برند ها

۳۰ برند عطر سلبریتی ها : از جاستین بیبر تا آریانا گرانده ( قسمت دوم )

جاستین بیبر عطر

در قسمت اول سلسله گفتارهای معرفی برند عطر سلبریتی های دنیای موسیقی و ورزش و سینما، به معرفی ۷ برند به نام: کارل لاگرفلد، کیتی پری، کیم کارداشیان، لورابیا جیوتی، لیدی گاگا، لوچیانو سوپرانی و جنیفر لوپز پرداخته شد. در قسمت نخست به معرفی حدود ۶۰ عطر آقایان و بانوان لاکچری گرد خاص پسند از کلکسیون لوازم آرایشی و بهداشتی سلبریتی های معروف جهان پرداختیم که جشنواره ای از رایحه ها را به ارمغان می آورد.

در گزارش امروز، به معرفی برندهایی همچون : جسیکا سیمپسون، جاستین بیبر، آلفرد دانهیل، آنتونیو باندراس، آریانا گرانده و بریتنی اسپیرز که از جمله برندهای محبوب سلبریتی ها در حوزه عطر است می پردازیم.

در گزارش امروز ما همراه باشید.

از جاستین بیبر  ۳۰ برند عطر سلبریتی ها

عطر گردی با جسیکا سیمپسون

خانم سیمپسون یکی از هنرپیشه های مطرح و از فعالان کسب و کار در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است که بخشی از فعالیت های ایشان را در خط تولید عطر مشاهده میکنیم. وی در اینستاگرام با انتشار بیش از ۶۰۰ پست در ۳ سال اخیر، ۴ میلیون فالور دارد. ایشان را در این نشانی دنبال کنید که میتوان بخشی از سبک زندگی دیجیتالی ایشان را شاهد بود.

(تصویری که جیسکا را در استایل مد و لباس در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنیم که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت)

(در این سلفی رمانتیک، جسیکا را به همراه دخترش در سلفی آینه ای شاهد هستیم که تبلیغ محصولات آرایشی ماکو کرده است. ایشان، این هشتگ را برای دیده شدن بهتر عکس استفاده نمود)

(در دو عکس پاشه بلند طلایی و قرمز رنگ بالا، جسیکا از این هشتگ برای تبلیغ استفاده کرد)

این هنرپیشه سینما و تلویزیون و ستاره پاپ آمریکایی، از سال ۲۰۰۴ میلادی وارد دنیای عطر و ادکلن شده و نام خود را سر زبان ها انداخت. به دلیل سن کم همچون نیلور سویفت و آریانا گرانده، نسل نوجوان و جوان* از مخاطبان محصولات ایشان هستند.

نخستین عطری که از جسیکا سمپسون معرفی میکنیم عطر FANCY FOR WOMEN JESSICA SIMPSON است که در ۲۰۰۴ عرضه شد. عطری ۱۰۰ میل که با شیشه جذابش، با استقبال مخاطبانش همراه شد و در گروه بویایی اورینتال وانیلا جای دارد. از جمله عطرهای رسمی بانوان لاکچری گرد محسوب می شود.

عطر جسیکا سیمپسون فنسی لاو زنانه JESSICA SIMPSON FANCY LOVE عطری بود که ایشان در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار کرد و مناسب بانوانی است که دوست دارند در همه فصول، رایحه گرم و شیرین را در اختیار داشته و تم تلخ و گرم را بر روی لباس های شب احساس کنند. گفته شده که این عطر، پخش بو و ماندگاری بالا داشته و غلظت اسانس آن در گروه EAU DE PARFUM و گروه اورینتال فلورال است.

از جمله دیگر عطرهایی که جسیکا در سال ۲۰۱۰ معرفی کرد، JESSICA SIMPSON FANCY NIGHT نام دارد که شیشه ای سبز رنگ دارد و برای بانوان در فصول پاییز و زمستان گزینه مطلوبی به شمار می رود. راحیه تند و تیز و تلخ این عطر برای بانوانی که به دنبال رایحه های خاص هستند توصیه می شود که به نوعی رسمی و جدی است. فنسی نایت جسیکا، ماندگاری بالا داشته و پخش بوی آن قابل توجه است. خجم ۱۰۰ میلی و قیمت پایین سبب شده تا استقبال خوبی از آن به عمل آید.

جدید ترین عطری که محصول جسیکا سیمپسون است، FANCY GIRL JESSICA SIMPSON نام دارد که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. عطری با قیمت مناسب و البته قابل استفاده دز همه فصول که استایل جذابی برای بانوان جوان دارد. ترکیب میوه های های تابستانی مثل تمشک و شلیل در این عطر حس می شود. رایحه مطبوع گل های بهاری با تلفیقی از خانه و وانیل، معجونی جذاب را در اختیار صاحبان فنسی  گرل جسیکا سیمپسون قرار می دهد. عطر ۱۰۰ میلی که در گروه فلورال فروتی جای دارد.

عطر گردی با جاستین بیبر

یکی از معروف ترین خوانندگان پاپ را میتوان جاستین بیبر کانادایی دانست که از فعال ترین خواننده های مطرح روزگار ما در اینستاگرام است. وی با انتشار بیش از ۴۲۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۹۵ میلیون فالور دارد. تقریبا یک پنجم کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه ایشان هستند و بی جهت نیست که وی وارد عرصه تولید محصولت بهداشتی مثل عطر شده است.

(تصویر بالا از جدید ترین تصاویر ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی جاستین بیبر در اینستاگرام است که ۴ میلیون لایک دریافت کرد)

او نام تجاری خود را در آمریکا ثبت کرد و نخستین محصولش در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد. در این عطر جه JUSTIN BIEBER GIRL نام دارد و اکتبر ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد، بانوانی به که دنبال رایحه ای گل ارکید و معجونی از اسانس میوه های تابستانی مثل توت فرنگی هستند میتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. استایل بفنش و قرمز جذاب این عطر، آن را برای هواداران جاستین در سراسر جهان جذاب کرده است. گروه بویایی فلورال فروتی این عطر ۱۰۰ میل با رایحه شیرین از میوه های بهاری، گزینه مطلوبی برای ژانویه گردها خواهد بود.

عطر دیگر که جاستین بیبر به عنوان نخستین تجربه اش روانه بازار کرد، JUSTIN BIEBER SOMEDAY نام دارد که درب آن همچون گل های قرمز با گلبرگ های صورتی است و برای بانوانی که به دنیال رایحه های شیرین از میوه و وانیل هستند، گزینه مطلوبی است. تم گل با شیشه ای به سبک گل های بهاری، حس شادابی را برای علاقمندان به هنر بیبر به ارمغان می آورد. این عطر در گروه بویایی فلورال فروتی قرار می گیرد.

جدید ترین عطر جاستین بیبر که همچون ۲ عطر دیگه مخصوص بانوان است، JUSTIN BIEBER THE KEY  نام دارد که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد. عطری مناسب بانوان جوان در فصل بهار و تابستان که در واقع گزینه خوب برای بانوانی است که به دنبال رایحه های خنک در عطرهای تقریبا ارزان هستند. پخش بو مناسب و ماندگاری مطلوبی که عطر دارد،  برای بانوان جوان لاکچری گرد که به دنبال عطرهایی با طراحی بدنه هیجان انگیز هستند، توصیه می شود. این عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال فروتی (floral fruity) جای دارد.

عطر گردی با آلفرد دانهیل

(تصویری از کلکسیون کت و شلوارهای پاییزه آلفرد دانهیل)

از همه سلبریتی هایی که تا کنون معرفی کردیم، هیچ کدام به اندازه آلفرد دانهیل، تخصصی در عرصه عطر و تولید محصولات لاکچری ندارند. این طراح بریتانیایی متخصص در تولید مد و لباس مردانه، از سال ۱۹۳۴ میلادی وارد عرصه عطر و ادکلن شد که موفقیت های بسیاری برایش به ارمغان آورد. پر فروش ترین عطر وی، دانهیل آبی، قهوه ای و قرمز و مشکی است که در ادامه به معرفی ۲۰ مورد از این عطر ها می پردازیم.

عطر دانهیل دیزایز بلک مردانه که ALFRED DUNBILL DESIRE BLACK نام دارد، گزینه مناسب و ارزانی برای مردان در بهار و تابستان محسوب می شود. عطری با تم شاد و خنک که راحیه ترش و تلخ لیمو را تداعی  می کند. آلفرد دانیهل بلک پخش بو مناسب و ماندگاری مطلوبی دارد و در گروه بویایی اورینتال فوگر (oriental fruity) جای دارد.

دانهیل ادیشن مردانه که در سال ۱۹۸۴ میلادی روانه بازار شد، از قدیمی ترین محصولات برند آلفرد دانهیل است که استایل شیشه ای ساده و درب مشکی رنگ دارد. کاملا کلاسیک که رایحه ابتدایی ان با بوی تند و تیز مرکبات آمیخته می شود و تم اسطوخدوس، حس تلخ و صابونی به آن می دهد. برای کسانی که به رایحه درخت سدر علاقه دارند رایحه گل های شمعدانی و میخک، حس لطیفی به عطر می بخشد. پخش بو مطلوب و ماندگی متوسط از جمله قابلیت های فنی این عطر ۱۰۰ میلی است.

ابسولوت مردانه آلفرد دانهیل را باید یکی از خاص  ترین و البته از جمله گران ترین عطرهای این برند دانست که کار تلخ و خشن بر پایه رایحه عود و چرم است. در نت ابتدایی، رایحه چرم بسیار واضح است و حس خشک و رسمی دارد که با گذر زمان، از تندی عطر کاسته و رایحه زعفران تداعی می شود. برای کسانی که عاشق لباس های چرمی هستند و با عود هم مشکلی ندارند٬، این عطر توصیه می شود. عطر ALFRED DUNHILL ICON ABSOLUTE را می بایست از انتخاب های خوب جنتلمن های ژانویه گرد دانست.

از عطرهای سال ۲۰۰۶ میلادی برند آلفرد دانهیل می توان به عطر دانهیل پیور مردانه یا ALFRED DUNHILL PURE اشاره کرد که ۱۰۰ میل بوده و برای جنتلمن هایی که عاشق رایحه های  شاداب از گل های بهاری و ترکیبی با مرکبات شیرین هستند توصیه می شود. پخش بو و ماندگاری متوسط است و توصیه می شود که در فصول بهار و تابستان استفاده شود. مکان قرار گیری درب این عطر در سمت راست است و در وسط نیست.

سال ۱۹۹۶ میلادی بود که آلفرد دانهیل محصول ALFRED DUNHILL D را عرضه کرد. دانهیل دی مردانه، عطری است نیمه شاداب و البته تا حدودی کلاسیک که ترکیب خنک دارد و برای هر چهار فصل گزینه خوبی است. رایحه گل ها که در این عطر به مشام می رسد، در گذر زمان کاسته شده و رایحه چوب صندل و چوب سدر برای عاشقان تم تلخ در عطرها حس می شود. دانهیل، پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد.

این عطر ۱۰۰ میلی غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد.

جدید ترین عطر آلفرد دانهیل را باید عطر ۱۰۰ میل دیزایر اکستریم دانست که ALFRED DUNHILL DESIRE EXPTREME  نام دارد و مخصوص مردانه بوده و در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد. عطری  که ترکیب  شیشه قرمز و مشکی آن، رایحه گرم و تلخ آن را تداعی می کند. برای آقایانی که دوست دارند در پاییز و زمستان، عطری با تم تلخ و شیک و مردانه و رسمی داشته باشند و با نت چرم مشکلی ندارند، دیزایر اکستریم دانهیل انتخاب خوبی است. این عطر ماندگاری مناسب و پخش بو خوبی دارد و در فهرست عطرهای زیر ۴۰ دلار به شمار می رود. گروه بویایی این عطر چرم است و نت تلخ در آن بر دیگر رایحه ها می چربد.

اگر دوست دارید تا عطری با راحیه چوب و تلخ اما متعادل و کمی خنک را در اختیار داشته باشید، آلفرد دانهیل آیکون الیت مردانه ALFRED DUNHILL ICON ELITE توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالا داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد. این عطر برای تمامی فصول، گزینه خوبی برای جنتلمن ها به شمار میرود و شیشه مشکی رنگ استوانه ای شکلش، به خوبی حس جدی بودن و رسمی بودن این محصول را تداعی می کند. رایحه ابتدایی این عطر بوی خنک دارد که با اسانس مرکبات تلخ همراه شده است. رایحه میانی و پایه عطر را میتوان رایحه گرم و نیمه شیرین دانست که با اسانس فلفل در هم آمیخته و عطری بی نظیر را برای کسانی که رایحه های کاملا مردانه را دنبال میکنند بوجود آورده است.

این عطر ۱۰۰ میل ماندگار خوب و پخش بو مطلوبی داشته و در گروه بویایی WOODY SPICY قرار گرفته است. این محصول از گران ترین عطر های آلفرد دانهیل محسوب می شود.

 

دیزایر سیلوار مردانه ALFRED DUNHILL SILVER که در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد، از جمله عطر های خنکی است که با طرح نقره ای، حس شیک بودن و رسمی را تداعی می کند. رایحه ترش که با تلفیقی از مرکبات تابستانی همراه شده است، برای کسانی که دنبال نت های ترش و شیرین عطرهای مردانه هستند، انتخاب خوبی به شمار می آید. پخش بو مناسب و ماندگاری متوسط، از جمله دیگر قابلیت های فنی این عطر ۱۰۰ میل است.

دانیهل فرش مردانه ALFRED DUNHILL FRESH FOR MEN یکی از قدیمی ترین و ارزان ترین عطرهای مردانه این برند است که سال ۲۰۰۵ عرضه شد و همچون اسمش، حس تازگی با نت خنک که از ترکیب گیاهان و میوه های تابستانی بوجود آمده است را تداعی می کند. پخش بو و ماندگاری آن مناسب بوده و اگر دنبال عطری ارزان برای ژانویه گردهای امسال هستید، این عطر که در گروه بویایی آروماتیک آکوا قرار داشته و غلظت آن EAU DE TOILETTE است را پیشنهاد میکنیم که برای نیمه اول سال ماندگاری بو بیشتری دارد.

در سال ۲۰۰۶ میلادی از جمله عطرهای مردانه که توسط دانیهل معرفی شد، پورسویت مردانه DUNHILL PURSUIT است که عطری ۷۵ میل و در گروه بویایی اورینتال وودی قرار داشت. سبک شیشه مستطیلی متفاوت ترین استایل شیشه دانهیل در دهه نخست قرن بیست و یکم بود. پورسویت دانهیل، برای آقایانی که به دنبال نت های گرم و شیرین هستند توصیه می شود. به همین خاطر برای پاییز و تابستان گزینه خوبی خواهد بود. حس صمیمانه و گرمی بیشتری از رایحه های این عطر تداعی می شود. پخش و ماندگاری این عطر مطلوب گزارش شده است.

عطر دیگری از خانواده عطرهای ۱۰۰ میل دانهیل که در گروه بویایی آروماتیک اسپایسی (AROMATIC SPICY) قرار گرفت و غلظت اسانس آن EAU FE TOILETTE است، دانهیل ۵۱.۳ مردانه بوده که در سال ۲۰۰۹ میلای عرضه شد. این عطر DUNHILL 51.3 N گر چه مدرن است اما میتوان نت های عطرهای کلاسیک را در آن احساس کرد. رایحه ابتدایی با بوی نیمه شاداب و تلخ آغاز شده و پس از گذشت زمانی، عطر کمی شیرین تر شده و حس وانیلی را تداعی می کند. به هر حال این عطر را میتوان عطری با رایحه مسلط تلخ و چوبی دانست که ماندگاری بو و پخش بود مناسبی دارد و برای استفاده در هر چهار فصل توصیه می شود.

قدیمی ترین عطر آلفرد دانهیل را میتوان دانهیل دیزایر قرمز مردانه دانست ALFRED DUNHILL DESIRE RED که در سال ۲۰۰۰ میلادی عرضه شد و عطری با رایحه گرم و شیرین و نت های تند و تیز است که البته حس شادابی تداعی نکرده و بر عکس، تند و خشن بوده و تنها برای فصول خنک و سرد سال توصیه می شود. پخش بو این مدل قدیمی دانهیل، خوب گزارش شده که در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار می گیرد.

دانهیل بلک مردانه DUNHILL BLACK FOR MEN که در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد، یکی از عطرهای دانهیل است که رایحه شاداب  و البته تلخ را تداعی می کند و اسانس گیاه گزنه دارد. بوی تلخ و چوبی و چرمی این عطر سبب می شود تا گزینه خیلی خوبی برای فصول گرم سال باشد. این عطر ۱۰۰ میل، ماندگاری خوبی دارد اما پخش بوی ضعیفی از ان گزارش شده است.

از دیگر جدید ترین محصولات برند آلفرد دانهیل را میتوان عطر دانهیل آیکون ALFRED DUNHIIL ICON دانست که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و برای تمامی فصول توصیه شده است. عطری با رایحه شاداب و البته با کیفیت خوب که میتواند حس شکیل و جذابیت را به آقایان انتقال دهد. شیشه استوانه ای شکل با روکش فلزی ضخیمش هم در انتقال این حس تاثیرگذار است. برای آقایانی که دوستدار عطری با بوی ترش و شاداب و کمی گل شکوفه های پرتقال هستند، این عطر گزینه مطلوبی به شمار می رود. البته بوی غالب در انتها، بوی تند است که این را در گروه بویایی وودی آروماتیک قرار می دهد.

سال ۲۰۰۱ میلادی بود که دانهیل ایکس سنتریک ALFRED DUNHIL X-CENTRIC روانه بازار شد و با رایحه سبز و خنک، مخاطبان زیادی را جذب کرد. استفاده ازمرکباتی با نت تلخ و ترکیبی از رایحه برگهای درخت کاج و گریپ فروت سبب شده تا این عطر، پخش بو و ماندگاری مطلوبی را ارائه کند و به دلیل بالانس خوب بین رایحه ها، استفاده از ان در چهار فصل توصیه شده است. این عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی آروماتیک جای دارد.

عطر دانهیل مردانه لندن ALFRED DUNBILL LONDON FOR MEN را میتوان از ارزان ترین و قدیمی ترین عطر های دانهیل دانست که در گروه بویایی اورینتال اسپایسی قرار می گیرد. عطری مدرن با نت های تلخ و شیرین که برای آقایانی که دوست دارد ترکیبی از اسانس میوه های شیرین تابستان و حس چوب هستند، گزینه ۱۰۰ میلی خوبی به شمار می رود. پخش بو دانهیل لندن متوسط است اما ماندگاری خوبی دارد و هر چهار فصل میتوان از آن بهره برد.

سال ۲۰۰۳ میلادی بود که نخستین ست هدیه محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه دانهیل تحت نام GIFT SET ALFRED DUNHILL FOR MEN رونمایی شد. این ست شامل ادکلن ۷۵ میلی دانهیل قهوه ای رنگ به همراه یک ژل اصلاح آقایان است که ۱۵۰ میل حجم دارد. دانهیل مردانه، عطری کلاسیک بود که طعم تند و تیز داشته و رایحه ابتدایی  آن بویی نسبتا شاداب و تند دارد که حس تمییز و صابونی گیاه در ان به مشام میرسد. پخش  بو و ماندگاری دانهیل قابل توجه بود و برای هر چهار فصل گزینه خوبی خواهد بود.

در سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد عرضه عطر دانهیل کاستوم مردانه بودیم ALFRED DUNHILL CUSTOM که عطری با رایحه محدود است و کیفیت ساخت مطلوب ان سبب شد تا هواداران دانهیل از این عطر با نت نیمه شیرین و گرم استقبال کنند. عطری که در تمامی فصول میتوان از ان بهره برد و جشنواره ای از اسانس های میوه ای و گیاهی با حس شیرینی را تداعی می کند. البته پخش بو کاستوم مردانه متوسط بوده و ماندگاری خوبی دارد.

این عطر در گروه وودی اسپایسی جای دارد.

در سال ۲۰۰۳ میلادی در گروه بویایی اورینتال وودی، شاهد عطری هستیم که رایحه کلاسیک و تند و تیز داشته و با رنگ قهوه ای، حس گرم را تداعی می کند. در واقع ALFRED DUNHIIL FOR MEN گزینه مطلوبی برای کسانی که است دوست دارند عطری با رایحه شاداب و تند را در اختیار داشته و نت چوبی در عطر مسلط باشد. پخش بو و ماندگاری دانهیل مردانه را میتوان از نقاط قوتش دانست.

در سال ۲۰۰۳ میلادی، دانهیل از گروه بویایی آروماتیک سبز که ۱۰۰ میل بود، دانیل دیزایر آبی مردانه ALFRED DUNHILL DESIRE BLUE  را روانه بازار نمود تا عطری با اسانس های میوه ای و رایحه شیرین را در اختیار داشت. رایحه عطر، حس شادابی و خنکی داشته و به دلیل افزایش دز مشک، تم گلی به خود می گیرد. پخش بو و ماندگاری مطلوب، از جمله قابلیت های فنی دیزایز بلو مردانه است که برای کلیه فصول انتخاب خوبی خواهد بود.

در سال ۲۰۱۱ میلادی، شاهد معرفی ست هدیه جدید از دانهیل هستیم که تعداد کمی رایحه در ان احساس می شود. رایحه عطر با بوی نیمه شیرین و کمی گرم سیب قرمز شروع شده و در گذذر زمان، بوی میوه ای و شیرین سیب ملایم شده و سبب می شود تا کسانی که عطرهایی با ماندگاری متوسط انتخاب میکنند، گزینه خوبی برای آنها در کلیه قصول سال از گروه بویایی ووردی اسپایسی (WOODY SPICEY) باشد.

عطر گردی با انتونیو باندراس

انتونیو باندراس را باید یکی از خوش استایل ترین و معروف های هالیوود دانست که از سال ۱۹۹۸ میلادی با همکاری شرکت عطر سازی پوگ، اقدام به تولید ادکلن تحت نام ANTONIA BANDERAS کرد که با استقبال خوبی روبرو شد و تا کنون ده ها ادکلن متنوع را روانه بازار کرده است که از معروف ترین آنها می توان به SECRET , BLUE ACTION اشاره نمود.

عطری با شیشه سبز رنگ که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد، آنتونیو باندراس الکرتیک سداکشن مشکی ANTONIO BANDERAS ELECTRIC SEDUCTION IN BLACK نام دارد که برای علاقمندان به ادکلن های خنک و شاداب که حس نسیمی از جانب دریا را تداعی می کند، انتخاب خوبی است. رایحه ترش و شیرین، پخش بو و ماندگاری مناسبی داشته و برای فصل بهار و تابستان توصیه می شود.

این عطر در گروه بویایی وودی آروماتیک جای دارد و ۱۰۰ میل است.

در سال ۲۰۱۰، شاهد عرضه عطری به نام آنتونیو باندراس د سیکرت ANTONIO BANDREAS THE SECRET FOR MEN هستیم که عطری با نت گرم و شیرین و دارچین است و استایل شیشه اش هم شبیه گاو صندوق است که مرموز بودن آن را تداعی نماید. رایحه ابتدایی عطر با بوی تلخ و تند و تیز همراه است و بعد از گذشت مدتی* نت دارچین و چرم جای آن را می گیرد. رایحه میانی و پایه عطر، رایحه ای گرم و شیرین است و حس با وقار به عطر اعطا می کند. د سکیرت باندراس را میتوان به صورت روزانه در نیمه دوم سال استفاده کرد.

از جمله عطرهای سال ۲۰۰۷ میلادی انتونیو باندارس را میتوان BLUE SEDUCTION  دانست که عطری خنک و شاداب با ترکیب بی نظیر و خوش بویی از مرکبات و میوه ها بوده که رایحه های دریایی را القا می کند. نت شاداب و ترش و شیرین این عطر، حس گیاهی و سبز محصول نعناع را تداعی کرده است و برای کسانی که دنبال پخش بو و ماندگاری بالا هستند این انتخاب فریبنده آبی رنگ باندراس توصیه می شود که برای نیمه اول سال قابل استفاده است.

آنتونیو باندراس سداکشن مشکی مردانه ANTONIO bAnDERAS SEDUCTION IN BLACK از جمله عطرهای تلخ و شیرین است که حس ترش و میوه ای به عطر می دهد و بوی ترش و شیرین تداعی می کند. حس ادویه ای و گرم و تلخ در این عطر، برای کلیه فصول سال، گزینه خوبی خواهد بود که در گروه بویایی اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICY) قرار می گیرد. گفتنی است این عطر نت شیرین و تلخ دارد و از غلظت اسانس: EAU DE TOILETT برخوردار است.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، آنتونیو باندراس محصولی بنام کینگ آو سداکش مردانه ANTONIO BANDERAS KING OF SEDUCTION را روانه بازار کرد که عطری شاداب، دریایی و شیرین و میوه ای تلخ را که از جنس چوب است تداعی می کند. رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین آناناس برای کسانی که اسانس های میوه ای دوست دارند، گزینه خوبی برای نیمه اول سال است. این عطر در گروه بویایی WOODY AROMATIC عرضه شده و ۱۰۰ میل است.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، شاهد عرضه یک عطر زنانه شیک با استایل شیشه ای جذاب با تم بنفش و مشکی به نام ANTONIO BANDERAS HER SECRET هستیم که تم نیمه شاداب و تلخ آن با توت فرنگی و وانیل امیخته شده است. این عطر ترکیبی از اسانس های میوه های تلخ و میوه ای و شیرین است و پخش بو و ماندگاری زیادی دارد و برای تمامی فصول قابل استفاده خواهد بود و در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORINATL FLORAL) قرار می گیرد.

(طرح گاو صندوفی گلدن سکرت انتونیا باندراس، در جذب مخاطب تاثیر بسیار دارد که درس جالبی برای فعالان طراحی محصولات در حوزه مد و لباس و طراحی صنعتی محسوب می شود)

عطر مردانه ۲۰۱۱ میلادی انتونیو باندراس که استایل شیشه ای مشکی داشته و ۲۰۰ میل است، ANTONIO BANDERAS  THE GOLDEN SECRET نامیده می شود و نسخه گرم تر و شیرین تر و سنگین تر THE SECRET است. رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شاداب سیب آغاز شده که حضور رایحه نعنا در کنارش، حس گیاهی و تلخ را به آن می بخشد. با گذر زمان، رایحه چرم  و دارچین به آت اضافه می شود و در نهایت، نت دارچین مسلط می شود و به همین خاطر، گلدن سکرت را باید عطری جذاب و مردانه دانست. پخش بو و ماندگاری مطلوب این عطر گزینه خوبی برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، شاهد معرفی عطری با استایل شیشه ای آبی رنگ به نام ELECTRIC BLUE SEDUCTION هستیم که عطری با رایحه خنک و شاداب و سبز با حس مرکباتی و دریایی بوده که برای علاقمندان به نت های خنک، گزینه خوبی خواهد بود. بلو سداکشن مردانه انتونیو باندراس، پخش بو و ماندگاری  متوسطی  داشته و برای  روزهای گرم سال توصیه می شود.

در سال ۲۰۰۸ میلادی، شاهد عرضه عطری از کلکسیون عطرهای زنانه هستیم که انتونیو باندراس بلو سداکشن ANTONIO BANDERAS BLUE SEDUCTION نام دارد و برای بانوان جوان علاقمند به تم های شاداب و شیرین، گزینه خوبی است. عطر با بوی شاداب و خنک خربزه، حس خنک و شیرین از میوه های آبدار را تداعی می کند که پخش بود و ماندگی نسبتا بالا داشته و گزینه مطلوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان است.

انتونیو باندراس کوکتیل بلو سداکشن  ANTONIO BANDERAS COKTAIL SEDUCTION BLUE   را باید از کلکسیون عطرهای این برند دانست که در سال ۲۰۰۸ میلادی عرضه شد و  بوی شیرین و شاداب مرکبات دارد. پخش بو و ماندگاری متوسط این عطر سبب  شده تا گزینه خوبی برای روزهای بهار و تابستان باشد. استایل شیشه ای آبی و قیمت ارزان سبب شده تا استقبال از کوکتیل سداکش انتونیو باندراس در سال های اخیر افزایش یابد.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، شاهد عرضه کوکتیل سداکشن  بلو زنانه از انتونیو باندراس باشیم که عطری مدرن با تم شیرین و شاداب بود و رایحه ملایمی از گل ها در ان استشمام می شد. عطری با بوی نیمه شیرین و شاداب که تم مرکبات در آن قوی است و تم ضعیفی از گل های یاس و گاردنیا در ان احساس می شود. سداکشن بلو زنانه پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد و برای فصول گرم سال گزینه خوبی است که در گروه بویایی FLORAL FRUITY جای دارد.

در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که شاهد عرضه کوکتیل سداکشن مشکی مردانه ANTONIO BANDERAS COCKTAIL SEDUCATION IN BLACK از این برند بودیم که برای آقایان علاقمند به رایحه ای میوه ای و البته تلخ، گزینه مطلوبی به شمار می رود. بویی سبز و تلخ ، رایحه ابتدایی این عطر است که با گذر زمان، رایحه چوب درخت سدر نیز به آن اضافه می شود و در نهایت، تم نیمه شیرین و شاداب و سبز نمایان می شود. کوکتیل سداکشن مشکی انتونیو باندراس برای علاقمندان به عطرهای گران با پخش بو و ماندگاری مطلوب، توصیه می شود.

در سال ۲۰۱۳ میلادی از گروه بویایی اورینتال فلورال، شاهد عرضه عطری به نام ANTONIO BANDERAS HER GOLDEN SECRET هستیم که عطری نیمه شیرین و نیمه شاداب را با رایحه دوست داشتنی و مدرن دارد. بوی ترش و شیرین و شاداب این عطر با ترکیبی از رایحه شکوفه های پرتقال و گل گاردنیا که پس از گذشت زمانی به وانیل و مرکبات تغییر میکند، انتخاب مطلوبی را تداعی می نماید. این عطر با پخش بو و ماندگاری مناسب، گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستان محسوب می شود.

در سال ۲۰۱۳ میلادی از گروه بویایی FLORAL FRUITY عطری زنانه آنتونیو باندراس الکتریک بلو سداکشن ANTONIO BANDERAS ELECTRIC BLUE SEDUCTION عرضه شد که عطری با رایحه های خنک و ترش و شیرین و حس پر انرژی داست. رایحه ابتدایی آن، بوی شیرین میوه های وحشی بوده که حس تمشک را تداعی می کند. این عطر با نت ترش و شیرین ، پخش بو و ماندگاری بالا داشت و گزینه خوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان محسوب می شود.

از کلکسیون عطرهای ۲۰۱۲ میلادی انتونیو باندراس میتوان به انتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه ANTONIO BANDERAS SPLASH BLUE SEDUCTION FOR WOMEN اشاره کرد که عطری شاد با تم خنک و بی نظیر از میوه های تابستانی بوده که رایحه شیرین آن بیش از دیگر نت ها حس می شود. پخش بو و ماندگاری مطلوبش سبب شده تا گزینه خوبی برای روزهای گرم سال باشد. غلظت اسانس آن EAU DE TOILETTE است و برای نیمه نخست سال توصیه می شود.

 

از دنیای عطرهای متنوع و پر رایحه آلفرد دانهیل و انتونیو باندراس، به سمت محصول جدید یکی از مطرح ترین شخصیت های جوان دنیای موسیقی پاپ می رویم که محبوب تینیجرهای جهان است.

عطر گردی با آریانا گرانده

آریا گرانده یکی از فعال ترین و پر فالور ترین سلبریتی های دنیای استیج در اینستاگرام است. او فعالیت بسیار زیادی در حوزه شبکه های اجتماعی دارد و ظرف ۳ سال گذشته بیش از ۳۳۰۰ پست از متن و حاشیه فعالیتهایش و سبک زندگی دیجیتالی خود را در اختیار ۱۱۶ میلیون فالوور خود قرار داده است. او بیش از ۱۱۰۰ صفحه را نیز فالو می کند که نشان می دهد بخش زیادی از وقت هفتگی خود را صرف دنیای لایک و فالوهای این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب می کند.

(تصویر سلفی آریانا گرانده که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و بیش از ۳.۶ میلیون لایک و هزاران کامنت از سوی میلیون ها هواداراش دریافت کرد)

صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

آریانا گرانده از سال ۲۰۱۵ میلادی با معرفی یک عطر، وارد دنیای برند بازی عطر سلبریتی ها شد. این عطر ۱۰۰ میل که با غلظت اسانس: EAU DE PARFUM و گروه بویایی FLORAL FRUITY GOURMAND در بهار ۲۰۱۶ عرضه شد، با استقبال هواداران نوجوان آریانا گرانده مواجه شد. آریانا گرانده سوییت لایک کندی ARIANA GRANDE SWEET LIKE CANDY عطری جذاب با دیزاین شگفت انگیز برای بانوان جوان است. استایل شیشه آن را تا کنون در هیچ عطری که معرفی کردیم ندیده ایم. رایحه نیمه شاداب و میوه ای سویت کندی گرانده، برای کسانی که رایحه وانیل و خانه را دوست دارند توصیه می شود.

نخستین تجربه عطر آریانا گرانده بخش بو و ماندگاری مناسبی داشت و همانطور که گفتیم درفصل های بهار و پاییز مناسب خواهد بود.

عطر گردی با بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز آخرین سلبریتی است که در قسمت دوم سلسله گفتارهای معرفی برندهای عطر سلبریتی های جهان مورد بررسی قرار می دهیم. این ستاره موسیقی پاپ آمریکا، نخستین عطر  خود را با همکاری الیزابت آردن در سال ۲۰۰۴ میلادی روانه بازار کرد. ادکلن های این شخصیت مطرح پاپ جهان، رایحه های مختلف داشته و از بسته بندی و شیشه های جذابی برخوردار است که استقبال  خوبی از مخاطبان جوان این فشن آیکون همراه شد. بریتنی فانتزی و هم چنین بیلیو از جمله عطرهای پر فروش بریتنی اسپیرز در سال های اخیر گزارش شده است.

نخستین عطری که از سلسله عطرهای برند BIRTNEY SPEARS معرفی میکنیم، بریتنی اسپیرز فانتزی د نایس ریمیکس BRITNEY SPEARS FANTASY THE NIC REMIX است که در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد و شیشه جذاب صورتی رنگش که گردن بندی کوچک با پلاک N روی آن قرار گرفته، بر جذابت هایش افزوده است. عطری که رایحه ساده اما خوشمزه ای از کاپ کیک داشته و با بوی شیرین و خیلی گرم وانیل آغاز می شود و در ادامه ترکیبی از اسانس میوه های تابستانی و گل یاس را تداعی می کند. نایس ریمیکس صورتی  رنگ خانم بریتنی دارای نخش بوی مناسب و ماندگاری زیاد است که به دلیل گرم بودن، برای روزهای سرد پاییز و زمستان توصیه می شود.

از جمله کلکسیون عطرهای بریتنی که سال ۲۰۰۸ میلادی عرضه شد، بریتنی اسپیرز هیدن فانتری BRITNEY SPEARS HIDDEN FANTASY است که برای بانوان جوان گزینه خوب و ارزانی است و استایل شیشه آن خاص است. ترکیبی هیجان انگیز از رایحه وانیل و میوه های پاییزی مثل نارنگی. رایجه ابتدایی این عطر با همان اسانس پرتقال و نارنگی آغاز می شود و در ادامه، نت هایی از میخک و وانیل به عطر اشافه می شود. به طور کلی، نت های جذاب و خوشمزه ای در طراحی این عطر ۱۰۰ میل که در گروه بویایی FLORAL FRUITY GOURMAND قرار دارد، حس می شود.

به دلیل ماندگاری و پخش بو خوب، گزینه مطلوبی برای روزهای کوتاه پاییز و زمستان خواهد بود.

از جمله عطرهای ۲۰۱۴ میلادی خانم بریتنی را میتوان راکر فم فانتزی BRITNEY ROCKER FEMME FANTASY دانست که برای بانوان ارائه شده و استایل شیشه جذاب و صورتی رنگ دارد. رایحه شیرین و میوه ای و وانیلی این عطر، ترکیب توت و وانیل و اسانس خامه را تداعی می کند که خوشمزه احساس می شود. حس زنانه و لطیفی که این عطر ارائه می دهد، گزینه خوبی برای روزهای پاییز و زمستان است و پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، بریتنی اسپیرز شیشه های متفاوت از قرمز و صورتی را روانه بازار کرد که آیلند فانتزی BRITNEY SPEARS ISLAND FANTASY نام دارد. عطری خنک با ترکیبی از اسانس های میوه ای و شاداب که جشنواره ای از رایحه های میوه ای را با حس جزیریه ای تداعی  می کند. گل های یاس و بنفشه ای که در این عطر به کار رفته* حس زنانگی آن را بیشتر میکند. پخش بوی مناسب و ماندگاری نسبتا خوب از قابلیت های این عطر ۱۰۰ میل است که برای روزهای بهار و تابستان، توصیه شده است.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، برند بریتنی اسپیرز، عطر فانتزی انیوساری ادیشن BRITNEY SPEARS FANTASY ANNIVERSARY EDITION زنانه را معرفی کرد که البته از نظر رایحه، همان رایحه های عطر فانتزی  بریتنی  را داشته و البته استایل شیشه ای مشکلی و شکیلش، حس رسمی بودن  را تداعی می نماید. عطری ترش و شیرین که به دلیل متناقض بودن نت ها، جالب و با استقبال مخاطبان جوان همراه شده است. بوش ترش کیوی و حضور لایت میوه های تابستانی، حس شادابی  به عطر  می دهد. کسانی که دوست دار شکلات سفید و کاپ کیک هستند ، این عطر ۱۰۰ میلی گزینه خوبی برای آنها در همه فصول است.

پخش بو بالا و ماندگاری مطلوب را می توان از جمله قابلیت های فنی این عطر مشکی رنگ بریتنی اسپیرز دانست که به نسبت عطرهای قبلی کمی گران تر است.

بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۱۱ میلادی، عطری متفاوت از نظر دیزاین شیشه عرضه کرد که کاسمیک رادیانس زنانه BRITNEY SPEARS COSMIC RADIANCE نام دارد. این عطر رایحه ترش و شیرین با نت پرتقال داشته که حس گلدار لایتی را تداعی می کند. با گذر زمان و اضافه شدن وانیل، رایحه میوه ای عطر، شیرین تر و گرم تر شده و حس شادابی خود را حفظ می کند. بریتنی اسپیرز رادیانس،‌ پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و انتخابی مطلوب در طول سال است.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، بریتنی اسپیرز سیرکس فانتزی BRITNEY SPEARS CIRCUS FANTASY زنانه با استایل شیشه ای آبی رنگ است که رایحه شاداب و خنگ از گلها را ارائه می کند و بوی شیرینی دارد. برای کسانی که عاشق اسانس های تمشک و شکوفه های زرد آلو هستند، این عطر گزینه خوبی خواهد بود که رایحه پایه ای از گل های ارکید و گل صد تومانی دارد. فنتسی، پخش بو و ماندگاری مطلوبی داشته و برای  بهار و تابستان قابل استفاده خواهد بود.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، بریتنی اسپیرز صورتی رنگ به نام BRITNEY SPEARS FANTASY THE NAUGHTY REMIX معرفی شد که نت های گرم و شیرین و شکلاتی با رایحه زنبق دارد. رایحه ابتدایی فانتزی نایس بریتنی اسپیرز را بوی وانیل تشکیل می دهد که با گذشت زمان، رایحه چوبی به آن اضافه می شود. پخش بو و ماندگاری خوب، از جمله قابلیت های این عطر ۱۰۰ میل بوده که در گروه بویایی FLORAL FRUITY GOURMAND قرار می گیرد.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، استایل شیشه ای خیلی خاصی که گرد و چند رنگ بود توسط برند بریتنی ارائه شد که BRITNEY SPEARS FANTASY TWIST نام دارد و ۵۰ میل و در غلظت اسانس EAU DE PARFUM قرار دارد.

از قدیمی ترین عطرهای برند بریتنی اسپیرز میتوان به عطر میدنایت فانتزی BRITNEY SPEARS MIDNIGHT FANTASY اشاره کرد که در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد. رایحه ای مدرن و شیرین به همراه رایحه ملایمی از گل های بهاری، نت های این عطر را که در شیشه آبی رنگ قرار گرفته ارائه میکند. این عطر، ترکیبی هیجان انگیز از گل های بهاری است که با نت وانیل در هم آمیخته و محصولی جالب را در اختیار بانوان خاص پسند تحویل می دهد. پخش بو و ماندگاری مطلوب این عطر، ان را برای هر چهار فصل توصیه می کند.

این عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورا فروتی قرار می گیرد.

 

از جمله جدید ترین عطرهای برند بریتنی را میتوان عطر BRITNEY SPEARS PRIVATE SHOW دانست که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار گردید. این عطر، حس خوشمزه را تداعی می کند و نت های نیمه شیرین و دلچسبش تداعی کننده رایحه ای از گل های بهاری است که با گذر زمان، نتی از قهوه تلخ خودنمایی می کند. حس زنانه را با بوی وانیل میتوان احساس کرد.

پخش بو و ماندگاری بالا، از جمله قابلیت های این عطر است که استیل منشوری کریستالی با درب شیشه ای صورتی رنگش، بستر استقبال مخاطبان این فشن آیکون موسیقی پاپ را فراهم کرده است. این عطر ۱۰۰ میل برای روزهای پاییز و زمستان توصیه می شود.

عطری برای تمام فصول! شعاری است که میتوان برای محصول ۲۰۱۵ میلادی بریتنی اسپیرز که شیشه سفید رنگش با خال های صورتی، جذابیت خاصی به استایل ان اعطا کرده، عنوان کرد. بریتنی اسپیز اینتیمت زنانه BRITNEY SPEARS FANTASY INTIMATE EDITION، عطری شاداب و شیرین است که برای کسانی که عاشق نت هایی از گل های بهاری و مشک هستند، گزینه خوبی خواهد بود. اینتیمت ادیشن زنانه بریتنی، پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد و ۱۰۰ میل و در گروه بویایی FLORAL FRUITY GOURMAND قرار می گیرد.

استایل کلاسیک صورتی رنگ و مشکی بریتنی اسپیرز کوریوس کنترل BRITNEY SPEARS CURIOUS IN CONTRL که در سال ۲۰۰۶ میلادی عرضه شد، ۱۰۰ میل و در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار داشت که گزینه خوبی برای همه فصول است.

از مجموعه عطرهای بریتنی، میتوان به دیگر عطر این برند که در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد اشاره کرد که بیلیو  britney SPEars belive نام دارد. عطری شاداب که حضور رایحه گووا در ان قوی است. حس نعناع هندی و گیاهی این عطر از جمله رایحه های ابتدایی اش به شمار می رود که با گذر زمان، حس ملایم تری از گل های بهاری را حس میکنیم. پخش بو و ماندگاری خوب، آن را گزینه خوبی برای روزهای بهار و تابستان کرده است.

در سال ۲۰۱۰ میلادی شاهد استایل شیشه ای کریستالی چند رنگ از برند بریتنی اسپیرز هستیم که رایحه ترش و شیرین را تداعی می کند. BRITNEY SPEARS RADIANCE از جمله عطرهای بریتنی است که نت های ترشه و شیرین داشته و حس شاداب و با طروات را تداعی می کند. برای کسانی که دوستدار اسانس گل مریم هستند، گزینه خوب و آرام بخش است. پخش بو و ماندگاری آن مطلوب است و برای بهار و تابستان توصیه می شود.

از قدیمی ترین و ارزان ترین عطرهای  بریتنی اسپیرز میتوان به استایل شیشه ای گرد صورتی رنگ آن که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شد اشاره کرد که BRITNEY SPEARS FANTASY نام دارد که نت هایی از میوه های تابستانی با حسی از شکلات سفید و کاپ کیک را تداعی می کند. پخش بوی بالا و ماندگاری زیاد از جمله نخستین  تجربه های بریتنی در صنعت عطر سازی به شمار می رود.

از جمله دیگر عطرهای این برند را میتوان به ۲ مورد زیر اشاره کرد که از جمله عطرهای ارزان برند اسپیرز به شمار می رود:

BRITNEY SPEARS CURIOUS HEART

BRITNEY SPEARS CURIOUS

در بخش سوم سلسله گفتارهای معرفی برندهای عطر سلبریتی ها به معرفی برند: کارولینا هرا، کریس رونالدو، دیوید و ویکتوریا بکهام، دولچه و گابانا، الیزابت آردن* امانوئل وانگارو و جورجیو آرمانی اشاره شده است.

در بخش چهارم نیز با برندهایی همچون: جان ریچموند، ماریا کری، مایکل جردن، مدونا، پاریس هیلتون، تیلور سویفت، ریحانا، سارا پارکر و سلنا گومز آشنا می شویم.

به نظر شما کدام رایحه از برند عطرهای سلبریتی  های این گفتار جذاب تر است؟

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارائه کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا