استایل و مد بانوان

لاکچری گردی با آنجلینا جولی : از ورساچه تا رالف لورن

آنجلینا جولی

برای بعضی ها، اینترنت یعنی گوگل و هالیوود یعنی آنجلینا جولی ! شاید معروفیت و محبوبیت گوگل در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و هم چنین شهرت خانم اسمیت ( آنجلینا جولی ) در بالاترین عرصه فعالیت های سینمایی و جشنواره های هنری از اسکار تا گلدن گلوب به قدری باشد که بتوان این دو برند معتبر صنعت آی تی و سینما را به عنوان شاخصی از دو صنعت مهم عصر حاضر دانست.

آنجلینا جولی ، همچون تیلور سویفت در موسیقی پاپ، یکی از خوش چهره ترین هنرپیشه های هالیوود بوده که ظرف ۲ دهه اخیر، با بازی توانمندش در فیلم های پر افتخار چند سال اخیر، سبب شده تا آنجلینا حتی در دهه پنجم عمرش، همچنان با میمیمک چهره جذاب و استایل مناسب فعالیت های سینمایی و هنری و مدلینگ، یکی از نام های پر افتخار صنعت سینما در دومین دهه قرن بیست و یکم خطاب شود.

آنجلینا جولی همچون نیکول کیدمن، سوپر استار توانمند هالیوود، هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی محبوب این روزها ندارد و شاید اگر حضوری را ثبت میکرد، اکنون صفحه اش در فهرست ۱۰ صفحه پر بیننده در اینستاگرام ششصد میلیون کاربره بود. آنجلینا از زمان ازدواج با براد پیت و جدایی تراژدیک، در کانون توجه رسانه های جهان قرار گرفت و همچنان نیز به دلیل فعالیت های گسترده در عرصه هنری و همچنین نیکوکاری، روی جلد مجلات معروف قرار دارد.

حتما بخوانید : مدل لباس های آنجلینا در مراسم های فرش قرمز

استایل های جذاب آنجلینا جولی

او در ۲۰ سال اخیر همواره با کلکسیونی از مد و لباس های جذاب و فاخر روبروی دوربین رسانه ها قرار گرفته و استایل و برندهای مورد علاقه اش، در تحلیل مد نویس ها و فشن بلاگرها دیده می شود. یکی از هیجان انگیز ترین محصولاتی که توسط آنجلینا جولی استفاده می شود، کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری ایشان بوده که جشنواره ای از برندها و استایل های ست شده با لباس های گوناگون را به تصویر می کشد.

گردن بند آنجلینا جولی که برای فوتوشوت مجله VanityFair

(تصویری از گردن بند آنجلینا جولی که برای فوتوشوت مجله VanityFair در سال ۲۰۱۱ میلادی بر تن کرد)

گوشواره گل میخ (stud) الماس آنجلینا جولی

(گوشواره گل میخ (stud) الماس آنجلینا جولی که در مراسم فرش قرمز GOLDEN GLOBE بر تن داشت)

گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران، سری زده به جعبه جواهرات و کمد مدل لباس های آنجلینا جولی تا این هنرپیشه خوش چهره و نیکوکار هالیوود را در قالب دنیای لباس های فاخر، الماس های خوش تراش و سنگ های قیمتی درخشنده ببیند.

با مد گردی امروز با آنجلینا همراه باشید.

جولی بر خلاف برخی از سلبریتی های امروز پرده نقره ای و تلویزیون و دنیای جذاب محصولات آرایشی و بهداشتی و مدلینگ مثل پاریس هیلتون و کیم کارداشیان، یک سلبریتی الکی (fake celebrity ) نیست. او بارها توانایی خود را در ایفای نقش های سخت در هالیوود نشان داده و توانسته در ژانرهای گوناگون به طور موفقیت آمیزی ایفای نقش کند. جولی اگر چه قد بلند و استایلی همچون مانکن های سالن های فشن ویک ندارد،‌ اما در اختیار داشتن عنوان یکی از گران قیمت ترین هنرپیشه های زن هالیوود برای برند بودن نام و چهره وی در عرصه مد و لباس کفایت می کند.

حضور آنجلینا جولی همچون نیکول کیدمن و جسیکا چستین و کیت وینسلت به عنوان مدل و سفیر تبلیغاتی برندهای فاخر و لاکچری صنعت آرایشی و بهداشتی و پوشاکی بانوان، یکی از بخش های جذاب فعالیت های هنری ایشان در چند سال اخیر بوده که سبب مشاهده وی روی جلد مجلات معروف جهان گردیده است و نمونه هایی را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

فوتوشوت آنجلینا جولی را برای برند ST JOHN

(در تصویر بالا، فوتوشوت آنجلینا جولی را برای برند ST JOHN شاهد هستیم که در پاییز سال ۲۰۱۲ میلادی گرفته شد)

تبلیغ آنجلینا جولی برای برند MON GUERLAIN

(تصویری از تبلیغ آنجلینا جولی برای برند لوازم آرایشی و بهداشتی MON GUERLAIN)

 تبلیغ آنجلینا جولی برای برند لاکچری لویی ویتون

(تصویری از تبلیغ آنجلینا جولی برای برند لاکچری دنیای جواهرات: لویی ویتون LW)

آنجلینا جولی مدل برند پوشاک لاکچری ST JOHN

( آنجلینا جولی یک بار در سال ۲۰۰۶ میلادی به عنوان مدل برند پوشاک لاکچری ST JOHN روبروی دوربین قرار گرفت)

آنجلینا جولی برند لوازم آرایشی و بهداشتی شیسیدون ژاپن

(تصویری از فوتوشوت آنجلینا جولی برای برند لوازم آرایشی و بهداشتی شیسیدون ژاپن که با نام INTEGRATE شناخته می شود)

تصویری از فوتوشوت انجلینا جولی برای برند پوشاک پاییزه ST JOHN

(تصویری از فوتوشوت آنجلینا جولی برای برند پوشاک پاییزه ST JOHN)

این هنرپیشه چهل و دو ساله لس آنجلسی و صد و هفتاد سانتیمری هالیوود را باید در واقع یکی از کلکسیون داران مطرح طلا و جواهرات در میان سلبریتی های پرده نقره ای دانست که همواره تحلیل جواهراتش همچون بررسی استایل های خیابانی و کژوال و رسمی مورد استقبال فعالان مد و لاکچری گردهای جهان قرار گرفت. جولی در ۲۰ سال اخیر، از ده ها برند معروف و حتی کمتر شناخته شده برای ست کردن جواهرات با لباس های فاخرش استفاده کرد.

استایل آنجلینا جولی را در فیلم پر فروش TOURIST

(در تصویر بالا، استایل آنجلینا جولی را در فیلم پر فروش TOURIST که در شهر رویایی ونیز ایتالیا بازی شد مشاهده میکنیم که سوار بر یکی از قایق های موتوری تک سرنشین با سقف چوبی معروف این شهر است. در استایل وسط نیز خانم جولی را با پالتو و کیف مشکی چرمی گوچی مشاهده میکنیم. در طرح سمت چپ نیز یکی از استایل ها و طرح های خانم جولی را با برند JACKI O میبینم)

این بازیگر چهل ساله هالیوود که پس از طلاق از Jonny Lee و Billy Bob در سال ۲۰۱۴ میلادی با براد پیت  از هنرپیشه های مرد مطرح هالیوود، ازدواج کرد،  زندگی مشترکی را با فرزندانی که به دنیا آوردند و سرپرستی آن ها را بر عهده گرفتند، آغاز کرد اما در سال ۲۰۱۶ میلادی به جدایی انجامید.

جعبه جواهرات آنجلینا جولی، مجموعه ای از گوشواره های الماس برند CHOPARD

(در تصویر بالا از جعبه جواهرات آنجلینا جولی ، مجموعه ای از گوشواره های الماس برند CHOPARD را شاهد هستیم که ایشان این گوشواره لوزی شکل را جهت شرکت در مراسم رونمایی از نسخه شماره ۳ فیلم پاندا کونگ فو کار که در مارچ ۲۰۱۶ میلادی در کالیفرنیا برگزار شد بر تن کرد)

آرایش های مو خانم جولی را در دسامبر ۲۰۱۵

(در عکس بالا، یکی از آرایش های مو  خانم جولی را در دسامبر ۲۰۱۵ میلادی شاهد هستیم که آن را با پیراهن نقره ای رنگ ست کرده است. او این استایل را جهت شرکت در مراسم    annual Critics’ Choice Movie Awards at the Hollywood بر تن داشت)

لباس کرم رنگ آنجلینا جولی است که برند Ralph & Russo

(تصویری که در فرش قرمز مشاهده می شود، لباس کرم رنگ آنجلینا جولی است که برند Ralph & Russo را بر تن داشته و در نوامبر ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شد. او این استایل را جهت شرکت در مراسم  UK Premiere of “Unbroken” at Odeon Leicester Square بر تن داشت)

استایل مد و لباس خیابانی آنجلینا جولی در خیابان های کالیفرنیا

(تصویری از استایل مد و لباس خیابانی آنجلینا جولی در خیابان های کالیفرنیا در سال ۲۰۱۴ میلادی)

لباس خیابانی آنجلینا جولی در لس آنجلس ۲۰۱۶

(تصویری از کلکسیون مد و لباس خیابانی آنجلینا جولی در لس آنجلس ۲۰۱۶)

مد و لباس آنجلینا جولی

(کلکسیونی از مد و لباس آنجلینا جولی در چند سال اخیر)

(کلکسیونی از کت و شلوارهای روشن آنجلینا جولی

(کلکسیونی از کت و شلوارهای روشن آنجلینا جولی در پاییز ۲۰۱۷ میلادی)

استایل های خیابانی آنجلینا جولی در سفر تابستانی به بوداپست

(تصویری از استایل های خیابانی آنجلینا جولی در سفر تابستانی به بوداپست، پایتخت مجارستان که ایشان را با شال بلند در کنار ZAHARA و SHILOH شاهد هستیم)

آنجلینا جولی در بارانی کرم رنگ بلند از برند KURT GEIGER

(تصویری از کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی که او را در بارانی کرم رنگ بلند از برند KURT GEIGER در لندن شاهد هستیم)

استایل آنجلینا جولی که ایشان را در حال خرید از سوپر مارکت بزرگ بورلی هیلز لس آنجلس

(استایل آنجلینا جولی که ایشان را در حال خرید از سوپر مارکت بزرگ بورلی هیلز لس آنجلس در سال ۲۰۱۶ میلادی نشان می دهد. آنجلینا از طرفداران مجله NATIONAL GEOGRAPHIC است)

تصویری از کلکسیون مد و لباس و اکسسوری های انجلینا جولی

(تصویری از کلکسیون مد و لباس و اکسسوری های آنجلینا جولی که از طریق سایت SINGER22.COM  قابل مشاهده و خریداری است)

استایل آنجلینا جولی که او را بر روی پل مشهور سیدنی در استرالیا

(تصویری از استایل آنجلینا جولی که او را بر روی پل مشهور سیدنی در استرالیا مشاهده میکنیم. در عکس، لباس تابستانه خانم جولی با برند ورساچه دیده می شود که برای شرکت در مراسم خانه اپرا سیدنی در سال ۲۰۱۴ به این کشور سفر کرده بود و از جمله آخرین سفرهایش با براد پیت بود)

علاقه خاص آنجلینا جولی به رنگ سفید

(علاقه خاص آنجلینا جولی به رنگ سفید که یکی از رنگ های مورد علاقه انرژی مثبت ها و لاکچری گردها در تابستان است را میتوان در تصویر بالا مشاهده کرد. ددر این استایل، خانم جولی، شلوار پاچه گشاد خاکستری رنگ را با پیراهن سفید رنگی که برند مایکل کورش بر آن درج شده است دیده می شود. او این تیپ را که یادگاری از شانل فقید است را جهت شرکت در مراسم  The Land Of Blood And Honey’ – the Global Summit to end Sexual Violence بر تن داشت که متعلق به جولای ۲۰۱۴ میلادی بود)

کلکسیون لباس های سفید رنگ غیر شب آنجلینا جولی

(در عکس بالا، از کلکسیون لباس های سفید رنگ غیر شب آنجلینا جولی را شاهد هستیم که وی از استایل شلوار پاچه گشاد بلند و بولیز یقه بسته از برند JUAN CARLOS OBANDO  ایتالیا استفاده کرده است تا در مراسم The State of the Industry: Past, Present and Future and Universal Studios شرکت کند)

عکس های مشترک آنجلینا جولی و براد پیت را در مراسم اسکار ۲۰۱۴

(در تصویر بالا،  یکی از عکس های مشترک آنجلینا جولی و براد پیت را در مراسم اسکار ۲۰۱۴ میلادی شاهد هستیم که یکی از لباس های فاخر و درخشنده جولی رونمایی شده است. گوشواره ایشان از برند رابرت پروکوب بود)

 استایل خانم جولی را در سفر به توکیو ژاپن در جولای ۲۰۱۴

(در عکس بالا، استایل خانم جولی را در سفر به توکیو ژاپن در جولای ۲۰۱۴ شاهد هستیم که لباسی با سرشانه آویزان را از برند سنت لارن بر تن کرده است تا در کنفرانس خبری در GRAND HYATT شرکت کند)

 آنجلینا جولی با لباس مشکی بلند که با لباس سراسر مشکی همسر سابقش براد پیت

(در عکس بالا، آنجلینا جولی با لباس مشکی بلند که با لباس سراسر مشکی همسر سابقش براد پیت درتوکیو ست شد را مشاهده میکنیم که جهت شرکت در مراسم  ‘World War Z’ Japan Premiere at Roppongi Hillsبر تن داشت)

لباس های شیک و سفید آنجلینا جولی که با طرح خاصی از برند Ralph & russo

(از لباس های شیک و سفید آنجلینا جولی که با طرح خاصی از برند Ralph & russo همراه شده است را شاهد هستیم که در جون ۲۰۱۳ میلادی  جهت شرکت در مراسم  WORLD WAR Z’ Germany Premiere at Sony Centre بر تن داشت)

کلکسیون مد و لباس و جواهرات الماس آنجلینا جولی

(کلکسیون مد و لباس و جواهرات الماس آنجلینا جولی که با لباس تور دار مشکی در نوامبر ۲۰۱۳ ست شد و او این استایل را به منظور شرکت در مراسم    Academy of Motion Picture Arts and Sciences’ Governors Awardsبر تن داشت)

کلکسیون طرح های پاییزه ورساچه در سال ۲۰۱۳

(در استایل مشکی و بلند بالا، جولی جوان را با یکی از کلکسیون طرح های پاییزه ورساچه در سال ۲۰۱۳ میلادی شاهد هستیم که برای شرکت در مراسم GOVERNORS AWARDS به آکادمی MOTION PICTURE رفته بود)

دیدار های رسمی انجلینا جولی با مقامات سیاسی جهان

(در تصویر بالا،  یکی از دیدار های رسمی آنجلینا جولی با مقامات سیاسی جهان (وزیر خارجه سابق بریتانیا) را شاهد هستیم که او در سال ۲۰۱۲ در جریان سفر به لندن برند L’Agence را بر تن داشت تا در مراسم  مراسم  ‘In the Land of Blood and Honey’ at the Foreign Commonwealth Office (FCO) شرکت کند)

آنجلینا جولی در کنار فرزندش با لباس مشکی کلاسیک

(در تصویر بالا، آنجلینا جولی در کنار فرزندش با لباس مشکی کلاسیک و کیف چرمی از برند طراح معروف جهان، ALEXANDER MC QUEEN فقید مشاهده می شود که فرزندش را به دیدار از موزه تاریخ طبیعی آمریکا در کالیفرنیا می برد)

آنجلینا جولی طرحی از زارا

(در این عکس نیز آنجلینا جولی طرحی از زارا را بر تن کرده است که استایل یقه خاصی دارد. او در  سفر به پاریس در سال ۲۰۱۳ میلادی به منظور شرکت در مراسم     Paris premiere of “World War Z” at Cinema UGC Normandie بر تن داشت)

کلکسیون لباس های شیری رنگ آنجلینا جولی

(تصویر از کلکسیون لباس های شیری  رنگ آنجلینا جولی که وی را با استایل مو ایشان در نیویورک ۲۰۱۲ مشاهده می کنیم که جهت شرکت در مراسم سومین اجلاس جهانی امور زنان سازمان ملل متحد بر تن داشت)

کلکسیون تونیک های مشکی آنجلینا جولی

(تصویری از کلکسیون تونیک های مشکی آنجلینا جولی که وی را در حال قدم زدن به همراه فرزندانش در ORLEAN در مارچ ۲۰۱۳ میلادی شاهد هستیم)

طرحی از کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی از برند سنت لارن

(در  عکس بالا، طرحی از کلکسیون مد و لباس آنجلینا جولی از برند سنت لارن را شاهد هستیم که لباس ماکسی  بلند را  به تصویر می کشد که در نیویورک بر تن داشت)

شکوه سبز ورساچه را بر روی فرش قرمز گلدن گلوب

(در تصویر بالا، شکوه سبز ورساچه را بر روی فرش قرمز گلدن گلوب شاهد هستیم که یکی از جذاب ترین لباس های بلند آنجلینا جولی در سالهای اخیر است)

کلکسیون لباس شب انجلینا جولی، طرحی از برند Ralph & russo

(در تصویر بالا، از کلکسیون لباس شب آنجلینا جولی ، طرحی از برند Ralph & russo را شاهد هستیم که وی در پاریس ۲۰۱۲ میلادی بر تن کرد )

استایل خیابانی پاییزی آنجلینا جولی به همراه کیف مشکی چرمی

(کلیکسونی از استایل خیابانی پاییزی آنجلینا جولی به همراه کیف مشکی چرمی برند گوچی که در دسامبر ۲۰۱۰ میلادی جهت شرکت در کنفرانس خبری مربوط به فیلم توریست در هتل Meurice پاریس بر تن داشت)

لباس های سفید رنگ آنجلینا جولی با کت و شلوار و کفش سفید- مارچ ۲۰۰۱ میلادی

(در تصویر سمت چپ،  یکی دیگر از کلکسیون لباس های سفید رنگ آنجلینا جولی با کت و شلوار و کفش سفید- مارچ ۲۰۰۱ میلادی شاهد هستیم که به همراه پدرش در مراسم  AXELLE POST OSCAR VANITY FAIR PARTY,MELROSE AVE HOLLYWOOD شرکت کرده بود)

گشتی در کیف های دستی آنجلینا جولی

کیف چرمی مشکی دستی آنجلینا جولی را در کنار همسر سابقش برد پیت

(در این عکس، کیف چرمی مشکی دستی آنجلینا جولی را در کنار همسر سابقش مشاهده می کنید که به منظور شرکت در پانزدهمین دور جوایز سالانه AFI به هتل four season لس آنجلس رفته بود)

آنجلینا جولی را کیف و بوت چرمی ساده در دسامبر ۲۰۱۰

(در این عکس، آنجلینا جولی را کیف و بوت چرمی ساده در دسامبر ۲۰۱۰ در خیابان های بورلی هیلز کالیفرنیا مشاهده می کنیم)

کیف های دستی مشکی چرم با استایل مد و لباس مشکی

(وقتی کیف های دستی مشکی چرم با استایل مد و لباس مشکی ست می شود)

کیف های دستی چرم مشکی آنجلینا جولی، طرحی از برند رالف لورن

(از کلکسیون کیف های دستی چرم مشکی آنجلینا جولی ، طرحی از برند رالف لورن را شاهد هستیم)

کلکسیون های کیف دستی برند رالف لورن آنجلینا جولی

(از کلکسیون های کیف دستی برند رالف لورن آنجلینا جولی )

(تصویری از کلکسیون کیف های رنگی چرمی آنجلینا جولی

(تصویری از کلکسیون کیف های رنگی چرمی آنجلینا جولی که طرحی از برند الکساندر مک کویین فقید را در دست دارد)

طرحی از برند LW در دستان آنجلینا جولی

(طرحی از برند LW در دستان آنجلینا جولی )

شکوه مشکی استایل آنجلینا جولی با برند LW

(شکوه مشکی استایل آنجلینا جولی با برند LW)

استایل خیابانی ساده آنجلینا جولی

(استایل خیابانی ساده آنجلینا جولی که با کیف چرمی سفید رنگ ست شده است. او را در زمان سفر به بوداپست مجارستان در سال ۲۰۱۰ میلادی شاهد هستیم)

جذابیت یک حلقه زمرد وقتی با کیف دستی چرمی کوچک از برند LEAN MARKS

(جذابیت یک حلقه زمرد وقتی با کیف دستی چرمی کوچک از برند LEAN MARKS ست می شود. در هشتاد و یکمین دوره مراسم اسکار، آنجلنیا را در سالن کداک در فوریه ۲۰۰۹ شاهد هستیم)

کوله پشتی آنجلینا جولی با برند JEANSPORT

(کوله پشتی آنجلینا جولی با برند JEANSPORT که در فرودگاه لس آنجلس در فوریه ۲۰۱۰ میلادی در دست داشت)

استایل های خیابانی آنجلینا جولی که او را با کیف چرمی سفید رنگ

(از استایل های خیابانی آنجلینا جولی که او را با کیف چرمی سفید رنگ در مارچ ۲۰۱۰ میلادی شاهد هستیم که در سفر به ونیز ایتالیا بود)

تصویری از آنجلینا جولی در ایستگاه قطار شهر Lynn

(تصویری از  آنجلینا جولی در ایستگاه قطار شهر Lynn که وی را با کیف چرمی دستی قهوه ای رنگ که با طرح خاص لباس ایشان ست شده بود نشان می دهد )

 همان طور که درتصاویر بالا مشاهده کردید،‌ آنجلینا جولی علاقه خاصی به پوشیدن لباس های طرح تیره و بلند دارد و تلاش می کند تا از طراحان مختلفی در ست کردن لباس هایش جهت مراسم هنری و فرهنگی و اجتماعی که در طول سال شرکت می کند، استفاده کند. طراحانی که با طرح های خلاقانه خود، دنیای مد و لباس خانم جولی را رونق بخشیده و زمینه معرفی ایده های جدید خود را به عاشقان مد و لباس از طریق رسانه ای به نام جولی فراهم می کنند.

تصویر برخی از کفش های پاشنه بلند آنجلینا جولی

(تصویر برخی از کفش های پاشنه بلند آنجلینا جولی )

قد به نسبت کوتاه خانم جولی با توجه به استایل بدنی و فرم صورت ایشان، نیاز به طراحی لباس خاصی دارد و به همین خاطر،‌طراحان لباس این هنرمند محبوب و معروف این روزهای هالیوود،‌ تلاش می کنند تا با توجه به استایل بدنی وی، لباسی جذاب و شیک را برای فوق ستاره گران هالیوود طراحی نمایند. مقوله ای که به نظر می رسد تا اندازه زیادی در انجام آن موفق بودند.

طرحی از آنجلینا جولی بر روی مجله ووگ بافتنی

(طرحی از آنجلینا جولی بر روی مجله ووگ  بافتنی)

میلیون ها صفحه در اینترنت درباره مد گردی های خانم جولی به ارائه اطلاعات و تحلیل پرداخته اند و برخی از سایت های فروش پوشاک زنانه از جمله جواهرات و بدلی جات و اکسسوری ها، از طرح ها و استایل های خانم جولی برای معرفی و عرضه محصولات خود استفاده می کنند. اگر چه چولی مانند ملکه مد (Fashion Queen) کیت میدلتون (عروس ملکه انگلیس)، لحظه به لحظه با برند ها و طراحی های مشهور ترین طراحان مد دنیا همراه نیست، اما معروفیت وی برای خاص شدن هر استایل خیابانی و رسمی او کفایت می کند.

گزارشی از نقش مشاوره های مد و لباس آنجلینا جولی

(گزارشی از نقش مشاوره های مد و لباس آنجلینا جولی و براد پیت به برند آسپری انگلیس در طراحی جواهرات)

البته براد و جولی در سال های اخیر تلاش های زیادی برای راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک برای بانوان کرده اندو بعضا مشاوره هایی به طراحان جواهرات مانند Asprey دادند. این برند معروف انگلیسی، با مشاوره های جولی و همسرش، توانسته محصولاتی با ایده های خلاقانه این زوج هنری معروف هالیوود طراحی و تولید کند.

همراهان همیشگی دنیای مد گردی لوکس تهران

همواره دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در ایران و جهان را هر روز در سرویس مد گردی مجله تخصصی لوکس تهران مشاهده کنید و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی اعلام کنید.

به نظر شما کدامیک از استایل های مد و لباس آنجلینا جولی جذاب تر بود؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا