جواهرات و زیورآلات

جواهر گردی لوکس تهران : از پیاژه تا تیفانی (قسمت اول)

با گسترش شبکه های اجتماعی ویدیویی محور و عکس محور، فعالیت کسب و کارهای مد و لباس و جواهرات نیز در این شبکه های اطلاع رسانی دیجیتالی به شدت افزایش یافته و بسیاری از برندهای مطرح و حتی غیر مطرح عرصه لوکس گرایی را میتوان در کانال ها و صفحات اینترنتی در این شبکه ها پیدا کرد. تفاوت عمده ای که بین اطلاع رسانی دنیای مد و جواهرات در شبکه های اجتماعی به نسبت مجلات و سایت ها وجود دارد، ظرفیت تعامل انلاین بین خریدار و فروشنده است.

بسیاری از خریداران کالاهای لوکس  به خصوص در حوزه طلا و جواهرات  دوست دارند طرح های جدید برندهای مطرح را به روز مشاهده کرده و اطلاعات فنی درباره میزان سنگ های به کار رفته، نوع برش، وزن، قیمت و مشخصات تکمیلی را بدون مراجعه به فروشگاه و صرف وقت، از ادمین کانال ها و صفحات جویا شوند. این فرصت اکنون در اختیار کاربران دنیای مد و جواهرات قرار دارد تا از طریق پست های کانال های این حوزه، با ادمین ها در تعامل بوده و اطلاعات لازم را کسب کنند. به خصوص آنکه، هر پستی را میتوان به یک یا هزاران کاربر نیز فوروارد کرد یا با لایک آن، امکان مشاهده این اطلاعات لوکس را برای دیگر فالوران نیز فراهم کرده است.

کلکسیون طلا و جواهرات گلوریا استورات

(دنیای طلا و جواهرات، فقط مختص بانوان جوان نیست. کلکسیون طلا و جواهرات گلوریا استورات هشتاد و شش ساله را مشاهده میکنید که ۲۰ میلیون دلار قیمت گذاری شده است)

گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران ، شما را به گشتی دیجیتالی و هیجان انگیز به دنیای طلا و جواهرات خانه های مد جهان می برد تا با جدید ترین طرح های این برندها در آستانه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی آشنا شویم. در قسمت اول این سلسله مطالب با ما همراه باشید.

فرصت آفرینی با لاکچری گردی

اکنون، فرصت لاکچری  گردی جذابی در اختیار کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و همانطور که قبلا هم گفتیم، دنیای مد و لباس را میتوان با جادوی فشن بلاگرها و هشتگ های معروف دنبال کرد و لحظه به لحظه در جریان آخرین طرح ها و رنگ ها و نقش هایی که خانه های مد در عرصه لباس آقایان و بانوان و کودکان رونمایی می کنند، قرار گرفت. فشن بلاگرها (مد نویس های آنلاین) بخش مهمی از ظرفیت اطلاع رسانی دیجیتالی دنیای فشن را به دوش می کشند. برخی بیش از ۵ میلیون فالور دارند و شمار مخاطبانشان از برترین مجلات مد و لباس جهان نیز بیشتر است و درامدهای چشمگیر دارند.

گوشواره الماس جذاب کیت وینسلت

(تصویری از گوشواره الماس جذاب کیت وینسلت، هنرپیشه معروف هالیوود که او را در کلکسیون طلا و جواهراتش با طرحی از هاروی وین اشتاین نشان می هد که در مراسم اسکار ۲۰۰۹ میلادی رونمایی کرد)

چه بسیارند کاربرانی که تلاش میکنند تا استایل های بهاره، تابستانی، پاییزه و زمستانی خود را با فشن بلاگرها و توصیه های جذاب آنها ست کنند و از برندهایی خرید کنند که توسط استایلیست ها (stylist)و لاکچری گردها معرفی می شود. برای دنیای طلا و جواهرات نیز چنین فضایی وجود دارد. بسیارند مد نویس هایی که به صورت تخصصی به معرفی برندهاای تولید کننده اکسسوری و طلا و جواهرات در دنیا پرداخته و برای قشرهای مختلف از کاربران، طرح ها و قیمت های متنوعی را پیشنهاد می کنند.

برای دسترسی به دنیای طلا و جواهرات در شبکه های اجتماعی به خصوص در شبکه عکس محور اینستاگرام که امروزه بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت دارند، راهکارهای بسیاری وجود دارد:‌

  • هشتگ گردی جواهرات: همچون هر موضوع پر مخاطب دیگری در اینستاگرام، مثل سلبریتی ها، فشن بلاگرها(fashion blogger) ، توریسم بلاگرها(tourism blogger) ، فود بلاگرها(food blogger) ، استالیست ها، منتالیست ها، لاکچری توریسم(luxury tourism) ، لاکچری کروز (luxury cruises)و غیره، طلا و جواهرات هم هشتگ های معروف بسیاری دارد که در آینده به آن خواهیم پرداخت. اما اگر دوست دارید جذاب ترین طرح ها و نقش های خانه های مد دنیا در عرصه طلا و جواهرات را شاهد باشید به هشتگ Jewlery مراجعه کنید که بیش از ۲.۵ میلیون عکس در حوزه طلا و جواهرات توسط صدها هزار عاشق طلا و جواهرات بر روی آن منتشر شده است.

هشتگ Jewlery اینستاگرام

(نمونه پست هایی که بر روی هشتگ Jewlery اینستاگرام بارگذاری شده است)

مد نویس های طلا و جواهرات

(همانطور که ملاحظه میکنید، مد نویس های طلا و جواهرات، از هشتگ های مختلف برای دیده شدن بیشتر و بهتر پست های جواهراتی خود استفاده می کنند)

سنگ های آکوامارین و الماس

(در نگین آبی رنگی که در این تصویر مشاهده می کنید، جواهراتی Duend تلاش میکند تا مخاطبانش را با کلکسیونی از کالاهای جذاب گران قیمت برای هدایای کریسمس ۲۰۱۸ میلادی آشنا کند. توپاز آبی رنگ که با سنگ های آکوامارین و الماس، تزیین شده است. برای اطلاع از رنگ بندی ها و تراش های این کالا به این هشتگ رجوع کنید)

هشتگ دیگر، Jewelery است که قریب به یک و نیم میلیون تصویر از طلا و جواهرات و اکسسوری توسط عاشقان دنیای جذاب کالاهای گران به اشتراک گذاشته شده و حوزه های مختلفی را شامل می شود. معرفی برندهای مطرح تا جدید دنیای طلا و جواهرات، روی این هشتگ قابل مشاهده خواهد بود.

حلقه نامزدی الماس سیاه رنگ هندسی شکلی

(تصویر بالا، حلقه نامزدی الماس سیاه رنگ هندسی شکلی را شاهد هستیم که جشنواره ای از طلا و الماس با نگین های ظریف کاری شده را به نمایش در اورده است. برای  مشاهده این محصول به این صفحه رجوع کنید. دنیای فریبنده و نورانی الماس های سیاه را نیز همیشه در این هشتگ دنبال کنید. )

هدایایی برای هالووین و کریسمس

(هدایایی برای هالووین و کریسمس ۲۰۱۸ نیز از جمله محصولات لاکچری است که در هشتگ های طلا و جواهرات به اشتراک گذاشته می شود و نمونه ان را میتوان در حلقه های نقره ای فوق مشاهده کرد)

فشن بلاگرهای عرصه طلا و جواهرات

(تصویری از اکسسوری های مورد علاقه خانم Lati که از فشن بلاگرهای عرصه طلا و جواهرات است)

تصویری از حلقه شیک طراحی شده توسط اندروگوگگان

(تصویری از حلقه شیک طراحی شده توسط اندروگوگگان، طراح فرانسوی که در صفحه طراحان جواهرات فرانسوی معرفی شده است  و یکی از هدایای هیجان انگیز برای لاکچری گردی ژانویه گردهای اینستاگرام به شمار می رود. در این حلقه، جشنواره ای از طلای سرخ (rose gold) را شاهد هستیم)

 دنیای مد و جواهرات خانم دیانا دازلینگ

(تصویری از حلقه جدید رونمایی شده توسط جواهر نویس معروف: Diana که با هشتگ blackheart تگ شده است و درخشندگی الماس را با نگین های خوش تراش و ظریف کاری شده به تصویر می کشد. بیش از ۱۰۰۰ عکس درباره دنیای مد و جواهرات توسط خانم دیانا دازلینگ در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده که بیش از ۱۷۷ هزار فالور برایش به ارمغان آورده است. وی دارنده مدرک MBA در شاخه کسب و کارهای لاکچری (Luxury Business) است. )

دیانا دازلینگ از جمله فشن بلاگرهای عرصه مد و لباس

(دیانا دازلینگ از جمله فشن بلاگرهای عرصه مد و لباس است که تلاش میکند نکات جالبی را درباره نحوه ست کردن انواع و اقسام اکسسوری ها و کلکسیون طلا و جواهرات، به بانوان جوان آموزش دهد. سایت ایشان را در این نشانی دنبال کنید که شما را با دنیای طلا و جواهرات و شیوه کارآفرینی در این حوزه آشنا می کند)

هشتگ بعدی Jewelry است که بیش از ۴۰ میلیون عکس از دنیای طلا و جواهرات بر روی آن منتشر شده و لحظه به لحظه کاربران لاکچری گرد اینستاگرام، میتوانند شاهد تماشای گردن بندها، حلقه های نگین کاری شده و گوشواره های الماس و زمرد باشند که توسط خانه های مد یا کاربران عاشق این فضا به اشتراک گذاشته می شود.

تصویری از حلقه الماس جذاب

(تصویری از حلقه الماس جذاب که توسط جواهرات فانتوم رونمایی شده است. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید. این حلقه نیز بر روی هشتگ Jewelry به اشتراک گذاشته شد)

سلفی با کلکسیون طلا و جواهرات

(سلفی با کلکسیون طلا و جواهرات، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی  لاکچری گردها را در اینستاگرام به اشتراک میگذارد که جالب توجه است)

سرویس جواهرات طراحی شده توسط Maang Tikka

(تصویر بالا، سرویس جواهرات طراحی شده  توسط Maang Tikka را نشان می دهد که سنگ های آبی سفید قیمتی، در گردن بند و گوشواره، برای پرنسس شدن بانوان جوان کفایت میکند! این طرح توسط  یک طراح جواهر هندی اخیرا منتشر شد)

از جمله دیگر هشتگ های معروف دنیای طلا و جواهرات میتوان به جولری دیزاینر اشاره کرد که بعضا توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان طلا و جواهرات به اشتراک گذاشته میشود و اطلاعات تخصصی این حوزه قلمداد می شود. بعضا فیلم هایی از نحوه برش و طراحی و ساخت انواع و اقسام طلا و جواهرات را میتوان در قابل فیلم های ۱ دقیقه اینستاگرامی شاهد بود که برای عاشقان تحصیل در این حوزه، نکات خوبی دارد. پست هایی که جولری بلاگرها در این هشتگ به اشتراک میگذارند، نکات آموزشی خوبی برای عاشقان و هواداران دنیای جذاب و رنگارنگ و قیمتی طلا و اکسسوری به ارمغان می آورد. قریب به ۲ میلیون عکس بر روی هشتگ Jewelrydesigner منتشر شده است.

از جمله هشتگ های معروف دیگر دنیای وسوسه کننده طلا و جواهرات در اینستاگرام، هشتگ طراحی جواهرات است که شما را به ضیافتی از رنگ و نور و سنگ های قیمتی خوش تراش می برد. اگر عاشق طراحی جواهرات هستید و مشتاقید در این زمینه کسب و کاری داشته باشید، ۲ میلیون پستی که بعضا روی این هشتگ بارگذاری شده، دانشگاه آنلاین رایگانی را در اختیار شما قرار می دهد تا با طراحان و متخصصان طراحی طلا و جواهرات آشنا شوید.

  • تعامل با مد نویس های جواهرات: همانند فشن بلاگرها که به معرفی مدها و استایل های خانه های مد و تحیلیل فشن ویک ها و مقولاتی در حوزه طراحی مد می پردازند، مد نویس های عرصه جواهرات نیز به شما درباره راه حل های ست کردن اکسسوری ها و کلکسیون طلا و جواهرات شما راهنمایی های هیجان انگیزی میکنند که شاید در هیچ سایت و مجله مد و جواهرات نتوانید پیدا کنید. مشاوره آنلاین و رایگان دنیای مد و لباس و جواهرات، مقوله ای است که در اینستاگرام، به راحتی در دسترس عاشقان لاکچری گردی است. مثلا این صفحه، شما را با بیش از ۱۶۰۰ نوع طلا و جواهرات با طرح ها و برش های گوناگون آشنا می کند که توسط مد نویس های جواهرات راه اندازی شده و اطلاعات گسترده ای را در اختیار لاکچری گردهای جواهرات قرار می دهد.

اینستاگردی با سلاطین دنیای طلا و جواهرات

در ادامه، با جدید ترین طرح های سلاطین دنیای مد و طلا و جواهرات از تیفاتی تا پیاژه آشنا می شویم.

جواهرات گردی با تیفانی

تیفانی،  یکی از برترین خانه ها مد در حوزه لباس، طلا و جواهرات است و همواره، برند مجبوب لاکچری گردهای فرانسه و ایتالیا تا نیویورک بوده و هست. تیفاتی را با تیفانی ترامپ، دختر بیست و چهار ساله دانلد ترامپ، رییس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا که قریب به ۹۰۰ هزار فالور دارد اشتباه نگیرید!

صفحه تیفانی که با نام Tiffany&Co در دنیای مد و لباس لاکچری گردها شناخته می شود، بیش از ۷.۷ میلیون فالور دارد و تنها این نشانی، آدرس رسمی برند معروف تیفانی در اینستاگرام محسوب می شود. بیش از ۲۵۰۰ عکس از محصولات برند تیفانی در این صفحه به اشتراک گذاشته است که اینستاگردی لاکچری گردهای عاشق جواهرات این خانه مد معروف آمریکایی را به تصویر می کشد. این برند، جدید ترین محصولات خود را برای ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نیز رونمایی کرده که شماری از ان ها را در زیر مشاهده می کنید.

کلید جذاب و درخشنده تیفانی از طلای سفید و الماس

(تصویر کلید جذاب و درخشنده تیفانی از طلای سفید و الماس که به عنوان محصولی برای لاکچری گردهای ژانویه پیشنهاد شده است. این هشتگ بر روی این عکس تگ شده که اطلاعات بیشتر را درباره محصولات گران قیمت تیفانی مخصوص تعطیلات سال نو میلادی  ارائه میکند و رنج قیمتی متنوع دارد)

 تیفانی

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، از جمله محصولات ویژه تیفانی برای کریسمس پیش روی است که در برخی از شعب نمونه این شرکت در آمریکا و سایر کشورهای جهان در اختیار لاکچری گردها قرار گرفته است)

کلکسیون لوازم آشپزخانه و خانه برند تیفانی

(تصویری از کلکسیون لوازم آشپزخانه و خانه برند معروف تیفانی که شما را با سینی تمام طلا آشنا می کند. کلکسیون اکسسوری های خانه تیفانی را در این هشتگ مشاهده کنید. این عکس توسط عکاس مخصوص تیفانی گرفته شده است)

یکی از محصولات Jen Schlumberger

(پرواز رنگ ها بر بال های طلایی پروانه ای که با سنگ ها و الماس ظریف  کاری شده است و یکی از محصولات Jen Schlumberger را به تصویر می کشد. برای مشاهده کارهای وی برای برند محبوب تیفانی، به این هشتگ مراجعه کنید)

گل سینه جذابی از تیفانی

(تلفیقی از الماس و مروارید دریاهای جنوب را در گل سینه جذابی از تیفانی مشاهده می کنید که با همکاری جین اشلومبرگر طراحی و تولید شده است)

طراح خانه جواهرات تیفانی جین اشلومبرگر

(جشنواره ای رویایی از تلفیق الماس گرد، زمرد و یاقوت کبود را شاهد هستیم که طرحی خلاقانه از طراح خانه جواهرات تیفانی یعنی جین اشلومبرگر است)

جین اشلومبرگر، طراح فرانسوی بود که سالها با تیفانی همکاری کرد و در آگوست ۱۹۸۷ میلادی درگذشت. وی از معروف ترین طراحان طلا و جوهرات در قرن بیستم بود که طرح های گران قیمتی را برای تیفانی ارائه نمود.

گوشواره از برند تیفانی

(گوشواره ای جدید از برند تیفانی که اواخر اکتبر ۲۰۱۷ میلادی با فوتوشتی از یکی از مدل هایش ویکتوریا سرتی رونمایی شد. او از مدل های تیفانی است و قریب به ۲۵۰ هزار فالور دارد)

حلقه های نامزدی تیفانی

(جشنواره ای از الماس در حلقه ماه اکتبر تیفانی که با هشتگ اعتقاد به عشق تگ شده است. این حلقه از جمله حلقه های نامزدی پیشنهاد شده تیفانی با عروس و دامادها در پاییز ۲۰۱۷ بود)

گردن بند جدید تیفانی

(آنسوی ماه درخشان- فوتوشوتی جذاب از گردن بند جدید تیفانی که با هشتگ بازگشت به تیفانی و عکسی از آلکس رپر و هشتگ ISPY همراه شد و با بیش از ۱۰۰ هزار لایک از سوی لاکچری گردهای طرفدار تیفانی مواجه شد)

طلا و جواهرات سنگین تیفانی

(تصویری جذاب از کلکسیون طلا و جواهرات سنگین تیفانی که گردن بندی طلایی با گوهای بزرگ را به نمایش می گذارد و با هشتگ کلکسیون سنگین تیفانی همراه شده است)

 گردن بندهای چند لایه و گل سینه الماس تیفانی

(تصویری از گردن بندهای چند لایه و گل سینه الماس تیفانی که توسط Annie Clark پوشیده شده و با هشتگ ست ونیسنت و فقط من همراه شده است)

مجموعه حلقه های تیفانی

(تصویری از کامرون راسل که فوتوشوتی از مجموعه حلقه های تیفانی را در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرده است. این حلقه ها، حلقه هایی بود که در کلکسیون پاییزی تیفانی رونمایی شد و با استقبال گسترده هواداران لاکچری  گرد این برند دنیای طلا و جواهرات همراه شد. )

کسب و کارهای لاکچری

(یکی از فعالیت های جذای در کسب  و کار لاکچری تیفانی در شبکه های اجتماعی، معرفی جدید ترین طرح های کلکسیون طلا و جواهرات خوش تراش این شرکت در قالب محتوای دیجیتالی جذاب و فانتزی است که نمونه برخی از پست ها را در تصویر بالا مشاهده میکنید. در این طرح ها، سوالی مطرح میشود و از کاربران خواسته می شود تا نظرات خود را بیان کنند. عاملی برای بیشتر دیده شدن محصولات لاکچری تیفانی که در توسعه کسب و کار آن در فضای مجازی هم نقش دارد. مقوله ای مهم در رشته کارشناسی ارشد کسب و کارهای لاکچری)

دنیای مد و طلا و جواهرات دستبند تیفانی

(تصویر روی جلد مجله elle که از نشریات فعال دردنیای سبک زندگی به خصوص دنیای مد و طلا  و جواهرات است و یکی از طرح های دستبند تیفانی را به نمایش گذاشته است)

سنگ های قیمتی رنگارنگ تیفانی

(تصویری از طرح های فوق العاده حلقه های خوش تراش و مرصع تیفانی که به مناسبت پنجمین سالگرد رونمایی از طرح های Paloma Picasso از سال ۱۹۸۵ میلادی است. ۴۱۶ قیراط سنگ های قیمتی رنگارنگ و درخشنده را شاهد هستید که در جولای ۲۰۱۷ توسط تیفانی رونمایی شد. خانم پالموما، طراح مد و لباس فرانسوی است که مدت ها با تیفانی همکاری داشت. وی، دختر پابلو پیکاسو، نقاش معروف اسپانیایی است)

طرح هایی که خانم پالوما پیکاسو برای تیفانی در یک دهه اخیر طراحی کرده است را میتوان در سایت این شرکت در این آدرس مشاهده نمود که ایده های خوبی برای طراحان طلا و جواهرات دارد.

کلکسیون طلا و جواهرات پالوما پیکاسو

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات پالوما پیکاسو، فرزند پابلو پیکاسو و از طراحان معروف شرکت تیفانی)

برای آشنایی با ویدیوهای تبلیغاتی و نکات اموزشی محصولات لاکچری تیفانی در حوزه مد و لباس و طلا و جواهرات میتوانید به کانال این برند در یوتیوب مراجعه کنید که صدها هزار فالور دارد.

تیفانی اند کو. (به انگلیسی: Tiffany & Co.) که معمولا به نام تیفانی شهرت دارد، یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده کالاهای  لوکس و تجملی برای مدبازها و لاکچری گردهای جهان است. طراحی و ساخت جواهرات اعم از طلا و نقره و الماس، از جمله خدماتی است که تیفانی از سال ۱۸۳۰ به دنیای فشن آمریکا و جهان ارائه کرده است. چارلیز لویس تیفانی، موسس تیفانی، کار خود را با لوازم تحریر فروشی آغاز کرد اما پس از چند دهه، توانست در نیمه دوم نوزدهم میلادی، کسب و کار خود را به دنیای محصولات قیمتی توسعه دهند.

دفتر مرکزی تیفانی در نیویورک

(تصویر دفتر مرکزی تیفانی در نیویورک- پایتخت مد و لباس و جواهرات آمریکا)

 امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند: طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی آلات، کریستال، نوشت افزار، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی می‌باشد.

بسیاری از این کالاها تحت نام تجاری تیفانی، در فروشگاه‌های تیفانی اند کو به‌فروش می‌رسند یا از طریق تجارت مستقیم، به‌وسیله شرکت و بصورت ارسال پستی، توزیع می‌شوند. شهرت این شرکت، در بازار کالاهای لوکس، بیشتر برای کالاهای بخش الماس برند تیفانی می‌باشد و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی تیفانی است، که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور می‌باشند.

تصویری از فروشگاه تیفانی در خیابان شانزلیزه

(تصویری از فروشگاه تیفانی در خیابان شانزلیزه پاریس که در سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شد و دکوراسیون داخلی شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد)

در اختیار داشتن ۹ هزار کارمند در فروشگاه ها و خانه های مد تیفانی در سراسر جهان و فروش ۵ میلیارد دلاری در چند سال اخیر، بخشی از امپراطوری تیفانی را در دنیای لاکچری گردها به نمایش می گذارد.

جواهرات گردی با پیاژه

علاوه بر تیفانی که یکی از سلاطین دنیای طلا و جواهرات به شمار می رود، کمپانی پیاژه (Piadget) را باید یکی از برترین های طراحی طلا و جواهرات دانست که از سال ۱۸۷۰ میلادی تا کنون، از جمله نامداران دنیای جذاب سنگ های خوش تراش و محصولات لوکس است. دهکده زیبا با چشم اندازهای دلفریب لاکت اکس فه سوییس، جایی بود که پیاژه آنجا متولد شد. پیاژه، محصول خلاقیت و دقت سوییسی ها است که امروزه در دنیای جواهرات و ساعت خودنمایی می کند.

پیاژه، بیش  از ۳۳۰ هزارفالور در اینستاگرام دارد و قریب به ۱۷۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. سفیران برند پیاژه را بزرگان دنیای موسیقی و سینما تشکیل داده اند که در آینده در گفتاری به آن اشاره می کنیم.

رییس کمیته اجرایی GOLDEN HORSE AWARDS

(تصویری که در صفحه اینستاگرامی پیاژه منتشر شده و رییس کمیته اجرایی GOLDEN HORSE AWARDS را نشان می دهد که طرحی طلایی از پیاژه را در دست دارد. پیاژه برای این تصویر، هشتگ PIAGETSOCIETY را تگ کرد)

فوتوشوتی از KARA WAI YING HUNG

(در تصویر بالا، فوتوشوتی از KARA WAI YING HUNG را شاهد هستیم که در پنجاه و ششمین جایزه فستیوال فیلم  گلدن هورس، جواهرات پیاژه را رونمایی می کند)

دست بندهای النگویی رنگارنگ طلایی پیاژه

(تصویری جذاب از دست بندهای النگویی رنگارنگ طلایی پیاژه که با هشتگ ضمیر تعطیلات همراه شده است)

 کلکسیون طلا و جواهرات سنگین پیاژه را در مراسم GALA

(تصویری از یانگ می، هنرپیشه چینی که یکی از طرح های کلکسیون طلا و جواهرات سنگین پیاژه را در مراسم GALA در شانگهای رونمایی کرد. پیاژه از این هشتگ برای نمایش بیشتر این گردن بند زیبا استفاده کرد)

گردن بند یقه ای پیاژه

(گردن بند یقه ای جذاب و شیک از پیاژه که برای ست کردن لباس های روشن بانوان، انتخابی فوق العاده به شمار می رود. این عکس، در مجله موژه نیز منتشر شده است و پیاژه از این هشتگ برای معرفی گسترده تر عکس استفاده کرد. پیاژه از هشتگ گردن بند های STATEMENT برای معرفی بهتر و بیشتر این طرح جذاب و شیک بهره برد)

فوتوشوتی از پیاژه

(فوتوشوتی از پیاژه که یکی از تصاویر منتشر شده این برند در اکتبر ۲۰۱۷ بود و ما را دستبندهای النگویی و ساعت مردانه با صفحه آبی رنگ آشنا می کند. هشتگ هایی از جمله: Dappermonday, PiagetAltiplano, PiagetWatches در این تصویر به کار رفت)

تصویری از مدل استایل پیاژه اولویا پالرمو ایتالیایی

(تصویری از مدل استایل پیاژه اولویا پالرمو ایتالیایی که او را با ساعت، دستبند طلایی  و ساعت زنانه پیاژه مشاهده می کنیم. طرح هایی که خانم پالرمو رونمایی کرده است را اینجا مشاهده کنید. )

 پیاژه گل میخ و دستبندها و گردن بندهای طلایی

(شش فوتوشوتی از پیاژه که ما را با گل میخ و دستبندها و گردن بندهای طلایی ورژن  ۲۰۱۷ میلادی پیاژه آشنا می کند)

جدید ترین طرح کلکسیون طلا و جواهرات زنانه پیاژه

(تصویری دیدنی از جدید ترین طرح کلکسیون طلا و جواهرات زنانه پیاژه برای پاییز ۲۰۱۷ میلادی که با هشتگ piagetpossession تگ شده است)

دستبندهای النگویی پیاژه

( به نظر شما ، این دستبندهای النگویی پیاژه با چه لباس هایی بهتر ست می شود؟ آیا رنگ سبز لباس میتواند شکوه درخشندگی آن را به نمایش بگذارد؟ ۳۰ هزار لایک و هزاران کامنت کاربران پیاژه را اینجا مطالعه کنید)

(البته النگو های پیاژه برای سایز مردان نیز طراحی و ساخته شده که در فوتوشوت بالا مشاهده می کنید. اکسسوری جذابی برای آقایان خوش پوش و کسانی که مد گردی به شیوه جنتلمن ها را علاقمند هستند. )

شرکت ژان پیاژه سوییسی را باید واقعا یکی از سلاطین دنیای مد و جواهرات اروپا دانست. این شرکت متخصص ساعت و جواهرات است و در یک قرن اخیر، از جمله برندهای لاکچری گردهای جهان به شمار می رود. پیاژه، همچون تیفانی آمریکایی، فعالیت خود را از مغازه کوچکش شروع کرد و با ساخت و فروش ساعت های جیبی، شهرت خود را از مرزهای نوشاتل بیشتر کرد. مارک پیاژه در سال ۱۹۴۴ میلادی  رسما ثبت شد.

طرح ساعت مردانه پیاژه

(تصویر جدید ترین طرح ساعت مردانه پیاژه که در سایت رسمی این شرکت رونمایی شده است)

ساعت های مچی لاکچری گردها و خاص پسند های پیاژه مثل ساعت مچی پهن یا سرآستینی که سمبل ساعت سازی قیمتی جهان در نیمه دوم قرن بیستم بود، با استقبال گسترده ساعت بازها مواجه شد. استفاده از جواهرات در صنعت ساعت سازی، گر چه فقط مختص به پیاژه نیست اما پیاژه را میتوان یکی از سردرمداران این عرصه دانست. عاشقان سوییس گردی، گردش در کارگاه ها و فروشگاه های لوکس پیاژه را بخشی از برنامه سفر خود به این دیار زیبا اما گران اروپا می دانند.

سایت معروف برای لاکچری گردها

(سایت پیاژه دات کام، یکی از سایت معروف برای لاکچری گردها هست که همواره از طرح ها و استایل های جدید ساعت و جواهراتش استفاده می کنند و برای دانشجویان رشته طراحی طلا و جواهرات و اکسسوری، انتخاب فوق العاده ای است. اگر به دنبال ساعت ها، جواهرات، جواهرات گران قیمت و حلقه های نامزدی هستید، به لینک های مربوطه مراجعه کنید)

اگر  قصد ژانویه گردی دارید، سفر به لوزان و ژنو و دیدن از فروشگاههای اصلی پیاژه را توصیه می کنیم. پیاژه، اکنون صاحب یکی از برترین کارگاه های طراحی و تولید جواهر سازی در قاره اروپا به شمار می رود. کلیه سنگ های به کار رفته در محصولات پیاژه با دست تراشیده شده و رنگ و خلوص آن با ابزارهای دقیقی کنترل و بررسی می شود. جالب است که بدانید، کارگاه پیاژه، عضو رسمی شورای مسولیت جواهر سازان و شورای جهانی دیاموند Council for Responsible Jeweler Practices  است که از مراکز کنترل و ارتقا تولید الماس در جهان به شمار می رود.

ساعت پیاژه

(به نگین های جذاب الماس کار شده در محیط صفحه ساعت دایره ای شکل پیاژه نگاه کنید و قدرت و ظرافت الماس های دست تراش و خوش تراش این ساعت مچی مردانه خودنمایی می کند)

پیاژه اکنون در ۸۰ کشور دنیا شعبه داشته و جورج ادوراد پیاژه، اکنون ریاست کل هیات مدیره شرکت را بر عهده دارد. دفتر مرکزی پیاژه در ژنو سوییس قرار دارد که بین المللی ترین شهر دنیای دیپلمات ها در قاره سبز است. شرکت ریچمونت از جمله همکارهای برجسته این برند لوکس گردها در عرصه جواهرات و ساعت های نفیس است. جدید ترین طرح های پیاژه را میتوان در سایت اینترنتی آن در این آدرس مشاهده کنید که شما را به جشنواره ای از رنگ و طرح بر روی الماس ها و زمردهای خوش تراش رنگارنگ می برد.

اگر دوست دارید تا مجله پیاژه را در ژانویه ۲۰۱۸ مطالعه کنید، به این نشانی بروید. سفیر پیاژه در سال ۲۰۱۷، جسیکا چستین بود.

جواهرات گردی با هری وینستون

علاوه بر تیفانی و پیاژه، یکی از سلاطین دنیای طلا و جواهرات را باید برند معروف آمریکایی هری وینستون دانست که البته شاید به اندازه دو برند قبلی، برای لاکچری گردهای عاشق مد و جواهرات خانه های مد اروپا، نام کمتر شناخته شده ای باشد. هری وینستون همچون آقایان پیاژه و تیفانی، جواهرساز بود. با نگاه نیکوکارانه، خدمات زیادی را به جامعه امریکا کرد  و یکی از اقداماتش، اهدای الماس امید  به به موسسه اسمیتسونین بود که در واقع بر روی تاج سلطنتی لویی چهاردهم فرانسه قرار داشت.

هری وینستون را یکی از طراحان مدرن طلا و جواهرسازی  با الماس می دانند که استایل جدید و تکنیکی جذاب را وارد دنیای درخشان و گران محصولات جواهر  و طراحی ساعت کرد. سایت رسمی این برند را میتوان در این نشانی دنبال کرد. ۲۳ میلیون صفحه در  اینترنت درباره کسب و کار لاکچری این برند، خود نشان دهنده قدرت H&W در جهان طلا و جواهرات و ساعت است.

صفحه اینستاگرام برند هری وینستون، بیش از ۱۵۰۰ تصویر به اشتراک گذاشته است که قریب به ۸۸۵ هزار فالور دارد. این آدرس تنها صفحه رسمی این برند در اینستاگرام بوده که تیک آبی در اختیار دارد.

جدید ترین دستبند الماس ظریف کاری شده برند لاکچری هری وینستون

(تصویر جدید ترین دستبند الماس ظریف کاری شده برند لاکچری هری وینستون که درخشندگی خاصی دارد. اینستاگرام صفحه هری وینستون از این هشتگ برای معرفی بهتر و بیشتر  محصول استفاده کرد)

(گوشواره های خوشه ای الماس برند هری وینستون

(گوشواره های خوشه ای الماس برند هری وینستون که از ۴۰ سنگ قیمتی ظریف کاری شده بهره می برد. )

گل سینه هایی از الماس از هشتگ HIGHJEWERLY

(گل سینه هایی از الماس که درخشندگی وصف ناپذیری  بر روی لباس شب یا لباس های رسمی بانوان دارند و از هشتگ HIGHJEWERLY  در انتشار این عکس به کار رفته است)

جواهر گردی لاکچری با گوشواره های الماس هری وینستون

(جواهر گردی لاکچری خیره کننده با گوشواره های الماس هری وینستون که تلفیقی از نگین های ظریف کاری شده و المان های سلطنتی به سبک اشک است)

 گردن بند طرح پاییز ۲۰۱۷ میلادی هری وینستون

(تصویری از گردن بند طرح پاییز ۲۰۱۷ میلادی هری وینستون که رنگ سفید و زرد به کار رفته در ان، شکوه خیره کننده ای را به آن می بخشد)

کلکسیون گوشواره های سلطنتی لاکچری هری وینستون

(از کلکسیون گوشواره های سلطنتی لاکچری هری وینستون که ما را به جشنواره ای از رنگ و طرح و الماس در دنیای سفید و سبر می برد)

گردن بندهای آبی رنگ لاکچری هری وینستون

(تصویری از گردن بندهای آبی  رنگ لاکچری هری وینستون که در اکتبر  ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد و شکوه الماس را در سنگ های قیمتی آبی رنگ به نمایش می گذارد. این گردن بند از جمله کلکسیون گردن بندهای پاییزی هری وینستون است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

تصویری از همسر جورج کلونی در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۵

(تصویری از همسر جورج کلونی در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۵ میلادی که گوشواره ای از الماس از برند هری وینستون را بر تن کرده بود)

توصیه هایی برای عاشقان طلا و جواهرات

  • یکی از ظرفیت های کارآفرینی دیجیتالی در عرصه طلا و جواهرات خودنمایی می کند که فرصت های کسب و کار بسیاری را در اختیار تولید کنندگان محتوا و مشاوران انلاین و فریلنسرهای طراح قرار می دهد.
  • برای آشنایی با دنیای طلا و جواهرات، همیشه دنیای هشتگ های طلا و جواهرات را که در ابتدای گفتار به آن اشاره شد در نظر داشته باشید. دنبال کردن هشتگ های معروف طلا و جواهرات همچون مد و لباس، شما را با برندها و توصیه های مد گردها در عرصه طلا و جواهرات و اکسسوری های جدید آشنا می کند.
  • همان طور که در تصاویر مشاهده کردید، برندهای معروف طلا و جواهرات برای آشنایی بیشتر کاربران و لاکچری گردها با دنیای رنگارنگ و جذاب این حوزه، از مطالب دیدنی استفاده می کنند. این روش تبلیغات جذاب و خلاق برندهای لاکچری را در توسعه کسب و کار خود در نظر بگیرید. مثل روش خلاقانه تیفانی!
  • از تخفیف های قابل ملاحظه ای که برای خرید طلا و جواهرات خاص در برخی از سایت ها و حراجی های مطرح ارائه می شود استفاده کنید.
  • مقوله طلا و جواهرات، مقوله تخصصی است. برای خرید و فروش حتما از مشاوران مجرب استفاده کنید.
  • روز به روز بر شمار دانش آموزانی که برای ادامه تحصیل، روانه موسسات و کالج های مد و لباس و طراحی طلا و جواهرات در داخل و خارج از کشور می شوند افزایش می یابد. اگر عاشق تحصیل در رشته های مد و لباس و طلا و اکسسوری و لاکچری گردی دارید، تحصیل در این رشته ها را توصیه میکنیم. سلسله مطالب مدگردی لوکس تهران را مطالعه کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما، کدام یک از ۵۰ طرح معرفی شده، جذابیت خیره کننده ای داشت؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا