گوناگون

اینستاگردی دسامبر از بیانسه تا ویکتوریا بکهام

اینستاگردی ویکتوریا بکهام و بیانسه

در حالی که به روز های پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی و آغاز سال ۲۰۱۸ هستیم، کاربران جامعه اطلاعاتی نیز از این فرصت استفاده کرده و برای تعطیلات ژانویه و همچنین شرکت در جشن های سال نو میلادی به دنبال مقصدهای  هیجانی در اقصی نقاط جهان هستند که کاربران به خصوص فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها و فود بلاگرها پیشنهاد می کنند.

اینستاگردی با کریستین رونالدو

(تصویر بالا، کریس رونالدو، اسطوره پرتغالی رئال مادرید را مشاهده میکنید که پنحمین توپ طلا FIFA را تصاحب کرد. این عکس با دریافت بیش از ۸ میلیون لایک ظرف چند روز اخیر، پر بیننده ترین عکس اینستاگرام در دومین هفته دسامبر ۲۰۱۷ میلادی لقب گرفت. ۱۱۷ هزار کامنت تبریکی که هوادارانش کریس از سراسر جهان برای این تیپ و استایل و موفقیت برایش فرستادند را اینجا بخوانید!)

در این بین، سلبریتی ها و دارندگان صفحات پر بیننده و میلیون فالوری نیز، نقش مهمی در معرفی مد و لباس و مقصدهای گردشگری ژانویه به کاربران در سراسر جهان دارند. در میان کاربران معروف اینستاگرام، ۱۰۰ صفحه پر فالور که در اختیار فوق ستاره های دنیای استیج و پرده نقره ای و مستطیل سبز است، در کانون توجه کاربران و رسانه های جهان قرار دارد تا با سبک زندگی و فعالیت آنان در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ آشنا شوند. بسیاری از کاربران اینستاگران نیز با انتشار  تصاویر خود در کشورهای مختلف جهان و قرار دادن هشتگ هایی برای بیشتر دیده شدن تصاویرشان، به استقبال سال جدید می روند.

سرویس اینستاگردی مجله تخصصی لوکس تهران همچون روال هفته های گذشته، سری زده به ۱۳ صفحه اینستاگرامی سلبریتی های دنیای موسیقی، سینما، ورزش و فرهنگ و سیاست جهان تا روایتی چذاب از جدید ترین پست های اینستاگرامی پر فالورهای این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور را روایت کند.

با اینستاگردی لوکس تهران در اواسط دسامبر همراه ما باشید.

(بیش از ۱۸ میلیون عکس روش هشتگ توریسم به اشتراک گذاشته است و یکی از بهترین هشتگ ها برای مشاهده ژانویه گردی سلبریتی ها و همچنین گشت و گذار کاربران اینستاگرام در سراسر جهان به شمار می رود)

اینستاگردی با تیلور سویفت

تیلور سویفت، همانطور که در مروری بر سبک زندگی دیجیتالی ایشان توضیح دادیم، به مناسبت انتشار آلبوم reputation، کلیه تصاویر خود را در اینستاگرام پاک کرد که بازتاب جهانی پیدا کرد و توجهات به صفحه ایشان افزایش یافت. خوب این نقش شبکه های اجتماعی در آگاه سازی افکار عمومی جهان را نشان می دهد که مقوله خوبی برای تحقیقات دانشجویان رشته های مد و لباس و مدیریت و بازریابی و فناوری اطلاعات است.

تیلور سویفت همچون ادل و بیانسه، پر فالورترین فعالان موسیقی پاپ جهان در اینستاگرام، صفحه ای را فالو نکرده است. او با انتشار ۹۶ پست تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۱۰۴ میلیون فالور کسب کرده است که وی را در ردیف ۱۰ صفحه پر بیننده در میان ۶۰۰ میلیون صفحه اینستاگرام در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ قرار داد.

(تصویری از پست موسیقیایی تیلور سویفت که به معرفی آلبوم REPURATION می پردازد)

تیلور در روزهای اخیر با انتشار تصاویر زیر در اینستاگرام، میلیون ها لایک دریافت کرد. یکی از تصاویری که لایک زیادی در میان پست های اینستاگرام دریافت کرد، پستی بود که در آن، تصویر ایشان در کنار شماری دیگر از زنان در سال ۲۰۱۷ بر روی جلد مجله تایم قرار گرفت.

(تصویر تیلور سویفت بر روی جلد مجله تایم به عنوان شخص سال. وی از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد که ۱.۲ میلیون لایک به ارمغان آورد)

اینستاگردی با بیانسه

بیانسه، هنرپیشه و خواننده و فعال کسب و کار دنیای فشن، در سال ۲۰۱۷، بخشی از فعالیت های اطلاع رسانی در صفحه اینستاگرامی محبوب خود را به انتشارتصاویری از کلکسیون مد و لباس و طلا و جواهراتش اختصاص داد که با استقبال میلیون ها هواداراش در سراسر جهان روبرو شد. در جدید ترین پست هایی که بیانسه در صفحه اش بارگذاری کرد، باز هم گشتی در کمد لباسش زده و مخاطبان را با استایل ها و طرح های مورد علاقه اش آشنا می کند.

(تصویر جدید ترین پست اینستاگرامی بیانسه که وی را با کلکسیون گوشواره الماس و حلقه ها و همچنین استایل لباسش در یکی از کنسرت های دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در آمریکا نشان می دهد)

او با انتشار بیش از ۱۵۰۰ پست در ۳ سال اخیر، قریب به ۱۰۹ میلیون فالور دارد و همچون تیلور، صفحه ای را دنبال نکرده است. تنها صفحه رسمی بیانسه در اینستاگرام را در این نشانی مشاهده کنید.

(۲.۵ میلیون لایک برای جدیدترین پست اینستاگرامی بیانسه که وی را در پشت صحنه آماده سازی یکی از کنسرت هایش نشان می دهد که طرح، مشغول بررسی های نهایی برای رونمایی از پرفورمنس ماه دسامبر ایشان در آمریکاست)

مد گردی دسامبر با ویکتوریا بکهام

گروه اسپایس گرل اگر یک شخصیت معروف داشته باشد، همین ویکتوریا بکهام است که این روزها هم در مزون خود در لندن و همچنین در صفحه اینستاگرامش، مخاطبان و مشتریان فراوان دارد. او عاشق مد و لباس است و به همین خاطر، جدید ترین طرح ها و استایل خود را هم در سایت شخصی و هم در صفحه اینستاگرامش اطلاع رسانی می کند.

خانم ویکتوریا یکی از فعال ترین مزون داران در اینستاگرام بوده و ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۲ هزار پست در صفحه خود منتشر  کرده و متن و حاشیه فعالیت های حرفه ای و همچنین کلکسیون مد و لباس را در کنار سبک زندگی خود با ۴ فرزند و همسر معروفش (دیوید بکهام-کاپیتان سابق شیاطین سرخ) به اشتراک میگذارد که حدود ۱۸ میلیون فالور برایش به ارمغان آورده است.

(در تصویر بالا که یکی از جدید ترین فوتوشوت های ویکتوریا بکهام در اینستاگرام است، وی با یک سلفی آینه ای در مزونش در لندن، از کت پشمی مشکی رنگ بلندش رونمایی می کند از کلکسیون VBAW17 است. اگر دوست دراید کلکسیون عینک های تابستانی ویکتوریا بکهام را در تابستان ۲۰۱۸ مشاهده کنید به این هشتگ بروید)

(پست جدید اینستاگرامی ویکتوریا بکهان در صفحه شخصی که مخاطبانش را با پالتو پشمی بلند طرح زمستان ۲۰۱۷ آشنا می کند. رنگ ها و طرح های دیگر را در این هشتگ دنبال کنید)

(تصویری از کت و شلوار قهوه ای لاکچری که ویکتوریا بکهام به عنوان محصول بخش دست دوز و اختصاصی مزون خود رونمایی کرده است. وی درباره این کت از این ۴ KEY WORD‌ استفاده کرد:‌ Tailored Slim Coat | Signature Merino Poloneck Sweater | Masculine Shirt | Wide Leg Trouser | Macrame Stone Charm)

(ویکتوریا، خود نیز لباس معرفی شده بالا که بر تن مانکن همیشگی این برند بود را بر تن کرد و نوشت: نمیخواهم آن را در بیاورم! بیرون خیلی سرد است! وی از این هشتگ برای معرفی و بهتر دیده شدن این استایل استفاده کرد. برای آشنایی با این کلکسیون به این هشتگ محصولات بکهام در سال ۲۰۱۸ میلادی بروید)

(در تصویر بالا که در صفحه اینستاگرامی ویکتوریا بکهام رونمایی شد، جدید ترین طرح لباس های آستین بلند و سبز رنگ و یقه باز بکهام *SLASH MIDI) اطلاعاتی ارائه شده است. گردن بند مانکن، طرح MACRAME STONE است. )

(ویکتوریا، خود نیز این لباس جذاب راسته و بلند را بر تن کرد و از آن به عنوان یکی از استایل های مورد علاقه اش در سال ۲۰۱۷ سخن گفت. وی از هوادارانش خواست تا استایل مورد علاقه خود را کامنت کنند. )

(تصویری که در بالا مشاهده میکنیم، ویکتوریا و دیوید در جدید ترین لباس مزون آنهاست. شلوار چرمی و پیراهن یقه اسکی POLO که در سایت ایشان در دسترس است و بر روی این هشتگ نیز معرفی شد. ۸۰۰ هزار لایک، ماحصل معرفی این عکس دسامبر ویکتوریا بود)

(در تصویر بالا، شلوار چرمی جدید مزون بکهام را از پشت مشاهده میکنید)

(در تصویر بالا که در صفحه اینستاگرام ایشان بارگذاری شده است، ویکتوریا به همراه پسرش بروکلین، به یکی از بیمارستان های شهر لندن رفته تا حمایت خود را از روز جهانی ایدز و حمایت از بیماران مبتلا به HIV نشان دهد. اگر میخواهید شما هم به حمایت از بیماران ایدز بپردازید به این هشتگ بروید. ویکتوریا این سایت هم معرفی کرد)

(در تصویر بالا، ویکتوریا تصویری از همسرش (دیوید) را به اشتراک گذاشت و از این هشتگ کریسمسی استفاده کرد)

(ویکتوریا بکهام اخیرا به کمپین حمایت از برند معروف آرایشی و بهداشتی زنان:  ESTEE LAUDER رفت و فوتوشوتی برای مجله PRTE گرفت. تصویر بارانی شیک مشکی ویکتوریا را میتوان در بخش DOTOTHY PUMP‌ مشاهده کرد. وی از این هشتگ و هشتگ کریسمس برای دیده شدن بیشتر این استایل دسامبری استفاده کرد)

(این هم پشت صحنه آماده سازی بکهام باری فوتوشوت بالا که با یک سلفی آینه ای قدی همراه شده است)

(از کلکسیون READY TO WEAR‌ ویکتوریا بکهام که ست تمام سفید را نمایش می دهد و در مزون ایشان در خیابان DOVER 26 در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

اینستاگردی با دیوید

وقتی صحبت از ویکتوریا بکهام میکیم، بد نیست که سرس به صفحه اینستاگرام همسرش (دیوید بکهام ) بزنیم تا با پست های جدیدش در دسامبر ۲۰۱۷ آشنا شویم. دیوید در اینستاگرام خیلی فعال نیست و ظرف ۴ سال اخیر حدود ۷۰۰ پست به اشتراک گذاشت. اما ببش از ۴۱ میلیون فالور دارد و ۲۲۱ صفحه را دنبال می کند. وی را در این نشانی دنبال کنید که در جریان متن و حاشیه و سبک زندگی دیجیتالی و فعالیت های لاکچری گردیش قرار می گیرد.

(تصویر بالا مربوط  به جدید ترین پست اینستاگرامی دیوید بکهام که به مناسبت سالگرد تولد مارسلو کلار منتشر شد و بیش از ۱ میلیون لایک دریافت کرد. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

(تصویری که دیوید بکهام را در کنار فرزندش (ROMEO) که طرفدار آرسنال است، مشغول تماشای بازی دوم دسامبر منچستر یونایتد و آرسنال که با شکست آرسنال همراه شد مشاهده میکنیم. تصویری با ۱.۴ میلیون لایک)

(در تصویر بالا، ویکتوریا بکهام از حمایتش از بیماران مبتلا به ویروس HIV خبر میدهد. او گفت که ۷ سال پیش سفر به سوزایلند کرد و کودک ۶ ماهه که HIV+ بود را تماشا کرد که دچار سو تغذیه شده بود. با مراقبت های بهداشتی، اکنون این شخص که SENEBELE نام دارد، وضعیت بهتری دارد و مدرسه می رود و با دوستانش فوتبال بازی می کند. هر ساعت ۱۸ کودک به ایدز مبتلا می شوند و هنوز HIV بیماری است که میدانیم چطوری از ان پیشگیری کنیم. وی از هشتگ حمایت از روز جهانی ایدز خبر دارد)

(در تصویر بالا، کلکسیون کت و شلوار شیک دیوید بکهام را در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنید که به عنوان سفیر ساعت محبوب لاکچری گرد ها (ROLEX) در کنار جان فدریک دوفور، رهبر رولکس ایستاده است. او در کمپین TUDOR WATCH شرکت بود. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

اینستاگردی با Adele

ادل، دیگر سوپر استار  پر مخاطب دنیای موسیقی پاپ در اینستاگرام× خیلی در این شبکه فعال نیست و حدود ۳۳۰ عکس به اشتراک گذاشت. وی بیش از ۳۱ میلیون فالور دارد و صفحه ای را دنبال نمی کند. وی را در adele.com دنبال کنید.

(ادل با انتشار عکس بالا از شهروندان بریتانیایی خواست تا در نظرسنجی مبنی بر فراخوان نخست وزیر انگلیس جهت اقدام فوری درباره ساخت اعتماد عمومی در برابر برج GRENFELL شرکت کنند.)

(تصویر کریستوفر بیلی که طراح مد و لباس ادل است به عنوان جدید ترین پست ایشان در ماه دسامبر منتشر شد)

اینستاگردی با لیدی گاگا

یکی از معروف ترین خواننده های پاپ در اینستاگرام، خواننده جوان آمریکایی یعنی LADY GAGA  است که یکی از فعال ترین سلبریتی های دنیای استیج در این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب این روزها به شمار می رود. وی ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۲۷۰۰ عکس به اشتراک گذاشته و قریب به ۲۷ میلیون فالور دارد. لیدی گاگا را باید یکی از معتادان اینستاگرام دانست که متن و حاشیه زندگی خصوصی و حرفه ای خود را در این صفحه در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.

او با اینکه قریب به بیست و هفت میلیون فالور دارد، اما معمولا پست هایش کمتر از ۱ میلیون لایک دریافت می کند.

(تصویر یکی از پست های مفهومی لیدی گاگا در اینستاگرام که با موافقان و مخالفان زیادی همراه شد و ۱۵۰ هزار لایک دریافت کرد)

(تصویر بالا، عکس بخشی از صبحانه لیدی گاگا در ماه دسامبر است که چای تی بگ لیمویی با بیکن را به نمایش در آورده است که در شهر اوکلاهاما میل شد!)

(تصویر لباس پلنگی لیدی گاگا که او از این هشتگ برای معرفی بیشترش استفاده کرد)

(این هم تصویر آرایش های جدید و عجیب لیدی گاگا در اواسط دسامبر ۲۰۱۷ میلادی)

اینستاگردی با ملکه سلفی بازهای اینستاگرام

کیم کارداشیان، معروف ترین سلبریتی اینستاگرام است. او یکی از معتاد ترین شخصیت های مطرح اینستاگرام بوده و ظرف ۴ سال اخیر حدود ۴۰۷۰ پست در صفحه اش به اشتراک گذاشته و ۱۰۵ میلیون فالور دارد. کیم کارداشیان که دنیا او را مدتی است با برند محصولات ارایشی و بهداشتی اش به نام KKW می شناسد، هزاران سلفی از خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و به همین خاطر به او SELFIE’S QUEEN می گویند. محصولات ایشان را میتوانید در نشانی اینترنتی به آدرس: KKWBEAUTY.COM مشاهده کنید.

(تصویری که کیم کارداشیان از فرزندان و خانواده اش در حالی که شلوار جین پوشیده اند منتشر کرد و ۹۰۰ هزار لایک به همراه داشت. وی زیر این عکس نوشت: DAY 8)

(کیم کارداشیان در این تصویر که کودکان را به همراه فوتوشوتی از خود با شلوار جین نشان می دهد نوشت:‌DAY6. این عکس بیش از ۱.۴ میلیون لایک دریافت کرد)

(این عکس کمتر دیده شده از کیم کارداشیان همسر کانی وست که دوران کودکی ایشان را نشان می دهد. وی زیر این عکس که ۱.۵ میلیون لایک دریافت کرد نوشت: ONCE UPON A TIME!)

اینستاگردی با خوانده مطرح دنیای عرب

نوال الزغبی، نامی آشنا برای علاقمندان به دنیای موسیقی عرب ها است که بیش از ۱۲۰۰ عکس در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۲.۶ میلیون فالور دارد. او تنها ۱۹ صفحه را دنبال می کند. نوال را در این صفحه مشاهده کنید.

(استایل مد و لباس و آرایش چهره و مو نوال الزغبی لبنانی که ایشان در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی تصویر یکی از پروفورمنس های خود را در شهر بیروت منتشر کرد. وی از هشتگ نوال الزغبی و BHEBO برای دیده شده بهتر و بیشتر این عکس که ۱۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد استفاده کرد)

(این هم فوتوشوتی از نوال الزغبی که ایشان را مشغول تمرینات بدنسازی صبحگاهی در ورزشگاهی در بیروت نشان می دهد. وی از هشتگ ستاره طلایی و بدنسازی برای دیده شدن بیشتر این عکس استفاده کرد که ۲۰ هزار لایک به همراه داشت)

(این هم جدید ترین استایل آرایش و مو نوال الزغبی در اواسط دسامبر ۲۰۱۷ میلادی )

نوال الزغبی را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با سلنا گومز

سلنا  گومز، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکایی با انتشار بیش از ۱۴۰۰ عکس در اینستاگرام، پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام را در اختیار دارد. تقریبا بیش از ۲۰ درصد کل کاربران اینستاگرام، فالور خانم گومز هستند. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که اخیرا از مرز ۱۳۱ میلیون فالور نیز فرا تر رفت. وی از مخاطبانش خواسته تا از این صفحه دیدن کنید.

(سلنا با انتشار عکس فوق خبر از پخش SEASON 2 از مجموعه ۱۳ REASON WHY داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید. تصویری که در بالا مشاهده میکنید در اواسط دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به دلیل دریافت ۳.۵ میلیون لایک از سوی کاربران اینستاگرام، یکی از پر بیننده ترین عکسهای اینستاگرام در ماه دسامبر تا تاریخ انتشار این خبر معرفی شد)

(تصویری که سلناز گومز از تمرینات خودش در آستانه کریمسس ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد و نوشت: در حال حاضر این کاری هست که من تا آستانه سال جدید انجام می دهم. این عکس، ۴۲ هزار کامنت و بیش از ۵.۵ میلیون لایک دریافت کرد)

مجله موسیقی بیلبورد، سلنا گومز را به عنوان بهترین موسیقی پاپ سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کرد که در پستی، سلنا از هوادارانش تقدیر کرد. پستی که ۸۰ هزار لایک و حدود ۵.۶ میلیون لایک دریافت نمود را اینجا مشاهده کنید.

(تصویری که خواهر سلنا را نشان می دهد و ۶ میلیون لایک دریافت کرد)

اینستاگردی با آریانا گرانده

آریانا گرانده، خواننده جوان دنیای موسیقی پاپ نیز یکی از پر فالورترین صفحات سلبریتی ها را در اینستاگرام در اختیار دارد. او هم مثل کیم کارداشیان و لیدی گاگا، از معتادان اینستاگرام بوده و مرتب، بخش هایی از پرفورمنس ها و همچنین عکس هایی از متن و حاشیه فعالیت های خود را در این شبکه به اشتراک می گذارد. وی در ۳ سال اخیر بیش از ۳۳۰۰ عکس به اشتراک گذاشت و قریب به ۱۱۶ میلیون فالور کسب کرده است.

وی را باید از جمله معدود سلبریتی های پر فالور اینستاگرام دانست که بیش از ۱ هزار صفحه را در این شبکه فالو کرده است. او را در این صفحه دنبال کنید. او از هوادارانش خواسته است تا از این سایت دیدن کنند.

(جدید ترین سلفی آریانا گرانده در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که بیش از ۴ میلیون لایک به همراه داشت)

(از فوتوشوت های فانتزی آریانا که در ۶ دسامبر ۲۰۱۷ منتشر  کرد و ۳ میلیون لایک به همراه داشت و البته ۳۳ هزار کامنت از سوی هواداران ایشان)

آریانا، خواننده و بازیگران بیست و سه ساله آمریکایی است که میتوان او را معروف ترین شهروند فلوریدا دانست. از سن ۱۴ سالگی وارد تئاتر شد و پس از مدت کوتاهی وارد عرصه موسیقی شد و موفقیت های بسیاری کسب کرد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، آلبوم MY EVERYTHING توانست در فهرست برترین آلبوم های پر فروش آمریکا قرار بگیرد و به صورت پی در پی در فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد جای گرفت. آلبوم های ایشان: ارادتمند شما، بوس کریسمس و زن خطرناک نام دارد که ترتیب در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد. فعالیت های آریانا را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با پاریس هیلتون

وارث میلیاردر خاندن هیلتون، امروزه یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرام است. وی با برند PARIS HISLTON همچون برندهای جنیفر و کیم کارداشیان، در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی شهرت بسیاریدارد. معتاد ترین سلبریتی اینستاگرام را باید پاریس هیلتون دانست که بیش از هشت هزار و ششصد عکس از فعالیت های سبک زندگیش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و قریب به ۸ میلیون فالور دارد.

او بیش از سه هزار و چهارصد و شصت صفحه را نیز در اینستاگرام فالو می کند. وی را در این نشانی دنبال کنید.

(جدید ترین تصویری که پاریس هلیتون در صفحه اینستاگرامش در اواسط دسامبر ۲۰۱۷ میلادی  منتشر کرد. وی برای دیده شدن بهتر عکس از این هشتگ بهره برد که ۱۲ هزار لایک داشت)

(تصویر بالا، پاریس هیلتون را نشان می دهد که روی جلد نشریه VELVET قرار گرفته است. این مجله را در این نشانی دنبال کنید)

(تصویری از پاریس هیلتون که به همراه دوستانش، انتشار کتاب  دیوید چپل را تبریک گفت. این دوست خانم پاریس را اینجا دنبال کنید)

(تصویر فوتوشت فانتزی جالبی که پاریس هیلتون در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در صفحه اش منتشر کرد و تنها ۴۰ هزار لایک به همراه داشت. وی از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

اینستاگردی  با پله

اسطوره برزیلی فوتبال جهان که برای آخرین بار در مراسم قرعه کشی  جام جهانی قوتبال  ۲۰۱۸ روسیه در کاخ کرملین مسکو دیده شد، قریب به ۲.۴ میلیون فالور دارد و به نظر میرسد در آستانه برگزاری جام جهانی تابستانی در روسیه، شمار مخاطبانش افزایش یابد. او را در این نشانی دنبال کنید. پله حدود ۱۲۰ عکس به اشتراک گذاشته و تنها ۱۷ صفحه را فالو می کند. سایت اختصاصی ایشان هم:‌PELE10.COM  است.

(تصویر جدید ترین پست پله، اسطوره فوتبال جهان که خبر از نظرسنجی از مخاطبانش درباره بهترین فوتابلیست سال ۲۰۱۷ جهان می دهد. وی از مارادونا هم یاد کرد)

(تصویر بالا مربوط به پستی است که پله در صفحه ای به اشتراک گذاشت و خبر از قرار گیری برزیل در گروه کاستاریگا و صربستان و سوییس می دهد. او از مخاطبانش خواست تا درباره این گروه بندی که تیم ملی ایران نیز در گروه اسپانیا-پرتغال و مراکش قرار گرفته است نظر دهند)

(این هم چهره خندان پله لحظاتی پیش از سفر به مسکو جهت شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در کاخ کرملین برگزار شد. جزییات قرعه کشی روسیه را در این هشتگ مشاهده کنید)

اینستاگردی با کریستیانو رونالدو

اسطوره فوتبال جهان که اخیرا برای چندمین بار توپ طلای فیفا را دریافت کرد، یکی از مخاطب ترین شخصیت های ورزشی از دنیای مستطیل سبز در اینستاگرام است.

رونالدو با ۱۱۷ میلیون فالور و بیش از ۲۱۰۰ عکس منتشر شده را در این نشانی مشاهده کنید که یکی از ۱۰ صفحه پر مخاطب اینستاگرام را در اختیار دارد.

(تصویر بالا، کریس رونالدو همیشه خندان را در کنار دوست کوچک همراهش نشان می دهد که با برند جین CR7 مشغول بازی رایانه ای هستند. وی از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر محصولات جدید پوشاکی برندش استفاده کرد:‌ @cr7limitless @cr7junior #CR7Denim #CR7Limitless)

(۵ میلیون لایک برای پنجمین توپ طلای کریس رونالدو- اسطوره  رئال مادرید)

(تصویری که کریس رونالدو در صفحه خود به اشتراک گذاشت و دست ها عدد ۵ را نشان می دهد)

(این هم تصویری که کریس رونالدو و مادرش را در کنار رود سن با پس زمینه نور پردازی شبانه برج ایفل در پاریس نشان می دهد)

اینستاگردی با لیونل مسی

لیونل مسی، اسطوره آبی اناری پوشان  بارسلونا، ناکام توپ طلای  ششم فیفا در سال ۲۰۱۷ میلادی بود. او همچنان مخاطبان زیادی دارد.

او را در این صفحه دنبال کنید که بیش از ۸۴ میلیون فالور دارد.

(تصویر جدید ترین فوتوشت لیونل مسی در اینستاگرام که خبر از حمایت از مجموعه نرم افزاری SIRINLABS می دهد. برای جزییات بیشتر به این هشتگ بروید)

(این هم استایل مد و لباس لیونل مسی در کنارهمسر و پسرش. او از هشتگ: MESSIBOTADEORO  استفاده کرد که میتوانید برای جزییات بیشتر ان را دنبال کنید)

 

چگونه صفحه پر فالور در اینستاگرام داشته باشیم؟

این سوال میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی محبوب است که دوست دارند مخاطبان بیشتری برای صفحه خود و همچنین لایک بیشتری جمع کنند. لایک بیشتر سبب دیده شدن بیشتر  مطالب در طول روز برای عموم کاربران اینستاگرام می شود.

برای افزایش فالور در اینستاگرام، کتابها و مقالات بسیاری نوشته شده است. اما نکات ۱۰ گانه زیر میتواند جذاب باشد:

  • هر اندازه تعداد فالور های صفحه شما افزایش پیدا کند، درصد بازدید و لایک از هر پست شما کاهش پیدا میکند. در ده ها تصویر بالا مشاهده کردید که صفحاتی بالای ۱۰۰ میلیون فالور، کمتر از ۲ تا ۳ میلیون لایک برای هر پست دریافت می کردند!
  • صفحه اینستاگرام مکمل سایت و اطلاع رسانی در دیگر شبکه های اجتماعی است. بنابراین برای کسب فالور بیشتر، تولید محتوا در سایت و شبکه های دیگری را فراموش نکنید.
  • تولید محتوای چند رسانه ای و چند زبانه در جذب مخاطب بیشتر برای هر صفحه ای با هر ماموریتی اهمیت دارد.
  • تجربه بررسی اینستاگرام ۱۰۰ صفحه پر بیننده سلبریتی ها نشان می دهد که یکی از روش های کسب فالور بیشتر، استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوع پست است تا امکان دیده شدن بهتر و بیشتر مطالب را برای کاربران فراهم کند.
  • تعدد اطلاع رسانی در اینستاگرام و ارائه محتوای جذاب ، مقوله ای است که در افزایش FOLLOWR صفحه شما موثر خواهد بود. انتشار روزانه چندین پست و تگ کردن روی هشتگ های پر مخاطب و تداوم این روند میتواند در افزایش فالور صفحه شما تاثیر گذار باشد.
  • عدم تگ کردن مطالب خود بر روی هشتگ ههای غیر مرتبط از دیگر مواردی است که اعتبار خوبی به صفحه شما می دهد.
  • توجه به جامعه مخاطبان (ایرانی یا بین المللی) و انتشار محتوای چند زبانه میتواند در جذب کاربر بیشتر برای صفحه شما موثر باشد.

شما کدام یک از مطالب سلبریتی ها را بیشتر می پسندید؟

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی ها را هر روز در سرویس مد گردی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا