گوناگون

اینستاگردی دی ماهی با سلبریتی های ایرانی

اینستاگردی

سرویس اینستاگردی مجله تخصصی مد وسبک زندگی لوکس تهران در چند ماه اخیر، نگاهی داشته به جدید ترین پست هایی که چهره های معروف ورزشی، سیاسی، فرهنگی، سینمایی و موسیقیایی کشور در صفحات اختصاصی خود در این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور به اشتراک گذاشته تا با سبک زندگی دیجیتالی سلبریتی های ایرانی آشنا شویم.

در گزارش امروز لوکس تهران، نگاهی داریم به جدید ترین نوشته های سلبریتی ها در سال جدید میلادی تا با نوشته های آنان آشنا شویم. نزدیک شدن به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۶ در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود سبب شده تا هنرپیشه هایی که فیلم های آنان در فهرست ۲۵ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) قرار گرفته، درباره متن و حاشیه این فیلم ها پست هایی منتشر کنند که با استقبال کاربران ایرانی اینستاگرام همراه شده است.

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

  1. اینستاگردی با ارتش بهنوشی ها

بهنوش بختیاری، هنرپیشه  سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، یکی از فعال ترین کاربران ایرانی در اینستاگرام بوده و اکنون با بیش از ۶ میلیون فالور، یکی از پر مخاطب ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد. او مدت ها ست که با برند پاندورا فعالیت دارد و تصاویر زیادی از ایشان با کیف و کفش و لباس ایران در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده علاقه ایشان به دنیای فشن و فوتوشوت های جذاب دارد.

وی از کاربرانش به عنوان ارتش بهنوشی ها یاد می کند و معمولا هر پست ایشان با صدها هزار لایک و هزاران کامنت همراه می شود. بهنوش بختیاری، پای ثابت اینستاگردی های لوکس تهران و تلاش میکنیم در طول هفته، نگاهی داشته باشیم به جدید ترین پست های بهنوش در چند روز اخیر.

اینستاگردی با بهنوش بختیاری

(لالا کن هم تمام شد. انشاله تا جشنواره فیلم فجر. جدید ترین پستی که بهنوش بختیاری در سال ۲۰۱۸ میلادی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و این سلفی با ۲۹۰ هزار لایک همراه شد. بهنوش علاقه زیادی به سلفی های خندان دارد)

(بهنوش بختیاری زیر این ویدیو که که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید نوشت :‌ ر آستانه اکران فیلم حریم شخصی…از همکارانم در فیلم جدید سوال کردم حریم شخصی شما چیست؟ کارگردان:احمد معظمی نویسنده و مجری طرح:امیر ساعتچی فرد تهیه کننده:عبدالرضا ساعتچی فرد فیلم حریم شخصی اکران در سینماهای تهران و شهرستانها دعوت میکنم از امیر ساعتچی…میلاد کی مرام….احمدمعظمی عزیزکه به چالش حریم شخصی ملحق بشن ❤

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا