سفرهای لوکس

گشتی در هتل های لوکس آنتالیا : از تایتانیک تا کرملین پالاس

معرفی بهترین هتلهای آنتالیا ترکیه

یکی از مقصدهای جذاب گردشگری خارج از کشور ایرانیان به خصوص در نیمه نخست سال را باید سواحل آنتالیا در شرق کشور ترکیه دانست که در دو دهه اخیر، شاهد حضور میلیون ها تن از گردشگران ترکیه گرد ایرانی در هتل های لاکچری این شهر زیبا بودیم. اشتیاق ایرانیان به سفر به آنتالیا به دلیل برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و همچنین اقامت به نسبت ارزان در هتل های مجلل این شهر ساحلی همچنان روند صعودی داشته و عدم نیاز به اخذ روادید برای سفر به این مقصد گردشگری دریایی ترکیه سبب شده تا برخی از گردشگران، حتی در قالب تورهای گردشگری زمینی نیز عازم این شهر شوند.

دیدنی های آنتالیا فقط هتل های UALL و سالن های SPA‌ و دوش های آبشاری و استخر و جت اسکی و . . . نیست! آنتالیا، یکی از شهرهای تاریخی و ساحلی ترکیه است که طبعیتی جذاب برای طبیعت گردها و بناهایی قدیمی برای تاریخ گردها دارد. تلفیقی از جنگل و کوه های پوشیده از درختان تنومند، یادآور جذابیت های گردشگری بارسلون است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته که در کنار هزاران اقامت های لوکس تا معمولی و فرصت های شکم گردی، این شهر را همچون دوبی، یکی از انتخاب های رویایی گردشگران ایرانی به کشورهای همسایه کرده است.

نمای هتل تایتانیک مجلل آنتالیا

(تصویری از نمای هتل تایتانیک مجلل آنتالیا از رستوران فرنگی آن)

با توجه به اینکه برخی از هموطنان علاقمند هستند تا لاکچری گردی در آنتالیا را تجربه کنند، گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی سبک زندگی و مد لوکس تهران شما را با چندین هتل مجلل آنتالیا آشنا می کند تا اگر در آینده نزدیک قصد سفر به این شهر را دارید، از خدمات و امکانات این هتل ها آشنا شوید.

معرفی هتلهای آنتالیا ترکیه

(قریب به ۲۰۰۰ هتل ۲ تا ۵ ستاره مجلل در آنتالیا در اختیار گردشگران از سراسر جهان است)

با انتالیا گردی ما همراه باشید و پیش از ادامه بحث گشتی ویدیویی در هتل های لوکس این دیار را در کلیپ زیر تماشا کنید.

توصیه های ویژه به آنتالیا گردها

اگر برای نخستین بار است که با سایت لوکس تهران به واسطه این گزارش آشنا می شوید، ضمن خوش امد گویی به شما به اطلاع می رسانیم که در سرویس گردشگری لوکس تهران، معرفی مقصدهای گردشگری لاکچری و همچنین اقامت گاه های مجلل در ایران و سایر نقاط جهان ارائه می شود تا عاشقان لاکچری گردی و کروز گردی هیجان انگیز و البته ارزان، با امکاناتی که در کشورهای مختلف دنیا در اختیارشان قرار دارد، آشنا شوند.

گردشگری لاکچری در آنتالیا

ما همواره در لوکس تهران به این موضوع اشاره میکنیم و بر آن تاکید داریم که چه طراحان پارچه و لباس و فشن و چه عاشقان گردشگری و تفریح لاکچری و حتی معمولی، از خدمات فضای مجازی بیش از گذشته استفاده کرده و شیوه استفاده حرفه ای از دنیای دیجیتال را در عرصه توریسم و مدگردی یاد بگیرند.

در واقع امروز با دو مفهوم به نام گردشگری مجازی (cyber tourism) و دیجیتال فشن (digital fashion) روبرو هستیم که دنیای توریسم بلاگر ها و فشن بلاگرها، در واقع محصولی از این پدیده های اجتماعی هستند که حضوری فعال در شبکه های اجتماعی عکس محور و ویدیو محور این روزها از جمله اینستاگرام در کنار هشتگ ها دارند.

تصویری از Hotel Granada Luxury Resort & Spa Antalya

(تصویری از Hotel Granada Luxury Resort & Spa Antalya)

پس در سفر به آنتالیا، چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی، چه در قالب تور و چه خارج از تور، بهتر است این شهر زیبا  و کوچک و سرسبز و ساحلی ترکیه را ظرفیت های فضای مجازی بهتر بشناسیم تا پیش از سفر، بتوانیم اشراف اطلاعاتی خوبی به امکانات شهر پیدا کنیم.

گشتی در شهر آنتالیا را به مدت ۲ دقیقه در ویدیو زیر تماشا کنید.

اگر به آنتالیا رفتید . . .

خیلی از گردشگرانی که به انتالیا می روند یا برنامه سفر به این دیار را در سر دارند، سری به فضای مجازی می زنند تا ببینید برای گردشگری چند روزه یا یک هفته ای یا دو هفته ای چه کار باید بکنند. البته میلیون ها صفحه در اینترنت ایندکس شده است تا اطلاعات خوبی را در اختیار آنتالیا گردها قرار دهند. برخی از گردشگران هم میخواهند خودشان به انتالیا رفته و آنتالیا گردی را تجربه کنند. این افراد بایستی از انتخاب هتل تا رزرو بلیط هواپیما و انتخاب تور برای گردشگری داخلی را خودشان انجام دهند و البته هزینه بیشتری نسبت به تور دارد.

معماری داخلی هتل ۵ ستاره مجلل CALISTA انتالیا

(تصویری از معماری داخلی هتل ۵ ستاره مجلل CALISTA انتالیا)

البته آنتالیا، فقط مقصد گردشگری دریایی نیست و برخی از کنفرانس ها و کارگاه های بین الملی در سالنهای همایش هتل های مجلل این شهر برگزار می شود که برای اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

۸ توصیه هیجان انگیز زیر میتواند شما را در سفر به آنتالیا و استفاده از رستوران ها و هتل های مجلل آن یاری کند.

بنابراین در سفر به آنتالیا اگر دوست دارید لاکچری گردی کنید، پیشنهادات ۸ گانه زیر را در نظر داشته باشید:‌

  • EXPEDIA: یکی از معروف ترین سایت های دسترسی به خدمات گردشگری در نقاط مختلف دنیا، درگاه اکسپدیا است که رزرواسیون آنلاین ۳۲۰ هزار هتل در سراسر جهان را در دستور کار دارد. در سفر به هر شهری در جهان و حتی آنتالیا، میتوانید به هتل ها، ایرلاین ها و موسسات گردشگری کرزوها و فرصت های گردشگری معرفی شده توسط اکسپدیا دسترسی داشته باشید و خدمات آن را در شهر مقصد، خریداری کنید. مثلا هتل های آنتالیا که از ۱۸ دلار تا ۵۰۰ دلار به ازای هر شب خدماتی را در اختیار گردشگران قرار می دهند را اینجا مشاهده کنید.

آنتالیا گردهای لاکچری

(ده ها هتل ۳ تا ۵ ستاره در سایت اکسپیدا با تخفیف های خوب در اختیار آنتالیا گردهای لاکچری است)

صدها هتلی که توسط اکسپدیا در اختیار گردشگران این شهر قرار گرفته است را در این نشانی دنبال کنید.

(در سایت اکسپدیا، بیش از ۱۹۰۰ هتل در انتالیا در اختیار شما قرار دارد که به طرز جذابی طبقه بندی شده اند. یعنی هتل ها بر اساس : نزدیکی به فرودگاه آنتالیا، مناطق شهری و همچنین نزدیکی به مقصدهای گردشگری شهر مثل: موزه باستان شناسی شهر، برج ساعت، پارک دلفین، آکورایوم آنتالیا و امثالهم دسته بندی شده تا شما بر اساس علایق و برنامه آنتالیا گردی خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید)

پس اگر انفرادی یا گروهی سفر میکنید و قصد استفاده از تورها را ندارید، این سایت را در نظر داشته باشید که خدمات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

  • TRIPADVISOR: اگر قصد شکم گردی، لاکچری گردی، گردشگری خودمانی در آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه را دارید، ، معروف ترین شبکه اجتماعی تخصصی گردشگران (تریپ ادوایزر) فرصت خوبی برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و اقامتی در سراسر دنیا محسوب می شود. در این سایت، بیش از ۵۵۰ میلیون توصیه توسط بیش از صد و هفتاد میلیون گردشگر درباره هزاران منطقه گردشگری و اقامتی و تفریحی در ۶ قاره جهان ارائه شده است که در این شهر رویایی نیز شما را با فرصت های جذابی آشنا می کند که شاید شهروندان این شهر نیز کامل درباره آن ندانند!

(بیش از صد هزار توصیه برای سفر هیجان انگیز به آنتالیا در سایت تریپ ادوایزر در اختیار گردشگران قرار دارد)

بنابراین پیش از سفر به انتالیا، حتما نظرات کاربران سفر کرده را جویا شوید تا انتخاب های عالی و نسبتا ارزان را تجربه کنید. بیش از ۱۳۵ هزار توصیه توسط کاربران آنتالیا گرد تریپ ادوایزر درباره مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری  و هتل ها و رستوران های لوکس و معمولی آن منتشر شده است.

در این قسمت میتوانید به فهرستی از هتل های لوکس آنتالیا دسترسی پیدا کنید که نظرات مسافران قبلی آنها نیز در کنار عنوان هر هتل درج شده است تا بتوانید از منظر دیگر گردشگران، به بررسی ظرفیت های اقامتی هتل بپردازید.

(هتل های لاکچری انتالیا بر اساس قیمت هر شب اقامت و همچنین خدماتی که در اختیار گردشگران خود قرار می دهند، در سایت تریپ ادوایزر طبقه بندی شده اند. مثلا برای هتل لوکس LIMAK LARA بیش از ۲۶۰۰ توصیه در اختیار آنتالیا گردها قرار دارد)

  • BOOKING: اگر قصد دارید به صورت انفرادی به آنتالیا سفر کنید، استفاده از خدمات رزرواسیون هتل و تور و بلیط هوایپما که توسط بوکنیگ ارائه می شود را در نظر داشته باشید. اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی  در اختیار شما است توصیه میکنیم از خدمات این سایت استفاده کنید که مثل SKYSCANNER یا COM خوبی محسوب می شود.

(سایت بوکنیگ امکان رزرو انلاین با تخفیف اقامت گاه های لاکچری آنتالیا را در فصول مختلف در اختیار آنتالیا گردها قرار می دهد)

این درگاه رزرواسیون آنلاین برای دوبی نیز مثل HOTEL.com، گاها تخفیف های باور نکردنی را بر روی هتل های ۴ و ۵ ستاره مجلل و لوکس ارائه می کند که امکان اقامت جذاب را با قیمت اقامت در هتل های ۲-۳ ستاره در اختیارتان قرار می دهد. ۳۰ مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا  را در این بخش مشاهده کنید.

  • INTERNATIONS: در سفر به ۳۹۰ شهر دنیا از جمله آنتالیا، شما میتوانید از رویدادهای گردشگری، فرهنگی، هنری و موسیقیایی استفاده کنید. این سایت ده ها میلیون کاربر دارد و هر هفته و هر ماه، در شهرهای مختلف دنیا، ایونت های رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا با هم آشنا شده و تبادل اطلاعات و ارتباطات کنند. جالب است که بدانید اینترنیشن هر هفته و هر ماه، توسط ده ها هزار کاربرش در تهران، برنامه های مختلف دارد. در استانبول و آنتالیا و آنکارا، از خدمات اینترنیشنی ها استفاده کنید.
  • COUCHSURFING: اگر قصد اقامت چند ساعته یا چند شبه در آنتالیا یا هر شهر دیگر دنیا دارید، کوچ سرفینگ ها میتوانند فرصت اقامت رایگانی را در اختیار شما قرار دهند. بیش از ۱۵ میلیون میزبان مهمان نواز در هزاران شهر دنیا فرصت اقامت رایگان را در اختیار گردشگران خودمانی قرار می دهند. البته عضویت در این سایت رایگان بوده و تایید درخواست شما منوسط به پذیرش میزبان (host) است. اما به هر حال، کوچ سرفینگ برای کسانی که دنبال آشنایی با شهروندان گردشگر در کشورهای مختلف هستند، انتخاب هیجان انگیز جالبی حتی در دوبی است. میزبان های مهمان نواز این شهر را در این لینک مشاهده کنید.

(گردشگری گروهی در دوبی با کوچ سرف ها هیجان انگیز است!)

  • AIRBNB: اگر شما دوست ندارید مثل اکثر گردشگران لاکچری و غیر لاکچری، در هتل و هاستل های لوکس یا معمولی شهر ساحلی آنتالیا اقامت کنید، میی توانید از فرصت اقامت در خانه های اجاره ای لوکس با رنج قیمتی مختلف با ایر بی ان ابی استفاده نمایید. بزرگ ترین سایت بررسی و معرفی خانه های اجاره ای جهان که استارت آپ موفق سانفرانسیسکو آمریکا بود، این فرصت جالب توجه را در اختیار گردشگران آنتالیا و حتی لاکچری گردها قرار داده است.

(امکان اقامت در خانه های لاکچری در مناطق شهری و ساحلی آنتالیا توسط AIRBNB در اختیار گردشگران است)

(اقامت در خانه های شهروندان آنتالیا با AIRBNB به اندازه اقامت درهتل های لوکس UALL این شهر هیجان انگیز است)

 

  • HOSTELWORLD: اگر در آنتالیا گردی، میخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، توصیه میکنیم از خدمات هاستل ورلد استفاده کنید. چون در سفر به آنتالیا بخش زیادی از وقت شما در محل اقامت سپری می شود، پس جای تعجب نیست که برخی از گردشگران، درصد قابل ملاحظه ای از بودجه ای که برای آنتالیا گردی در نظر می گیرند را صرف اقامت در هتل های مجلل میکنند!

اگر قصد ارزان سفر کردن به آنتالیا را دارید، هاستل ورلد گزینه خوبی است.

هاستل ورلد امکان رزرو محل اقامت ارزان در فضایی جذاب و خودمانی برای گردشگران انفرادی و گروهی فراهم می کند. میتوانید در هاستل ها اقامت کنید که خدمات هتل را ندارند، اما قیمت کم و فضای دوستانه و جذابی را در اختیار گردشگران خودمانی قرار می دهند. هاستل ورلد، شما را با صدها فرصت اقامتی ارزان در آنتالیا آشنا می کند.  ۱۹ هاستل آنتالیا را اینجا مشاهده کنید که رنج های قیمتی و خدمات متفاوتی را به آنتالیا گردها معرفی می کنند.

  • HASHTAGS: همانطور که در ابتدای گفتار هم عرض شد،  برای آنتالیا گردی، بهتر است با جاذبه های دیدنی و تفریحی آن و همچنین مکان های  اقامت لاکچری و معمولی از طریق دنیای هشتگ های آنتالیا آشنا شوید. برای این کار، هشتگ هایی چون: ANTALYA, ANTALYAM, TURKEY در نظر داشته باشید.

(تصویر بالا، نورپردازی رنگارنگ شبانه در یکی از مقصدهای گردشگری آنتالیا را نشان می دهد که توسط یکی از کاربران ژانویه گرد آنتالیا منتشر کرده و روی هشتگ آنتالیا تگ گرد)

تصویری از MIRACLE RESORT HOTEL

(تصویری از MIRACLE RESORT HOTEL که روی هشتگ آنتالیا توسط یکی از کاربران ژانویه گردی آنتالیا تگ شده است)

(تصویری که نمای یکی از کافه های معروف آنتالیا را نشان می دهد)

(ساحل تمییز آنتالیا را میتوان در عکسی که این کاربر از ساحل آنتالیا در آخرین روزهای دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرده مشاهده نمود)

(تصویری که دو آنتالیا گرد خارجی در بازدید از باغ پرندگان این شهر منتشر کرده و روی هشتگ آنتالیا تگ کردند)

(تصویری که یکی از گردشگران آنتالیا در لابی هتل با درختان کاج در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد)

همانطور که در بالا مشاهده میکنید، میشود ظرف ۱ ساعت با بخش های مختلف این شهر ساحلی زیبا آشنا شد و از امکانات آن برای انجام یک سفر لاکچری هیجان انگیز مطلع شد.

معرفی بهترین هتلهای آنتالیا ترکیه

هتل باروت آکرا آنتالیا نخستین اقامت های مجللی است که در این گزارش لوکس تهران به آن اشاره میکنیم

. BARUT AKRA HOTEL آنتالیا یکی از برترین هتل  های مجلل این شهر از نگاه کاربران بوکنینگ و تریپ ادوایزر است و میانگین اقامت در اتاق های آن به ازای هر شب بین ۵۰ تا ۲۰۰ دلار متغیر است. امکانات مناسبی از جمله استخر باز و سرپوشیده داشته و با انواع رستوران های سنتی و ملل و مدیترانه ای، پاسخ گوی سلایق مسافرانش هست. نکته جالب این است که کلیه اتاق های این هتل دارای تراس بوده و از طریق آن میتوان چشم اندازی از رشته کوه های توروس را شاهد بود.

اگر عاشق دکوراسیون های مدرن و خلاق هستید، اتاق های این هتل پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. البته اینترنت وای فای پر سرعت و ال سی دی و خدمات ۲۴ ساعته اتاق از جمله امکانات هر اتاق می باشد. حمام ترکی، مرکز SPA و سالن بدنسازی از دیگر خدماتی است که هتل در اختیار مهمانان قرار می دهد.

توجه داشته باشید که هتل آکرا مجلل آنتالیا، در فاصله ۲ کیلومتری مرکز خرید لورا و همچنین پارک کارالیگلو واقع شده است و اگر هم قصد بازدید از موزه آنتالیا رو دارید، می بایست با تاکسی به این مکان بروید که در فاصله ۵ کیلومتری جنوب این هتل است. اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و ورود حیوانات خانگی ممنوع اعلام شده است.

آدرس:  ANTALYA, YOLU LARA MIRATPAS

هتل آی سی رسیدنس آنتالیا یکی از گران ترین هتل های ترکیه و آسیا به شمار می رود. هتلی بسیار مجلل که گزینه شماره ۱ لاکچری گردهای تریپ ادوایزر نیز عنوان شده است. متوسط هزینه اقامت در هتل بین ۱۵۰ تا ۶۰۰ دلار است. باغ سبز و ساحل اختصاصی این هتل سبب شده تا IC HOTEL RESIDENCE یکی از بهترین انتخاب های برای عاشقان حمام آفتاب و ورزش های آبی و ساحل گردی های شبانه باشد. مکانی خوب برای گذران یک هفته عالی در سواحل آنتالیا.

یکی از جالب ترین خدمات هتل را میتوان در کنار تفریحات ساحلی و مرکز SPA، حمام گل دانست که برای شادابی پوست اهمیت دارد. گفتنی است، فاصله این هتل مجلل تا مرکز خرید آنتالیا  PREMIMUM MALL و باغ پروانه این شهر حدود ۲ و ۴ کیلومتر است. اگر قصد رفتن به پارگ ساحلی لارا و همچنین زمین گلف بزرگ آنتالیا دارید، این هتل در فاصله ۸ کیلومتری واقع شده است و باید با تاکسی برود. گشتی در این اقامتگاه لوکس انتالیا را در کلیپ زیر تماشا کنید.

اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در هتل رایگان است و امکانی برای ورود حیوانات خانگی ندارید. اقامت در این هتل حس اقامت در میان جنگل را به شما می دهد که نوع معماری آن شبیه هتل های رویایی مالدیو به نظر می رسد.

آدرس: ANTALYA, OZLU KOYO KOCAAM KUNDU 07110 LARA

هتل رگنوم آنتالیا از هتل آی سی رزیدنس گران تر است. متوسط هزینه های اقامت در این هتل بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ دلار است. هتل ۵ ستاره و مجلل CARYA REGNUM ANTALYA HOTEL یکی از SPA RESORT های فوق العاده ترکیه به شمار می رود که گزینه ای فوق العاده عالی برای لاکچری گردهای خاص پسند در این شهر ساحلی خواهدبود. استخر فضای باز در کنار خدمات ماساژ و حمام بخار و ساحل اختصاصی از جمله امکانانی است که رگنوم کاریا در اختیار مسافران قرار داده و با استقبال گسترده کاربران تریپ ادوایزر هم مواجه شده است.

از نکات جالب هتل میتوان در اختیار قرار دادن تراس های لوکس و زیبا با چشم انداز مدیترانه ای اشاره کرد که سبب فراهم کردن اقامتی رویایی برای مهمانان لاکچری گرد هتل می شود. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان از جمله خدمات هتل است.

فاصله این هتل تا گلف کلاب  و پارک LEGEND GRANDS حدود ۱ کیلومتر است و از این هتل میتوان پیاده به این دو مقصد گردشگری شهر تردد کرد. فاصله این هتل تا ساحل لارا و گلوریا کلاب حدود ۱۵ کیلومتر بوده و به نسبت دور است.

اقامت افراد زیر ۲ سال در هتل رایگان است و حیوانات خانگی حق ورود ندارند.

آدرس: ANTALYA 07500, KADRIYE BOLGESI, UCKUMTEPESI MEVKII

هتل مجلل دیگر آنتالیا می توان به هتل شروود ریزورت اشاره کرد که متوسط هزینه های اقامت آن بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر است. البته این قیمت ها در هر فصل متفاوت بوده و میتوان قیمت های خیلی خوبی را از BOOKING. EXPEDIA. HOTEL دریافت کرد. اگر دوستدار منطقه ساحلی لارا هستید، SHERWOOD RESIDENCE HOTEL همانجا واقع شده و مکانی رمانتیک برای زوج های جوان برای گذران ماه عسل خواهد بود. هتل شروود، فوق العاده تمییز و خدمات عالی دارد و در مساحتی به وسعت سی هزار متر مربع احداث شده است.

قریب به ۵۰۰ اتاقی که هتل شروود در اختیار مهمانان لاکچری گرد خود قرار داده است، ابهت هتل را نشان می دهد. نکته جالب ان است که همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، همه اتاق ها با آب راهه هایی  به هم متصل شده اند که حس اقامت روی آب را به ونیز گردها اعطا می کند! این هتل دارای ۵ رستوران سنتی و ترکیه ای و فرنگی هست که پاسخگوی سلایق گوناگون بوده و جشنواره ای از طعم و مزه را به ارمغان می اورد. سالن های ورزشی و پارک آبی و تئاتر و کلوب شبانه و خدمات ویژه کودکان از جمله قابلیت های هتل به شمار می رود.

در این هتل منظره های زیبایی را میتوان تماشا کرد. یک سمت هتل رو به ساحل اختصاصی دریای مدیترانه بوده و سمت دیگر رو به شهر است. شب ها آنتالیا زیر نور را میتوان بر فراز هتل شرود شاهد بود. لابی عظیم هتل با سقفی مرتفع و لوستر مجللی که از آن آویزان شده است، شما را به جشنواره نور و رنگ و معماری فوق العاده هتل دعوت می کند. مبلمان های لوکس و آسانسور شیشه ای در این هتل ۹ طبقه جلب توجه می کند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

انواع اتاق های این هتل به شرح زیر هستند:

  • اتاق دو تخته یا دو نفره | Double or Twin Room
  • اتاق دو قلو با منظره ی ساحل | Double or Twin Room with Partial Sea View
  • اتاق سه نفره | Triple Room
  • اتاق سه نفره با دید دریا | Triple Room with Sea View
  • اتاق خانواده با منظره دریا | Junior Family Room with Sea View
  • اتاق خانواده | Large Family Room
  • اتاق ماه عسل | Honeymoon Suite

به طور کلی در ساحل اختصاصی و زیبا هتل شرود میتوان از ورزش هایی از جمله: قایق سواری، بالن های پرنده، حمام آفتاب، فلای برد و جت اسکی استفاده کرد که برای لاکچری گردهای عاشق ورزش های آبی هیجان انگیز، اوقات فرح بخشی را به ارمغان می آورد.

پارک أبی با سرسره U شکل هتل شروود آنتالیا

(پارک أبی با سرسره U  شکل هتل شروود آنتالیا)

نکته جالب این است که هتل شرود، استخرهای بسیاری دارد و حداکثر عمق آن یک و نیم متر است. این استخرها با آب راه های به هم متصل هستند و برخی نیز هم سطح هتل هستند و برای ورود به آن کار سختی در پیش روی کسانی که مشکلات عضلانی دارند نیست. طراحی زیبای پلکان های استخر که تلفیقی از چوب و شیشه است در کنار نور پردازی زیبا، فضای جالبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

(سالن SPA هتل شروود)

اگر در روزهای گرم سال به این هتل می روید نگران نباشید. در کنار استخرها یخچال هایی تعبیه شده تا شما بتواند هر لحظه به آب معدنی خنک دسترسی داشته باشید. حوله رایگان و تمییز به هر تعدادی که نیاز داشته باشید در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

در این هتل مجلل آنتالیا که در واقع مجموعه ای از خدمات تفریحی و گردشگری و اقامتی به شمار می رود، میتوان تنیس بازی کرد. پینگ پنگ بازی کرد و حتی در بخشی از هتل، اگر حس تیراندازی با کمان داشتید، در مسابقات آن شرکت کنید. اگر مهارت خوبی در شنا دارید، از استخر مخصوص واتر پلو این هتل استفاده کنید. بولینگ و بدنسازی نیز بخشی دائمی از ورزش هایی است که مهمانان هتل انجام می دهند. بیلیارد و والیبال ساحلی نیز از صبح تا غروب توسط مهمانان هتل در حال انجام است. البته بازی بیلیارد در این هتل رایگان نیست.

 سالن ماساژ هتل شروود SPA

(سالن SPA)

قابل ذکر است که استفاده از حمام ترکی هتل رایگان نیست و برای استفاده از اتاق نمک و حمام آب گرم و ماساژ ترکی باید هزینه ای پرداخت شود.

پارک آبی هتل برای کسانی که دوست دارند در محیطی همچون وایلد وادی دوبی به انجام ورزش های آبی بپردازند، خدمات خوبی را ارائه میکند که البته رایگان و در زمره خدمات UALL به شمار می رود. سرسره U شکل هتل از جمله ابزار پر استفاده مهمانان این پارک به شمار می رود.

کسانی که به آنتالیا سفر می کنند، شکم گردی هیجان انگیز را همواره در دستور کار خود قرار می دهند و در واقع این شهر، مقصدی رویایی با شکم گردها در ترکیه به شمار می رود. اکثر هتل های مجلل و UALL آنتالیا خدمات سه وعده را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در ۶ نوبت به سرو غذا می پردازد که هر زمان تنوع غذایی جالب توجه ای را معرفی می کند.

استخر لاکچری هتل

انواع نوشیدنی سرد و گرم و آب پرتقال و پیش غذا و دسر و ژله و کیک و شیرینی که بخشی جدایی ناپذیر از کلیه وعده های غذایی است که میتوان در اختیار داشت. رستوران ایتالیایی قابل رزرو هتل که  شما را با استیک و پاستا ها وپیتزاهای با طعم واقعی ایتالیایی ها آشنا میکند، از معروف ترین رستوران های هتل به شمار می اید. اگر به محوطه خارجی هتل بروید رستورانی جذاب و رمانتیک در انتظار شما خواهد بود که غذاهای بین المللی را سرو می کند و تنها در زمان نهار، پذیرای مهمانان خواهد بود که خدماتش رایگان است.

این هتل متعلق به علی سیلان از هتل داران معروف  ترکیه است. او معنی نام هتل را جنگل سبز رابین هود معرفی می کند که برگرفته از GREEN WOOD  و SHEROOD است.

برای رفتن به این هتل،  میتوان از مرکز لارا با طی حدود سی دقیقه با اتوبوس به هتل رفت و هزینه ای کمتر از ۱۰ لیر پرداخت کرد. هزینه تاکسی تقریبا ۱۰ برابر این رقم است که البته برای گردشگران گروهی هزینه مقرون به صرفه خواهد بود. فاصله هتل شرود تا فرودگاه شهر اسپارتا حدود ۳ ساعت است. این فرودگاه معمولا محل فرود ایرلاین هایی است که مسافران ایرانی را به مقصد آنتالیا جابجا می کنند.

هتل مجلل دیگری که دز انتالیا  میتوان از یاد کرد، هتل مجلل LIMAK LARA DE LUXE HOTEL بوده که رستوران و اتاق های مجهزی داشته و البته خدمات هتل شروود را در اختیار مسافران قرار نمی دهد و به همان اندازه نیز ارزان تر است. انواع و اقسام غذاهای هندی و مکزیکی و ایتالیایی و مدیترانه ای را سرو می کند. وای فای رایگان و انواع خدمات SPA و حمام ترکی از جمله امکاناتی است که لیماک لارا در اختیار مساقرانش قرار می دهد.

فاصله این هتل تا آبشار لوئر و آنتالیا گلف کلاب حدود ۸ کیلومتر است و البته فقط یک صد متر با آنتالیا مال فاصله دارد که پیاده میتوانید بروید. اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل رایگان است و ورود حیوانات خانگی نیز ممنوع اعلام شده است.

آدرس: LARA 07034 KEMERAGZI MEVKII ANTALYA

هتل بعدی که از این هتل گران تر است، TITANIC BEACH HOTEL نام دارد که ماکزیمم هزینه اقامت هر شب ان کمتر از ۴۵۰ دلار اعلام شده است. همچون نامش، شبیه به کشتی معروف تایتانیک است که معماری جالبی دارد. فاصله کمی تا ساحل داشته و از رستوران های لوکس چهار گانه بهره می برد که خدمات متنوعی را در اختیار مسافران تایتانیک قرار می دهد. اتاق ها از دکوراسیون خوبی برخوردار بوده و با پنجره های بلند، چشم انداز زیبایی رو به ساحل دارد. گشتی دیدنی در این هتل زیبا را در کلیپ زیر تماشا کنید.

فاصله این هتل تا باغ پروانه و مرکز خرید آنتالیا کمتر از ۲ کیلومتر است و این بدان معناست که برای بازدید از این دو مکان پر گردشگر شهر، نیاز به پرداخت هزینه تاکسی نیستید. از طرفی، فاصله هتل تا آبشار رودن و البته BEACH PARK آنتالیا قریب به شش کیلومتر است. اقامت کودکان زیر ۲ سال در هتل رایگان و ورود حیوانان خانگی ممنوع است.

آدرس: LARA, 07100 TURIZM KUNDU MERKEZI

هتل دیگری که با استقبال کاربران تریپ ادوایزر روبرو شده است از هتل هایی که تا کنون معرفی کردیم، مجلل تر و البته قیمت گران تری دارد، هتل LARA MELAS HOTEL نام دارد که متوسط هزینه های اقامت در آن بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است. باغ اختصاصی زیبا و انواع استخرها و سالن های بدنسازی و SPA با دوش های آأبشاری، یکی از خاطره انگیز ترین اقامت ها را در اختیار لاکچری گردهای آنتالیا قرار می دهد.

فاصله کمی با ساحل داشته و اتاق هایش امکانان لوکسی از جمله سرویس بهداشتی دارد. وای فای رایگان و زمین های بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان از جمله خدمات آن محسوب می شود.

فاصله این هتل تا مرکز خرید آنتالیا پریمیوم و گلف کلاب این شهر حدود ۹۰۰ متر است و شما پیاده هم میتوانید به این دو مقصد گردشگری مهم شهر بروید. فاصله این هتل تا باغ پروانه شهر نیز که مقصد خوبی برای سلفی بگیرهای آنتالیا است، حدود ۴ کیلومتر برآورد می شود.

اقامت کودکان زیر ۱۲ سال رایگان و ورود حیوانات خانگی ممنون است. توجه کنید که پذیرش هتل از ساعت ۱۴ آغاز می شود و CHECK OUT پیش از ساعت ۱۲ انجام می شود.

آدرس: ANTALYA, 07100. TURIZM MERKEZI. LARA

هتل بعدی که از این هتل کمی ارزان تر است، TRENDY LARA HOTEL نام دارد که از جمله هتل های مجلل شهر به حساب می آید. ساحل اختصاصی و انواع استخرها و رستوران های ملل، از جمله قابلیت های خوبی ترندی لارا به شمار می رود. طراحی و دکوراسیون این اقامتگاه قابل توجه بوده و فضای راحتی برای اقامتی خوش در این شهر است. از جمله خدمات آن میتوان به وای فای رایگان و سالن بدنسازی اشاره کرد.

این هتل تا مرکز خرید آنتالیا حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. اما فاصله اش با باغ پروانه و آنتالیا گلف حدود ۶ کیلومتر است.

اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل رایگان و ورود حیوانان خانگی مجاز نیست.

آدرس:‌ ۰۷۱۱۲ LARA, KUNDU MAH , TESISER CAD, AKSU

مقصد بعدی هتل گردی ما، ROYAL WINGS آنتالیا است که که در منطقه لارا واقع شده و از جمله هتل هایی با ساحل اختصاصی به شمار می رود. استخر روباز و سر پوشیده هتل، فرصت خوبی برای شنا در آب های تمیز است. معماری هتل و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها و لابی چشمگیر است و همگی از چوب بهره برده اند. کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاص هستند که میتوانید وعده های غذایی را با چشم اندازهای دیدنی از آنتالیا میل کنید.

وای فای رایگان و سالن بدنسازی و سالن بولینگ و تنیس را میتوان از جمله خدمات این شهر دانست. فاصله نزدیک این هتل تا مرکز آنتالیا فرصت خوبی برای پاساژ گردهای شهر است. البته تا باغ پروانه و لارا بیچ هم حدود ۳ و ۶ کیلومتر فاصله دارد.

اقامت کودکان زیر ۲ سال در هتل رایگان است و ورود حیوانات ممنوع.

آدرس: LARA TOURISM CENTER ANTALYA 07110 LARA

مقصد لاکچری گردی ما، KAYA PALAZOO GOLF RESORT است که به نسبت خدماتش هتلی ارزان قیمت به نظر می رسد و فاصله کمی با گلف کلاب های انتالیا دارد. اگر قصد انجام این روش لوکس گردها را دارید، کایا پالازو آنتالیا را توصیه میکنیم. تفریحات ساحلی متنوع داشته و صندلی های مخصوص آفتاب گیری عالی دارد. فضای سبز دیدنی هتل یادآور هتل های مجلل دوبی و باتومی گرجستان است. وای فای رایگان و خدمات غواصی و سالن بدنسازی و تنیس از جمله امکانات کایا ریزورت به شمار می رود.

توجه داشته باشید که این هتل تا باغ تارلنس و LAND OF LEGENDS حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد و برای بازدید از این دو نقطه دیدنی شهر، نیاز به استفاده از تاکسی یا اتوبوس نیست.

آدرس: UCKUM TEPESI , BELEK. 07506

گشتی اختصاصی در هتل کرملین پالاس آنتالیا

یکی از خاطره انگیز ترین مقصدهای اقامتی برای لاکچری گردهای ایرانی، اقامت در هتل کرملین پالاس کندو این شهر است که هم از نقطه نظر کاربران بوکنیگ و تریپ ادوایزر و لونلی پلنت و تریواگو، یکی از مجلل ترین مقصدهای اقامتی لوکس شهر به شمار می رود و هم هزاران کامنتی که مشتریان و مسافران این هتل در سایت hotels.com درج کرده اند میتوان به این واقعیت پی برد.

هتلی بکر در منطقه ای بکر به نام لارا که یکی از مقصدهای گردشگری و دیدنی پایخت ساحل گردی ترک ها به شمار می رود. جایی که برای گشت و گذار شبانه و ساحل گردی فوق العاده بوده و جشنواره ای از امکانات تفریجی و مدرن را در اختیار مسافران خاص پسند خود قرار داده است. اگر قصد اقامتی لوکس اما به نسبت ارزان را دارید، هتل کرملین آنتالیا انتخابی خاطره انگیز خواهد بود.

پرسنل هتل به زبان های فرانسه، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و این کار گردشگران را برای تعامل با آنها آسان می کند. بیش از ۳۰۰ خدمه هتل به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات در سطوح مختلف به مسافران هستند.

همانطور که از نام این هتل مشخص است، سااختار و معماری یکی از باشکوه ترین کاخ های جهان یعنی کرملین مسکو را تداعی میکند که جهان به مناسبت برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با این مجموعه گردشگری و تاریخی و سیاسی روس ها آشنا شد.

هتل ۵ ستاره فوق مجلل کرملین همانطور که در  تصاویر مشاهده میکنید، معماری کرملین را تداعی کرده و این حس خوبی برای مسافران روس آنتالیا دارد . منطقه توریستی لارا که برای ساخت هتل در نظر گرفته شده است، به خودی خود، فضای دل انگیزی را روایت می کند. لارا در واقع، ساحلی طویل در امتداد شمال دریای مدیترانه داشته و آب و هوای مطلوبی دارد. این هتل از جمله اقامت گاه های لوکس پر طرفدار گردشگران ایرانی در سال های اخیر بوده است.

نکاتی درباره هتل کرملین آنتالیا

  • هتل کرملین آنتالیا UALL است و غذا و نوشیدنی ها به صورت ۲۴ ساعت در اختیار مهمانان قرار دارد.
  • هتل کرملین، اقامت گاه فوق مجلل نیست و در شش طبقه، هتلی با معماری کلاسیک و دکوراسیون شیک را برای مهمانانش مهیا کرده است.
  • هتلی با مساحت هفتاد هزار متر مربع و انواع و اقسام تفریحات روزانه و شبانه و به خصوص استخرها و سالن های بدنسازی و SPA، اوقات خوشی را برای مسافرانش به ارمغان می آورد.
  • حدود هشتصد اتاق هتل معمولا رزرو شده است و هزاران نفر به صورت همزمان در هتل سکونت دارند که شکوهی خاص به هتل می دهد.

 

تصویری از اتاق های استاندارد هتل کرملین آنتالیا

(تصویری از اتاق های استاندارد هتل کرملین آنتالیا)

  • سرسره های سه گانه هتل کرملین آنتالیا یکی از جذابیت های گردشگری و تفریحی هتل به خصوص در نیمه نخست سال است. البته سرسره های غول پیکر آن نیز برای کسانی که به ورزش های دریایی عادت دارند، گزینه خوبی خواهد بود.

اتاق های دبل سویت هتل کرملین آنتالیا

(تصویری از اتاق های دبل سویت هتل کرملین آنتالیا)

  • اتاق ها، رستوران ها، ریلکسیشن و فعالیتهای سرگرمی و استخر این هتل، گزینه خوبی برای کسانی است که دوست دارند با هزینه ای به نسبت کمتر از سفرهای اروپایی، سفری لاکچری را به آنتالیا تجربه کنند.

 اتاق های لارج و دلوکس هتل ۵ ستاره کرملین آنتالیا

(تصویری از اتاق های لارج و دلوکس هتل ۵ ستاره کرملین آنتالیا)

  • توجه داشته باشید که اتاق های هتل کرملین کندو آنتالیا، تنوع خوبی دارد و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که عبارتند از: سوییت های رویال، سویت های JR، اتاق های بزرگ، دل سویت و اتاق های استاندارد.
  • ارزان ترین اقامت را میتوان در اتاق های استاندارد هتل تجربه کرد.
  • گران ترین اقامت در KING ROYAL SUITE انجام می شود.

سویت های رویال هتل کرملین انتالیا

(تصویری از سویت های رویال هتل کرملین انتالیا)

  • اکثر اتاق های هتل استاندارد است و متراژ هر یک ۲۳ متر و دارای بالکن و تراس اختصاصی و اینترنت و صندوق امانات خصوصی است. هر اتاق دارای یخچال و قهوه ساز و وان حمام لوکس است و برای اقامت ۳-۴ نفر مناسب خواهد بود.

سویت کینگ رویال کرملین آنتالیا

(تصویری از سویت کینگ رویال کرملین آنتالیا)

  • اتاق های دبل سوییت هتل کرملین برای خانواده ها و کسانی که گروهی عازم آنتالیا هستند مقرون به صرفه و مناسب خواهد بود. متراژ هر اتاق حدود ۴۰ متر بوده و بالکن و تراس اختصاصی دارد. اینترنت و یخچال و قهوه ساز و وان حمام لوکس از خدمات اتاق است. کلید اتاق ها به صورت کارتی و سیستم تهویه مطبوع هوشمند خوبی را نیز در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد.
  • اتاق های لوکس شصت متری هتل کرملین، برای گروه های پرجمعیت گزینه خوبی است. اتاق های دلباز با خدمات ویژه را میتوان در این اتاق در اختیار داشت. بالکن و تراس اختصاصی در کنار صندوق امانات و اینترنت وای فای و ۱۲ اتاق، از جمله خدمات LARGE DELUXE های هتل کرملین می باشد.
  • یکی از انتخاب های لاکچری هتل کرملین را میتوان به سویت های جی آر رویال اختصاص داد که در فضای ۹۰ متر مربعی خود، ۲ اتاق لوکس را در اختیار مهمان قرار می دهد تا حس اقامت در خانه خود را داشته باشند. بالکن و تراس اختصاصی و وان لوکس در کنار تهویه مطبوع هوشمند و صندوق امانات خصوصی و ماهواره از جمله خدمات JR ROYAL می باشد. این سویت ها بسیار مجلل است و دکوراسیون فوق العاده ای دارد.
  • سویت کینگ رویال هتل کرملین، لاکچری ترین فرصت اقامت در آنتالیا خواهد بود. اقامتی شاهانه در فضایی رویایی را می توان در سویت های کینگ سلطنتی هتل کرملین تجربه کرد. اتاق ها ۱۲۰ متر بوده و دکوراسیون ان با همه اتاق هایی که تا کنون گفتیم متفاوت است. وان حمام لوکس و همچنین بالکن و تراس اختصاصی و اینترنت پر سرعت در اختیار گردشگران قرار دارد.

رستوران های هتل کرملین

هتل کرملین آنتالیا رستوران هایی با غذاهای متنوع از مدیترانه ای تا بین المللی دارد تا در ضیافت طعم و مزه ها، اوقات خوشی برای شکم گردهای لاکچری انتالیا رقم بزند. البته در رستوران های هتل کرملین، غذای ترکی سرو نمی شود و برای طعم این غذاها باید به رستوران های شهر رفت. همه نوع غذا در همه بخش های هتل سرو می شود و نگران نباشید!

رستوران های هشت گانه و غذا خوری

رستوران های هشت گانه و غذا خوری این هتل فرصت خوبی برای شکم گردها هست تا هر شب، یک نوع غذا از جای جای این کره پهناور تست کنند. گشتی در این هتل دیدنی را در ویدیوی زیر تجربه کنید.

یکی از این رستوران ها را میتوان STOLISTA نامید که انواع و اقسام غذاهای ملل در ان سرو می شود. از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب، ۴ وعده رسمی پذیرایی در این رستوران انجام شده و در فاصله ۱۲ تا ۵ صبح نیز میز اسنک و نوشیدنی های مختلف در اختیار شبزدگان کرملین خواهد بود!

رستوران سولیشتا هتل مجلل ۵ ستاره کرملین آنتالیا

(تصویری از رستوران سولیشتا هتل مجلل ۵ ستاره کرملین آنتالیا)

از دیگر رستوران های هتل کرملین کوندو میتوان به LA GONDOLA اشاره کرد که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رنگ و بوی آن، آنطور که از نوشته ها و کامنت های مسافران در تریپ ادوایزر میتوان مشاهده کرد، وسوسه انگیز است. همچون برخی از رستوران های ایتالیایی هتل های مجلل آنتالیا را میتوان یک بار در طول مدت اقامت رزرو کرد و از خدمات آن بهره برد.

 رستوران لاگواندا در هتل مجلل کرملین آنتالیا

(فضای دلپذیر رستوران لاگواندا در هتل مجلل کرملین آنتالیا)

رستوران سوشی هتل کرملین در واقع تلاشی است تا شما با انواع و اقسام غذاهای چشم بادامی های شرق آسیا آشنا شوید. از ساعت ۱۹ تا ۲۳ میتواناز خدماتش استفاده کرد و همان طور که از نامیش هویداست، طعم لذیذ سوشی را میتوان آنجا تست کرد.

رستوران دیگر هتل کرملین ، رستوران پاشا است. مخصوص کسانی است که دوست دارند غذای ترکی را در کرملین امتحان کنند. همانطور که گفتیم غذای ترکی به صورت عمومی سرو نمی شود و هر مهمان میتواند در مدت اقامت یک بار از این رستوران استفاده کند.

رستوران ال سومبررو انتالیا گزینه خوب دیگری برای استفاده از غذاهای مکزیکی است. غذاهایی خوش طعم که شما را به دیار آمریکای جنوبی و امریکای لاتین می برد. همچون رستوران پاشا، یک بار در طول اقامت میتوانید از غذاهایش استفاده کنید.

رستوران سومبررو

(رستوران سومبررو هتل کرملین آنتالیا)

رستوران MARINE هتل کرملین جایی برای صرف غذاهای دریایی است. رستورانی نزدیک ساحل که در طول روز، فست فود و غذااهای دریایی کم حجم در اختیار ساحل گردها قرار می گیرد.

رستوان مارین هتل کرملین آنتالیا

(تصویری از رستوان مارین هتل کرملین آنتالیا که امکان سرو غذا نزدیک ساحل را برای مهمانان لاکچری گرد خود تدارک می بیند)

یکی از جالب ترین فضاهای رستورانی هتل کرملین را میتوان رستوران چار چادیری دانست که فضای باغ و جذابی دارد  و میتوان غذاهای گیاهی در انجا صرف کرد. آلاچیق جالب هتل فضای خوبی برای سلفی بگیرهای اینستاگرام است.

اگر قصد کافه گردی عصرانه داشتید، کافه پوشکین هتل کرملین پالاس کندو آنتالیا را فراموش نکنید. معماری خاص و دکوراسیون لوکسش فضای خوبی برای کسانی است که دوست دارند تولد گروهی برگزار کنند. انواع و اقسان کیک روسی و اروپایی و آسیایی با نوشیدنی های خوشمزه در این کافه سرو می شود.

در هتل کرملین انتالیا میتوان خدمات متنوع  SPA در اختیار داشت. ماساژ و حمام ترکی و خدمات پوست و سونا و استخر و خدمات زیبایی در هتل در اختیار گردشگران است. البته خدمات دیگر با پرداخت هزینه امکان پذیر است.

کافه پوشکین در هتل مجلل کرملین آنتالیا

(نمایی از کافه پوشکین در هتل مجلل کرملین آنتالیا)

در این هتل در طول روز و شب برنامه های مفرحی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود که از ان جمله میتوان به انواع برنامه های رقص و موسیقی و جشن های مختلف اشاره کرد. کنسرت و موسیقی زنده نیز هر شب در هتل برگزار می شود. اگر با کودکان خود قصد سفر به این هتل را دارید، توصیه میکنیم که از خدمات سالن کودکان آن استفاده کنید که بی نظیر است.

سواحل اختصاصی منطقه لارا در انتالیا، جایی خوب برای گذران تابستانی رویایی است. ساحل هایی امن با نگهبان ۲۴ ساعته. در هتل کرملین این فرصت در اختیار ساحل گردها قرار دارد. از آفتاب گرفتن و استفاده از نوشیدنی های ساحلی تا والیبال ساحلی میتوان در این مجموعه بهره برد. البته جت اسکی و بالن سواری و قایق سواری و اسکواش از جمله خدماتی است که با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

امکانات جانبی هتل کرملین پالاس کندو

از جمله امکانات ان میتوان به ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه خرید سوغات، کرایه اتومبیل، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خدمات تبدیل ارز و ارائه حوله و آب معدنی سرد در کنار استخر اشاره کرد. در این هتل امکان اقامت رایگان برای کودکان زیر ۲ سال وجود دارد. همچنین سیگار کشیدن و ورود حیوانان خانگی ممنوع است و ورود به رستوران های هشت گانه هتل با صندلی و مایو میسر نمی باشد. کارت شناسایی عکس دار (گذرنامه) برای ورود به هتل الزامی است.

(بخش ویژه کودکان در هتل کرملین انتالیا)

این هتل تا مرکز شهر حدود ۱۷ کیلومتر فاصه دارد. فاصله آن تا مرکز خرید آنتالیا حدود ۳ کیلومتر و تا پارک لارا بیچ حدود ۹ کیلومتر براورد می شود. این هتل تا پایانه اتوبوسرانی آنتالیا حدود ۱۳ کیلومتر فاصاه دارد.

فاصله این هتل تا فرودگاه های ترکیه عبارت است از :

  • تا فرودگاه بین المللی انتالیا: ۱۲ کیلومتر
  • تا فرودگاه دلمان: حدود ۲۰۰ کیلومتر
  • تا فرودگاه قونیه: حدود ۱۹۰ کیلومتر
  • تا فرودگاه بین المللی رودز: هتل ۲۵۰ کیلومتر

برای آشنایی با هتل میتوانید از هشتگ این هتل در اینستاگرام و سایت اینترنتی ان استفاده کنید.

(تصویری که مسافران آنتالیا گرد روبروی ساختمان هتل کرملین به اشتراک گذاشته اند )

(تصویری دیگر از سلفی های کرملین گردها در انتالیا که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند)

(تصویری از آنتالیا گردهایی که میهمان هتل کرملین ۵ ستاره این شهر هستند)

(تصویری از میز شام رستوران های آنتالیا )

همراهان گرامی

امیدواریم مجموعه مطالبی که با ده ها عکس از مقصدهای اقامتی لوکس آنتالیا در اختیار شما قرار گرفت، توانسته باشد راهنمای اجمالی خوبی برای برنامه ریزی گردشگری هیحان انگیز و مجلل را به این شهر ساحلی ترکیه ارائه کند.

اگر به انتالیا رفتید، نظر خود را درباره این هتل های معرفی شده در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا