برند ها

۳۰ برند عطر سلبریتی ها : از کریس رونالدو تا دیوید بکهام (قسمت سوم)

عطر دیوید بکهام و کریس رونالدو

آیا شما هم دوست دارید عطر و ادکلن سال جدید را از یکی از برندهای معروف دنیای مد و لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب کنید و با جشنواره ای از رایحه های ترش و شیرین و گرم و سرد آشنا شوید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش هیجان انگیز مثبت است، به شما توصیه میکنیم که از ده ها برندی که در سلسله گفتارهای معرفی برند عطر سلبریتی های دنیای موسیقی، سینما و ورزش و فشن در سرویس برند لوکس تهران معرفی کرده این استفاده کرد و اطلاعات لازم را بدست آورید.

در قسمت اول این گفتارها، به معرفی برند عطر شخصیت هایی چون: کارل  لاگرفلد، کیتی پری، کیم کارداشیان، لورابیا جیوتی، لیدی گاگا، لوچیانو سوپرانی و جنیفر لوپز پرداختیم و بیش از ۶۰ نوع عطر در طرح ها و رنگ ها و نت های مختلف که گروه های بویایی و غلظت اساس متنوعی را نمایندگی میکردند معرفی کردیم.

در قسمت دوم، بیش از ۷۰ عطر از برندهای: جسیکا سیمپسون، جاستین بیبر، آلفرد دانیهل، آنتونیو باندراس، آریانا گرانده و بریتنی اسپیرز مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت تا عاشقان خریدهای هیجان انگیز پر تخفیف در سفرهای کروز گردی و ژانویه گردی و حتی نوروز گردی، بتوانند از این راهنمای جامع بر اساس سلیقه و رایحه های مورد نظر، انتخاب جذابی را در دستور کار خود داشته باشند.

برند عطر سلبریتی ها

(ست محصولات آرایشی و بهداشتی برند ماریا شاراپوا- اسطوره تنیس زنان جهان)

عطر زنانه برند لیدی گاگا

(عطر  زنانه برند لیدی گاگا)

بیش از یکصد عطری که از این ۱۴ برند معروف دنیای پرفیوم ها معرفی شد، روایتی از صنعت معطر و خوشبو و وسوسه انگیز صنعت عطر است که در ۲۰ سال اخیر در اختیار مدگردها قرار گرفته است.

در بخش سوم از این سلسله مطالب، سرویس برندهای لوکس تهران شما را با عطرهای برندهای معروف و جدیدی آشنا میکند که جادوی لایک و فالو و هشتگ های اینستاگرام، در محبوبیت انها تاثیر بسزایی ایفا کرده است. در گفتار امروز به معرفی عطرهایی از سلبریتی های نام آشنایی دنیای فشن و ورزش و موسیقی همچون: کارولینا هرا، کریستیانو رونالدو، دیوید و ویکتوریا بکهام، دولچه و استفانو گابانا می پردازیم.

با عطر گردی امروز لوکس تهران همراه باشید که شما را به جشنواره ای از رایحه های هیجان انگیز و شاداب چهار فصل به روایت سلبریتی های روزگار ما می برد.

کارولینا هررا

خانم کارولینا هررا (CAROLINA HERRERA) طراح مد ونزوئلایی مقیم آمریکا است که از دهه هشتاد میلادی قرن بیستم با تاسیس خانه مد خود در نیویورک، تبدیل به یکی از فعالان مد و لباس آمریکای شمالی شده و از دهه نود، عطر و ادکلن های خود را روانه بازار کرد که به دلیل طراحی شیشه و رایحه های جذاب و متفاوت، با استقبال عاشقان عطر گردی در کشورهای مختلف مواجه شود.

اگر چه این برند برای ایرانی ها به اندازه شانل و JLO و دیگر پرفیوم ها شناخته شده نیست، اما راهنمای این گفتار شما را با ۲۸ محصول این  برند آشنا می کند که طرح های جذابی برای هدایای ولنتاین و ژانویه و تولد به آقایان و بانوان خاص پسند است.

این بانوی هفتاد و شش ساله نیویورکی، سبک منحصر به فردی در مد و لباس داشته و برای برخی از بانوهای اول (first lady) در آمریکا از ژاکلین کندی تا لورا بوش و میشل اوباما، لباس طراحی کرده است. او را در این نشانی دنبال کنید.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، برند کارولینا هررا، عطر ۸۰ میل از گروه بویایی CHYPER FLORAL را روانه بازار کرد که استایل شیشه و پاپیون بنفش رنگش و دیزاین استوانه ای طلایی آن، با استقبال عطرگردها و مد نویس ها روبرو شد. کارولینا هررا سی اچ ادو فوم سابلایم CH EAU DU PARFUM SUBLIME کارولینا هررا، انتخاب مطلوب برای بانوانی است که به دنبال رایحه های شیرین در فصل پاییز و بهار هستند. عطری خوشبو که شما را به دنیای هیجان انگیز ترنج و گل های ارکیده می برد. سابلایم فوم هررا، پخش بو و ماندگاری مطلوبی داشته و به نسبت عطر گرانی محسوب می شود.

یکی از جذاب ترین استایل های شیشه های برند کارلینا هررا که با نام CH شناخته می شود، شیشه صورتی رنگ با نوار طلایی رنگ و درب طلایی خوش استایل CH L EAU است که به عنوان عطر ۱۰۰ میل در ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد و انتخاب خوبی برای بهار و تابستان با رایحه خنک محسوب می شود. این عطر برای بانوان خاص پسندی که همواره به دنبال نت های خنک با ترکیبی از رایحه مرکبات هستند، گزینه مطلوبی است. در این عطر، شاهد حضور فعال اسانس شکوفه های لیمو و گل فریزیا هستیم که پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد. این عطر نیز در زمره عطرهای بالای ۵۰ دلار قرار می گیرد.

از کلکسیون عطرهای ۸۰ میل ارزان کارولینا هررا میتوان به CAROLINA HERRERA CHIC اشاره کرد که گزینه خوبی برای بانوانی است که به دنبال رایحه گلها با بوی قدرتمند و کمی تند و تلخ هستند. جشنواره ای از اسانس رز و گل مریم را در این عطر میتوان شاهد بود. اگر عاشق بوی لطیف وانیل هستید، کارولینا هررا چیک گزینه مطلوب و به نسبت ارزانی خواهد بود. این عطر در گروه بویایی فلورال قرار داشته و برای استفاده در  روزهای گرم بهار و تابستان توصیه شده است.

جدید ترین طرح کارولینا هررا را میتوان عطری  با شیشه و دیزاین شیک و خوشگل دو رنگ ۱۰۰ میل دانست که در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار گرفته و محصول ۲۰۱۶ میلادی است. CH  MEN CENTRAL PARK کارولینا هررا را میتوان عطری خوشبو با رایحه های نیمه شیرین از مرکبات تابستانی دانست که نت لایمی از هل در آن تداعی می شود. اگر عاشق  رایحه وانیل هستید و میخواهید حس مردانه را با اسانس تلخی چوب ها در اختیار داشته باشید، سی اچ من سنترال پارک از این برند گزینه خوبی برای شما در کلیه فصول است. این عطر از گران ترین عطرهای CH است که بالای ۷۰ دلار قیمت گذاری شده است و شاید در حراج های ژانویه بتوانید قیمت های پایین تری هم پیدا کنید.

قدیمی ترین عطر کارولینا هررا که بعضا جای پای آن در تحلیل های عطر گردها و فروشگاه های لاکچری فروش جهان پیدا  می شود، کارولینا هررا ۲۱۲ زنانه CAROLINA HERRERA 212 است که محصول ‍۱۹۹۶ میلادی بوده و عطری شاداب  با رایحه نیمه شیرین مرکبات است که نتی از شکوفه های پرتقال در آن به خوبی حس می شود. حس مرکباتی این عطر پس از گذر زمان، به رایحه لطیف گل ها تغییر پیدا می کند و در نهایت، کاراکتر زنانه را تقویت می کند. ماندگاری مناسب از قبایلت های این عطر ۸۰ میل است که در روزهای گرم تابستان و بهار میتوان از آن بهره برد.

کارولینا هررا ۸۰ میل از گروه بویایی اورینتال وانیلا که محصول ۲۰۱۰ میلادی است را میتوان یکی از عطرهای خوشبو و خاص CH دانست که استایل شیشه  ای استوانه ای شکلش، آن را با دیگر محصولات این خط تولید متفاوت کرده است. CAROLINA HERRERA 212 VIP خوشبو و گرم است و برا یکسانی که دوست دار نت هایی از وانیل و عرق نیشکر هستند، گزینه مطلوبی خواهد بود. رایحه گل گاردنیا در کنار رایحه تلخ و کمی چوبی، فضای رمانتیکی را به عطر می بخشد که پخش بو و ماندگاری خوبی دارد. برای مصارف رسمی و همچنین شب های پاییز و زمستان، توصیه شده است.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، شاهد CAROLINA HERRERA VIP ROSE 212 هستیم که با استوانه صورتی رنگ مات خود، شیشه ای جذاب را برای بانوان مشتاق عطرهای گران برندها به ارمغان آورده است. این عطر ۱۰۰ میل، عطری میوه ای بوده که رایحه نیمه شیرین و تلخ داشته و بر خلاف نامش، حضوری از نت گل رز در ان دیده نمی شود. رایحه آغازین با بوی شیرین و شاداب میوه ها و حسی تلخ شروع می شود که با گذر زمان، عطر کمی گرم تر می شود. هررا ۲۱۲ وی آی پی رز را میتوان عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا دانست که در کلیه فصول قابل استفاده بانوان خاص پسند خواهد بود.

در همین سال، برند CH از خط تولید محصولات ۱۰۰ میل د رگروه بویایی اورینتال اسپایسی، عطری مخصوص پاییز و زمستان را با رایحه تلخ و شیرین به نام CH MEN GRAND TOUR عرضه کرد که الهام گرفته از عطر موفق قبلی بود. عطری که با رایحه گرم وانیل آغاز شده و با اسانسی از ادویه و چرم، حس مردانگی بیشتری می دهد. کارولینا هررا سی اچ من گرند تور را میتوان به دلیل ماندگاری بالا، در شب های نیمه دوم سال استفاده کرد و گزینه ای عالی برای لاکچری گردها  محسوب می شود که از گران ترین عطرهای این برند برای آقایان است.

یکی از شکیل ترین و خوشگل ترین و جذاب ترین استایل شیشه های عطر بانوان در برند کارولینا هررا را میتوان عطر ۸۰ میل در گروه بویایی اورینتال فلورال دانست که اتفاقا گران ترین عطر این خط تولید در چند سال اخیر نیز به شمار می رود. عطری ۱۰۰ دلاری که CAROLINA HERRERA GOOD GIRL GLITTER COLLECTOR نام دارد، شیشه ای وسوسه انگیز داشته و شاید بسیاری از خریدارانش، همچون عاشقان دنیای شکلات، به جعبه و دیزاین آن علاقه نشان دهند تا معجون رایحه های نیمه شیرین و گرمش!

گود گرل گلیتر کالکتور، انتخابی فوق العاده برای بانوان جوان در ولنتاین و کادو تولد است و قیمت بالای آن نیز  به دلیل هزینه تمام شده بالا برای طراحی شیشه آبی رنگ و رمانتیک این عطر است. اگر عاشق رایحه گل مریم هستید و دوست دارید رایحه کاکائو لایت و وانیل با هم امیخته شود، این عطر گزینه خوبی خواهد بود تا لطافت زنانه تداعی شود. هررا گود گرل پخش بو و ماندگاری مطلوب داشته و انتخابی بی نظیر برای روزهای پاییز و زمستان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

کارولینا هررا در سال ۲۰۱۶ میلادی  نیز  عطری برای آقایان عرضه کرد که در  گروه بویایی وودی اسپایسی جای می گرفت و برای نیمه نخست سال انتخاب خوبی بود. ترکیب فوق العاده لیمو ترش با رایحه گل بنفشه و رایحه های چوبی، VIP MEN WILD PARTY 212 این برند را با قیمت به نسبت بالا و استایل شیشیه ای شیک و شکیل، برای آقایانی که عاشق میوه های تلخ با نتی از فلفل سیاه هستند گزینه مطلوبی کرده است. حس نیمه شاداب این عطر  با پخش بو و ماندگاری مطلوب، انتخاب شایسته ای برای پاییز است.

از گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY)، برند CH در خط تولید ۲۰۱۶ میلادی، عطری با رایحه میانی شکوفه پرتقال، گل رز و ارکیده و رایحه اصلی مشک را روانه بازار کرد که VIP WILD PARTY 212 نام دارد و عطری گرم و خوش بو با رایحه شیرین آغازین اناناس است. پخش بو و ماندگاری متوسط دارد و به همین خاطر برای روزهای پاییز میتواند گزینه مطلوب ۱۰۰ میلی باشد.

در همین سال، این بار از گروه بویایی فلورال وودی ماسک (FLORAL WOODY MUSK)، ۱۰۰ میل ویژه بانوان برند CH را شاهد هستیم که خنک بوده و رایحه ای از گل ها و مرکبات را تداعی می کند. عطری به نسبت گران که CH CENTRAL PARK 2016 نام دارد و پخش بو و ماندگاری مطلوبی  دارد و برای روزهای بلند بهار و تابستان توصیه می شود.

جدید ترین محصول برند CH را میتوان محصول ۸۰ میل کارولینا هررا دانست  که در سال ۲۰۱۷ میلادی  عرضه شد. عطری مخصوص بهار و پاییز و زمستان که رایحه شیرین و تلخ دارد. استایل شیشه ای این برند شبیه چمدان است که بدنه قرمز رنگ و پاپیونی قرمز رنگ که برند CH از آن اویزان شده است، بر شکوه این عطر به نسبت گران زنانه می افزاید. CAROLINA HERRERA CH PRIVEE عطری خوشبو با ترکیب رایحه وانیل و همراهی حسی گلی و میوه ای است. اگر دوستدار رایحه شیرین وانیل و رایحه گل ها با ترکیبی زنانه هستید، پرایوی زنانه را به شما توصیه میکنیم که برای کلیه فصول سال میتوان استفاده کرد.

در گروه بویایی اورینتال وودی، شاهد عطری برای آقایان خاص پسند در سال ۲۰۱۱ میلادی هستیم که رایحه تلخ و گرم دارد و استایل ۱۰۰ میل شیک و رسمی دارد. کارولینا هررا وی آی پی ۲۱۲ VIP MEN 212 CH  رایحه شیرین و مردانه دارد که تلخی و گرمای مشخصی از ادویه ها، حس رسمی القا می کند. پخش بو و ماندگاری آن عالی است و قیمت ارزانش به نسبت سبب شده تا در فصل های نیمه دوم سال از آن بهره ببرید.

در سال ۲۰۱۴ میلادی عطری در گروه بویایی اورینتال فلورال شاهد هستیم که رایحه شیرین با نت میوه و گل زنبق و شکوفه پرتقال دارد. کارولینا هررا سی اچ گرند تور زنانه CH GRAND TOUR استایل شیشه ای فوق العاده با تم صورتی دارد که رایحه ابتدایی آب با بوی شیرین و دوست داشتنی مرکبات، حس شادابی  را تداعی می کند. اگر عاشق رایحه های خامه ای و نیمه شیرین هستید، این عطر گزینه خوب ۱۰۰ میلی است. از جمله قابلیت های خوب این عطر میتوان پخش بو و ماندگاری بالا دانست که برای روزهای بهار و پاییز توصیه می شود.

۱۰ سال پیش از برند CH، عطر ۱۰۰ میل از گروه بویایی اورینتال فلورال را شاهد هستیم که حس میوه ای و تلخ دارد. این عطر، جشنواره ای از اسانس های نعناع هندی، چوب کشمیر و جیر و کهربا است. کارولیا هررا سی اچ زنانه CH CAROLINA  HERRERA  با قیمت تقریبا بالا، رایحه ای نیمه شیرین و تلخ دارد که برای عاشقان حس تلخ، چرمی و دودی ، گزینه خوبی خواهد بود که حس رسمی تر به زنان می دهد. پخش بو و ماندگاری مطلوب داشته و برای روزهای  مختلف سال غیر  از تابستان توصیه شده است.

کارولینا هررا، در سال ۲۰۱۶ میلادی یکی از خوش استایل ترین شیشه های جذاب عطر را برای بانوان ارائه کرد که در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار می گیرد. این عطر ۸۰ میل CAROLINA HERRERA GOOD GIRL جذاب و خوشبو بوده و رایجه نیمه شیرین و گرم دارد که برای علاقمندان به رایحه گل مریم انتخاب خوبی خواهد بود. رایحه میانی و پایه عطر، رایحه ای گرم و نیمه شیرین و وانیلی بوده با ماندگاری و پخش بو عالی، برای گزینه های پاییز و زمستان توصیه می شود.

کارولینا هررا، در سال ۲۰۱۲ میلادی برای آقایان، عطری با رایحه مرکبات و شیرین و تلخ را در ۱۰۰ میل عرضه کرد که در گروه بویایی CITRUS AROMATIC قرار می گیرد. کارولینا هررا سی اچ اسپرت CH MEN SPORT  استایل شیک و قرمزی دارد که خنک و خوش بو بوده و رایحه نیمه شیرین و شادابش، ترکیبی از مرکبات با حس گیاهی و تلخ را تداعی م یکند. اگر علاقمند به اسانس چوب صندل هستید، این عطر به نسبت ارزان را توصیه میکنیم که گزینه خوبی برای روز های بهار و تابستان است.

در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز شاهد عرضه عطری  از CH در گروه بویایی اورینتال اسپایسی هستیم که  عطری ۱۰۰ میل با رایحه  گرم، شیرین و تلخ برای روزهای پاییز و زمستان است. رایحه های میانی این عطر بسیار خوش بو و شامل جوز هندی، گل یاس و بنفشه و زعفران است. آقایان علاقمند به عطرهای به نسبت گران گرم و خوشبو که طعم وانیل در آن قوی است، میتوانند از CAROLINA HERRERA CH MEN استفاده کنند. انتخابی عالی به دلیل پخش بو و ماندگاری مناسب محسوب می شود.

از جمله عطرهای قدیمی کارولینا هررا میتوان به HERRERA AQUA مردانه اشاره کرد که نسبتا ارزان است و در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد.

قدیمی ترین عطر مردانه کارولینا هررا را میتوان HERREA FOR MEN است که محصول سال ۱۹۹۱ میلادی  بوده و عطر ۱۰۰ میل مناسب برای کسانی است که دنبال رایحه های تلخ و گیاهی و خشک می باشند. نت شیرینی و ملایم با پخش بو مطلوب، آن را برای تمامی فصول قابل استفاده می کند.

از دیگر عطرهای قدیمی CH مردانه که در سال ۲۰۰۳ میلادی عرضه شد و ۱۰۰ میل و در گروه بویایی وودی اسپایسی در دسترس قرار گرفت، رایحه شیرین و میوه ای و تلخ دارد که رایحه دارچین و فلفل به عنوان نت میانی آن مشاهده می شود. کارولینا هررا چیک مردانه CAROLINA HERRERA CHIC نیمه شاداب است و ترکیبی مدرن و جذاب دارد. کارولینا چیک، پخش بو و ماندگاری بالا داشته و در همه فصول میتوان استفاده کرد.

در سال ۲۰۱۵، برند CH برای آقایان، از گروه بویایی چرم، عطری ارائه کرد که رایحه گرم و شیرین و تلخش سبب استقبال آقایان هوادار این برند شد. کارولینا هررا سی اچ من پرایو مردانه CHE MEN PRIVE  عطری ۱۰۰ میلی و گرم و خوشبو به شمار می رود.  حضور چرم و استایل مشکی رنگ که کلمه CH و HC بر روی آن حک شده است، در القای حس مردانه تاثیر گذار بوده و به همین خاطر، پرایو را انتخاب خوبی برای جنتلمن ها نمود.

از جدید ترین محصولات عطر  کارولینا هررا میتوان به عطر ۱۰۰ میلی در گروه بویایی وودی اسپایسی اشاره کرد که رایحه شیرین و تلخ داشته و CH MEN AFRICA نامیده می شود. کارولینا هررا سی اچ من آفریکا، عطری است که شروع دوست داشتنی و حس فلفلی و چوبی مشخصی از فلفل صورتی را تداعی میکند که اسانس های آن رسمی تر از نمونه های قبلی مردانه کارولینا هررا به شمار می رود. پخش بو سی اچ من آفریکا این برند، پخش بو و ماندگاری به نسبت مطلوبی دارد و در کلیه فصول سال میتوان استفاده نمود.

از جمله قدیمی ترین عطرهای زنانه کارولینا هررا میتوان به Carolina Herrera for women اشاره کرد که در سال ۱۹۹۸ میلادی عرضه شد. از خط تولید ۲۰۱۰ میلادی CH میتوان به CH GARDEN PARTY ۱۰۰ میل اشاره کرد که استایل شیشه ای خاص و صورتی شکلش، شاید قیمت به نسبت بالای آن را با رایحه ادویه ای و چوب صندل و چوب درخت سدر، توجیه کرد.

 عطر گردی با کریستیانو رونالدو

کریس رونالدو ، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، در هفته های پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، پنجمین توپ طلا خود را از FIFA دریافت کرد و کلکسیون افتخارات خود را پس از قهرمانی در جام یورو ۲۰۱۶، تکمیل کرد. رونالدو در کنار ستاره بارسلون (لیونل مسی)، پر افتخار ترین فوتبالیست ۲۰ سال اخیر محسوب می شود و بیش از ۱۰۰ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. کریس رونالدو، چند سالی است که وارد دنیای مد و لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی شما و از اینساگرامش به عنوان رسانه ای موثر برای معرفی استایل ها و برندهای مختلف به خصوص برند CR7 استفاده میکند.

رونالدو سی و سه سال از سال ۲۰۱۵ میلادی وارد دنیای رایحه و لاکچری عطر ها شد و با عطر CRISTIANO RONALDO LEGACY مردانه که عطری خنک با رایحه تلخ و گیاهی است، وارد این عرصه گردیده و مخاطبان بسیاری را جذب کرد. این عطر ۱۰۰ میل قیمت نسیتا ارزانی داشته و رایحه نیمه شاداب و ترش و شیرین ترنج را القا می کند که برای کسانی که عاشق چوب سدروس هستند، گزینه مطلوبی به شمار می رود. لیکسی کریس رونالدو با شیشه جذاب مشکی رنگ، گزینه خوبی برای همه فصول است. این عطر در گروه بویایی وودی آروماتیک (WOODY AROMATIC) قرار دارد.

عطر گردی با دیوید و ویکتوریا بکهام

خانواده بکهام، یکی از خوش پوش ترین و معروف ترین خانواده های جهان هستند. این شهروندان لندنی، هر یک نمادی از خاطره جوانان در عرصه موسیقی پاپ و فوتبال بوده و به همین خاطر، به عنوان فشن آیکون مردانه و زنانه، وارد دنیای مد و لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی شده اند. ویکتوریا بکهام با حضور موفق در اسپایسی گرل، و دیوید به عنوان کاپیتان افسانه ای شیاطین سرخ در منچستر و حتی رئال مادید، از شاخص ترین فوتالیست های چند دهه اخیر به شمار می رود.

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام، هر یک ده ها میلیون فالور در اینستاگرام دارند که هوادار سبک زندگی دیجیتالی آنان بوده و این دو از این فرصت برای نمایش برندهای مورد علاقه و فوتو شوت ها و همچنین نمایش محصولات خود استفاده می کنند. ویکتوریا امروزه در مزون خود در لندن، جدید ترین طرح ها و فیگورهای مورد علاقه اش را به اطلاع طرفدارانش در سراسر جهان می رساند.

این زن و شوهر معروف، نخستین ادکلن خود را در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار کردند و تا کنون حدود ۱۵ محصول تحت برند DAVID & VICTORIA BECKHAM روانه بازار شده است. دو طرح INTIMATELY و SIGNATURE  را باید از شاخص ترین محصولات این برند در گروه عطر دانست که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم.

در سال ۲۰۰۶ میلادی شاهد عطر ۱۰۰ میلی  از برند دیوید و ویکتوریا بکهام هستیم که در گروه بویایی آروماتیک جای می گیرد و رایحه گرم و تلخ را تداعی می کند که گزینه خوبی برای روزهای پاییز و زمستان است. اینتیمیتلی مردانه INTIMATELY BECKHAM MEN عطری با رایحه متعادل و خوش بو بوده که حس نیمه شاداب و شیرین را از رایحه گریپ فروت اراسه می دهد و برای کسانی که دوستدار رایحه فلفل و چوب صندل هستند، انتخاب مطلوبی به شمار می رود. استایل جذاب و شیک این عطر، با توجه به قیمت ارزان، ان را با پخش بو و ماندگاری متوسط، برای هدیه مردانه توصیه می کند.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، عطر ۹۰ میل با گروه بویایی وودی چیرپ (WOODY CHYPRE) که رایحه شیرین و تلخ دارد، ارائه شد و DAVID & VICTORIA BECKHAM CLASSIC BLUE نام دارد. عطری که کلاسیک نبوده و رایحه مدرن و خوش بوی دارد و ترکیبی جذاب از رایحه مرکبات با حس میوه ای ملایمی از آناناس را تداعی می کند. طراحی استایل شیشه نیز حس خنکی را القا می کند. برای کسانی که علاقمند به رایحه شاداب و سبز بنفشه هستند، این عطر  میتواند گزینه خوبی به نظر برسد. دیوید و ویکتوریا بکهان کلاسیک بلو مردانه، پخش بو و ماندگاری مناسبی داشته و برای کلیه فصول توصیه شده است.

از جدید ترین عطرهای خط تولید ای زن و شوهر معروف میتوان به عطر ۹۰ میل وودی اسپایسی اشاره کرد که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد و رایحه شیرین و تلخ را تداعی می کند. عطر DAVID & VICTORIA BECKHAM BEYOND را میتوان گزینه ای خوب برای کسانی داست که میخواهند عطری ارزان با رایحه های نیمه شاداب از گیاه اسطوخدوس را بر روی لباس احساس کرده و طعم چرم را به عنوان نت پایانی عطر در اختیار داشته باشند. پخش بو و ماندگاری این عطر بالاست و عطری برای کلیه فصول است.

در آستانه المپیک لندن ۲۰۱۲، این دو عطری به نام DAVID & VICTORIA BECKHAM THE ESSENCE را عرضه کردند که عطری خوشبو با شروعی شیرین از حس مرکبات را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل، برای کسانی که عاشق عطر میوه ای و کمی شیرین هستند گزینه خوبی است. پخش بو و ماندگاری بالا و قیمت کم، این عطر با شیشه آبی رنگ را انتخاب شایسته ای برای روزهای بهار و تابستان کرده است.

یکی از قدیمی ترین عطرهای این برند را میتوان DAVID  BECKHAM INTENSE INSTINCT دانست که در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد و از ارزان ترین عطرهای این برند محسوب می شود که در گروه بویایی آروماتیک قرار می گیرد.

از این خط تولید میتوان به عطر DAVID BECKHAM INSTINCT AFTER DARK  اشاره کرد که از جمله عطرهای ارزان برند دیوید بکهام به شمار می رود و در سال ۲۰۰۸ میلادی عرضه شد.

در سال ۲۰۰۸، عطری ۷۵ میلی در گروه بویایی اورینتال وودی توسط بکهام عرضه شد که خنک با رایحه دریا بوده و DAVID BECKHAM SIGNATURE FOR HIM نامیده می شود. این عطر رایحه تند و تیز داشته و انرژی بخش بوده و برای کسانی که علاقمند به نت نعناع هندی هستند، گزینه شایسته ای به شمار می رود. دیوید بکهام سیگنیچر هم پخش بود و ماندگاری خوب دارد و هم قیمت خوبی برای کادو ولنتاین و تولد و نامزدی به شمار می رود.

در سال ۲۰۰۷ میلادی نیز دیوید بکهام اینتیمیتلی نایت زنانه با شیشه مربی شکل با تم بفنش روانه بازار شد که قیمت ارزانش، با استقبال مخاطبان همراه گشت. این عطر DAVID BECKHAM INTIMATELY NIGHT در گروه بویایی فلوارل قرار داشته و ۵۰ میل است.

در سال ۲۰۰۸ میلادی بود که عطر ۷۵ میل دیوید بکهام در گروه بویایی CHYPRE FLORAL عرضه شد و با رایحه میانی ارکیده و گل آفتا پرست و وانیل، در کنار قیمت مناسب و شیشه ای با تم بفنش، با استقبال هواداران دیوید مواجه گردید. در واقع DAVID BECKHAM SIGNATURE FOR HER را میتوان از محصولات پر فروش این برند دانست.

عطر ۱۰۰ میل INTIMATELY BACKHAM WOMEN در سال ۲۰۰۶ میلادی عرضه شد و استایل شیشه با تم صورتی رنگش، جذابیت خاصی به آن داده است. برای کسانی که عاشق رایحه اصلی در عطر:‌مشک و وانیل و چوب صندل هستند، گزینه مطلوبی در سیستم غلظتی EAU DE TOILETTE محسوب می شود.

عطر INTIMATLEY BECKHAM NIGHT، در واقع عطری زنانه نیست و مردانه بوده و جعبه و شیشه ای شیک و شکیل را تداعی می کند به نسبت قیمت حوبی دارد. عطری ۷۵ میل که در گروه بویایی اورینتال فوگر بوده و در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد و برای کسانی که عاشق رایحه های گلی و نعناع هندی هستند، توصیه می شود.

از کلکسیون ۲۰۱۱ میلادی این برند در گروه عطرهای ۷۵ میل می توان به DAVID BECKHAM HOMME اشاره کرد که در گروه بویایی وودی اسپایسی قرار داشته و مناسب همه فصول سال است. عطر دیوید بکهام هوم مردانه تلخ و خوشبو بوده و طعم تند و تیز دارد. حس نیمه شیرین ضعیفی از مرکبات در آن احساس می شود و شیرینی متعادلی از مشک به خوبی در آن بالانس شده است. پخش بو و ماندگاری مطلوب از جمله قابلیت های فنی این عطر است.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، عطر دیوید بکهام سیگنیچر استوری مردانه DAVID BECKHAM SIGNATURE STORY با قیمت خوب و شیشه شیک و شکیل عرضه شد که ۱۰۰ میل بود و استقبال خوبی را در میان هواداران بکهام به دنبال داشت. قیمت مناسب هم دلیل خوبی برای گزینه مردان است.

دیوید بکهان سیگنیچر استوری زنانه از محصولات ارزان قیمت بکهام است که در سال ۲۰۰۹ میلادی در گروه بویایی فلوارل عرضه شد و گزینه خوبی برای بانوانی است که عاشق رایحه خزه بلوط و مشک و نعناع هندی هستند. DAVID BECKHAM SIGNATURE STORY را باید با توجه به قیمت مناسبش گزینه خوبی برای ولنتاین و کادو تولد دانست.

عطر گردی با دولچه و گابانا

دولچه و گابانا را با مانکن های خوش استایل روی استیج فشن ویک های معروف دنیا دیده ایم و پشت ویترین مغازه های لاکچری، طرح ها و نقش های هیجان انگیزش را روی پوشاک مشاهده کرده ایم. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید، این برند بیش از ۴۰ عطر را در ۱۵ سال اخیر روانه بازار کرده است.

(تصویری از ساختمان مرکزی دولچه گابانا در شانگهای چین)

خانه مد ایتالیایی لوکس که از سال ۱۹۸۵ توسط دومنیک دولچه و استفانو گابانا تاسیس شد، از سال ۱۹۹۲ میلادی خط تولید عطر خود را راه اندازی کرد. از کارهای شاخص آن ها میتوان به لایت بلو و د وان اشاره کرد که در ادامه به کلکسیونی از ده ها عطر دولچه گابانا اشاره می کنیم.

محصول ۲۰۱۴ میلادی دولچه گابانا، عطری ۷۵ میل برای بانوان است که در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار دارد. عطری مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان که رایحه گرم با نت هایی از میوه و گل را تداعی می کند. DOLCE & GABANA THE ONE COLLECTOR از نظر رایحه، شیشه و بسته بندی شکیل و زیبا دارد که در بین کلکسیون عطرها و شیشه های دولچه و گابانا شاخص است. اگر دوستدار عطری بر پایه رایحه وانیل و میوه ها هستیم و میخواهید رایحه هلو را در اختیار داشته باشید، وان کلکتور دی اند جی گزینه خوبی است. این عطر در گروه عطرهای بالای ۵۰ دلار به شمار می رود.

در سال ۲۰۱۳ میلادی بود که دولچه و گابانا عطری به نسبت گران در گروه ۷۵ میل را در گروه بویایی اورینتال ارائه کرد که برای بانوان انتخاب خوبی است. شیشه شکیل و مشکی رنگ و درب طلایی اش، حس  جذابی را به همراه رایحه های خوشمزه تداعی می کند. د وان نسخه های مختلفی دارد که با تغییرات گوناگون هر سال شاهد معرفی ان توسط D&G هستیم.

عطر DOLCE & GABANA THE ONE DESIRE رایحه کارامل تر و شیرین را به نسخه های قبلی THE ONE اضافه کرده است رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و گرم وانیل آغاز می شود که حضور کارامل در کنار ان حسی جذاب و خوشمزه به آن می دهد. رایحه گل مریم برای کسانی که عاشق این رایحه هستند، از این محصول  استفاده کنند که نسبتا گران است. پخش بو و ماندگاری عالی از قابلیت های فنی این محصول به شمار می رود که در فصول پاییز و تابسنان میتوان از آن بهره برد.

در کلکسیون عطرهای ۲۰۱۲ میلادی دولچه و گابانا، شاهد عطر ۱۰۰ میلی در گروه بویایی چوبی هستیم که مناسب فصل بهار و تابستان است. رایحه ای خنک که DOLCE  & GABANA THE ONE SPORT در اختیار جنتلمن ها قرار می دهد، ساده و شاداب است و حسی نسبتا شور را تداعی می کند. با وجود رایحه رز ماری، حسی سبز و کمی تلخ را ایجاد می کند که ماندگاری بو و پخش ملایم دارد.

از جمله جدید ترین عطرهای دولچه و گابانا که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد و در گروه بویایی وودی اسپایسی قرار دارد، د وان پرفیون ای دی پی DOLCE & GABANA THE ONE EDP است که نسخه سنگین تر THE ONE 2014 محسوب می شود. ماندگاری بهتر بو و طراحی شکیل و شیک جعبه و شیشه این عطر ۱۰۰ میلی در کنار جشنواره ای از رایحه های گرم و دوست داشتنی سبب شده تا این عطر، انتخاب خوبی برای مردان در فصل های سرد سال باشد. آقایانی که به رایحه مرکبات ترش علاقمند هستند و با حس سنگین و تاریک کهربا میانه خوبی دارند، از این عطر استفاده کنند. ماندگاری خوب و پخش بو بالا از جمله قابلیت های فنی THE ONE EDP است.

جدید ترین عطر برند دولچه گابانا برای بانوان را باید عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال فروتی دانست که رایحه مرکباتی خنک داشته و از گران ترین عطرهای کلکسیون دولچه گابانا در سال های اخیر به شمار می رود. عطر ۸۰ دلاری DOLCE & GABANA LIGHT BLUE EAU INTENSE با شیشه آبی رنگش، بسیار خوشبو بوده و انرژی بخش عنوان شده است. ترکیبی از رایحه لیمو و سیب به عنوان نت های آغازین در کنار رایحه ای تلخ از مرکبات به عنوان رایحه میانی، برای بانوان علاقمند به پخش بو بالا و ماندگاری مناسب، گزینه خوبی برای فصول بهار و تابستان است.

عطر ۷۵ میل در گروه بویایی CUTRUS AROMATIC که مناسب فصول بهار و تابستان است و رایحه مرکباتی ترش و شیرین را تداعی می کند، در سال ۲۰۱۶ تحت نام DOLCE & GABANA LIGHT BLUE POUR HOMEE BEAUTY  OF CAPRI روانه بازار شد. هوم بیوتی دولچه گابانا در واقع رایحه نیمه شیرین ترنج و بالنگ را تداعی می کند که با گذر زمان، با حفظ شادابی خود، رایحه چوب سدر را نمایان می نماید. برای کسانی که علاقمند به بوی تلخ و چوبی هستند، پورهوم بیونی این برند توصیه می شود که ماندگاری و پخش بو خوبی دارد و نسبتا ارزان است.

برای بانوان نیز در همین سال عطر ۷۵ میلی در گروه بویایی فلورال که مناسب بهار و تابستان با رایحه خنک گلها است عرضه شد که DOLCE ROSE EXCELSA نام دارید. رزا اکسلسا در واقع عطری شاداب از رایحه گل های نیلوفر و رز بوده و شیشه ای با پاپیون مشکی و تم صورتی و درب قرمز به شکل گل های بهار را در اختیار دارد. پخش بو مناسب و ماندگاری بالا، این عطر را به انتخاب خوب و نسبتا گرانی برای بانوان لاکچری گرد تبدیل کرده است.

از کلکسیون عطرهای ۲۰۱۵ میلادی دولچه گابانا شاهد عطر ۱۰۰ میلی برای بانوان هستیم که DOLCE & GANABA LIGHT BLUE SUNSET IN SALINA نام داشته و خوشبو و رایحه ای آرام بخش و انرژی مثبت را تداعی می کند. بوی شفاف و رایحه آغازین با گل فریزیا سبب می شود تا حس سبزی احساس شود. دولچه گابانا لایت بلوسان برای کسانی که رایحه تلخ و چوبی را دوست دارند، گزینه خوبی خواهد بود و برای مصرف در روزهای گرم و آفتابی نیمه نخست سال توصیه می شود.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، شاهد عطر دی اند  جی ال ایمپتریس ۳ زنانه یا D&G L IPERATRICE 3 هستیم که عطری ساده و خوشبو با شروع ترش و شیرین است و برای کسانی که رایحه های کیوی و هندوانه را می پسندند، گزینه صد میلی خوبی به شمار می آید. حس خنکی این عطر زنانه به دلیل به کار رفتن مشک قابل توجه است. ایمپتریس ۳ دولچه گابانا پخش بو و ماندگاری مطلوبی داشته و گزینه خوبی برای روزانه بهار و تابستان است.

از عطرهای مردانه سال ۲۰۱۴ میلادی دولچه گابانا در گروه مردان با گروه بویایی اورینتال اسپایسی میتوان به عطر DOLCE & GANABA THE ONE COLLECTOR اشاره کرد که شیشه و بسته بندی شکیل و شیکی داشته و برای هدایای ولنتاین و تولد و مراسمات به آقایان، گزینه خوبی محسوب می شود. عطری گرم و شیرین که گرمای متعادلی داشته و حس ضعیفی از مرکبات را تداعی می کند. حس تاریک و سنگین کهربا به عنوان رایحه انتهایی احساس می شود. د وان کالکتور مردانه از پخش بو و ماندگاری مطلوبی  برخوردار بود و برای هر ۴ فصل توصیه شده است.

از عطرهای ۲۰۱۴ دولچه گابانا میتوان به عطر ۱۲۵ میل در گروه بویایی وودی آرماتیک (WWODY AROMATIC) اشاره کرد که رایحه تلخ و خنک داشته و یادآور نسخه کلاسیک POUR HOME INTENSO است. عطر D&G POUR HOMME  INTENSO رایحه قوی و مشخص اسطوخدوس داشته و با حضور ریحان، حسی سبز و تلخ را تداعی می کند.

حالت خنک  و گیاهی آن، برای آقایانی که دنبال عطری متفاوت هستند، توصیه می شود که ماندگاری مطلوب داشته و به جز تابستان، توصیه می شود که در فصول دیگر استفاده شود.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، این برند، عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال که مناسب نیمه دوم سال بود را با رایحه گرم و شیرین به نام DOLCE & GABANA POUE FEMME عرضه کرد. عطری شیرین با حسی خوشمزه و خوراکی که البته قیمت به نسبت بالای آن در قیاس با سایر محصولات عطری این برند، مخاطبش را عمومی نکرد. کسانی که عاشق رایحه های تمشک و وانیل هستند این عطر گزینه خوبی برایشان محسوب می شود که ماندگاری عطر مطلوبی دارد.

از قدیمی ترین عطرهای دولچه گابانا میتوان به عطر ۱۲۵  میل در گروه بویایی آرومایتک فوگر اشاره کرد که در سال ۱۹۹۴ میلادی روانه بازار شد. DOLCE & GANABA FOR MEN عطری کلاسیک و شکیل است که مشتریان فراوانی پیدا کرد. کسانی که دوستدار رایحه اسطو خدوس و ترخون هستند، از این عطر استفاده کنند که تخم گشتیز و رایحه چوب ها، سبب تلخ شدن رایحه میانی آن شده است. این عطر برای همه فصول سال گزینه خوبی  است.

از دیگر عطرهای به نسبت قدیمی دولچه گابانا میتوان به عطر DOLCE & GABBANA THE ONE GENTELMAN اشاره کرد که عطری مردانه با رایحه شیرین و تند که البته تندی آن با بوی نیمه شیرین وانیل آغاز می شود و با ترکیب رایحه اسطوخدوس فلفل سیاه، به تلخی می رود. برای کسانی که دوستدار نعناع هندی  و حس فلفی هستند، این عطر گزینه خوبی برای همه فصول است.

در سال ۲۰۱۴ عطر دولچه زنانه DOLCE FOR WOMEN عرضه شد که عطری ساده با بوی خطی بسیار ملایم و آرامش بخش و انرژی مثبت بوده و برای کسانی که ترکیبی از رایحه شکوفه های پرتقالی و رایحه ملایمی از گل ها را دوست دارند، گزینه مطلوبی به شمار می رود. ترکیب رایحه گل های نیلوفر آبی و گل پاپایا، در این محصول، حس آرامش بخش را تشدید می کند و به همین خاطر، از جمله محصولات پر استقبال دولچه در سال های اخیر عنوان شده است. پخش بو و ماندگاری این عطر قابل ملاحظه بوده و برای روزهای گرم بهار و تابستان توصیه می شود.

از قدیمی ترین محصولات دولچه گابانا میتوان به LIGHT BLUE  ۱۰۰ میل زنانه اشاره کرد که در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه بازار شد و عطری شاداب با ترکیبی از مرکبات که تلخی ان از رایحه چوب است. البته رایحه آغازینش لیمو بوده که حس آرامش بخش را به مصرف کننده القا می کند. کسانی که رایحه چوب درخت سدر را دوست دارند، دولچه گابانا لایت بلو برای انها گزینه مطلوبی است. این عطر در زمره عطرهای بیش از ۵۰ دلار معرفی می شود.

در سال ۲۰۰۶ عطری با شیشه شیک و جذاب و درب مستطیلی از دولچه گابانا با نام D&G THE ONE روانه بازار شد که حسی جذاب و خوشمزه را برای بانوان تداعی می کند و بر پایه رایحه وانیل و میوه های بهاری بنا شده است. رایحه ابتدایی آن با ترکیبی از میوه ها و گل های  بهاری آغاز شده و بعد از گذشت مدتی به رایحه گل یاس و سوسن تغییر پیدا می کند. پخش بو و ماندگاری خوبی داشته و برای روزهای کوتاه نیمه دوم سال، گزینه مطلوبی محسوب می شود.

از همین محصول نوع مردانه نیز عرضه شده است که به عنوان عطری جذاب و دوست داشتنی می توان روی آن حساب کرد. رایحه آغازین آن با بوی گرم و شیرین و متعادل کهربان شروع شده که پس از مدتی، رایحه تنباکو به کهربا تغییر پیدا می کند. حس تاریکی و سنگین کهربا برای کسانی که با رایحه تنباکو حس خوبی دارند، توصیه می شود. در واقع این عطر تلاش کرده تا با معجونی از رایحه های خوشبو، حس مردانه را تقویت کند و برای هر ۴ فصل توصیه می شود.

جدید ترین عطر ۲۰۱۷ دولچه گابانا را میتوان DOLCE & GABANA  LIGHT BLUE EAU INTENSE POUR HOMEE دانست که شاداب و انرژی بخش بوده و از گران ترین عطرهای مردانه دولچه گابانا در سالهای اخیر به شمار می رود. حس تلخی و ملایمی از سرو کوهی را تداعی می کند که با رایحه چوبی، بعد از مدتی جایگزین می شود. پخش بو و ماندگاری بالا، از جمله قابلیت های این عطر است که برای فصول بهار و تابستان توصیه می شود.

در سال ۲۰۱۴ ، شاهد عطر DOLCE & GANABA LIGHT BLUE ESCAPE TO PANAREA هستیم که عطری با رایحه شیرین و شاداب بوده و رایحه های لایتی از گل های بهاری را تداعی می کند. رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و آبدار گلابی آغاز می شود و به تدریج به سمت رایحه آرامش بخش یاس سفید متمایل می شود. اسکیپ تو پاناریا را میتوان عطری مناسب برای روزهای گرم بهار و تابستان دانست.

از کلکسیون عطرهای اسپرت برند دولچه گابانا میتوان به محصول DOLCE & GANABA L’ AMOUREUX 6 اشاره کرد که در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد.

عطر ۱۰۰ میل ساده DOLCE & GANABA SICILIY از جمله عطرهای اسپورت زنانه و نسبتا ارزان دولچه گابانا است.

از قدیمی ترین عطرهای برند دولچه گابانا میتوان به عطر DOLCE & GANABA LIGHT BLUE POUR HOMEE اشاره کرد که عطری خنک و با رایحه ابتدایی مرکباتی و فلفل است. رایحه ترنج و گریپ فروت، حسی شاداب و نیمه شیرین و کمی تلخ به این عطر  داده که در کنار رایحه رز ماری، حسی سبز را به آن اعطا می کند. اگر عاشق رایحه ضعیفی از چوب ها با نت تلخ هستید، پور هوم لایت بلو مردانه گزینه خوبی خواهد بود. دولچه گابانا، پخش بو و ماندگاری بالایی داشته و برای روزهای گرم بهار و تابستان توصیه می شود.

از کلکسیون عطرهای ۲۰۰۸ میلادی دولچه گابانا میتوان به عطر L’EAU THE ONE D&G اشاره کرد که برای همه فصول به عنوان عطر ۱۰۰ میل توصیه می شود. حس  شاداب و شیرین که در  این عطر ارائه شده است، مدرن و دوست داشتنی بوده و بوی نیمه شیرین هلو و رایحه گل سوسن را تداعی میکند. حس ملایم وانیل و خامه در این عطر القا می شود. لئو د وان دولچه گابانا با ماندگاری بوی خوب، پخش بوی مناسبی دارد.

از گروه عطرهای ۲۰۱۱ دولچه گابانا باید به DOLCE & GANABA VELVET PATCHOULI اشاره کرد که رایحه های بسیار با کیفیت و طبیعی داشته و برای مردان و زنانه قابل استفاده است. رایحه تند و تیز و خاکی و مرطوبی که از این محصول احساس می شود، در کنار نت نعناع هندی و رایحه تیز کهربایی، ولوت پچولی دولچه گابانا را انتخابی خوب برای روزهای کوتاه پاییز و زمستان می کند که ماندگاری بالایی دارد.

از جمله گران ترین عطرهای دولچه گابانا در سال های اخیر را میتوان به VELVET LOVE ۱۰۰ میل اشاره کرد که بیش از ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شده و رایحه های بسیار با کیفیت در ان به کار می رود. رایحه ابتدایی عطر با بوی ملایم و طبیعی گل میخک اغاز شده و حس شادابی به آن می بخشد. برای کسانی که دوستدار فلفل سیاه و رایحه مشک نیمه شیرین هستند، این محصول انتخاب خوبی است که در فصول بهار و پاییز از ان میتوان استفاده کرد. از این گروه میتوان به DOLCE ^ GANABA VELVET WOOD نیز اشاره کرد که رایحه مشخصی از چرم در آن تداعی می شود و مناسب نیمه دوم سال است.

از گروه فلورال فروتی در سال ۲۰۱۱ میلادی، عطر دولچه گابانا لایت بلو دریمینگ پورتوفینو زنانه عرضه شد که DOLCE & GANABA LIGHT BLUE DREAMING IN PORTOFINO نام داشته و عطری شاداب و خنک و شیرین بوده و رایحه ملایمی از گل ها را تداعی می کند. دولچه گابانا بلو دریمینگ پورتوفینو زنانه رایحه ماندگار و متوسطی داشته و برای روزهای گرم بهار و تابستان توصیه می شود.

دولچه گابانا رز د وان زنانه DOLCE & GANABA ROSE THE ONE عطری است با گل های دوست داشتنی رز که استایل  شیشه ای صورتی رنگش حس شادابی  را القا می کند. رایحه ضعیف مرکباتی در کنار حالت خامه ای و وانیلی، حس جذابی را انتقال می دهد که آرامش بخش است. رز د وان دولچه گابانا را میتوان در همه فصول استفاده کرده که پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

کدام یک از عطرهای برند های فوق را بیشتر می پسندید؟

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید و با ما از طریق کانالهای لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در تماس باشید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا