جواهرات و زیورآلات

جواهرگردی لوکس تهران از لویی ویتون تا بولگاری (قسمت دوم)

جواهرگردی

در  قسمت نخست سلسله گفتارهای اینستاگردی با معروف ترین برندهای طلا و جواهرات و ساعت، گشتی زدیم در دنیای طرح و نقش جذاب و خیره کننده تیفانی، پیاژه و هری وینستون و با جدید ترین طرح های پاییزی ۲۰۱۷ این سه برند لاکچری گردها آشنا شدیم.

اگر برای نخستین بار با سرویس مد گردی لوکس تهران آشنا می شوید و عاشق لوکس گردی و خاص پسندی هستید، از شما دعوت میکنیم تا با دنیای هشتگ های مدگردی اینستاگرام آشنا شوید و شیوه های راه اندازی استارت آپ های لاکچری را مطالعه کنید. در دنیای شبکه های اجتماعی عکس محور به خصوص در اینستاگرام، فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها، در فهرست فعال ترین کاربران این شبکه جذاب هستند که کاربران را با استایل ها و برندهای مد و لباس و مقصدهای گردشگری لاکچری و هیجان انگیز جهان آشنا می کنند.

جواهرگردی لوکس تهران از لویی ویتون تا بولگاری کیت میدلتون

(صدها سایت در اینترنت برای تحلیل مد و لباس و همچنین فروش کلکسیون طلا  و جواهرات کیت میدلتون، عروس ملکه انگلیس راه اندازی شده است)

بنابراین، مشاهده هشتگ های معروف اینستاگرام در حوزه لاکچری، مد و لباس و طلا و جواهرات و توریسم، میتواند شما را با دنیایی از مطالب و نوشته های کمتر دیده شده در سایت ها و نشریات آشنا کرده و به جهانگردی با لنز دوربین گوشی های هوشمند ۶۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام در سراسر جهان بپردازید که دنیای مد و لباس و طلا و جواهرات هم از آن مستثنی نیست.

(خانم دیانا دزلینگ، فشن بلاگر و بلاگر فعال در حوزه طلا و جواهر است که بیش از ۱۷۶ هزار فالور داشته و در فوتوشوت های جدیدش، مدهای پاییزی خود را معرفی میکند)

در دومین گفتار از سلسله مطالب جواهرگردی های لوکس تهران، شما را به دیدن دنیای نقش و رنگ دیگر سلاطین طلا و جواهرات امروز جهان می بریم و با لوییس ویتون و بولگاری آشنا می شویم.

با جواهرگردی ما همراه باشید.

از فشن بلاگر تا جولری بلاگر

شاید تعجب کنید که در سرویس مد گردی لوکس تهران، با اصطلاحات عجیب در اینستاگرام آشنا می شوید! بله! برای مرور بخشی از دنیای اینستاگرام با ما همراه باشید  :‌

  • فشن بلاگر ها: در واقع فشن بلاگرها (fashion blogger) مد نویس های آنلاین در شبکه های اجتماعی هستند که تلاش میکنند تا کاربران را با دنیای مد و لباس با زبانی ساده آشنا کنند. ان ها از لوکیشن های مختلف برای رونمایی از پوشاک گوناگون استفاده کرده و بعضا، برندهای مختلف جدید و قدیمی را برای طیف های مختلف سنی و سلایق، معرفی می کنند. برخی از فشن بلاگرها مثل کیارا فراگنی، مخاطبان ۱۱ میلیون نفری دارند و از سفیران تبلیغاتی برخی از خانه های مد هم به شمار می روند.

(صفحه فشن گیتار که پارتنر رسمی صفحه اینستاگرامی تیفانی اند کو محسوب می شود، به معرفی کاپ سیلور تیفانی پرداخته که از جمله لوازم لوکس خانه هست که در برنامه تولیدی این شرکت لاکچری قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

 

  • توریسم بلاگرها: کاربران توریسم بلاگر (tourism blogger) گردشگران خودمانی هستند که به نقاط مخالف جهان سفر می کنند و رهیافت هایی از سفر خود را در قالب عکس و نوشته و فایل های ویدویی در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و پاسخ گوی پرسش های کاربران عاشق گردش و تفریح می شوند. برای لاکچری گردها، ‌دنبال کردن صفحات کروز گردها و لاکچری توریسم، اهمیت زیادی دارد.

 

(تصویر هیجان انگیزی که صفحه FOOD GLOOBY درباره رولهای کاغذی برنج با سبزیجات منتشر کرده   و توضیجاتی درباره آن ارائه کرده است. این توریسم بلاگر، آشپز این غذا خوشمزه و رنگارنگ را خانم آنت ولسبری معرفی می کند)

 

  • فود بلاگرها: شکم گردهایی که در اینترنت و شبکه های اجتماعی به تولید محتوا می پردازند را میتوان فود بلاگر (food blogger)‌ نامید. کسانی که دنیای طعم و مزه را با زبانی ساده مثل لیلا علی، دختر اسطوره بوکس جهان در اختیار کاربران عاشق غذای ملل قرار داده و تلاش می کنند تا مرزها را با دنیای خوش رنگ و خوشمزه غذاها، از بین ببرند که در گسترش روابط میان فرهنگی ملل (Intercultural communication) اهمیت بسزایی دارد.

(تصویر سمت راست، کلکسیون اکسسوری های خانه تیفانی را در کنار جدید ترین طرح حلقه T شکل تیفانی الماس نشان می دهد)

  • جولری بلاگرها: نامی کمتر شناخته شده برای کاربران حتی حرفه ای اینستاگرام! جولری بلاگر ها (jewleryblogger) تلاش میکنند تا عاشقان دنیای خیره کننده و گران قیمت طلا و جواهرات سلبریتی ها و برندهای خانه های مد را با زبانی ساده و اطلاعات فنی تحلیل و عرضه کنند.

(تصویری از توریسم بلاگر جوان ایتالیایی: پیر لویی جی موسکو که به الحمرا مراکش رفته و درباره این مقصدگردشگری لاکچری شمال آفریقا، به صدها هزار فالورش توضیح می دهد. او را در این نشانی دنبال کنید)

  • استایل بلاگرها: استایل بلاگرها، بلاگرهایی هستند که می کوشند تا استایل های مختلف مدل ها و مانکن ها را معرفی و تحلیل کنند و همواره در طراحی فشن، مشاورانی آنلاین برای کاربران اینترنت باشند.

(مارتا پیرگو، سینما بلاگر اهل اسپانیا است که به تحلیل و تفسیر اتفاقات دنیای سینما در اروپا به عنوان خبرنگار حرفه ای می پردازد و ۲۱ هزار فالور دارد. صفحه مارتا را در این نشانی دنبال کنید)

  • سینمابلاگر: عاشقان سینما و سینما نویس های اینستاگرام (cinemablogger) نگاهی حرفه ای به مقوله صنعت هنر هفتم دارند و از دنیای عکس و رنگ اینستاگرام برای تولید محتوای متنی و تصویری و ویدیویی استفاده می کنند. سینما بلاگرها به اندازه توریسم بلاگرها و فشن بلاگرها، معروفیت ندارند اما کم کم کم کم جای خود را در میان هشتگ های معروف بلاگرهای این شبکه محبوب این روزها، باز می کنند.

خانم والریا لنووا، نقاش مقین آمریکا، یک آرت بلاگر فعال است که نقاشی جدید خود را در صفحه اش توضیح می دهد. وی از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر کارهایش بهره می برد:

#blogger #model #upstate #hudsonvalley#contemporaryart #style #hudsonnyc #art#stylist #makeup #artblogger#valerialeonova #LKCartevents

#curator#artblogger #artlover #artevent#openingreception #artcurator #drawing#galleryopening #artopening #painting#gallery #hudson)

  • آرت بلاگر: عاشقان هنر نویسی (artblogger) فرصتی برای معرفی رویدادهای فرهنگی و هنری در سراسر جهان به مخاطبان اینستاگرام در دستور کار قرار داده اند و با همراهی با صفحات ان ها، می توان از متن و حاشیه رویدادهای هنری از مجسمه سازی تا سینما و تئاتر پی برد و در جریان برنامه های متنوع سلبریتی ها،‌کمپانی ها، روی جلد نشریات هنری و اتفاقات این عرصه قرار گرفت.

جواهر گردی با چوپارد

یکی از برندهای مطرح دنیای طلا و جواهرات و ساعت ها و اکسسوری های لاکچری، برند CHOPARD است که محصولاتش را بر تن ملکه مد بازهای جهان (کیت میدلتون) بارها تماشا کردیم. این شرکت هم همچون هری وینستون، تیفانی و پیاژه، در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی تاسیس شد و موسس جوانش: لوییس چوپارد، در سن بیست و شش سالگی، أن را وارد عرصه لاکچری گردها کرد.

چوپارد یا شوپارد سوییسی، در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سؤیس می‌باشد. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

شوپارد همچون هری وینستون، علاقه زیادی به فعالیت های خیرخواهانه دارد و در واقع، دنیای امروز مد و لباس و جواهرات، شاهد رفتارهای گسترده فعالان لاکچری جهان در حوزه مسولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) هستند. از بوم شناسی گرفته تا هنر و فرهنگ، شوپاردی ها را میتوان در امور نیکوکاری مشاهده کرد. حمایت از موسسه José Carreras Leukaemia برای بیماران کم خونی، Elton John AIDS Foundation و The Prince’s Foundation

از جمله فعالیت های خیرخواهانه شوپار است.

(تصویر اینستاگرام خانم کارولین شوفل از اعضای هیات مدیره کمپانی شوپارد )

مشارکت بین شوپارد و جشنواره‎ی فیلم کن از سال ۱۹۹۸ شروع شد، وقتی که کارولین شوفل و تیم طراحان اصلی شوپارد، جایزه این جشنواره یعنی نخل طلایی را دوباره طراحی کردند. جرقه‎ی این کار از ملاقات نایب رییس شوپارد یعنی کارولین شوفل و رییس جشنواره یعنی پیره ویوت زده شد. به درخواست ویوت، خانم شوفل به همراه تیم طراحان اصلی برند شوپارد، جایزه ی نخل طلایی را دوباره طراحی کردند.

ازThe Palme d’Or (نخل طلایی) طراحی شده توسط تیم شوپارد روز ۲۴ می ۱۹۹۸ رونمایی شد. شوپارد از آن زمان تا به حال شریک رسمی این مراسم به شمار می‎آید و هر سال مدل‎ها و مراسم‎های جدیدی را برای جشن گرفتن فیلم‎های حاضر در جشنواره ترتیب می‎ دهد.

صفحه چوپارد در اینستاگرام، بیش از ۱ میلیون فالور وارد و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۲ هزار تصویر از محصولات این برند معروف به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه گشتی میزنیم در طرح های جدید شوپارد در ماه های پایانی سال میلادی. این صفحه را در این نشانی مشاهده کنید.

(در تصویر بالا، کلکسیون الماس شوپارد را شاهد هستیم که کلکسیونی از گوشواره، حلقه و ساعت و دستبند نازک آن را که توسط یکی از مدلهای پاییزی شوپارد بر تن کرده است . شوپارد از هشتگ ChopardGift برای معرفی بهتر و بیشتر جدید ترین طرح های خود در نوامبر ۲۰۱۷ استفاده کرد)

(محصولات شوپارد، طیف های گوناگونی از محصولات را برای سنین مختلف شامل می شود که در فوتو شوت مادر-دختر شاهد هستیم. معمولا فوتوشوت های تبلیغی این برند برای معرفی محصولات الماس، با هشتگ: خوشحال هستید الماس ها؟ همراه می شود. اطلاعات بیشتر این هشتگ را اینجا دنبال نمایید)

(در این عکس، شوپاردی های در اینستاگرام تلاش کرده اند تا دنیایی خیره کننده از رنگ و طرح را بر روی الماس های خوش تراش کار دست را به نمایش بگذارند و توضیحاتی در این زمینه در اختیار جواهرگردهای لاکچری قرار دهند. حلقه الماسی که مشاهده میکنیم* از کلکسیون ملکه کلاهری است که اطلاعات بیشتر در این زمینه را میتوان در این هشتگ شاهد بود. کلکسیون الماس های شوپارد هم اینجا تماشا کنید)

(قطعه های الماسی که در ساخت جواهرات شوپارد استفاده می شود را در تصویر بالا مشاهده میکنیم. الماس ۳۴۲ قیراطی معروف به Queen of Kalahari. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

(تصویری از ساعت شوپارد ۸ هرتزی که توسط JackyIckx امضا شده است. قیمت این ساعت، ۳۵ هزار فرانک سوییس برآورد شده است)

(طرحی از ساعت های لاکچری شوپارد که با برند LUC FULL STRIKE 2017 همراه شده است)

(۶ تصویر از ساعت های جدید رونمایی شده لاکچری شوپارد در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی که هر یک جنس، طرح، رنگ و قیمت متفاونی دارد)

(تصویری از جدید ترین محصول کمپانی محبوب لاکچری گردها که درخشندگی الماس قهوه ای را به رخ میکشد و از کلکسیون حمایت از حیوات وحش شوپارد رونمایی شده است. برای اگاهی از کلکسیون به این هشتگ رجوع کنید که بخشی از ماموریت شوپارد برای حفاظت از محیط زیست به شمار می رود)

(تصویری از حلقه و زیورآلات شوپارد که تلفیقی از سنگ های قیمتی و الماس است)

(تصویری از ۲ ساعت طرح ۲۰۱۷ شوپارد را نشان می دهد. جالب است که بدانید از سال ۲۰۱۴ میلادی، ساعت های لاکچری این شرکت به شش گروه مختلف تقسیم بندی که هر یک، خطوط تولید فرعی مخصوص به خود را دارند که عبارتند از: Classic Racing • L.U.C • Happy Diamonds • Imperiale • Classic • La Strada . برخی از ساعت های شوپارد، محرک های  مکانیکی مخصوص به سازندگی  طرف قرارداد با شوپارد را داشته اند. شوپارد تلاش کرده در چند سال اخیر، راهبردهایی برای توسعه محصولات و حمایت از اختراعات را در دنیای لاکچری در دستور کار قرار دهد)

(گوشواره شوپارد به شکل موش و محصولات شوپارد با تم حیوانات که در راستای حمایت از حقوق حیوانات و توجه به انها صورت می گیرد که همواره از هشتگ مربوطه که در تصاویر بالا گفتیم استفاده می کند)

(تصویری که محصولات جدیدشوپارد را در پاییز ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد. از هشتگ شوپارد LUC برای معرفی ساعت ها استفاده شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید)

(تصویری از گردن بندها و دستبند و گوشواره شوپار در که در فروشگاه این شرکت در شهر ابوظبی امارات متحده عربی رونمایی شده است. از هشتگ: ریحانا عاشق شوپارد است و مکعب های یخی شوپارد و ساخت اخلاقی در بارگذاری  این ۳ تصویر استفاده شده است که هر یک اطلاعات جالبی را در اختیار لاکچری گردهای طرفدار شوپارد قرار می دهد. تولید بر مبنای اصول توسعه پایدار و حقوق کارگر و محیط زیست، از جمله معیارهای شوپارد در تولیداتش به شمار می رود که در عرصه مد پایدار (Sustainable fashion) قابل بحث و بررسی است)

اگر  خواستید به بررسی فعالیت های این برند در خاورمیانه بپردازید، به این هشتگ مراجعه کنید.

(شوپارد در اینستاگرامش، معمولا توصیه های مدو لباس هم به مخاطبانش ارائه میکند. در بالا، تصویری از گردن بندها و دست بندهای این کمپانی با طرح قلب را شاهد هستیم)

جواهر گردی با بولگاری

بولگاری، برند معروف لاکچری بازها، یکی از مطرح ترین نام و نشان های عرصه طلا و جواهرات جهان است که متولدی از پایتخت مد اروپا (شهر میلان) بوده و در دو دهه اخیر، محصولاتش را بر تن سلبریتی های دنیای سینما،موسیقی و ورزش مشاهده کردیم. جواهر فروشی گران قیمت ایتالیایی، اکنون خط تولید خود را به لوازم مجللی مخصوص آقایان و بانوان مثل لباس و عطریات نیز توسعه داده است.

خلاقیت در طراحی، تولید و بازاریابی و مدیریت محصولات بولگاری، موضوع عالی برای دانشجویان مدیریت، بازاریابی و علاقمندان به مطالعه بر روی کسب و کارهای لاکچری (Luxury Business Management)‌است که امروزه در برخی از دانشگده های مد و لباس دنیا در مقطع کارشناسی ارشد، تدریس می شود.

بولگاری تلاش کرده تا از سال ۱۸۸۴ میلادی تا به امروز، ادامه رو برندها و استایل ها و طرح هایی  که در تیفانی و ورساچه و شنل و هری  وینستون شاهد هستیم نباشد و حرف جدیدی را با طرح های خیره کننده در اختیار لاکچری گردهای شرق و غرب عالم قرار دهد. ۱۳۰ سال فعالیت مستمر در زمینه طراحی مد و لباس توسط بولگاری، این برند را که امروزه بیش از ۴ هزار نفر در ۸۰ کشور دنیا برای آن کار میکنند، یکی از سلاطین معظم دنیای لاکچری گردی کرده است.

این برند امروزه زیر مجموعه برند LVMH محسوب می شود. سوتیر ویو بولگاری، موسس بولگاری، گر چه متولد یونان بود،  اما رم و میلان ایتالیا را بار دیگر به یکی از تاثیرگذار ترین اقلیم های اروپا در حوزه مد و لباس بدل کرد.

داستان جالب بولگاری : از عطر تا هتل های لاکچری

درباره بولگاری و روند شکل گیری و توسعه فعالیت آن، کمتر شنیده ایم. موسس بولگاری در سال ۱۹۳۲ میلادی درگذشت، اما همچون اکثر برندهای لاکچری جهان، تجارت فامیلی و خانوادگی، وارد عرصه شد و برند را در ۸۰ سال اخیر، در فهرست برترین های عطر و لباس و طلا و جواهرات جهان قرار داده است. “جورجیو بولگاری” فردی است که امروزه از کاریزماتیک ترین چهره ها در کسب و کار بولگاری ایتالیا شناخته می شود.

او را باید مبتکر سبک های خاص بولگاری در طراحی مد و جواهرات خواش تراش دانست. وی هنر کلاسیک و نقوشی که در معماری و نقاشی های رونسانی شاهد هستیم را به دنیای فشن آورد. یکی از فعالیت های تاثیر گذار جورجیو بولگاری در حوزه کسب و کار خلاق بولگاری* تلفیق  مد با تاریخ باستان است که نمونه ای از آن را قبلا در کسب و کارهای فشن شاهد نبودیم.

او از قطعات سکه های باستانی در تولید جواهرات شکیل استفاده کرد. در دهه هفتاد قرن بیستم* وی توانست شعبه های بولگاری را در سراسر دنیا توسعه دهد و از نیویورک و ژنو تا مونت کارلو و پاریس و لندن، شاهد افتتاح شعب پی در پی این برند خلاق دنیای جواهرات هستیم. از نیمه دوم دهه هشتاد میلادی،‌ سرپرستی بوتیک های بولگاری در سراسر جهان به شکل یکپارچه در دستور کار قرار گرفت و از سال ۱۹۹۴ میلادی بود که بولگاری وارد بازار بورس ایتالیا شد.

(تصویر ایندکس سایت هتل های زنجیره ای لوکس بولگاری در سراسر جهان. طبق اعلام این سایت در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، قرار است هتل های دوبی، شانگهای و مسکو تا سال ۲۰۲۰ میلادی تکمیل شود)

بولگاری را خیلی ها با سرویس های خیره کننده طلا و جواهرات می شناسند. اما عینک طبی، پارچه های خوش رنگ و خوش نقش و کیف و کفش هایی که بانوان جوان را تحت تاثیر قرار می دهد نیز در فهرست تولیدات این شرکت قرار دارد. جام های کریستال، میزهای نقره، بخشی از اقتصاد مشارکتی بولگاری با روزنتالپور سلاین است که برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

(تصویر اینستاگرام اختصاصی هتل های زنجیره ای بولگاری در سراسر جهان که بیش از ۷۳۰ عکس از اتاق ها و خدمات لاکچری خود را در اختیار گردشگران خاص پسند قرارداده است و ۱۳۳ هزار فالور دارد. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید)

(پستی که اینستاگرام بولگاری اخیرا منتشر کرد و فضای جواهر فروشی مجلل بولگاری را در هتل مجلل این برند در پایتخت چین نشان می دهد. سفیران برند بلوگاری در چین را شخصیت هایی چون: Shu Qui, Lily Aldridge و Kris Wu تشکیل می دهند. هنرپیشه چینی: KARA WAI هم از جمله سفیران برند بولگاری در کشور چشم بادامی های شرق اسیا است)

(تصویر میزهای صبحانه و غذاهایی که در هتل مجلل بولگاری در چین در اختیار مهمانان قرار می گیرد)

(تصویری از اتاق های هتل بولگار در پکن با نمایی از آسمان خراش های این شهر البته آلوده)

  فرانچسکوتراپانی ، اولین مرد شرکت بولگاری که در نهایت اقتدار در شرکتی که به نام مادرش معروف شده، کار می‌کند و در آینده فقط به تولید جواهرات و لوازم جانبی لوکس بسنده نخواهد کرد. شعار این رهبر جوان لوکس بودن صرف و متنوع‌سازی است .

بولگاری را در خیابان معروف دنیا از شانزلیزه پاریس تا خیابان پنجم نیویورک و حتی ویادلا اسپیگا میلان ( پایتخت مد بازهای ایتالیا) شاهد هستیم که یکی از ۱۳۰ شعبه فعال بولگاری در سراسر جهان محسوب می شود. بولگاری، تنها در عرصه لاکچری گردی، به فکر لباس و طلا و جواهرات و اکسسوری لاکچری گردها و خاص پسندها نیست. در توریستی ترین شهرهای جهان مثل رم، پاریس، لندن، کالیفرنیا و نیویورک، شاهد هتل های مجلل بولگاری هستیم که روح و ضمیر خلاقیت این برند مختص شیک پوش ها را تجلی می کند.

کسب و کار این برند لوکس گرا، امروز به سرعت غیر قابل باوری در صنعت لاکچری در حال توسعه بوده و تعجب کارشناسان را در بحران اقتصاد جهانی به همراه داشته است. هفت هتل انحصاری بولگاری که کار ساخت آن به مجموعه ماریوت آمریکا واگذار شده است، قریب به نیم میلیارد دلار سرمایه شرکت را به خود اختصاص میدهد و انتظار می رود که روش نوآور جدید در عرصه خدمات ویژه به لاکچری گردها و خانواده بزرگ بولگاری در سراسر جهان باشد. درباره این کسب و کار بعدا در لوکس تهران، گزارشی ارائه خواهد شد.

صفحه بولگاری در اینستاگرام، بیش از ۲۴۰۰ پست در حوزه های کسب و کار بولگاری در سالهای اخیر به اشتراک گذاشته که در نهایت باعث شده تا حدود ۵ میلیون نفر، فالور صفحه رسمی بولگاری در ابنستاگرام شوند. این صفحه را در این لینک دنبال کنید که یکی  از صفحات مورد علاقه لاکچری بازهای طرفدار مکتب ایتالیا  هستند.

این صفحه اعلام کرده است که با استفاده از هشتگ SEEMYWISH در سلفی های طرفدارانش، ۱ دلار برای حمایت از کودکان بی سرپرست جهان هزینه خواهد کرد.

(یکی از گردن بندهای باشکوه برند بولگاری در جواهر فروشی اختصاصی آن در هتل بولگاری پکن که از کلکسیون FESTA HIGH JEWELLERY می باشد و جشنواره ای از سنگ های قیمتی را بر روی زنچیری از طلا و الماس به نمایش می گذارد. سنگ های قیمتی و الماس به کار رفته در این گردن بند خوش تراش، بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است. )

(بولگاری و گردن بند شیک از کلکسیون festa high که در پاییز ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کلکسیون مجلل به این هشتگ رجوع کنید)

(شکوه خیره کننده حلقه نامزدی شیک بولگاری که با هشتگ BULGARIBRIDAL همراه شده است)

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، ساعت کلکسیون OCTO FINISSIMO  AUTOMATIC بولگاری است که توسط Jon Kortajerena پوشیده شده است. ساعتی بسیار ظریف برای آقایانی که میخواهند همچون جنتلمن ها، شیک به نظر برسند. این ساعت در مراسم انتخاب جوایز مردان در فیلد ساعت، جایزه بزرگ ژنو  را به خود اختصاص داد. برای مشاهده کلکسیون ساعت های شیک و گران  بولگاری به این هشتگ رجوع کنید)

(در بالا ۶ تصویر از حلقه های نامزدی، گردن بند و ساعت های لاکچری بولگاری را شاهد هستیم. حلقه های Sorbetti  بولگاری  را اینجا تماشا کنید)

(تصویری از گردن بندهای خوش تراش الماس  برند بولگاری که توسط Bella Hadid رونمایی شده  است)

(تصویری از گردن بند جذاب بولگاری که به مناسبت سالگرد افتتاح شعبه بولگاری در خیابان پنجم نیویورک رونمایی شده است. بولگاری نیویورک را اینجا دنبال کنید)

(تصویری از حلقه های خیره کننده و شیک بولگاری که توسط معمار معروف جهان، مرحوم زاها حدید  طراحی شده بود. )

(تصویری از گردن بندهای الماس شیک بولگاری که کلکسیون Divas’Dream را رونمایی می کند. برای آشنایی با سرویس طلا و جواهرات کلکسیون دیواس دریم بولگاری  به این هشتگ مراجعه کنید)

(تصویری از کلکسیون خیره کننده طلا و جواهرات دیواس بولگاری که جشنواره ای از الماس های خوش تراش و سنگ های قیمتی را به نمایش می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

(اختصاص به عشق و اختصاص به زوج های رمانتیک لاکچری باز. تصویری از کلکسیون پاییزه حلقه های نامزدی شیک بولگاری که شکوه الماس های خوش تراش را به نمایش می گذارد)

(تصویری از کیف های بهاره  ۲۰۱۷ بولگاری  که به مناسبت هفته مد میلان رونمایی شد. برای آشنایی با محصولاتی که در هفته مد میلان ۲۰۱۷ ارائه شده به این هشتگ بروید)

(تصویری از کیف های شیک مخصوص بانوان شیک پسند طرفدار بولگاری که طرحی از  نیکولاس کیرک وود است. کلیه طرح هایی که این طراح خلاق برای بولگاری دیزاین کرده است را در این هشتگ مشاهده فرمایید)

(بولگاری از مانکن های مطرح برای رونمایی از کیف های زنانه خود استفاده می کند)

(تصویر عطر بولگاری که از کلکسیون Goldea The Roman Night است و اولین بار در شعبه مرکزی  بولگاری در رم رونمایی شد. برای مشاهده اطلاعات فنی این عطر و رایحه های آن به این هشتگ رجوع کنید)

(در تصویر فوق، کلکسیونی از طرح های جذاب بولگاری  را شاهدهستیم که کتی  جذاب با کیف زنانه دستی بولگاری ست شده است. برای  اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید. این طرح نیز توسط طرح بولگاری، نیکولاس کیرک وود طراحی شده است)

(رونمایی از کیف  بولگاری توسط مانکن های این شرکت لاکچری)

(تصویری از جواهرات و اکسسوری های بولگاری که توسط Chole Sevigny رونمایی شد در جریان برگزاری جشنواره فیلم ونیز ایتالیا. تصاویر این هنرپیشه و سفیر ایتالیایی بولگاری را اینجا دنبال کنید)

(تصویری از گردن بندها و حلقه های  بولگاری که به مناسبت روز ولنتاین چین در آگوست ۲۰۱۷ رونمایی شد. )

(تصویر گل سینه طرح دلفین بولگاری که از کلکسیون جواهرات تابستانی این برند است. برای اطلاعات بیشتر به این هشتک مراجعه فرمایید)

(فوتوشوتی از محصولات بولگاری . برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه  کنید)

جواهر گردی با لوییس ویتون

همچون تیفانی، ورساچه، پیاژه،  هری وینستون و بولگاری، نام دیگری در میان سلاطین مد و لباس خودنمایی می کند. برندی از خانه های مد فرانسه  که در یکی از تاثیرگذاران دنیای طلا و جواهرات امروز به شمار می رود. لوییس ویتون یا همان LV، در واقع از جمله  نام آوران طلا و جواهرات بوده که در  تولید اجناس لوکس و گران قیمت،شهرت جهانی دارد. لویی ویتون توسط لوییس ویتون فرانسوی که در سال ۱۸۲۱ میلادی متولد شد تاسیس شد.

محصولات  لویی ویتون شامل طیف گسترده ای از کالاهای لوکس را مثل: کفش، کیف*  جواهرات شامل می شود. لوگو LV بر روی محصولات این شرکت دال بر روح خلاقانه ویتونی ها در تولید محصولاتی برای لاکچری  گردها دارد. ویتون در نیمه نخست قرن نوزدهم میلادی، کار خود را با شاگردی یک مغازه آغاز کرد و ساخت چمدان را یاد گرفت. چمدان در قرن نوزدهم کالایی لوکس بود و همه مسافران در اختیار نداشتند. اشراف فرانسه همواره از چمدان برای حمل و نقل وسایل خود استفاده می کردند که در تخصص ویتون جوان  بود.

همسر ناپلئون سوم، از جمله مشتریان خدمات لویی ویتون بود. ویتون جوان در سال ۱۸۵۳ میلادی شرکت خود را تاسیس کرد.

برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است.

ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی ؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است ، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

در سال ۲۰۰۴ میلادی، لویی ویتون، یک صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت  و فروشگاه هایش را از سائوپائولو برزیل تا ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی گسترش  یافت. ساختمان مرکزی و فروشگاه اصلی لویی ویتون در پاریس، یکی از مقصدهای اصلی لاکچری گردهای اروپا محسوب می شود.

(تصویر دفتر مرکزی لوییس ویتون در  شهر پاریس، نزدیک شانزلیزه، خیابان سینماگردها و کافه گردهای لوکس جهان)

فعالیت های گسترده و خلاقانه لویی ویتون در کسب و کار لاکچری، آموزه های زیادی دارد که از ان جمله میتوان به شیوه های جالب در تبلیغات و بازاریابی اشاره کرد. حضور سلبریتی ها به عنوان سفیران تبلیغاتی و حضور در رویدادهای هنری و ورزشی سراسر جهان سبب شده تا نام این برند معروف لاکچری گردها، فقط منحصر به پایتخت عشاق اروپا نشود و رهسپار مرزهای وسیعی در شرق و غرب  عالم شود. اسکارلت جوهانسون، آنجلینا جولی و سلنا گومز، بارها در فوتوشوت های خود از برند بلولگاری استفاده کردند.

ارزش این برند بیش از ۳۰ میلیارد دلار براورد می شود و قریب به ۱۳۰ هزار نفر در سراسر جهان برای آن مشغول به فعالیت هستند. همه این ارزش بازاری، به مراتب کمتر از ارزش کمپانی فیس بوک است که دارایی اش نه لاکچری، بلکه کدهای برنامه نویسی روی شبکه های اجتماعی محبوب جهان (فیس بوک و اینستاگرام ) است.

اینستاگردی با لویی ویتون

صفحه اینستاگرام این برند معروف دنیای لاکچری گردها، بیش از ۲۰ میلیون فالور دارد و قریب به ۳ هزار پست به اشتراک گذاشته است. تنها ۵ صفحه توسط این صفحه مطرح فالو شده است. برای دنبال کردن این صفحه به این آدرس رجوع کنید.

(تصویر جدید ترین طرح کیف  زنانه با زنجیرهای طلایی اثر لویی ویتون که به مناسبت پایان سال ۲۰۱۷ میلادی  رونمایی شد. برای کسب  اطلاع بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

(کیف  دستی صورتی رنگ لویی ویتون که به مناسبت روز WORLD OF WONDROUD GIFTS رونمایی شد)

(تصویری از کیف های کلکسیون POCHETTE METIS لویی ویتون که طیف های رنگی مختلف دارد)

(تصویری از کلکسیون کیف های دستی شیک لویی ویتون که در پاییز ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد)

(طرح حلقه های نامزدی  طلایی شیک لویی ویتون که از کلکسیون ۲۰۱۸ این برند  است)

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات لویی ویتون که از کلکسیون ۲۰۱۸ این برند به شمار می رود)

(طرحی از لویی ویتون که توسط Lea Seydoux در افتتاحیه نمایشگاه لویی ویتون در نیویورک رونمایی شد. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

توصیه هایی به جواهرگردها

  • تحصیل در رشته مد و جواهرات: اگر به عنوان دانشجوی طراحی طلا و جواهرات، خواهان بررسی فرصت های تحصیلی در این رشته در انسوی مرزها هستید، از برترین موسسات طراحی فشن که در سرویس مد گردی و آموزش لوکس تهران معرفی کردیم استفاده کنید. موسسه مارنگونی و موسسه مد پاریس، مقصدهای خوبی برای علاقمندان به تحصیل در زمینه مد و جواهرات است.

 

  • مد در ایران: در دوره های کاردانی طراحی طلا و جواهرات (شاخه های گوناگون) می توانید در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور مثل دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل کنید.

 

  • هشتگ های جواهرات: از دنیای هشتگ های معروف طلا و جواهرات اینستاگرام برای آشنایی با جدید ترین طرح ها و ایده های طراحی و ساخت طلا و جواهرات استفاده کنید. صنعت طلا و جواهرات هم مانند همه صنایع، میان رشته ای بوده و خلاقیت و بازاریابی و مدیریت و تبلیغات حرفه ای، در پیشبرد آن نقش بسزایی ایفا می کند. در این گفتار، بیش از ۳۰ هشتگ معروف دنیای طلا و جوهرات معرفی شد.

 

  • تحصیل حرفه ای: اگر قصد فعالیت در زمینه طلا و جواهرات را دارید، از موسسات مجوز دار داخلی برای تحصیل در این رشته و فهم مبانی فعالیت در آن استفاده کنید.

 

  • دنیای جولری بلاگرها : جولری بلاگرهای اینستاگرام برای دریافت مشاوره های انلاین درباره ساختارهای فنی و همچنین شیوه های قیمت گذاری و متدهای طراحی و تولید طلا و جواهرات و اکسسوری ها، انتخاب های خوبی هستند.

 

  • مطالعات مد: کتاب های زیادی درباره مبانی و مقدمات تا پیشرفته طراحی و ساخت طلا و جواهرات و تاریخچه برندها و سلاطین این عرضه تالیف و منتشر شده است که میتوان از امازون انها را خریداری کرد. اگر قصد فعالیت حرفه ای در این عرصه را دارید، حتما دانش فنی خود را با مطالعه ارتقا دهید.

 

  • ژانویه گردی لاکچری: در صورتی که در ژانویه پیش رو قصد سفر به مناطقی از دنیا را دارید، میتوانید نشانی شعبه برندهای مطرح فشن و طلا و جواهرات و اکسسوری ها را از سایت برندها استخراج کنید و صفحه رسمی اینستاگرامی آن را فالو کنید.

 

  • سایت گردی: از سایت های تخصصی معرفی و تحلیل برندها و تولیدات و محصولات لاکچری به خصوص طلا و جواهرات برای ارتقا دانش فنی خود استفاده نمایید. ادیتورهایی که به تحلیل و نقد دنیای لاکچری در حوزه فشن و طلا و جواهرات اقدام می کنند، فرصت خوبی برای دانشجویان و محققان و فعالان کسب و کار داخل برای ارتقا دانش فنی است.

 

  • ایده های تحقیقاتی : دانشجویان مدیریت و بازاریابی و حتی دانشجویان رشته های طراحی طلا و جواهرات در موسسات آموزشی و دانشگاههای کشورمان، شیوه های استراتژی خلاقانه لویی ویتون بولگاری در طراحی و تولید خط جواهرات و محصولات لوکس را مطالعه کنند و ایده های کاریزماتیک آنها را برای بومی سازی روش ها در ایران، مورد مطالعه قرار دهند.

 

همواره دنیای مد و لباس و جواهرات را با سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما کدام یک از محصولات لاکچری لویی ویتون یا بولگاری خیره کننده و جذاب بود؟

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا