گوناگون

اینستاگردی آذرماهی با سلبریتی های ایرانی

اینستاگردی

اگر دوست دارید در جریان سبک زندگی دیجیتالی و جدید ترین نوشته های سلبریتی های دنیای موسیقی، سینما و ورزش ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار بگیرید و پر بیننده ترین تصاویر چند روز اخیر را از متن و حاشیه زندگی شخصیت های معروف مشاهده کنید، اینستاگردی این هفته لوکس تهران شما را با پست های شماری از معروف ترین صفحات ایرانیان در این شبکه اجتماعی عکس محور آشنا می کند.

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

چه خبر از ارتش بهنوشی ها؟

بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان یکی از فعال ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام بوده و شمار مخاطبانش از مرز ۶ میلیون نفر فرار تر رفت. گفته می شود که حداقل یک سوم کاربران ایرانی این شبکه، فالور صفحه بهنوش هستند که مخاطبانش را ارتش بهنوشی ها می نامد. بهنوش ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۱۹۰۰ پست به اشتراک گذاشته که نشان می دهد او اهمیت زیادی به اطلاع رسانی اینستاگرامی از متن و حاشیه زندگی اش دارد. در ادامه نگاهی داریم به پر بیننده ترین پست های بهنوش.

اینستاگردی با بهنوش بختیاری

(در جمع معلولین وحدت. استایل جدید بهنوش بختیاری در سفر به شهر مشهد مقدس)

(تئاترم تئاترای رفیقای ما….رفتم کار سوسن پرور رفیق نازنینم رو دیدم و یه دفعه به عنوان بازیگر رفتم رو صحنه شون و تقاضای هایلایت کردم….سورپرایز جالبی شد وتماشاچیا خوششون اومد…اگر زن هستی که اینکارو از دست نده..اگر آقا هم هستی برات بد نیس این نمایش..هایلایت در تئاتر باران..ساعت هفت شب… این عکس را بهنوش در کنار خانم سوسن پرور گرفت)

)  همراه با تینا افشارگریمورشخصی و نازنینم….امروز سالگرد همکاریمون بعد ازشش سال. شل و پلتونیم)

(مردم عزیز شیراز فردا به یاری خدا در برنامه خوشا شیراز مهمان خونه هاتونم… اینجا پشت صحنه فیلم اقای سانسوردر نقش هاله دیباج گریم از خانم سمانه مرادپور طراح: سرکارخانم مهری شیرازی)

چه خبر از ترانه علیدوستی؟

صفحه ترانه علیدوستی هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان مدتی هک شده بود که گویا با همت هکرهای کلاه سفید برگشت و تیک آبی هم دریافت کرد.

ترانه علیدوستی

(یکی از پست های پر مخاطب ترانه علیدوستی که در پشت صحنه شهرزاد ۲ گرفته است و زیر این بوس نیم میلیون لایکی نوشت: تو مثل شب در کوهستان اصیل و گیرایی تو مثل کوهستان در شب والایی. تولدتوت مبارک)

(سلام. صفحه هک شده بود که رفع و رجوع شد. دیگه تیک آبی داریم; دست باعث و بانیش درد نکنه 🙂 این باقلوا هم دیگه یاد گرفته من رو ماچ میکنه. و من هلاک میشم. )

ترانه عیلدوستی با وجود ۵ میلیون فالور، دیر به دیر پست هایی را در صفحه اش میگذارد که در چند مورد اخیر که در بالا مشاهده کردید، امکان درج کامنت را غیر فعال کرد. او را در این نشانی مشاهده کنید. پس از اینستاگردی با ترانه، سراغ صفحه پر بیننده مهناز افشار می رویم که از زمان به دنیا امدن فرزندش لیانا، مخاطبان بسیاری پیدا کرده  است.

اینستاگردی با مهناز افشار

مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان اکنون با بیش از ۶.۵ میلیون فالور، پر فالورترین صفحه ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار دارد. مهناز افشار معمولا متن و حاشیه و پشت صحنه فیلم هایی که در انها ایفای نقش میکند را در پست هایی در صفحه خود به اشتراک میگذارد و بر خلاف فشن شماری از هنرپیشه های زن سینمای ایران، علاقه ای به معرفی طراح لباس و عکاس فوتوشوت  هایش ندارد!

(ما الیور تویست ها و مهمانان عزیز)

اینستاگرام مهناز افشار

(سکانسی از فیلم سینمایی دارکوب- به کارگردانی بهروز شعیبی عزیز- برای جشنواره آماده نمایش شد

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا