گوناگون

اینستاگردی با سلبریتی ها: از ریحانا تا لیدی گاگا

یکی از برنامه های ثابت مجله تخصصی لوکس تهران، اطلاع رسانی از جدید ترین پست ها و اینستا نوشته های شخصیت های معروف ایرانی و خارجی بوده تا مخاطبان عزیز در جریان  متن و حاشیه فعالیت های روزمره این چهره ها قرار بگیرند. با توجه به این که فعالان عرصه موسیقی، سینما، ورزش و سیاست در داخل و خارج از کشور از پر فالوور ترین صفحات در شبکه های  اجتماعی به خصوص در اینستاگرام برخوردارند و نوشته ها و تصاویر آنان با استقبال گسترده کاربران این شبکه مواجه می شود، لذا مرور هفتگی به اینستانوشته های پر فالورهای ایرانی و خارجی میتواند ما را با نکات جذابی در عرصه مد و لباس و آرایش و سفر و گردش این افراد آشنا کند که ایده های خوبی برای لاکچری گردها و مد بازها به ارمغان می اورد.

در گزارش امروز سرویس اینستاگردی لوکس تهران، سری زده ایم به پر فالوترین شخصیت های دنیای استیج و پرده نقره ای و حتی ورزش در اقصی نقاط جهان. با توجه به نزدیک بودن کریسمس ۲۰۱۸ میلادی، برخی از شخصیت های معروف جهان در این شبکه، از درخت کریسمس و مدو لباس زمستانی خود رونمایی کرده اند که ماریا کری خواننده معروف پاپ یکی از انهاست. اگر دوست دارید ببیند که آرایش ماه دسامبر ریحانا چگونه است و چه برندی را معرفی میکند و سلنا گومز و آریانا گرانده، پر فالورترین های اینستاگرام، چه موضوعاتی را در اختیار بیش از ۱۳۰ میلیون مخاطب خود قرار داده اند، گزارش امروز را دنبال کنید.

با اینستاگردی این هفته لوکس تهران همراه ما باشید.

تیلور ۱۰۵ میلیونی ورژن پسا REPOUTATION

آلبوم  REPUTATION تیلور سویفت ، خواننده خوش چهره موسیقی پاپ امریکا سبب شد که ایشان صدها عکس خود را در اینستاگرام پاک کند و گوشه هایی از این آلبوم و متن و حاشیه فعالیت های مربوط به آن را در صفحه ۱۰۵ میلیون فالورش منتشر کند که با استقبال زیاد هواداران این فشن آیکون همراه شد. تیلور هیچ صفحه ای را بر خلاف کیم کارداشیان و کیتی پری و لیدی گاگا فالو نمی کند و همچون بیانسه و ادل، فقط به انتشار پست در اینستاگرامش مشغول است.

جدید ترین تصویری که در اینستاگرام  تیلور سویفت در سومین هفته دسامبر ۲۰۱۷ میلادی شاهد هستیم، پستی است که ایشان را در حال بغل کردن گربه سفید رنگ معروفش نشان می دهد. پستی که بیش از ۱ میلیون لایک به همراه داشت و البته ایشان امکان کامنت گذاشتن را بر روی آن بست!

اینستاگردی با سلبریتی ها

(تصویر جدید ترین پستی که تیلور سویفت در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. وی اعلام کرد که اپلیکیشن جدیدی که به نام او طراحی شده است : SWIFT LIFE به صورت رایگان در App Store قابل دانلود است و به صورت رایگان هوادارانش میتوانند از این اپ که به معرفی ترانه ها و آلبوم ها و سبک زندگی و مد و لباس تیلور اشاره میکند دسترسی پیدا کنند. البته این اپ برای کارکردهای بیشتر نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارد)

چه خبر از بیانسه ۱۱۰ میلیونی

شمار هواداران بیانسه، خواننده موسیقی پاپ در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی از مرز ۱۱۰ میلیون نفر فراتر رفت. وی با انتشار بیش از ۱۵۰۰ پست در اینستاگرام، موفق شد  تا یکی از ۱- صفحه تاثیرگذار در این شبکه را به خود اختصاص دهد. بیانسه در پست های هفته  سوم دسامبر، از کلکسیون مد و لباس و جواهرات و اکسسوری های همیشه جذابش رونمایی کرد که میلیون ها لایک و کامنت را برای ایشان که هیچ صفحه ای را دنبال نمی کند به همراه داشت.

(استایل مد و لباس و اکسسوری های بیانسه در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی. روی پیراهم سفید ایشان کلمه vogue که نام یکی از نشرات معروف دنیای مد و لباس است درج شد)

(در تبلیغ شلوار جین طرح پاره ، بیانسه از معروفی برند و توضیحات بیشتر خودداری کرد. موضوعی که در هزاران کامنت درج شده هواداران ایشان نیز قابل مشاهده است)

(در تصویر  بالا، استایل مد و لباس بیانسه را در زمستان ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنید که استایل خیابانی خیلی خاص ایشان است و همچون تصاویر قبلی از معرفی برند و هشتگ های تکمیلی خودداری کرد. این تصویر که دنیای مد مورد علاقه بیانسه را نشان می دهد بیش از ۴ میلیون لایک و ۱۰ هزار کامنت دریافت کرد)

چه خبر از ادل؟

ادل  خواننده معروف دیگری از دنیای طوفاانی استیج است که پرفورمنس هایش در سال ۲۰۱۷ میلادی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد و ظرف ۴ سال اخیر تنها ۳۲۰ پست به اشتراک گذاشته است که ۳۱ میلیون فالور برایش به ارمغان آورد. در روزهای پایانی ۲۰۱۷، ادل ترجیح داده پستی را منتشر نکند و تصویر زیر، آخرین پست های وی را در دسامبر ۲۰۱۷ نشان می دهد.

(اخرین پست های Adele در صفحه اینستاگرامش. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید)

برای آگاهی از فعالیت های کسب و کار ادل و موسیقی ها و همچنین برنامه کنسرت ها در سال ۲۰۱۸ میلادی به adele.com رجوع کنید.

گشتی در جدید ترین طرح های رهبر شانل

کارل لاگرفلد، اگر چه خود یک برند تمام عیار در دنیای مد و لباس است، اما بخش ویژه ای از شهرت خود را برای رهبری خانه مد CHANEL در پاریس که یکی از رویایی ترین مقصدهای تحصیلی و کار حوزه فشن برای علاقمندان این عرصه است، بدست آورده و روز به روز بر شمار مخاطبانش در اینستاگرام افزوده می شود. او قریب به هزار پست از طرح های خود برای برندهای گوناگون منتشر کرده و قریب به ۴.۲ میلیون مخاطب دارد. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید. کارل هفتاد و دو ساله را همیشه با عینک دودی مشکی و کت  و شلوار سیاه و کراوات سفید رنگ شاهد هستیم.

(تصویر بالا مربوط به فوتوشوتی است که کارل لاگرفلد از کلکسیون مد و لباس دسامبر ۲۰۱۷ خود در پاریس منتشر کرد و از طرح های زمستانی خود با حضور مانکن معروف، استلا مکس ول رونمایی کرد. کمپین فوتوشوت لباس های کارل لاگرفلد را در این هشتگ دنبال کنید. استلا مکس ول بیش از ۴ میلیون فالور داشته و از پر درامد ترین مانکن های جهان است)

(تصویر جدیدی ترین فوتوشوت استلا مکس ول، مانکن شانل در یکی از کمپین های تبلیغاتتی این برند معروف مد و لباس فرانسوی است. خانم مکس ول تنها از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر مد و لباس طرح زمستانی شانل استفاده کرد)

(تصویری از کلکسیون پاییزه ۲۰۱۷ میلادی کارل لاگرفلد، طراح ارشد مد و لباس جهان که از کمپین فوتوشوت هایش در پاریس منتشر کرد. در تصویر، استلا مکس ول را با کت و شلوار چرمی برند کارل لاگرفلد شاهد هستید)

(در تصویر بالا، از کلکسیون پاییزه ۲۰۱۷ میلادی برند کارل لاگرفلد (KARL LAGERFELD) شاهد رونمایی از کیف چرمی دستی زنانه با زنجیرهای طلایی بلند هستیم)

(تصویر یکی دیگر از پست های اینستاگرامی کارل  لاگرفلد، طراح ارشد برند شانل. در این تصویر، بافتنی سفید رنگ بلند یقه اسکی را با طرحی از کیف چرمی زنانه با بند بلند شاهد هستیم که میتواند استایل جذابی برای مهمانی های شبانه زمستانی  بانوان جوان باشد)

(تصویری از طرح کارل  لاگرفلد،  طراح آلمانی معروف دنیای مد و لباس که استایل طلایی و مشکی را برای بانوان جوان معرفی می کند)

(با توجه به اینکه کارل در پاریس به سر می برد، جای تعجب نیست که در طرح لباس و کیف و کفش هایی که ارائه میکند، نمادی از پاریس (شهر عشاق) یعنی برج ایفل به چشم بخورد! وی از عنوان BLUE MOOD برای توصیف این عکس استفاده کرد)

اینستاگردی با کیتی پری

کیتی پری (KATY PERRY) همچنان یکی از پر فالورهای اینستاگرام است و شمار مخاطبانش به مرز ۷۰ میلیون کاربر رسدیه است. این خواننده معروف، اخیرا برای جمع آوری کمک های مالی برای نیازمندان آمریکایی، به دیسنی پارک رفته است و از هوادارانش خواست تا تصاویرشان را بر روی این هشتگ تگ کرده  و به موسسه MAKE WISH AMERICA کمک کنند.

(در تصویر بالا که جدید ترین سلفی فانتزی کیتی  پری را در امریکا شاهد هستیم، او از هوادارانش خواست تا در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی به نیازمندان کمک کنند. وی از این هشتگ استفاده کرد)

(تصویری از والت دیسنی گردی های کیتی پری خواننده جوان موسیقی پاپ و فشن آیکون آمریکایی)

یکی از جدید ترین ترانه های کیتی پری  را میتوانید در ویدیوی ۱ دقیقه ای که به مناسب کنسرت آمریکای جنوبی ایشان منتشر شده است مشاهده کنید.

(تصویری که کیتی پری در آستانه سفر به برزیل منتشر  کرد و ۱ میلیون لایک به همراه داشت. او از این هشتگ برای دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر و ویدیو استفاده نمود)

اینستاگردی با ملکه سلفی بازهای اینستاگرام

کیم کارداشیان که در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱۰۵ میلیون فالور را تجربه میکند، بیش از ۴۰۸۰ عکس  روی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که شمار زیادی از آنها، مربوط به سلفی های رختخوابی و آینه ای و فشنی ایشان است!  وی با برند KKW دردنیای لوازم آرایش و بهداشتی به خصوص عطر، حضور فعالی را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرد. تصویری که در زیر مشاهده میکنید، جدید ترین تصویر منتشر  شده ایشان است که با توضیحی همراه نشد.

(خانواده کیم کارداشیان با جین آبی و بدون توضیح و اطلاعات درباره برند)

(در تصاویر بالا که مربوط به فوتوشوت های منتشر شده در صفحه اینستاگرام کیم کارداشیان است، عکس هایی از فرزندان ایشان به چشم میخورد که کارت پستال های کریسمس ۲۰۱۸ توسط او را نشان می دهد. برای اطلاع از جزییات این کارت پستال های به گزارش مجله مد و لباس هارپر بازار رجوع کنید. )

کیم اخیرا در گفتگو با مجله EONLINE درباره برنامه کریسمس ۲۰۱۸ خودش و خانواده سخن گفته که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

اپلیکیشن رایگان اختصاصی کیم کارداشیان نیز در این لینک قابل داانلود است که شما را در جریان متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی این شخصیت رسانه ای و فعال مد و لباس آمریکای شمالی آشنا می کند.

گشتی در مد و لباس دسامبر ۲۰۱۷ لیدی گاگا

لیدی گاگا، خواننده جنجالی موسیقی پاپ امریکای شمالی یکی دیگر از سلبریتی  های پر فالور در اینستاگرام است که بیش از ۲۷ میلیون فالور دارد. او قریب به ۲۸۰۰ عکس از متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی اش در ۳ سال اخیر در این صفحه به اشتراک گذاشته که مخاطبان بسیار دارد.

(لیدی گاگا اخیرا به منطقه لاس  وگاس امریکا رفته و در PARK THEATER با جمعی از هوادارانش دیدار کرد. در عکس، استایل مد و لباس لیدی گاگا را شاهد هستید)

(تصویری از استایل لباس صورتی لیدی گاگا که ایشان را پیش از برگزاری کنسرتش در لاس وگاس نشان می دهد)

(این هم جدید ترین سلفی لیدی گاگا در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی که خبر از سفرش به لاس  وگاس برای انجام فعالیت های هنری در این شهر توریستی آمریکا دارد)

غوغای رژ لب های رنگارنگ ریحانا

ریحانا، خواننده سیاه پوست موسیقی پاپ آمریکا که این روزها با انتشار بیش از ۴۱۰۰ پست شمار مخاطبانش از مرز ۵۹ میلیون فالور نیز فراتر رفت، در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، فوتوشوت هایی  را به اشتراک گذاشته است که ایشان را با آرایش پوست و مو و چهره خاص تر از همیشه نشان می دهد. وی را در این نشانی دنبال کنید که بیشاز ۱۲۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند.

(در تصویر بالا که یکی از فوتوشوت های جدید منتشر شده در صفحه اینستاگرام ریحانا را شاهد هستیم، وی از سبک آرایش چهره که تلفیقی از رژ لب نارنجی و کرم پودر برنزی است رونمایی کرد. سایه چشمان او از این برند استفاده شده است. وی طراح این آرایش را این افراد دانست:   @fentybeauty @sephora @harveynicholsand #SephoraInJCP  )

(در تصویر بالا که یکی از فوتوشوت های چند میلیون لایکی خانم ریحانا در اینستاگرام است، او را با گریم جذاب  و خاصی از برند MIDNIGHT WASABL شاهد هستیم که  وی از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد:‌ #MATTEMOISELLE is out at @fentybeauty @sephora @harveynichols#SephoraInJCP

(در تصویر بالا، یکی از فوتوشوت های دسامبر ۲۰۱۷ میلادی ریحانا را شاهد هستید که وی  به معرفی برندها و گریمورهای خود پرداخته است. سایه ، کاری از FRECKLE FIESTA است که با رژ لب برند MATTEMOISELLE همراه شده است. وی همچون قبل از این هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر استفاده کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر به این موارد رجوع کنید: @fentybeauty @sephora@harveynichols)

(در این تصویر، ریحانا به معرفی برند FENTY BEAUTY رژ لب مورد علاقه اش میدهد که برای کسب  اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. ریحانا برای دیده شدن بیشتر این تصویر از این هشتگ استفاده کرد)

(در تصویر بالا، عکسی را در اینستاگرام ریحانا شاهد هستیم که ایشان بدون اشاره به برند و طراح این استایل،  تیپ زمستانی خود را معرفی می کند که ۲  میلیون لایک و ۲ هزار کامنت دریافت کرد)

(تصویر جذاب بالا، استایل مد و لباس ریحانا است که وی را در لباس پشمی از طیف های باشکوه آبی با رژ آبی و همچنین عینک دودی همیشگی شاهد هستیم که با کلکسیون طلا و جواهرات ایشان را نیز نشان می دهد. این عکس، پر لایک ترین تصویر منتشر شده در اینستاگرام ریحانا در ماه های اخیر بود که بیش از سی و هشت هزار کامنت نیز از سوی هواداران این فشن آیکون دنیای موسیقی پاپ دریافت نمود)

(این خواننده موسیقی پاپ از این تیپ عجیب پالتویی فانتزی نیز به عنوان نخستین استایل معرفی شده در ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی  خبر داد)

برای آشنایی با علایق مد و لباس و کلکسیون طلا و جواهرات و فعالیت های این فشن آیکون موسیقی پاپ جهان میتوانید به این سایت سر بزنید و در جریان برندها و استایل های معرفی شده و مورد علاقه ایشان قرار بگیرد. در واقع فنتی بیوتی، برند مورد علاقه rihanna است. عطرهای ایشان را که فراموش نکرده اید! برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه بروید.

(تصویر بالا، فوتوشوت صورتی رنگ ریحانا را برای عطر RIRI نشان می دهد که یکی از عطرهای خوش بو و خنک با پخش بو و ماندگاری بالا برند ریحانا بوده و برای بانوان علاقمند به رایحه های گرم توصیه می شود)

اینستاگردی با جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه فعال این روزهای استیج و پرده نقره ای در آمریکای شمالی بوده که در یک دهه اخیر با برند JLO، محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی را در اختیار  هوادران به خصوص علاقمندان به برند عطر و لوازم آرایشی سلبریتی  ها قرار داده است. ایشان از هشتگ های مد و لباس  برای معرفی بهتر و بیشتر  و گسترده تصاویری فشنی که در صفحه اش  به اشتراک میگذارد استفاده میکند و به همین خاطر، شاهد افزایش ماهانه شمار فالورهای ایشان هستیم. جنیفر با انتشار بیش از ۲۱۰۰ عکس در ۴ سال اخیر، در فهرست سلبریتی های  بیش از ۷۰ میلیون فالور قرار دارد. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

#WorldOfDance On NBC, #ByeByeBirdieLive! NBC, #SecondAct, #JLoVegas, #AmorAmorAmor

جدید ترین هشتگ هایی که جنیفر از هوادارانش خواسته است تا دنیای مد و لباس و موسیقی ایشان را دنبال کنند در تگ های بالا مشاهده می کنید. روی هشتگ های بالا، هزاران تصویر توسط جنیفر و هوادارانش تگ شده است که شما میتوانید سبک زندگی جنیفر و علایق مشترک ایشان و هوادارانش را دنبال کنید. در واقع سلبریتی های از جادوی هشتگ های مد و لباس و تگ های معروف، با راه اندازی کمپین های  تبلیغاتی، محصولات و ویدیوهایی  خود را به اطلاع صدها میلیون کاربر جامعه اطلاعاتی به خصوص در شبکه عکس محور اینستاگرام می رساند.

(تصویری که جدید ترین سلفی جنیفر  لوپز را در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی به نمایش در می آرود و او با نوشتن:‌بهترین دوست ها زیر این عکس، از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد. این عکس، نیم میلیون لایک به ارمغان آورد)

(این هم از استایل کژوال جنیفر لوپز که ایشان را در تیپ  خاص کمتر دیده شده در سال ۲۰۱۷ شاهد هستیم. این تصویر ۱ میلیون لایکی، توضیحاتی را به همراه نداشت)

(سلفی دیگری از جنیفر لوپز که ایشان را به همراه یکی از اعضای تهیه برنامه تلویزیونی اش در آمریکا نشان می دهد. جنیفر لوپز  برای دیده شدن بهتر و بیشتر این عکس و ارائه توضیحات تکمیلی، این هشتگ را استفاده کرد که میتواند برای هواداران ایشان نکته های جالبی را به ارمغان آورد: Shadesofblue our 100th episode of #thefosters and this movie #secondact!! At the end of the day we are just two lil girls w big dreams… #itsonlythebeginning#cantstopwhatwontstop #girlpower#womenempowerment

#itsourtimetoshine#letsgetit #NuyoricanProductions)

(تصویری جذاب از استایل زمستانی جنیفر لوپز که در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد و بیش از ۱ میلیون لایک به ارمغان اورد. جنیفر از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد:

fridayfeelslike #wrapday #secondact#imabeasttho)

(از کلکسیون استایل های زمستان جنیفر لوپز، این تصویر را شاهد هستیم که در حال رانندگی شبانه در خیابان های نیویورک  پر برف منتشر کرده است)

(تصویر دیگری که سبک زندگی این روزهای جنیفر لوپز را در برج های نیویورک نشان می دهد. وی از این هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشر عکس ۱ میلیون لایکی خود استفاده کرد: ove this little one…

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا