لوازم آرایش

جذاب ترین رنگ موهای شرابی برای خانم های خوش پوش

رنگ موی شرابی

اگر از رنگ مو و استایل زنانه خود خسته شده اید و نیاز به تیپی متفاوت و خاص دارید بهتر است این مقاله را در مورد رنگ موی شرابی دنبال کنید. رنگ موی شرابی یا قرمز امسال بسیار برای خانم ها مد شده است. بسیاری از سلبریتی ها و هنرپیشه های معروف هالیوود نیز از این رنگ زیبا استقبال کرده اند. این رنگ مو برای خانم ها استایلی بسیار زیبا و جسورانه را ایجاد می کند.

مطالب مرتبط : جذابترین و جدیدترین مدل های رنگ مو ؛ مد سال ۲۰۱۸

رنگ موی شرابی ریحانا

بسیاری از خانم ها بعد از مدتی از رنگ موهای بلوند و مشکی خسته می شوند و نیاز به تنوع در رنگ موی خود دارند. شاید تغییر رنگ مو کاری جسورانه بوده و نیاز به تفکر زیادی داشته باشد؛ اما پس از آنکه موهای خود را به این رنگ های قرمز زیبا در آوردید مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید. بسیار از خانم ها رنگ موی قرمز را برای استایل خود انتخاب می کنند؛ اما رنگ شرابی دارای تناژهای مختلفی است.

حتما بخوانید : رنگ موی عسلی جلوه ای زیبا در استایل شما

رنگ موی شرابی تیره شاه بلوطی

در ادامه به جدیدترین مد و تناژهای رنگ مو شرابی قرمز می پردازیم.

تناژهای مختلف رنگ موی شرابی و نحوه دستیابی به آن

رنگ موی شرابی اگرچه از جمله رنگ موهایی است که سخت بر روی موهای ما درآورده می شود، اما از همه رنگ موها در میان خانم های شیک پوش محبوب تر و زیباتر است. این رنگ مو بیشتر برای خانم هایی با پوست های روشن و چشم های رنگی مناسب است. اما در سال های اخیر این رنگ مو را در کنار پوست های تیره تر نیز می بینیم.

رنگ موی شرابی قهوه ای

برای آنکه رنگ موی شرابی به خوبی بر روی موهای شما دیده شود نیاز به دکلره موی خود دارید. همچنین این رنگ پس از مدتی از روی موهای شما می رود و برای آنکه رنگ زیبای اولیه خود را داشته باشید هر چند وقت یکبار لازم است که موهای خود را رنگساژ کرده و از شامپو رنگ قرمز استفاده نمایید.

شرابی شکلاتی

تناسب رنگ موی شرابی همراه با پوست و شکل صورت

برای آنکه رنگ مو شرابی با تناژ مناسب را برای استایل خود انتخاب کنید لازم است نکاتی را هنگام انتخاب در نظر بگیرید. اگر پوست صورت شما روشن است و صورتی لاغر و کشیده دارید، رنگ موی شرابی تیره و یا هایلایت های قرمز تیره برای شما بسیار مناسب است. این رنگ مو شرابی تیره همراه با پوست تیره و صورت های گرد حالتی دلگیر به استایل شما می دهد و ممکن است زیبایی صورت شما را به خوبی نشان ندهد.

شرابی مسی روشن

اگر دارای پوست روشن و صورتی گرد هستید، رنگ موی شرابی روشن یا هایلایت قرمز روشن شما را مطابق با آخرین مد روز نشان می دهد. در کل اگر پوست شما برنزه و تیره هست از تناژهای روشن رنگ قرمز بهره ببرید و ترجیحا از هایلایت های شرابی روشن استفاده کنید.

شرابی آلبالویی

رنگ مو شرابی مسی محبوب ترین رنگ در میان خانم ها

رنگ مو شرابی مسی از جمله تناژ رنگ مو قرمزی است که توسط خیلی از خانم ها برای استایل خود استفاده می شود. این رنگ مو استایلی فوق العاده جذاب را برای شما رقم می زند و با موهای فر و موج دار هماهنگی بسیار زیادی دارد. اگر دوست دارید که به موهای خود کمی انرژی و زیبایی بدهید، مطمئنا این رنگ مو برای شما مناسب است.

شرابی روشن مسی

رنگ مو شرابی مسی خود دارای دو مدل تناژ تیره و روشن است. معمولا خانم ها در فصل های گرم سال از رنگ مو مسی روشن و در فصل های سرد سال از رنگ مو مسی تیره استفاده می کنند.

رنگ مو شرابی شاه بلوطی

خانم هایی که بیشتر علاقه دارند رنگ مو شرابی آنها طبیعی تر باشد، برای استایل خود رنگ مو شرابی شاه بلوطی را انتخاب می کنند. این رنگ مو را می توانید به صورت آمبره از تیره به روشن و همچنین برای پایین موها و چتری های خود نیز استفاده کنید. اگر پوستی تیره مانند گندمی و سبزه و یا پوست برنزه دارید این رنگ مو بسیار ظاهر شما را جذاب و زیبا می کند.

شرابی شکلاتی

رنگ مو قرمز شرابی

با رنگ مو قرمز شرابی شما جذابیتی فوق العاده و بیشتر از همیشه را در استایل خود خواهید داشت. این رنگ مو علاوه بر پوست های روشن برای پوست های متوسط نیز مناسب است. رنگ مو قرمز شرابی از جمله رنگ هایی است که زودتر از بقیه از روی موی شما شسته می شود.

شرابی ماهاگونی

برای نگهداری این رنگ حتما از شامپو رنگ های مخصوص آن استفاده کنید. همچنین همراه با داشتن این رنگ مو از محصولات مراقبت مو، نرم کننده ها و سرم های مو برای کم کردن آسیب های رنگ مو بهره ببرید.

شرابی روشن قرمز

رنگ مو قرمز بورگاندی

رنگ مو قرمز بورگاندی ترکیبی از تناژهای مختلفی مانند قرمز مایل به قهوه ای، شرابی توت فرنگی، قرم متمایل به نارنجی، قرمز متمایل به بنفش، آبی و یا رنگ مو شرابی کبود و قرمز دارچینی است. رنگ مو قرمز بورگاندی نوعی رنگ قرمز تیره است که به سمت رنگ قهوه ای یا بنفش و در واقع ترکیبی از تناژهای مختلف قرمز متمایل می شود.

شرابی بادمجونی بورگاندی

خانم هایی با پوست روشن بهتر است از تناژهای مسی براق و قرمز توت فرنگی برای رنگ مو بورگاندی خود استفاده کنند. ترکیب این رنگ ها باعث می شود صورت آنها رنگ پریده به نظر نیاید. همچنین در این ترکیب موی خود با پوست روشن از رنگ شرابی تیره دوری کنید. برای هرچه زیباتر شدن این رنگ مو خانم های با پوست روشن و سفید از تناژهای رنگ متوسط قرمز بهره ببرند.

شرابی بورگاندی

از تناژهای تیره رنگ شرابی استفاده نکنید زیرا رنگ پوست شما را زرد نشان می دهد. برای خانم هایی با رنگ پوست متوسط و تیره جهت داشتن رنگ مو قرمز بورگاندی ترکیب رنگ هایی مانند شرابی بلوطی فوق العاده است.

رنگ موی شرابی بادمجونی

مدل مو مناسب برای رنگ مو شرابی

اما پس از آنکه رنگ مو مناسب برای خود را انتخاب نمودید در رابطه با رنگ مو شرابی ، نوع مدل موی شما نیز بسیار مهم و تاثیر گذار است. در این قسمت به مدل موهای مناسب برای رنگ موی شرابی می پردازیم. اگر می خواهید که موهای شما کوتاه باشد، زیباترین و مناسب ترین مدل مو کوتاه برای رنگ موی شرابی مدلی است که قسمت پشت مو کوتاه بوده و هر چه به سمت جلوی مو می رویم موها بلند تر شود.

مدل های رنگ موی شرابی

پشت موهای شما به گونه ای کوتاه شود که قسمت گردن مشخص باشد و همچنین بلندی قسمت جلوی مو تا زیر گوش بیاید.

این مدل مو از جمله جدیدترین ترند مدل مو بوده و بسیاری از مدل ها و هنرپیشه های معروف این مدل مو را برای خود انتخاب کرده اند. همچنین مدل مو زنانه دیگری که برای رنگ مو شرابی مناسب است، مدل مویی است که در آن یک سمت مو بلندتر از سمت دیگر باشد. اگر علاقه ای به کوتاه کردن موهای بلند خود ندارید، مدل مو صاف و یک دست نیز برای موهای قرمز رنگ زیبا است.

شرابی تیره با هیلایت های قرمز روشن

هایلایت شرابی مسی

مدل آرایش و میکاپ مناسب برای رنگ مو قرمز

همراه با رنگ مو شرابی مدل و رنگ آرایش شما نیز اهمیت زیادی دارد. داشتن آرایشی متناسب با این رنگ باعث زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر استایل شما می شود. شاید آرایش مناسب برای رنگ مو شرابی کمی سخت باشد.

شرابی روشن رنگ مو

رنگ مو شرابی بادمجانی

می توان گفت مناسب ترین رنگ میکاپ برای رنگ مو شرابی همان رنگ قرمز است. رژ لب قرمز مات و صورتی کمرنگ استایلی زیبا همراه با این مدل مو را به شما می دهد. از سایه های تیره خاکستری ، دودی و استایل اسموکی در تکمیل میکاپ خود بهره ببرید.

مطلب مرتبط : همه چیز درباره رنگ مو دودی ASH

( هنرپیشه نقش ملیساندره در گیم آو ترونز با موهای شرابی بادمجانی )

( هنرپیشه نقش ملیساندره در گیم آو ترونز با موهای شرابی بادمجانی )

( که که پالمر با موهای بافته به رنگ شرابی بورگاندی )

( که که پالمر با موهای بافته به رنگ شرابی بورگاندی )

( لی لی کالینز با موهای کوتاه شرابی ارغوانی )

( لی لی کالینز با موهای کوتاه شرابی ارغوانی )

( کیتی پری زیبا با موهایی به رنگ شرابی روشن )

( کیتی پری زیبا با موهایی به رنگ شرابی روشن )

( کری واشنگتن با موهای فرفری زیبا به رنگ شرابی بنفش و مشکی )

( کری واشنگتن با موهای فرفری زیبا به رنگ شرابی بنفش و مشکی )

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا