استایل و مد بانوان

مد گردی با بیانسه خواننده آمریکایی ؛ سفیر لوران شواراتز

مد گردی با بیانسه

مد گردی با بیانسه خواننده آمریکایی

در دنیای مد و لباس که روز به روز با جادوی هشتگ ها و شبکه های اجتماعی عکس محور، شمار زیادی از کاربران جامعه اطلاعاتی دنیا به جمع هواداران برندها و خانه های مد اضافه می شوند و نقش فشن بلاگر ها نیز در این بین بسیار پر رنگ است، سلبریتی های موسیقی و پرده نقره ای سینما و حتی ورزش نیز در روند سازی و جریان سازی دنیای فشن تاثیر گذار هستند.

بسیاری از سلبریتی های دنیای موسیقی (مثل تیلور سویفت)، سینما (مثل جنیفر لوپز با برند JLO) و ورزش (مثل ماریا شاراپووا) و حتی REALITY SHOW (مثل کیم کارداشیان با برند KKW یا الن د جنرس)، بخشی از فعالیت های خود را در عرصه مد و لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی متمرکز کرده  اند و به عنوان فعال کسب و کار و کارآفرین دنیای مد مطرح هستند. معمولا به واسطه شهرت و معروفیت سلبریتی ها، خط تولید لوازم لوکس و فشن آنها در کمترین زمان ممکن با استقبال گسترده مخاطبان همراه می شود و البته دنیای کپی رایت و حتی شبکه های اجتماعی در موفقیت آنها بی تاثیر نیست.

اکنون با پست ها و جادوی لایک و فالو  و هشتگ اینستاگرامی، در کمتر از چند ساعت، دنیا با استایل یا طرح و رنگ و نقشی که در پارچه فلان سلبریتی به کار رفته آشنا شده و بسیاری از مجلات مد و سایت های تحلیلی فشن و حتی فروشندگان لباس و اکسسوری را بر آن وا میدارد تا با الهام از طرح ها و استایل فلان سلبریتی، به تولید محصولات بپردازند. نمونه بازار و مصداق روشن این رویه را میتوان در سبک مد و لباس کیت میدلتون که وی را ملکه مدگردهای دنیا می دانند مشاهده کرد.

کیت، سلبریتی موسیقی و سینما و ورزش و مانند پرنسس ویکتوریا (دختر ملکه سوئد)  نیست. وی همچون دایانا، عروس خاندان سلطنتی انگلیس است که به دلیل سلیقه انرژی مثبتش در انتخاب رنگ و طرح لباس های مختلف و خوش استایلی همیشگی اش، وی را در سرتیتر خبرهای مد و لباس قاره سبز قرار داده است.

بیانسه خواننده آمریکایی

این قضیه تا حدودی برای سلبریتی های استیج هم که در مراسم گوناگون با پوشش های مفهومی و غیر مفهومی حاضر می شوند نیز صادق است. بیانسه ، خواننده معروف جوان امریکایی را میتوان در زمره سلبریتی های معروفی دانست که کلکسیون مد و لباسش همواره مورد توجه مجلات فشن و سبک زندگی و حتی کاربران لاکچری گرد اینترنت قرار می گیرد.

موها و استایل بیانسه

بیانسه ششمین آلبوم خود را به نام لیموناد در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کرد که با استقبال گسترده همراه شد. وی در طول حدود بیست سال فعالیت هنری، همچون تیلور سویفت جوان، یکی از پر مخاطبترین سلبریتی های دنیای موسیقی است که توانسته بیش از ۲۰ جایزه گرمی را تصاحب کرده و یکی از پر فروش ترین خوانندگان زن دنیای موسیقی باشد.

سرویس مد گردی لوکس تهران در گفتار امروز گشتی زده است در مد و لباس و کلکسیون طلا و جواهرات بیانسه تا با سلیقه ایشان و برندهایی که استفاده می کند در آستانه دو قلو دار شدنش از JAY Z آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

اینستاگردی با بیانسه

بیانسه نیز همچون ادل و تیلور سویفت، یکی از پر بیننده ترین صفحات خوانندگان را در اینستاگرام در اختیار دارد و صفحه ای را هم فالو نکرده است. او یکی از ۱۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد و علاقه زیادی هم به اینستاگردی مثل کیم کارداشیان دارد. او ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۱۵۴۰ پست از متن و حاشیه فعالیت های سینمایی و موسیقیایی و سبک زندگی خود به اشتراک گذاشته که بازتاب های فراوانی بین فعالان هنر به خصوص عاشقان دنیای مد و لباس داشته باشد.

هشتگ لیموناد مورد علاقه بیانسه

(۶ تصویر از بیش از ۳ میلیون عکسی که در هشتگ لیموناد مورد علاقه بیانسه منتشر شده است)

وی بیش از ۱۰۸ میلیون فالور دارد و کلیه فعالیتهایش را میتوان در BEYONCE.COM دنبال کرد. در واقع بیانسه دات کام، رسمی ترین درگاه اطلاع رسانی فعالیت های این خواننده در حوزه مد و لباس و سینما و امثالهم است. وی به دنیای هشتگ ها نیز بسیار علاقمند است و از کاربرانش خواسته تا به هشتگ: LEMONADE بروند. صفحه اینستاگرامی او را اینجا دنبال کنید.

 صفحه اینستاگرامی بیانسه

(تصویر اخرین پستی که در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی روی صفحه اینستاگرامی بیانسه منتشر شد و هیچ توضیحی برای آن ارائه نشده است)

رونمایی بیانسه در استایل مد و لباس جدیدش

(بیش از ۱ میلیون لایک و چند هزار کامنت بر روی تصویری جدید از رونمایی بیانسه در استایل مد و لباس جدیدش که همچون بسیاری از پست های فشنی، هیچ توضیحی برای ان ارائه نکرده است)

تصویری از مدل مو بافته شده بیانسه که با میلیون لایک همراه شد

(تصویری از مدل مو بافته شده بیانسه که با  میلیون لایک همراه شد)

 بیانسه در یکی از استایل های خیابانی با تی شرت سفید رنگ

(تصویری از اینستاگرام بیانسه که او را در یکی از استایل های خیابانی با تی شرت سفید رنگ با عنوان MYPARK نشان میدهد)

تصویری جذاب که بیانسه را با عینک روبرتو کاوالی و همچنین گردن بندی که پلاک طلایی با اسمش دارد را نشان می دهد

(تصویری جذاب که بیانسه را با عینک روبرتو کاوالی و همچنین گردن بندی که پلاک طلایی با اسمش دارد را نشان می دهد)

بیانسه و رونمایی از عینک مورد علاقه اش

( بیانسه و رونمایی از عینک مورد علاقه اش که نامی برای آن ارائه نکرده است)

استایل بیانسه

( بیانسه در این عکس اعلام کرد که قصد دارد تا بخشی از درآمد آهنگ جدیدش را صرف بازماندگان طوفان پرتوریکو کند و از هوادارانش خواست تا به این صفحه مراجعه کرده و حمایت های خود را ارائه کنند)

 کلکسیون سلفی های بیانسه

(از کلکسیون سلفی های بیانسه)

 زنجیره طلای بیانسه

(حدود ۲ میلیون لایک و ۴ هزار کامنت برای زنجیره طلای رونمایی شده بیانسه که گویا قرار است در کلیپ ویدیوی جدید وی استفاده شود)

تصویری از نیم رخ و مد و لباس بیانسه

(تصویری از مد و لباس بیانسه که توضیحی درباره برند و طراح آن ارائه نکرده است و ۲ میلیون لایک به همراه داشت)

تصویری از مد و لباس و کلکسیون جواهرات و کیف دستی های بیانسه

(تصویری از مد و لباس و کلکسیون جواهرات و کیف دستی های بیانسه که ست شدن کیف و لاک سفید او جالب توجه است. وی به شوخی زیر این عکس نوشت: علا الدین در برادوی!)

صویری فانتزی از بیانسه که در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

(تصویری فانتزی از بیانسه که در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشت و توضیحی از استایلست و برند آن ارائه نکرد)

تصویری از کمک های بیانسه به کودکان بی سرپرست

(تصویری از کمک های بیانسه به کودکان بی  سرپرست که در سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد و با ۲.۸ میلیون لایک و ۱۲ هزار کامنت طرفدارانش از سراسر جهان مواجه شد)

تصویری از بیانسه که او را با مد جدید شلواره های خط خطی نشان می دهد

(تصویری از این خواننده آمریکایی که او را با مد جدید شلواره های خط خطی نشان می دهد و ۳.۵ میلیون لایک به همراه داشت. او توضیحی درباره برند این شلوار منتشر نکرد)

تصویر چیدمانی فانتزی از بیانسه و دخترش

(تصویر چیدمانی فانتزی از بیانسه و دخترش)

تصویری که بیانسه به مناسبت روز مادر از دخترش منتشر کرد

(تصویری که بیانسه به مناسبت روز مادر از دخترش منتشر کرد)

تصویر مد و لباس تابستانی بیانسه در جولای ۲۰۱۷ میلادی

(تصویر مد و لباس تابستانی بیانسه در جولای ۲۰۱۷ میلادی)

(تصویر از نیم رخ پرتره بیانسه با مد و لباس بهاره

(تصویر از بغل که پرتره بیانسه را با مد و لباس بهاره به تصویر می کشد)

تصویری از طرح پارچه لباس بلند با طرح گل های رنگارنگ

(تصویری از طرح پارچه لباس بلند با طرح گل های رنگارنگ و نمایی از جنگل و پرندگان که توضیحاتی درباره طراح و برند این لباس خاص بیانسه ارايه نشده است)

تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات بیانسه که بار دیگر عکسی از پرتره

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات بیانسه که بار دیگر عکسی از پرتره خود را در صفحه شخصی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و به نظر می رسد که طرحی از لوران شوراتز باشد)

 اجراهای بیانسه را در مارچ ۲۰۱۷ میلادی

(۷ میلیون بار view از این عکس که بخشی از اجراهای بیانسه را در مارچ ۲۰۱۷ میلادی نمایش میدهد و بخشی از کلکسیون طلا و جواهراتش را ارائه کرده است)

مد گردی با بیانسه : سفیر شوراتز

 استایل مد و لباس و جواهرات بیانسه در کلیپ ویدیو معروف وی به نام FORMATION

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید مربوط به استایل مد و لباس و جواهرات بیانسه در کلیپ ویدیو معروف وی به نام FORMATION است)

بیانسه ، خواننده و هنرپیشه شناخته شده پرده نقره ای و استیج، به واسطه رنگ پوستش، خیلی مورد استقبال برند های مد و لباس و طلا و جواهرات قرار گرفته است و هم چون تیلور سویفت و ادل و کتی پری، کلکسیونی از جواهرات شخصی گران قیمت دارد. وی عاشق جواهراتی هست که توسط لوراین شوارتز طراحی شده باشد. برخی از جواهرات این خواننده آمریکایی در سال های اخیر بیش از ۱۰ میلیون دلار قیمت گذاری شده است که اکثرا کاری از شوارتز بود.

بیانسه همانند لیدی گاگا، با استایل خاصی در کنسرت هایش حاضر می شود و تلاش می کند تا performance های خود را در stage های پر شور و هیجانش، خاطره انگیز کند. برخی از از این استایل ها، با نوع خاصی از آرایش مو و چهره و هم چنین ستی از جواهرات و پوشش جذاب همراه می شود.

بیانسه را با لباس خاصی از جنس چرم و الکسسوری

(در تصویر بالا، بیانسه را با لباس خاصی از جنس چرم و الکسسوری هایش در یکی از کنسرت ها مشاهده میکنیم که نوعی لباس مفهومی را در استیج در معرض نمایش قرار داده است. جالب است که بدانید،  ۱۰۰ قیراط الماس در این طرح استفاده شده که کاری از برند Super Bowl Jewlery بود که توسط Hollywoodlife‌ معرفی شد)

یکی از استایل های مد و لباس بهاره بیانسه

(در تصویر بالا، یکی از استایل های مد و لباس بهاره بیانسه را مشاهده می کنید که جواهرات خاصی شامل حلقه های عجیب و گردن بند های بلند چند لایه را شامل می شود)

در تصویر زیر، اسکرین شاتی از گزارش نشریه معروف  US magazine ارائه شده است که بیانسه را با گوشواره و حلقه‌های ۱۰ میلیون دلاری در مراسم Grammy سال ۲۰۱۴ میلادی مشاهده می کنیم. جالب است که بدانید طراح لباس سفید تور دار جذاب این خواننده آمریکایی خانم  Michael Costello  و طراح جواهر، خانم  Lorraine Schwartz معروف است.

تصویری از لباس و جواهرات بیانسه

(تصویری از لباس و جواهرات بیانسه )

بزودی در گزارشی به بررسی طرح های طلا و جواهرات لوراین شوارتز خواهیم پرداخت. صفحه شخصی این طراح معروف طلا و جواهرات را در اینستاگرام به نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/lorraineschwartz/?hl=en دنبال کنید که پانصد و چهل و هشت هزار فالوور دارد.

تصویر جدید ترین طرح های برند لوران شوراتز

(تصویر جدید ترین طرح های برند لوران شوراتز که برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی آن در این نشانی مراجعه کنید)

(تصویری از کلکسیون جواهرات بیانسه با طرحی از لوران شوارتز

(تصویری از کلکسیون جواهرات بیانسه با طرحی از لوران شوارتز که شکوه گوشواره تلفیقی از طلا و سنگ های قیمتی با ۵ دایره کوچک و بزرگ را به تصور می کشد. برای اطلاعات بیشتر از این هشتگ استفاده کنید)

تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات بیانسه در صفحه لوران شوارتز

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات بیانسه در صفحه لوران شوارتز )

بیانسه یکی از فعال ترین سلبریتی های دنیا مد و لباس و موسیقی به شمار می رود. حضور وی در کمپین های تبلیغاتی باراک اوباما در  انتخابات ریاست جمهوری ۸ سال اخیر، وی را تبدیل به یکی از چهره های سرشناس سلبریتی در عرصه سیاست داخلی ایالات متحده کرده است. خواندن های متعدد او در کنار باراک، گمانه زنی ها در رابطه با رابطه خصوصی وی با شخص اول ممکلت را نیز افزایش داده است. مقوله ای که نزدیکانش آن را رد می کنند.

بیانسه با گوشواره ای سبز رنگ در کنار باراک اوباما

(وقتی بیانسه با گوشواره ای سبز رنگ در کنار باراک اوباما مشغول به خواندن سرودی معروف است)

این خواننده آمریکایی عاشق فانتزی هست و این را می توان در کلکسیون طلا و جواهراتش مشاهده کرد.

تصویر بیانسه با یکی از زیبا ترین گوشواره های الماس از کلکسیون طلا و جواهراتش

(تصویر بیانسه با یکی از زیبا ترین گوشواره های الماس از کلکسیون طلا و جواهراتش-سپتامبر ۲۰۱۴)

(گزارش نشریه انگلیسی Birmingham از کفشی قیمتی که با جواهرات و سنگ

(گزارش نشریه انگلیسی Birmingham از کفشی قیمتی که با جواهرات و سنگ های متعدد ظریف کاری شد  و آن را بیانسه با قیمت ۲۰۰ هزار پوند انگلیس خریداری کرد و طرح ای برند Jewellery Quarter است)

 تصویر کلکسیونی از طلا و جواهرات بیانسه

(در تصویر بالا ، کلکسیونی از طلا و جواهرات این خواننده آمریکایی را مشاهده می کنیم که وی گردن بند یقه ای و گوشواره هایی با برند چنل را رونمایی کرده است)

تصویر جزییات جواهراتی که بیانسه در کلیپ ویدئو فورمیشن

(تصویر جزییات جواهراتی که بیانسه در کلیپ ویدئو فورمیشن که اخیرا منتشر شد استفاده کرد)

تصویر کفش های طلایی معروفی که بیانسه

(تصویر کفش های طلایی معروفی که این خواننده آمریکایی ان ها را با قیمت ۲۰۰ هزار پوند خریداری کرد و تلفیقی از الماس و طلا را به نمایش می گذارد. وی از این کفش در کلیپ ویدیوهای خود در سال ۲۰۱۵ استفاده کرد)

کفش جواهر نشان که بیانسه در یکی از کلیپ های خود به پا کرد- برند House of Borgezie

 

(کفش جواهر نشان که بیانسه در یکی از کلیپ های خود به پا کرد- برند House of Borgezie)

گفته شده که کفش پاشنه بلندی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، مربوط به کفش الماسی هست که قریب به یک هزار و سیصد الماس به وزن مجموعه شصت و پنج قیراط در آن به کار رفته است. کفی کفش از طلای هجده عیار ساخته شده و کریستوفر مایکل ستیلوتز طراحی ان را بر عهده داشت. نام این کفش خاص جواهر نشان قیمتی:  ‘Princess Constellation stilettos نام دارد.

(بیانسه خندان و کلکسیونی از حلقه های الماس

( تصویری از چهره خندان این خواننده و کلکسیونی از حلقه های الماس که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است)

تصویر حلقه های جذاب بیانسه- زمردی ۵۰ قیراطی

(تصویر حلقه های جذاب زمردی ۵۰ قیراطی که ۱۲۰ هزار پوند ارزش گذاری شد)

بیانسه و گوشواره های قیمتی طرح شوارتز

( بیانسه و گوشواره های قیمتی طرح شوارتز که از ۵ تکه و طرح برگ ساخته شده است)

بیانسه و کلکسیون حلقه های جذاب الماس با سنگ های قیمتی

( بیانسه و کلکسیون حلقه های جذاب الماس با سنگ های قیمتی ۱۰ میلیون دلاری)

تصویر بیانسه و کلکسیون دستبند و گوشواره های جذاب قیمتی

(تصویر بیانسه و کلکسیون دستبند و گوشواره های جذاب قیمتی که با سنگ ظریف کاری شده است  که جهت شرکت در مراسم TOPSHHOP TOPMAN  نیویورک نوامبر ۲۰۱۴ میلادی با برند لورانی شوارتز استفاده شد)

طرح گوشواره حذاب بیانسه با لباسی تور دار

(طرح گوشواره حذاب بیانسه که با لباسی تور دار، ست شد  و او در  آگوست ۲۰۱۴ میلادی در لس انجلس به منظور شرکت در مراسم MTV VIDEO MUSIC AWARD از ان رونمایی کرد که طرحی خوش تراش و جذاب از  برند لورانی شوارتز  محسوب می شود)

کلکسیونی از مد و لباس و جواهرات بیانسه

(در تصویر بالا ، کلکسیونی از مد و لباس و جواهرات بیانسه را مشاهده میکنیم که گردن بندی از جنس نقره استرلینک بر تن دارد و در مارچ ۲۰۱۲ میلادی در زمان خروج از رستورانی در واشنگتن بر تن داشت. برند LARVIN، طراح این جواهرات است)

یانسه لباس مشکلی بلند

(در تصویر بالا، بیانسه لباس مشکلی بلندی را بر تن دارد که جهت شرکت در مراسم LIVE AT ROSELAND در نوامبر ۲۰۱۱ میلادی بر تن داشت)

تصویری از مانیکور صوتی خانم بیانسه

(تصویری از مانیکور صوتی خانم بیانسه که با دستبند جذاب مشکی و سفید ست شده است و وی را در فوریه ۲۰۱۳ میلادی هنگامی که در مراسم GERMMY AWARD در سال ۲۰۱۳ میلادی شرکت کرد نشان می دهد)

استایل آرایش برنزی و گل میخ هایی ازالماس، چهره ای جذاب از بیانسه

(استایل آرایش برنزی و گل میخ هایی ازالماس، چهره ای جذاب از بیانسه را در ذهن تداعی می کند. این مد را این خواننده جهت حضور در مراسم رونمایی از برندهای پرفیوم خود در PENTHOUSE نیویورک در سال ۲۰۱۱ میلادی رونمایی کرد)

 کلکسیون تصاویر خندان بیانسه

(فوتوشوتی از کلکسیون تصاویر خندان بیانسه که وی را با گردن بندی خاص از طلا نقره مشاهده می کنیم. او از این استایل در زمانی که به لندن سفر کرده بود استفاده کرد تا در مراسم HOUSE OF DEREON در سال ۲۰۱۱ میلادی شرکت کند)

شال و کت آبی رنگ با گوشواره های حلقوی فلزی بیانسه

(در تصویر زیر، شال و کت آبی رنگ با گوشواره های حلقوی فلزی بیانسه را مشاهده می کنیم که در میدان تایم اسکور نیورویک در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی بر تن داشت)

کلکسیونی از طلا و جواهرات و مد بیانسه

(در تصویر بالا، کلکسیونی از طلا و جواهرات و مد بیانسه را شاهدهستیم که جشنواره ای از سنگ های قیمتی را با لیاس سفید ست کرده است. این خواننده جذاب از این مد جهت حضور در مراسم پالس که در سپتامبر ۲۰۱۱ برگزار شده بود استفاده کرد)

(تصویری از کلکسیون جواهرات بیانسه که وی را با گوشواره های حلقوی از جنس الماس نشان می دهد. وی از این مد جهت حضور در مراسم۲BHAPPY JEWLERY COLLECTION  در نوامبر ۲۰۱۰ میلادی استفاده کرد. جواهرات متل همیشه، از برند مورد علاقه او یعنی:‌ برند لورانی شوارتز است)

مد پاییزه بیانسه

(مد پاییزه بیانسه که وی را دست بند شیک از جنس الماس و گوشواره های نقره ای مشاهده می کنیم. هر دو از برند لورانی شوارتز است)

بیانسه و گوشواره الماس و مروارید

(در تصویر سمت چپ، بیانسه و گوشواره الماس و مروارید که در مراسمی در لندن در سال ۲۰۰۶ میلادی استفاده کرد را مشاهده می کنیم که برای حضور در رویداد برند امپریو آرمانی ۲۰۰۶ در شو ONE NIGHT ONLY FASHION SHOW بر تن داشت. در عکس سمت راست، او گوشواره الماس بلند ظریف کاری شده را در دسامبر ۲۰۰۸ میلادی بر تن کرد تا در مراسم  Principles Award Deportes 40حضور یابد)

بیانسه و گوشواره الماس خوشه ای بلند خاص

( بیانسه و گوشواره الماس خوشه ای بلند خاص- فوریه ۲۰۰۵ میلادی)

جهت شرکت در مراسم اسکار

بیانسه و گوشواره های دو حلقه ای

(در تصویر های بالا، بیانسه و گوشواره های دو حلقه ای که با سنگ های قیمتی فرانسوی ظریف کاری شده را مشاهده میکنیم که در سال ۲۰۰۸ میلادی بر تن داشت)

اگر علاقمندید تا به فهرستی از آلبوم های ۱۰ سال اخیر این هنرپیشه و خواننده جواهر باز آمریکایی آشنا شوید، توصیه می کنیم نگاهی به آلبوم های زیر که شماری از ان ها در اینترنت قابل دانلود است، ‌داشته باشید.

  • ۲۰۰۳ – Dangerously in Love
    •    ۲۰۰۶ – روز تولد B’Day
    •    ۲۰۰۷ – B’Day Deluxe Edition
    •    ۲۰۰۸ – I Am… Sasha Fierce
    •    ۲۰۰۹ – Revolution
    •    ۲۰۰۹ – Beyonce’s Singles collection 2009
    •    ۲۰۱۱ – ۴
    •    ۲۰۱۳ –Beyonc
  • ۲۰۱۶ LEMONAD

گفتنی است، بیانسه جیزل نولز، خواننده و بازیگر سی و هفت ساله آمریکایی هست که در سبک R&P شهرت جهانی دارد و میلیون ها نسخه آلبوم از ایشان در یک دهه اخیر به فروش رفته است. بیش از ۱۰ فیلم سینمایی و انتشار ۹ آلبوم از وی، اوا را در فهرست سلبریتی های بورلی هیلز قرار داده است. به واسطه فعالیت های هنری متعدد، نشریات فوربس و تایم، وی را در فهرست یک صد زن تاثیر گذار سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ میلادی قرار دادند.

اگر به آدرس اینترنتی شخصی بیانسه دات کام مراجعه کنید. ده ها تصویر اختصاصی با کیفیت عالی از این خواننده آمریکایی به همراه کلکلسیونی از طلا و جواهراتش را مشاهده می کنید که بخشی از علاقه وی به دنیای رنگارنگ و جذاب جولری را نشان می دهد.

همواره دنیای مد  و لباس و کلکسیون های جذاب طلا و جواهرات شخصیت های سیاسی، ورزشی، هنری و اجتماعی ایران و جهان را در سرویس مد گردی پرتال لوکس تهران دنبال کنید و ما از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند کنید.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا