گوناگون

اینستاگردی لوکس تهران : از استایل جنیفر تا دستپخت لیلا علی

اینستاگردی تیلور سویفت

یکی از برنامه های همیشگی لوکس تهران، بررسی جدید ترین نوشته های دیجیتالی سلبریتی های ایرانی و خارجی عرصه سینما، موسیقی، ورزش و فرهنگ است تا با پست های مختلف و به روز آنان در شبکه اجتماعی محبوب عاشقان مد و لباس و لاکچری و سفر (اینستاگرام) آشنا شویم. گزارش امروز اینستاگردی لوکس تهران، سری زده به جدید ترین پست های اینستاگرام سلبریتی های شرق و غرب تا از طرح ها و تصاویری که در روزهای اخیر بارگذاری کرده اند، مطلع شویم.

در اینستاگردی امروز ما همراه باشید که شما را به تماشای مد و لباس و سبک زندگی نوال الزغبی تا لیدی گاگا می برد.

اینستاگردی با JLO

جنیفر لوپز، هنرپیشه و فعال کسب و کار عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی، مدت ها است که با برند JLO نامی آشنا برای عاشقان مد و حامیان برندهای مطرح بوده و در آستانه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نیز تلاش کرده تا برای طرفدارانش، سورپرایزهای جالبی به ارمغان آورد. همچون گیفت هایی که رالف  لورن در اختیار میلیون ها طرفدارش در سراسر جهان قرار می دهد.

جنیفر در BIO اعلام کرده است که بزودی به شبکه تلویزیون NBC باز می گردد و علاقمندان به مشاهده برنامه های ایشان میتوانند ایشان را در این شبکه دنبال کنند. البته اینستاگرام ۷۰ میلیون فالوری وی در این نشانی در دسترس است.

اینستاگردی با جنیفر لوپز

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، عکس پاییز هزار رنگ و هزار نقش سنترال پارک نیویورک یکی از مقصدهای گردشگری رمانتیک نیویورکی ها است که در صفحه اینستاگرام جنیفر لوپز به اشتراک گذاشته شد. این تصویر، از داخل دفتر مرکزی برند JLO گرفته شده و جنیفر از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر آن استفاده کرد. این عکس بیش از ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

اگر میخواهید پاییز باور نکردنی نیویورک را در این روزها مشاهده کنید به هشتگ NYC بروید. بیش از ۸۸ میلیون عکس روی این هشتگ بارگذاری شده است. خیایان های نیویورک مثل وال استریت و خیابان پنجم، این روزها لوکیشن خوبی برای فشن بلاگرهای معروف جهان است.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید توسط یکی از فشن بلاگرهای مقیم نیویورک برای معرفی لباس نامزدی دست دوز در لوکیشن این شهر به اشتراک گذاشته شد که ۶ هزار لایک به همراه داشت)

(۶ تصویر از ۳۰۰ هزار عکسی که روی هشتگ خیابان پنجم نیویورک در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده و ما را با پاییز پایتخت مد نیویورک آشنا می کند)

(جنیفر لوپز بر خلاف تیلور سویفت و کیم کارداشیان، معتاد سلفی نیست اما در سفر به شهر میامی، در کنار یکی از دوستانش، سلفی فانتزی گرفت. جالب است که بدانید این سلفی در روزهای اخیر یکی از پر بیینده ترین سلفی های اینستاگرام است، چرا که بیش از ۲.۵ میلیون بار دیده شد)

(در تصویر بالا، فوتوشوتی دیدنی از لباس بلند پوشیده تیره جنیفر لوپز را با پس زمینه ای از شهر آسمانخراش ها (نیویورک) آمریکا مشاهده می کنیم که جنیفر از تگ گربه دوم برای آن استفاده کرد که گویا خبر از فیلمبرداری فیلم جدیدش در سال ۲۰۱۸ میلادی می دهد. وی از این هشتگ نیز برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد. شاید جالب باشد که بدانید این عکس جذاب جنیفر که استایل دسامبر ۲۰۱۷ ایشان را رونمایی کرد، بیش از ۱.۵ میلیون لایک و ۱۱ هزار کامنت از سوی هوادارانش در سراسر جهان دریافت کرد)

(در دو تصویر بالا که یکی سلفی های جنیفر از دفترش در یکی از آسمانخراش های نیویورک در پاییز ۲۰۱۷ است و دیگری هم سلفی فانتزی با یکی از دوستان، زمینه انتشار موضوعات مفهومی را برای وی فراهم کرده است. او می گوید: انچیزی که شما فکر میکنید اشتباه است، بعضا شما را به آنچه که انتظارش دارید می رساند)

(جنیفر لوپز با انتشار تصویر کفش پاشنه بلند سفید با کلمه GUESS خبر از حمایت از این برند معروف پوشاک بانوان می دهد)

(در این فوتوشوت پاییزی، جنیفر لوپز رسما از برند گس به عنوان سفیر تبلیغاتی اش خبر داد. موضوعی که در دنیای برند، با استقبال مد نویس ها روبرو شد و ۲ میلیون لایک به ارمغان داشت)

(تصویری از حضور جنیفر لوپز در شهر رویایی امارات متحده عربی (دوبی) که او را با لباس مرصع با سنگ های قیمتی در یکی از پرفرومنس ها نشان می دهد)

اینستاگردی با تیلور سویفت

۱۰۴ میلیون فالور برای خواننده صد و هشتاد سانتیمتری خوش چهره و خوش استایل آمریکایی  ها، وی را در فهرست پر بیننده ترین صفحات و سلبریتی های اینستاگرام قرار داده است. مقامی که به نظر می رسد آریانا گرانده از وی ربوده و روز به روز بر شمار مخاطبانش افزوده می شود. تیلور سویفت که با آلبوم REPUTAION دوباره غوغایی در استیج و بیلبوردها به پا کرد، . تیلور سویفت چند ماه پیش در آستانه انتشار آلبوم جدید، کلیه عکس های صفحه خود را پاک کرد و اکنون تنها ۸۷ عکس از هزاران عکس باقیمانده است. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که شما را در متن و حاشیه فعالیت های موسیقیایی و فشن تیلور قرار می دهد.

(تیلور سویفت با انتشار فوتوشوتی از لباس لاکچری جذابش که بر روی جلد مجله معروف VOGUE دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر شده است، با دریافت ۲ میلیون لایک چنین نوشت: Inescapable I’m not even gonna try. And if I get burned, At least we were electrified.(

(تصویری از پرفورمنس نوامبر ۲۰۱۷ میلادی تیلورسویفت و لباس و جواهرات ایشان که اخیرا  به تن کرده بود. وی  از این هشتگ برای دیده شده بیشتر  تصاویر استفاده کرد)

(این تصویر که اخیرا روی صفحه اینستاگرام تیلور سویفت بارگذاری شده است، وی را در یکی از پرفرومنس های غیر رسمی نشان می دهد. او از این هشتگ برای نمایش بهتر استفاده کرد)

(تیلور سویفت اخیرا ۱ دقیقه از پشت صحنه ظبط ترانه های آلبوم REPUTATION را منتشر کرد که بیش از ۴ میلیون بار دیده شد و با استقبال هواداران این چهره دنیای استیج مواجه شد. این فیلم را اینجا تماشا کنید)

(در ۶ تصویر بالا، واکنش های جهانی به انتشار موفقیت آمیز آلبوم   REPUTATION‌تیلور سویفت را شاهد هستیم که وی به صورت عکس روی اینستاگرامش به انتشار گذاشت)

چه خبر از جسیکا چستین

خانم چستین یکی از معروف های هالیوود است اما هنوز موفق به کسب جایزه اسکار نشده  است. او فعالیت هنریش را با مجموعه های تلویزیونی شروع کرد و در چند سال اخیر با بازی در ۷ فیلم از جمله خدمتکاران و درخت زندگی، به شهرت رسید. بازی در خدمتکاران سبب شد تا جسیکا* نامزد اسکار و گلدن گلوب برای نقش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. سال ۲۰۱۲ میلادی بود که جسیکا در فیلم ۳۰ دقیقه پس از نیمه شب، جایزه GOLDEN GLOBE را دریافت کرد و نامزده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد که نتوانست آن را تصاحب کند.

بازی جذابش در فیلم کریستوفر نولان در فیلم بین ستاره ای در سال ۲۰۱۴ میلادی اشاره کرد که او را برای سومین بار پیاپی، نامزه گلدن گلوب کرد. مجله TIME در سال ۲۰۱۲ میلادی نام وی را در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیر گذار سال انتخاب کرد.

این هنرپیشه آمریکایی چهل ساله، چندی پیش در شهر رویایی ونیز ایتالیا با جیان لوکا پاسی ازدواج کرد.

جسیکا چستین با بیش از ۱.۴ میلیون فالور، یکی از صفحات پر بیننده هالیوودی ها را در اختیار دارد. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

(جسیکا چستین با انتشار تصویر بالا ، نشان داد که این روزها به دنبال تور اروپایی بوده و به همراه مادر و سگ خود، اروپاگردی می کند. وی از این هشتگ برای دیده شدن بهتر و بیشتر و ارائه اطلاعات سفر در فرست کلاس یکی از ایرلاین های لاکچری خبر داد)

(تصویر بالا، مربوط به فوتوشوتی است که مجله ES از جسیکا چستین روی شماره ماه نوامبر ۲۰۱۷ میلادی خود منتشر کرد و ایشان از این هشتگ برای معرفی بهتر عکس استفاده نمود)

(تصویری که جسیکا چستین از تایوان گردی های خود منتشر کرد و نوشت: من صبح ها شبیه این از خواب بلند میشوم!. این تصویر با این هشتگ هم همراه شد)

(تصویر بالا، جسیکا  چستین را با کلکسیون لباس شب پاییزی ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد که وی جهت شرکت در مراسم فستیوال فیلم AFI FEST به سالن تئاتر لس آنجلس رفته بود تا درباره این فیلم صحبت کند)

(تصویر بالا، گوشه ای از کلکسیون طلا و جواهرات جسیکا چستین را در پاییز ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد که وی گوشواره الماس با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده سبز رنگ برند پیاژه را رونمایی می کند و ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

(تصویر بالا مربوط به فراخوان پاییزی جسیکا چستین از هواداران برای حضور در برنامه ای در کارنیگ هال.)

(از مجموعه سلفی های جسیکا چستین و دوستانش که از هشتگ شب جمعه پیش استفاده شده است)

(از سلفی های دزدکی جسیکا چستین که پاتریک استورات را نشان می دهد. این سلفی در منطقه هالیوود کالیفرنیا گرفته شد)

(تصویر بالا، فوتوشوت عصرگاهی جسیکا چستین در پاییز سانتامونیکا کالیفرنیا را نشان می دهد که وی از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

(از مجموعه فایل های ویدیویی که جسیکا چستین از سخنرانی های اخیرا خود بر روی صفحه به اشتراک گذاشته است. ایشان از این هشتگ برای معرفی بهتر پست استفاده کرد)

(حمایت جسکا چستین از برند گوچی در این استایل خیابانی در ماه اکتبر مشخص است. )

(تصویر که در بالا مشاهده میکنید، جدید ترین فوتوشوت جسیکا چستین را با یکی از برترین برندهای مد و لباس لاکچری گردها یعنی رالف لورن نشان می دهد که بوگاتی مشکی رنگ آقای لورن میلیاردر را در کنار لباس سفید رنگ جسیکا شاهد هستیم)

اینستاگردی با لیلا علی

لیلا علی، بزرگ ترین دختر محمد علی کلی، اسطوره فوق سنگین وزن بوکس جهان است. این قهرمان صد و هفتاد و هشت سانتیمتری ورزش بانوان، دختر سومین همسر محمد علی کلی یعنی ورونیکا اندرسون است که در رشته بازرگانی در دانشگاه سانتامونیکا تحصیل کرد. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی با کرتیس کنوی ازدواج کرد و یک فرزند طبیعی و سه فرزند خوانده دارد.

وی علاوه بر اینکه قهرمانی بوکس سنگین وزن بانوان بود، در دنیای آشپزی هم دستی بر آتش دارد و برنامه های آشپزی در رسانه های آمریکایی دارد. لیلا، بیش از ۱۵۰۰ پست که بخشی از آن به متن و حاشیه فعالیت های ورزشی و آشپزی  و گشت و گذارش اختصاص دارد به اشتراک گذاشته و حدود نیم میلیون فالور دارد.

صفحه لیلا علی را در این نشانی دنبال کنید.

(جدید ترین سلفی لیلا علی در صفحه اینستاگرامش)

(در تصویر بالا، دستپخت لیلا علی را با کلم های رنگارنگ که قرار است با خرچنگ سرخ شده با سس قارچ سرو شود مشاهده میکنید. رسپی های لیلا علی بزودی در کتاب آشپزی اش منتشر می شود. وی از هشتگ سبک زندگی سالم برای دیده شدن بهتر و بیشتر این عکس استفاده کرد که با استقبال هوادارانش نیز روبرو شد)

(در تصویر بالا، یکی دیگر از دستپخت های وسوسه انگیز این قهرمان بوکس جهان را مشاهده میکنیم. وی تکه های موز را در سس کارامل و وانیل با روغن نارگین تفت داده است و معتقد است که فیبر موجود در ان، برای تغذیه سلام مفید است. برای مشاهده نحوه طبخ این غذا به این ویدیو مراجعه کنید که اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد)

(لیلا علی در برنامه های مربوط به سبک زندگی سالم شرکت می کند که برنامه PODCAST یکی از انهاست. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(لیلا علی در تصویر بالا که بخشی از ویدیو آشپزی او برای شام است، میگوهای بخار پز شده را با ترکیبی از سبزیجات تازه مخلوط کرده که غذای رنگارنگ را بوجود آورده و خوشمزه به نظر می رسد. طریقه طبخ و اطلاعات این غذا را در این ویدیو تماشا کنید)

(این هم دست پخت لیلا علی برای میز شامی که برای مراسم شکرگذار در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی ترتیب داد و ۲۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

اینستاگردی با الن دیجنرس

خانم الن دیجنرس، متولد ۱۹۵۸ میلادی شهر لوییزیانا آمریکا است که به عنوان مجری تلویزیونی، نویسنده و تهیه کننده و یکی از فعالان استند آپ کمدی این کشور شناخته می شود. برنامه TALK SHOW ELLEN همچون برنامه اوپرا وینفری یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی این کشور از سال ۲۰۰۳ میلادی تا کنون است. مجری گری مراسم اسکار سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ میلادی که سبب شد تا وی آن سلفی ماندگار پر بیننده را با حضور سلبریتی های هالیوودی بگیرد وی را در چند سال اخیر معروف کرده است.

الن د یجنرس با بیش از ۵ هزار پست، ۴۹ میلیون فالور دارد و تقریبا ۱۰ درصد کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه وی هستند. صفحه ایشان را در این آدرس دنبال کنید.

(تصویری از برنامه های شو تلویزیونی الن د یجنرس که مخاطبانش را با رویدادها و اتفاقاتی که در آن رخ میدهد آشنا میکند)

(الن د یجنرس با همکاری شرکت آمازون، مسابقه ای را ترتیب داده که برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این سایت رجوع کنید. تصویر بالا، سکانسی از ویژه برنامه های تلویزیونی الن را در نوامبر ۲۰۱۷ نشان می دهد)

(تصویری از حضور برایان کرانستون در برنامه ELLEN SHOW)

(الن د یجنرس از جمله شخصیت های رسانه ای ایالات متحده بود که مورد تشویق باراک اوباما، رییس جمهور اسبق این کشور قرار گرفت)

اینستاگردی با کیم کارداشیان

کیم کارداشیان، یکی از معروفترین چهره های مد و لباس و از عاشقان سلفی در اینستاگرام است که با بیش از ۴ هزار پست، توانسته بیش از ۱۰۵ میلیون فالور کسب کند. تقریبا ۲۰ درصد کل کاربران اینستاگرام، فالور صفحه وی هستند. کیم کارداشیان به عنوان یک چهره تلویزیونی، امروزه وارد عرصه مد و لباس و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در قالب برند KKW شده است.

(در تصویر بالا، کیم کارداشیان را با فوتوشوتی مشاهده میکنیم که ۱.۳ میلیون لایک دریافت کرد. او هیچ توضحی درباره برند و طراح این لباس کژوال چسبان ارائه نکرد)

(تصویر بالا، یکی از محصولات ارایشی و بهداشتی برند KKW که خط تولید آن اخیرا توسط کیم کارداشیان راه اندازی شده است را مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به KKWBEAUTY.COM مراجعه کنید)

(تصویری از آرایش غلیط کیم کارداشیان که با لوازم آرایشی و بهداشتی خود صورت گرفته است. وی از مخاطبانش خواست تا از ۵ نوع سایه برند خودش به نام:  Iridescent, Rose Gold, Yellow Gold, Bronze and Copper استفاده کند)

(فوتوشوتی دیگر از کیم کارداشیان که او را با آرایش چهره و مو محصول برند KKW‌ نشان می دهد)

(در تصویر بالا نیز کیم کارداشیان را با رژ لب جامد اولترالایت از برند KKW نشان می دهد)

اینستاگردی با ادل

ادل لوری بلو ادکینز، خواننده و ترانه نویس شهیر بریتانیایی است که شهرتش بیشتر به خاطر انتشار آلبوم ۲۱ است که در سال ۲۰۱۱ میلادی طوفانی در عرصه موسیقی پاپ جهان به پا کرد. فروش ۳۲ میلیون نسخه ای این آلبوم،رکوردی درتاریخ موسیقی قرن بیست و یکم است. این آلبوم رکورد دار گینس است. دریافت جوایز گرمی متعدد و همچنین کسب جایزه گلدن گلوب برای ترانه اسکای فال از جمله موفقیت های ادل در حوزه موسیقی و سینما است. نوامبر ۲۰۱۵ میلادی نیز ادل آلبوم ۲۵ را روانه بازار کرد که یکی از پر فروش ترین آلبوم های موسیقی چند سال اخیر است.

ادل از جمله فعالان موسیقی و استیج مطرح اینستاگرام است که مخاطبان زیادی داشته و با وجود ۳۲۰ پست منتشر شده تا دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۳۰ میلیون فالور دارد. وی را در این صفحه دنبال کنید که هیچ صفحه ای هم مثل بیانسه دنبال نکرده است!

برای اطلاع از برنامه کنسرت ها و آلبوم ها و فعالیت های نیکوکاری و کسب و کار این فعال موسیقی امروز جهان به سایت adele.com مراجعه کنید.

(تصویر آرایش فانتزی ادل با پیراهن زرد که ۱.۴ میلیون لایک برایش به ارمغان آورد)

(تصویری از استایل و طرح و رنگ و نقش لباس ادل برای مراسم هالووین ۲۰۱۷ میلادی که چندی پیش برگزار شد)

اینستاگردی با بیانسه

بیانسه، هنرپیشه، خواننده و فعال کسب و کار است که بیش از ۱۰۸ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و همچون کیم کارداشیان و تیلور سویفت، پر ییننده ترین صفحات این شبکه اجتماعی را به خود اختصاص داده است. در واقع بیش از نیمی از مخاطبان اینستاگرام، امروزه فالور این سه شخصیت معروف دنیای استیج و تلویزیون هستند. بیانسه را در این نشانی دنبال کنید.

(در تصویر بالا یکی از استایل های خیابانی بیانسه را شاهد هستیم)

(جدید ترین پستی که روی صفحه اینستاگرامی بیانسه بارگذاری شده است و کلکسیون طلا و جواهرات وی را نشان می دهد. او هیچ توضیحی درباره برند و مشخصات فنی این ساعت و گردن بند طلا ارائه نکرد)

ایسنتاگردی با لیدی گاگا

لیدی گاگا، خواننده جوان آمریکایی از چهره های تاثیرگذار استیج در سالهای اخیر بوده است که همواره به دلیل استایل و پرفورمنس های خود، در کانون توجه رسانه ها و فعالان موسیقی و فشن قرار دارد.

لیدی گاگا یکی از معتادان اینستاگرام است و همچون کیم کارداشیان و نیمار، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل، ساعت های زیادی از وقت خود را در طول ماه به اینستاگردی و انتشار پست در صفحه اش اختصاص می دهد. وی ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۲۷۰۰ عکس به اشتراک گذاشته است و ۲۶ میلیون فالور دارد.

صفحه لیدی گاگا را در این نشانی دنبال کنید.

(در تصویر بالا، لیدی گاگا را در روزهای سرد پاییزی دسامبر، در منطقه هوستون مشاهده میکنیم که به کمپینی برای حمایت از اقدامات مبارزه با تهدیدات زیست محیطی و آب و هوا پیوسته است. وی از این هشتگ برای انتشار این عکس استفاده نمود)

(تصویری از آرایش خاص و فانتزی لیدی گاگا که توضیحات خاصی جز معرفی عوامل آرایش ارائه نکرد: گریم توسط ساراتان، آرایش مو توسط فردیکا پیراس، طراحی استایل توسط تومر و طراحی مد و لباس نیز توسط خانه مد استبان صورت گرفته است که شما را با طرح ها و نقش های ارائه شده توسط این افراد آشنا میکند. لیدی گاگا در این پرتره جالب که حدود ۱ میلیون لایک بدست آورد از هشتگ HAUS بهره برد)

(در تصویر بالا، از کلکسیون سلفی های لیدی گاگا، سلفی با لباس و آرایش قرمز رنگ ایشان را شاهد هستیم)

(تصویر بالا، استایل صورتی رنگ و عکس فانتزی لیدی گاگا را در آستانه تور جهانی اش نشان می دهد که از اوایل دسامبر کار خود را آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید و در جریان متن و حاشیه برنامه های کنسرت گردی لیدی گاگا در آستانه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی قرار بگیرید)

(در تصویر بالا، استایل مو و همچنین طرح لباس جدید لیدی گاگا را شاهد هستیم که کاری از این خانه مد است)

(لیدی گاگا عاشق اسب سواری است. وی بخشی از فعالیت های سالانه را به اسب سواری اختصاصی می دهد و در مزرعه شخصی خود، اصطبل هایی برای نگهداری اسب های گوناگون دارد. در بالا، یکی از فوتوشوت های وی را در اسب سواری پاییزی نشان می دهد)

(تصویری که لیدی گاگا از اصطبل مزرعه شخصی اش در روزهای پایانی سال جاری میلادی به اشتراک گذاشت و نیم میلیون لایک دریافت کرد)

(تصویری از استایل مو و آرایش و طرح لباس آبی رنگ خاص لیدی گاگا که آرایش مو توسط فردریکا پیراس، گریم توسط ساراتان و طرح لباس از چنگوا صورت گرفت)

(تصویر آرایش لیدی گاگا که وی از هشتگ AMAS برای آن استفاده کرد و وی را در تور جهانی JOAN نشان می دهد)

اینستاگردی با نوال الزغبی

نوال الزغبی، خواننده سرشناس جهان عرب است که این روزها میتوان بخشی از سبک زندگی و فعالیت ها و متن و حاشیه برنامه های گردشگری و مد و لباس او را در صفحه اینستاگرام  محبوبش دنبال کرد. نوال را در این نشانی مشاهده کنید. وی بیش از ۱۳۰۰ پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته و ۲.۶  میلیون فالور دارد.

(نوال الزغبی در یکی از جدید ترین تصاویری که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت از این هشتگ عربی استفاده کرد)

(از کلکسیون سلفی های صبحگاهی نوال الزغبی)

(از کلکسیون مد و لباس نواز الزغبی که ایشان را در پرفورمنس دسامبر نشان می دهد)

(استایل نوال الزغبی برای شرکت در برنامه تلویزیونی MTV)

۱۲ درس از اینستاگردی سلبریتی ها

  • تعدد انتشار پست در اینستاگرام، شرط لازم یا شرط کافی برای دریافت فالور زیاد نیست.
  • هر چقدر شمار فالورهای شما افزایش یابد، درصد کمتری از مخاطبان صفحه شما، مطالب را لایک میکنند. اگر توجه کنید، تیلورسویفت با بیش از ۱۰۵ میلیون فالور، به ندرت عکسی با بیش از ۳ میلیون لایک دارد.
  • هشتگ ها را فراموش نکنید. چه در زمینه مد و لباس و چه گردشگری و چه لاکچری گردی، هشتگ های مرتبط میتواند زمینه بهتر دیده شدن و بیشتر دیده شدن پست های شما را فراهم کند. استفاده از هشتگ های انگلیسی زبان، شانس مشاهده مطالب شما را در میان کاربران غیر ایرانی اینستاگرام به شدت افزایش می دهد.
  • اگر دوست دارید شمار زیادی از کاربران اینستاگرام، شاهد مطالب شما باشند، لوکیشن تصاویر را به خوبی انتخاب کرده و از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
  • برخی از هشتگ های عمومی مثل: GLOBE, TBT, WORLD, NEWS, PICTURE, GALLERY, ART, TOUR, FRIENDS میتواند در برخی از پست های شما در اینستاگرام استفاده شود. همچون مواردی که در پست های لیدی گاگا و نوال الزغبی شاهد بودیم.
  • تنها کاربرانی را در صفحه خود تگ کنید که از قبل اجازه تگ شدن را از انها دریافت کرده باشید. با این کار، به حریم خصوصی کاربران احترام بگذاریم.
  • اینستاگرام برای انتشار مطالب و محتوا، دارای شرایطی است. بهتر است بخش PRIVACY POLICY را بررسی کنید.
  • برخی از هشتگ ها در اینستاگرام، هر دقیقه ده ها عکس بر روی آن بارگذاری می شود. این هشتگ های پر بیننده را شناسایی کنید و در صورتی که پستی مرتبط با موضوع این هشتگ به اشتراک گذاشتید را بر روی این هشتگ ها تگ کنید تا مطالب شما بیشتر دیده شود.
  • یکی از عواملی که سبب دیده شده بیشتر مطالب سلبریتی ها می شود، انتشار محتوا به زبان انگلیسی است. کاربران به مشاهده محتوای پست ها توجه میکنند و به همین خاطر، انتظار می رود که برای بیشتر مشاهده شدن محتوا، از انتشار پست هایی فقط به زبان فارسی خودداری کنید.
  • همانطور که در ۶۰ عکس اینستاگردی امروز لوکس تهران مشاهده کردید، برخی از سلبریتی ها، از طریق ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای اینستاگرام برای ارتباط با مخاطب استفاده میکنند و معمولا این ویدیوها بیشتتر از تصاویر لایک میخورد و با استقبال کاربران مواجه می شود. به اهمیت ویدیو گذاری در صفحه اینستاگرام خود هم توجه کنید.
  • برخی از سلبریتی های معروف اینستاگرام از طریق صفحه خود، همانند فشن بلاگرهای مطرح، درآمد دارند. با معرفی برند و محصولات خود و ارتباط آن به سایت اینترنتی شخصی، درامد زایی دارند. شما هم میتوانید بر اساس قابلیت های فنی و اطلاعاتی خود، بستر درآمد زایی پایداری را در این شبکه اجتماعی عکس محور ایجاد کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچردی گردی و اینستاگردی سلبریتی های ایران و جهان را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا