استایل و مد بانوان

لاکچری های عروس فراری : مد گردی با جولیا رابرتز

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز ، یکی از سوپر استارهای سالهای نه چندان دور سینمای جهان است. کسی که همچنان در سن پنجاه سالگی هم یکی از چهره های کاریزماتیک و تاثیرگذار هالیوود بوده و به دلیل میمیک چهره و استایل جذابش، همچنان یکی از مدل های برندهای آرایشی و پوشاکی در سراسر جهان است. وی در فیلم هایش همچون نیکول کیدمن، کلکسیونی از لباس و طلا و جواهراتش را رونمایی می کند که با استقبال مد نویس ها و تحلیلگران لباس قرار می گیرد.

او هنوز هم پس از گذشت نیم قرن از زندگیش، با سال هایی که در فیلم زن زیبا (Pretty Woman) یکی از نقش های رمانتیک خود را با رونمایی از کلکسیونی از جواهرات شیک و جذاب ایفا کرد، تفاوت چندانی ندارد و همچنان یکی از فشن آیکون های مهم و از گران ترین سوپر استارهای پرده نقره ای به شمار می رود. سرویس مد گردی لوکس تهران که در هفته های اخیر نگاهی داشته به سبک مد و لباس و کلکسیون طلا و جواهرات شخصیت های مطرح دنیای موسیقی و سینما، امروز هم سری زده به کمد لباس و جعبه جواهرات این چهره همیشه خندان و تاثیرگذاری سینمای قرن بیست و یکم تا با چند و چون برندها و استایل هایش در سال های اخیر آشنا شویم.

با مد گردی امروز ما با جولیا رابرتز همراه باشید.

داستان جولیا رابرتز : داستان مد

دختر جذاب و همیشه خندان هالیوود، متولد شهر آتلانتا ایالات متحده در سال ۱۹۶ میلادی است. وی فعالیت های هنری خود را از سال ۱۹۸۷ میلادی با فیلم ایستگاه آتش نشانی آغاز کرد و تا کنون در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی که در پایان این گفتار مشخصات آن ارائه شده است، ایفای نقش نمود. ۴ نامزدی اسکار و ۳ نامزده بفتا و ۸ بار نامزدی جایزه گلدن گلوب در ۱۵ سال اخیر نشان از اهمیت فعالیت این چهره صد و هفتاد و پنج سانتیمتری خوش استایل هالیوود در پرده نقره ای سینمای جهان دارد.

کاریکاتور سبک لب و دهان جولیا رابرتز

(سبک لب و دهان جولیا رابرتز همواره ایده های خوبی را برای طراحی کارتون های دیدنی و خنده دار در اختیار کارتونیست ها قرار داده است)

جولیا رابرتز از جمله سوپر استارهای هالیوود است که در مدت بازیگری در ۳ دهه اخیر، همواره یکی از گران ترین و پر کار ترین هنرپیشه های هنر هفتم بوده و به همین خاطر، بارها تصاویرش روی جلد مجلات معروف سینما و مد و لباس و سبک زندگی قرار گرفت. تصاحب ۱ جایزه اسکار و ۱ جایزه بفتا و ۳ بار جایزه گلدن گلوب آمریکا سبب شد تا رابرتز، کسی که به خاطر فروش نیم میلیارد دلاری فیلمش در زن زیبا، لقب ستاره هالیوود گرفت، یکی از چهره های محبوب هنر جهان شود.

استایل جولیا رابرتز

(استایل جولیا رابرتز در مراسم GOLDEN GLOBE)

وی همچون آنجلینا جولی، در خانواده ای با تبار غیر آمریکایی متولد شد و به همین خاطر، تبار انگلیسی و ولزی و آلمانی دارد. جایزه ای که وی بخاطر بازیگری نقش اول زن در نقش ارین براکوویچ گرفت همچنان در یادهای سینماگران حرفه ای مانده است. وی ۵ بار توسط مجله people به عنوان جذاب ترین هنرپیشه زن جهان معرفی شد و برای بازی در فیلم لبخند مونالیزا در سال ۲۰۰۳ میلادی، دستمزد ببست و چهار میلیون دلاری دریافت کرد که رکوردی در نخستین دهه قرن بیست و یکم به شمار می رفت.

جولیا رابرتز و جورج کلونی

(جولیا رابرتز و جورج کلونی، سوپر استارهای گذشته و حال هالیوود)

سرمایه وی را بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده اند و به همین خاطر از نظر ثروت، ایشان را در ردیف بزرگان سینمای جهان مثل مدونا و آنجلینا جولی می دانند. او در سال ۱۹۹۳ میلادی با Lyle Lovett ازدواج کرد که ۲ سال به طلاق انجامید. در سال ۲۰۰۲ میلادی با Daniel Moder ازدواج کرد که از ایشان ۳ فرزند دارد. برادران و خواهران جولیا رابرتز هم معروف است که از آن جمله میتوان به برادرش اریک رابرتز و خواهرانش: اما و لیسا اشاره کرد که تجربه بازی در سینمای آمریکا را در کارنامه دارند. اما هیچ گاه به مرزهای شهرت جولیا رابرتز نرسیدند!

استایل های بهاره جولیا رابرتز در ۲۰۱۵

(از استایل های بهاره جولیا رابرتز در ۲۰۱۵ میلادی)

جولیا رابرتز علاقه زیادی به برندهای لاکچری و در واقع لاکچری گردی دارد و در طول سه دهه اخیر ایشان را با استایل های خیابانی و کژوال و رسمی با کلکسیونی از برندهای شرقی و غربی مشاهده کردیم. علاقه وی به فشن ویک ها سبب می شود که در این برنامه ها حضوری فعال را تجربه کند که از آن جمله میتوان به حضوری در VERONA CALZEDONIA FASHION SHOW در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی اشاره کرد که بازتاب های جهانی پیدا کرد. در واقع برند کلزدونیا ایتالیا او را دعوت کرده بود تا از نظراتش در توسعه برند و لباس خط تولید جدیدش بهره مند شود.

تیپ صوتی جولیا رابرتز را با لباسی شیک و ساده

(در تصویر بالا، تیپ صوتی جولیا رابرتز را با لباسی شیک و ساده از کلکسیون پاییزه برند کریستین دور در ۲۰۱۷ میلادی و در فشن شو ورونا مشاهده میکنید)

کیف مشکی خوش رنگی از برند Tyler Ellis

(در این تصویر، ایشان کیف مشکی خوش رنگی از برند Tyler Ellis در دست دارد)

استایل رسمی جولیا رابرتز در فوریه ۲۰۱۵

(استایل رسمی جولیا رابرتز در فوریه ۲۰۱۵))

از کلکسیون لباس های قرمز جولیا رابرتز همیشه خندان در مراسم TIFF

(از کلکسیون لباس های قرمز جولیا رابرتز همیشه خندان در مراسم TIFF)

اگر برای دنیای مانکن های خانم در فشن ویک های شرق و غرب، استایل تراشیده و قد بلند و چهره ای جذاب، شاخصی مهم برای طراحان مد و لباس هست، برای رابرتز با قدی ۱۷۵ سانتیمتری نیز این مختصان قابل تعریف است.

جدید ترین تصویر روی جلد جولیا رابرتز

(جدید ترین تصویر روی جلد جولیا رابرتز را مشاهده میکنید که در مجله InStyle در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و او را با یکی از اکسسوری  های برنزی مورد علاقه اش نشان می دهد)

 تصویری از جولیا رابرتز همیشه خندان

(این مجله به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی، تصویری از جولیا رابرتز همیشه خندان را روی جلد خود منتشر کرد که او را با لباس جذاب با طرحی از گل های رنگارنگ بهاری مشاهده میکنیم)

تصویری از جولیا رابرتز بر روی مجله معروف Vanity

(تصویری از جولیا رابرتز بر روی مجله معروف Vanity در اکتبر  ۲۰۱۵ میلادی)

بررسی دنیای مد یک سلبریتی تمام عیار که بیش از بیست و هفت میلیون و سیصد هزار صفحه ایندکس شده در اینترنت درباره استایل و طرح لباس و برند های معروفش وجود دارد، کار آسانی نیست. جولیا رابرتز ، هر روز بر روی جلد محلات معروف مد و لباس از ELLE تا People و Vogue و InStyle قرار دارد و یکی از سفیران تبلیغاتی یونسیف و سازمان ملل و برند های مطرح مد و جواهرات دنیا نیز به شمار می رود. البته وی از دنیا مد، برای کسب درآمد حهت کارهای خیریه و انسان دوستانه نیز استفاده می کند که در میان سلبریتی های هالیوودی، شاخص تر است.

فوتوشوت جولیا رابرتز برای مجله ووگ بافتنی

(فوتوشوت جولیا رابرتز برای مجله ووگ بافتنی)

جولیا رابرتز ، سلبریتی پنجاه ساله این روز های هالیوود، از اواخر دهه نود میلادی تا کنون در ده ها فیلم به ایفای نقش پرداخته است و بازی قوی در کنار چهره جذاب کاریزماتیک سبب شده تا وی در عرصه های مختلف هنری، اجتماعی و فرهنگی مشغول به فعالیت شود. جولیا رابرتز یکی از گران قیمت ترین هنرپیشه های حال حاضر هالیوود هست که اسم و رسم زیادی دارد. اگر چه خیلی از هنرپیشه های هالیوود از ایشان جذاب تر و بازی قوی تری دارند، اما جولیا رابرتز به واسطه ظرفیت هایی که در اختیار دارد، به تنهایی برای نجومی کردن گیشه کفایت می کند. مقوله ای که حتی براد پیت و جورج کلونی هم به آن غبطه می خورند!

 یکی از فوتوشوت های تبلیغاتی جولیا رابرتز را جهت تبلیغ عطر برند LA VIE EST BELLE

(در تصویر بالا، یکی از فوتوشوت های تبلیغاتی جولیا رابرتز را جهت تبلیغ عطر برند LA VIE EST BELLE مشاهده میکنیم که او لباسی با آستین بلند و بقیه باز و سر آستین های ظریف کاری شده بر تن دارد)

رابرتز، یکی از عاشقان طلا و جواهرات برند های مطرح دنیا ست و معمولا در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب و اسکار و کن، وی را با طرح های خاص مشاهده می کنیم که با لباس های متفاوتی ست شده است. رابرتز اگر چه قد بلندی ندارد، اما همواره به تن کردن لباس های مشکی بلند که با مجموعه ای از جواهرات بدلی و واقعی بزرگ ست شده را دوست دارد.

از کلکسیون سلفی های خندان جولیا رابرتز روبروی یک آیفون سفید

(از کلکسیون سلفی های خندان جولیا رابرتز روبروی یک آیفون سفید)

جولیا رابرتز علاوه بر این که هنرپیشه ای خوش لباس هست و بار ها این قضیه را در فیلم های خود با کلکسیونی از طلا و جواهرات و لباس های شیک و جذاب به اثبات رسانده، اما خود نیز یکی از طراحان عرصه مدو لباس بوده و بارها با همکاری برند های مشهور مد و لباس و جواهرات، در کار های خیریه نیز شرکت کرده است.

تبلیغ برند LANCOME فرانسه با جولیا رابرتز

(تبلیغ برند LANCOME فرانسه با جولیا رابرتز برای معرفی جدید ترین محصول این شرکت برای ابرو های جذاب را مشاهده میکنید. جولیا رابرتز ار سال ۲۰۱۰ میلادی، سفیر تبلیغاتی و سخنگوی لانگوم بوده است)

تصویر فوتوشوت های جولیا رابرتز با تبلیغی از برند LANCOME

(تصویر فوتوشوت های جولیا رابرتز که ایشان را با تبلیغی از برند LANCOME مشاهده میکنیم که برای محصول TEINT MIRACLE انجام شد)

تصویری از پرفیوم لانکوم که توسط جولیا رابرتز بارها تبلیغ شده است.

(تصویری از پرفیوم لانکوم که توسط جولیا رابرتز بارها تبلیغ شده است. دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی لانکوم را در این لینک دنبال کنید که ۲.۲ میلیون فالور دارد و بیش از ۱۸۰۰ عکس از متن و حاشیه و طرح ها و نقش های جدید این برند معروف را به اشتراک گذاشته است)

تصویر جدید ترین پرفیوم های برند لانکوم که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

(تصویر جدید ترین پرفیوم های برند لانکوم که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد)

به هر حال اگر دوست دارید از سلیقه های مد و لباس خانم جولیا رابرتز مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم این گفتار را دنبال کنید. مد گردی با سلبریتی این روز های پرده نقره ای فرصتی برای آشنا شدن با طرح ها و فیگورها و شیوه های ست کردن جواهرات با لباس های مختلف هست که برای مد بازان و جواهر بازان، فرصت خوبی برای ایده گرفتن های خلاق است.

تصویری از لباس جذاب طرح LEOPARD جولیا رابرتز

(تصویری از لباس جذاب طرح LEOPARD جولیا رابرتز که وی را در کلکسیون لباس های بلند شب نشان می دهد که توسط طراحان GUCCI دیزاین شده بود. او این لباس را در سال ۲۰۱۴ برای شرکت در مراسم  Palm Springs International Film Festival at the Palm Springs Convention Center به تن کرده بود که با فوتوشتی از برند کارتیه همراه شد)

تصویر لباس شب بلند و شیک مشکی و سفید جولیا رابرتز

(تصویر لباس شب بلند و شیک مشکی و سفید جولیا رابرتز همیشه خندان که طرح  Dolce & Gabbana است و ایشان این طرح هیجان انگیز شیک را در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۳ میلادی در هتل هیلتون برگذار شده بود بر تن کرد)

کلکسیون لباس های شب جولیا رابرتز

(در تصویر بالا، از کلکسیون لباس های شب جولیا رابرتز را مشاهده می کنیم که از مجموعه Print dress بوده و با آستین کوتاه و برش و پارچه نفیسی توسط جوان کارلوس اوباندو طراحی شده بود. او در نوزدهمین جایزه سالانه انجمن منتقدان فیلم نیویورک این لباس را بر تن داشت)

تصویری از طرح کت و دامن مشکی و سفید رنگ کریستین دیور جولیا رابرتز

(تصویری از طرح کت و دامن مشکی و سفید رنگ کریستین دیور جولیا رابرتز که با گردن بند الماس خوش تراشی از برند چوپارد همراه شده است. او این استایل را جهت شرکت در مراسم NORMAL HEART در نیویورک در سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن کرد)

لباس های شب جذاب و درخشنده جولیا رابرتز

(از کلکسیون لباس های شب جذاب و درخشنده جولیا رابرتز همیشه خندان در فرش قرمز شصت و ششمین مراسم سالانه امی اوارزد در کالیفرانیا که با برند ELIA SAAB همراه شده بود و در اکتبر ۲۰۱۴ میلادی رونمایی کرد)

تصویری از حضور جولیا رابرتز در جشنواره فیلم کن فرانسه در سال ۲۰۱۶

(تصویری از حضور جولیا رابرتز در جشنواره فیلم کن فرانسه در سال ۲۰۱۶ که برای اکران فیلم MONEY MASTER حاضر شده بود. طرح لباس رسمی مشکی و سفید جولیا رابرتز در فوتوشوت حاشیه ای این مراسم، طرحی از ریکاردو تیچی ایتالیایی بود که برای برند ژیوانژی (GIVENCY) ارائه گردید)

تصویری از لباس مشکی بلند بدون آستین جولیا رابرتز

(تصویری از لباس مشکی بلند بدون آستین جولیا رابرتز در فرش قرمز شصت و نهمین دوره مراسم سالانه فیلن کن فرانسه در سال ۲۰۱۶ میلادی که وی را با گردن بند الماس و زمرد سبز رنگ و لباسی از برند ARMANI PIVE مشاهده می کنیم)

تصویری از لباس قرمز رنگ فریبنده جولیا رابرتز که با کیف دستی کوچک

(تصویری از لباس قرمز رنگ فریبنده جولیا رابرتز که با کیف دستی مریعی کوچک کم رنگ ست شده است و ایشان در سفر به تورنتو در سال ۲۰۱۳ بر تن داشت)

تصویری از کت و شلوار سفید برند استلا مک کارتی (STELLA MCCARTHERY)

(تصویری از کت و شلوار سفید برند استلا مک کارتی (STELLA MCCARTHERY) پاچه گشاد جولیا رابرتز که با شال صورتی کم رنگ ست شد. این استایل برای حضور وی در مراسمی هنری در لندن در سال ۲۰۱۰ میلادی استفاده شد)

تصویر لباس آبی رنگ جولیا رابرتز

(تصویر لباس آبی رنگ جولیا رابرتز که با آستین کوتاه و یقه باز از برند پرونزا شولر (PROENZA SCHOULER) است و ایشان در دسامبر ۲۰۱۳ میلادی جهت شرکت در مراسم  Osage County’ premiere at Ziegfeld Theater- بر تن کرد. )

تصویری از کت و دامن مشکلی جولیا رابرتز

(تصویری از کت و دامن مشکلی جولیا رابرتز که از برند ژیوانژی بود و ایشان در سال ۲۰۱۳ میلادی بر تن داشت)

کلکسیون استایل های پیاده روی جولیا رابرتز

(در تصویر بالا، کلکسیون استایل های پیاده روی جولیا رابرتز را شاهد هستیم که در منطقه زیبا سانتامونیکا کالیفرنیا مشغول پیاده روی با ژاکت های بهاره آستین کوتاه است)

تصویری از کلکسیون کت و شلوار جولیا رابرتز

(تصویری از کلکسیون کت و شلوار جولیا رابرتز که ایشان را با استایل های خیابانی در کالیفرنیا ۲۰۱۳ شاهد هستیم)

لکسیون کفش های پاشنه بلند صورتی جولیا رابرتز

(تصویری از کلکسیون کفش های پاشنه بلند صورتی جولیا رابرتز که در مراسم هنری در تورنتو ۲۰۱۳ میلادی بر تن داشت)

کلکسیون لباس های سفید آستین بلند یقه بسته با طرحی از گل های بهاری جولیا رابرتز

(در تصویر بالا، از کلکسیون لباس های سفید آستین بلند یقه بسته با طرحی از گل های بهاری جولیا رابرتز را شاهد هستیم که توسط ELLIE SAB طراحی شده است. او این لباس را برای مراسم فرش قرمز هفدهمین دوره جایزه سالانه هالیوود در هتل بورلی هیلتون در اکتبر ۲۰۱۳ میلادی بر تن کرده بود)

(کلکسیونی از برند ژیوانژی مد و لباس جولیا رابرتز

(کلکسیونی از برند ژیوانژی مد و لباس جولیا رابرتز که جهت شرکت در بیست و یکمین دوره جایزه سالانه اسکرین آکتوررز بر تن داشت)

کلکسیون کت و دامن سفید رنگ جولیا رابرتز

(تصویری از کلکسیون کت و دامن سفید رنگ جولیا رابرتز که با برند ROG & BONE همراه شده است و ایشان برای شرکت در مراسم     Open Roads World Premiere of “Mother’s Day” at TCL Chinese Theatre IMAXبر تن کرد)

تصویری از استایل خیابانی جولیا رابرتز

(تصویری از استایل خیابانی جولیا رابرتز  با بافتنی خوش رنگ شیک که او را در حال خرید از STARBOX در آوریل ۲۰۰۳ نشان می دهد)

صویری از استایل تابستانی جولیا رابرتز

(تصویری از استایل تابستانی جولیا رابرتز که وی را با لباس آبی رنگ و کیف گوچی و صندل قهوه ای مشاهده میکنیم)

تصویری از استایل های خیابانی جولیا رابرتز در سال ۲۰۱۰

(تصویری از استایل های خیابانی جولیا رابرتز که وی در سال ۲۰۱۰ بر تن داشت)

تصویری از طرح لباس شیک و جذاب جولیا رابرتز که وی را با طرح کیموتو ژاپنی

(تصویری از طرح لباس  شیک و جذاب جولیا رابرتز که وی را با طرح کیموتو ژاپنی در اوت ۲۰۱۰ میلادی شاهد هستیم که طراحی از کریستیان لوبوتین (CHRISTIAN LOUBOUTIN) بود و ایشان جهت شرکت در مراسم he ‘Eat Pray Love’ Japan Premiere at Roppongi Hills بر تن داشت)

 جولیا رابرتز را با طرح های مختلف و کفشی پاشنه بلند سبز

( جولیا رابرتز را با طرح های مختلف و کفشی پاشنه بلند سبز مشاهده میکنیم. برند کفش از  Celine و برند لباس از Dries Van Noten بود. او این استایل لاکچری را جهت شرکت در مراسم  the ‘Eat Pray Love’ press conference at the Ritz-Carlton Tokyo توکیو ۲۰۱۰ ست کرده بود)

استایلی جذاب از جولیا رابرتز

(در عکس بالا، استایلی جذاب از جولیا رابرتز را شاهد هستیم که یا پیراهنی یقه باز و گوشواره طلایی ۱۸ عیار که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده ، در مراسمی هنری در پاریس شرکت کرده است)

کلکسیون های لباس شب بلند برند دولچه و گابانا (D&G) جولیا رابرتز

(یکی از کلکسیون های لباس شب بلند برند دولچه و گابانا (D&G) جولیا رابرتز را شاهد هستیم که با دستبند الماس برند CHIPARD ست شده است. او این لباس را جهت شرکت در مراسم “Eat Prey Love” Premiere at The Space Moderno Cinema- در پستامبر ۲۰۱۰ میلادی بر تن داشت)

کلکسیون دستبندهای طلایی جولیا رابرتز

(از کلکسیون دستبندهای طلایی جولیا رابرتز که با حلقه ای از سنگ قیمتی بنفش سده است، در آگوست ۲۰۱۰ میلادی را شاهد هستیم)

کلکسیون کت و دامن بلند مشکی جولیا رابرتز

(از کلکسیون کت و دامن بلند مشکی جولیا رابرتز که در نوامبر سال ۲۰۱۰ میلادی جهت شرکت در مراسم  Women Of The Year Awards in New York’s Carnegie Hall.بر تن داشت؛)

تصویر سرویس جواهرات سبز رنگ الماس خوش تراش جولیا رابرتز

(در عکس بالا، تصویر سرویس جواهرات سبز رنگ الماس خوش تراش جولیا رابرتز را شاهد هستیم که وی از برند تیفانی آمریکا در مراسمی در اوت ۲۰۱۵ میلادی بر تن داشت)

تصویر از گردن بند طلایی لاکچری جولیا رابرتز

(تصویر از گردن بند طلایی لاکچری جولیا رابرتز همیشه خندان که برند VAN CLEEF & ARPELS دارد)

تصویری از گوشواره های جولیا رابرتز برند چوپارد

(تصویری از گوشواره های جذاب شیک جولیا رابرتز که برند چوپارد دارد)

کلکسیون طلا و جواهرات جولیا رابرتز از برند CLASSIC BUN

(کلکسیون طلا و جواهرات جولیا رابرتز از برند CLASSIC BUN)

برند جواهراتی که جولیا رابرتز در فیلم EAT PRAY LOVE

(برند جواهراتی که جولیا رابرتز در فیلم EAT PRAY LOVE بر تن داشت)

تصویری از جولیا رابرتز با کیف قرمز رنگ برند LION KING

(تصویری از جولیا رابرتز با کیف قرمز رنگ برند LION KING در خیابان برادوی)

تصویری از کیفی که جولیا رابرتز با استایل پاییزی از برند HERMES BIRKIN در دست داشت

(تصویری از کیفی که جولیا رابرتز با استایل پاییزی از برند HERMES BIRKIN در دست داشت)

تصویری از استایل بهاره جولیا رابرتز

(تصویری از استایل بهاره جولیا رابرتز که ایشان را با کیفی از برند HERMES PICOTIN مشاهده می کنیم)

فیگورهای جولیا رابرتز با استایل تمام مشکی و پیراهن یقه و استین سفید

(فیگورهای جولیا رابرتز با استایل تمام مشکی و پیراهن یقه و استین سفید که فوتوشوتی از جیوانژی فرانسه (GIVENCHY) را در سالن ۲۰۱۵ میلادی نشان می دهد)

استایل های خیابانی جولیا رابرتز و دنی مودر

(استایل های خیابانی جولیا رابرتز و دنی مودر)

 جولیا رابرتز در نقش Queen در فیلم MIROR MIROR

(تصویری از طراح صحنه و لباس و جواهراتی که برای جولیا رابرتز در نقش Queen در فیلم MIROR MIROR شاهد هستیم)

رازهای زیبایی جولیا رابرتز

رازهای زیبایی جولیا رابرتز

بیش از ۶۰ طرح مخالف از لباس های شب و استایل های خیابانی جولیا رابرتز همیشه خندان را در مراسم گوناگون در ۲ دهه اخیر مشاهده کردید. معرفی برند لباس ها و کفش ها، فرصتی را برای آشنایی شما با خلاق ترین و معروف ترین طراحان مد و لباس دنیای سلبریتی ها فراهم می کند و برای عاشقان ایرانی این دنیا، فرصتی برای الهام بخشی و ایده پردازی ایجاد می نماید تا به خیاطان خود، چنین طرح هایی را سفارش دهند! از طرفی، توجه به سبک زندگی و زیبایی و رازهای جذابیت جولیا رابرتز هم میتوان درس های خوبی برای بانوان جوان به ارمغان داشته باشد. یکی از مهمترین مقولات در سبک زندگی سالم جولیا رابرتز ، ورزش و برنامه ورزشی منظم و رعایت رژیم غذایی کم شکر است.

جذابیت چهره جولیا رابرتز بر اساس Independent انگلستان

(یکی از رازهای جوانی پوست و جذابیت چهره جولیا رابرتز بر اساس آنچه به نشریه Independent انگلستان گفت، مصرف کربوهیدارات در رژیم غذایی روزانه و استفاده از رژیم غذایی کامل است. شست و شوی دندان با جوش شیرین (Baking soda) یکی دیگر از رازهای جذابیت چهره جولیا رابرتز محسوب می شود که برای بهداشت دهان و دندان از آن استفاده می کند. موضوعی که در گفتگو با نشریه STYLE اعلام کرد)

رازهای زیبایی جولیا رابرتز با BAKING SODA

(رازهای زیبایی جولیا رابرتز با BAKING SODA)

 رژیم غذایی سالم جولیا رابرتز

(مصرف میوه آواکادو یکی از موضوعات مهم در رژیم غذایی سالم جولیا رابرتز است که به شادابی پوست در سن پنجاه سالگی کمک کرده است. )

گفتگوی رابرتز با مجله ووگ

(یکی از رازهای شادابی پوست جولیا رابرتز ، ماساژ آن با روغن زیتون است. موضوعی که در گفتگوی رابرتز با مجله ووگ ایتالیا مطرح شد)

رازهای زیبایی جولیا رابرتز (JULIA ROBERTS BEAUTY SECRETS)

(رازهای زیبایی جولیا رابرتز (JULIA ROBERTS BEAUTY SECRETS) که در گفت و گو با VOGUE مطرح کرد)

نشریه تلگراف در سپتامبر ۲۰۱۶، جولیا رابرتز

(نشریه تلگراف در سپتامبر ۲۰۱۶، به معرفی ۱۷ راز در زیبایی چهره و سبک زندگی جولیا رابرتز پرداخت)

 جولیا رابرتز در سی و هفت سالگی صاحب دو قلو به نام های: فینیوس و هیزل شد

( جولیا رابرتز در سی و هفت سالگی صاحب دو قلو به نام های: فینیوس و هیزل شد و به فرزندانس سبک زندگی سالم و ارگانیک و شاد زیستن را مرتب آموزش می دهد. )

به هر حال جولیا رابرتز در اینترنت و شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر و اینستاگرام فعالیتی ندارد و بر خلاف کیم کارداشیان و تیلور سویفت و ادل و بیانسه و پاریس هیلتون ، سلفی بازی و انتشار پست های لحظه به لحظه از خود نیست. وی خیلی با سبک زندگی دیجیتالی میانه خوبی ندارد و از جمله گران ترین سلبریتی های پرده نقره ای بوده که هیچ صفحه رسمی از ایشان در شبکه های اجتماعی معروف این روزها دردسترس نیست. البته آنجلینا جولی، خانم اسمیت هالیوود نیز هیچ صفحه ای ندارد و مشغول رتق و فتق امور شش فرزند خود با براد پیت، همسرش است.

کلیه صفحات چند هزار نفره تا چند صد هزار نفره ای که به نام جولیا رابرتز در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام راه اندازی شده است، هیچ کدام صفحه رسمی ایشان نیست و تیک آبی در اختیار ندارد.

جولیا رابرتز در فیلم هایی که در چند سال اخیر به ایفای نقش پرداخته، همواره از لباس های شبک و جذاب که بعضا با کلکسیونی از طلا و جواهرات مختلف (به ویژه الماس) ست شده ، استفاده نموده است. برای همین،‌ برخی از فروشندگان مد و لباس و جواهرات. در سایت های خود از مد رابرتز در فیلم های مختلف الهام گرفته اند.

فیلمشناسی جولیا رابرتز

ایستگاه اتش نشانی (۱۹۸۷) / رضایت (۱۹۸۸) / میستیک پیتزا (۱۹۸۸) / سرخ خونی (۱۹۸۹) / ماگنولیاهای فولادی (۱۹۸۹) ۰ زن زیبا (۱۹۹۰) ۰ مرگ بازان (۱۹۹۰) / جوان مرگ (۱۹۹۱) / هوک (۱۹۹۱) / بازیگر (۱۹۹۲) / پرنده پلیکان (۱۹۹۳) / من عاشق مشکلم (۱۹۹۴) / آماده پوشیدن (۱۹۹۴) / چیزی که میتوان درباره اش حرف زد (۱۹۹۵)  ماری رایلی (۱۹۹۶)  / مایکل کولین (۱۹۹۶) / همه می گویند دوستت دارم ( ۱۹۹۶) / عروسی بهترین دوست من ( ۱۹۹۷) / تئوری توطئه ( ۱۹۹۷) / نامادری (۱۹۹۸)  عروس فراری (۱۹۹۹) / ارین براکویچ ( ۲۰۰۰) / مکزیکی ( ۲۰۰۱) / دلبر آمریکایی (۲۰۰۱) / یازده یار اوشن (۲۰۰۱) / قهرمان بزرگ (۲۰۰۲) / اعترافات یک ذهن خطرناک (۲۰۰۲) / لبخند مونالیزا (۲۰۰۳) / به من بگو کی هستی (۲۰۰۴) / نزدیک تر (۲۰۰۴) / مورچه کش (۲۰۰۶) / تار شارلوت (۲۰۰۶) / جنگ چارلی ویلسون (۲۰۰۷) / یک دختر آمریکایی (۲۰۰۸) / دو رویی (۲۰۰۹) / ولنتاین (۲۰۱۰) / بخور عبادت کن و عاشق باش (۲۰۱۰) / عیسی هنری مسیج (۲۰۱۱) / عشق و عروسی و ازدواج (۲۰۱۱) / ای آینه آی آینه (۲۰۱۲) / راز در چشمان شان (۲۰۱۵) / هیولای پول (۲۰۱۶) / روز مادر (۲۰۱۶) و اعجوبه (۲۰۱۷)

درباره جولیا رابرتز و فعالیت های مختلف این هنرپیشه معروف سینما در سرویس مدگردی لوکس تهران، مطالب متنوعی را در روز های آینده ارائه خواهیم کرد تا طرفداران این سلبریتی فعال هالیوود از دنیای مد و لباس ایشان مطلع شوند.

همواره دنیای مد و لباس سلبریتی های ورزش و سینما و موسیقی در ایران و جهان را در سرویس مدگردی لوکس تهران دنبال کنید.

شما کدام یک از استایل های خانم جولیا رابرتز را بیشتر می پسندید؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا