سفرهای لوکس

راهنمای لاکچری گردی در دبی : از SPA طلایی تا بستنی میلیونی

راهنمای سفر به دبی

دبی ، نیویورک خاورمیانه و مقصد شماره یک گردشگری در خلیج همیشه فارس است که به دلیل سازه های غول پیکر، هتل ها و رستوران های مجلل و آسمانخراش های متعدد، در فهرست ۱۰ مقصد گردشگری لوکس جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار داشته و به نظر می رسد همچنان با توجه به امکانات و قابلیت های گردشگری و مدرن این شهر ساحلی، همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

شهر رویایی لاکچری گردهای خاورمیانه، مقصد شکم گردی فوق العاده برای عاشقان ارتفاع گردی و سفر به رستوران های زیر آب و اقامت در سوییت هایی با نمای دریا و ماهیان خلیج فارس است. کسانی که عاشق سفرهای دریایی و کروز گردی هستند، دبی ، نزدیک ترین مقصد گردشگری به ایران بوده که چنین فرصت های فراموش نشدنی را در اختیارشان قرار می دهد. اقامت در هتل هایی که نمونه اش شاید در دنیا کمتر از ۱۰ عدد باشد، در این شهر لوکس و فانتزی در دسترس گردشگری خاص پسند قرار دارد و به نظر می رسد این شهر با توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری بتواند همچنان عنوان پر طمطراق پر ترافیک ترین فرودگاه خاورمیانه را از ان خود کند.

(تصویری از شهر دبی از منظر رستوران ATMOSPHERE در برج خلیفه دبی از ارتفاع ۴۲۲ متری!)

اگر قصد دارید تا در روزهای آینده به این شهر رویایی در حاشیه سواحل خلیج فارس عزیمت کنید و چند روزی را در مملکت امارات متحده عربی سر کنید، گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با ظرفیت های لاکچری گردی این شهر آشنا می کند.

با دبی گردی امروز ما همراه باشید.

توصیه های ویژه به دبی گردها

کسانی که عزم سفر به دبی را چه به صورت گروهی و چه انفرادی و چه در قالب تور و چه بدون تور و چه به قصد لاکچری گردی و غیر از آن در دستور کار دارند، توصیه میشود که به پیشنهادات ۸ گانه این گفتار برای کسب یک تجربه خاطره انگیز در سفر به این شهر هیجان انگیز خاورمیانه توجه کنند. توصیه هایی که بر گرفته از تجارب صدها گردشگر به این منطقه بوده و میتواند شما را در یک سفر هیجان انگیز و ویژه و به یاد ماندنی یاری کند.

  • هشتگ گردی در دبی

توصیه شمار ۱ سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران به مخاطبانش در سفر به نقاط مختلف ایران  و جهان آن است که پیش از سفر، نقاط مختلف شهر مقصد را از طریق جادوی هشتگ های اینستاگرام دیدن کرده و در جریان ظرفیت های و امکانات و قابلیت های دیدنی و جاذبه های توریستی و اقامتی و همچنین پاساژ گردی و خرید و سبک زندگی مردم قرار بگیرند. این همه اطلاعات را اگر شما بخواهید از طریق پرسه زدن در صفحات ایندکس شده در گوگل پیدا کنید، ساعت ها زمان نیاز است. تازه کسی هم نیست که به شما اطلاعات به روز و در لحظه و انلاین ارائه کند!

اکنون میتوان با هشتگ های دبی گردی اینستاگرام، به سفری مجازی در این شهر رویایی خاورمیانه رفت و از طریق لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران خارجی و شهروندان این شهر لوکس، با ظرفیت های مختلف دبی آشنا شد. مثلا اگر شما بخواهید ببینید که در برج العرب چه خبر است، میتوانید به این نشانی مراجعه کنید. اگر بخواهید ببینید بخش های مختلف شهر دبی در روز و شب چگونه است میتوانید به هشتگ DUABI بروید. در هشتگ VISITDUBAI هم میتوان به ده ها هزار تصویری که گردشگران از نقاط مختلف این سرزمین به اشتراک گذاشته اند، دسترسی پیدا کرد و اطلاعات جالبی دریافت نمود. هتشگ های معروف سفر و لاکچری نیز: TRIP, TRAVEL, LUXURY, LUXURYTRIPS. LUXRUYCRUISES, LUXURYHOTELS هستند.

علاوه بر هشتگ گردی در دبی ، میتوان به سراغ صفحات رسمی مقصدهای لاکچری  گردی دبی مثل برج خلیفه، شرکت های کروز، هتل ها و رستوران های مجلل و معمولی شهر رفت و در جریان آخرین اطلاعات از نوع و شیوه و زمان ارائه خدمات این مکان ها  و مجموعه های خدماتی قرار گرفت و از ورود به سایت رسمی بی نیاز شد.

به هر حال، سالانه ده ها میلیون گردشگر از ۶ قاره جهان عازم این شهر می شوند و درصد قابل توجه ای از انها ، یکی از ششصد میلیون کاربر شبکه اجتماعی عکس محور مجبوب این زمان یعنی اینستاگرام به شمار می روند. پس برای دیدن دیدنی ها و ناگفته ها و نشنیده های دبی و پرسه زدن مجازی در این نگین خلیج فارس، توصیه میکنیم که با هشتگ های دبی گردی و امارات گردی آشنا شوید و این فرهنگ مجازی را در سبک زندگی دیجیتالی خود تقویت کنید.

  • دبی گردی با اینترنیشنی ها

فراموش نکنید که برخی از مسافران به دبی ، دوست ندارند همه وقت خود را صرف حمام آفتاب و سافاری و شنا در وایلد وادی و جت اسکی سواری و حتی شتر سواری و ساحل نوردی و پاساژ گردی اختصاص دهند! دوست دارند در کافه های مختلف نشسته و با گردشگران از ملیت های مختلف آشنا شده و با آن ها در زمینه های مورد نظر  به گفتگو بپردازند.

این کار رمانتیک، فقط در کافه های لوکس امکان ندارد. اینترننیشن، مجموعه ای است که در قریب به چهارصد شهر دنیا، شما را با رویدادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، علمی و گردشگری شهری آشنا می کند تا بتوانید با گردشگران سراسر جهان در این ایونت ها آشنا شده و تبادل اطلاعات و ارتباطات کنید. ایونت هایی که هر روز ، هر هفته و هر ماه توسط کاربران دبی گرد اینترنیشن برگزار می شود، فرصت خوبی را در اختیار لاکچری گردهای دبی قرار می دهد تا با شهروندان و گردشگران بین المللی در قالب نشست ها و تورهای گردشگری  خودمانی بعضا رایگان تعامل کرده و دوستان جدید و متخصصان مختلفی را دیدار کنند و به نوعی لاکچری گردی تخصصی را تجربه کنند.

برای اگاهی از خدمات اینترنیشنی ها در دبی کافی است به عضویت رایگان سایت درامده و از خدمات بهره مند شوید. دنیای EXPATS ها را میتوان در دبی نیز جستجو کرد و اوقات خوشی را برای خود رقم زد. این وضعیت در صدها شهر دیگر دنیا از  تهران تا نیویورک نیز در اختیار گردشگران قرار دارد. حتی اگر در نوروز ۹۷ عازم دوبی هستید، از ایونت های اینترنیشنی ها در این شهر استفاده کرده و در آن ها شرکت (ATTEND) کنید.

  • دبی گردی با تریپ ادوایزری ها

حدود یک میلیون و سیصد و چهل هزار توصیه توسط کاربران گردشگر تریپ ادوایزر برای سفری خاطره انگیز در این شهر در اختیار کاربران اینترنت است تا در انتخاب هتل ها، رستوران ها، کافه ها* مناطق دیدنی، جذابیت های گردشگری و همچنین فرصت های لاکچری گردی این شهر، از اطلاعات به روز و نوینی برخوردار باشند. بسیار اتفاق می افتد که شما برای انتخاب ۲ هتل مجلل این شهر مردد می شوید و نمیدانید کدام از بقیه بهتر است و پرسه زدن در سایت ها و وبلاگ ها و نظرات تور لیدر آژانس های گردشگری نیز شما را قانع نمی کند!

بهترین راه، مراجعه به صفحه هتل مربوطه در تریپ ادوایزر است تا روایت های صادقانه و جذاب و مستند و مستدل مسافران این هتل ها را خوانده و در جریان کم و کیف سطح و کیفیت خدماتی که هتل در اختیار مسافران پیشین قرار داده است شده و اطلاعات لازم را کسب کنند که در نهایت در تصمیم گیری نهایی انها تاثیر گذار خواهد بود.

(تصویری از مقصدهای گردشگری لاکچری که کاربران تریپ ادوایزر به دبی گردها معرفی می کنند)

تصور کنید شما دوست دارید در هتل مجللی اقامت کنید که ترانسفر رایگان و یا رستوران ایتالیایی داشته باشد و خدمات SPA با دوش های آبشاری را در اختیار مهمانان قرار دهد. کیفیت این خدمات را میتوان از نقطه نظر مهمانان قبلی هتل بدست آورد. بنابراین یکی از کارهایی که پیش از دبی گردی و انتخاب مقصدهای گردشگری این شهر می بایست در نظر داشته باشید، بررسی این خدمات از نقطه نظر کاربران تریپ ادوایزر  است.

(بیش از ۱.۳ میلیون توصیه توسط کاربران تریپ ادوایزر برای سفر به دبی ارائه شده است)

قریب به نیم میلیارد review توسط بیش از صد و شصت میلیون کاربر این سایت در اختیار گردشگران در سراسر جهان است تا از طریق بزرگ ترین راهنمای گردشگری مجازی (cyber tourism) جهان، با اشراف اطلاعاتی خوب به گردش در جهان بپردازند و اطلاعات کافی و مکفی برای گردشی آسان، کم هزینه و خاطره انگیز را بدست آورند. برای مشاهده نظرات و توصیه ها یتریپ ادوایزری ها در سفر به دبی به این نشانی مراجعه کنید.

در این سایت، بیش از ۴۰۰ هزار توصیه برای انتخاب هتل و بیش از ۳۳۰ هزار توصیه برای انتخاب رستوران های مجلل تا معمولی و حتی کمتر دیده شده دبی ارائه شده است که کلکسیونی از اطلاعات مستند و هیجان انگیز را در اختیار ژانویه گردها و نوروز گردهای دبی قرار می دهد.

یکی از بخش های جالب سایت برای لاکچری گردها و گردشگران خودمانی دبی را میتوان بخش THINGS TO DO دانست که به شما توصیه میکند که چه کارهایی را در سفر به دبی در فهرست اولویت های خود قرار بدهید. مثلا بهتر است کجاها اقامت کنید، چه غذاهایی را تست کنید. چه مزه هایی از فلان غذا یا نوشیدنی را در اختیار داشته و چه ورزش ها و مناطق خرید را بازدید کنید و هزاران اطلاعات جذاب دیگر!

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، در  فهرست اولویت های گردشگری در دبی ، کاربران تریپ ادوایزر ۴ عمل: اسکی در دبی ، سفر به گلوبال ویلیج یا THEME PARKS و دنیای عجایب IMG و بازدید از LEOGOLAND دبی را توصیه می  کنند.

  • همسفریابی دبی با لونلی پلنت

اگر قصد دبی گردی را به صورت انفرادی دارید، توصیه میکنیم از سایت اینترنتی بزرگ ترین ناشر کتاب های راهنمای گردشگری جهان یعنی LONELY PLANET  استفاده کنید.

سایتی که در انجمن های خود، کاربران گردشگر را از سراسر جهان جمع کرده و اطلاعات آن ها را در اختیار دیگر گردشگران قرار می دهد. مثلا شما میتوانید با مراجعه به سایت لونلی  پلنت دات کام، با کاربران گردشگر سایر کشورها آشنا شده و با ان ها تبادل اطلاعات و ارتباطات کنید. این تبادل اطلاعات سبب می شود تا پیش از سفر، دید خوبی درباره مقصد گردشگری مورد نظر داشته باشید. همچنین با مراجعه به FORUM ها در لونلی پلنت قادر خواهید بود تا درباره فرصت های توریستی شهر مقصد تبادل نظر کرده و اگر به شهری رفتید و نیاز به خرید یا فروش کالایی احساس کردید، آن را در بخش مربوطه در لونلی پلنت اطلاع رسانی کنید.

(همانطور که مشاهده میکنید در بخش همسفریابی لونلی پلنت، شاهد هستیم که کاربران علاقه خود را به سفر مشترک با وسایل مورد نظر  به مقصد مورد علاقه اعلام می کنند. برای گردش در دبی نیز، درخواست های همسفریابی بسیاری معرفی شده است)

یکی از خدمات جالب این سایت، امکان همسفریابی (Travel companion) است که به شما اجازه می دهد تا پیش از سفر به منطقه ای در جهان، با کسانی که در زمان مورد نظر شما قصد سفر  به آن دیار را داشته آشنا شده و سفری مشترک را تجربه کنید.

  • از بوکینگ تا اکسپدیا

پیش  از سفر به دبی ، می توانید فرصت های اقامتی مجلل و لوکس این شهر را از طریق درگاه های رزرواسیون بین المللی مانند booking.com و expedia.com بررسی کرده و با تخفیف  های قابل ملاحظه، نسبت به رزرو مکان اقامتی مورد نظر در بازه خاص، اقدام کنید. گاهی سفر به دبی با رزرو هتل و خرید بلیط  هواپیما، ارزان تر از سفر با تورهای مجاز و غیر مجاز  است! تنها کافی است که کارت اعتباری ارزی بین المللی مثل ویزا یا مستر کارت یا اکانت paypal برای پرداخت مجازی در اختیار شما باشد. اگر چنین امکاناتی برای رزرواسیون هتل های لوکس و غیر لوکس دبی را ندارید، توصیه میکتیم از شرکت های پرداخت مجازی داخل استفاده کرده  کارت های فیزیکی یا اکانت های مجازی پرداخت آنلاین را خریداری کنید.

(بیش از ۱۶۰۰ فرصت اقامتی مجلل و معمولی توسط booking در اختیار دبی گردها  قرار دارد)

در سایت بوکنیگ، شما میتوانید فرصت های اقامتی و گردشگری و اجاره خودرو در دبی را با قیمت های متنوعی رزرو کنید. همین قابلیت در سایت اکسپدیا که یکی از برترین سایت ها برای رزرو فرصت های گردشگری و اقامتی و تفریحی شهر است در خدمت دبی گردها بوده و به نظر می رسد که کاربران دبی گرد ایرانی میتوانند از این خدمات به خوبی استفاده کنند. برای دبی گردی با بوکنیگ به این نشانی و برای دوبی گردی با expedia به این لینک بروید.

(با اکسپدیا میتوان به رزرو هتل و تور و اجاره خودرو و کرزو گردی در دبی و تورهای اختصاصی دسترسی پیدا کرد)

  • از کایاک تا اسکای اسکنر

یکی از سایت  های مطرح اینترنت برای دبی گردها، سایت کایاک است که شما را با ظرفیت های گردشگری و اقامتی و خطوط هوایی به مقصد دبی از سراسر جهان آشنا می کند. کافی است به این نشانی رفته و اطلاعات لازم را برای دبی گردی هیجان انگیز کسب کنید.

(برای سفر به دبی میتوان از خدمات KAYAK.com استفاده کرد که ظرفیت های خوبی را در اختیار گردشگران لاکچری گرد قرار می دهد)

علاوه بر کایاک، اسکای اسکنر هم سایت مطرح دیگری است که توصیه میکنیم دبی گردها از ان استفاده کنند. در این سایت، مقایسه بین قیمت ایر لاین هایی که به دبی پرواز دارند انجام می شود و بر اساس بازه زمانی مورد نظر شما، قیمت ها sort (طبقه بندی) می شوند. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. برای استفاده از خدمات کایاک و اسکای اسکنر در سفر به دبی ، حتما به کارت اعتباری ارزی بین المللی نیاز خواهید داشت.

(سایت اسکای اسکنر که خدمات معرفی ایر لاین ها  را در اختیار دبی گردها قرار می دهد)

یکی از سایت های دیگری که توصیه میکنیم برای سفر هیجان انگیز خود به دبی در نظر بگیرید، فلایت رادار است که یکی از استارت های آپ جذاب در حوزه گردشگری مجازی محسوب می شود. این سایت که از سال ۲۰۰۶ میلادی کار خود را اغاز کرد، تلاش میکند تا حرکت کلیه خطوط هوایی جهان را به مقصدهای مختلف بر روی نقشه کره زمین به صورت انلاین (real time) در اختیار گردشگران قرار دهد.

(در تصویر بالا، میزان ترافیک فرودگاه بین المللی دبی را در روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنید که توسط سایت فلایت رادار ۲۴ ارائه شده است)

اگر شماره پرواز خاصی مد نظر شما است، آن را در بخش search این سایت وارد کرده تا موقعیت ان را به صورت مستقیم و زنده روی نقشه کره زمین مشاهده کنید! بله: NOTHING IS IMPOSSIBLE

  • دبی با کوچ سرفها!

حتما تا کنون در مطالب گردشگری لوکس تهران با دنیای کوچ سرفینگ آشنا شدید. استارت آپی که تلاش می کند تا از طریق ۱۵ میلیون میزبان مهمان نواز خود در ۲۰۰ هزار شهر جهان، خدمات اقامتی رایگان چند ساعته تا چند شب را در اختیار مسافران بین المللی قرار دهد! اگر شما قصد سفر به دبی را دارید و میخواهید با سبک زندگی شهروندان این شهر آشنا شده و با دوستانی جدید، دبی گردی را تجربه کنید، پیشنهاد میکنیم که از خدمات کوچ سرفینگ استفاده کنید. ثبت نام رایگان است و ایونت های زیادی هم در دبی برگزار می کند.

  • دبی گردی با کانال ها

همانطور که گفتیم، یکی از کارهایی که دبی گردها باید پیش از سفر و در حین سفر انجام دهند، آشنایی با کانال های رسمی (تیک آبی) و غیر رسمی اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری دبی است. مثل:

  • گشتی در برج العرب در این صفحه.
  • گشتی در برج خلیفه در این کانال.
  • گشتی در وایلد وادی در این نشانی.
  • گشتی در دبی مال در این کانال.
  • گشتی در کروزهای دبی در این نشانی.
  • گردش مجازی در دبی در این کانال.

با این توصیه های هیجان انگیز شما را به گشتی در مقصدهای لاکچری گردی دبی در این گزارش می بریم.

لاکچری گردی در بلند ترین برج دنیا

تا سال ۲۰۱۸ میلادی، برج خلیفه دوبی بلند ترین برج جهان است. برای عاشقان ارتفاع گردی ، برج خلیفه مقصدی فوق العاده برای گردشگری به  خصوص در شب است که میتوانید مناطق ساحلی  و شهری دبی را همچون نگین هایی درخشان در تاریکی شب از ارتفاع ۸۲۸ متری تماشا کنید. لذت خوردن و نوشیدن در این ارتفاع، همچون لذت غذا خوردن در رستوران گردان برج میلاد تهران در ارتفاع ۳۱۰ متری از سطح زمین، هیجان انگیز است. برج خلیفه سایت اینترنتی دارد که برای آشنایی با بخش های مختلف این مقصد گردشگری لوکس دوبی به این لینک بروید.

برای بازدید از بخش های مختلف آن همچون برج میلاد تهران، باید بلیط تهیه کرده و این بلیط را میتوانید اینترنتی خریداری کنید.

یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری لوکس دوبی در چند سال اخیر را حتما باید گردش در برج خلیفه و مشاهده معماری و دکوراسیون بی نظیر این سازه غول پیکر دبی دانست که از همه نقطه شهر دیده می شود و وقتی ابرها بر فراز ان قرار می گیرد، شکوه خیره کننده خود را به رخ می کشد.

بزرگ ترین جزیره ساخته انسان (دوبی) اکنون جشنواره ای از سازه های غول پیکر و دانشگاه معماری مدرن برای عاشقان هنر و طراحی و ساخت و ساز است. سازه ای که سال ۲۰۰۴ میلادی فونداسیون آن ریخته شده، در ۴ ژانویه ۲۰۱۰ میلادی افتتاح شد و توسط راشد آل مکتوم امیر دوبی، به افتخار خلیفه امارات، به این نام اسم گذاری شد.

برجی با ۱۶۰ طبقه که بلند ترین آسمان خراش جهان است و ۴۹ طبقه اداری و ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان برج دارد. هزار واحد آپارتمان در این برج در اختیار میلیونرهای دبی و جهان قرار گرفته تا اقامت در یکی از مجلل ترین و مرتفع ترین برج های جهان را تجربه کنند.

(نمایی از دوبی از پنجره رستوران لوکس اتمسفر در ارتفاع ۴۲۲ متری برج خلیفه دوبی)

جالب است که بدانید، جورجیو آرمانی، طراح مد ایتالیایی ها نیز هتلی ۱۶۰ اتاقه در یکی از طبقات این برج دارد که مقصد خوبی برای لاکچری گردهای این شهر محسوب می شود. این برج عناوینی دارد که از ان جمله میتوان به : بلند ترین سازه جهان، دارا بودن از بیشترین طبقات، دارا بودن از بیشترین مساحت طبقات بین ساختمان های جهان، در اختیار داشتن بزرگ بالکن برای تماشای بیرون برج (آسمان نما) و همچنین بلند ترین آسانسور باربری جهان اشاره داشت.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید مربوط به صدف های خوراکی سرخ شده و تزیین شده ای است که هر روز در رستوران لوکس اتمسفر در طبقه ۱۲۲  برج خلیفه دبی در اختیار شکم گردهای لاکچری قرار می گیرد)

این برج توسط شرکت آمریکایی SOM طراحی شد که الهامی از معماری اسلامی و طبیعت صحرا اعلام شده است. گل صحرایی هیمنوکالیس ایده طراحان این برج عظیم است که طراحی آن به این گل نسبت داده شده و گفته شده که استفاده از طاق در نمای برج، نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج  خلیفه از معماری اسلامی  است.

جالب است که بدانید هوای گرم دبی از طریق سیستم خنک کننده پیشرفته برج باعث می شود تا حجم زادی بخار آب و رطوبت از طریق سیستم کندانسور دستگاه های خنک کننده به مابع تبدیل شود و حجم آبی که تولید می شود به اندازه ۲۰ استخر است و در مصارف مختلف مصرف می شود. این برج ۲۶ هزار شیشه دارد و هر ۳ ماه یک بار کل آن تمییز می شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، پایه این برج عظیم در فونداسیونی مملو از میگردهایی به قطر ۱.۵ متر به عمق ۵۰ متری زمین فرو رفته و ۵۰۰ هزار تن وزن برج را تحمل می کند.

اگر به برج خلیفه بروید، با ۵۸ آسانسور برخورد میکنید که در جای جای برج، کار حمل و نقل را انجام می دهند. هم چنین ۸ پله برقی در برج قرار گرفته که به شما امکان می دهد تا بخش های مختلف برج را شاهد باشید و معماری و دکوراسیون باشکوه برج را تماشا کنید و از کافه و رستوران و مغازه هایش خرید کنید.

بلند ترین آسانسور جهان در این برج تعبیه شده است. آسانسورها، قابلیت برنامه ریزی هوشمند برای مواقع تخلیه اضطراری و آتش سوزی را دارا می باشد. آسانسورهای برج با سرعت ۱۰ متر در ثانیه حرکت میکنند. یعنی ۸۳ ثانیه (بیش از ۱ دقیقه) طول می کشد تا شما از پایه برج به بالای آن بروید!

یکی از مقصدهای گردشگری شبانه (LIGHTING DESTINATION) دبی را میتوان در اطراف برج خلیفه دوبی  شاهد بود. جایی که شما میتوانید رقص موزیکال فواره های ۲۰۰ میلیون دلاری را شاهد باشید که در شب هزاران گردشگر را به این منطقه شهر می کشاند و البته مترو شهر نیز کمک خوبی به گردشگران است. این فواره ها بیش از ۶۶۰۰ لامپ در ۵۰ رنگ مختلف دارند که فضای هیجان انگیزی را در برابر دیدگان گردشگران به تصویر می کشد.

یکی از دلایلی که توصیه میکنیم که به برج خلیفه بروید، استفاده از بلند ترین رستوران جهان به نام اتمسفر است که در ارتفاع ۴۲۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است.

(تصویری از دکوراسیون داخلی و نور پردازی شبانه رستوران مجلل اتمسفر در برج خلیفه دبی )

شکم گردی در رستوران اتمسفر

این رستوران در رکوردهای گینس ثبت شده است. رستورانی در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح زمین که برای لاکچری بازهای ارتفاع گرد، انتخابی فوق العاده برای تماشای چشم انداز دبی و لذت غذاهای ملل است. تجربه تکرار نشدنی از چشم اندازی که این رستوران در اختیار شما قرار می دهد فوق العاده است. این رستوران در فهرست لوکس ترین رستوران های خاورمیانه به شمار می رود.

(تصویری از دبی از چشم انداز رستوران اتمسفر برج خلیفه دوبی)

رستوران اتمسفر دبی در طبقه صد و بیست و دوم برج خلیفه قرار دارد و کیفیت غذاهای خوبی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رستوران به صفحه رسمی اینستاگرامش مراجعه کنید. روزانه مواد غذایی این رستوران مجلل و  مرتفع جهان از سراسر دنیا به دوبی می آید تا مهمانان، در جشنواره هیجان انگیز طعم و مزه ان شرکت کنند.

شما میتوانید به صورت معمولی یا VIP هر سه وعده غذایی را در این رستوران میل کنید.

(نمونه وعده های نهار و شام که در رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی سرو می شود)

(میز کنار پنجره در رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی )

(تصویری زیبا از اتاق های خصوصی صرف نهار در رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی )

(دسر هیجان انگیز از توت و تمشک در رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی )

منوی روزانه رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی را در این نشانی مشاهده کنید که برترین شف های جهان برای شکم گردهای لاکچری گرد دبی قرار می دهند.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، بخش عمومی و غیر خصوصی در رستوران اتمسفر است. محلی برای غذا خوردن با چشم اندازی استثنایی از دبی . موسیقی غربی آرامش بخش فضا بوده و فضای دلنشینی را روایت می کند. )

یکی از گزینه های محبوب نوشیدنی در این رستوران مجلل مرتفع، منوی چای است که کمتر از ۵۰۰ درهم آب میخورد و شما را با پکیجی از شیرین و کیک با چای مخصوص که معمولا دم نوش های زرشک یا برگه های چای هنری انگلیس است میزبانی می کنند.

البته نوشیدنی های دیگری نیز در این رستوران مجلل سرو می شود که از ان جمله میتوان به چای سبز با میوه، چای کارامل با خامه کم و چای سافاری که چای سفید و سبز است اشاره نمود. از نوشیدنی های ملل نیز میتوان به اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو و ریسترتو اشاره کرد.

اگر عاشق دسر هستید،  گزینه های هیجان انگیز در اختیار شما است که از ان جمله میتوان با آیس تی یا توت و خامه و فینگرفودها و دسر خانگی بریتانیایی اشاره کرد و در مجموع کمتر از ۳۵۰ درهم قیمت دارد.

البته میتوان دسر لیمو، واچرین، شکلات دودی و خامه مالت و پنیرهای فرانسوی نیز با قیمت های کمتر از ۲۰۰ درهم سفارش داد. منوی نهار این رستوران قیمت هایی بین ۲۵۰ درهم تا ۷۰۰ درهم دارد که انواع و اقسام خوراک سرد و گرم و میگو و خاویار را در اختیار مهمانان لاکچری قرار می دهد. غذاهای محبوب این رستوران برای وعده نهار را میتوان مرغ سیاه، گوشت با چربی و گوشت خشک گاو را نام برد که حدود ۳۰۰ درهم قیمت دارد.

برای رفتن به برج خلیفه میتوان از مترو استفاده کرد. دبی مال یا برج خلیفه نام این ایستگاه مترو است. از ایستگاه مترو نزدیک به این دو محل  حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی پیش روی شما خواهد بود. اگر خواستید با اتوبوس به این مقصد گردشگری لوکس بروید، کافی است در ایستگاه برج خلیفه یا دبی مال توقف کرده و با طی  ده دقیقه، به برج خلیفه برسید.

برج خلیفه در بلوار  شیخ محمد بن رشید آل مکتوم قرار دارد.

(نقشه اطراف برج خلیفه  دبی )

گردشگری لوکس در برج العرب

برج العرب شگفتی دبی و یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری در دبی و خاورمیانه به شمار می رود. برج العرب در واقع جزیره ای مصنوعی در دبی بوده که بعضا ان را تنها هتل ۶ ستاره یا حتی ۷ ستاره دنیا نیز لقب داده اند. سویت های دوبلکس که یادآور اتاق های KING ROYAL انتالیا ترکیه و باتومی گرجستان است با دکوراسیون کاملا طلا کاری شده، در کنار سکوی فرود هلکوپتر، یکی از مجلل ترین اقامت گاه های جهان برای گردشگران محسوب می شود.

این هتل همچون برج العرب از همه نقاط شهر دیده می شود و شبیه بادبان کشتی ساخته شده است. این ابر سازه جهان یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی خاورمیانه بوده که به نوعی نماد دبی محسوب می شود. این برج، توسط تام رایت، معمار آمریکایی طراحی شد و بین سال های ۱۹۹۴ میلادی و ۱۹۹۹ میلادی کار ساخت آن انجام شد. هزاران کارگر و مهندس در طراحی و ساخت این بنای غول پیگر (MEGA STRUCTURE) همچون برج دو قلو پتروناس مالزی فعال بودند.

نکته جالب که درباره این هتل باید بدانیم ان است که این مجموعه عظیم بر فراز خیلج همیشه فارس، قریب به سیصد و سی متر ارتفاع داشته و دویست اتاق دارد که همه سوییت ها دوبلکس است. در این برج، هجده آسانسور فعال است که مسافران و ساکنان را در بین طبقات جابجا می کند. پایه های این برج بر روی فونداسیون عظیمی که در اقیانوس کار  گذاشته شده است بنا شد و ساخت آن ۳ سال به طول انجامید. در عمق چهل متری دریا، بیش از دویست ستون بتنی کوبیده شد تا این بنا را نگهدارد.

بااین تفاسیر، اصطحکاک شن و ماسه در برابر ستون‌ها، به حفظ و ثبات پایه‌ها کمک بسیاری می‌کند.  در این برج، بیش از بیست و شهت هزار تجهیزات برقی تعبیه شده تا همیشه در طول روز و شب همچون قایقی بر فراز آب بدرخشد. سنگ مرمر به متراز چهل و سه هزار متر مربع در ساخت آن به کار رفته و توسط JUMEIRAH GROUP اداره می شود. این شرکت از جمله مجموعه های فعال در DUBAI HOLDING به شمار می رود.

(دکوراسیون سویت های مجلل برج العرب دبی )

کوچک ترین سویت های این هتل ۱۷۰ متر مربع و بزرگ ترین انها که به سویت های رویال معروف هستند حدود هشتصد متر مربع وسعت دارند. این اتاق ها با طلا و سنگ مرمر تزیین شده است و سینمای شخصی و تخت های گردان و کتابخانه ای مجهز دارند.

لاکچری گردی در زمین گلف

زمین گلف دبی یکی از دیدنی ترین مقصدهای لاکچری گردی  شهر  است. چرا که بالاترین سطح استانداردهای جهانی را در اختیار گلف باز ها قرار می دهد. نخستین زمین چمن گلف خاورمیانه با هجده سوراخ در این شهر ینا شد.

شکم گردی لوکس در دبی

یکی از ویژگی های تور لاکچری در دبی را میتوان بستنی خاص و معروف این شهر دانست که برای حرفه ای های لاکچری گرد شهرت دارد. از جمله گران ترین بستنی های جهان می توان به بستنی ایتالیایی اشاره کرد که در خیابان الجمیرا (شانزلیره دوبی) در بستنی فروشی به نام پرلور (PARLOUR) اراسه می شود و شما را به ضیافت بستنی خاص در ظروفی از کاسه های ورساچه می برد.

(تصویری از گران ترین بستنی دنیا که در دبی سرو می شود)

ترکیبی از ترافل ایتالیایی، زعفران ایرانی و وانیل ماداگاسکار است که بر روی آن، ورقه های طلای ۲۴ عیار نیز قرار دارد و حدود سه هزار درهم( حدود سه میلیون تومان) قیمت گذاری می شود!

اگر قصد شکم گردی لاکچری در این شهر را دارید توصیه میکنیم که به کافی شاپ بلومزبری رفته و کیک فنجانی به نام ققنوس طلایی سفارش دهید که از آرد ارگانیک و کره بریتانیایی و شکلات ایتالیایی با ورق طلا سرو می شود و یک هزار دلار قیمت دارد!

SPA گردی هیجان انگیز

لاکچری گردی در دبی به رستوران گردی و ارتفاع گردی و شکم گردی و خرید برندهای چند هزار دلاری ختم نمی شود! مراکز ماساژ و اسپا در این شهر رویایی وجود دارد که برای لایه برداری از پوست شما از ورقه های طلا استفاده می کنند و با شیر بدن را ماساژ داده تا منافذ پوست باز شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید که شما را با این خدمات رویایی ۲۴-Carat Gold Skin Perfection Facial و کمتر شنیده شده آشنا می کند. ۹۰ دقیقه ماساژ پوست شما با طلا ۲۴ عیار حدود ۱۱۰۰ درهم هزینه در بر خواهد داشت.

حتما بخوانید : آنچه درباره ماساژ و SPA باید بدانیم

(ماساژ پوست با ورق طلا)

کروز گردی در دوبی

یکی از قصدهای کروز گردی آسیا حتما دبی و ابوظبی است. جایی که میتوانید سفرهای دریایی لوکس و خاطره انگیزی را تجربه کنید. سوار شدن بر کروز های مجلل چند طبقه که به نوعی شهری بزرگ روی آب هستند، یکی از به یاد ماندنی ترین فرصت های لاکچری گردی را در اختیار توریست ها قرار می دهد که این امکان در دوبی نیز در اختیار آنان قرار داد.

کشتی های بزرگ در اندازه های مختلف که امکان گردشگری را به مدت چند ساعت تا چند روز در اختیار لوکس گردها قرار میدهد. اجاره کشتی های شخصی در دبی برای سفرهای مختلف نیز امروزه در اختیار گردشگران است و شما میتوانید یک کشتی شخصی اجاره ای را با کلی وسایل و خدمه و کاپیتان در خدمت داشته باشید و سفری دریایی را در این شهر مصنوعی روی آب تجربه کنید.

حتی در نقاطی خاص تنی به آب زده و حمام آفتاب بگیرید و انچه در فیلم ها مشاهده میکردید را در عمل حس کنید!

تماشای اسب دوانی

اگر چه این تفریح خیلی گرانی نیست، اما ثروتمندان معمولا به مانژ های اسب سواری دبی می آیند تا رقص گران ترین اسب های جهان را شاهد باشند. مسابقه اسب دوانی دبی با جایزه ۱ میلیون دلاری، از جمله جاذبه های لاکچری گردی شهر است که علاقمندان بسیاری را به این شهر می کشاند. برخی از تماشاگران، لباس های دست دوز برترین طراحان مد دنیا مثل کارل لاگرفلد و جورجیو آرمانی و دولچه و استفانو گابانا را بر تن دارند.

اگر میخواهید با جدید ترین طرح های مد مردان و زنان جهان أشنا شوید، تماشای تماشاگران این رقابت ها را از دست ندهید. فینگرفودها و نوشیدنی های گران قیمت این مکان نیز از جمله جاذبه های لاکچری گردی دبی به شمار می رود.

نهار و شام اختصاصی!

(باند هلکوپتر برج العرب)

بله! شام اختصاصی. اختصاصی ترین شام زندگی خود را می توان بر روی باند فرود هلکوپتر هتل برج العرب تجربه کرد. جایی که شام اختصاصی در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح زمین را در اختیار شما قرار می دهد و چشم انداز ۳۶۰ درجه آن، بسیار خاطره انگیز است.

(تصویری باور نکردنی از یک میز شام بین آسمان و زمین که دررستوران هوایی در زاگرب سرو می شود)

لاکچری گردی با هلکوپتر

نیم ساعت هلگوپتر گردی بر فراز دوبی آنهم با ۱۰۰۰ درهم، پول زیادی برای لاکچری گردهای دبی محسوب نمی شود. تماشای این جزیره مصنوعی بر فراز خلیج همیشه فارس،  از فراز آسمان، قطعا خاطره انگیز است. اگر دوست دارید در کنار یک خلبان مجرب به گردشگری هوایی بر  فراز آسمانخراش های شهر بپردازید، هلکوپتر اجاره کنید که این لینک اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

بالن سواری رمانتیک

اگر قصد بالن سواری دارید، توصیه میکنیم که از فرصت بالن سواری بر  فراز بیابان های این شهر فانتزی استفاده کنید. تجربه دو نفره رمانتیک بر فراز دبی که  حس و حال عجیبی دارد و شما را به ضیافت شن های طلایی دوبی می برد. حسی که شاید هیجان انگیز تر از اقامت در مجلل ترین هتل ها و رستوران های جهان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی برود.

مشاور لاکچری گردها

اینکه شما فقط پول دارید برای لاکچری گردی در دبی کفایت نمی کند. جایی که جشنواره ای از برترین برندهای جهان است، نیاز به یک مشاور تخصصی دارد تا شما را در جریان چند و چون برندها و طرح ها و رنگ ها و نقش ها در میان ۶۰ مرکز خرید این شهر قرار دهد. در دوبی میتوانید مشاور حرفه ای مدو لباس استخدام کنید که بر اساس استایل و علایق شما، شما را مستقیم به مقصدهای فشن شهر برای انتخاب برندهای ارزنده استایل شما می برد.

برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. این شرکت نیز استایلیست های خوبی به شما در دبی معرفی می کند.

لاکچری گردهای عزیز

اگر برای سفر خاطره انگیز به دبی بر اساس مطالبی که ارائه شد با پرسشی روبرو شدید، سوالات خود را از طریق بخش کامنت ارسال کرده تا مورد بررسی کارشناسان لوکس تهران قرار بگیرد.

اخرین خبرها از دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با مجله تخصصی لوکس و سبک زندگی لوکس تهران تجربه کرده و ما را در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات خود قرار دهید.

7 دیدگاه

7 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا