سبک زندگی لوکس

خوشگل ترین مقصدهای ژانویه گردی به انتخاب Telegraph (قسمت اول)

لاکچری گردی در ژانویه

Top 30 Most marvelous tourist destinations for January 2018

تنها چند هفته به پایان سال جاری میلادی و فرا رسیدن کریسمس ۲۰۱۸ باقیمانده است. بسیاری از گردشگران جهان، یکی از مهم ترین زمان های تعطیلات گردی خود را در طول سال، به ژانویه گردی در مناطق خوش آب و هوا و جذاب جهان اختصاص می دهندو به همین خاطر، هفته های منتهی به آخر دسامبر را باید شلوغ ترین روزهای موسسات گردشگری، ایرلاین ها، مکان های اقامتی و بوم گردی و امثالهم در سراسر جهان دانست.

نشریه تلگراف انگلستان به مناسبت پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، حدود ۴۰ مقصد گردشگری جذاب جهان را بر اساس نظرسنجی هایی که از خوانندگان و معیارهای مورد نظرش ارزیابی کرده بود، معرفی کرد و به همین خاطر، گزارش امروز سرویس سفرهای لوکس تهران را به معرفی خوشگل ترین مقصدهای ژانویه گردی ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب سرویس گردشگری این سایت معتبر اختصاص داده ایم.

پیش از ادامه بحث توصیه میکنیم، اگر قصد لاکچری گردی یا گردشگری خودمانی در مقصدهای خوشگل این گفتار و یا سایر مناطق گردشگری جهان دارید، در اولین فرصت نسبت به رزرو مکان های اقامتی و خرید بلیط هواپیما اقدام کنیم و حتی المقدور از سایت های مطرح رزرواسیون مثل:‌ KAYAK, EXPEDIA, BOOKING, HOTELS, HOSTELWORLD, TRIVAGO استفاده کنید تا ازبسته های تخفیفی خوبی برخوردار شوید.

لاکچری گردی

(برای ژانویه گردی هیجان انگیز و ارزان با طعم آشنایی با هزاران گردشگر از کشورهای مختلف جهان، از خدمات هاستل ورد استفاده کنید که بیش از ۳۵ هزار هاستل را در ۱۷۰ کشور دنیا در اختیار شما قرار می دهد. همچنین بیش از ۹ میلیون توصیه هاستل گردها نیز  در اختیار ژانویه گردها و گردشگرن خودمانی قرار دارد)

اگر قصد سفرهای دریایی هیجان انگیز بر روی کروز های غول پیکر و مجلل چند طبقه را دارید، از خدماتی که اکسپدیا و لاکچری کروز برای رزور خطوط کروز گرددی معتبر دنیا در اختیار گردشگران ژانویه قرار داده استفاده کنید. در صورتی که مقصد های گردشگری شما در ژانویه، کشورهای اطراف (مثل امارات و عمان) یا کشورهای جنوب شرق آسیا (مثل مالزی و سنگاپور و تایلند و مالدیو) است، با کمتر از ۸۰۰ دلار میتوانید، ۱ هفته در مجلل ترین کروزهای جهان به گردشگری دریایی لوکس در قاره کهن سپری کنید و یکی از خاطره انگیز ترین ژانویه هایی که تا کنون تجربه کرده اید را ثبت کنید.

مالدیو، مقصد عروسی گردی آسیا

(مالدیو، مقصد عروسی گردی آسیا و یکی از جذاب ترین لوکیشن ها برای گردشگران رمانتیک به خصوص زوج های جوان برای گذران ماه عسل در ژانویه پیش رو است)

حرفه ای های گردشگری و لاکچری گردهای مجرب، همواره پیش از سفر به نقاط مختلف دنیا، از میان ۵۰۰ میلیون توصیه گردشگران مجازی در تریپ ادوایزر و میلیون ها نظر جذاب مطرح شده در لونلی پلنت، برای انتخاب مکان سفر و برنامه ریزی گردش و تفریح خود استفاده می کنند. فراموش نکنیم که دنیای میزبان های مهمان نواز (کوچ سرفینگی ها) در هزاران شهر دنیا، آماده میزبانی رایگان از مهمانان و گردشگران خودمانی هستند. از این فرصت نیز  میتوان برای سفر های کوتاه مدت و اقامت های چند ساعته یا چند روزه استفاده کرد.

با ما همراه باشید.

سنگاپور : جذابیت با طعم مدرنیته

یکی از جذاب ترین مقصدهای ژانویه گردی ایرانیان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در جنوب شرق آسیا قرار دارد. جایی که قدرت نظم و برنامه ریزی را در یکی از برترین اقتصادهای دانش بنیان قاره کهن شاهد هستیم. سنگاپور، مقصد تحصیلی شماره ۱ دانشجویان دکترا در آسیا، جایی است که همچون هنگ کنک، نیویورک کوچک شرق آسیا به شمار می رود و مقصدی فوق العاده جذاب، تمییز و فریبنده برای گردشگران خاص پسند و خاص گرد.

آسمانخراش های سنگاپور، در کنار هتل های مجلل ۵ ستاره و مقصدهای SPA با طعم اسموتی های استوایی، فرصت لاکچری گردی و شکم گردی وسوسه انگیزی را برای گردشگران خاص پسند فراهم می کند که در کتار خلوتی نسبی آن در قیاس با مالزی، میتواند این کشور ثروتمند را به فهرست گردشگری دائم لاکچری گردها در آسیا اضافه کند.

اگر قصد سفر به نسبت ارزان و جذاب را در ژانویه سرد امسال دارید، سنگاپور را در نظر داشته باشید. گر چه سنگاپور، گران ترین مقصد گردشگری جهان در سال های اخیر اعلام شده است، اما میتوان بسته های تخفیف خیلی خوب و فوق العاده ای  را در اکسپدیا و بسیاری از سایت های گردشگری جهان جهت رزرو هتل و تورهای گردشگری و همچنین ایرلاین هایی که به مقصد این کشور پرواز مستقیم دارند، مشاهده و خریداری کرد.

میلیون ها گردشگری که به این کشور سفر کرده اند، به خصوص لاکچری گردها و عاشقان برندهای فشن، نظرات خود را در TRIPADVISOR به اشتراک گذاشته اند که به لاکچری گردهای ژانویه توصیه میکنیم، شماری از آنها را مرور کنند.

پاریس : مقصد جذاب رمانتیک ها

شهر عشاق اروپا و پایتخت خانه های مد جهان، جایی است که ژانویه امسال، در فهرست ۱۰ مقصد گردشگری مهم گردشگران از سراسر جهان قرار می گیرد. گر چه پاریس در ژانویه، هوای نسبتا سردی  را تجربه میکند، اما عاشقان شانزلیزه گردی و سلفی های هیجان انگیز با بناهای معروف دنیا و مخاطبان گالری گرد و برند شناس دنیای مد و لباس، به خصوص توریسم بلاگرها و فشن بلاگرها، نمیتوانند از فرصت ژانویه گردی در پاریس و شرکت در رویدادها و حراج های این شهر تاریخی جذاب اروپا دست بکشند.

 

پاریس، حتی در پاییز و زمستان پیش روی نیز جذابیت های بسیاری دارد. به خصوص قدم زدن در خیابان های اطراف  رود سن که روزگاری، شاهکارهای ادبی جهان در کنار آن نوشته شده است، با طعم اسپرسو و قهوه فرانسوی، فضای رمانتیکی را برای گردشگران به ارمغان می آورد که خرد شدن برگ های پاییز هزار رنگ پاریس زیر پای عکاسان و هنرمندان، جلوه هایی جذاب برای شکار صحنه های ناب طبیعت گردی را سبب می شود.

پاریس، یکی از زیبا ترین و معروف ترین شهرهای اروپا، خیلی مقصد گرانی نیست. اگر گروهی سفر کنید و اگر در خرید و رزرو مکان های اقامتی، از تجربه حرفه ای های گردشگری لاکچری و خودمانی (BACKPACHERS) استفاده کنید. به هر حال، پاریس گردی در ژانویه امسال برای کلیه دارندگان روادید شنگن از هر نوع (TYPE C – TYPE D) امکان پذیر است و خطوط هوایی ارزانی همچون RYANAIR شما را از نقاط مختلف اروپا به شهر عشاق و رمانتیک ها، منتقل میکند.

اگر مسافر لاکچری پاریس در ژانویه پیش روی هستید و با سوالی درباره مقصدهای جذاب و مهم برای گردشگری لاکچری ها و شکم گردها روبرو شدید، با ما در ارتباط باشید.

ونیز : لاکچری گردی در رمانتیک ترین شهر جهان

(جورج کلونی و همسرش در ونیز)

بسیاری از گردشگران، شهر ونیز ایتالیا را رمانتیک ترین شهر جهان می دانند. جایی که یادآور صحنه های جذابی از فیلم های مطرح سالهای اخیر با حضور سلبریتی های سینمای معاصر جهان همچون آنجلینا جولی و جورج کلونی است. ونیز، شهری روی آب، از تاریخی ترین مقصدهای گردشگری قاره اروپا محسوب می شود و مخصوصا برای کسانی که دوست دارند ماه عسل خود را در اروپا در ژانویه سپری کنند، مقصدی فوق العاده به شمار می رود. لوکیشن های دیدنی و چشم انداز هایی که در ونیز روبروی دیدگان گردشگران قرار دارد، فضای چشم نوازی را برای عکاسی  و فوتوشوت فراهم می کند که در کمتر شهری در اروپا این فرصت فراهم است.

اقامت در بافت سنتی و بافت شهری ونیز در اختیار گردشگران است و فرصت های اقامتی زیادی فرا روی ژانویه گرد ها می باشد. اگر قصد دارید تا در یکی از رمانتیک ترین و مجلل ترین هتل های ایتالیا اقامت کنید، ژانویه خود را در سفر به ونیز در نظر داشته باشید. از همه شهرهای ایتالیا با قطار و هواپیما میتوان به این مقصد فراموش نشدنی سفر کرد.

اصفهان : ژانویه گردی در نصف جهان

بله! تعجب نکنید که چرا تلگراف انگلستان با این همه کارشناس گردشگر و لاکچری گرد، اصفهان را در فهرست ۳۵ مقصد جذاب برای ژانویه امسال در نظر گرفته است. نصف جهان، یکی از پایتخت های کهن ایران زمین، جشنواره رنگ ها و طرح ها از  زمان باستان تا معاصر بوده و برای عاشقان ایران، مقصد جذابی همچون شیراز، یزد (دیار ترین ها) و تبریز (دیار اولین های ایران) به شمار می رود. سومین شهر بزرگ ایران، آنقدر مقصدهای گردشگری جذاب و فراموش نشدنی حتی برای کافه گردها و گالری گردها دارد، که ژانویه را خاطره انگیز کند.

(نقاشی های باشکوه عصر صفوی در بناهای تاریخی اصفهان)

(چهل ستون اصفهان)

هتل های مجلل اصفهان همچون مهمانسرای عباسی، یکی از زیباترین و جذاب ترین مقصدهای اقامتی در ایران محسوب می شود که همواره تصاویری از ان، در هشتگ های معروف ایرانگردی مانند: MustSeenIran دیده می شود. برای گردش در جشنواره ای از زیبایی ها و خاطره های کهن و مدرن، به اصفهان بروید و شکوه معماری و سبک زندگی ایرانیان را مشاهده کنید. گردش در نقش جهان و درشکه سواری در کنار خوردن گز پر مغز، اصفهان را به یکی از مقصدهای مهم ژانویه گردی برای عاشقان ایرانگرد تبدیل کرده است.

(محوطه باز هتل عباسی اصفهان)

(درشکه سواری در نقش جهان اصفهان)

شکوه معماری و هنر و سنت و مدرنیته را میتوان در دیار نصف جهان ایران از نزدیک شاهد بود و با خاطره های دوران صفوی و قاجار و پهلوی، بخشی از تاریخ معاصر ایران را مرور کرد. اصفهان هم برای لاکچری گردها و هم برای عاشقان مد و لباس و سوغاتی و صنایع دستی، یکی از مقصدهای فوق العاده ایران و خاورمیانه به شمار می رود.

اگر به اصفهان رفتید، توصیه لاکچری گردها، صرف صبحانه/نهار/شام در مهمانسرای مجلل عباسی و دیدن از آثار جهانی اصفهان در میراث یونسکو است.

سفر به فلورانس: موزه بدون سقف اروپا

رمانتیک ها و عاشقان هنر و تاریخ و گالری گردی، نمیتوانند به ایتالیا سفر کنند و موزه بدون سقف اروپا را دیدن نکنند! فلورانس، شهر تاریخی و جذاب و هنری ایتالیایی ها، یکی از خوشگلترین مقصدهای ژانویه گردی در سال ۲۰۱۸ میلادی محسوب می شود. جایی که همه نظرها و سلیقه ها و عاشقان گردشگری را مسحور و شیفته خود می کند. همچون وین (پایتخت موسیقی اروپا)، گویی شهر را متر به متر طراحی و مجسمه سازی کرده اند. طبیعت زیبای این شهر، یکی از رمانتیک ترین لوکیشن های عکسبرداری را برای عاشقان سلفی و معتادان اینستاگرام بوجود آورده است.

(طبیعت زیبا شهر تاریخی و دیدنی فلورانس ایتالیا)

فلورانس، برای زیبا شناس ها و لاکچری گردها و فشن بلاگرها، مکان ارزشمندی برای سفر در تاریخ هنر و معماری محسوب می شود. گالری های فلورانس و برندهایی که در این شهر حضور دارند، فضای جذابی را فرا روی لاکچری گردها و گردشگران خودمانی قرار می دهد. کلیسای سانتاماریا دل فیوره فلورانس، از جمله آثار هنری با شکوه ایتالیایی ها در فهرست میراث جهانی یونسکو است که بازدید از ان را در برنامه قرار دهید.

برای اقامت در این شهر زیبا، همچنان سایت های معروف مطرح شده گردشگری را درنظر داشته باشید.

لائوس : هزار رنگ دلفریب

سومین مقصدگردشگری خوشگل و دیدنی جهان به انتخاب تلگراف، شهر لوانگ پرابانگ در کشور لائوس است. جایی که زیاد از آن در  خبرهای نوشتاری و دیداری و شنیداری، چیزی به گوشمان نخورده و شاید همین فاکتور کفایت کند که به یکی از بکر ترین و ناشناخته ترین مقصدهای گردشگری خوشگل قاره اسیا سفر کنیم که همچون سفر به سریلانکا، فرصتی برای گردش در دیار چای، فیل و لبخند است.

در سال ۱۹۹۸ میلادی بود که یونسکو، این شهر زیبا را در فهرست میراث چهانی خود قرار دارد و توجه جهانی به آن جذب شد. همچون مقصدهای گردشگری نیوزلند که به واسطه سه گانه ارباب حلقه ها، تبدیل به مقصدهای گردشگری هیجان انگیز برای طبیعت گردهای جهان شد. این شهر از جذابیت های طبیعی و تاریخی برخوردار بوده و مقصدی کمتر شناخته شده است. تماشای آفتاب در حال غروب در این شهر و انعکاس آن بر روی آب رودخانه ها، یادآور نقاشی های سبک امپرسیونیسم در اروپا است که بعضا در کاخ ها و موزه ها و گالری های پایتخت های اروپایی شاهد هستیم.

آبشارهای خروشان و طبیعتی جذاب و پاک و خلوت، در کنار فرصت های موزه و معبد گردی، لوانگ پرابانگ لائوس را به مرکزی برای ژانویه گردهای خاص تبدیل کرده است. اگر دوست دارید در جایی خوش آب و هوا با مناظر چشم نواز دوچرخه سواری کنید و کوهستان گردیهای عصرگاهی انجام دهید و انواع و اقسام آیین های مذهبی شرق آسیا را شاهد باشید، لائوس گردی را در نظر بگیرید.

از هزاران توصیه لائوس گردی که کاربران تریپ ادوایزر ارائه کرده اند استفاده کنید.

استانبول : از استقلال تا ایاصوفیا

پنجمین مقصد گردشگری خوشگل با طبیعت و ظرفیت های گسترده برای گردشگران لاکچری و ارزان گرد و حتی رایگان سوار، پایتخت اقتصادی ترکیه یعنی استانبول است که تاریخی چند صد ساله داردو همچون آنتالیا و ازمیر، بخشی از اقتصاد صنعت گردشگری ترکیه را بر دوش دارد. اگر چه داعش با حملات گسترده در این شهر، استانبول را به خونین ترین روزهای خود در چند دهه اخیر تبدیل کرد، اما عاشقان پیاده روی در خیابان مد استانبول (خیابان استقلال) و همچنین شکم گردی در رستوران های لوکس و معمولی استانبول، همچنان دست از این شهر زیبا بر نمی دارند.

 

اگر  قصد ژانویه گردی در استانبول دارید، از فرصت های گردشگری و لاکچری گردی آن که توسط سایت های معروف ارائه شده است استفاده کنید. توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه و پاساژهای لوکس و بزرگ مناطق مختلف استانبول، روزگار خوشی را برای ژانویه گردها در یکی از مقصدهای گردشگری مهم آسیا-اروپا بوجود خواهد آورد.

یکی از ارزان ترین مقصدهای جذابی که در ژانویه هموطنان میتوانند استفاده کنند ، استانبول است.

سفر به سیه نا

ششمین شهر خوشگل دنیا به انتخاب کارشناسان نشریه تلگراف، شهر  سیه نا ایتالیا  است. دیار تاریخی و باستانی ایتالیا، انقدر  جاذبه تفریحی  و توریستی دارد که شهرهای مختلفش، در فهرست مقصدهای ژانویه گردی قرار بگیرد. اگر قبلا به ایتالیا سفرکرده اید و تجربه سفر به میلان، رم و ونیز را در کارنامه دارید، سیه نا و حتی سیسیل میتواند انتخاب خوبی برای ژانویه گردی شما باشد.

سیه نا، شهری بکر و کمتر شناخته شده برای لاکچری گردها و عمومی گردشگران بوده و بعضا، یکی از بهترین میدان های قرون وسطا را در دل خود جای داده که آن را وارد فهرست میراث جهانی UNESCO کرده است. کلیسای جامع سیه نا مثل کلیسای جامع میلان (DUMEO) از شاهکارهای معماری قاره سبز و جهان است و میدان DEL CAMPO، فضایی جذاب برای عاشقان گالری گردی طبیعی و رمانتیک گردی فراهم می کند. جایی که گویی برای عاشقان تاریخ هنر، زمان متوقف می شود!

طبیعت بکر این شهر، فرصتی فوق العاده را برای عاشقان سلفی و فوتوشوت هایی از طبیعت هزار رنگ و هزار نقش سیه نا در پاییز پدیدار میکند که فراموش شدنی نیست. درباره سینه ها، از سایت گردشگری رسمی آن استفاده کنید.

سفر به اورشلیم

تلگرافی ها، همچنان معتقد هستند که اورشلیم، یا بیت المقدس در سرزمین های اشغالی، طبیعت چشم نوازی دارد و برای ژانویه گردها، انتخاب خوبی در آسیا محسوب می شود. محله های مختلف آن و بناهای تاریخی، بخشی از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری این شهر است. اگر چه مقصد جذابی برای لاکچری گردها محسوب نمی شود.

سفر به آکسفورد

هشتمین مقصدهای گردشگری خوشگل برای ژانویه گردی ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب کارشناسان تلگراف را میتوان شهر آکسفورد انگستان نامید. در جنوب شرقی انگلستان، جایی است که دنیا نام آن را به واسطه شهرت جهانی سومین مقصد تحصیلی جهان یعنی دانشگاه OXFORD و دیکشنری OXFORD می شناسد. آکسفور، شهر رویایی انگلستان، رویای تحصیلی محققان و دانشجویان سراسر جهان است که ورود به آن، همچون ورود به هاروارد و MIT، کاریست کارستان!

طبیعت زیبای آکسفورد  با ساختمان های قدیمی و بناهای تاریخی، شکوه خاصی را برای گردشگران لاکچری و رمانتیک گردها فراهم می کند که شاهد در کوچه پس کوچه های لندن و منچستر نتوان تجربه کرد. به هر حال، پارک های آکسفورد و چشم اندازهای طبیعی آن، جایی است که گاها در فهرست مقصدهای گردشگری  توریسم بلاگرها و فشن بلاگرها نیز قرار می گیرد.

تلگرافی ها معتقدند که دهمین مقصد گردشگری خوشگل جهان برای ژانویه گردهای ۲۰۱۸، کمبریج است. جایی که دست کمی از آکسفورد ندارد و مقصد رویایی هم برای تحصیل و هم برای گردشگران در بریتانیا به شمار می رود. رودخانه های تمییز و آرام و صدای پرندگان در کمبریج، این شهر زیبا را بعضا لوکیشن برخی از سریال ها و فیلم های سینمایی چند دهه اخیر کرده است.

سفر به نیویورک : شهر وال استریت

نیویورک، دیار آسمان خراش های آمریکا، شهری  که دیار گرگ های وال استریت و برج ترامپ (رییس جمهوری امریکا) محسوب می شود، سالانه به خصوص در ژانویه، مقصد گردشگری ده ها میلیون نفر از سراسر جهان می شود. نیویورک اگر  چه یکی از مقصدهای گردشگری خیلی گران در آمریکای شمالی محسوب می شود، اما به نظر می رسد که مدرن ترین شهر آمریکا که پایتخت اقتصادی و بین المللی آن نیز به شمار می رود، امکانات بسیاری برای ارزان گردی و حتی لاکچری گردی ارزان را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

ده ها میلیون توصیه تریپ ادوایزری ها در سفر به نیویورک، میتواند برای کسانی که با بلیط های ارزان قیمت از شهرهای مختلف آسیا و اروپا راهی نیویورک می شوند، فرصت خوبی را برای گردش در یکی از زیبا ترین مکان های توریستی و تاریخی ایالات متحده به وجود آورد. موزه تاریخ طبیعی نیویورک و موزه متروپلیتن، جایی است که شما را به تماشای دیدنی های تاریخ و فرهنگ کهن و معاصر جهان می برد. میدان تایمز و وال  استریت و خیابان پنجم*، مقصدهای هیجان انگیز برای توریسم بلاگرها و به خصوص فشن بلاگرها هستند تا در کنار تیفانی، ورساچه، شنل و گوچی و آرمانی، برندهای مدو لباس را به مخاطبان خود معرفی کنند.

در سفر به نیویورک، مقصدهای لاکچری گردی این شهر را در این لینک مشاهده کنید.

سفر به رم : دیدار با تاریخ

از تاریخی ترین شهرهای جهان میتوان به پایتخت ایتالیا اشاره کرد. جایی که با کلوزئوم، جبر تاریخ را در رویارویی گلادیاتورها با هم شاهد هستیم. رم، گر چه مقصد لاکچری گردی در ایتالیا نیست، اما طبیعت زیبایی در بهار و پاییزدارد و به همین خاطر، یازدهمین مقصد خوشگل از نگاه کارشناسان تلگراف است. فواره تروی، یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری سلفی بازها در رم است.

رم را باید با کافه ها و رستوران هایش شناخت که تا پاسی از شب* میزبان خوبی برای گردشگران از سراسر جهان هستند. رم، طعم غذای ایتالیایی را در جشنواره ای از رنگ و طعم همچون لیون فرانسه (پایتخت مزه اروپا) به ارمغان می آورد. در سفر به رم در ژانویه ۲۰۱۸ یا فروردین ۱۳۹۷ از خدماتی که سایت های معروف برای رم گردی هیجان انگیز ارائه میکنند استفاده کنید.

سایت رسمی گردشگری رم را نیز در این آدرس دنبال کنید.

سفر به کیپ تاون

کیپ تاون، جنوب آفریقا و یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری مدرن و طبیعت گردی این قاره محسوب می شود. جایی که به دلیل دور بودنش، فرصت کمی برای گردشگران بوجود می آورد تا از ظرفیت های و قابلیت های گردشگری آن بتوان استفاده کرد. شهر نلسون ماندلا، رهبر فقید آفریقای جنوبی، جایی است که طبیعت چشم نوازی دارد و در میان رشته کوه های بزرگ احاطه شده است.

یکی از زیبا ترین چشم اندازهای کشور آفریقای جنوبی را میتوان در CAPE TOWN جستجو کرد. سواحل ماسه ای و دریای نیلگون و دشت هایی که وزش باد، رقص گل و گیاهان سبز  و شاداب مزارع را سبب می شود، بخشی از طبیعت فوق العاده مرکز آفریقای جنوبی به شمار می رود. اقامت گاه های ارزانی که برای گردشگران طبیعت گرد جنوب آفریقا تدارک دیده شده است را در نظر داشته باشید.

اگر مسافر آفریقای جنوبی در ماه های پیش رو هستید، از توصبه های تریپ ادوایزری ها و همچنین سایت رسمی گردشگری کیپ تاون استفاده کنید.

سفر به سیدنی

سیزدهمین مقصد گردشگری جذاب برای خاص پسندهای در ژانویه ۲۰۱۸ به انتخاب تلگراف، سیدنی استرالیا  است. سیدنی، جایی که اخرین المپیک  قرن بیستم در ان جا برگزار شد، امروزه یکی از مقصدهای دیدنی برای گردشگران در اقیانوسیه محسوب  می شود. ساختمان اپرا سیدنی با معماری عجیبش، یکی از نمادهای این شهر به شمار می رود که در  هشتگ های سیدنی گردهای اینستاگرام نیز همیشه دیده می شود. طبیعت چشم نواز وسواحل پر طرفدار سیدنی، این شهر  را به مقصدی عالی برای کسانی که از مناطق سرد شمالی اروپا و آمریکا فراری هستند، تبدیل کرده است.

سیدنی گردی در کنار  کانگوروها و طبیعتی هزار رنگ، حتما ژانویه امسال را برای گردشگران خاطره انگیز میکند. در استرالیا، می توان از ظرفیت های کروز گردی رویایی هم استفاده کرده که برای کروز گردی، به این سایت مراجعه کنید. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، باید نسبت به اخذ روادید گردشگری از سفارت استرالیا در تهران اقدام کنید.

سایت رسمی گردشگری سیدنی در این لینک ارائه شده است. همچنین اگر علاقمندید تا با توانایی های لاکچری گردی سیدنی آشنا شوید، به این آدرس بروید.

توصیه هایی برای ژانویه گردی در مقصدهای زیبای جهان

اگر قصد دارید تا در هفته ها و ماه های آینده به مقصدهای خوشگل جهان سفر کنید، توصیه های ۱۱ گانه زیر را در نظر داشته باشید:

  • تریپ ادوایزر: مهم ترین نکته ای که همواره گردشگران ژانویه گرد و همچنین عاشقان لاکچری باید در نظر داشته باشند آن است که در این ماه که پایان سال میلادی و اخر سال نو و جشن ها و مراسم گوناگونی در دنیا برگزار می شود، هجوم گردشگران به نقاط مختلف جهان به خصوص مناطق معروف مثل پاریس و جنوب شرق آسیا و شمال اروپا (مثل مراکش) افزایش می یابد. بنابراین، انتخاب بهترین مقصدهای گردشگری با توجه به محدودیت های بودجه ای و زمانی و همچنین شلوغ بودن مقصدهای گردشگری معروف ، اهمیت دارد.

حتی المقدور پس از انتخاب شهر مقصد برای ژانویه گردی هیجان انگیز، مکان های اقامتی، مهمترین مکان ها برای بازدید، ناشناخته ترین جاهایی که در برنامه گردشگران قرار نمی گیرد و همچنین فرصت های طبیعت گردی و هنرگردی (مثل گالری ها) را در نظر داشته باشید و از کاربران حرفه ای تریپ ادوایزر سوال کنید. مطالعه برخی از نظرات و کامنت ها در این سایت، راهنمای خوبی برای شما در سفر خاطره انگیز به کشور مورد نظر خواهد بود. چنین فرصت هایی در لونلی پلنت و Internations.org نیز در دسترس گردشگران ژانویه گرد قرار دارد.

 

  • لاکچری گردی ارزان: لاکچری گردی همانطور که در سلسله مقالات گردشگری لاکچری لوکس تهران اشاره کردیم، به معنی سفر کردن گران نیست. خیلی از لاکچری گردها، اقامت در هتل های لوکس و رویایی را با هزینه های کم تجربه میکنند یا سفر به لوکس ترین کروزهای جهان را با بسته های تخفیف گروهی مقرون به صرفه برای عموم، انجام می دهند. پس، شاخص های لاکچری گردی ارزان را در نظر داشته باشید و همواره پس از مشخص شدن مقصد گردشگری لاکچری خود ، روز به روز سایت های مهم گردشگری جهان که مقصدهای لاکچری را برای خرید و اقامت و سفر معرفی میکنند، در نظر بگیرید.

(هشتگ های لاکچری گردی در اینستاگرام، یکی از گزینه های خوب برای آشنایی با مکان هایی است که گردشگران عاشق لوکس گردی به آنجا سفر می کنند)

  • لاکچری گردی خاص: بسیاری از کشورهای دنیا، مقصدهای لاکچری گردی خاص دارند. مثل مالدیو یا دوبی یا حتی اندونزی. چنین مقصدهایی دارای طیف های گوناگونی از خدمات ویژه برای گردشگران خاص پسند هستند. مثل ماساژ با عسل و شیره فلان درخت استوایی و سنگ های داغ یا ریلکسیشن در وان های مملو از گل های خوش بو رنگارنگ. چنین ظرفیت هایی را میتوان در هشتگ های لاکچری گردها در شبکه های اجتماعی دنبال کرد. به این موضوع در ژانویه گردی توجه کنید.

  • کروز گردی: یکی از ظرفیت های فراموش نشدنی در گردشگری لاکچری، لاکچری گردی دریایی بر فراز اقیانوس ها و سوار بر کشتی های غول پیکر است. کشتی هایی که هتل های مواج روی آب بوده و چشم اندازهایی رویایی اتاق هایشان، خاطره انگیز ترین لحظات را برای گردشگران به خصوص زوج های جوان به ارمغان می اورد. اگر دنبال سپری کردن ماه عسل (هانی مون) در مناطق رویایی جهان هستید، از بسته های تخفیف کروز گردی سایت های معروف در ژانویه و ماه های آینده استفاده کنید. سلسله مقالات لوکس تهران در معرفی مقصدهای کروز گردی جهان را مطالعه کنید.

  • اقامت های خودمانی: عصر، عصر اطلاعات و دنیا، دنیای گردشگری مجازی است. روزگاری که تنها میتوانستیم در هتل ها و هاستل ها اقامت کنیم پایان یافته است. اکنون میتوان اقامت در لوکس ترین خانه ها با معماری های باشکوه و رمانیتک را در شهرهای مختلف جهان تجربه کرد آنهم با هزینه ای کمتر از انچه تصور می کنید! دنیای AIRBNB فرصتی برای مشاهده فرصت های اقامتی کم هزینه در هزاران شهر جهان است که به شما امکان می دهد در خانه شهروندان شهر مقصد، اقامت کرده و هزینه کمتری به نسبت محل های اقامتی متداول پرداخت کنید. در ژانویه گردی های خود، حتی لاکچری گردها، از ظرفیت های اطلاع رسانی و اقامتی ایر بی ان بی (استارت آپ معروف خانه یابی سانفرانسیسکویی ها) استفاده کنید.

 

  • رزرو بلیط هواپیما: برای رزرو بلیط هواپیما در HIGH SEASON ، حتی المقدور اول سایت های معروف رزرواسیون بلیط هواپیما مثل کایاک و بوکینگ را بررسی کنید. صدها خط هوایی جهان برای سفر شما از مبدا به مقصد معرفی می شود که میتوان به SORT قیمت ها و کیفیت ایر لاین های پیشنهادی پرداخت. گاها، خرید از دفاتر اصلی شرکت های هواپیمایی در شهر محل اقامت شما، قیمت کمتری به نسبت واسطه ها خواهد داشت. اگر  مدت پرواز شما با STOP های مدت دار همراه باشد، بعضا قیمت تمام شده بلیط شما تا ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت که با این صرفه جویی میتوانید بودجه بیشتری برای سفر به نقاط مختلف شهر مقصد در اختیار داشته باشید.
  • هشتگ های سفر: هزاران هشتگ در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام وجود دارد که شما را با مقصدهای گردشگری جهان آشنا می کند. لحظه به لحظه میتوانید با مراجعه به هشتگ های معروف شهرهای دنیا، از تصاویری که گردشگران یا شهروندان آنجا به اشتراک میگذارند آگاه شده و ان شهر را با دوربین دیگران تماشا کنید. ار طرفی، بسیاری از مکان های معروف باستانی و تاریخی و هنری در شهرها، هشتگ مخصوص با خود دارند که با تماشای تصاویر و پست های کاربران و تعامل با ان ها، میتوانید بعضا اطلاعات منحصر به فرد را دریافت کنید.

پس، جادوی هشتگ ها در سفر را فراموش نکنید.

  • مد گردی: برخی از مناطق ژانویه گردی گردشگران در سال نو میلادی، مقصدهای مد گردی محسوب می شوند. مثل میلان- پاریس- لندن- نیویورک- توکیو – شانگهای و امثالهم. اگر به این نقاط سفر میکنید، از دنیای فشن بلاگرها و خانه های مد و کارشناسان آنها برای دریافت اطلاعات درباره مکان های خرید برندها با تخفیف خوب استفاده کنید. کلیه برندهای معروف مد و لباس جهان در اینستاگرام، صفحه رسمی با تیک آبی داشته که امکان مد گردی دیجیتالی را برای شما فراهم می کند. اگر به دنیای مد علاقمند هستید و دوست دارید لاکچری گردی شما با آشنایی با رویدادهای عمومی و خصوصی مزون های اروپا و آسیا همراه شود، همواره هشتگ های مد گردی در اینستا را دنبال کنید.

  • همسفر: هزینه گروهی سفر کردن همیشه کمتر از سفرهای انفرادی است. ریسک سفر در سفرهای انفرادی بیشتر است. بنابراین اگر در ژانویه گردی به دنبال همسفر هستید، از سایت های معروف در این حوزه با رعایت آگاهی و اطمینان از هویت کاربران ، نسبت به سفر گروهی اقدام کنید. بعضی از بسته های گردشگری گروهی در شهرهای مختلف دنیا، خدمات ویژه به گردشگرانی که گروهی سفر میکنند ارائه می دهند. بنابراین برای لاکچری گردی ارزان، از فرصت های سفر گروهی با همسفران شاد و انرژی مثبت استفاده کنید. دنیای همسفرها را با TRAVELBUDDIES دنبال کنید.
  • طبیعت گردی: عاشقان سلفی، طبیعت گردی را بخش لاینفک گردشگری خود در نظر می گیرند. برای طبیعت گردها، گردش در طبیعت و مشاهده ستارگان و بیابان ها و صحراهای داغ همان اندازه جذاب است که وان های داغ رو  باز در مناطق سردشمالی اروپا، هیجان انگیز خواهد بود. طبیعت گردی را در لاکچری گردی و حتی گردشگری خودمانی در ژانویه جدی بگیرید. مخصوصا اگر مسافر عمان، سریلانکا، مالدیو، تایلند و مراکش هستید!
  • شکم گردی: بعضی از شهرهای دنیا مثل لیون فرانسه و استانبول ترکیه یا تفلیس گرجستان، مقصدهای جذابی برای شکم گردها محسوب می شود که جشنواره ای از طعم و مزه و رنگ را برایشان به ارمغان می آورد. ژانویه، فرصت خوبی برای آشنایی با غذای ملل در سفرهای لوکس یا ارزان است. مقصدهای شکم گردی در نقاط مختلف دنیا (از کافه سنترال وین تا پاریس و تفلیس و کازابلانکا و لندن) را با مراجعه به بخش رستوران گردی در تریپ ادوایزر مشاهده کنید.

 

در قسمت دوم سلسله گفتارهای ژانویه گردی در خوشگل ترین مقصدهای گردشگری ۲۰۱۸ همراه ما باشید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران تجربه کنید.

 

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا