لوازم آرایش

جذابترین و جدیدترین مدل های رنگ مو ؛ مد سال ۲۰۲۰

ترند رنگ مو سال 2020

رنگ مو ۲۰۲۰ ؛ رنگ موهای جدید و مد سال (قسمت اول)

آرزوی هر خانم شیک پوشی داشتن رنگ مویی جدید و مطابق با آخرین مد سال است. خانم ها همواره به دنبال تیپ های جدید و متفاوت برای تغییر دادن استایل خود و داشتن جدیدترین و به روز ترین استایل های مد و فشن هستند. برای داشتن تیپی جذاب و منحصر به فرد و تغییر ظاهر خانم ها، مهمترین چیز تغییر رنگ مو است.

داشتن رنگ موهای زیبا و به روز استایل شما را به طرز شگفت انگیزی متفاوت می کند و باعث می شود که شما خوش تیپ و شیک پوش دیده شوید. به همین منظور ما در این مقاله به جدیدترین ترند های مد رنگ مو در سال ۲۰۲۰ برای خانم ها می پردازیم. در بین این رنگ های جدید مو انواع مختلف رنگ های جسورانه و خاص، رنگ های شیک و کلاسیک، رنگ مو روشن و رنگ مو تیره دیده می شود.

رنگ مو بلوند عسلی روشن ؛ مد رنگ مو ۲۰۲۰

رنگ مو بلوند عسلی روشن از جمله رنگ موهایی است که شما در تمامی طول سال ۲۰۲۰ می توانید از این رنگ مو در استایل خود استفاده کنید. این رنگ مو در عین حال که روشن است اما زیاده از حد بی روح و بی رنگ نیست و به همین دلیل بسیار رنگ موی مناسبی برای کل سال است. اگر رنگ مو بلوند روشن برای پوست و استایل شما زیادی روشن است، می توانید از هایلایت های تیره و تیکه هایی از تناژهای تیره تر در موهای خود استفاده نمایید.

رنگ مو بلوند عسلی روشن رنگ مو 2020

این رنگ مو با چند هایلایت تیره به راحتی برای فصل زمستان نیز مناسب می شود. همراهی این مدل با لباس های خاکستری و کرم نود برای فصل پاییز و زمستان استایل شما را فوق العاده شیک و جذاب می کند.

 رنگ سال 2020 رنگ مو بلوند عسلی روشنحتما بخوانید : جدیدترین رنگ مو سلبریتی ها

رنگ مو ۲۰۲۰ مسی روشن و تیره و موج دار

مطمئنا در سال ۲۰۲۰ هیچ رنگ مو جدیدی به جذابیت ترکیب رنگ مو مسی تیره و روشن برای خانم ها نیست.

 رنگ مو مسی تیره و روشن

این رنگ مو برای خانم هایی که موهای قرمز رنگ دارند و مایل به تغییر آن هستند بهترین گزینه است؛ زیرا می توانند به راحتی رنگ مو خود را مطابق با جدید ترین ترند رنگ مو سال ۲۰۲۰ در آورند. رنگ کردن ریشه مو به رنگ مسی تیره و ترکیب آن با رنگ مسی روشن در قسمت ساقه های مو همراه با مدل موی موج دار و حالت دار زیبایی منحصر به فردی به این مدل می دهد.

رنگ مو ۲۰۲۰ بلوند بژ روشن

اگر می خواهید در سال ۲۰۲۰ موهای خود را روشن تر کنید؛ رنگ مو بلوند بژ روشن را برای خود انتخاب نمایید. برای آنکه این رنگ مو بر روی موهای شما طبیعی و زیبا جلوه کند می توانید از تکنیک  Babylightبه جای هایلایت استفاده نمایید. در این تکنیک تیکه های بسیار نازک و ظریف مو را جدا کرده و روشن می کنند.

رنگ مو بلوند

این مدل هایلایت شبیه به روشن شدن موهای کودکان در فصل تابستان و زیر نور خورشید است و به همین دلیل بسیار طبیعی و زیبا بر روی موها جلوه می کند. در تکنیک های آمبره و بالیاژ از تکه های بزرگتر مو استفاده می شود اما بیبی لایت نوعی هایلایت بسیار ظریف است که بر روی تکه های بسیار نازک موی شما انجام می گردد.

بلوند در سال 2020

رنگ مو بلوند بژ بسیار برای به روز کردن موهای بلوند بسیار مناسب است. برای آنکه موهای شما طبیعی تر به نظر برسد ریشه های مو را به رنگ طبیعی خود نگه دارید. امسال این رنگ مو در پاییز و زمستان طرفداران زیادی خواهد داشت.

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای روشن

اگر شما از جمله افرادی هستید که به رنگ بلوند علاقه ای نداشته و طرفدار رنگ مو قهوه ای هستید، باید بگوییم که امسال رنگ مو قهوه ای روشن برای شما مد شده است. هایلایت های بالیاژ قهوه ای روشن استایلی زیبا و ظریف در سال جدید به موهای شما می دهد. اگر می خواهید این مدل را بر روی موهای طبیعی خود داشته باشید از آرایشگر خود بخواهید که موهای شما را با رنگ قهوه ای روشن هایلایت کند.

رنگ موی کاراملی

رنگ مو ۲۰۲۰ سبز و آبی آبشاری

اگر می خواهید در هر میهمانی یا مراسمی که شرکت می کنید رنگ مو شما منحصر به فرد بوده و به چشم بیاید، برای امسال از رنگ مو سبز و آبی آبشاری مطابق با آخرین مد سال ۲۰۲۰ استفاده کنید. این مدل به شکلی است که انگار رنگ های آبی و سبز در هم ذوب شده و مخلوط شده اند. این مدل نیاز به تعهد بالایی دارد و باید در فواصل زمانی مشخص رنگساژ و یا تجدید رنگ شود.

رنگ موی سبز

رنگ موی آبی

سبز و آبی آبشاری

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای متمایل به قرمز (ماهاگونی)

رنگ مو قهوه ای متمایل به قرمز یا ماهاگونی برای خانم هایی مناسب است که نمی توانند بین رنگ های قهوه ای و قرمز انتخاب کنند. از آنجایی که رنگ قرمز در کنار رنگ قهوه ای بسیار طبیعی به نظر می رسد، ترکیب این دو رنگ برای خانم هایی که به رنگ مو طبیعی علاقه مند هستند بسیار مناسب است. ترکیب رنگ قرمز و قهوه ای متوسط در سال ۲۰۲۰ بسیار برای خانم ها مد شده است. بسته به میزان رنگ قهوه ای این رنگ به سمت آلبالویی یا شکلاتی تغییر می کند.

رنگ مو قهوه ای متمایل به قرمز

( ماهاگونی رنگ مناسب برای خانم هایی با پست ها تیره و گندمی )

رنگ مو قهوه ای

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای و مسی

شاید همگی در این مورد که رنگ مسی بسیار زیبا است هم نظر باشیم؛ اما اگر این مدل را با رنگ مو قهوه ای ترکیب کنید استایلی فوق العاده زیبا در سال جدید خواهید داشت. در واقع رنگ قهوه ای به رنگ مسی حالتی مانند رنگ های طبیعی می دهد. این مدل برای خانم هایی با پوست متوسط و تیره مناسب است.

 رنگ مو مسی

رنگ مو مسی قهوه ای

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای شکلاتی و قرمز

ترکیب رنگ مو قهوه ای شکلاتی و رنگ قرمز استایلی بسیار گیرا و خاص را برای شما ایجاد می کند. در این مدل  رنگ های قهوه ای و قرمز کاملا با هم مخلوط می شوند و این ترکیب رنگ مویی را به وجود می آورد که به راحتی می توان مدت ها در استایل خود داشت. رنگ مو قهوه ای شکلاتی و قرمز مطابق با آخرین مد سال ۲۰۲۰ و فوق العاده جدید است. مزیت این مدل این است که شما می توان آن را به راحتی و بدون دکلره بر روی موهای خود داشته باشید.

ترکیب رنگ مو قهوه ای شکلاتی و رنگ قرمز

ترکیب رنگ مو قهوه ای تیره

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای تیره و هایلایت های قرمز

امسال خانم هایی که طرفدار رنگ مو قرمز هستند لازم نیست که کل موهای خود را به این رنگ در آورند. شما می توانید از هایلایت های قرمز بر روی موهای طبیعی و قهوه ای تیره بهره برده و استایلی مطابق با مد روز را داشته باشید. داشتن هایلایت قرمز موهای شما را از حالت خسته کننده و بی حال در می آورد و همچنین لازم نیست که کل موهای خود را تغییر بدهید و تنها با هایلایت چند لایه از موها می توانید به راحتی استایل خود را مطابق با جدیدترین مد رنگ مو سال ۲۰۲۰ کنید.

 رنگ مو قرمز

رنگ مو ۲۰۲۰ قهوه ای قرمز کمرنگ و روشن

اگر به رنگ های قهوه ای و قرمز علاقه دارید اما در سال جدید ترکیب متفاوتی از آنها را می خواهید مناسب ترین مدل برای شما رنگ مو قهوه ای قرمز کمرنگ است. این ترکیب  بسیار جذاب بوده و زیبایی های خانم هایی با پوست های روشن و سفید را چندین برابر می کند. این مدل رنگ مو باعث می شود که در میهمانی ها متفاوت بوده و بدرخشید.

شرابی روشن قرمز


رنگ موهای جدید و مد سال ۲۰۲۰ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله به جدید ترین ترندهای رنگ مو سال ۲۰۲۰ برای خانم های شیک پوش پرداختیم. در قسمت دوم علاوه بر رنگ مو به هایلایت های جدید ترند سال ۲۰۲۰ نیز اشاره ای خواهیم داشت. انواع هایلایت های مو برای خانم ها بسیار مناسب بوده و تنوع و تغییر بسیار زیادی در موهای شما به وجود می آورد. هنگامی که نیاز به ایجاد تنوع در استایل موهای خود دارید؛ اما نمی خواهید که موهای خود را کوتاه کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از هایلایت مو است.

برای داشتن هایلایت های زیبا حتما به رنگ مو پایه خود توجه داشته باشید و هایلایت ها را متناسب با رنگ مو اولیه خود انجام دهید. در ادامه به زیباترین رنگ مو زنانه و هایلایت هایی برای سال جدید ۲۰۲۰ اشاره خواهیم کرد.

هایلایت رنگ های فانتزی

هایلایت بنفش همراه با رنگ مو مشکی و بلوند

برای داشتن استایلی جذاب حتما لازم نیست که از یک رنگ مو استفاده نمایید، شما می توانید ترکیبی از رنگ های زیبا را بر روی موهای خود داشته باشید و استایلی فوق العاده شک و جذاب را برای خود رقم بزنید. با داشتن یک موی مدل کوتاه و بلند در سال جدید زیباترین مدل  برای آن رنگ مو مشکی همراه با هایلایت های بلوند و بنفش است. ترکیب رنگ مشکی و بنفش استایلی شکیل و جذاب را برای شما ایجاد می کند.

آمبره بفش

( زمینه تیره با آمبره بنفش )

به طور کلی وجود هایلایت های بنفش هر چقدر هم که کم باشد، باعث می شود که جذابیت زیادی به استایل موهای شما اضافه شود و به چشم بیاید. اگر ریشه ها را تیره و ساقه ها و نوک موها را به رنگ بنفش روشن رنگ کنید، هم رنگ مویی متفاوت را خواهید داشت و هم زیاده از حد تغییر نکرده اید.

رنگ موی بنفش تیره

رنگ موی زیبا همراه با هایلایت های هلویی و بنفش

ترکیب رنگ هلویی با بنفش تیره و روشن بسیار رنگ موی زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید ریشه های مو را به رنگ بنفش تیره نگه داشته و ساقه ها را ترکیبی از هایلایت های هلویی و بنفش روشن رنگ کنید. این رنگ مو روشن بوده و تغییر فوق العاده زیادی را بر روی موهای شما ایجاد می کند.

رنگ مو 2020 ؛زمینه تیره با هایلایت ها هلویی

(زمینه تیره با هایلایت ها هلویی ، بنفش ، مسی روشن )

ترکیب این رنگ ها مانند مجموعه ای از گل های رنگی بر روی موهای شما می درخشد. این مدل یکی از جدیدترین ترند های رنگ مو برای سال ۲۰۲۰ است و اگر به این ترکیب رنگی علاقه دارید این رنگ مو را به شما پیشنهاد می کنیم.

ترکیب رنگ مو هلویی با بنفش تیره و روشن

رنگ مو ۲۰۲۰ سرخابی شبرنگ و هایلایت های بنفش

این مدل بسیار روشن و خاص است. این رنگ مو ترکیبی از رنگ بنفش و سرخابی شبرنگ و جیغ است و برای خانم هایی که به تناژهای صورتی جیغ علاقه دارند نیز مناسب است. این مدل هایلایت برای خانم هایی با موهای نازک بسیار مناسب است زیرا حجم موهای شما را بیشتر نشان می دهد. این رنگ مو نیاز به رنگساژ و تجدید رنگ در زمان های مشخص دارد.

رنگ مو 2020 ؛صورتی جیغ

( صورتی جیغ با هایلایت بنفش )

رنگ مو ۲۰۲۰ پاستلی یاسی و لوندر

رنگ مو پاستلی در سال جدید بسیار ترند و مد شده است. این رنگ موها در ترکیب رنگ خود علاوه بر رنگ اصلی رنگ سفید نیز دارند و امسال بسیار در میان طراحان مد و سلبریتی ها محبوب هستند.

لوندر پاستلی

( سبک لوندر پاستلی )

رنگ موی یاسی بنفش و آبی

برای خانم هایی با پوست تیره، برنزه، سبزه و گندمی تناژهای تیره تر یاسی و برای خانم هایی با پوست روشن رنگ مو یاسی کمرنگ بسیار زیبا می شود.

یاسی روشن

ترکیب یاسی با هایلایت های صورتی و استایل موی یونی کورن امسال نیز همچنان مد و ترند است. مدل مو آمبره از تیره به روشن نیز در این رنگ مو ۲۰۲۰ استایلی زیبا را برای شما به وجود می آورد.

رنگ مو 2020 ؛یاسی پاستلی آمبره

( یاسی پاستلی آمبره ، ریشه های مو تیره و انتهای مو صورتی روشن یا دودی )

شما می توانید ریشه موها را به رنگ یاسی تیره در آورده و هر چه به سمت نو مو می روید رنگ مو خود را به سمت رنگ پاستلی روشن و صورتی پاستلی نزدیک کنید.

رنگ مو ۲۰۲۰ پاستلی صورتی پری دریایی

مطمئنا هر خانمی یک پری دریایی زیبا درون خود دارد و به همین دلیل برای سال ۲۰۲۰ طراحان مد و فشن رنگ مو پاستلی صورتی مختص پری دریایی در تناژهای مختلف صورتی بادکنکی، صورتی آبنباتی و غیره را برای خانم های زیبا ارائه داده اند.

رنگ مو 2020 ؛ پاستلی صورتی

( سبک پاستلی صورتی )

در این مدل رنگ مو تناژهای مختلفی از رنگ صورتی و هلویی وجود دارد. این مدل با موهای بافته شده و موهای حالت دار و موج دار استایل بسیار زیبایی را پدید می آورد. ترکیب این رنگ مو ۲۰۲۰ با هایلایت های بنفش پاستلی و آبی پاستلی استایلی جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

رنگ مو 2020 ؛ پری دریایی

( سبک پری دریایی )

رنگ مو ۲۰۲۰ بلوند با هایلایت های کاراملی

رنگ کارامل از جمله رنگ هایی است که زیبایی چشمگیری بر روی موهای شما ایجاد می نماید. رنگ مو بلوند همراه با هایلایت های کاراملی تیره و روشن به هر رنگ پوست و مدل صورتی می آید.

رنگ موی زیتونی با هایلایت کاراملی تیره و روشن

( زیتونی با هایلایت کاراملی تیره و روشن )

این مدل استایل هر خانمی را شیک و با کلاس نشان می دهد. بلوند و هایلایت های کاراملی با هر مدل مویی به راحتی ست می شود و شما می توانید از تکنیک آمبره تیره به روشن نیز برای این رنگ مو زیبا  استفاده نمایید.

رنگ موی آمبره رو موهایی با زمینه تیره

( آمبره رو موهایی با زمینه تیره )

رنگ مو ۲۰۲۰ بلوند توت فرنگی یا بلوند رزگلد

این مدل یعنی بلوند توت فرنگی یا بلوند رزگلد یکی از ترندهای جدید و محبوب برای سال ۲۰۲۰ است. بلوند توت فرنگی رنگ مویی مناسب برای خانم هایی با موهای بلوند و یا قرمز است و برای افرادی مناسب است که نمی توانند بین رنگ بلوند و رنگ قرمز تنها یکی را انتخاب نمایند.

بلوند رزگلد با هایلایت

( بلوند رزگلد با هایلایت )

برای داشتن موهایی تک و خاص تناژهای مختلفی از رنگ بلوند و قرمز را با هم مخلوط کنید و انواع رنگ مو رزگلد تیره و روشن را داشته باشید. این مدل بر خانم هایی با رنگ پوست گرم مناسب است. ترکیب رنگ مو رزگلد و بلوند توت فرنگی ترکیبی فوق العاده شیک برای خانم هایی با پوست برنزه است.

شما می توانید برای زیباتر شدن استایل موی خود از تناژهای تیره تر بلوند توت فرنگی در قسمت ریشه مو استفاده کنید و بر روی ساقه مو از هایلایت های رزگلد بهره ببرید.

 بلوند توت فرنگی آمبره

( بلوند توت فرنگی آمبره ، رنگ رزگلد در ریشه و اتهای مو به سمت بلوند و روشن میرود )

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا