برند ها

۳۰ برند عطر سلبریتی ها : از ماریا کری تا تیلور سویفت (قسمت پنجم)

معرفی عطر های سلبریتی ها

در قسمت های اول، دوم، سوم و چهارم سلسله گفتارهای معرفی ۳۰ برند عطر سلبریتی ها، برای نخستین بار در سرویس برند مجله تخصصی لوکس تهران، از ده ها برند عطر سلبریتی های دنیای موسیقی، فشن، سینما و ورزش، قریب به ۳۰۰ عطر با استایل شیشه و بو و رایحه های تلفیقی متنوع مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت که راهنمای فوق العاده ارزشمندی برای افرادی است که به دنبال برندهای معتبر عطر با نت های ترش و شیرین و گرم متناسب با فصول سال هستند.

همانطور که در ۴ قسمت گذشته گفتیم و میتوانید لینک ان ها را در سایت لوکس تهران در این سرویس پیدا کنید، بسیاری از چهره های هنری شاخص عصر ما، سالهاست که وارد حوزه تولید لباس و پوشاک و حتی عطر بر روی برند خود شده و کسب و کاری را در این زمینه راه اندازی کرده اند. اگر شما فکر میکنید دنیای عطر فقط به CK, CHANEL, BOSS و امثالهم مرتبط است، در واقع نظر صحیحی ندارید و بسیارند کسانی که عطر مورد علاقه خود را فقط بر اساس نام سلبریتی مورد علاقه خود انتخاب میکنند و بس!

معرفی عطر هایی از سلبریتی ها

(تیلور سویفت از شبکه های اجتماعی برای معرفی مد و لباس و برند عطر خود به خوبی  استفاده میکند)

در گفتار امروز، در ادامه مطالب قبلی، شما را با دها عطر از برند جان ریچموند، ماریا کری، مایکل جردن ، تیلور سویفت، ریحانا،  سارا پارکر و سلناز گومز و مدونا آشنا می کنیم. این راهنما هم به معرفی مسایل فنی می پردازد و هم به تحلیل رایحه و زمان مصرف توصیه شده توسط مد نویس ها برای عاشقان لاکچری گردی.

با عطر گردی امروز ما در قسمت پنجم همراه باشید.

عطر گردی با جان ریچموند

همانطور که در قسمت های ۴ گانه قبلی در سلسله گفتارهای معرفی ۳۰ برند عطر سلبریتی ها عنوان کردیم، برخی از عطرهای معروف روزگار ما، متعلق به طراحان مد و لباس است که به واسطه شهرت نام و اعتبار خود در عرصه فشن، خط تولید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز وارد جریان کسب و کار خود کرده و بیزینس خود را گسترش می دهند.

کلکسیون چرم برند جان ریچموند

(کلکسیون چرم برند جان ریچموند که در بهار ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد)

 افرادی مثل: کارل لاگرفلد، لوچیانوسوپرانی، آلفرد دانهیل، کارولینا هررا، دومینک دولچه و استفانو گابانا، الیزابت آردن، امانوئل آنگارو و در نهایت جورجیو آرمانی ایتالیایی، از جمله طراحان مد معروف قرن بیستم و سالهای اخیر هستد که در قامت طراح مد، وارد دنیای عطر و ادکلن شده اند.

(جان ریچموند طراح انگلیسی در فشن ویک میلان ۲۰۱۴ میلادی)

جان ریچموند که شاید برای اماتورها، نامی غیر آشنا در دنیای عطر و ادکلن باشد هم از این قاعده مستثنی نیست. این طراح مد معروف پنجاه و هشت ساله انگلیسی ها، یکی از برندهای صاحب نام عطر است که میتوان در ژانویه گردی ها و نوروز گردی ها در حراجی های هیجان انگیز، دنبال رایحه های شگفت انگیز این برند در مغازه های داخل یا خارج از کشور بود.

این برند که از سمت یکی از پایتخت های مد اروپا یعنی لندن به دنیای مد نیمه دوم قرن بیستم میلادی معرفی شد، تولید عطر خود را از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز کرد و با وجود اینکه برند جدیدی در حدود یک دهه اخیر به شمار می رود، اما به واسطه رایحه های فوق العاده و خوشبو با قیمت های مقرون به صرفه، خیلی زود توانست در میان عطر سلبریتی ها، جای خود را باز کند و فروش خوبی را تجربه نماید که در ادامه به معرفی ۵ محصول آن می پردازیم.

این برند صاحب نام عطر انگلیسی ها در هیچ شبکه اجتماعی فعالیتی ندارد و اگر صفحه ای مشاهده کردید که با نام ایشان است، قطعا غیر رسمی خواهد بود.

نخستین عطری که جان ریچموند در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار کرد، عطری به نسبت ارزان و خوش بو برای بانوان بود که JOHN RICHMOND EAU DE PARFUM FOR WOMEN نام دارد. یکی از جذابیت های این عطر مربوط به شیشه ان است که خلاقیت جان در ان مشهود می باشد. وی بر روی قفل کوچکی که به درب نقره ای رنگ این عطر آویزان کرده است، برند خود:‌JR را حک کرده است که تا کنون با این استایل در برند عطر سلبریتی ها شاهد نبودیم.

این عطر با رایحه آغازین گریپ فروت و گلابی و توت سیاه شروع می شود و با گذر زمان، حس خنک سوسن و گل نرگس و ماگنولیا را تداعی می کند. برای بانوانی که نت های اصلی از نعناع هندی و کهربا را می پسندند، این عطر معروف جان ریچموند گزینه خوبی برای آنان محسوب می شود که ۱۰۰ میل هم هست.

یک سال پس از عرضه موفق عطر زنانه فوق الذکر، ریچموند نخستین ادکلن مخصوص آقایان را نیز عرضه کرد. این عطر که در گروه بویایی ۱۰۰ میل اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICEY) قرار می گیرد، JOHN RICHMOND FOR MEN نام داشته و برای کسانی که دنبال رایحه های خنک با نت شکوفه پرتقال و خربزه هستند، گزینه خوبی خواهد بود. حس خنک و شادابی این عطر با نت هایی از چوب ها همراه می شود، این عطر را به عنوان انتخابی در نیمه نخست سال، منطقی میکند.

در سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد معرفی عطر JOHN RICHMOND X WOMAN هستیم که عطری ۷۵ میل در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY)  با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE هستیم که برای نیمه دوم سال توصیه می شود. رایحه میانی آن را گل بنفشه و گل آفتاب پرست تشکیل داده و رایحه های اصلی آن با رایحه های چوبی و وانیل و چوب درخت سدر همراه می شود. بدنه بنفش رنگ ان ، حس گرما تداعی میکند.

در همین سال، جان ریچموند با استایل شیشه ای آبی نفتی نیز عطری مخصوص آقایان ارائه کرد که JOHN RICHMOND X MANنام دارد و عطری خوشبو با ماندگاری و پخش بو مناسب محسوب می شود. رایحه های ترنج و لیمو و فلفل که به عنوان رایحه اولیه هستند حس شادابی و خنک را تداعی کرده که با نت هایی نعناع هندی و دانه تونکا و چوب درخت سدر به عنوان رایحه های اصلی جایگزین می شود. این عطر ۷۵ میل گزینه خوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان است.

از قدیمی ترین عطر های جان ریچموند که در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد، میتوان به عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فورال وودی ماسک (FLORAL WOODY MUSK) اشاره کرد که برای نیمه نخست سال انتخاب خوبی است. رایحه میوه و گلی خنک داشته و برای بانوان که دوست دارند رایحه اصلی مشک و سایه سنگین کهربا را به عنوان رایجه اصلی در اختیار داشته باشند، گزینه خوبی خواهد بود. JOHN RICHMOND VIA ROCK زنانه خنک است و پخش بو و ماندگاری مطلوبی از ان گزارش شده و برای روزهای گرم تابستان و بهار توصیه می شود. استایل شیشه ای بنفش رنگ و صورتی و کلید کوچکی که از ان اویزان شده است، دیزاین جذاب و هیجان انگیز ریچموند را برای این عطر به رخ می کشد.

عطر گردی با ماریا کری

ماریا کردی هم همچون تیلور سویفت و جینفر لوپز و آریانا گرانده، از جمله خواننده های موسیقی پاپ آمریکا بود که مدتی است به جرگه فعالان کسب و کار مد در حوزه عطر پیوسته است. ماریا کری و فعالیت هایش را میتوانید در اینستاگرامش که بیش از ۶ میلیون فالور دارد اینجا دنبال کنید. او بیش از ۱۷۰۰ پست از فعالیت های حرفه ای موسیقی و مد و لباس و متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی اش را به اشتراک گذاشته که جالب توجه است. ماریا کری تا کنون ۶ عطر  معرفی کرده است که در ادامه به آن می پردازیم.

(استایل مد و لباس ماریا کری، خواننده موسیقی پاپ که ایشان را در کنار کاج کریسمس در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم)

(اگر دوست دارید ژانویه ۲۰۱۸ را با ماریا کری تجربه کنید، از هشتگ کریسمس با ماریا استفاده کنید که ایشان با انتشار  تصویر بالا از آن رونمایی کرد)

(بیش از ۲۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت برای انتشار درخت کاج کریسمس ماریا کری که در اینستاگرامش بارگذاری شد)

ماریا از سال ۲۰۰۷ میلادی وارد دنیای عطر شده و توانست با همکاری الیزابت آردن، نخستین ادکلن خود را روانه بازار کند. این محصول که در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد، MARIAH CAREY FOREVER نام داشت که با استقبال گسترده هواداران این خواننده پاپ مواجه شد.

نخستین عطری که از برند ماریا کردی معرفی میکنیم، به سال ۲۰۱۲ میلادی باز می گردد. عطر ۱۰۰ میل با استایل شیشه ای طلایی و درب کریستالی شبیه پروانه که MARIAH CAREY LOLLIPOP BLING HONEY نام داشته و در گروه بویایی فلورال فروتی جای دارد. عطری رمانتیک برای بانوانی که دوستدار رایحه شیرینی از میوه ها و بوده و میخواهند برای روزهای گرم سال ، حس خنگی در تابستان و بهار داشته باشند.

ماریا گری لالی پاپ بلینگ عسلی، رایحه ای شاداب و میوه ای دارد که با نتی از لیمو و میوه های استوایی آغاز می شود. برای کسانی که دوست دار رایحه اصلی عسل، شکوفه لیمو ترش و مشک هستند، این عطر که پخش بو و ماندگاری مطلوبی از ان گزارش شده است توصیه می شود.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، شاهد رونمایی از عطر MARIAH CAREY FOREVER WOMEN هستیم که بااستقبال خوبی از بانوان هوادار این فعال موسیقی پاپ همراه شد. عطری ۱۰۰ میل که در گروه بویایی فلورال قرار داشته و برای روزهای گرم نیمه نخست سال، با رایحه خنگی از میوه و گل، انتخابی خوبی است.

ماریا کری فور اور، عطری  شاداب و دلپذیر و خوش بو بود که با رایحه نخستین ترش و شیرین که از ترکیب سیب و مشک بدست می آید، به میزبانی خریدارش می آید. اگر عاشق حس گلی سفید و لطیف هستید، این عطر با استایل شیشه های سفید، گزینه مطلوبی  به نظر می رسد که پخش بو و ماندگاری عالی بود.

نخستین عطری که ماریا کری عرضه کرد، سال ۲۰۰۷ میلادی رونمایی شد و در گروه عطرهای ۱۰۰ میل با بویایی اورینتال فلورال قرار داشت و به دلیل رایحه گرم و تلخ، گزینه خوبی برای روزهای پاییز و زمستان است. رایحه میانی این عطر گاردنیا و گل تیاره بوده و با رایحه سنگینی از کهربا و نعناع هندی جایگزین می شود. MARIAH CAREY M پخش بو و ماندگاری بالا دارد و شروعی نیمه شیرین و کمی شور و دریایی را تداعی می کند. استایل شیشه بنفش رنگ و درب همیشگی (پروانه ای)، این عطر را به عطری ارزان برای خاص پسندها تیدیل کرده است.

در سال ۲۰۰۸ میلادی شاهد معرفی عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال هستیم که به دلیل رایحه شیرینی از گل ها، برای روزهای گرم بهار و تابستان توصیه می شود. MARIAH CAREY LUSCIOUS PINK در واقع عطری خوشبو و کاملا زنانه اما مدرن و به نسبت گران این برند است که با رایحه ابتدایی گلهای تیاره و صد تومانی به میزبانی شما می اید و این حس با نتی ملایم و ضعیف همراه می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب صندل و مشک تشکیل می دهد. ماریا کری  لاشس صورتی پخش بو و ماندگاری متوسط  دارد و استایل صورتی رنگش، ان را برای کادوی ولنتاین و روز تولد، گزینه مطلوبی می کند.

از جمله کارهای ماریا کری که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد،  MARIAH CAREY LOLLIPOP BLING RIBBON زنانه نام دارد که عطری ‍۱۰۰ میل با گروه بویایی FLORAL FRUITY GROUMAND است و برای روزهای بهار و تابستان توصیه می شود. رایحه ابتدایی این عطر، ترکیبی از تمشک و خیار است که با رایحه گل یاس و گل ادریسی پس از مدتی جایگزین می شود. برای کسانی که دنبال رایحه های چوبی و مشک هستند لولی پاپ پلینگ ماریا کری گزینه خوبی خواهد بود که خوشبو و شیرین است و پخش بو و ماندگاری متوسط دارد.

اخرین عطری که از برند ماریا کری معرفی میکنیم مربوط به عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال فروتی است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای بانوان عرضه شد و گزینه خوبی برای روزهای سرد پاییز و زمستان به شمار می رود. این عطر با رایحه انگوز قرمز و پرتقال خوبی آغاز شده و شکلات  تلخ و گل ماگنولیا به عنوان رایحه میانی، جایگزین آن می شود. برای کسانی که دنبال رایحه اصلی مشک و دانه تونکا و حس جذاب و زنانه وانیل هستند، MARIAH CAREY LOLLIPOP BLING MINE AGAIN توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالا داشته و عطری با رایحه شیرین است.

عطر گردی با مایکل جردن

برند عطر سلبریتی های دنیای ورزش، معمولا به دلیل حضور این چهره های معروف در فوتوشوت های تبلیغاتی و رسانه های گسترده، معمولا با استقبال هوادارانشان همراه می شود. میخواهد کریس رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید باشد یا حتی مایکل جردن، فوق ستاره بسکتبال  و لیگ NBA آمریکا. مایکل جفری جردن، بسکتبالیست اسطوره آمریکا در سال ۱۹۶۳ میلادی متولد شد و از آخرین روزهای قرن بیستم، برند عطر خود را معرفی کرد. او تا کنون ۶ محصول روانه بازار کرده است که استایل شیشه های جذاب و شبیه توپ و زمین بسکتبال دارد و البته برای مشتریان ایرانی کمی ناشناخته به نظر می رسد.

عطر MICHAEL JORDAN FLIGHT با استایل شیشه های مشکی و حسی که از کف کفش بسکتبال و توپ آن میتوان گرفته ، عطری خوش بو و متعادل است که شروعی شاداب و مرکباتی و کمی سبز و تلخ از ترنج و شکوفه های پرتقال دارد. برای کسانی که دوستدار نت هایی از چوب سدر و فلفل هستند، این عطر مردانه توصیه می شود. مایکل جردن فلایت مشکی رنگ، پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد و برای کلیه فصول انتخاب خوبی خواهد بود. این عطر ۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد و در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICEY) قرار می گیرد.

عطر بعدی با استایل شیشه های صورتی رنگ، MICHAEL JORDAN LADY FLIGHT نام دارد که عطری گرم و شیرین بوده و شروعی دلچسب از وانیل و حس مرکباتی می دهد، به همین خاطر برای روزهای سرد پاییز  و زمستان، گزینه مطلوبی خواهد بود. این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) جای دارد. رایحه زنانه و جذاب آن برای کسانی که با نت های تلخ و چوبی مشکلی ندارند و با بوی گل سوسن، حس شادابی به آن ها دست می دهد توصیه می شود. پخش بو و ماندگاری خوب لیدی فلایت مایکل جردن ۱۰۰ میل، آن را برای هواداران خانم این ستاره بسکتبال مناسب می کند.

از جمله عطرهای خوش بو مایکل جردن میتوان به MICHAEL JORDAN FLIGHT SPORT اشاره کرد که در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد و ماندگاری و پخش بو مطلوبی داشته و عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس: EAU DE TOILETTE است. تنها عطر این برند بوده که استایل شیشه ای قرمز رنگ دارد.

عطر MICHAEL JORDAN 23 که در سال ۲۰۰۴ میلادی روزانه بازار شد، ترکیبی از رایحه های گریپ فروت، انگور و هندوانه و برگ انجیر بوده که عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) به شمار می رود. به دلیل رایحه ای از مرکبات، خنک و نیمه شاداب است و برای روزهای گرم بهار و تابستان گزینه مطلوبی به نظر می رسد. رایحه میانی و پایه عطر در واقع خنک و دریایی هست و با همراهی رایحه ملایم و مشخصی از گل ها، حس مردانه و جذاب را تداعی می کند. این عطر ماندگاری و پخش بو متوسط دارد.

قدیمی ترین عطری که از مایکل جردن سراغ داریم، MICHEAL JORDAN FOR MEN‌ نام دارد که در سال ۲۰۰۰ میلادی عرضه شد و در گروه بویایی وودی آروماتیک قرار می گیرد. رایحه های مرکباتی و گلی که در این عطر به کار رفته است حس خنکی را القا کرده و به همین خاطر برای روزهای گرم بهار و تابستان توصیه می شود. تصویری از مایکل جردن (پرتره) در سمت چپ عکس به چشم می خورد که البته روی جعبه ان نیز حک شده است. این عطر، شروعی شاداب ولی تلخ و تمیز از رایحه پرتقال داشته و پس از مدتی با نتی از گل مریم تلخ، جایگزین می شود. پخش بودو ماندگاری این محصول مایکل، متوسط  است.

آخرین عطری که از این برند معرفی میکنیم MICHAEL JORDAN نام دارد که عطری خنک و گیاهی وتلخ بوده و شروعی سبز و شاداب حاصل از ترکیبات رایحه برگهای کاح و مرکبات را تداعی می کند. برای کسانی که با حس چوب صندل مشکلی ندارند، این عطر کلاسیک توصیه می شود که البته پخش بو و ماندگاری متوسط دارد و برای روزهای گرم سال توصیه می شود.

عطر گردی با مدونا

مدونا لوئیس چیکونی (Madonna Louise Ciccone)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی اهل میشیگان است که خیلی ها او را به واسطه بازی در فیلم غریزه اصلی و ترانه don’t cry for me Argentina (محصول ۱۹۹۶ میلادی) به یاد دارند! وی متولد ۱۹۵۸ میلادی بوده و برخی به ایشان عنوان “ملکه پاپ” یاد داده اند. چرا که فعالیت وی تاثیرات ژرف و شگرفی بر دیگر هنرمندان سراسر جهان در دو دهه اخیر داشته است و آیکون فرهنگی ، پاپ و مد به شمار می رود. برای دانشجویان مدیریت و بازاربی و طراحی مد و لباس، فعالیت های کسب و کار مدونا به عنوان case study مطرح است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. او در حوزه fast moving business هم شهرت فراوانی دارد.

مدونا برندهٔ ۷ جایزهٔ گرمی و ۲ جایزه ی گولدن گلوب است که یکی برای بازی در فیلم اویتا است

مدونا، یکی از فوق ستاره های قدیم هالیوود و از خوانندگان فعال موسیقی پاپ سال های نه چندان دور، اگر چه یک فعال کسب و کار موفق و میلیونر محسوب می شود، اما تنها یک محصول عطر از ایشان سراغ داریم که در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. عطر او توسط کمپانی استفان نیلسون تولید می شود. عطر TRUTH OR DARE MADONNA FOR WOMEN در سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی شد و عطر ۵۰ میل مختص بانوان بوده که در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار دارد. ترکیب رایحه اصلی را مشک و کهربا و وانیل تشکیل می دهد و گزینه مطلوبی با پخش بو و ماندگاری بالا برای روزهای گرم سال است.

(تنها عطر مدونا که الهام از فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۱ میلادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید)

عطر گردی با پاریس هیلتون

پازیس هیلتون، شخصیت برجسته رسانه ای آمریکا است که دختر وارث هتل های زنجیره ای هیلتون در سراسر جهان به شمار می رود. مغازه های هیلتون عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و کیف و کفش و لباس هستند که مرتب هم در اینستاگرام پاریس معرفی و تبلیغ می شود. رسانه ها وی را سلبریتی الکی مشهور می دانند! او اکنون بیش از ۷.۸ میلیون فالور  دارد که در این نشانی در دسترس است.

(تصویر تیپ زمستانی پاریس هیلتون و همسرش در MAY FAIR HOTEL)

وی از سال ۲۰۰۴ میلادی قدم به دنیای تولید عطر و ادکلن گذشت و برندی به نام خود را ثبت کرد. پاریس هیلتون کن کن از پر فروش ترین های این کلکسیون معرفی شده است. محصولات عطر این برند به نسبت محصولات ارزانی محسوب می شود.

(تصاویری که در روزهای پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی روی اینستاگرام پاریس هیلتون به اشتراک گذاشته شد و بخشی از کلکسیون پوشاک زمستانی ایشان را به نمایش گذاشت. این کلکسیون را اینجا مشاهده کنید)

نخستین محصولی که از برند عطر پاریس هیلتون معرفی می شود، PARIS HILTON FOR MEN نام دارد که در سال ۲۰۰۵ میلادی روزانه بازار شد. این عطر ترکیبی از نت های: مشک، گریپ فروت، فلفل، لیمو و انبه و مریم گلی بوده که عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی وودی به شمار می رود. برای آقایانی که دوستدار نت های خن در روزهای گرم سال هستند، پاریس هیلتون مردانه با استایل شیشه ای استوانه ای باریک توصیه می شود.

در سال ۲۰۰۵ میلادی بود که پاریس  هیلتون محصول PARIS HILTON JUST ME  را روانه بازار کرد که محصولی از گروه بویایی فلورال فروتی برای بانوان بوده و گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستان است. رایحه میانی آن را گل زنبق، رز و گل برف تشکیل می دهد که با گذر زمان به رایحه چوب صندل و مشک و وانیل جایگزین می شود. جاست می زنانه پاریس هیلتون گزینه مطلوبی با پخش بو و ماندگاری مناسب برای بانوانی است که حس حوانی و شیرینی را می پسندند. استایل صورتی رنگ و استوانه ای این محصول، حمل آن را آسان می کند.

در سال ۲۰۰۷ میلادی بود که محصول PARIS HILTON CAN CAN روانه بازار شد و در گروه بویایی فلورال فروتی با استقبال گسترده هواداران این سلبریتی رسانه ای مواجه شد. عطری ۱۰۰ میل که غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و برای همه فصول گزینه خوبی معرفی شده است. رایحه های اصلی آن را کهربا، مشک و رایحه های چوبی تشکیل می دهد و عطری شیرین و میوه ای است که برای کسانی که نت های ترش را به عنوان رایحه میانی می پسندند، انتخابی مطلوب به نظر می رسد که پخش بو و ماندگاری خوبی هم نسبتا دارد.

پاریس هیلتون TEASE در واقع عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی چیپر فلورال است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط این برند معرفی شد و رایحه های گلدار و تلخش، حس شیرینی القا می کند و به همین خاطر برای روزههای سرد زمستان و پاییز هزار رنگ، توصیه می شود. رایحه های چوبی و شن و کهربا، رایحه اصلی تیزی پاریس هیلتون را تشکیل می دهد.

عطری خوش بو و شیک و رسمی بر پایه رایحه گل ههای سفید که بوی شاداب میوه ای مانندش از سیب و هلو آغاز می شود. استایل شیشه ای شیک با تم بفنش رنگ،  قیمت مناسبی دارد.

همچون استایل شیشه ای جاست می، این محصول با عرضه PARIS HILTON FOR WOMEN در سال ۲۰۰۵ میلادی، عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال فروتی را روانه بازار کرد که رایحه اصلی آن را چوب صندل و مشک و خزه بلوط تشکیل می داد و پخش بو و ماندگاری متوسطی از ان اعلام شده است.

همچون جاست می زنانه، جاست می مردانه نیز در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط این برند روانه بازار شد که در گروه بویایی آروماتیک اکواتیک قرار داشته و ترکیبی از چوب ماهون، لیمو ترش، انگور و نعناع و میخک و مریم گلی را تداعی میکند. PARIS HILTON JUST ME مردانه با استایل شیشه ای مشکی رنگ گزینه  خوبی برای روزهای سرد سال است و پخش بو و ماندگاری مناسب دارد.

پاریس هیلتون HEIR مردانه در همین سال روانه بازار گردد و در گروه بویایی ۱۰۰ میل آروماتیک قرار می گیرد. ترکیبی از رایحه های چرم و چوب صندل و کهربا و نعناع هندی را القا کرده و برای روزهای سرد سال توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری متوسطی  هم از ان گزارش شده است.

عطر گردی با ریحانا

فوق ستاره موسیقی پاپ، نخستین محصولاات عطر خود را در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار کرد و از بین ۹ محصول ایشان، ریحانا ربل فلور و ریحانا ربل پر فروش بوده است.

معرفی عطر از برند ریحانا

ریحانا همچون کیم کارداشیان، یکی از معتادان اینستاگرام است به طوری که ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۴۲۰۰ پست از متن و حاشیه زندگی  موسیقی و سبک زندگی دیجیتالی خود روی صفحه ۵۹ میلیون فالوری به اش به اشتراک گذاشته ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

رژلب هایی از برند ریحانا

(اگر شما هم دوست دارید درباره رژ لب های جذاب و هیجان انگیز رنگارنگ ریحانا در دسامبر  ۲۰۱۷ میلادی بدانید به این هشتگ بروید. عکس های بالا بیش از ۱.۵ میلیون لایک به همراه داشت و برای دیده شدن بیشترش از این هشتگ ریحانا استفاده کرد. این نکته های ظریف در اطلاع رسانی پست های لاکچری و بیوتی در اینستاگرام را در نظر داشته باشید)

نخستین عطری که از برند ریحانا در این گفتار معرفی می کنیم، عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی اورینتال است که برای روزهای سرد سال در زمستان و پاییز هزار نقش توصیه می شود و حس شیرین و تلخی را تداعی می کند. ریحانه ربل از رایحه آلو و زنجبل به عنوان رایحه اولیه تشکیل شده که پس از مدتی به گل آفتاب پرست و نتی از ارکیده تغییر می یابد. رایحه اصلی این عطر را مشک و نعناع هندی و کهربا با نتی از قهوه تشکیل می دهد. به هر حال RIHANNA REBELLER زنامه را باید عطری گرم و شیرین دانست که استایل شیشه ای قرمز رنگ جذابی هم دارد و پخش بو و ماندگاری آن نسبتا بالا گزارش شده است.

(پست های میلیون لایکی ریحانا در اینستاگرامش که شما را به جشنواره ای از رژهای رنگی و مدهای زمستانی خاص می برد. ریحانا علاقه زیادی به ست کردن کرم پودر و رژ لب با استایل لباس های زمستانی دارد)

شبیه استایل ریحانه ربل، ریحانا نود RIHANNA NUD را شاهد هستیم که در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان عطر ۱۰۰ میل عرضه شد و در گروه بویایی فلورال فروتی قرار می گیرد و گزینه مطلوبی برای روزهای گرم سال است. رایحه اولیه ان را ماندارین و گلابی تشکیل داده و شکوفه پرتقال و گل یاس و گاردنیا نیز در نت های میانی مشاهده می شود. در رایحه اصلی، شاهد چوب صندل و ارکیده و مشک هستیم.

ریحانا نود، عطری شیرین و شاداب بود که عطر  ملایمی از نت های گل را القا کرده و ماندگاری و پخش بو مناسبی هم از آن گزارش شده است.

از محصولات معروف برند ریحانا میتوان به عطر RIHANNA RIRI اشاره کرده که با استایل شیشه ای شیک و تم صورتی رنگش، با استقبال هواداران این فشن آیکون مواجه شد. عطری گرم و شیرین و البته ملایم میوه ای که با نت وانیل به استقبال خریدارش می آید و با گذر زمان، رایحه مرکباتی از بین رفته و رایحه میوه ای با نت ضعیفی از وانیل جایگزین می شود. برای کسانی که رایحه های اصلی از گل یاس و فریزنا را دوست دارند، ری ری ریحانه گزینه مطلوبی برای روزهای سرد سال است و پخش بو و ماندگاری مناسبی هم از أن گزارش شده است که در نظر داشته باشید.

این محصول در سال ۲۰۱۵ میلادی معرقی شد و در گروه بویایی فلورال فروتی جای دارد.

محصول بعدی، ریحانا روژ ۱۰۰ میل  محصول ۲۰۱۴ میلادی است که در گروه بویایی اورینتال وودی قرار داشته و رایحه گرم و شیرین دارد. به همین خاطر گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است. رایحه میانی این عطر۷ ترکیبی از گل یاس و چوب درخت سدر و لادن و ارکیده بوده که با گذر زمان، به رایحه اصلی که از نت های مشک و نعناع هندی و دانه تونکا تشکیل شده است، جایگزین می شود. ریحانا روژ مردانه، عطری جذاب و گرم است که شروع دلذیر داشته و عطری شیرین با نت وانیل را تداعی می کند. برای کسانی که دنبال پخش بو و ماندگاری نسبتا بالا هستند عطر  RIHANNA ROGUE MAN توصیه می شود.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، ست هدیه ریحانا نود زنانه GIST SET RIHANNA NUD  که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد، از جمله محصولات ترکیبی این برند است که حاوی: ادکلن ۱۰۰ میل  ریحانا نود، ادکلن جیبی و ژل شستشوی ۹۰ میل و لوسیون بدن ۹۰ میل است. عطری  شیرین با رایحه شادابی از میوه های تابستانی که با نت گلابی، حس پر طراوتی می بخشد. رایحه میانی و پایه عطر را رایحه ای نیمه شیرین مشک تشکیل می دهد.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، ست هدیه دیگری از ریحانه به نام GIFT SET RIHANNA ROGUE به بازار آمد که حاوی ادکلن ۱۲۵ میل ریحانا روژ به همراه ژل شستشوی ۹۰ میل و لوسیون بدن ۹۰ میل است. ریحانا روژ عطری تلخ و میوه ای بر اساس رایحه مشک و چرم و آلو است که برای کسانی که دنبال ترکیباتی نیمه شیرین و گرم هستند، گزینه مطلوب و شیکی برای روزهای سرد پاییز و زمستان به شمار می رود. رایحه زنانه و شکیل ریحانا روژ زنانه، آن را با پخش بو و ماندگاری متوسط، گزینه خوبی برای مشکل پسندها کرده است. این ست بیش از ۷۰ دلار قیمت دارد.

از جمله کلکسیون عطرهای زنانه ریحانا میتوان به RIHANNA REBEL FLEUR اشاره کرد که عطری قدرتمند میوه ای و تلخ بوده و شروعی نیمه شیرین و شاداب از رایحه هلو را تداعی می کند. برای کسانی که دوستدار طعمی  قدرتمند از نعناع هندی هستند، این رایحه ها حس زنانه و شادابی را القا کرده که برای فصول گوناگون توصیه می شود. پخش بو و ماندگاری ریحانا ربل فلور زنانه مطلوب گزارش می شود. این عطر در گروه بویایی CHYPRE FRUITY بوده و عطری ۱۰۰ میل متعلق به سال ۲۰۱۰ میلادی است.

ریحانا روژ زنانه RIHANNA ROGUE زنانه که در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان ۱۰۰ میل روانه بازار شد، عطری تلخ و میوه ای بود که بر پایه رایحه مشک و چرم و میوه آلو تولید گردید و ترکیبی نیمه شیرینی از نت آلو و حس مشک و جیر دارد که با حضور وانیل، جذابیت زیادی پیدا می کند. حس تلخی چرم، برای کسانی که مصرف رسمی و روزانه دارند، گزینه خوبی برای روزهای سرد پاییز و زمستان است.

روژ زنانه استایلی  مربعی با تم صورتی کمرنگ داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال بوده و محصول ۲۰۱۳ میلادی است.

ریحانا روژ لاو زنانه در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد و استایل شیشه ای مربعی و تم صورتی کمرنگی مثل مدل بالا دارد. RIHANNA ROUGE LOVE رایحه های گرم مثل وانیل و کارامل دارد اما خنک و شیرین بوده و عطری شاداب را تداعی می کند که بسیار دلپذیر بوده و رایحه ملایمی  از گل ها را القا می کند. ریحانا روگ لاو پخش بو و ماندگاری متوسط داشته و برای روزهای گرم سال به دلیل نت های خنک و شاداب، توصیه می شود.

عطر گردی با سارا پارکر

سارا جسیکا پارکر  پنجاه ساله، بیش از ۴ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

سارا جسیکا پارکر، ستاره پرده نقره ای آمریکا، در صنعت مد و لباس و لوازم آرایشی نیز معروف است و از سال ۲۰۰۵ میلادی به جمع  سلبریتی های دارای برند عطر پیوست. اولین ادکلن وی را در همین سال شاهد هستیم. لاولی و کوت از جمله محصولات مطرح ان به شمار می رود.

سارا جسیکا پارکر کووت زنانه با استایل شیشه ای جذاب و سبز رنگش، از جمله عطرهای شیک و پر فروش جسیکا پارکر در سال های اخیر بوده است. SARAH JESSICAN PARKER COVET در سال ۲۰۱۳ عرضه شد  و عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی فلورال گرین است. رایحه میانی آن را گل ماگنولیا و گل برف تشکیل می دهد که با گذر زمان، به مشک و رایحه ای از چوب کشمیر و چوب درخت ساج تغییر میکند. پخش بو و ماندگاری آن متوسط اعلام شده است.

سارا جسیکا پارکر لاولی، انتخاب دوست داشتنی و نسبتا گران این برند است که عطری متعادل و خوش بو بر پایه رایحه دوست داشتنی مشک و گل های بهاری به شمار می رود. SARAH JESSICA PARKER LOVELY بوی نیمه شیرین و کمی گرم داشته و نت شادابی از اسطوخدوس هم در آن به کار رفته است. استایل شیشه ای آن کاملا متفاوت با محصولاتی است که تا کنون معرفی کرده ایم. عطر ۱۰۰ میل جسیکا لاولی، از گروه بویایی فلورال فروتی بوده و در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد. به دلیل اینکه رایحه شیرینی از گلها در ان به کار رفته است، گزینه خوبی برای همه فصول است.

رایحه اصلی آن را مشک و چوب درخت سدر و کهربا تشکیل می دهد و پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

عطر گردی با سلنا گومز

سلنا مری گومز (Selena Marie Gomez) در سال ۱۹۹۲ میلادی در تگزاس به دنیا آمد و بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا به شمار می رود. او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان» ظاهر شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت.

او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی «جادوگران محله ویورلی»[۵] (۱۲–۲۰۰۷) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده ‌است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی «بچه‌های جاسوس ۳: بازی باخته» بود. اما در یک دهه اخیر ایشان را با طوفان آلبوم هایش و حضور فعال در استیج های سراسر جهان می شناسیم. او در فهرست جوانان زیر ۲۵ سال میلیونر جهان به شمار می رود که همچون آریانا گرانده، ده ها میلیون مخاطب در اینستاگرام دارد. او یکی از ۵  صفحه پر  مخاطب اینستاگرام را در اختیار داشته و ۱۳۱ میلیون فالور دارد.

سلنا گومز، خواننده جوان آمریکایی را همیشه در استیج های طوفانی دیده ایم. اما این دختر متولد تگزاس، از سال ۲۰۱۲ میلادی وارد دنیای عطر شد و ویوامور از جمله پر فروش ترین کارهای وی به شمار می رود. استایل شیشه های محصولات عطری سلنا گومز کاملا متفاوت بوده و از جمله برندهای گران قیمت عطر سلبریتی ها به شمار می رود.

ست هدیه سلنا گومز ویوا مور که GIFT SET SELENA GOMEZ VIVAMORE نام دارد، ادکلن ۱۰۰ میل است که با ادکلن ۱۰ میل جیبی و ژل شستشو ۵۰ میل و لوسیون بدن ۵۰ میل همراه شده است. برای کسانی که دوستدار نت گل شیپوری به عنوان رایحه میانی و وانیل و شکر به عنوان رایحه اصلی هستند، گزینه خوبی خواهد بود. این محصول در گروه بویایی فلورال فروتی قرار دارد که برای همه فصول توصیه می شود. هدیه خوب برای روز ولنتاین و همچنین کادو تولد است.

اگر میخواهید فقط عطر بالا را انتخاب کنید ، SELENA GOMEZ VIVAMORE در نظر داشته باشید که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی FLORA FRUITY GOURMAND است. برای بانوان رمانتیک، انتخاب خوبی است که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی هم از آن گزارش شده است.

اخرین محصولی که از برنا سلنا گومز عرضه شده است، SELENA GOMEZ EAU SE PARFUM نام دارد که عطری نیمه شاداب و شیرین و میوه ای بوده که شروعی قدرتمند و شیرین از ترکیب میوه های اناناس و تمشک دارد. عطری دوست داشتنی و مدرن و خوشبو که با گذر زمان هم رایحه آن تغییر زیادی نمی کند. سلنا گومز ادوپرفیوم زنانه برای کلیه فصول انتخاب خوبی است و به صورت روزانه میتوان مصرف کرد.

عطر گردی  با استیو مک کویین

سوپر استار هالیوود در دهه های سی تا هشتاد قرن بیستم میلادی، هنوز هم برای عاشقان سینما، همچون همفری بوگارت و الیزابت تیلور، اسطوره ای فراموش نشدنی محسوب می شود. او علاوه بر هنر، همچون خانم شانل، در حوزه طراحی مد و لباس فعالیت داشته و هواداران و فرزندانش از سال ۲۰۱۰ میلادی، خانه عطر و ادکلن STEVE MCQUEEN را تاسیس کردند. ۴ محصول تا کنون از این سلبریتی سالهای نه چندان دور هالیوود روانه بازار شده است که در این گفتار به معرفی اجمالی آن می پردازیم.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، استیو مک کویین محصولی با استایل قهوه ای رنگ را برای مردانه عرضه کرد که STEVE MCQUEEN KING OF COOL STEVE MCQUEEN FOR MEN نام دارد. عطری با ساختار مدرن اما کلاسیک با طراحی درب مشکی ۳ بخشی که نتی شاداب  از رایحه میوه ای تمشک و انار دارد. با گذر زمان، رایحه میوه ای محو می شود و عطر گرم تر و شیرین تر شده و برای کسانی که نت دارچین را دوست دارند، گزینه خوبی است. استیو مک کویین اکسترم پخش بو و ماندگاری متوسط دارد و گزینه مطلوبی  برای روزهای سرد  زمستان و پاییز است.

استیو مک کویین مردانه در سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد و در گروه بویایی ۱۰۰ میل وودی اسپایسی قرار می گیرد. گزینه ای خوب برای همه فصول که رایحه میوه ای و تلخ و شیرین دارد. استیو مک کویین مردانه STEVE MCQUEEN FOR MEN عطری شکیل و شیک برای مردان است که رایحه سیب و سایه سنگین کهربا، حس مردانه را القا می کند. ترکیبی از هل و دارچین بوده که ترکیبی مردانه و زیبا را خلق می کند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و گرم دارد.

از دیگر محصولات برند استیو مک کویین، STEVE MCQUEEN MYTHIC محصولی برای مردان است که عطری شکیل و مردانه با شروعی سبز و تلخ چوبی و بسیار طبیعی بوده و رایحه ای از برگ های کاج و حس میوه ای شیرین و دلپذیر در پس زمینه دارد و ترکیب جذابی را ایجاد می کند. استیو مک کویین میسیک مردانه، پخش بو و ماندگاری بالا داشته و انتخاب شایسته ای برای روزهای سرد و گرم سال است. استایل شیشه ای مربعی با تم آبی رنگ آن، حس مردانه و رسمی را القا می کند.

استیو مک کویین لجند مردانه، عطری محصول ۲۰۱۳ میلادی است که بالانس و خوشبویی آن، برای القای حس مردانه و رسمی مطلوب است. شروع گرم و شیرین داشته و ترکیبی از دانه تونکا و بنزن را تداعی می کند. اسطوخدوس و ترکیب مرکباتی آن، حس گرم را تداعی کرده و به همین خاطر برای روزهای سرد سال توصیه می شود. استیو مک کویین لجند، پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

عطر گردی با تیلور سویفت

فوق ستاره این روزهای استیج و آلبوم گردی که با REPUTATION غوغایی بر پا کرد، در حوزه عطر، خیلی فعال نیست و از تیلور سویفت خوش چهره، تنها یک محصول را مشاهده کردیم. TAYLOR SWIFT WONDERSTRUCK ENCHANTED در واقع گزینه ای مطلوب برای کسانی است که دنبال عطری خوش استایل با شیشه فوق العاده جذاب گرد است.

واندر استراک آنچانتد عطری خوش بو و جذاب بوده و رایحه توت های وحشی را تداعی می کند که با حس شیرینی متعادلی هم همراه است. رایحه میانی این عطر، نتی شیرین و گرم از وانیل بوده که ترکیبی دلپذیر را القا کرده و برای کسانی که دنبال پخش بو و ماندگاری مناسب هستند، عطر ۱۰۰ میل تیلور سویفت توصیه می شود که گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است. این عطر در گروه بویایی ORIENTAL VANILLA قرار می گیرد و غلظت اسانس EAU DE PARFUM دارد.

عطر گردی با سلون دیون

سلن دیون، کسی که با آوازش در موسیقی فیلم تایتانیک جاودانه شد، ۷ محصول به دنیای عطر سلبریتی ها ارائه کرده است که به عنوان آخرین برند در این گفتار مورد تحلیل قرار می دهیم.

مجموعه عطر وی از سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد.

در سال ۲۰۰۸ میلادی، برند سلون دیون، عطری ۱۰۰ میل در گروه بویایی FLORAL FRUITY را به دنیا عرضه کرد که استایل شیشه ای بیضی شکل جذابی داشت و SENSATIONAL MOMENT CELINE DION FOR WOMEN نام دارد. برای بانوانی که رایحه مبانی ارکیده و زنجیبل و گل صد تومانی را دوست دارند و با رایحه قوی فندق و کهربا مشکلی ندارد، گزینه مطلوبی با پخش بو و ماندگاری بالا محسوب می شود.

محصول ۲۰۰۷ سلن دیون که ۱۰۰ میل و در گروه بویایی فلورال است، عطری ارزان به نام سنل دیون پاریس نایت یا PARIS NIGHT FOR WOMEN نام دارد و ترکیبی از چوب صندل و کهربا و نعناع هندی بوده و برای کسانی که با رایحه گل پاییز و گل یاس و رز حس شادابی میگیرند، گزینه خوب با پخش بو و ماندگاری بالا است.

در سال ۲۰۰۷ میلادی شاهد عرضه عطر ۵۰ میل از این برند هستیم که در گروه بویایی فلورال قرار داشته و رایحه اصلی آن را مشک و وانیل تشکیل می دهد و SPRING IN PARIS FOR WOMEN نام دارد. این محصول از ارزان ترین محصول برند سلن دیون محسوب می شود.

در سال ۲۰۰۵ میلادی شاهد عطر CELINE DION BELONG FOR WOMEN هستیم که عطر ۱۰۰ میل در گروه بویایی اورینتال فلورال بوده و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد. برای کسانی که رایحه میانی ارکیده و گل پنبه را دوست دارند و با رایحه اصلی کاج و چوب هینوکی مشکلی ندارند، بیلانگ سلن دیون توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

ادکلن سلن دیون سنسشنال با استایل شیشه ای بیضی وتم قرمز کمرنگ، گزینه خوبی برای بانوانی است که عطر ۱۰۰ میل با گروه بوبایی فلورال را می پسندند و رایحه اصلی آن نیز مشک و کهربا است.

از دیگر عطرهای اخیر سلن دیون می توان با CHIC CELINE DION FOR WOMEN اشاره کرد که در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد و در گروه بویایی فلورال قرار داشته و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد. رایحه اصلی  ان را چوب صندل و کهریا و مشک تشکیل می دهد.

عطر CELINE DION PARFUM NOTES FOR WOMEN در گروه بویایی فلورال قرار داشته و عطری ۱۰۰ میل و ساده و خوش استایل و البته خوشبو به شمار می رود که رایحه اصلی آن را معجونی از مشک و چو صندل و چوب گایاک تشکیل می دهد و گزینه مطلوبی برای روزهای سرد سال است.

 

دوستان عزیز

صدها عطری که از ۳۰ برند عطر سلبریتی های در لوکس تهران در سلسله گفتارهای ۵ گانه معرفی شد، بخشی از هزاران برند عطری  است که تلاش میکنیم در سرویس برندینگ مجله تخصصی لوکس تهران در اختیار عطرباز ها و لاکچری گردهای عزیز قرار دهیم تا با اشراف اطلاعاتی خوب، در ایونت ها و زمان های خاص، انتخاب خوبی را با راهنمای جامع مصور و فنی داشته باشند.

انتخاب شما در بین این عطر ها کدام است؟

 به نظر شما کدام استایل عطر برند سلبریتی ها از همه جذاب  تر بود؟

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در سرویس های لوکس تهران دنبال کنید و نظرات خود را از طریق کانال های ما در شبکه های مجازی ارسال فرمایید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا