لوازم آرایش

رنگ موی عسلی جلوه ای زیبا در استایل شما

رنگ موی عسلی این روزها بسیار در نزد خانم های جوان و شیک پوش محبوب شده است. این رنگ مو در واقع نوعی رنگ موی بلوند است که در آن ته زمینه زرد بیشتری وجود دارد. بسیاری از سلبریتی ها و هنرپیشه های معروف هالیوود مانند بیانسه، جسیکا آلبا و جنیفر لوپز از جمله طرفداران این رنگ موی زیبا هستند.

عسلی رنگ موی محبوب خانم های شیک

( عسلی رنگ موی محبوب خانم های شیک )

رنگ موی عسلی از جمله رنگ هایی است که بر روی موی خانم ها بسیار طبیعی به نظر می رسد به همین دلیل برای خانم هایی با رنگ پوست و استایل مختلف نیز مناسب است. در سال های مختلف رنگ موهای متفاوتی برای خانم ها مد می شود ؛ اما این رنگ مو از خانواده بلوند از جمله رنگ موهایی است که همواره مد بوده و هیچگاه از مد نمی افتد.

جسیکا آلبا رنگ موی عسلی

( تصویری از جسیکا آلبا با صورتی خندان و رنگ موی عسلی نسکافه ای )

رنگ موی عسلی مناسب برای پوست ها و چهره های مختلف

اگر علاقه دارید که رنگ موی خود را تغییر بدهید رنگ موی عسلی انتخاب بسیار مناسبی است. این رنگ مو از نوع رنگ موهای بلوند به حساب می آید و در واقع نوعی رنگ مو بلوند تیره است. رنگ موی عسلی به دلیل اینکه زیادی تیره نبوده و در ترکیب آن تناژ دودی و برنجی بیش از اندازه نیست، برای انواع مختلف رنگ پوست مناسب است.

کیت هادسون با رنگ مو عسلی

(کیت هادسون با انتخاب رنگ موی بلوند توانسته چهره درخشانش را با این رنگ گرم تر کند  )

( تصویری از چهره ریس ویترسپون با موهای تیره و روشن بلوند در کنار پوشتی شفاف و صاف )

رنگ موی عسلی با انواع رنگ پوست سفید و روشن، پوست سبزه، پوست گندمی و زیتونی و حتی پوست برنزه بسیار زیبا می شود. برای  خانم هایی با پوست و چشم هایی روشن دارند این رنگ مو انتخاب بسیار خوبی است و استایلی فوق العاده زیبا به آنها می دهد.

( کامرون دیاز با انتخاب هوشمندانه رنگ بلوند باعث شده چشمان زیبایش بیشتر از قبل خودنمایی کند )

ترکیبات موجود در رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی ترکیبی متعادل و عالی از رنگ قهوه ای کمرنگ و بلوند روشن است. این رنگ موی زیبا چهره شما را به گونه ای نشان می دهد که انگار از سفرهای ساحلی برگشته اید و موهای شما با تابش نور خورشید روشن شده است. برای آنکه رنگ موی عسلی را بر روی موهای خود داشته باشید لازم است که موهای خود را دکلره کرده و آن را به پایه روشن برسانید.

( جسیکا آلبای دوست داشتنی پایه موهای خود را زیتونی انتخاب کرده است و رده های عسلی را در بین موهایی با تناژ سبز در جسیکا میبینید )

حتما اطلاع دارید که دکلره کردن آسیب زیادی به موهای شما می رساند به همین دلیل باید دقت زیادی در رنگ کردن موی خود داشته باشید و به مدت زمانی که مواد دکلره بر روی موهای شما قرار دارد توجه کنید.

این کار باعث می شود که موهای شما بر اثر دکلره کمتر آسیب ببیند و نسوزد. بعد از رنگ کردن مو نیز از سرم ها و نرم کننده های تقویتی مو استفاده کنید؛ اما در نهایت بهترین کار برای داشتن رنگ موی عسلی همراه با مویی سالم و زیبا این است که از آرایشگران ماهر در این کار بهره ببرید.

ترکیب و فرمول رنگ موی عسلی همراه با هایلایت های مسی، وانیلی و کاراملی

رنگ موی عسلی توسط بسیاری از سلبریتی ها سال های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. جنیفر انیستون از جمله هنرمندانی است که همواره تناژهای مختلف تیره و روشن این رنگ مو را برای خود انتخاب کرده است. او در سال های اخیر بیشتر از استایل رنگ روشن استفاده می کند. این رنگ با هایلایت های مسی، وانیلی و کاراملی را می توانید همراه با پایه مو طبیعی خودتان داشته باشید.

(اولیویا وایند با آمبره کردن موها با رنگ بلوند ظاهری کاملا طبیعی به موهایش بخشیده است )

برای داشتن این رنگ موی زیبا ار ترکیب سوپر پلاتینه دودی، سوپر پلاتینه زیتونی، واریاسیون عسلی ، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شما دو استفاده نمایید.

جولیا رابرتز با ترکیبی از رنگ موی عسلی و مسی

(جولیا رابرتز با ترکیبی از رنگ  مسی و بلوند جلوه طبیعی به موهایش بخشیده است )

جنیفر انیستون با موهای عسلی

( جنیفر انیستون دوست داشتنی با موهای عسلی )

فرمول و ترکیب رنگ موی عسلی شکلاتی ، قهوه ای

رنگ موی عسلی همراه با رنگ قهوه ای شکلاتی تناژ تیره تر و گرم تری نسبت به سایر رنگ های آن دارد. این رنگ برای خانم هایی که با رنگ روشن سن آنها بالا برده می شود بسیار مناسب است زیرا از تعادل مناسبی در تیرگی و روشنی برخوردار است.

( سیارا بو موهای عسلی روی موی بلند )

برای آنکه موهای خود را به این رنگ زیبا درآورید لازم است که موهای خود را با استفاده از رنگ موی سه صفر به پایه رنگ ۶ برسانید. پس از آن رنگ موهای عسلی را با حجم ۷۰۷ میل، رنگ مو شکلاتی روشن با حجم ۲۰ میل، رنگ دودی به میزان ۳۰۷ میل، واریاسیون نقره ای به اندازه ۱۰ سانتی متر و واریاسیون طلایی به اندازه ۵ سانتی متر را با ۱۳۰۲ میل اکسیدان مخلوط کنید. سپس این ترکیب را بر روی موهای خود بزنید. پس از گذشت مدت زمان ۳۵ دقیقه موهای خود را شست و شو داده و از نرم کننده مو استفاده نمایید.

فرمول و ترکیب رنگ موی عسلی دودی

مخلوط رنگ موی عسلی و دودی روشن تر بوده و از نظر دیداری رنگ دودی، طوسی و نقره ای موهای شما بیشتر و میزان زردی موها کمتر است. این رنگ مو بسیار شیک است؛ اما رنگ هایی که در آن تناژ دودی دارند به دلیل زود رفتن این رنگ از موهای شما هر چند وقت یکبار نیاز به رنگساژ دودی و نقره ای دارند تا زردی موهای شما گرفته شود و رنگی زیبا و جذاب بر روی موهای خود داشته باشید. ابتدا موهای خود را دکلره کرده و به پایه ۶ نزدیک و روشن کنید.

( تصویری از چهره سینا میلر با رنگ موی بلوند دودی روی موهای نسبتا کوتاه )

سپس رنگ های بلوند شکلاتی با حجمبیست میلی لیتر ، عسلی روشن با حجم هفتاد میلی لیتر ، دودی روشن به مقدارسی میلی لیتر را همراه با واریاسیون نقره ای به اندازه ده cm ، واریاسیون طلایی به میزان پنج cm ، اکسیدان نه درصدی به حجم صد و سی میل را با هم ترکیب کنید. سپس این ترکیب را بر روی موهای خود بزنید. پس از گذشت مدت زمان سی و پنج دقیقه موهای خود را شست و شو داده و از نرم کننده مو استفاده نمایید.

تصاویر بیشتر از سلبریتی ها با رنگ موی عسلی

کارلی کلس با رشته موهای عسلی

( کارلی کلس جذاب رشته رنگ عسلی اش را در اطراف صورتش انداخته است )

کیت آپتون رنگ موی زیتونی و رده های عسلی طلایی

( تصویری از صورت دوست داشتنی کیت آپتون رنگ موی زیتونی و رده های عسلی طلایی )

رشته های رنگ موی عسلی روی موهای کوتاه اما واتسون

( رشته های بلوند شکلاتی روی موهای کوتاه اما واتسون از او بانویی زیبا ساخته است )

( رنگ موی عسلی جسیکا هارت

( موهای بلوند تیره با سایه های مسی کم رنگ به گیرایی چهره جسیکا هارت کمک کرده است )

 بلیک لیولی با رنگ موی بلوند عسلی

( تصویری از چهره زیبای بلیک لیولی با رنگ موی بلوند و پایه موهای تیره )

رزی هانگتینتون با موهای عسلی

( تصویر رزی هانگتینتون با درخشش موهای روشن در انتهای مو و رنگ موی عسلی نسکافه ای در ریشه مو )

رنگ موی جذاب کریستین دونست

( تصویری از رنگ موی جذاب کریستین دونست از رنگ ها بلوند روشن و براق )

 موهای بلند و عسلی بیانسه

( تصویری از موج های طلایی رنگ روی موهای بلند و رنگ موی عسلی نسکافه ای بیانسه )

رنگ موی عسلی روی صورت زیبای اینیکو میهالیک

( جذابیت رنگ موی عسلی روشن روی صورت زیبای اینیکو میهالیک با آرایشی مناسب این رنگ مو )

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا