دکوراسیون لوکس

گزارش از ۱۳ هتل لوکس تهران برای لاکچری گردها

هتل های لوکس تهران

معرفی هتل های لوکس تهران

تهران، پایتخت ۲۳۲ ساله ایران از زمان آغا محمد خان قاجار، یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری ایران است. شاید برای هموطنان ساکن این کلانشهر دود آلود این روزها، تعریف و تمجید از این شهر ۱۵ میلیونی، در قیاس با اصفهان و شیراز و تبریز و نگارستان ایران (استان گلستان)، کمی گزافه گویی باشد، اما به هر حال، از جنبه های طبیعت گردی(eco tourism)، گردشگری روستایی(rural tourism)، گردشگری ورزشی(sport tourism)، گردشگری سینمایی  (cinema tourism)، گردشگری تندرستی (wellness tourism) ، گردشگری سلامت(health tourism) و گردشگری صنعتی  (industrial tourism)و حتی گردشگری تاریخی(historical tourism)، پایتخت ایران، جاذبه های فراوانی هم برای گردشگران داخلی و بین المللی دارد  و تهرانگردی و بوم گردی، اتفاقی جذاب برای گردشگران پایتخت محسوب می شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سالانه صدها هزار نفر از سراسر جهان به تهران سفر می کنند تا از ظرفیت های صنعت سلامت این کلانشهر در کلینیک ها و بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی در عرصه زیبایی، چشم، عمل های کلیه و کبد و همچنین پیوند استفاده کنند. ارزان بودن خدمات پزشکی و کیفیت بالای آن در سطح استانداردهای جهانی سبب شده است تا تهران و برخی از مراکز استان ها همچون شیراز، مقصد مهمی برای گردشگران سلامت در خاورمیانه باشد.

حتما بخوانید : لوکس ترین هتل های جهان

اگر شما اینستاگرد حرفه ای باشید، حتما با صفحات و کانال های پزشکانی آشنا شده اید که اطلاع رسانی متنی و تصویری و ویدیویی صفحه خود را به زبان های عربی، انگلیسی و حتی فرانسوی انجام می دهند تا مخاطبانی در سراسر جهان را با خدمات ارزان و با کیفیت خود آشنا کنند. بسیارند کانال هایی که در تلگرام و اینستاگرام و توییتر و حتی یوتیوب، به اطلاع رسانی خدمات پزشکی در تهران و مراکز استان ها پرداخته و از این راه مشتریان بین المللی جذب کرده  اند.

هتل های لوکس تهران تصویر لابی مجلل هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد

(تصویر لابی مجلل هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران را شاهد هستید)

تهران، ظرفیت های گردشگری هیجان انگیز بسیار زیادی دارد. از کاخ گلستان، نگین کاخ های ایران که تنها اثر ثبت جهانی ایران در میراث یونسکو است تا کاخ نیاوران و سعد آباد و موزه هایی همچون هنرهای معاصر (یکی از برترین موزه های هنر معاصر جهان) و موزه جواهرات ملی (یکی از برترین موزه جواهرات سلطنتی جهان)، جای جای تهران، دیدنی های باورنکردنی بسیار دارد.

پس جای تعجب نیست که بسیاری از گردشگران داخلی و بین المللی، به قصد دیدار پایتخت ایران، به این کلانشهر میلیون نفری سفر کرده و بعضا، مشتاق دیدن چند باره از این شهر هستند. برخی از لاکچری گردها در ایران نیز، عاشق سفر و گردشگری شهری در تهران هستند. چرا که تهران، بیش از سایر مناطق کشور، مقصدهای لوکس گردی از جمله هتل ها، کافه ها و رستوران های شیک و مدرن و بین المللی دارد و حتی در سالهای اخیر، ارتفاع گردها نیز میتوانند از فرصت های گردشگری استفاده کنند.

رستوران گردان برج میلاد تهران

(تصویری از رستوران گردان برج میلاد تهران که بزرگ ترین رستوران گردان در ارتفاع جهان است)

 صبحانه هیجان انگیز

(صرف صبحانه هیجان انگیز با چشم اندازی دیدنی از تهران در ارتقاع ۳۰۰ متری برج میلاد )

گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با ۱۳ اقامتگاه های لوکس پایتخت آشنا می کند. جایی که شما میتوانید برفراز طبقات بالایی این هتل ها، نمایی دیدنی و زیبا از شهر تهران را شاهد باشید و از غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی بهره مند شوید. جاهایی که کمتر درباره آن شنیده ایم.

با لاکچری گردی لوکس تهران در تهران همراه باشید.

توصیه هایی برای لاکچری گردهای تهرانی

اگر خواستید در تهران به سفر و گردش و تفریح بپردازید و به هر دلیلی، با ظرفیت های گردشگری قدیم و جدید و مدرن این شهر آشنا نیستید، توصیه میکنیم که از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران به گشتی مجازی در تهران پرداخته و با مقصدهای توریستی و جاذبه های دیدنی و خاطره انگیز آن همراه باشید.

یکی از این راه استفاده از هشتگ های تهران گردی هستند که از ان جمله میتوان به: تهران، TEHRAN، EVERYDAYTEHRAN، NIAVARAN، DARBAND، TAJRISH، VISITTEHRAN اشاره کرد. روی این هشتگ ها، میلیون ها عکس توسط گردشگران داخلی و بین المللی در لوکیشن های مختلف پایتخت باگذاری شده که شما را با هزاران مقصد توریستی تهران آشنا می کند. تنها روی هشتگ TEHRAN بیش از ۳.۷ میلیون عکس بارگذاری شده است که اگر چه همه موارد مربوط به مقصدهای گردشگری و جاذبه های تهران نیست، اما به هر حال میتوان تهرانگردی را با آن تجربه کرد!

از جمله دیگر روش های گردشگری در تهران می توان به شبکه اجتماعی تخصصی گردشگران جهان یعنی تریپ ادوایزر اشاره کرد. جایی که ده ها هزار نظر توسط گردشگران داخلی و بین المللی درباره : رستوران ها، کافه ها، هتل ها، مسافرخانه ها، مقصد های طبیعت گردی، روستاها، پاساژ ها، مراکز خرید لوکس و مدرن و جدید تهران و بسیاری چیزهای دیگر اطلاع رسانی شده است. بهترین هتل های تهران از دید کاربران این سایت را در این نشانی مشاهده کنید.

مکان های اقامتی، تفریحی و دیدنی

(بیش از ۳۱ هزار توصیه توسط تریپ ادوایزری ها برای استفاده از مکان های اقامتی، تفریحی و دیدنی پایتخت ارائه شده است)

در این سایت، بیش از ۵۵۰ میلیون نظر توسط ۱۷۰ میلیون جهانگرد بارگذاری شده و به نوعی بانک اطلاعات عالی برای گردشگران مجازی در جهان به شمار می رود. اگر قصد تهرانگردی دارید و میخواهید با ظرفیت های اقامتی و گردشگری شهری پایتخت از دیدگاه و نظر گردشگران خارجی و حتی ایرانگرد آشنا شوید، گشتی در تریپ ادوایزر را توصیه میکنیم. البته لونلی پلنتی ها هم درباره ایران و تهران و سایر استان ها، اطلاعات خوبی را روی این پرتال به اشتراک گذاشته اند که به اندازه تریپ ادوایزر کامل نیست.

همسفریابی برای لاکچری گردی

(اگر قصد همسفریابی برای لاکچری گردی در تهران دارید، LonelyPlanet انتخاب خوبی است)

از جمله دیگر روش های آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی در تهران، میتوان به سایت اینترنیشن اشاره کرد. پایگاهی که معمولا در گفتارهای گردشگری لاکچری لوکس تهران به مخاطبان گرامی معرفی میکنیم. این سایت، در بیش از ۳۹۰ شهر جهان، رویدادهایی که به صورت هفتگی و ماهانه و سالانه در حوزه های فرهنگی، هنری، گردشگری، تاریخی و ورزشی و شکم گردی برگزار می شود را به کاربرانش معرفی می کند. شما با عضویت رایگان در سایت میتوانید با جامعه EXPAT ها در سراسر جهان آشنا شده و در سفر به نقاط مختلف گیتی، از رویدادهای رایگان هیجان انگیزی که برگزار می شود، آگاه شوید.

 اتاق ۴ نفره هاستل بین المللی

(تصویری از اتاق ۴ نفره هاستل بین المللی SEE YOU IN IRAN که نخستین هاستل تهران در خیابان خردمند جنوبی است)

شرکت در این رویداد ها سبب می شود تا هم دوستان خوبی پیدا کنید، و هم با حضور شهروندان هر شهر (مثل تهرانی ها)، با مقصدهای گردشگری جذاب و شگفت انگیز شهر مقصد آشنا شوید و همچنین گردشگری شهری را با گردشگران خارجی مقیم آن شهر (حتی تهران) تجربه کنید! اکنون در تهران، گردشگران خارجی بسیاری تردد دارند که بعضا در هتل ها و هاستل هایی مانند: SEE YOU IN IRAN! اقامت داشته و عاشق تهرانگردی هستند.

تجربه گردشگری شهری با گردشگران خارجی میتواند جالب و فرصت های مختلف اطلاعاتی و توریستی را در اختیار علاقمندان قرار دهد. در تهران، هر هفته و هر ماه، برنامه های رایگانی در حوزه های فوق الاشاره برگزار می شود که معمولا این رویدادها در رستوران های مجلل نقاط شمالی تهران اجرا می شود و با استقبال گسترده کاربران تهرانگرد اینترنیشن مواجه می شود.

ظرفیت های سایت کوچ سرفینگ

اگر قصد اقامت رایگان به مدت چند ساعت یا چند شب در خانه تهرانی ها را دارید از ظرفیت های سایت کوچ سرفینگ استفاده کنید. ۱۵ میلیون میزبان مهمان نواز در صدها هزار شهر در سراسر جهان (از جمله تهران) آماده میزبانی رایگان از گردشگران هستند. در تهران نیز، هزاران کاربر برای میزبانی رایگان گردشگران به خصوص گردشگرن خارجی امادگی دارند و میتوانید در صورت تایید درخواست شما توسط میزبان ها (hosts) از این فرصت های جالب استفاده کنید.

با این مقدمه خواندنی، شما را به دیدن ۱۳ اقامتگاه لاکچری پایتخت آشنا میکنیم.

لاکچری گردی در هتل لاله

یکی از قدیمی ترین هتل های تهران هتل لاله است. این اقامتگاه در خیابان فاطمی قرار دارد و همچنین از برترین سالنهای کنفرانس، استانداردهای هتلینگ و رستوران های مجهز و شیک که طعم غذاهای سنتی و فرنگی آن با استقبال تریپ ادوایزری ها روبرو شده است، برخوردار می باشد. هتل لاله، اقامت گاه لاکچری مرکز شهر تهران، جایی است که قدیمی های تهران، آن را بخاطر کافه و رستوران هایش می شناسند.

موزه فرش، موزه هنرهای معاصر و همچنین مترو شهری پایتخت

(تصویر سر در اقامتگاه بین المللی لاله تهران)

این اقامتگاه در قلب شهر تهران است و نزدیک بسیاری از مقصدهای گردشگری مهم شهر از جمله موزه فرش، موزه هنرهای معاصر و همچنین مترو شهری پایتخت بوده و تردد به سمت آن آسان است. نزدیکی به مراکز تجازی و خدماتی مهم شهر تهران به خصوص بزگراه کردستان، سبب شده تا هتل لاله و مجموعه حجاب نزدیک آن، روزانه شاهد تردد هزاران گردشگر داخلی و بین المللی باشد. بر فراز طبقات بالایی این هتل ۵ ستاره ۱۳ طبقه، چشم انداز زیبایی از رشته کوه های البرز و هم چنین قله همیشه پر برف دماوند ۵۶۷۱ متری را مشاهده کرد.

(دکوراسیون مجلل کلاسیک هتل لاله تهران)

(دکوراسیون مجلل کلاسیک هتل لاله تهران)

این اقامتگاه مجهز، دارای قریب به چهارصد اتاق بوده که شامل: دبل، twin، سویت های معمولی و رویال و امپریال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی است که اقامت خوشی را برای گردشگران داخلی و بین المللی به ارمغان می آورد. رستوران های لوکس متعدد هتل لاله تهران را باید یکی از مقصدهای شکم گردی برای لاکچری گردهای تهران دانست که بهترین غذاهای ایرانی و فرانسوی و حتی چینی و مدیترانه ای توسط سر آشپزهای بین المللی آن طبخ می شود. موسیقی زنده ای که هر روز در هتل لاله تهران در هنگام صرف نهار و شام در اختیار مهمانان قرار می گیرد، فضای رمانتیکی را در قلب تهران برای مهمانان این اقامتگاه لوکس خلق می کند که جالب توجه است.

مجلل ترین ساعت ها و صنایع دستی و اکسسوری ها و صنایع دستی ایران

این اقامتگاه دارای مراکز تجاری متنوع است که مجلل ترین ساعت ها و صنایع دستی و اکسسوری ها و صنایع دستی ایران را میتوان به شکل ها و طرح های مختلف در آن مشاهده و خریداری کرد. هتل از امکانات رفاهی دیگری همچون سونا و استخر سرپوشیده و همچنین سالنهای بدنسازی و بیلیارد و خدماتی با کادر تخصصی و اشنا به زبان های زنده دنیا برخوردار است.

هتل لوکس تهران پارسیان اوین

از دیگر اقامتگاه های لاکچری شهر تهران میتوان به هتل پارسیان اوین اشاره کرد که یکی از هتل های ۵ ستاره شهر است. اقامتگاهی با ۱۵۰ اتاق که البته با وجود قدیمی بودن، اما محیطی شیک و مدرن دارد و دسترسی آن به بزرگراه های تهران، سبب شده تا همواره یکی از مقصدهای اقامتی مهمانان تجاری و سیاسی و گردشگران خارجی تهران باشد.

مقصدهای طبیعت گردی و پاساژ گردی معروف تهرانی ها

یکی از دلایل انتخاب این هتل مجلل را میتوان نزدیکی آن به اوین و درکه و ولنجک دانست که شما را با مقصدهای طبیعت گردی و پاساژ گردی معروف تهرانی ها آشنا می کند. این اقامتگاه تا بام تهران، مقصد ارتفاع گردی لوکس گردها و خاص پسندهای پایتخت نیز فاصله کمی دارد. نمایشگاه بین المللی تهران نیز تنها در چند متری این اقامتگاه قرار داشته و به همین خاطر، گزینه شماره ۱ گردشگران تجاری به پایتخت محسوب می شود.

PARSIAN EVIN HOTEL

اگر به قصد گردش در مناطق شمالی شهر تهران عازم این کلانشهر هستید، اقامت در PARSIAN EVIN HOTEL را توصیه میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هتال پارسیان اوین در این لینک مراجعه فرمایید.

PARSIAN ENGHELAB HOTEL

هتل پارسیان انقلاب

از دیگر هتل های مجلل تهران می توان به PARSIAN ENGHELAB HOTEL اشاره کرد  که یکی از قدیمی ترین هتل های لوکس تهران بوده و در مرکز شهر قرار دارد. ۲۴۸ اتاق داشته و در ۱۵ طبقه، چشم انداز خوبی از مرکز شهر را برای مهمانان تهرانگردش به ارمغان می آورد. اگر قصد گردش در بافت تاریخی تهران را دارید، اقامت در این هتل لوکس را توصیه میکنیم. چرا که در تقاطع خیابان طالقانی بین حافظ و خیابان ولیعصر بوده به راحتی میتوان به نقاط مرکزی و گردشگری مهم شهر از جمله مناطق تاریخی اطراف خیابان انقلاب و خیابان امام خمینی تهران تردد کرد.

 سایت هتل پارسیان

(تصویر ایندکس سایت اقامتگاه پارسیان انقلاب که شما را با مجموعه گسترده ای از خدمات این هتل لوکس تهران آشنا می کند)

تصویری از اتاق های کلاسیک هتل پارسیان انقلاب

(تصویری از اتاق های کلاسیک هتل پارسیان انقلاب که با دکوراسیونی از صنایع دستی ایران تزیین شده است)

ساختمان این اقامتگاه به پیش از انقلاب باز می گردد اما دکوراسیون شیک و مدرنی در سال های اخیر در ان تعبیه شده است و همچنان از جمله هتل های خوب ایران به شمار می رود. برای عاشقان کافه گردی و کتاب گردی و تاریخ گردی در تهران، موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است. بلوار کشاورز که روزگاری یکی از زیبا ترین بلوارهای شهر بود، در نزدیکی از اقامتگاه قرار دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ۲ زبان هتل پارسیان انقلاب در این آدرس رجوع کنید.

باد اذعان کرد که نزدیکی هتل پارسیان انقلاب با بوستان هنرمندان تهران از جمله موارد  مهم در گردشگری تهران است. فاصله کمتر از ۵ دقیقه با مترو تهران ،موزه ها ،فرودگاه و ترمينال ، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی ، دیدنی ، درمانی و آموزش عالی ، فاصله سي دقیقه ای با مرتفع ترین و طولانی ترین تله كابين از دیگر امتیازات ویژه هتل پارسیان انقلاب است و میهمانان، اقامتگاه میتوانند ضمن اقامتی دلنشین بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پایتخت ایران دست پیدا کنند.

هتل بزرگ تهران

در نزدیکی هتل پارسیان انقلاب در خیابان شهید مطهری تهران، هتلی ۴ ستاره وجود دارد که از جمله اقامت گاه های مناسب برای لاکچری گردهای علاقمند به اقامتگاه های ارزان به شمار می رود. بیش از ۲۳۰ اتاق دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر، فرصت خوبی را برای تردد آسان به نقاط مختلف گردشگری و تاریخی پایتخت در اختیار تهرانگردها قرار می دهد.

هتل TEHRAN GRAND HOTEL

اقامتگاه TEHRAN GRAND HOTEL دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی و هم چنین سرویس اینترنتی پر سرعت و استخر و جکوزی و سونا و خدمات ماساژ و کافی شاپ و صندوق امانات است. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

(تصویر سایت ۲ زبانه اقامتگاه بزرگ تهران که امکان رزرواسیون هتل ب ۲ را در اختیار لاکچری گردهای تهرانی قرار می دهد)

از جمله هتل های لوکس تهران ؛ فردوسی

یکی از هتل ۴ ستاره خوب تهران را میتوان هتل بزرگ فردوسی (FERFOWSI INTERNATIONAL GRAND HOTEL) دانست که با ۲۳۰ اتاق در مرکز پایتخت، بهترین گزینه برای علاقمندان به گردشگری تاریخی در تهران است. نزدیکی به خیابان انقلاب و خیابان امام خمینی و همچنین خیابان فردوسی، به معنای نزدیک به سفارت خانه کشورهای اروپایی پر تقاضای ایرانیان (مثل آلمان و فرانسه و انگلیس و ایتالیا و روسیه) و هم چنین دسترسی راحت به: کاخ گلستان، موزه ملی ملک، موزه جواهرات ملی، موزه آبگینه، موزه پست و موزه ایران باستان است.

سایت ۶ زبان هتل بین المللی

(تصویر ایندکس سایت ۶ زبان هتل بین المللی بزرگ فردوسی که خدمات متنوعی را به لاکچری گردهای پایتخت معرفی می کند)

تالارهای متعدد هتل بزرگ فردوسی، یکی از مطرح ترین مکان های برای برپایی همایش ها و جشن ها در تهران به شمار می رود که سالن های مجهزی را دارا می باشد. خدمات ورزشی و رفاهی خوبی در این اقامتگاه در اختیار گردشگران قرار دارد. چایخانه سنتی و خدمات اینترنتی وای فای پر سرعت، از جمله خدمات هتل بزرگ بین المللی فردوسی تهران به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

رستوران لوکس هتل بین المللی فردوسی

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، رستوران لوکس هتل بین المللی فردوسی تهران است)

(تصویر لابی هتل بین المللی فردوسی تهران)

(تصویر لابی هتل بین المللی فردوسی تهران)

لاکچری گردی در هتل آرامیس

از جمله اقامتگاه های لوکس تهران که مکانی به نسبت جدید است، هتل آرامیس بوده که بیش از ۸۰ واحد اقامتی متنوع را در اختیار گردشگران داخلی و بین المللی قرار می دهد. اقامتگاه های زنجیره ای آرامیس، قریب به نیم قرن تجربه هتلداری دارند و به همین خاطر، استاندارد حرفه ای خوبی  را در این هتل شاهد هستیم. خدمات با کیفیت مطلوب در اختیار تهرانگردهای لوکس پسند قرار می گیرد. رستوران چوچاق هتل آرامیس که در دومین طبقه اقامتگاه قرار دارد، بارها با استقبال اینستاگردهای تهرانگرد مواجه شده است. غذاهای سنتی لذیذ ایران را میتوانید در این رستوران با دکوراسیون جذاب تناول کنید.

درگاه اطلاع رسانی ۳ زبانه هتل بین المللی آرامیس تهران

(تصویر ایندکس درگاه اطلاع رسانی ۳ زبانه هتل بین المللی آرامیس تهران)

کافی شاپ و استخر و فضا لوکس و دلنشینی که برای مهمانان فراهم کرده است، این اقامت گاه لوکس به نسبت ارزان را در قیاس با هتل های ۵ ستاره مجلل شمال تهران، به محیطی مفرح برای تهرانگردها تبدیل نموده که استفاده از ان را توصیه میکنیم. برای آشنایی با خدمات و امکانات هتل لوکس آرامیس به این درگاه مراجعه فرمایید.

(تصویری از اتاق های هتل آرامیس تهران)

تصویری از اتاق های هتل آرامیس تهران

(تصویری از اتاق های هتل آرامیس تهران)

هتل لوکس تهران آی بیس

اسمی کمتر شنیده شده از هتل های لوکس ۴ ستاره بین المللی تهران. هتل IBIS روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران واقع شده و برای کسانی که قصد سفر به نقاط مختلف جهان را دارند و نمیخواهند وارد شهر شوند، اقامتگاهی لوکس است.

(هتل آیبیس و نووتل در کنار هم و ربروی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران قرار دارند)

( هتل آیبیس و نووتل در کنار هم و ربروی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران قرار دارند)

هتلی با ۱۹۶ اتاق که امکاناتی از جمله اینترنت وای فای، کافی شاپ و رستوران مجهز با انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذاهای ایرانی و بین المللی که گردشگران خارجی را با غذاهای وسوسه انگیزی پذیرایی می کند. این اقامتگاه را باید در زمره نخستین هتل های فرودگاهی بینالمللی زیر نظر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه در تهران دانست که در اواخر سال ۱۳۹۲ هجری شمسی افتتاح شد.

اقامتگاهی زیبا که با انواع اتاق های دوبل و توئین استاندارد، اتاق ویژه معلولین پاسخگوی طیف وسیعی از گردشگران با انگیزه های مختلف تجاری و تفریحی و زیارتی می باشد. گروه هتلهای ایبیس در نزدیکی کارتینگ بین المللی پرند با بعد مسافتی کوتاه تا حرم امام خمینی و نیز شهر ری است.

رستوران او-اوپن

لذا در اینجا امکان تفریح، زیارت و سیاحت برای شما مهیا است. با اقامت در این گروه اقامتگاه ها ضمن دوری از ازدحام شهر می توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی در کمتر از یک ساعت به مرکز شهر برسید. رستوران های هتل ایبیس به مانند نامش خاص و ویژه می باشد از جمله آن ها رستوران او-اوپن است که با ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی، اسپا و گریل فضایی در خور شما میهمانان گرامی ایجاد کرده است تا یکی از خاطره انگیزترین و دلچسب ترین لحظات زندگیتان را رقم بزند.

اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه امام خمینی

فاصله این هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران حدود ۶۰ کیلومتر و تا فرودگاه مهر آباد، ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. برای کسانی که قصد اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه امام خمینی دارند، گزینه ای عالی به شمار می رود. گشتی در هتل آیبیس تهران را در ویدیو زیر شاهد باشید.

هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران بیشتر اقامتگاهی لوکس برای ورزشکاران ایرانی اعزامی به رقابت های بین المللی و همچنین اقامت گاهی مجلل برای ورزشکاران بین المللی شرکت کننده در رقابت های داخلی است که به کشورمان سفر می کنند. ۹۸ اتاق دارد و در شمال غرب پایتخت واقع شده است. چشم انداز زیبایی به دماوند و البرز و البته پارک چنگلی چیتگر دارد. اگر قصد بازدید از بزرگ ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه را دارید، اقامت در این اقامتگاه را توصیه میکنیم. مخصوصا که غرب تهران اکنون یکی از مقصدهای شکم گردی برای لاکچری گردها به شمار می رود و بام لند، تنها مشتتی نمونه خروار است!

این هتل، بیشتر مخصوص ورزشکاران است

این اقامتگاه ، بیشتر مخصوص ورزشکاران است و جای تعجب نیست که استخرها و سالنهای بدنسازی و سونا و جکوزی مدرن و خوبی داشته باشد. رستوران های ایرانی و فرهنگی و سفرخانه سنتی و فروشگاه های صنایع دستی لوکس آن، فضای جذابی را در اختیار تهرانگردها قرار می دهد. به منظور کسب اطلاعات بیش تر به این درگاه رجوع فرمایید.

 هتل هما

گشتی در هتل هما

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین هتل های لوکس و ۵ ستاره تهران که لابی جذاب آن، هر روز مقصد کافه گردهای لاکچری تهران است، هتل هما بوده که از نوستالژیک ترین هتل های ایران به شمار می رود. هتل هما، پنج ستاره در خیابان ولیعصر تهران بالاتر از میدان ونک قرار گرفته ‌است و دارای ۱۷۳ اتاق و سوئیت می‌باشد که دارای ۱۴۰ باب اتاق دو تخته و ۲۸ باب سوئیت جونیور واقع در طبقات ۱ تا ۱۴ می باشند.

 5 سوئیت رویال یک سوئیت

همچنین ۵ سوئیت رویال یک سوئیت در نیم طبقه اول و ۴ سوئیت در طبقه ۱۵ می باشد. این اقامتگاه دارای گواهینامه های بین المللی حوزه مدیریت کیفیت ISO 3110:2112، دارای گواهینامه های بین المللی حوزه ایمنی و بهداشت مواد غذایی ISO22111:2115 HACCP – GMP می باشد که نشان از سطح ارائه خدمات حرفه ای در طراز بین المللی در هتل ها است.

از جمله خدمات هتل هما میتوان به استخرسرپوشیده همراه با بوفه و سیستم صوتی، مجهز به سیستم¬های جدید میکروب زدایی (ozon)، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ خصوصی، مرکز خرید، آرایشگاه، دسترسی به اینترنت، رستوران “هما کلاس”،واقع در طبقه بالای اقامتگاه با چشم انداز کوه البرز اشاره کرد.

فاصله هتل هم تا فرودگاه امام خمینی:۶۰ کیلومتر،۶۰ دقیقه. • از فرودگاه مهر آباد:۱۲ کیلومتر، ۳۰ دقیقه. •ازایستگاه راه آهن: ۴۰ دقیقه. •ازنمایشگاه بین المللی:۳ کیلومتر،۵ دقیقه. •ازایستگاه مترو :۵ کیلومتر،۱۰ دقیقه. •ازسالن اجلاس سران :۵ کیلومتر،۱۰ دقیقه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه هتل های هما در این نشانی مراجعه کنید.

لاکچری گردی در هتل اسپیناس

از  مجلل ترین هتل های تهران میتوان به هتل اسپیناس اشاره کرد. جایی که مهمانان ويژه دولت معمولا در انجا ساکن می شوند و از لوکس ترین اقامت گاه های کشور به شمار می رود.

این اقامتگاه روبروی پارک پرواز منطقه سعادت آباد تهران است. جایی که همچون بام تهران در ولنجک، مشرف به چشم اندازی از پایتخت بوده که در شب، تهران را همچون نگینی درخشان از فراز طبقات این هتل ۲۰ طبقه میتوان مشاهده کرد. در ویدیوی زیر با مجلل ترین هتل تهران آشنا می شویم.

هتل اسپیناس پالاس، چشم اندازی زیبا دارد و ان را سومین اقامتگاه از گروه هتل های اسپیناس می دانند که دارای سالن های متنوع و مجهز به آخرین فناوری های نوین برای برگزاری مراسم‌های گوناگون از جمله میهمانی‌ها ، رویداد‌‌ها ، جشن‌ها ، جشنواره ، نمایشگاه‌ها ، کنسرت‌ها و همایش‌ها است.

اتاق استاندارد دارای یک اتاق خواب

( اتاق استاندارد دارای یک اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و حمام بوده و تقریبا ۳۵ متر مربع وسعت دارد)

تصویری از اتاق رویال در هتل اسپیناس پالاس تهران

(تصویری از اتاق رویال در هتل اسپیناس پالاس تهران)

 اتاق رویال در هتل اسپیناس پالاس

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید مربوط به اتاق رویال در هتل اسپیناس پالاس است. دارای یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام بوده و ۴۵ متر مربع مساحت دارد)

هتل ۵ ستاره لوکس اسپیناس پالاس تهران

(تصویری از جونیور سویت های هتل ۵ ستاره لوکس اسپیناس پالاس تهران)

سوئیت جونیور

(از مکانات سوئیت جونیور می توان به: یک تخت کینگ سایز، تلویزیون IP TV 55 inch در هر دو اتاق،  تفکیک اتاق کار و اتاق خواب، میز کار مناسب ، صندوق امانات ميهمان در همه اتاقها داخل كمد با فضاي مناسب و همچنین سيستم وايرلس (اينترنت پرسرعت و ديوايسهاي نامحدود) اشاره کرد. ضمنا نمای اتاقها به سمت شهر و یا کوههای شمال تهران (بر اساس سلیقه میهمانان و درخواست ایشان)  است. )

وجود رستوران‌های گوناگون با غذاهای متنوع ، فروشگاه ها‌، گالری، فضای ورزشی‌، و سالن بولینگ از دیگر خصوصیات این هتل لوکس با دکوراسیون داخلی هیجان انگیز می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این اقامتگاه منحصر به فرد علاوه بر معماری و دید استثنایی‌، ارائه خدمات گوناگون و مورد نیاز میهمانان ارجمند توسط کارکنان حرفه ای ، توانمند و علاقه‌مند است.

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین و مرغوب ترین اقامتگاه های تهران با بهترین امکانات مدرن و کلاسیک ، تنوع بالای واحدهای اقامتی و بیش از ۱۳ سالن گردهمایی برای انواع مراسم ها با گنجایش ۲۰ تا سقف ۱۵۰۰ نفر در سالن های مختلف و بیش از ۴۰ اتاق کار و قرار داد ، ابر ستاره از مهمانان شما پذیرایی می کند.

 رویال سویت ۷۵ متری هتل اسپیناس پالاس

(تصویری از رویال سویت ۷۵ متری هتل اسپیناس پالاس تهران را مشاهده میکنید)

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات

(رویال سویت ها دارای یک تخت کینگ سایز ♦ تفکیک اتاق کار و اتاق خواب ♦ دارای تلویزیون IP TV 55 در هر دو اتاق ♦ دو سرویس بهداشتی مجزا در اتاق کار و اتاق خواب ♦ سرویس بهداشتی فرنگی ، دارای دوش و وان و جکوزی ، بصورت مجزا برای راحتی بیشتر میهمانان و با توجه به سلیقه ایشان ♦ میز کار مناسب ♦ اینترنت بی سیم و کابل پر سرعت است)

در رستوران های این اقامتگاه ، در طراز استانداردهای بین المللی رستوران های ۵ ستاره، تهرانگرد ها را به جشنواره ای از غذاهای اصیل ایرانی در فضایی متفاوت میزبانی می کند.

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات ، ۴۰۰ واحد اقامتی شامل سوئیت های مجلل و مدرن همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون LCD، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای ، استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی در اختیار مهمانان اسپیناس پالاس است.

تصویری از سویت پرزیدنت در هتل اسپیناس پالاس تهران

(تصویری از سویت پرزیدنت در هتل اسپیناس پالاس تهران)

سویت پرزیدنت هتل اسپیناس پالاس

(از جمله امکانات سویت پرزیدنت هتل اسپیناس پالاس تهران میتوان به : كفپوش سوئيت با سنگ هاي قيمتي و فرشهاي دستباف تزئين شده ♦ سرویس بهداشتی فرنگی، دارای دوش و وان و جکوزی، بصورت مجزا برای راحتی بیشتر میهمانان و با در نظر گرفتن سلیقه ایشان ♦ تفکیک اتاق کار و اتاق خواب ♦ دارای تلویزیون IPTV 55 در هر دو اتاق ♦ دو سرویس بهداشتی مجزا در اتاق کار و اتاق خواب ♦ میز کار مناسب ♦ اینترنت بی سیم و کابل پر سرعت ♦ نمای اتاقها به سمت شهر و یا کوههای شمال تهران (بر اساس سلیقه میهمانان و در خواست ایشان اشاره کرد)

مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینارها و همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی شما در سالن‌های با شکوه و مجلل ، غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی ، مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز، لابی با شکوه و مجلل همراه با کافی شاپ، موزیک زنده و چشم انداز عالی، تمرکز و دقت در ارائه سرویسهای مطلوب به مهمانان گرامی ، بهترین و بزرگترین پارکینگ خصوصی برای تمامی میهمانان و استفاده کنندگان از خدمات هتل اسپیناس پالاس است.

اگر میخواهید از این مجموعه اقامتگاهی لوکس تهران دیدن کنید و از کافی شاپ یا رستوران های آن بهره  مند شوید،  دسترسی به هتل اسسپیناس پالاس مستقیما از بزرگراه یادگار امام و از طریق جاده اختصاصی صورت می‌پذیرد. استفاده از تاکسی هوایی (هلی بورد) جهت انتقال میهمانان از فرودگاه وبالعکس از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه می‌باشد.

اتاق کار سویت اسپشال هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس

(نمایی از شهر تهران از اتاق کار سویت اسپشال هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران)

امکانات سویت ۲۴۰ متری اسپشال اسپیناس پالاس تهران

(امکانات سویت ۲۴۰ متری اسپشال اسپیناس پالاس تهران عبارتند از: دو تخت کینگ سایز و ۲ اتاق خواب مجزا و هال مستقل با قابلیت جداسازی یک اتاق بصورت کامل با بستن درب اتاق و ورودی مجزا ♦ سرویس بهداشتی فرنگی ، دارای دوش و وان و جکوزی ، بصورت مجزا برای هر اتاق ♦ یک سرویس بهداشتی برای میهمان در سالن اصلی برای راحتی بیشتر میهمان ♦ تفکیک اتاق کار و ۲ اتاق خواب ♦ دارای تلویزیون IP TV 55 در هر ۳ اتاق و ۳ سرویس بهداشتی مجزا در اتاق کار و اتاق خواب ♦ دارای فضا و دید کامل به تهران و مبل راحتی برای صرف چای و قهوه ، نمای اتاقها شهر میباشد ♦ امکانات ورزشی از قبیل تخت ماساژ و تردمیل در اتاق ♦ میز غذاخوری ۶ نفره لوکس جهت صرف عصرانه و یا صرف غذا و میز کار مناسب)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هتل اسپیناس تهران مراجعه کنید.

لاکچری در هتل استقلال

هتل استقلال از برترین هتل های تهران است. هتلی لوکس و ۵ ستاره که معمولا میزبان برگزاری همایش ها و جشن های عروسی و نمایشگاه های خصوصی هنری و تجاری می شود و یکی از بزرگ ترین سالن های بدون ستون ایران را نیز دارا می باشد. هتل پارسیان استقلال (PARSIAN ESTEGHLAL HOTEL) در مجاورت بزرگراه چمران قرار داشته و به همین خاطر، دسترسی خوبی از نقاط مختلف شهر به این اقامتگاه لوکس تهرانی ها وجود دارد.

گر به قصد اسکی عازم تهران هستید

تهرانگردهای لاکچری که تمایل دارند تا در مناطق شمالی شهر اقامت داشته و به تجریش و اوین و درکه و دربند و بام تهران و توچال دسترسی داشته باشند، اقامت در این هتل ، فرصت خوبی برای آنها جهت دسترسی سریع به این مقصدهای طبیعت گردی معروف تهران فراهم می کند. اگر به قصد اسکی عازم تهران هستید، هتل استقلال را باید نزدیک ترین اقامت گاه لاکچری به توچال دانست.

هتل بین المللی ۵ ستاره استقلال که همان هیلتون سابق است

(تصویری از رستوران مجلل هتل بین المللی استقلال تهران)

هتل بین المللی ۵ ستاره استقلال که همان هیلتون سابق است، بزرگ ترین هتل در زنجیره اقامتگاه های پارسیان بوده و یکی از منحصر به فرد ترین اقامت گاه های مجلل ایران به شمار می رود. این اقامتگاه با نیم قرن سابقه در صنعت هتلداری کشور، رویدادهای بسیاری را در خود دیده است و محل اقامت بزرگانی از ایران و جهان شد. بیش از ۵۵۰ اتاق و سویت مجلل و مجهز به امکانات رفاهی و ارتباطی و سالن های بزرگ همایش، بخشی از ظرفیت های اقامتی و خدماتی این هتل بین المللی شمال شهر است. رستوران های لوکس ایران و فرنگی با منوهای فصلی هتل پارسیان استقلال تهران سبب شده تا این اقامتگاه ، یکی از مقصدهای شکم گردی لاکچری گردها باشد.

کاخ های نیاوران و سعد آباد

نزدیکی هتل استقلال به صدا و سیما، سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی تهران، کاخ های نیاوران و سعد آباد از جمله مزایای دیگر اقامتگاه به شمار می آید. از مجموع ۵۵۰ اتاق این اقامتگاه ، ۴۸ سوئیت آن مجهز به انواع لوازم لوکس و مجلل که همگی دارای سیستم های امنیتی ضد حریق و سرقت است. سوئیت های بزرگ بخش غربی هتل با  اتاق خواب جداگانه، چشم انداز بدیعی از شهر تهران دارد و سوئیت های بخش شرقی هتل نیز چشم اندازی زیبا به ارتفاعات شمال شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

تصویری از کافی شاپ هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران که با مبلمان ایتال فوم تزیین شده است

(تصویری از کافی شاپ هتل بین المللی  پارسیان استقلال تهران که با مبلمان ایتال فوم تزیین شده است)

سالن دریای نور هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران همانطور که گفته شد، از بزرگ ترین سالن های فاقد ستون کشور است که بیش از ۸۵۰ نفر ظرفیت دارد و از معماری منحصر به فردی برخوردار می باشد. از رستوران های معروف هتل بین الملللی پارسیان استقلال میتوان به :‌رستوران رز، رستوران مطبح، رستوران عربی الحیات و رستوران فصلی گیله وا اشاره کرد.

بخش SPA هتل استقلال

(بخش SPA هتل استقلال )

رستوران لبنانی الحیات در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و به دلیل استفاده از سه آشپز مجرب لبنانی ، منوهای متنوع از غذاهای لذیذ عربی را برای مهمانان سرو می کند. اگر دوست دارید در رستورانی دنج با دکوراسیون جذاب، غذاهای سنتی ایرانی را صرف کنید، رستوران فصلی گیله وا گزینه خوبی برای لاکچری گردها خواهد بود.

سوئیت رویال برج غربی هتل پارسیان بین المللی استقلال

سوئیت رویال برج غربی هتل  پارسیان بین المللی استقلال، از مجلل ترین اتاق های ایران است که با متراژ ۱۷۰ متر مربع و قیمت بیش از ۳۰ میلیون ریالی آن به ازای هر شب، گران ترین اتاق این اقامتگاه به شمار می رود. چای ساز، چشم انداز رو به شهر، اینترنت پر سرعت، سونا و جکوزی از جمله امکانات اتاق محسوب می شود.

برای مشاهده خدمات هتل و شیوه رزرواسیون و ارتباط با مسئولان هتل پارسیان استقلال، به نشانی اینترنتی آن در این لینک مراجعه کنید.

گشتی در هتل آزادی

از جمله هتل های مجلل تهران میتوان به هتل آزادی  تهران اشاره کرد.

تصویر ایندکس سایت هتل پارسیان آزادی تهران

(تصویر ایندکس  سایت هتل پارسیان آزادی تهران)

هتل آزادی یا همان هتل  هایت سابق، از مجلل ترین اقامت گاه های پایتخت به شمار می رود. وقتی وارد این اقامتگاه شوید، تلفیقی از سنت و مدرنیته را در طراحی و معماری و دکوراسیون هتل شاهد خواهید بود. این اقامتگاه یکی از مقصدهای مهم اقامتی ایران برای سران جهان از جمله دبیران کل اسبق سازمان ملل متحد و برخی از روسای جمهور کشورهایی که میزبان دولت ایران بوده اند بوده و اقامتگاهی ایده آل برای میزبانی شما از مهمانان خارجی به شمار می رود.

تصویری از لابی هتل بین المللی آزادی تهران

(تصویری از لابی هتل بین المللی آزادی تهران)

هتلی در مجاورت رشته های کوه های البرز که هم به ارتفاعات شمالی تهران چشم انداز زیبایی دارد و هم به نقاط مرکزی پایتخت. نزدیکی هتل به نمایشگاه بین المللی تهران، صدا و سیما ، سالن اجلاس سران، باشگاه ورزشی مجلل انقلاب، جاذبه های گردشگری مثل کاخ نیاوران و سعد آباد و توچال و پارک ژوراسیک تهران سبب شده تا مهمانان هتل بتوانند در کمترین زمان ممکن با وجود ترافیک عصرگاهی این نقطه از شهر، به این جاذبه ها دسترسی داشته باشند.

رستوران Bice در هتل بین المللی استقلال

(رستوران Bice در هتل بین المللی استقلال تهران از مجلل ترین رستوران های ایتالیایی پایتخت به شمار می رود)

تصویر غذاهای طبخ شده در رستوران ایتالیایی هتل استقلال تهران

(تصویر غذاهای طبخ شده در رستوران ایتالیایی هتل استقلال تهران)

هتل پارسیان استقلال بیش از ۴۷۰ هتل دارد که به شش بخش تقسیم بندی می شود. سینگل، دبل، تویین، دبل سوئیت، جونیور ، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال از جمله اتاق های معمولی تا مجلل هتل را شامل می گردد. رستوران ایرانی ۲۴ ساعته و رستوران فرنگی در طبقه ۲۶ این اقامتگاه ، یکی از بهترین چشم اندازهای تهران را در رستورانی مجلل در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. برخی از شکم گردهای لاکچر گرد تهرانی برای صرف غذای ملل، به رستوران ایتالیایی بیچه این اقامتگاه مراجعه می کنند.

رستوران یاسمن و سالن زرین هتل بین المللی پارسیان آزادی تهران

(تصویری از رستوران یاسمن و سالن زرین هتل بین المللی پارسیان آزادی تهران)

سالن های چند منظوره مجهز هتل آزادی تهران نیز یکی از مقصدهای برگزاری همایش ها و جشن ها و مراسم خصوصی در پایتخت محسوب می شود. کل اقامتگاه در قالب سیستم هوشمند مدیریت می شود و اینترنت پر سرعت در آن در اختیار مهمان قرار دارد. نکته ای که درباره این هتل باید بدانید آن است که از جمله هتل های سبز (GREEN HOTEL) در کشور به شمار می آید.

اتاق های جونیور هتل بین المللی آزادی تهران

(تصویری یکی از اتاق های جونیور هتل بین المللی آزادی تهران. این اقامتگاه بیش از ۴۰ اتاق جونیور دارد که ۴۰ متر مربع متراژ دارد)

برای مشاهده تصاویری از این اقامتگاه به اینستاگرام آن مراجعه کنید.

(تصویر صفحه اینستاگرام رسمی هتل بین المللی استقلال تهران که بیش از ۱۰ هزار فالور دارد)

پنجره رستوران هتل بین المللی تهران از طبقه بیست و چهارم

(نمایی از تهران از پنجره رستوران هتل بین المللی تهران از طبقه بیست و چهارم)

اقامت لوییس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال در هتل بین المللی استقلال

(اقامت لوییس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال  در هتل بین المللی استقلال که در جریان شرکت در برنامه تلویزیونی ۹۰ به مناسبت قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تهران آمده بود)

تصاویری اینستاگرامی از غذاها و شیرینی هایی که در رستوران و کافه مجلل هتل بین المللی پارسیان سرو می شود

(تصاویری اینستاگرامی از غذاها و شیرینی هایی که در رستوران و کافه مجلل  هتل  بین المللی پارسیان سرو می شود)

جشنواره غذاهای تایلندی در هتل بین المللی پارسیان آزادی تهران

(جشنواره غذاهای تایلندی در هتل بین المللی پارسیان آزادی تهران)

برای مشاهده تصاویر این هتل از هشتگ اختصاصی آن در اینستاگرام استفاده کنید. برای مشاهده خدمات و امکانات این اقامتگاه لاکچری تهرانی ها به سایت اینترنتی آن در  این لینک مراجعه نمایید.

از جمله هتل های لوکس تهران ؛ نووتل NOVOTEL

آخرین هتلی که در این گفتار لوکس تهران معرفی میکنیم، هتل نووتل است. یکی از جدیدترین، مدرن ترین اقامت گاه های لوکس تهران که در کنار  هتل  ibis قرار دارد و روبروی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران است. هتلی عالی برای کسانی که قصد دارند پیش از سفر به مقصد مورد نظر، در کنار فرودگاه استراحت کرده و از امکانات لاکچری برخوردار شوند. البته خدمات VIP فرودگاه امام خمینی که اخیرا ارائه شده است نیز فرصت خوبی برای لاکچری  گردی در این فرودگاه بزرگ ایران در اختیار خاص پسندها قرار داده است.

خدمات مجلل این هتل فرودگاهی کشو

برای مشاهده خدمات مجلل این هتل فرودگاهی کشور به این نشانی مراجعه کنید. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۹۶ اتاق در ۱۱ طبقه است و در سرو غذاهای بین المللی، از بهترین هتل های کشور به شمار می رود.

هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین اقامتگاه های فرودگاهی کشور بودهد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است، این اقامتگاه شامل دو هتل لوکس در کنار هم، ایبیس چهار ستاره و نووتل پنج ستاره می شود که هر دو نخستین هتل ها از مجموعه گروه اقامتگاه های اکور فرانسه می باشند.

برای آنکه ببیند مسافران این اقامتگاه چه تصاویری را در اینستاگرام بارگذاری میکنند، به این نشانی مراجعه فرمایید.

کاپ کیک خامه ای توت فرنگی

(کاپ کیک خامه ای توت فرنگی که در رستوران و کافه هتل نووتل تهران توسط سراشپز علی احمدی طبخ شده است)

 تارت کامکوات

(اگر میخواهید تارت کامکوات میل کنید به کافه و رستوران NOVOTEL‌ تهران بروید)

تصاویری از غذاهایی که سرآشپز معروف این هتل طبخ میکند را در صفحه اختصاصی اینستاگرام ۳ هزار فالووری ایشان مشاهده کنید.

حتما بخوانید : ویژگی ها و روش های رزرواسیون هتل های ۵ ستاره

راهنمای اقامتی برای لاکچری گردهای پایتخت

  • حتی الامکان هتل خود را نزدیک به مقصدهای گردشگری تاریخی یا مراکز خرید یا طبیعت گردی عمده مورد نظر خود در تهران قرار داده تا در زمان و هزینه شما برای تردد در این کلانشهر دود آلود صرفه جویی کنید.
  • با توجه به اینکه برخی از هتل های لوکس تهران در منطقه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارد ، در صورتی که با خودرو شخصی به تهران سفر میکنید، به این موضوع آشنا بوده و با مراجعه به سایت شهرداری تهران، اطلاعات لازم برای تردد روزانه در سطح شهر و همچنین خرید طرح ترافیک را بدست آورید.
  • لاکچری گردهای پایتخت برای آشنایی با امکانات و ظرفیت های اقامتگاه های ۱۳ گانه معرفی شده، به صفحات اختصاصی آنها در اینستاگرام مراجعه کنند تا با دکوراسیون داخلی اتاق ها و رستوران ها و کافه ها و مجموعه های رفاهی آنها آشنا شوند.
  • برای رزرو اتاق در هتل های مجلل تهران به خصوص در ایام نوروز، میتوانید از سایت های رزرواسیون معتبر داخلی استفاده کنید که امکان پرداخت مجازی تحت شبکه شاپرک را در اختیار تهرانگردها قرار می دهد.
  • هر اندازه برنامه سفر لاکچری شما در تهران از قبل تعیین شده باشد و زودتر به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید، قیمت کمتری را می بایست پرداخت کرده و از تخفیف های خوبی برخوردار خواهید شد.
  • با عضویت در صفحات اینستاگرامی هتل های لوکس تهران ، میتوانید با ادمین صفحات تعامل کرده و اطلاعات بیشتری را درباره قیمت ها و امکانات اقامتگاه و زمان رزرواسیون با تخفیف اتاق ها بدست آورید. نکته مهم آن است که لاکچری گردی در هتل های تهران، اکنون با بررسی کامنت های تریپ ادوایزری ها راحت شده است.
  • لوکیشن اقامتگاه ها را در اینستاگرام بررسی کنید. مثل هتل بین المللی لوکس NOVOTEL در این نشانی در دسترس است و شما میتوانید تصاویری که گردشگران بین المللی از این اقامتگاه منتشر میکنند را در این صفحه شاهد باشید و با انها برای بررسی خدمات و نحوه ارائه امکانات رفاهی، تبادل نظر کنید. قطعا اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهند. این روش را مدیران اقامتگاه ها برای مدیریت روابط با مشتری (CRM) در نظر داشته باشند. ارتباط اینستاگرامی با جامعه مهمانان و تعامل مداوم با آنان.

لاکچری گرد های تهران

در صورتی که برای اقامت در هتل های لوکس و همچنن آشنایی با مقصدهای گردشگری لاکچری و رستوران های مجلل تهران با پرسشی روبرو شدید، مراتب را از طریق فرم ارتباطی لوکس تهران و کانال های ما در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید.

آخرین خبرها از دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در تهران و سایر نقاط جهان را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا