استایل و مد بانوان

از آدریانا تا گیزل : مد گردی با ۱۰ سوپر مدل جهان

صنعت پر زرق و برق و رنگارنگ مد و لباس جهان، امروزه به واسطه ظرفیت آفرینی های که فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص شبکه های اجتماعی و دنیای هشتگ ها و فشن بلاگرها ایجاد کرده اند، از جمله صنایع پر رونق و پر مخاطب جهان به شمار می رود که اینستاگرام، این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب مردمان روزگار ما نیز در توسعه آن سهم بسزایی داشته است.

امروزه بسیاری از برندها، طرح ها و استایل های ماهانه، فصلی و سالانه را که توسط طراحان در خانه های مد شرق و غرب جهان معرفی می شود را میتوان لابلای هشتگ های مدگردی اینستاگرام و فوتوشوت های فشن بلاگرها و همچنین پست هایی که مانکن های معروف در صفحات خود به اشتراک میگذارند مشاهده کرد و در جریان متن و حاشیه دنیای جذاب و میان رشته ای مد و لباس جهان قرار گرفت. دنیایی که امروزه همچون گردشگری عمومی، از فضای قرن بیستمی فاصله گرفته و مقولاتی چون مد مفهومی، مد پوشیدنی و لباس های هوشمند و مد سبز به حوزه فشن جهان اضافه شده است.

سوپر مدل

اکنون برخی از ظرفیت اطلاع رسانی حوزه مد را مانکن های معروف بر عهده دارند.مانکن هایی که درآمد میلیونی از حوزه مد و لباس داشته و به تنهایی، فشن آیکون هستند. ما قبلا در گزارشی، شما را با ۱۰ سوپر مدل زیبا جهان آشنا کردیم. در گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران، با جدید ترین فعالیت این افراد و همچنین شمار دیگری از مانکن های مطرح زنان جهان آشنا می شویم.

(تصویر کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان از ایتالیا را مشاهده میکنید که بیش از ۱۱  میلیون فالور دارد و مانکن غیر رسمی برای برندها و کمپین های تبلیغاتی مد و لباس جهان به شمار می رود)

با مانکن گردی امروز ما همراه باشید.

مد همه جا با سوپر مدل ها  . . .

دو مقوله صنعت مد (fashion industry) و مدلینگ (modelling) سیکل کسب و کار دنیای مد و لباس را تکمیل می کند. معمولا برندهای فعال در این صنعت، تلاش دارند تا مدل های مرد و زن جذاب و خوش استایل را برای معرفی گسترده محصولات و خدمات خود استخدام کرده و از این راه، تاثیر گذاری بیش تری بر روی مخاطبان جهانی جهت فعالیت در بازار رقابتی مد و لباس داشته باشند.

آدریانا لیما

هر اندازه یک مدل، زیبا، جذاب و معروف باشد، شمار بیش تری از مخاطبان را به سمت محصولات تولیدی فعالان صنعت مد و لباس جذب خواهد کرد و به دلیل لاکچری بودن این عرصه، چهره های رمانتیک و نوستالژیک همواره در صدر گران ترین مدل های دنیا قرار می گیرند. مدل هایی که پس از کت والک های طولانی در کمپین های تبلیغاتی و فشن ویک های پاریس و لندن و نیویورک، سر از پرده نقره ای و اجرای مراسم ورزشی و هنری در سراسر جهان در می آورند.

(آدریانا لیما- مدل برزیلی که با برند ویکتوریا سکرت شهرت دارد و یکی از گران ترین مانکن های پوشاک بانوان به شمار می رود)

برخی از مدل های دنیای مد، به اندازه بازیگران و ورزشکاران و حتی سیاستمداران، در دنیای کنونی معروف و مشهور هستند. این گفتار نگاهی دارد به گران ترین و مشهور ترین مدل های دنیا در سال های اخیر.

فوریس و شبکه خبری ABCNews چندی پیش، فهرست این ۱۰ نفر را بر اساس میزان دریافتی سالانه طبقه بندی و معرفی کرد. جملاتی مانند Highest paid models یا TOP 10 MODELS کلید واژه هایی برای آشنایی با چهره های معروف و مشهور دنیای مد زنان است که هر یک ،  اکنون هم مبلغ برندهای مختلف دنیا و هم خود یک برند تاثیرگذار هستند. مانند برند JLO‌ که به جنیفر لوپز تعلق دارد  و KKW که به کیم کارداشیان (ملکه سلفی بازهای اینستاگرام) و CR7 که به فوق ستاره رئال مادرید (کریستیانو رونالدو) ارتباط دارد.

همانطور که قبلا در لوکس تهران عنوان کردیم، برای دنبال کردن دنیای استایل مانکن های جهان، سایت هایی مانند modesl.com یا wonderslist و people‌ ‌و vogue انتخاب خوبی است و همچنین هشتگ های مد گردی اینستاگرام.

ناتالی وودیانووا

خانم Natali Vodianova

خانم Natali Vodianova که متولد ۱۹۸۲ در روسیه هست، مدل روسی معروفی بوده که چند سالی برای برند مشهور Calvin Klein فعالیت داشت. روس ها، همچون سوئدی ها و به طور کل اسکاندیناویایی ها، خوش استایل و خوش چهره هستند و جای تعجب ندارد که یکی از گران ترین مدل های پوشاک بانوان را دختری از دیار تزارها نمایندگی کند.

بیش از هشت فصل کاری، خانم ناتالی برای کلوین کلین در عرصه معرفی محصولات گسترده ان برای بانوان همکاری کرد. ناتلی کار خود را در دنیای مد از سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و با مجموعه Viva Model در تعامل بود. کت والک های وی در سیصد فشن شو در آمریکا و اروپا با به تن کردن لباس های برترین طراحان مد و لباس دنیا، بستر معروفیت وی را فراهم کرده است.

او در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۱۱۶۰ پست از فعالیت های مد ولباس و متن و حاشیه سبک زندگی اش را در اختیار مخاطبان قرار داد و قریب به ۱.۵ میلیون فالور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

(تصویر بالا، فوتوشوت قرمز رنگ ناتالی است که وی را با پیراهن و شلوار قرمز مشاهده میکنیم و از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

(فوتوشوتی از تانالی در جریان سفر به پاریس که وی را با کت و شلوار اسپرتی مشاهده میکنیم که نام برندش را معرفی نکرده است)

(شماره دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مجله معروف ووگ ایتالیا، روی جلد خود فوتوشوتی از ناتالی را مشغول خودرن سیب زمینی نشان می دهد)

(در تصویر بالا، لباس بافتنی سفید ناتالی را در رستورانی در پاریس شاهد هستیم)

برند هایی همچون Givenchy, Calvin Klein, Chanel, Guci, Versace, Loreal, Marc Jacobs, Stella McCartney, Hugo Boss سبب شد تا خانم ناتلی سالانه ۴ میلیون دلار از این راه کسب درامد کند. جاستین پورتمن، همسر خانم ناتلی بود که تنها چند ماه با وی توانست زندگی کند!

هیلاری رودا

هیلای رودا

چهره پولساز و معروف دیگر در دنیای مانکن های زنان جهان، هیلاری رودا است. هیلای رودا (Hilary Rhoda) یکی از معروف ترین مانکن های دنیای مد بانوان به شمار می رود. رویداد هنری ProScount در واشنگتن سبب کشف او توسط فعالان مد و لباس شد تنها زمانی که برای برند Abercrombie فعالیت می کرد.

وی مدتی برای سایت Click Model Management فعالیت داشت. او اکنون به فهرست IMG Models اضافه شد و به واسطه فعالیت های گسترده، در فهرست گران ترین مدل های زن دنیا قرار دارد که سالانه بیش از ۵ میلیون دلار درآمد کسب می کند.

سلفی های هیلاری

(تصویری از جدیدترین سلفی های هیلاری که در هفته دوم دسامبر ۲۰۱۷ میلادی از محل سکونتش در لس آنجلس کالیفرنیا منتشر کرد)

 هیلاری بیست و نه سال هم اکنون برای IMG MODELS فعالیت دارد و در کنار آن نیز برای بزرگان مد و لباس جهان:  همچون Balenciaga, Dolce & Gabbana, Gucci, Ralph Lauren, Victoria Secret

فعالیت دارد. این ها برترین برندهای دنیا مد هستند که خانم هیلاری با آن ها همکاری داشت. هیلاری در پوشیدن طرح های خاص و عجیب همانند لیدی گاگا در استیج های مد و لباس شهرت دارد.

هیلاری بیش از ۱۷۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته اما با وجود چهره جذاب و میمیک صورت فوق العاده و استایل قد بلندش، تنها ۲۲۶ هزار فالور کسب کرده است. او را در این نشانی دنبال کنید.

(فوتوشوتی از هیلاری که وی را برای شرکت در کمپین کلکسیون کفش های  فابریزیو ویتی در نیویورک نشان می دهد)

تصویری که در ابتدای گفتار مشاهده میکنید، مربوط به تصویر هیلاری رودا است که با پوششی از پرهای رنگارنگ جهت معرفی برند ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شذ و بازتاب رسانه ای گسترده ای پیدا کرد. آقای Sean Avery بازیگر مشهور هاکی روی یخ کانادا، اخیرا با هیلاری ازدواج کرد.

 الساندرا آمبروسیو

بی شک یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین مانکن های پوشاک بانوان جهان را باید الساندرا دانست که یکی از معتادان اینستاگرام است و ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۵۱۰۰ پست از فعالیت های مدلینگ و همچنین معرفی سبک زندگی دیحیتالی خود به هوادارانش به اشتراک گذاشته است. او بیش از ۱ هزار صفحه را نیز همچون کیم کارداشیان فالو می کند و قریب به ۹ میلیون فالور دارد. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

(تصویر جدید ترین تصاویر منتشر شده بر روی صفحه اینستاگرام الساندرا)

 

خانم Alessandra Ambrosio یکی از مدل های مشهور دنیای مد و لباس بانوان به شمار می رود. وی متولد ۱۹۸۱ میلادی بوده و از سن دوازده سالگی در کلاس های مدلینگ شرکت می کرد و نخستین حضورش برای برندهای مد، با Dilson Stein بود. خانم الساندار اکنون به عنوان یک مدل و بازیگر مشغول به کار هست و در فهرست گران ترین مدل های زن دنیا قرار دارد. وی سالانه بیش از ۵ میلیون دلار از راه مدلینگ درامد کسب می کند.

(تصویر بالا مربوط به سلفی بازی های خانم الساندرو در برنامه تبلیغاتی VS 2012)) است. وی روزانه به طور متوسط بیش از ۴ عکس در صفحه اش در اینستاگرام بارگذاری می کند)

این مدل جذاب برزیلی، با مجلات و برندهای فعال عرصه فشن همکاری دارد که سبب معروفیت وی را در دنیا فراهم کرده است.  اینستاگرام وی را باید یکی از طرفدار ترین صفحات اینستاگرام مربوط به مدل های مد دانست . وی در سال ۲۰۰۸ میلادی با Jamie Mazur ازدواج کرد و ۲ فرزند دارد. همکاری با برند تولید لباس های زیر زنانه (ویکتوریا سکرت) معروفیت این مدل برزیلی را در سال های اخیر افزایش داده است.

 لیو ون

یکی از معروف ترین مانکن های خوش استایل پوشاک زنان جهان را که اتفاقا از چشم بادامی های شرق آسیا به شمار می رود را باید لیو ون دانست که بیش از ۱۶۰۰ عکس از فعالیت هایش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۳.۵ میلیون فالور دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

(تصویر جدید ترین پست های منتشر شده در اینستاگرام لیو که رژیم غذایی گیاهی و سبک زندگی طبیعت گرد وی را در پاییز زیبا در شهر پکن چین به تصویر می کشد)

(فوتوشوتی برای هشتگ شانل چنگ دو)

خانم Liu Wein تنها مدل معروف دنیای مد و لباس از کشور چین هست که اولین مدل شرق آسیا در فهرست گران ترین مدل های دنیا به شمار می آید. وی در سال های اخیر برای رویدادهای تبلیغاتی ویکتوریا سکرت روی اسیتچ رفته و مدل سخنگو  برای بند آسیایی Estee Lauder هم محسوب می شود.

مجلات مد چینی مانند Vogue‌و Harper Bazaar از جمله برنامه های تبلیغاتی بوده که خانم لیو حضور فعالی در آن دارد. ایشان سالانه بیش از ۷ میلیون دلار درآمد از راه مد دارد و چند بار درفهرست گران ترین مدل دنیای مد زنانه به معرفی شد.

(حضور لیو ون در برند لوازم آرایش استه لادر  را در کنار دیگر مانکن های  لوازم آرایش مشاهده می کنید)

لوی بیست و هشت ساله، در کمپین های تبلیغاتی متعددی حضور داشته که از آن جمله می توان به موارد هم چون:  Clavin Klein, Hugo Boss و Dolce & Gabbana اشاره کرد. برند مطرح لباس Diesel هم در زمره جدید ترین برندهایی هست که خانم لیو با آن همکاری دارد.

(تصویر لیو ون و دیگر مدل های مطرح بر روی جلد نشریت Vogue چین)

استایل های خیابانی (STRRET STYLES) لیو و حضور در جدید ترین طرح های برند سوئدی H&M از جمله برنامه های سال های اخیر این چهره معروف دنیای مد از کشور چشم بادامی ها است. خانم لیو نخستین مدلی هست که ار قاره کهن در فهرست برترین مانکن های دنیا قرار دارد.

میراندا کر

میراندا کر

(تبلیغ میراندا کر برای دنیای جواهرات سواروفسکی اتریش)

از دیگر  معروف ترین و پر مخاطب ترین مانکن های مد و لباس بانوان امروز جهان را میتوان میراند کر دانست که بیش از ۱۹۸۰ پست در ۳ سال اخیر در اینستاگرام بارگذاری کرده و قریب به ۱۱.۶ میلیون فالور دارد. وی معتاد اینستاگرام  است و بیش از ۲۲۰۰ صفحه را در این شبکه فالو می کند. وی را در این نشانی دنبال کنید. محصولات اورگانیک برند خانم میراندا را در این سایت مشاهده کنید.

(خانم میراندا اخیرا در پستی در اینستاگرام از هوادارانش خواست تا برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ اینترنتی زنده درباره محصولات آرایش ارگانیک خود به اکانت اسکایپ مراجعه کنند)

میراندا کر در سانتامونیکا کالیفرنیا

(تصویری از فوتوشوت دسامبر میراندا کر در سانتامونیکا کالیفرنیا )

خانم میراندا کر (Miranda Kerr) در زمره نخستین مدل هایی از کشور کانگورو ها به شمار می رود که توانسته در فهرست ۱۰ مدل گران این روزهای دنیای رنگارنگ مد و لباس قرار بگیرد. دختر سی و چهار ساله صد و هشتاد سانتی متری استرالیایی فعالیت های مدلینگ خود را در سن سیزده سالگی آغاز کرد وقتی برای طرح های ویکتوریا سکرت مشغول به کار بود.

(ارتباط میراندا با جاستین بیبر خواننده کانادایی دنیای موسیقی پاپ بارها خبر ساز شد)

این مدل جذاب همیشه خندان، حضور فعالی در مگا شو های دنیا دارد و لباس های طراحان مطرح دنیای مد و لباس را به بهترین وجه ممکن به نمایش گذاشته است. وی سالانه بیش از هفت میلیون دلار درآمد دارد و در کمپین های تبلیغاتی برندهای صاحب نام روزگار ما فعالیت کرد که از ان جمله می توان به Levi’s, Bestsey Jhonson, Neiman Marcus, Seafolly Swimwear, Anna Molinari, Rock and Republic , Roberto Cavalli  اشاره کرد.

(فوتوشوت میراندا برای مراسم هالووین ۲۰۱۷ میلادی)

خانم کر علاوه بر دنیای مد و لباس و مدلینگ، در زمینه نویسندگی نیز دست به قلم هست و تا کنون ۴ اثر به نام های Treasure Yourself و Empower Yourself، Empower your card, Treasure Your card از ایشان منتشر شده است.

(تصویر ۲ کتاب که توسط میراندا کر، سوپر مدل استرالیایی و همسر اوان اشپیگل به نام توان افزایی خود و گنج خود منتشر شده است. اطلاعات بیشتر درباره این کتاب ها را در این نشانی مشاهده کنید)

 کیت اوپتون

یکی دیگر از مانکن های پولساز و معروف پوشاک و مد بانوان را باید خانم کیت دانست که یکی از خوش چهره ترین و خوش استایل ترین فشن آیکون های جهان به شمار می رود. او بیش از ۸۵۰ پست در اینستاگرامش تا دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرده و مثل بقیه، فوتوشوت هایی از فعالیت های مدلینگ و برندینگ و گردشگری و سبک زندگی دیجیتالی اش در اختیار ۵.۳ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام قرار داده است. وی را در این نشانی دنبال کنید. او از هوادارانش خواسته است تا از صفحه اختصاصی او در نشریه ووگ بازدید کنند. تیک آبی اینستاگرام، نشان دهنده اهمیت صفحه است.

(جدید ترین تصویر استایل پاییزی خانم کیت در آمریکا)

(پستی که کیت به مناسبت روز شکرگذاری منتشر کرد)

(تصویر حضور کیت و همسرش در برنامه تلویزیونی fallontonight)

(تصویر استایل پاییزی خانم کیت، یکی از ۱۰ مانکن پولساز جهان در سفر به مناطق ساحلی ایتالیا)

خانم Kate Upton مدل و بازیگر آمریکایی هست که نخستین حضورش در دنیای مد را برای شماره لباس های شنا مجله Mega Sports تجربه کرد و ایشان را یکی از موفق ترین و گران قیمت ترین مدل های حال حاضر دنیا معرفی کرد.

وی سالانه بیش از ۸ میلیون دلار درآمد از دنیای مد دارد و یکی از جذاب ترین مدل های دنیای مد به شمار می آید. خانم کیت بیست و چهار ساله اکنون حدود ۴ میلیون فالوور در اینستای خود دارد .

(کیت، یکی از هواداران برندهای طلا و جواهرات لاکچری تیفانی و ورساچه است که در بالا، یکی از کلکسیون گردن بندهای الماس ایران را مشاهده میکنیم)

(خانم کیت اوپتون، با طرح لباسی جذاب که با هشتگ MetBall و peterbutlerhair که طراح مد ایشان بود ، همراه شده است.  این عکس را که وی را در لباس بلند شب جذاب و لاکچری نشان می دهد )

خانم کیت متولد میشیگان آمریکا که مدلی جذاب و معروف این روزهای دنیای کت والک هاست، در فیلم هایی چون Tower Heist و The Other Woman در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ میلادی ایفای نقش کرد. قد ۱۸۰ سانتیمتری خانم کیت، قرصت خوبی را برای نمایش لباس های بلند بانوان فراهم کرده است. رنگ چشمان تلفیقی از آبی و سبز و موی بولوند، ایشان را در عرصه مد یکی از سلبریتی های مطرح قرن بیست و یکم کرد. شرکت Wiliam Morris Endeavor مدیر برنامه های ایشان معرفی شده است.

یکی از فیلم های اخیر وی، کمدی The Layover نام دارد که توسط ویلیام ماکی کارگردانی شد و Unified Pictures آن را تولید کرد. فیلم Masterpiece اثر جدیدی از خانم کیت هست که بزودی اکران خواهد شد.

کسب جایزه سالانه MTV MOVIE AWARD در سال ۲۰۱۵ میلادی، بالاترین افتخار چند سال اخیرا ایشان است. سایت kateupton.com جدید ترین برنامه های این مدل مطرح را اطلاع رسانی می کند.

کیت ماوس

از دیگر نام آوران دنیای مدلینگ و فوتوشوتینگ مد و لباس بانوان، میتوان از کیت ماوس نام برد که البته در فضای اینستاگرام به اندازه نامداران قبلی، مشهور نیست و تنها ۶۹۰ هزار فالور دارد و قریب به ۲۵۰ پست از فوتوشوت ها و استایل های ایشان برای برندهای گوناگون فشن را میتوان مشاهده کرد. وی را در این نشانی دنبال کنید. سایت رسمی کیت که فعالیت های مدلینگ، تبلیغاتی و همکاری با شرکت های مد و لباس را در آن اطلاع رسانی می کند در این لینک در دسترس است.

(در تصویر بالا که جدید ترین فوتوشوت خانم کیت در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به شمار می رود، او را در پالتو پشمی سفید لاکچری از برند سنت لارن مشاهده می کنیم. وی این استایل را به عنوان رونمایی از مدل مورد علاقه ای در بهار ۲۰۱۸ معرفی کرد و از این هشتگ برای دیده شدن بیشترش استفاده کرد. طراحی این لباس لاکچری و جذاب نیز آنتونی واکارلرو، طراح معروف خانه های مد میلان است که برای کسب اطلاعات از هزاران کار ایشان در سال های اخیر به این نشانی مراجعه کنید که ۲۹۰ هزار فالور دارد)

(در تصویر بالا، استایل ساده ای برای معرفی این برند توسط کیت دیده می شود که آرایش مو  گریم نیز توسط INGAK انجام شد. تصویری که کیت را برای فوتوشوتی در لندن نشان می دهد)

(تصویر پست اینستاگرامی کیت در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی که فوتوشوتی برای نمایش عروسکی از برند لویی ویتون است. او این پست را برای حمایت از کمپین حمایت از کودکان انگلیس منتشر کرد که پروژه ای از KEGRAND بود. او از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر این فعالیت انسان دوستانه استفاده کرد. برای آگاهی از جدید ترین طرح های برند لاکچری  گرد ها (لویی ویتون) به این آدرس مراجعه کنید)

خانم Kate Moss از دیگران فعالان نامدار دنیای رنگارنگ مد و لباس زنانه هست که به واسطه چهره خاص، شبیه ژیون پالترو بازیگر معروف فیلم شکسپیر عاشق (Shakespeare in Love) است. این مدل انگلیسی در سال ۱۹۷۴ میلادی متولد شد و برای کمپین های ZERO SIZE فعالیت زیادی داشت.

(تصویری از کیت ماوس و ژیون پالترو بازیگر سینما)

برندهایی همچون: Clavin Klein, Dolce & Gabbana, Gucci, Chanel از جمله برندهای نامداری هست که خانم کیت برای آن ها روی اسیتج رفته است. این مدل انگلیسی صد و هفتاد سانتیمتری اگر چه میمیک چهره اش به جذابیت مدل های قبلی نیست، اما همواره با استقبال برندهای مطرح لاکچری گردهای دنیای مد بانوان روبرو شده است.

(تصویری که سایت دیلی میل انگلستان از کیت منتشر کرده و به تحلیل آرایش چهره او پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید و رازهای آرایش این مدل معروف را مشاهده کنید)

(تصویری از فوتوشوت کیت برای برند MANGO)

(تصویری که کلکسیون طلا و جواهرات KATE MOSS را نشان می دهد)

درامد سالانه هفت میلیون دلاری وی، ایشان را در فهرست گران قیمت ترین مدل های سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی کرد. خانم Sarah Doukas که موسس Storm Model Management هست وی را در چهارده سالگی کشف کرد و به دنیای مد و لباس آورد. استایل صورت خانم کیت که لاغر اما کشیده به نظر می رسد، وی را به عنوان مدلی با استایل Waifish Figure مطرح کرده است.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، جانی دپ را در کنار کیت با کت چرمی قهوه ای نشان می دهد)

ارتباط وی با جانی دپ بازیگر هالیوود بارها خبر ساز شد. خانم کمیت ماوس بر خلاف مدل های مشهوری که تا کنون معرفی کردیم، حضوری فعال در شبکه های اجتماعی مطرح این روزها به خصوص در توییتر و فیسبوک ندارد.

(تصویری که کلکسیون استایل های خیابانی کت را در خیابان پنجم نیویورک نشان می دهد)

آدریانا لیما

خانم Adriana Lima از فعال ترین و مشهورترین بزرگان دنیای مد و لباس زنانه به شمار می رود که خبرهای زیادی از فعالیت های تبلیغاتی و هنری ایشان در سال های اخیر منتشر شده است. برگزاری برخی از برنامه های تبلیغاتی و مجری گری بسیاری از رقابت های ورزشی مانند مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، معروفیت این مدل برزیلی را در سال های اخیر افزایش داد.

(حضور ادریانا لیما در مراسم اعطای جوایزه Ballon dor فیفا در سال ۲۰۱۳ میلادی)

وی در عرصه بازیگری و مدلینگ، حضور فعالی دارد و از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون با مجموعه محصولات ویکتوریا سکرت همکاری دارد. دریافتی سالانه ۸ میلیون دلاری خانه آدریانا، وی را در زمره گران قیمت ترین سوپر مدل های چند سال اخیر کرد.

(جدید ترین تصاویر آدریانا لیما در اینستاگرام)

آدریانا فعالیت های زیادی در صفحه شخصی اش در دنیای اینستاگرام دارد که می توانید جدید ترین برندهایی که وی بر تن کرده را در صفحه اش به آدرس https://www.instagram.com/adrianalima/?hl=en مشاهده کنید. لیما بیش از ۱۱ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. تا اواسط دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱۵۴۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و قریب به ۸۰۰ صفحه را نیز فالو کرد.

(یکی از فعالیت های جالب و شاخصی که در اینستاگرام مانکن های معروف جهان مشاهده میکنیم، معرفی سبک زندگی ارگانیک است که گویا آدریانا لیما نیز به این موضوع علاقه زیادی دارد. در این پست اینستاگرامی که به مناسب ژانویه ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، از هوادارانش خواست تا از نوشیدنی VIDA استفاده کنند. در این پست، آدریانا در حال تمرین یوگا است. وی برای دیده شدن بیشتر این مطلب از این هشتگ استفاده کرد)

(در فوتوشوت بالا، استایل مد آدریانا لیما را در زمان شرکت در برنامه آمریکن بیوتی شاهد هستیم. اطلاعات بیشتر درباره این برنامه جذاب مد و زیبایی آمریکا را در این هشتگ دنبال کنید)

(از کلکسیون سلفی های آدریانا لیما در صفحه اینستاگرامش که در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد)

دوتزن کروس

خانم Doutzen Kroes یکی از فعالان دنیای مد و لباس و عاشقان عرصه لوکس بازی به شمار می رود که از سرزمین هلندی ها به دنیای فشن آمد. این مدل سی و یک ساله، یکی از گران ترین مدل های حال حاضر دنیا به شمار می رود که مانند لیما از برزیل، با برنددهای بسیاری همکاری داشته است.

وی را Frisian Model می نامند. فریسی‌ها گروهی از مردم ژرمن هستند که در نواحی ساحلی کشورهای آلمان، دانمارک و هلند زندگی می‌کنند.آنها در هلند در استان‌ها فریسلاند و گرونینگن و در آلمان در فریسیای غربی و فریسیای شمالی زندگی می‌کنند. منطقه زندگی آنها به فریسیا معروف است.

این مردم به داشتن موهای بور شناخته شده هستند.  وی با  Sunnery James Gorré در سال ۲۰۱۰ میلادی ازدواج کرد. سال گذشته وی در تبلیغات لوازم آرایشی کلوین کلین در کنار شارلی هونام حضور پیدا کرد و قرارداد طولانی مدتی را با این برند مطرح منعقد نمود.

وی در سال ۲۰۱۴ میلادی پس از ۱۰ سال همکاری با ویکتوریا سکرت، قراردادش را با این برند به اتمام رساند. عنوان MOST DEIRABLE WOMEN را پرتال Askmen به ایشان در سال ۲۰۱۳ اعطا کرد.

(در تصویر بالا، دو مانکن معرف: دوتزن کروس و الساندار آمبروسیو را در یک قاب مشاهده می کنیم)

درامد سالانه ۹ میلیون دلاری خانم دوتزن، وی را در فهرست بزرگان دنیای کت والک قرار داده است. چهره سال مجلاتی چون TIME, Vogue, Harper’s Bazaar, Marie Claie, Glamour  این روزها با ویکتور سکرت فعالیت های زیادی دارد. برندهایی همچون: Versace, Tommy Hilfiger, Valentino, Blumarine Gucci, and Calvin Klein با ایشان همکاری داشته اند.

وی بیش از سه هزار و سیصد پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فعالیت های هنری و مدلینگ و حتی ورزشی منتشر کرده که بیش از ۵.۵ میلیون فالوور را برایش را به ارمغان داشت. صفحه وی در نشانی https://www.instagram.com/doutzen/?hl=en قرار دارد.

(جدید ترین سلفی خانم دوتزن که وی را در یکی از زمستان های خیابان پنجم نیویورک در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ نشان می دهد. او از هشتگ خرید کریسمس استفاده کرد که این روزها در آستانه سال نو میلادی، مخاطبان بسیاری داشته و صدهاهزار عکس بر روی آن بارگذاری شده است. اگر دوست دارید بدانید همچون این خانم مانکن که کاربران اینستاگرام در سراسر جهان چه خریدی را انجام داده اند به این هشتگ هیجان انگیز بروید!)

(خانم دوتزن علاقه زیادی به سلفی گرفتن دارد و این سلفی نیز استایل وی را در دسامبر ۲۰۱۷ به تصویر می کشد)

(خانم دوتزن، سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان برای حمایت از بیماران انجام می دهد که در تصویر بالا، استایل سراسر سفید ایشان را با اکسسوری های آفریقایی در حال پایکوبی در میان بیماران مبتلا به ویروس HIV نشان می دهد)

(از جمله سلفی های بدون آرایش خانم دوتزن که وی را با یک بافتنی کشمیری مشاهده میکنید. برای دیده شده بهتر این عکس که ۳۰۰ هزار لایک دریافت کرد، ایشان از این هشتگ بهره برد)

(در تصویر بالا، خانم دوتزن، پشت صحنه یکی از گریم هایش را برای فوتوشوت های ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از پستی مفهومی برای بیان حال و احوالش در این زمان نوشت. او از اینکه با تلفن زیاد صحبت میکند ابراز نارضایتی کرد! وی برای دیده شدن بیشتر این عکس ۲۰۰ هزار لایکی از این هشتگ استفاده کرد و خانم کاترین را نیز در آن تگ نمود)

(فوتوشوتی ژورنالیستی که خانم دوتزن را در یکی از روزهای یکشنبه سرد دسامبر نیویورک، در بافتنی ریش ریشی نشان میدهد)

(تصویری که سلفی بدون آرایش دوتزین را با بافتنی سفید رنگ ساده و کلکسیون جواهرات ایشان در  عکس سمت چپ نشان میدهد و ۱۲۰ هزار لایک به همراه داشت)

(در تصویر بالا، از معدود کلکسیون لباس های ورزشی که دوتزن رونمایی کرده است، لباس صورتی رنگ کمرنگ ایشان را با سویشرت کلاه دار مشاهده میکنیم که وی از این هشتگ و تگ DK1985 برای دیده شده بهتر عکس استفاده کرد)

(در تصویر بالا که یکی از خاص ترین فوتوشوت های توریستی خانم دوتزن هست، وی را در خیابان شانزلیزه پاریس و روبروی طاق نصرت در یکی از روزهای کم ترافیک این خیابان معروف جهان در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که از آن به عنوان یک روز خاص نام برد. آخرین عکس ها از پاریس را اینجا ببینید)

(دوتزن به عنوان فوق ستاره دنیای مدلینگ پوشاک بانوان و یک فعال اجتماعی و فرهنگی، به کنفرانس های مختلفی برای سخنرانی دعوت می شود که یک نمونه آن را در عکس بالا مشاهده میکنیم. )

(این هم پشت صحنه سلفی هایی که هر از گاهی دوتزن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و هوادارانش را با استایل و برندهای جدید آشنا می کند)

(در تصویر بالا که فوتوشوتی در پاریس را نشان می دهد، دوتزن را با بوت خوشگل بلند طرح پلنگی شاهد هستیم که با یک پالتو پشمی مشکی رنگ ۴ دکمه یقه باز ست شده است. او از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر این عکس در پاییز ۲۰۱۷ پاریس استفاده کرد که ۱۲۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

سوپر مدل گیزل بونچن

آخرین مدل پوشاک زنان که در این گفتار لوکس تهران معرفی می شود، گیزل بونچن نام دارد که یکی از گران قیمت ترین مدل های جهان در سال های اخیر به شمار می رود. ایشان را به عنوان مدل، هنرپیشه سینما و تئاتر و همچنین تولید کننده محصولات حوزه مد می شناسیم. نامی شناخته شده در صنعت فشن که تنها به فوتوشوت های تبلیغاتی علاقه ندارد و همچون جنیفر و کیم کارداشیان، وارد محصولات تجاری شده است. در سال ۲۰۱۳، خانم گیزل از سوی سازمان ملل متحد به عنوان سفیر فعالیت های زیست محیطی معرفی شد.

(گیزل و سفیر صلح سازمان ملل در امور زیست محیطی)

(تصویر دیدار گیزل، معروف ترین سوپر مدل جهان با امانوئل ماکرون رییس جمهور جدید فرانسه در حاشیه اجلاس جهانی اقدام برای حفاظت از محیط زیست. جدید ترین پست های رییس جمهور جدید الیزه را در این نشانی دنبال کنید)

(فوتوشوت گیزل برای عطر  شماره ۵ معروف شانل. دنیای شانل را اینجا ببینید)

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات گیزل که در تبلیغی برای شانل در سال ۲۰۱۶ میلادی استفاده شد)

(در تصویر بالا، استایل خیایانی گیزل را در شهر ریودوژانیرو برزیل مشاهده میکنید)

(تصویری جالب که گیزل را در ۲۰ سال اخیر نشان می دهد)

وی را باید یکی از قدرتمند ترین زنان جوان در عرصه فشن و فعالیت های تجاری دانست. برخی از سایت ها از درآمد سالانه ۴۰ میلیون دلاری وی حکایت می کنند.

(در تصویر بالا، تبلیغ گیزل برای محصولات آرایشی و بهداشتی برند معروف شانل فرانسه است که از کرم پودر جدید شانل رونمایی کرد)

 شاید برای شما جالب باشید که بدانید این سوپر مدل معروف دنیای مد و لباس بانوان، پر مخاطب ترین مدل در اینستاگرام است و ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۷۰۰ پست از فعالیت های مدلینگ و سبک زندگی دیجیتالی خود را در این صفحه به اشتراک گذاشته است. او هم اکنون بیش از ۱۳ میلیون فالور دارد که بالاترین تعداد فالور در میان سوپر مدل های جهان محسوب می شود.

(در تصویر بالا، گیزل را در یکی از سلفی های ماه دسامبر در کالیفرنیا مشاهده میکنید)

(در تصویر بالا، یکی از تصاویر سفر گیزل به آفریقا را شاهد هستیم که وی در حال غذا دادن به دو فیل قهوه ای رنگ جوان است. او در پستی از هوادارانش خواست تا با حیوانات مهربان باشند تا آینده بهتری در اختیار جامعه بشری قرار بگیرد. گیزل از هشتگ های: با فیل ها مهربان باشیم و فیل ها را نجات دهیم استفاده کرد. موضوعی که در پست های لئوناردو دی کاپریو، هنرپیشه معروف هالیوود و فعال محیط زیست نیز در چند سال اخیر مشاهده می شود)

(گیزل بدن ورزیده ای دارد و رژیم غذایی و ورزشهای با برنامه بخشی از سبک زندگی ایشان را در طول روز تشکیل می دهد. در این تصویر، گیزل و دخترش مشغول فعالیت های کششی هستند. وی از این هشتگ برای مشاهده شدن بیشتر تصویر در اینستاگرام استفاده کرد که ۶۰۰ هزار لایک و بیش از ۶ هزار کامنت دریافت کرد)

سوپر مدل سی و چهار ساله در میان برترین برندها دنیا برای نماش محصولات آن ها بارها عرضه اندام کرده است. گیزل با این که فقط  ۸۰۰ پست در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر  کرده، اما بیش از ۱۳ میلیون فالوور دارد. صفحه وی را در نشانی https://www.instagram.com/gisele/?hl=en دنبال کنید.

آقای Tomy Brady همسر ایشان بوده که فوتبالیست سی و هشت ساله آمریکایی است. بیش از ۱۱ میلیون صفحه درباره فعالیت های هنری خانم گیزل در عرصه مد و لباس در اینترنت ایندکس شده است که نشان از تاثیرگذاری فعالیت های این مدل برزیلی در عرصه صنعت مد به شمار می رود.

 صنعت مدلینگ  و دنیای وب

همانطور که در گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران با ۷۰ عکس از ۱۰ سوپر مدل جهان از آدریانا تا گیزل مشاهده کردید، نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص شبکه های اجتماعی عکس محور در معرفی ظرفیت های دنیای مد و توسعه و رونق کسب و کارمدلینگ و عرصه حرفه ای فشن قابل توجه است. صفحات چند میلیون فالوری این مدل ها، حداقل ۱۰ درصد کل کاربران شبکه اینستاگرام را که یکی از استارت آپ های دنیای فشن است را به خود اختصاص داده است. اگر در زمینه مد و لباس و مدیریت مزون و تولید پوشاک مردان و زنان فعالیت دارید، از مدلینگ های آماتور برای معرفی محصولات خود استفاده کنید و از جادوی هشتگ های مد برای معرفی بهتر محصولات بهره بگیرید.

درآمد سالانه ۱۰ مدل مطرح دنیای مد و لباس که در بالا به آن اشاره شد، قریب به ۱۰۰ میلیون دلار هست که با درامد سالانه برخی از برندهای مطرح خودروسازی و پوشاک برابری می کند. این سلبریتی های عرصه فشن، از تاثیرگذاران دنیای تبلیغات و بازاریابی بوده که پس از مدتی، نام آن ها در کنار برندهایی که سالیان سال برای آن ها تبلیغ می کردند، قرار می گیرد. دنیای سلبریتی ها، سلبریتی گرا و سلبریتی مدار است و به همین خاطر، فعالان کسب و کار در عرصه های گوناگون از خودرو تا سینما و لوازم آرایشی و خوراکی و پزشکی، از دنیای رنگارنگ و پر حاشیه سلبریتی ها برای حضور موفق در عرصه رقابت و کسب امتیاز های رقابتی استفاده می کنند.

موضوعی که حتی دنیای سیاست مداران را نیز به دنیای سلبریتی های مدل کشانده و مشاهده میکنیم که فرانیسی هولاند رییس جمهور فرانسه، سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا، نیکولا سارکوزی، رییس جمهور اسبق فرانسه و حتی سب بلاتر، رییس اسبق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز به سلبریتی های دنیای مد علاقه زیادی نشان داده اند و این سلبریتی ها، برایشان حاشیه ساز بودند.

(شماری از همسران آقای نخست وزیر میلیاردر. سیلویو برلوسکونی. غول رسانه ای و ورزشی ایتالیا را در این نشانی دنبال کنید)

آقای نخست و زیر سابق بارها به سو استفاده از سلبریتی ها و مانکن های جهان متهم شده است.

(گزارش تلگراف از اتهام مدل ایتالیایی (جیووانی ریگاتو) به سیلویو برلوسکونی به واسطه سو استفاده از ایشان در جریان مراسم بونگا بونگا که پیشنهاد ۱ میلیون یورو حق السکوت را دریافت کرد)

به نظر شما کدام یک از مدل ها، استایل جذاب تری دارند؟

دنیای مد و لباس را هر روز در صفحه مد گردری لوکس تهران دنبال کنید و نظرات خود را از طریق بخش ارتباطی با ما یا تعامل با کارشناسان ما در شبکه های اجتماعی مطرح کنید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا