استایل و مد آقایان

کلکسیون لباس مردانه پاییزی و زمستانی رالف لارن

لباس مردانه پاییزی و زمستانی رالف لورن

کلکسیون لباس مردانه رالف لارن

در دنیای مد و لباس مردان، یکی از مطرح ترین نام ها، رالف لارن ، برند معروف آمریکایی است که بخشی از سبک زندگی لاکچری گردها را در نقاط مختلف دنیا به خود اختصاص داده و انواع و اقسام پوشاک آقایان را شامل می شود. طرح های متفاوت با رنگ بندی فاخر و جذاب رالف لارن مردان سبب شده تا طرح های گوناگون خانه مد آقای رالف لارن میلیاردر، همواره در کانون توجه آقایان خوش پوش و جنتلمن های شیک گرد قرار بگیرد.

سرویس مد گردی لوکس تهران برای بررسی جدید ترین طرح های پاییزی این برند در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، مروری داشته بر ۵۰ طرح جدید لباس آقایان تا با رنگ و نقش های گوناگون پاییزی از ژاکت و کت و شلوار گرفته تا جلیقه و لباس خانه و خیابان آشنا شویم.

کلکسیون لباس مردانه پاییزی رالف لورن

(با مراجعه به سایت رالف لارن میتوانید در جریان جدید ترین طرح ها و استایل ها و برنامه خانه مد این برند معروف آمریکایی در حوزه لباس های هوشمند و نوآورانه ۲۰۱۸ قرار بگیرید. )

اگر میخواهید با شیوه خرید از رالف لارن آشنا شوید، به این گفتار مراجعه کنید که شما را با جدید ترین طرح ها و مدل های رونمایی شده در اینستاگرام رالف لارن با حضور سلبریتی های دنیای سینما آشنا می کند.

حتما بخوانید : بیوگرافی رالف لورن

با رالف لارن گردی پاییزی دنیای مد و لباس آقایان همراه ما باشید.

(بیش از ۱۲ درصد کل کاربران اینستاگرام، فالور صفحه رسمی این برند در این شبکه هستند که بیش از ۳۶۰۰ عکس از طرح ها و متن و حاشیه فعالیت های این برند مطرح دنیای مد و لباس بانوان و آقایان را به اشتراک گذاشته است)

لباس مردانه رالف لارن ؛ تی شرت

( در  تصویر بالا، ۳ مورد از ده ها تی شرت مدل classic  و Custom slim این برند را مشاهده می کنید که رنگ بندی های گوناگونی دارد)

(در تصویر بالا، یکی از تی شرت های  ۱۰۰ درصد کتان آستین کوتاه رالف لارن طرح پاییزی-زمستانی NAVY را شاهد هستیم که یکی از پر فروش های  این طرح بوده و برای مشاهده سایز بندی های ۴ گانه آن به بخش CUSTOM SLIM FIT MESH POLO مراجعه کنید)

(در تصویر بالا، رنگ بندی های متنوع تی شرت طرح نیروی دریایی این برند را مشاهده می کنیم که آرم پولو و آرم تکمیلی در سمت چپ آن درج شده است )

(در تصویر بالا، ۳ طرح HAMPTON COTTON JERSEY  و ELK RIDGE  و TOUR JACKET را از چپ به راست شاهد هستیم که یکی از گران ترین تی شرت های رالف لارن در کلکسیون پاییزی-زمستانی ۲۰۱۷ است و بیش از ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده است)

(تصویری از سه تی شرت با ۴۰ درصد تخفیف این برند که از کلکسیون PINK PONY کلاسیک و پراید است و به دلیل تخفیف قابل توجه، با استقبال هواداران این برند مواجه شده است. داستان پینک پونی را اینجا مشاهده کنید که طرح حمایتی این برند معروف دنیای مد و لباس است)

(تصویر ۳ تی شرت پلاس سایز رالف لارن در کلکسیون پاییزی-زمستانی که از راست به چپ: INDIGO COTTON, CLASSIC FIT و MESH POLO نام دارد و برای کسانی که قد بلند و استایل چاق دارند گزینه خوبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رنگ بندی و جنس این لباس ها به این نشانی مراجعه کنید)

(از کلکسیون پاییزی و زمستانی این برند در سال ۲۰۱۷ در مجموعه PURPLE LABEL شاهد ۳ طرح فوق هستیم که از گران ترین تی شرت های طرح زمستانی این برند معروف پوشاک معرفی شده و بیش از ۳۰۰ دلار قیمت دارد. البته رنگ بندی متنوع و جنس خوب با دوام بالا و امکان شست و شوی راحت سبب شده تا لاکچری گردها، از این مجموعه به خوبی استقبال کنند. این مجموعه با لوگو Pique همراه شده است که بین ۴ تا ۱۵ رنگ مختلف داشته )

(برای کسانی که دوست دارند از کلکسیون پاییزی و زمستانی تی شرت های رالف لارن انتخابی ارزان و با کیفیت در طرح های مختلف در اختیارداشته باشند، طرح های GOLF و RLX را توصیه می کنیم که در تصویر بالا ۳ رنگ بندی آن را مشاهده میکنید. )

(در بالا، سه طرح از مجموعه کلکسیون پاییزی زمستانی ۲۰۱۷ رالف لارن را شاهد هستیم که نسبت به بقیه تی شرت هایی که در بالا معرفی شد، قیمت کمتری دارد و استایلی رسمی تر بوده و در طرح های RLX GOLF قرار دارد. )

( تی شرت های بالا برای برند پوش هایی که علاقمند به طرح های ارزان قیمت هستند، انتخاب خوبی از کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن در مجموعه SLIM FIT است که زیر ۸۰ دلار قیمت گذاری شده است و در این صفحه اطلاعات جنس و رنگ بندی های محدود آن ارائه شده است)

برای مشاهده همه طرح هایی که در کلکسیون پاییزه و زمستانی رالف لارن برای تی شرت مردان ارائه شده است به این نشانی بروید که شما را با طرح ها و رنگ بندی های متنوع پولو آشنا می کند.

لباس مردانه رالف لارن ؛ سویشرت های با کلاه و بدون کلاه

(تصویر سویشرت های کلکسیون پاییزه و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که سه طرح floral, weathered و SPA را شاهد هستیم که جنس نخ و با کلاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح های ارزان قیمت رالف لارن به این نشانی بروید)

(تصویر سویشرت و پولو طرح پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که جنس کتان بوده و طرح های زیپ دار و POLO BEAR است و بیش از ۱۸۰ دلار قیمت گذاری شده است. )

(علاقمندان سویشرت های کلاه دار با رنگ بندی های گرم جذاب میتوانند از کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ استفاده کنند که جنس های پشیمی و کتان کلاه دار بود و البته بین ۱۸۵ تا ۲۴۵ دلار قیمت گذاری شده است. برای اطلاعات از تخفیف ۴۰ درصدی این محصولان به این نشانی مراجعه فرمایید)

(تصویر بالا از کلکسیون سویشرت های پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷، ما را با طرح های زیپ دار، کلاه دار ، بدون کلاه و کتان این برند معروف که ارزان ترین طرح ها را نشان می دهد، آشنا می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره سویشرت های کلاه دار کتان رالف لارن به این لینک بروید)

(در تصویر بالا، از کلکسیون پاییزی زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷،با گران ترین سویشرت های کلاه دار این برند مطرح آمریکایی آشنا می شویم که بین ۳۵۰ تا ۶۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این ۳ مورد از طرح های RRL بوده و جنس نرم و ظریفی دارد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی به این آدرس رجوع فرمایید)

(در تصویر بالا، سه مورد دیگر از سویشرت های با کلاه و بدون کلاه گران مجموعه پاییزی و زمستانی ۲۰۱۷ رالف لارن را شاهد هستیم که بین ۵۹۵ دلار تا ۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. طرح سمت چپ هم طرح WESTERN BEAR نام دارد که از گران ترین تولیدات مجموعه PURPLA LABEL است. )

(اگر به دنبال سویشرت های با کلاه و پولور های کتان جرسی کلکسیون پاییزی زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ هستید  ۳ مورد تصویر بالا شما را با ارزان ترین طرح ها و نقش های این برند مطرح آشنا می کند که زیر ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید که طرح های بدون زیپ و دکمه را نشان می دهد)

برای مشاهده کلیه طرح های سویشرت با کلاه یا بدون کلاه رالف لارن ۲۰۱۷ به این آدرس مراجعه کنید.

لباس مردانه رالف لارن ؛ کلکسیون ژاکت و کت و کاپشن

(در تصویر بالا، ۳ طرح از کلکسیون پاییزی و زمستانی ۲۰۱۷ کاشپن و کت اسپورت برند رالف لارن را شاهد هستیم که بین ۲۰۰ تا ۴۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. سایت رسمی این برند برای فروش این ۳ طرح، تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته است)

(در تصویر بالا، از سمت راست به چپ: بادگیر قهوه ای، کت خیابانی اسپورت سورمه ای و آیکونیک ژاکت مشکی رنگ رالف لارن از مجموعه پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ میلادی را شاهد هستیم که به ترتیب، ۱۴۵، ۴۹۵ و ۵۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. اطلاعات فنی و مشخصات جنس و رنگ بندی های این ۳ طرح گران قیمت این برند را اینجا تماشا کنید)

(تصویر سمت راست مربوط به طرح SUEDE DOWN رالف لارن است که رنگ بندی و طرح جذابی برای لاکچری گردهای پاییزی دارد و ۱۱۹۵ دلار قیمت گذاری  شده که با ۴۰ درصد تخفیف ژانویه به فروش می رسد. در تصویر وسط نیز کاپشن پاییزی سورمه ای ۱۹۸ دلاری را شاهد هستیم که در کنار آن، کاپشن کلاه دار با خانه های راه راه تیره و روشن را مشاهده میکنیم که ۲۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. )

(در ۳ تصویر بالا که از مجموعه کلکسیون پاییزی زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ در بخش کاپشن است، گران ترین قیمت متعلق به ICONIC G-1 BOMBER است که ۱۱۹۵ دلار قیمت گذاری شده و طرح سمت چپ است. دو طرح دیگر ۱۸۵ دلار قیمت گذاری شده است که با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می شود. )

(تصویر ۶ طرح جذاب و رنگارنگ و شیک رالف لارن از مجموعه پاییزی و زمستانی کت و کاپشن های ۲۰۱۷ که بادگیر و کت های گران قیمت این برند مطرح بوده و بین ۵۹۵ تا ۱۰۹۵ دلار قیمت گذاری شده و ۴۰ درصد تخفیف برای خرید آن ها در اختیار ژانویه گردها قرار داد. )

(اگر علاقمند به بارانی های گرم زمستانی شیک یا ژاکت های شیک خاص هستید، طرح های پشم شتر و بامبر کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ را توصیه میکنیم که ۲۴۹۵ دلار و ۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده است و در OFF ژانویه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می شود. ژاکت ضد آب رالف لارن هم در سمت چپ ارایه شده که ۳۸۵ دلار است و اکنون میتوان ۴۰ درصد تخفیف از ان دریافت کرد. )

(اگر به دنبال طرح های پاییزی و زمستانی کت های اسپورت و کاپشن های ارزان شیک هستید، ۳ طرح بالا انتخاب خوبی خواهد بود که طرح کتان رالف لارن را شامل می شود.)

(در تصویر بالا، ۳ طرح کت از کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ میلادی را شاهد هستیم که از مجموعه RRL بوده و بین ۱۹۰۰ تا ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است و از گران ترین طرح های کت و کاپشن این برند مطرح محسوب می شود.)

(۶ طرح از کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که ما را با ۳ نوع جلیقه پاییزه مدل: DENIM, DOWN , LIMITED EDITION آشنا می کند که ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است. تاپ کت های ضد آب این برند هم از کلکسیون RRL بوده و بین ۲۲۰۰ دلار تا ۹۹۰ دلار قیمت دارد. )

(تصویری از طرح های پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ از اورکت های جذاب پشمی و ضد آب که بین ۹۹۰ تا ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است. )

(تصویری از یکی از اورکت های لاکچری آستین بلند ۷۲ درصد پشمی و ۱۸ درصد نایلونی و ۱۰ درصد کتان رنگارنگ و شیک کلکسیون پاییزی و زمستانی ۲۰۱۷ رالف لارن که از طرح LIMITED EDITION RANCH  است. قیمت این لباس ۲۲۰۰ دلار اعلام شده است . در تولید این اورکت جذاب، از متریال عالی ایتالیایی و اسپانیایی استفاده شده است)

لباس مردانه رالف لارن ؛ پیراهن های یقه ای مردانه پاییزی

( تصویر بالا، پیراهم های کتان و تاکسیدو کلکسیون پاییزی زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ را نشان می دهد که بین ۱۲۵ تا ۱۶۵ دلار قیمت گذاری شده است و نوع کراوات های مرتبط با هر یک نیز به توصیه رالف لارن ارائه گردید. )

(تصویری از ۶ پیراهن روشن کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که ما را با DRESS SHIRT های جذاب این برند با قیمت های ارزان زیر ۱۴۰ دلار آشنا می کند که همگی از جنس کتان است. )

( تصویری از طرح های مختلف پیراهن یقه دار مردانه کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که ما را با استایل های: SLIM FIT و REGENT STRIPPED آشنا کرده و همگی ۱۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. برای مشاهده مشخصات فنی این طرح ها به این نشانی رجوع کنید)

( افرادی که دوست دارند طرح های جذاب و رنگارنگ پیراهن های یقه دار کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ را با قیمت های ارزان مشاهده کنند، ۳ طرح بالا توصیه می شود که همگی زیر ۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده و رنگ بندی های متنوع داشته و طرح : POPLIN, TUXEDO هستند و با ۴۰ درصد تخفیف هم در اختیار خریداران است. )

( رنگ بنفش یکی از رنگ های خاص است که در کلکسیون طرح های پاییزی توسط فشن بلاگرها و مد نویس های ۲۰۱۷ توصیه شده است. رالف لارن در طرح پیراهن های مردانه پاییزی و زمستانی، این رنگ ها را عرضه کرده و رنگ های کراوات مربوطه را نیز پیشنهاد می کند. هر سه طرح از مجموعه BIG & TALL بوده که ما را با طرح های EASY CARE و راحت این برند آشنا می کند و ۱۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. برای آگاهی از مشخصات فنی این پیراهن های راحت به این لینک مراجعه فرمایید)

( یکی از طرح های جذاب مخصوص لاکچری گردها را باید کلکسیون PURPLE LABLE رالف لارن دانست که در تصویر بالا، ۳ مدل از آن را شاهد هستیم و رنج قیمتی بین ۴۲۵ دلار تا ۶۵۰ دلار را شامل می شود. برای مشاهده رنگ بندی و مشخصات فنی به این نشانی بروید)

لباس مردانه رالف لارن ؛  کت های اسپورت و دو دکمه (BLAZER)

(تصویر ۳ مدل از کلکسیون کت های اسپورت و دو دکمه طرح های پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ را شاهد هستیم که از طرح های BEAR JACUQARD, MORGAN VELEVET و MORGAN CORDUROY را شامل شده و به ترتیب از راست به چپ: ۹۹۵ و ۵۹۵ و ۴۰۵ دلار قیمت گذاری شده است. برای اطلاعات فنی و سایز و اندازه های موجود به این آدرس بروید)

(تصویری از کلکسیون های پاییزی و بهاره رالف لارن ۲۰۱۷ را با مدل هایی رنگارنگ از کت های اسپورت دو دکمه شاهد هستیم که که طرح هایی از: MORGON LINEN, MORGON PATCHWORK و MORGON NAVY  را شامل می شود و به ترتیب : ۵۳۹ و ۱۴۹۵ و ۴۰۵ دلار از راست به چپ قیمت گذاری شده است. )

(تصویری از کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ که ما را با جلقه و کت مشکی جذاب و کت دو دکمه مجموعه RRL آشنا می کند و جنس پشمی مرغوب دارند. قیمت ها بین ۴۹۰ تا ۱۰۹۰ دلار متغیر است. برای اطلاعات بیشتر درباره POLO DOESKIN به این نشانی بروید)

(اگر به دنبال طرح های جذاب و تلفیقی از کتان و پشم در کلکسیون پاییزی  و بهاره این برند در سال ۲۰۱۷ در عرصه کت های اسپورت و دو دکمه ای هستید از مجموعه RRL که در تصویر بالا نمایش داده شده استفاده کنید. اورکت تاکسیدو وسترن با قیمت ۱۶۰۰ دلار و سویت ژاکت ایندیگو وسترن با ۱۱۹۰ دلار از جمله گران ترین مدل های این مجموعه هستند)

(اگر به دنبال طرح های لاکچری و شیک و البته گران کلکسیون پاییزی و زمستانی کت های رالف لارن ۲۰۱۷ هستید از مجموعه PURPLE LABEL استفاده کنید که شمار را به جشنواره طرح های سیلک و پشمی رسمی CORDUROY ۲۹۹۵ دلاری و ساتین تاکسیدو ۱۴۰۰ دلاری و سیلک جکوارد دینر ۴۹۹۵ دلاری می برد)

حتما بخوانید : جنتلمن های تاکسیدو پوش حتما بخوانند !

(کلکسیون طرح های روشن کت های اسپورت پاییزی و زمستانی این برند در سال ۲۰۱۷ که از مجموعه PURPLE  LABEL  بوده و همگی ۱۷۹۵ دلار قیمت گذاری شده است و جنس پشمی دارد. )

لباس مردانه رالف لارن ؛ شلوارهای جین

(تصویر ۳ طرح از کلکسیون پاییزی و زمستانی شلوارهای جین رالف لارن ۲۰۱۷ که ما را با ۳ طرح : VARICK SLIM, SULLIVAN SLIM و VARICK STRAIGHT آشنا می کند. از راست به چپ: ۹۸ دلار و ۱۲۵ دلار و ۲۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. )

(تصویری از کلکسیون طرح شلوارهای سولیوان جین مجموعه پاییزی و زمستانی رالف لورم ۲۰۱۷  که ۱۶۵ دلار تا ۱۹۸ دلار قیمت گذاری شده است. برای مشاهده مشخصات فنی و رنگ بندی و سایز آن به این آدرس رجوع کنید)

(۳ طرح از مجموعه مدل های HAMPTON کلکسیون پاییزی و زمستانی رالف لارن ۲۰۱۷ را شاهد هستیم که ۸۹ دلار قیمت دارد و از ارزان ترین طرح های جدید این شرکت به شمار می رود. برای آگاهی از طرح و سایز و رنگ بندی و مشخصات کیفی آن به این آدرس رجوع کنید)

گشتی در رالف لارن

یکی از بخش های پر بیننده سایت رالف لارن را میتوان به بخش پیاژمه و لباس های راحتی بلند خانه و استایل های خیابانی معمولی رالف لارن برای مردان دانست که ده ها نوع از کلکسیون پاییزی و زمستانی آن در این نشانی در دسترس علاقمندان است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در سمت چپ صفحه، بخشی برای سورت طرح ها و مدل های این بخش ارائه شده است که میتواند بر اساس TYPE و BRAND و اندازه به مشاهده اطلاعات پرداخت.

از جمله بخش های پر مخاطب این برند که همواره مشتریان و هواداران لاکچری گرد و خاص پسند خود را با طرح های خلاقانه ای از کلکسیون های مختلفش آشنا می کنید بخش NEW ARRIVALS است که برای تماشای مدل های جدید به این آدرس رجوع کنید.

در این بخش کلکسیونی از پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و اکسسوری های مردانه و زنانه و لباس های مجلسی و خیابانی در رنگ ها و اندازه های مختلف که جدیدا به خط تولید و فروش رالف لارن اضافه شده است معرفی می شود.

از دیگر بخش های پر بیننده سایت این برند میتوان به بخش HOME‌ اشاره کرده که در واقع جشنواره ای از تولیدات رالف لارن برای دکوراسیون خانه لاکچری گردها و هواداران این برند معروف دنیای مد و لباس آمریکایی است. اطلاعات بیشتر را در این قسمت دنبال کنید.

(تصویر بخش های ۳۰ گانه قسمت دکوراسیون خانه محصولات رالف لارن )

این بخش شامل مواردی است که برای دریافت ایده و آشنایی با ذهن خلاق طراحان خانه مد رالف لارن برای دکوراسیون منزل و آنچه از پذیرایی تا اتاق خواب و پاسیو و میز نهار خوری نیاز است را در معرض دید عموم قرار می دهد. ست های رختخواب، پتوها، کوسن ها و بالش ها و همچنین لوازم پایه اتاق خواب در بخش BEDDING ارائه شده است.

(تصویری از بخش محصولات اتاق خواب این برند)

برای کسانی که به طراحی و دکوراسیون داخلی حمام علاقمند هستند، محصولات متنوع این برند را در بخش BATH مشاهده کنند که از حوله تا شمع و جا رختی را شامل می شود. سیستم های روشناسی جذاب با طرح های چوبی و غیر چوبی رالف لارن را هم میتوانید در بخش DECOR مشاهده کنید.

(تصویری از بخش لوازم حمام برند رالف لارن )

اگر برای طراحی دکوراسیون میز شام و اکسسوری های روی آن و همچنین بطری ها و لیوان های شیشه ای به دنبال ایده و طرح های جدید هستید، به بخش DINING رجوع کنید.

اگر میخواهید در آستانه سال نو میلادی به دوستان و آشنایان خود در آمریکای شمالی یا اروپا، هدایایی با برند رالف لون بدهید، به بخش GIFT مراجعه کنید که مجموعه ای از هدایای جالب و فانتزی را در رنج قیمتی گوناگون در اختیار شما قرار می دهد. هدایایی ویژه آقایان، بانوان، کودکان، دکوراسیون خانه و امثالهم در این قسمت ارائه شده است.

(فهرست موضوعات بخش هدایای سایت)

(بخش هدایای رالف لارن برای ۶ گروه کلکسیونی از محصولات را آماده کرده است)

(یکی از خلاقیت های جالب بخش هدایای سایترسمی این برند ، ارائه پیشنهادهای هیجان انگیز برای علاقمندان به کادو دادن کریسمس ۲۰۱۸ بر اساس رنج های قیمتی گوناگون است. مثلا میتوان به صدها هدیه جذاب با قیمت زیر ۱۵۰ دلار با بسته بندی ویژه کریسمس دسترسی پیدا کرد)

(کارت های هدیه رالف لارن از جمله هدایای ارزان و جذاب این برند معروف پوشاک آقایان و بانوان لاکچری است که در ایام کریسمس با استقبال صدها هزار هوادارش در سراسر جهان مواجه می شود)

برای استفاده از خدمات سایت می بایست در سایت ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور در اختیا رداشته باشید. برای این کار به بخش MY ACCOUNT مراجعه کنید. حتما نیاز نیست نشانی خارج آمریکا وارد کنید. میتوانید نشانی یکی از دوستان و آشنایان خود که مقیم اتحادیه اروپا یا آمریکا هست را وارد کرده و در زمان خرید اینترنتی نیز مشخصات کارت اعتباری ارزی خود یا دوستان را وارد کنید.

به دلیل اینکه اجناس چه با تخفیف چه بدون تخفیف این برند به ایران ارسال نمی شود، میتوانید خرید را انجام داده و از انها بخواهید به نشانی شما در داخل ارسال شود. با توجه به اینکه رالف لارن در ایران نمایندگی رسمی ندارد، محصولات با تخفیف بالا این برند لاکچری میتواند حتی با احتساب هزینه پست، صاحب محصولات پوشاک شیک با قیمت باورنکردنی شوید.

اگر محصولی را از این برند خریداری کردید و برای شما ارسال شد و پس از مدتی از خرید پشیمان شدید، امکان مرجوع کردن محصول هست. شرایط مربوطه را در بخش RETURN مشاهده کنید. اگر در استفاده از خدمات و محصولات این برند مطرح با پرسشی روبرو شدید، میتوانید با مراجعه به بخش پاسخ به سوالات متداول یا FAQ  در جریان پاسخ به سوال احتمالی خود قرار بگیرید.

(تصویری از پیراهن هوشمند رالف لارن که با همکاری شرکت کانادایی OMSIGNAL در سال ۲۰۱۵ میلادی رونمایی شد و ورود لاکچری گردها به دنیای دیجیتال فشن را در طراحی و تولید پیراهن بیومتریک نشان داد)

اگر علاقمند به دنیای خلاقیت و نوآوری این برند محبوب  هستید باید بدانید که این شرکت در زمینه پوشاک هوشمند (smart clothing) فعالیت های زیادی را در دستور کار قرار داده است که سال گذشته از پیراهن بدون یقه سنسور دار ۲۹۵ دلاری خود رونمایی کرد. این پیراهن امکان بررسی ضربان قلب و میزان دم و باز دم و بررسی درجه حرارت افراد را انجام میدهد و نتایج را به اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراه ارسال می کند. اطلاعات بیشتر را اینجا دنبال کنید که برای علاقمندان به استارت آپ های عرصه فشن و مدهای پوشیدنی میتواند نکات جالبی را از یک برند لاکچری به همراه داشته باشد.

درس هایی از رالف لارن

  • اگر به عنوان دانشجوی طراحی مد و لباس این گفتار را مطالعه کردید، ایده های خلاقانه این طراح مد در انتخاب طراح پارچه، رنگ و نقش آن برای لباس آقایان در گروه های سنی مختلف را بررسی و ارزیابی کنید.
  • اگر به عنوان علاقمند به استارت آپ های دیجیتالی مخاطب این گفتار شدید، به مطالعه بر روی نوآوری های پوشیدنی در رفتار سازمانی کارآفرین رالف بپردازید.
  • اگر به عنوان طراح سایت و فعال کسب و کار فشن این گفتار را مطالعه کردید، ساختارهای طراحی و اطلاع رسانی محصولات و خدمات رالف لارن را به زبان های گوناگون بررسی کنید تا ایده های نابی را برای این حوزه بدست آورید.
  • اگر به عنوان علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه مد و لباس قصد فعالیت دارید، آسیب شناسی فعالیت های سنتی رالف لارن و ترغیب به کسب و کار دیجیتالی را مورد ارزیابی و SWOT آنالیز قرار دهید تا نقاط قوت و ضعف آن را که ایده های خوب در اختیار کارآفرینان جوان قرار می دهد را شناسایی کنید.
  • اگر به عنوان ناشر و نویسنده فعال در عرصه مد و لباس و هنر این گفتار را مطالعه کردید، بازار نشر ایران نیازمند تالیفاتی درباره خلاقیت و نوآوری سازمان فشن رالف لارن و تحلیل فعالان خانه مد اوست. چنین ظرفیت هایی را بررسی و مورد کاوش قرار داده تا محصولات مکتوب را در اختیار عاشقان مد و لباس و لاکچری گردی به خصوص دانشجویان عرصه طراحی لباس و پوشاک و بازاریابی مد قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا