی های کروز شرکت MSC برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر از هال های برگزاری مراسم گوناگون در کروزهای این شرکت به این هشتگ بروید)

نحوه لنگر گرفتن کروزهای مجلل در منطقه DOWNTOWN ST THOMAS

(تصویری از نحوه لنگر گرفتن کروزهای مجلل در منطقه DOWNTOWN ST THOMAS مربوط به شرکت رویال کارابین. برای تماشای درون و بیرون این کروزهای مجلل به این هشتگ مراجعه کنید)

بندر میامی آمریکا نحوه حرکت کروزهای گردشگری

(تصویری رویایی از آسمان هزار رنگ و هزار نقش بندر میامی آمریکا که نحوه حرکت کروزهای گردشگری را نشان میدهد. این عکس توسط clader‌منتشر شده است)

برای اینکه دنیای تصاویر جذاب زندگی و اقامت در کروزهای لاکچری را شاهد باشید، به هشتگ کروز لایف بروید. قریب به نیم میلیون تصویر توسط لاکچری گردها کروز نورد در این هشتگ به اشتراک گذاشته شده است که تصاویر و اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. از همه مهمتر، شما میتوانید با صدها هزار کروز سوار آشنا شوید که به مناطق مختلف جهان سفر کرده و از تجارب کروز نوردی ان ها برای سفر اینده خود بهره مند شوید.

فضای داخلی و طبقات و معماری کروزهای قاره پیما

(تصویر بالا، شما را با فضای داخلی و طبقات و معماری کروزهای قاره پیما آشنا می کند. نحوه طبقه بندی اتاق ها و دکوراسیون بیرونی و معماری ان را میتوان در این تصویر مشاهده کرد)

استخرهای مواج بر فراز عرشه کروز مجلل رویال کارابین

(تصویری از استخرهای مواج بر فراز عرشه کروز مجلل رویال کارابین)

تصویری از نزدیک از کروز مجلل غول پیکر شرکت هارمونی دریاها (HARMONY OF THE SEAS)

(تصویری از نزدیک از کروز مجلل غول پیکر شرکت هارمونی دریاها (HARMONY OF THE SEAS) برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کرده و دکوراسیون داخلی و معماری بیرونی و خدمات این کشتی را مشاهده کنید. )

برنامه های ویژه ای که داخل کروز

(برنامه های ویژه ای که داخل کروز هارمونی دریاها برگزار می شود)

کشتی غول پیگر OASIS

(کشتی غول پیگر OASIS که تصویر  بخشی از ان را مشاهده میکنید، از کروزهای مطرح برای دنیای لاکچری گردهای کروز سوار است. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

تصویری شبانه از کروز AIDA

(تصویری شبانه از کروز AIDA که لاکچری گردی در نیویورک را به تصویر می کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

(نحوه پهلو گرفتن کشتی کروز در اسکله

(نحوه پهلو گرفتن کشتی کروز در اسکله. این عکس توسط کروزگرد فعال آقای مالکوم گرفته شده است)

طراحی بدنه جذاب و جالب کروز مجلل شرکت نروژی

(طراحی بدنه جذاب و جالب کروز مجلل  شرکت نروژی. برای مشاهده دکوراسیون داخلی و خدمات آن به این هشتگ مراجعه کنید. اگر مسافر کشورهای اسکاندیناوی هستید، می توانید به اسلو رفته و تجربه های گردشگری با کروز را در ژانویه و ایام سال در اختیار داشته باشید)

تصویری از سویت های رویال کشتی کروز غول پیگر OASIS

(تصویری از سویت های رویال کشتی کروز غول پیگر OASIS که امکان پیانو و خدمات لوکس خانه های دوبلکس را داخل کروز در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. به این هشتگ مراجعه کنید)

تصویری از کشتی کروز لیبرتی از جلو

(تصویری از کشتی کروز لیبرتی از جلو. برای مشاهده دکوراسیون داخلی و امکانات این کشتی و تصاویری که لاکچری گردهای لیبرتی منتشر کرده اند به این هشتگ بروید)

دریایی از رنگ و نور و جذابیت بر فراز کشتی کروز هارمونی دریاها

(دریایی از رنگ و نور و جذابیت بر فراز کشتی کروز هارمونی دریاها که پارک آبی و خدمات فریبنده ای را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. برای مشاهده تصاویر بیشتر به این هشتگ بروید)

تصویر دکوراسیون داخلی کشتی کروز سلبیتی رفلکشن

(تصویر دکوراسیون داخلی کشتی کروز سلبیتی رفلکشن که دیزاین چوبی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به تصاویر این هشتگ رجوع کنید)

تصویری از امکاناتی که بر فراز کشتی کروز CELEBRITY REFLECTION

(تصویری از امکاناتی که بر فراز کشتی کروز CELEBRITY REFLECTION در اختیار گردشگران است)

(تصویری از کشتی های کروز در منطقه HIRRICANE IRMA)

فضای داخلی کشتی کروز غول پیکر AKURE

(تصاویری از فضای داخلی کشتی کروز غول پیکر AKURE که امکاناتی نظیر پارک آبی، زمین تنیس و همچنین شهربازی برای کودکان را فراهم کرده است)

تصویری از فراز کشتی کروز مجلل سلبریتی

(تصویری از فراز کشتی کروز مجلل سلبریتی که امکانات متعدد ان را در طبقات مختلف میتوان مشاهده کرد. )

تصویری از کشتی کروز سلبریتی

(تصویری از کشتی کروز سلبریتی. زمین های بسکتبال و پارک أبی مواج از جمله خدمات این کشتی در بالاترین طبقه است)

فضا و امکانات فضای باز کشتی هارمونی دریاها

(تصویری از فضا و امکانات فضای باز کشتی هارمونی دریاها که ۲ استخر آب های مواج و زمین تنیس از جمله خدمات آن است)

(شرکت نروژ  کروز اخیرا از کروز مجللی رونمایی کرده است که بر روی عرشه، پیست ماشین سواری دو طبقه در اختیار کروز گردان قرار میدهد و فضایی ۱۰۰۰ فوتی، فرصت خوبی برای ماشین سواری با خودروهای الکتریکی بر فراز اقیانوس است)

با این گردشگری تصویری دریایی بر روی ابزارهای سفر لاکچری گردی، مناسب است تا کمی درباره کشتی های کروز و برترین خطوط کروز گردی جهان بدانیم.

داستان کروز گردی

استفاده از کشتی های کروز از نیمه دوم قرن بیستم بسیار اوج گرفت. بر خلاف کشتی رانی اقیانوسی که مسافران از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل و در مقصد از کشتی خارج می شوند، در کشترانی کروز، مسافرت ها به صورت رفت و برگشتی است. یعنی معمولا، مبدا و مقصد یکی است و بازه سفر هم بین ۱ روز تا چند روز است. کشتی های کروز، امروزه تنها ابزاری برای گردشگری دریایی و سفر از یک نقطه به نقطه دیگر نیستند. آنها همانطور که در تصویر ها مشاهده کردیم، هتل های شناور لوکس بر روی آب ها هستند که مسافران خود را به دیدن دیدنی های دریاها و آسمانی های ابری و زیبا می برند.

سفر به قطب شمال با کروز

(البته کروزها همیشه به مقصدهای خوش آب و هوا سفر نمی کنند. بعضی از کروزها شما را به مناطق سردشمالی قطب شمال می برند تا رقص پنگوئن ها را بر روی یخ های شمال شاهد باشید)

بسیارند لاکچری گرد هایی که دوست دارند صبح ها با صدای آواز مرغان دریایی از خواب بیدار شده و بر روی کشتی بر فراز اقیانوس، صبحانه میل کنند. فضای باز و مجلل بسیاری از کروزهای جهان و دکوراسیون دیدنی اتاق ها همه بیانگر این نکته است که اقتصاد گردشگری لاکچری (LUXURY TOURISM) روز به روز جای خود را در صنعت گردشگری جهان باز می کند.

استخرهای شنا، پارک آبی با قابلیت تولید موج و همچنین وان های آب داغ برای عاشقان SPA از جمله خدماتی است که در کروزه های مجلل در اختیار لاکچری گردها قرار می کیرد. طبق اعلام نشریه Maine Insight که یکی از برترین درگاه های اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری دریایی و صنعت دریانوردی جهان است، سالانه بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار در این حوزه هزینه می شود.

درباره شرکت HARMONEY OF THE SEAS

در این تصاویر، تصاویری از کشتی کروز شرکت هارمونی دریاها مشاهده کردیم . این شرکت صاحب یکی از بزرگ ترین کشتی های غول پیکر لوکس است که ارتفاع آن از سطح زمین، ۳ برابر ساعت معروف BIG BANG در شهر لندن است. طول ۳۶۰ متری آن سبب شده تا هتلی لوکس و مجلل بر فراز اقیانوس ها باشد. بیش از ۷۰۰ میلیون پوند برای طراحی و ساخت آن هزینه شده است و امکان میزبانی از حدود هفت هزار نفر را در اختیار دارد. جالب است که بدانید، صدها نفر به عنوان نگهبان و بیش از ۲ هزار نفر به عنوان خدمه در این کشتی مشغول به کار هستند.

افتتاح کشتی غول پیکر HARMONEY OF THE SEAS

(روز افتتاح کشتی غول پیکر HARMONEY OF THE SEAS که از لاکچری ترین کروزهای جهان محسوب می شود. سایت شرکت را در نشانی:‌ROYACARIBBEAN.COM مشاهده کنید)

تقریبا حدود ۳ سال زمان نیاز است تا این غول های شناور لوکس ساخته شوند. برخی از کروزها، متعلق به شرکت های ایتالیایی و این شرکت هارمونی هم متعلق به فرانسه است که در صنعت گردشگری جهان، صاحب سبک است. بیش از ۲ هزار اتاق، بیش از ۲۰ سالن غذاخوری و ده ها استخر شنا، بخشی از قابلیت های غولی به نام HARMONEY OF THE SEAS است. برای جذاب کردن فضای عمومی کروز، بیش از ۱۰ هزار نوع گیاه در پارک های مصنوعی آن ساخته شده است.

بزرگ ترین سرسره آبی جهان

(تصویر بزرگ ترین سرسره آبی جهان بر فراز اقیانوس ها بر روی کشتی کروز مجلل HAROMONEY OF THE SEAS)

اتاق های مجلل با نمای دریا در کشتی هارمونی دریاها

(تصویر اتاق های مجلل با نمای دریا در کشتی هارمونی دریاها)

بزرگ ترین کروز این شرکت، استخر عمیقی دارد که عمیق ترین استخر روی دریا محسوب می شود. حتی استخر ان به گونه ای طراحی شده است که بتواند میزبان مسابقات حرفه ای شیرجه باشد.

طبق گفته های مدیرعامل شرکت ROYAL CARABEAN INTERNATIONAL که سازنده کشتی هارمونی دریا ها است، کشتی این شرکت، عظیم ترین کروز جهان است. به گفته وی، یکی از ظرفیت های جذابیت ساز این کروز ، عظمت آن و خدماتش است. تجربه کردن یکی از فراموش نشدنی ترین تعطیلات جهان را میتوان بر روی این کشتی تجربه کرد.

امکانات صخره نوردی برای گردشگران

(امکانات صخره نوردی برای گردشگران علاقمند به این ورزش سخت نیز در این کشتی در دسترس مسافران است تا لذا صخره نوردی را بر فراز اقیانوس تجربه کنند)

از حمله خدماتی ویژه ای که بر فراز کروز هارمونی دریاها ارائه شده است، رستوران ملل با برندهای معروف است تا مسافران، با سلایق و علایق گوناگون، بتوانند از طعم های لذیذ غذاهای ملل استفاده کنند. در این کروز مجلل، استفاده از فناوری در ارائه خدمات و نوعی میزبانی دیجیتالی (Digital Hospitality) رونق زیادی دارد به عنوان مثال، اپلیکیشن های برخی از رستوران های این کروز به مسافران امکان می دهد تا به ماشین های ربات دستور ساخت اسموتی های خوشمزه را بدهند.

طول کشتی کروز

(طبق اعلام بیزینس اینسایدر ، طول این کشی از طول برج ایفل پاریس بلند تر است. )

این کشتی بیش از ۲۸۰ هزار تن وزن دارد و غول آهنی بزرگی روی دریا نام دارد. این کشتی در کشتی عظیم OASIS OF THE SEAS که تصاویر آن را در میان ۲۵ تصویر قبلی شاهد بودید، بزرگ تر است.

یکی از قابلیت های این کشتی ان است که مسافران قادر خواهند بود تا تصاویر حرکت کشتی را به صورت زنده و مستقیم در تلویزیون اتاق مشاهده کنند. این خدمات در اتاق های INTERIOR STAREOOM قرار دارد. در واحدهای اقامتی رویال نیز انواع و اقسام ماساژ، نوشیدنی و غذاهای ملل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

معمولا کشتی های کروز، ده ها عرشه دارند. کشتی هارمونی، ۱۸ عرشه دارد که مسافران از روی هر عرشه میتوانند طلوع و غروب دیدنی خورشید را شاهد باشند.

تصویری از روبرو که دیزاین اتاق های بزرگ ترین کشتی کروز جهان

(تصویری از روبرو که دیزاین اتاق های بزرگ ترین کشتی کروز جهان (HARMONEY OF THE SEAS)را نشان می دهد)

جالب است بدانید که در کشتی هارمونی، شما با یک هتل شناور لوکس طرف نیستید. بلکه با شهری روی آب مواجه هستید که حس و حال قدم زدن در خیابان را برای شما تداعی می کند. این کشتی دارای مناطق هفت گانه است که هر یک طراحی شهری و منظر خاص خود را دارد و جاذبه های منحصر به فردی در ان تعبیه شده است. مثلا میهمانان میتوانند به خرید از مغازه های لوکسی که در در بخش ROYAL PROMENADE قرار دارد اقدام کرده و یا به پایده روی بر روی خیابان های برگ ریزی شده در CENTRAL PARK اقدام کنند. کافی شاپ ها و بارها و خدمات گردشگری از جمله امکانات این خیابان است.

کشتی کروز هارمونی دریاها

(در کشتی کروز هارمونی دریاها ، بخشی تعبیه شده هست که همچون آمفی تئاتر بدون سقف بزرگ، انواع و اقسام برنامه های هنری و فرهنگی برای مسافران در روز و شب اجرا می شود)

سرعت این کشتی عظیم ، ۲۲ گره دریایی است و شما احساس سفر روی آب را نخواهید کرد.

۱۰ توصیه برای لاکچری گردی با کروز

  • کروزها، بخشی از ظرفیت های لاکچری گردی در دنیای سفر و تفریح و سرگرمی هستند. از این فرصت حداقل یک بار استفاده کنید.
  • برای خرید تورهای کروز گردی در کشورهای اطراف ایران و همچنین دیگر نقاط آسیا و اروپا و آمریکا، از کارت های اعتباری ارزی استفاده کنید. این کارت را میتوان از شرکت های پرداخت مجازی داخلی خریداری کرد. بعضی از کارت های اعتباری به صورت مجازی هستند یعنی کارت فیزیک صادرنمی شود و به شما کدی برای خرید داده می شود. به هر حال، اعتبار شرکت ها را قبل از هر خریدی به دقت بررسی کنید.
  • کروز گردی، فرصتی عالی برای عاشقان سلفی های خاطره انگیز با لایک های گسترده است! چرا که شما کمی از گردشگران و مسافران در سراسر جهان از فرصت گردشگری لاکچری استفاده می کنند.
  • از هشتگ های معرفی شده در این گفتار برای گردشگری کروز در نقاط مختلف دنیا استفاده کنید. یکی از برنامه های لوکس تهران در حوزه مد و لباس و گردشگری، معرفی محبوب ترین و پر کاربرد ترین هشتگ های مورد استفاده در صنعت لوکس جهان است.
  • برای آشنایی با خدماتی که در کشتی های کروز لاکچری معرفی شده در اختیار شما قرار گرفت، میتوانید با ادمین صفحات در اینستاگرام یا سایت ها تماس گرفته و اطلاعات بیشتر بدست آورید.
  • بعضی از افرادی که در حوزه لاکچری گردی کروز فعال هستند، توریسم بلاگر هستند. میتوانید از انها، مقصد های جذاب برای لاکچری گردی را دریافت کنید.
  • برخی از سایت های معروف گردشگری اینترنت، خدمات رزرواسیون تورهای لاکچری را با قیمت های جذاب و فریبنده و ارزان در اختیار گردشگرن قرار می دهند. بنابراین همواره در جستجوی تورهای گردشگری، وقتی مجهز به کارت های اعتباری شده اید، درنگ نکنید.
  • تولید کنندگان صنایع دستی و خدمات گردشگری در ایران، میتوانند با تعامل با تورهای لاکچری گردی کروز در کشورهای اطراف، به تبلیغ صنعت گردشگری ایران و مقصدهای تفریحی لاکچری و طبیعت گردی کشور بپردازند.
  • صنعت لاکچری گردی کروز، صنعتی فرصت آفرین و در حال توسعه است. اگر به عنوان دانشجوی گردشگری یا کارآفرینی یا مدیریت یا هتلداری این مقاله را مطالعه میکنید، موضوعات خیلی خوبی برای مقاله نویسی و پایان نامه نویسی در این حوزه وجود دارد که به آن توجه کنید.
  • رابطه مستقیمی بین لاکچری گردی با کروز و دنیای مد و لباس وجود دارد. چرا که غول های شناور، برندهای زیادی را به مخاطبان عرضه میکنند. اما بدون مالیات. از این فرصت برای خریدهای هیجان انگیز از برترین برندهای مد جهان استفاده کنید.

دنیای جذاب مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران تجربه کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا