استایل و مد بانوان

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون

پاریس هیلتون مدگردی

مدگردی با پاریس هیلتون

سلبریتی های دنیای موسیقی و پرده نقره ای و ورزش، معروف ترین چهره ها برای دنیای جذاب مد و لباس و جواهرگردی  هستند و همواره سبک پوشش آنان از انتخاب کیف و کفش و استایل های خیابانی و کژوال گرفته تا ست اکسسوری ها و طلا و جواهرات، زیر ذره بین رسانه ها بوده و شکار خوبی برای عکاسان هستند. عکاسانی که با زوم های دقیق، حتی تراش و سنگ کلکسیون جواهرات سلبریتی ها و نوع برش و الگو و دوخت لباس های شب رنگارنگ این چهره ها را در اختیار طیف گسترده ای از هواداران مد و لباس این شخصیت ها قرار می دهند.

معروفیت در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی برای برند شدن سلبریتی های عرصه موسیقی و سینما و ورزش و حتی فعالان سیاسی و فرهنگی کفایت می کند. بسیاری از فعالان موسیقی امروز جهان از تیلور سویفت گرفته تا جنیفر لوپز و بیانسه و حتی آریانا گرانده و سلنا گومز، فشن آیکون هایی هستند که هر ماه تصاویر استایل آنان را بر روی جلد نشریات معروف دنیای مد و لباس و سبک زندگی  مثل: PEOPLE, VOUGE , HARPER BAZAAR, ELLE و امثالهم مشاهده میکنیم. تصاویری که پس از انتشار، موجی از تحلیل ها را توسط مد نویس ها و فعالان فشن به همراه دارد.

حتما بخوانید : اینستاگردی با پاریس هیلتون

مد گردی با پاریس هیلتون

(فوتوشوت های پاریس هیلتون در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی که اشاره ای به طراح و برند این استایل نکرده است)

در واقع امروزه، به مدد فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص شبکه های اجتماعی، شاهد رونق گسترده مقولات مد و لباس در فضای مجازی هستیم و دنیای هشتگ های جادویی اینستاگرام نیز فرصت خوبی را برای مد گردها فراهم کرده است تا جدید ترین فیگورها و پارچه ها و طراحی های نوین و خوش تراش طلا و جواهرات و اکسسوری ها را بر تن سلبریتی های مرد و زن در سراسر جهان مشاهده کنند. در واقع مد گردی با هشتگ های معروف مد و لباس اینستاگرام، خود دانشگاه جذاب و آموزنده ای برای عاشقان این جهان وسوسه انگیز و الگوی عالی برای افرادی است که میخواهند در چند کلیک، در جریان روندهای نوظهور در طراحی پارچه و لباس و استایل های فصلی و تم های مدرن و پست مدرن و حتی کلاسیک باشند.

سرویس مد گردی مجله تخصصی لاکچری گردهای ایران (لوکس تهران) در چند ماه اخیر تلاش کرده تا با سلسله گزارشات مفصلی از مد و لباس و جواهرات سلبریتی ها از انجلینا جولی و نیکول کیدمن گرفته تا جولیا رابرتز، نه تنها به معرفی ظرفیت های لاکچری گردی و برندینگ این فشن آیکون هم بپردازد، بلکه به معرفی طرح های جذاب طراحان جوان از انیسه حسبیان اندونزیایی تا ماریا پاکستانی پرداخته و در این سعی و روال،  هم مطالب آموزنده ای را در اختیار دانشجویان طراحی مد قرار دهد و هم مشتاقان این عرصه را با استایل ها و طرح ها و نقش  های دیدنی آشنا کند.

(در تصویر بالا، استایل صورتی رنگ پاریس هیلتون را با کلکسیون گوشواره و گردن بند یقه ای الماس شاهد هستیم که به معرفی ست جدیدی از جعبه هدیه محصولات آرایشی و بهداشتی آن با نام ROSE RUSH PARIS HILTON می پردازد. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید. این عکس در صفحه ۸ میلیون فالوری پاریس، کمتر از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد. اما او از این هشتگ نیز برای دیده شدن بیشتر استفاده کرد)

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اکنون بخشی از دنیای طراحی مد  و لباس جوان توسط فشن بلاگرهای جوان که فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارند هدایت می شود و گاها فعالیت آنان با توجه بیشتری از پوشش اخبار خانه های مد پاریس و میلان و نیویورک همراه می شود که کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان با ۱۲ میلیون فالور یکی از آن ها به شمار می رود.

پس جای تعجب نیست که شخصیت های رسانه ای مانند کیم کارداشیان و پاریس هیلتون، امروزه با میلیون ها فالور و عدم فعالیت هنری خاص!، در فهرست پر فالورهای اینستاگرام و دنیای مد و لباس قرار بگیرند. برای آشنایی با کلکسیون طلا و جواهرات پاریس هیلتون، گزارش امروز مدگردی لوکس تهران را دنبال کنید.

(این همه تصویری که پاریس هیلتون از خانواده اش در سانتا مونیکا لس آنجلس کالیفرنیا منتشر کرد)

با هیلتون گردی ما همراه باشید.

داستان پاریس هیلتون

پاریس هیلتون سی و شش ساله، فعال اجتماعی و رسانه ای و کسب و کار این روزهای نیویورک است که بیش از صد میلیون دلار ثروت دارد. وی بر خلاف تیلور سویفت و ادل و بیانسه یا مدونا، که در عرصه موسیقی و پرده نقره ای صاحب سبک و اعتباری هستند،

(تصویری از تاج و گردن بندی الماس پاریس هیلتون که در نوامبر ۲۰۱۲ میلادی رونمایی شد)

 فعالیت های هنری شاخص نداشته و تنها به واسطه ارثی که از ریچارد هیلتون، مالک هتل های زنجیره ای هیلتون به او رسیده و حضوری کم رنگ در برخی فعالیت های هنری، زمینه فعالیت ایشان را در عرصه های گوناگون همچون مد و لباس فراهم کرده و صاحب نام و شهرت شده است. البته چهره جذاب پاریس را که عاملی برای ورود وی به تلویزیون و رسانه ها گشته را نیز نمی توان دست کم گرفت.

(کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری های پاریس هیلتون همچون کلکسیون جواهرات کیت میدلتون، ملکه مدگردهای دنیا، در سایت ها و مجلات بسیاری مورد تحلیل و فروش قرار گرفته است)

(او طرفدار اکسسوری های KENDRA SCOTT است. اطلاعات بیشتر را در این نشانی دنبال کنید. خانم کندرا اسکات، طراح اکسسوری های جذاب رنگارنگ و متولد مارج ۱۹۷۴ میلادی است. در صفحه خانم اسکات در اینستاگرام می توانید صدها طرح قدیمی و جدید ایشان را تماشا کنید که میتواند الهام بخش خوبی برای دانشجویان رشته های طراحی طلا و جواهرات و اکسسوری باشد. صفحه او را در این نشانی دنبال کنید. )

(تصویری از جدید ترین اکسسوری های طراحی شده توسط کندرا اسکات که یکی از طراحان مورد علاقه پاریس هیلتون است. مجموعه ای از کارهای ایشان را در این هشتگ دنبال کنید)

(کلکسیون جواهرات پاریس هیلتون از طرح ZEKAS JEWLERY)

(پاریس و طرحی از بولگاری)

به زعم برخی ها، پاریس هیلتون یک سلبریتی الکی معروف است و برخی از وی با عنوان fake celebrity‌ نام می برند. شماری از سایت های سبک زندگی فعال اینترنت که معمولا مروری دارد به سبک زندگی چهره هایی که بدون استعداد هنری یا فنی خاص، چهره شده و با استقبال رسانه ها قرار می گیرند، همواره مطالبی در عرصه فعالیت های پاریس منتشر می کنند. البته چهره بودن پاریس هیلتون سب شده تا از وی در فعالیت های رسانه ای مختلفی از جمله ساخت کلیپ ههای دوربین مخفی استفاده شود.

(پاریس هیلتون، سلبریتی تقریبا الکی معروف این روزهای عرصه مد و لباس و رسانه)

پاریس هیلتون همچون ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام- کاپیتان اسبق منچستر یونایتد)، یکی از بوتیک داران فعال در حوزه مد و لباس است که هر سال تحت نام PARIS HILTON، از محصولات کیف و کفش و لباس خود در سراسر جهان رونمایی می کند. محصولات این برند بر خلاف VICTORIA BECKHAM، متنوع تر بوده و البته چند سالی است که وارد عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به خصوص دنیای پرفیوم ها هم شده است. البته معروفیت پرفیوم های پاریس هیلتون قابل قیاس با جادوی CHANEL NO 5 یا امانوئل آنگارو نیست و محبوبیت پرفیوم CR7 کریس رونالدو را هم ندارد. اما به هر حال، هواداران مد و لباس و عطر پاریس هیلتون، استقبال نسبتا خوبی از محصولات متنوع این برند در یک دهه اخیر داشته اند.

پاریس هیلتون در عرصه موسیقی و سینما و ورزش و سیاست و فرهنگی، فعالیت خاصی ندارد و چهره اش هم بر خلاف تیلور سویفت، کاریزماتیک و به قول سینمایی ها، میمیک خیلی جذابی ندارد. اما به هر حال استایل ژورنالیستی او سبب شده تا فوتوشوت های بسیاری از وی را در سال های اخیر بر روی نشریات گوناگون و سایت ها و اینستاگرام شاهد باشیم و به نوعی چهره خبری معروفی در این سال ها به شمار می رود.

(استایل پاریس هیلتون در سفر به سیدنی استرالیا)

برای تماشای سبک زندگی دیجیتالی و دنیای مد پاریس هیلتون، بهترین راهکار مراجعه به صفحه اینستاگرام ایشان است. پاریس هیلتون را باید در فهرست معتاد ترین سلبریتی های اینستاگرام دانست. شاید برای شما تعجب آور باشد که این موضوع را متوجه می شوید و سوال کنید چرا؟! پاسخ این سوال روشن است. خیلی هم روشن!

پاریس هیلتون ظرف ۴ سال اخیر که صفحه اینستاگرامش را راه اندازی کرده است، بیش از ۸۶۰۰ پست را به اشتراک گذاشته که متن و حاشیه سبک زندگی و فعالیت های کسب و کار و مکان هایی که بازدید کرده و کارهایی که در حوزه لباس و جواهرات و راه اندازی بوتیک و شرکت در مراسم هنری و فرش قرمز انجام داده را معرفی می کند.

(در تصویر بالا، فوتوشوتی از پاریس هیلتون بر روی جلد نشریه VELVET را شاهد هستیم. در عکس سمت راست نیز پاریس هیلتون با جرمی اسکات عکس گرفته است که یکی از طراحان موثر در دهه اخیر است)

در واقع ظرف ۴ سال اخیر، ایشان به طور متوسط روزانه ۳ تا ۵ عکس در صفحه خود بارگذاری کرده که در میان سلبریتی های پر بیننده در اینستاگرام، رکورد شگفت انگیزی به شمار می رود. از طرفی، ایشان به دلیل اعتیاد زیاد به اینستاگرام و علاقمندی به مشاهده پست های جدید دوستان و آشنایان و مطالب صفحات برندهای مطرح مد و لباس جهان، بیش از ۳۴۰۰ صفحه را نیز فالو می کند و اگر مخاطب ایشان باشید، درخواهید یافت که در طول روز، بارها عکس های گوناگون از صفحات فالو شده خود را لایک می کند!

(کلکسیون مد و لباس خیابانی پاریس هیلتون در دسامبر ۲۰۱۷)

البته نباید این اعتیاد را فقط یک موضوع سایکولوژی دانست! بلکه بخشی از مدل کسب و کار (Business model) خانم هیلتون بر روی این واقعیت بنا شده است که باید در فضای مجازی فعالیت گسترده ای انجام دهد تا کاربران بیشتری به سمت صفحه وی و سایت ایشان هدایت شود و با محصولاتش آشنا شوند. در واقع یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی در حوزه محصولات و خدمات فشن، بازاریابی دیجیتال (DIGITAL MARKETING) است که به نظر می رسد او در این زمینه به خوبی فعالیت می کند.

(در تصویر بالا، گوشواره گل میخ الماس پاریس هیلتون را مشاهده میکنیم که وی در روزهای پایانی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به معرفی محصول مراقبت از پوست خود می پردازد. برای اطلاعات بیشتر  به این هشتگ رجوع کنید)

قریب به ۸ میلیون نفر فالور صفحه پاریس هیلتون هستند و تقریبا ۱ درصد کاربران این شبکه مخاطب مطالب ایشان هستند. البته نکته ظریفی که باید در این زمینه بداانید آن است که با وجود بیش از ۸ میلیون کاربری که صفحه ایشان را دنبال می کنند، مطالب ایشان معمولا زیر ۳۰۰ هزار لایک دریافت می کند که نشان می دهد، هر اندازه شمار فالورهای یک صفحه افزایش پیدا کند، به همان میزان، تعداد لایک های هر پست کاهش می یابد.

(در تصویر بالا، لباس طرح پلنگی پاریس هیلتون را در کنار دوستانش مشاهده می کنید. این تصویر در صفحه ۸ میلیون فالوری پاریس، کمتر از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

جواهر گردی با پاریس هیلتون

این وارت میلیاردر هتل های زنجیره ای هیلتون، در تصاویر اینستاگرامش بارها به تبلیغ این مراکز اقامتی لوکس که مقصدهای فوق العاده ای برای لاکچری گردهای جهان است پرداخته و به نظر می رسد که فشن آیکونی برای تبلیغ مقصدهای گردشگری هم باشد.

یکی از دوربین مخفی هایی که با حضور پاریس هیلتون در هواپیمایی شخصی بر فراز امارات در جولای ۲۰۱۵ میلادی ساخته شد،‌ بازتاب گسترده ای داشت و پاریس در این کلیپ، به طور مصنوعی و روبروی دوربینی که خیلی از مسافران هواپیما از حضورش خبر نداشتند، حالت مسافری که در داخل هواپیمای در حال سقوط قرار گرفته را بازی کرد و شروع به گریه و فریاد کرد!‌برای این کلیپ چند دقیقه، پول هنگفتی شرکت رسانه ای مصری به ایشان داد.

(گزارش نشریه هرالد نیوزلند از فیلم مخفی که پاریس هیلتون درهواپیمای شخصی بازی کرد- سال ۲۰۱۵)

البته پاریس علاوه بر فعالیت های رسانه ای، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مربوط به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک بانوان در سراسر دنیا دارد که برند فعالی در دنیای فشن به شمار می رود.

(تصویری از یکی از فروشگاه های زنجیره ای پاریس هیلتون که در زمینه لوازم آرایشی و پوشاک زنانه فعالیت دارد)

 سایت هایی مانند parishiltonme.com و parishilton.com در کنار vogue و people از جمله فعال ترین پرتال های اینترنت هستند که سبک زندگی سنتی و دیجیتالی ایشان را پوشش خبری می دهند و در روزهای آینده نیز سرویس چهره های روزیاتو نگاهی خواهد داشت به جدید ترین برنامه ها و فعالیت های این سلبریتی الکی معروف. دنیای جواهرات این عاشق طلا و جواهرات الماس را در ادامه معرفی می کنیم.

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات پاریس هیلتون که وی اکسسوری نقره ای را در مراسمی در شهر فلوریدا آریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی بر تن داشت. وی را در مراسم Rosen and Samantha Boardman host their Annual Dinne مشاهده میکنیم)

(در عکس بالا که یکی از گردن بندهای الماس جعبه جواهرات پاریس هیلتون را مشاهده میکنیم، او در نوامبر ۲۰۱۴ به نیویورک رفته و در مراسم      Topshop Topman New York City flagship opening dinner Grand Central حضور یافت. این گردن بند محصولی از پیاژه بود)

(در این عکس که پاریس هیلتون گردن بندی با سنگ های قیمتی آبی رنگ را ست کرده است، گردن بندنقره ایشان را در کالیفرنیا شاهد هستیم که در مراسم     Maxim Hot 100 Event at the Pacific Design Center بر تن داشت)

(در تصویر بالا که از کلکسیون طلا و جواهرات پاریس هیلتون شاهد نگینی خوش تراش هستیم، حلقه وی را در بهار ۲۰۱۵ میلادی در مراسمی که مرسدس بنز آلمان در نیویورک ترتیب داده بود مشاهده میکنیم. پاریس هیلتون یکی از علاقمندان فشن ویک هایی است که MERCEDES BENZ در نیویورک ترتیب می دهد)

(یکی ازکلکسیون جواهرات خوش نقش و خوش تراش پاریس هیلتون را مشاهده میکنیم که با لباس نقره ای در مراسمی در هالیوود ست کرده بود)

(در تصویر بالا، گوشواره سه تکه ای کریستال پاریس هیلتون را شاهد هستیم که طرحی از برند LIA SOPHIA به شمار می رود و ایشان این طرح را در کالیفرنیا در سال ۲۰۱۱ میلادی بر تن داشت)

(در تصویر بالا، پاریس هیلتون از جعبه جواهرات نفیس خود، گوشواره الماس صورتی را در مراسمی در بورلی هیلز کالیفرنیا بر تن کرد که در واقع ما را با یک کندی رز (CANDY ROSE) خوش تراش آشنا می کند که برند BRUMANI دارد. او برای شرکت در شصت و هفتمین دوره مراسم گلدن گلوب این ست را بر تن داشت)

(پاریس هیلتون علاقه بسیار زیادی به رنگ صورتی دارد و حتما این تم رنگ جذاب را در مد و لباس ایشان در تصاویر بالا مشاهده کرده اید. در این عکس، او را با کلکسیونی جذاب از طلا و جواهرات گران قیمتش مشاهده میکنیم که گردن بند الماس سه تکه با سنگ های قیمتی صورتی را بر تن دارد. او از این ترکیب برای  شرکت در مراسم  Angel Ball 2014 hosted by Gabrielle’s Angel Foundation at Cipriani Wall Street استفاده کرد)

(وقتی لباس فاخر و جذاب با کلکسیون جواهرات خوش تراش ست می شود ترکیب بالا را تشکیل می دهد. او این گردن بند طلایی را با لباس سنتی بلند ست کرده است و او را هنگام سوار شدن به هواپیمای اختصاصی اش برای سفر به پاریس در فرودگاه LAX مشاهده میکنیم)

(در تصویر بالا، از جعبه جواهرات پاریس هیلتون، شاهد گوشواره سه الماسه ایشان هستیم که در جهت شرکت در مراسم مجله NYLON در سال ۲۰۱۱ میلادی در شهر کالیفرنیا بر تن داشت؛)

(در این عکس، پاربس هیلتون را با دستبند BANGLE که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است در سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد هستیم که در مهمانی شبانه در هالیوود بر تن داشت)

(در تصویر  بالا، کلکسیون از جواهرات پاریس هیلتون را می بینیم که او حلقه زیبا با سنگ ۱۸ قیراطی که را طرح گل خاص بر روی آن حکاکی شده است را بر تن داشت. این حلقه برند LINA LIMOR بوده و جهت شرکت در مراسم

     NBC Universal 2011 Winter TCA Press Tour All-Star Party آن را بر تن داشت)

(طرح ای از جعبه جواهرات پاریس هیلتون که وی را با  گوشواره الماس زیبا و طرح لوزی شکل مشاهده میکنیم که به طور شگفت انگیزی با لباس بنفش به زیبایی ست شده است. او این ست را جهت شرکت در مراسم:‌  Oxygen Media Upfronts, the Gotham Hal  در نیویورک بر تن داشت)

(در این عکس، تصویر گوشواره جذاب و شیک پاریس هیلتون را شاهد هستیم که از جنس الماس بوده و ایشان در  دسامبر ۲۰۱۰ میلادی از آن رونمایی کرد. طرحی که برای شرکت در مراسم تولد جنیفر روورو بر تن داشت)

(در این طرح، پاریس هیلتون گوشواره بزرگ طلایی به شکل حلقه ای را که برند BAVNA بر آن درج شده بود را در سال ۲۰۱۱ میلادی جهت شرکت در مراسم NBC UNIVERSAL برتن داشت)

(در این عکس، از کلکسیون جواهرات پاریس هیلتون شاهد یک ست فوق العاده از کمربند، حلقه کوکتیل ، دستبند الماس و کیف پر زرق و برق ایشان هستیم که در سال ۲۰۱۳ میلادی جهت شرکت در مراسم  the 32nd Anniversary Carousel Of Hope Gala at the Beverly Hilton Hotel بر تن داشت و ترکیب شگفت انگیزی را خلق کرد)

(در این تصویر، شاهد ستی هستیم که او در کالیفرنیا در زمستان ۲۰۱۱ میلادی بر تن داشت. کلکسیونی از برند لاکچری گردها: کارتیه که وی حلقه و ساعت الماس را با پالتو سفید پشمی ست کرده بود. پرفیوم ایشان که در همین سال رونمایی شد نیز در دستان ایشان است)

(در عکس بالا، پاریس هیلتون را در لاس وگاس مشاهده میکنیم که در سال ۲۰۱۰ میلادی، حلقه و دستبند الماس را با لباس مشکی بلند ست کرده است)

(در این عکس، علاقه خاص پاریس هیلتون به تم های مختلف از رنگ صورتی را شاهد هستیم. استایل خیابانی پاریس هیلتون با کلکسیون اکسسوری های نقره ای ایشان در کنار یک BENTLEY صورتی در نوامبر ۲۰۱۰ میلادی مشاهده می شود)

(پاریس هیلتون علاقه زیادی به رنگ زرد دارد و رنگ مورد علاقه لاکچری گردهای انرژی مثبت است. در تصویر بالا، استایل خیابان هیلتون را شاهد هستیم که ست لباس زرد را با دستبند طرح DECO CUFF از برند LIA SOPHIA بر تن دارد. او این ست را هنگام خرید از فروشگاه های زنجیره ای FRED SEGAL در کالیفرنیا در ۲۰۱۰ میلادی بر تن داشت)

(پاریس هیلتون را در این استایل، با گردن بند نقره ای بلند که با کت ماکسی ست شده است در حال خیابان گردی در کالیفرنیا در سال ۲۰۱۰ میلادی شاهد هستیم)

(از جعبه جواهرات پاریس هیلتون، شاهد حلقه و دستبند جذاب طلایی پاریس هیلتون هستیم که در سفر به منطقه خوش آب و هوا  ایبیزیا در اسپانیا در سال ۲۰۱۰ میلادی بر تن داشت)*

(پاریس هیلتون را در طرح بالا، در منطقه GLAM VIBE پاریس در سال ۲۰۱۰ میلادی مشاهده میکنیم که گوشواره ای از الماس طرح تیفانی را بر تن داشت)

(تصویر گردن بند بزرگ نقره ای پاریس هیلتون  که وی در  نوامبر ۲۰۰۶ میلادی بر تن داشت و جهت شرکت در  Casino Royale’ premieres at the Odeon Leicester Square رونمایی رد)

جواهراتی که از پاریس هیلتون در این گفتار لوکس تهران ارائه شد، بخشی از سرویس جذاب و گران قیمت کلکسیون طلا و جواهرات پاریس در یک دهه اخیر بوده است. به هر حال این شخصیت معروف رسانه ای، هنوز رکودی از ایشان برای اجاره کردن برند های گران قیمت طلا و جواهرات، همان طور که سلبریتی ها در فرش قرمز استفاده می کنند، ثبت نشده است. شاید اگر پاریس در عرصه موسیقی، تیلور سویفت شماره دو بود یا مثل کیت وینسلت در فیلم های پر فروش هالیوود فعال بود، امروز شاهد به گردن آویختن طلا و جواهرات گران قیمت بر تن این سلبرینی ۱۶۵ سانتیمتری دنیای فشن بودیم.

همان طور که گفته شد،‌ پاریس هیلتون، در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و هم چنین پوشاک بانوان فعالیت گسترده ای دارد و پرفیوم هایش، در مغازه های گران قیمت اروپا و آمریکا مشتریان زیادی دارد. از اکتبر ۲۰۰۴ میلادی، پاریس هیلتون با همکاری سایت مشهور خرده فروشی آمازون (amazon.com)  قراردادی منعقد کرد که به واسطه آن، محصولاتی با برند پاریس هیلتون در این سایت عرضه شود. اکنون کالاهای بسیاری با رنج قیمتی زیر ۱۰۰ دلار در این پرتال برای طرفداران ایشان ارائه می شود.

پاریس به واسطه شهرتش و اکسسوری ها و طلا و جواهرات گران قیمتی که بر تن می کند، بار ها مورد هجوم دزدان قرار گرفته است. سیلیوا دامیانی ایتالیایی، جواهر ساز شهیر ایتالیا، همواره بااستقبال پاریس هیلتون در سال های اخیر مواجه شده و به این خاطر، می شود پاریس را سفیر این برند معروف دانست.

(تصویر بالا از کلکسیون جواهرات گران قیمت و نفیس پاریس هیلتون است که بیش از ۲.۸ میلیون دلار قیمت گذاری شده است که برند DAMIANI دارد)

سایت فروشگاه های پاریس هیلتون در نشانی parishiltonstore.eu قرار دارد و صفحه اینستاگرام ۸ میلیون فالووری ایشان در آدرس https://www.instagram.com/parishilton در دسترس هست. پاریس هیلتون عاشق اینستاگرام هست و تنها سلبریتی این شبکه اجتماعی محبوب روزگار ما به شمار می رود که ظرف ۲ سال اخیر، بیش از ۶ هزار تصویر از زندگی دیجیتالی خود در این سایت منتشر و به اشتراک گذاشت که رکورد جالبی است.

(طرحی جذاب از پاریس هیلتون که ایشان را با گوشواره طرح قلب الماس مشاهده میکنیم)

(تصویری از جعبه جواهرات پاریس هیلتون که وی را با حلقه و گوشواره طرح VAHAN شاهد هستیم)

 پاریس هیلتون همچون کیم کارداشیان، عاشق سلفی بازی هست و معمولا هفته ای ۱ بار مخاطبانش را با لباس های خاص و جواهرات متنوع، در قالب سلفی سورپرایز می کند.

برای اطلاع از جدید ترین خبرها از دنیای سلفی بازی و لاکچری سلبریتی های این روز ها، همواره در طول هفته با سرویس مدگردی لوکس تهران  با ما همراه باشید.

باید اضافه کنیم که برخی از سایت های سبک زندگی و حتی فروش جواهرات و اکسسوری در اینترنت، به ارائه مدل هایی از طلا و جواهراتی که پاریس هیلتون بر تن می کند، با قیمت های ارزان و غیر اصل روی آورده اند که مخاطبان زیادی دارد.

درس هایی از کسب و کار پاریس هیلتون

اگر به عنوان دانشجوی رشته های مدیریت و بازاریابی یا حتی طراحی پارچه و لباس و تبلیغات مخاطب این گفتار رنگارنگ بودید، از کسب و کار پاریس هیلتون میتوان نکته های جالبی را فرا گرفت.

  • پاریس هیلتون به عنوان یک فشن آیکون معروف در آمریکا، تلاش دارد تا در حوزه مد و لباس در فضای مجازی از همه ظرفیت ها استفاده کند. هم در صفحه اینستاگرام و هم در کانال چند صد هزار نفری در یوتیوب و هم در توییتر و فیس بوک و سایت اینترنتی رسمی، شاهد اطلاع رسانی چند رسانه ای گسترده ایشان هستیم.

 

  • تولید محتوای گسترده در اینستاگرام پاریس هیلتون نشان می دهد که یکی از روش های جذب لایک و فالو بالا در این شبکه اجتماعی مهم در عرضه فشن و مارکتینگ، تولید محتوای عکسی و ویدیویی جذاب است تا کاربران را با سلیقه های مختلف به سمت خود بکشاند.

 

  • بررسی صفحاتی که پاریس هیلتون دنبال میکند مبین این واقعیت است که ایشان در طول هفته، توجه زیادی به برندها و محصولاتی که خانه های مد و لباس و جواهرات در غرب رونمایی میکنند داشته و از انها برای ساخت محصولات خود الهام می گیرد.

 

  • اگر فعال مد و لباس و طراج جواهرات و اکسسوری ها هستید، می بایست صفحات مهم خانه های مد این عرصه را فالو کرده و همواره در جریان روندهای نوظهور در طراحی فشن در گرایش های مختلف باشید. مثل همان کاری که پاریس در سالهای اخیر کرده است.

 

  • پاریس در تولید محتوای تبلیغاتی خود در صفحات مجازی، مرتب از هشتگ های پر بیننده استفاده میکند تا مطالب خود را به اطلاع شمار بیشتری از مخاطبان در سراسر جهان برساند و به طور غیر مستقیم، شمار مشتریانش افزایش یابد. بازاریابی دیجیتالی *DIGITA MARKETINGبرای دیجیتال فشن DIGITAL FASHION ، مقوله مهمی در دنیای امروز است که دانشجویان مدیریت و بازاریابی و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  ECOMMERCEبه آن توجه کنند.

به نظر شما کدام یک از طرح های طلا و جواهرات پاریس هیلتون در سال های اخیر جذاب تر است؟

دنیای مد و لباس و جواهرات و لاکچری گردی را هر روز با مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید و ما را با نظرات و پیشنهادات خود برای پر بار تر شدن بیشتر و بهتر مطالب مجله اینترنتی خودتان بهره مند سازید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا