برند ها

مدگردی کوتاه با رالف لورن

رالف لورن

مدگردی با رالف لورن

یکی از بزرگان دنیای مد و لباس که برند محبوب لاکچری گردها هم محسوب می شود، نه جیانی ورساچه هست و نه چارلز لوییس تیفانی و حتی هری وینستون! او طراح مد هفتاد و هشت ساله آمریکایی، رالف لورن است که یکی از چهره های تاثیرگذار در دنیای مد به شمار می رود. آقای Ralph Lauren در سال ۱۹۳۹ میلادی در نیویورک، پایتخت مد آمریکای شمالی متولد شد و اکنون با ۶ میلیارد دلار، یکی از ثروتمندان آمریکا و جهان فشن است. همسر وی، ریکی آنه بیر (Ricky Anne Beer)، نویسنده و مد نویس سرشناس آمریکایی است که در حوزه مد و سایکوتراپی فعالیت دارد.

کم کم به پایان سال ۲۰۱۷ میلادی نزدیک می شویم و ژانویه گردها، خود را برای سفربه نقاط مختلف دنیا و شرکت در رویدادهای جذاب و هیجان انگیز جشن کریسمس اماده می کنند و همانطور که قبلا هم گفتیم، هجوم برای رزرو هتل های مجلل و کروزهای لوکس با تخفیف روند صعودی به خود گرفته است. هواداران رالف لورن همچون پیر گاردین و POLO و GAP و H&M و بسیاری از برندهای معروف لباس بانوان و آقایان نیز در ژانویه گردی ۲۰۱۸ در دستور بررسی و خرید عاشقان دنیای مد قرار دارد.

تصویر خانواده رالف لورن

(تصویر خانواده شیک پوش رالف لورن )

سرویس مد گردی لوکس تهران در گزارش امروز، نگاهی داشته به جدید ترین طرح های رنگارنگ رالف لورن در هفته های پایانی دسامبر ۲۰۱۷.

با رالف لورن گردی امروز ما همراه باشید.

رالف لورن گردی در اینترنت

بیش از ۱۸۵ میلیون نتیجه جستجو فقط برای کلید واژه رالف لورن در گوگل، مبین این واقعیت است که برای دنیای مد بازها و سایت ها و مجلات سبک زندگی و مد و لباس، بررسی متن و حاشیه فعالیت ها و خدمات و محصولات این برند معروف لاکچری گردها اهمیت فراوان دارد. هارپر بازار، ووگ و people از جمله درگاه هایی هستند که همواره به بررسی و معرفی طرح ها و نقش های رالف لورن برای لباس بانوان و آقایان و حتی ورزشکاران می پرادازند.

فعالیت های رالف لورن

(بیش از ۱۸۰ میلیون صفحه در گوگل درباره فعالیت های رالف لورن ایندکس شده است که بخشی از قدرت این برند آمریکایی را در دنیای لاکچری گردها نشان می دهد)

سایت هایی که مد نویس های فعالی در ان قلم می زنند مانند thisisglamorous.com، همواره تحلیل تولیدات رالف لورن در دستور کار قرار دارد. دو سایت معروف رالف لورن و رالف لورن هوم، از جمله فعال ترین سایت های اطلاع رسانی رسمی خدمات و محصولات این خانه فشن آمریکایی هستند.

کانال اختصاصی رالف لورن در یوتیوب

(کانال اختصاصی رالف لورن در یوتیوب شما را به دنیای کت والکن های مانکن های این برند در فصول مختلف سال می برد)

رالف لورن حضور بسیار فعالی در شبکه های اجتماعی دارد. یکی از قابلیت های موثر این برند لباس معتبر که زمینه معرفی و تبلیغات گسترده آن را برای میلیون ها مخاطب رالف لورن فراهم کرده، حضور فعال در شبکه های اجتماعی متنی، تصویری  و ویدیویی هست. صدها هزار فالور این برند در کانال اختصاصی آن در یوتیوب، بهترین شیوه تبلیغات را برای نمایش کت والک های رالف لورن و نمایش متن و حاشیه فعالیت این برند لاکچری گردها فراهم کرده است.

  • رالف لورن در توییتر در این نشانی در دسترس است.
  •   ”         در فیس بوک با ۹ میلیون مخاطب در این آدرس تولید محتوا می کند.
  •   ”         یکی از فعال ترین برندهای پوشاک در یوتیوب است. آن را در این نشانی دنبال کنید.
  •   ”         و ۷ میلیون فالور در اینستاگرام و مابقی ماجرا در این لینک!

تلویزیون رالف لورن را میتوانید در یوتیوب مشاهده کنید که صدها فایل ویدویی جالب از فعالیت های ان در چند دهه اخیر بارگذاری شده است.

 رالف لورن و محصولات خانگی

رالف لورن بر خلاف برخی از برندهای معتبر پوشاک دنیا، فقط به دنیای پوشاک خلاصه نمی شود و برای مبلمان خانه تا نورپردازی و طراحی دیوار و لوازم خانه نیز محصولات و خدمات متنوعی ارائه می کند و تلاش دارد تا افراد و مکان ان ها را با طرح های خلاقانه ایده پردازانش، به روز کند. البته به هر حال شیوه و تنوع محصولاتش در عرصه مبلمان اداری و خانگی با روش IKEA سوئد متفاوت است.

تصویر محصولات چوبی مربوط به لوازم اداری رالف لورن

(تصویر محصولات چوبی مربوط به لوازم اداری این برند )

رالف لارن به نور پردازی محیط های اداری و خانگی اهمیت زیادی می دهد و به همین خاطر، در راستای نیازهای نوپردازی هر مکان، محصولات خاص با ویژه گی های فنی منحصر به فرد ارائه کرده است که شماری از ان ها در تصویر زیر نمایش داده شده است.

(تصویر محصولات نورپردازی رالف لورن )

طرح خاصی از فروشگاه های رالف لورن در شهر نیویورک

(طرح خاصی از فروشگاه های این برند در شهر نیویورک  برای پوشاک مردانه )

راهنمای استفاده از سایت رالف لورن

توجه داشته باشید که رالف لورن در آسیا و اروپا و آمریکا، شعب بسیاری داشته که از طریق سایت های مربوطه میتوانید با مراجعه به درگاه های اصلی و فرعی، با در اختیار داشتن کارت اعتباری ارزی بین المللی نسبت به سفارش خرید اقدام کنید. اما به دلیل عدم ارسال کالا به ایران، می توانید نشانی دوستان و آشنایان در کشورهای مختلف دنیا را داده تا پس از دریافت به نشانی شما در ایران، کالا مربوطه ارسال شود.

(تصویر ایندکس این برند در نوامبر ۲۰۱۷- به خریدهای بالای ۱۲۵ دلار، ۴۰ درصد تخفیف به مناسبت ژانویه ۲۰۱۸ داده می شود.

جدید ترین طرح لباس بانوان رالف لورن

(جدید ترین طرح لباس بانوان را اینجا تماشا کنید)

اکنون که در روزهای های پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی به سر می بریم، این مجموعه برخی از محصولات پاییزی خود را با تخفیف ویژه عرضه می  کند که با توجه به اصل بودن محصول و پایین بودن قیمت آن به نسبت بازار داخل، اقدام خوبی برای ژانویه گردها و لاکچری گردهای کریسمس است.

(تصویر کیف دستی زنانه  برای دسامبر ۲۰۱۷)

کلکسیون کیف های دستی زنانه رالف لورن

(کلکسیون کیف های دستی زنانه )

برای ثبت نام در سایت به این لینک مراجعه کرده و پس از ثبت نام، verification code به email شما ارسال می شود که پس از کلیک بر روی verify link، اکانت شما تایید و با استفاده از خدمات سایت می توانید نسبت به سفارش محصولات اقدام کنید.

اگر در هنگام خرید و سفارش محصولات با پرسشی مواجه شدید، از طریق این آدرس سوال خود را مطرح کنید تا توسط کارشناسان رالف لورن بررسی شود. مشاهده اطلاعاتی که در بخش FAQ ارائه شده است توصیه می شود.

درس هایی از کسب و کار رالف لورن

  • توجه رالف لورن به فروش اینترنتی قابل ملاحظه است. استراتژی های فروش و تبلیغات اینترنتی رالف لارن میتواند الگوی خوبی برای فعالان عرصه مد و لباس در داخل باشد.
  • حضور گسترده رالف لارن در شبکه های اجتماعی و انتشار محتوا بر روی هشتگ های معروف و استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغ طرح های گوناگون از کلکسیون های فصلی، تاثیر زیادی معرفی طرح ها به جامعه مخاطبان بالقوه و بالفعل داشته است.
  • رالف لورن به فناوری مدهای پوشیدنی توجه بسیار داشته و بزودی باید منتظر طرح های خلاقانه این برند محبوب لاکچری ها در لباس های هوشمند بود. مقوله فناوری های پوشیدنی که رالف لورن و برخی از برندهای معروف دنیای فشن در دستور کار قرار داده اند، بیانگر اهمیت این موضوع در سال های آینده است. استارت آپ های ایرانی می توانند با همکاری فعالان مد و لباس حقوقی، روی این عرصه کار کنند. به خصوص برای لباس ورزشکاران، فناوری های پوشیدنی، رهیافت های کاربردی و تجاری بسیاری به ارمغان خواهد آورد.
  • یکی از امکانات قابل ملاحظه رالف لارن ، فروش اینترنتی محصولات با قابلیت شخصی سازی است که میبایست در کلیه سایت های فروش مد و لباس داخلی هم مورد توجه قرار بگیرد.
  • رالف لورن از کمپین های تبلیغاتی حمایت می کند و خود بخشی از ظرفیت های مسولیت اجتماعی (CSR) را به این قضیه اختصاص داده است. شرکت های مد، به موضوع مد پایدار و مسولیت اجتماعی در این عرصه حرفه ای نگاه می کنند.
  • اطلاع رسانی چند رسانه ای و چند زبانه، بخشی از رفتار سازمانی دیجیتالی موفق رالف لورن را بازگو می کند.
  • رالف لورن میلیاردر، کسب و کار خود را از کراوات فروشی در نیویورک آغاز کرد و در رشته مد و لباس تحصیل نکرد. پدرش نقاش ساختمان بود و زندگی فقیرانه ای را در کودکی تجربه کرد. وی از نوجوانی مشغول به فروش کراوات به همکلاسی هایش بود و همچون بیل گیتس، دانشگاه را به قصد کسب و کار رها کرد. نام تجاری   POLO‌و ثبت آن در سال ۱۹۶۷ میلادی، سبب معروفیت و  توسعه کسب و کار رالف لارن شد.

 راف لارن کیست

(انتشارات پنگوئن در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی کتابی با عنوان رالف لارن کیست منتشر کرد که برای مشاهده محتوای ان به این لینک رجوع کنید)

در روز های آینده به معرفی دیگر برند های معروف دنیای مد و لباس که در آستانه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی مورد استقبال لاکچری گردها و ژانویه گردها در کشورهای مختلف دنیا است، خواهیم پرداخت. مجموعه ای از کلکسیون لباس مردانه و زنانه و اکسسوری های رالف لورن را میتوانید در این لینک مشاهده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در ایران و جهان را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا