برند ها

لوازم آرایش از Dior تا Estee Lauder : معرفی ۲۳ برند آرایشی معروف جهان

معرفی لوازم آرایش

لوازم آرایش و محصولات آرایشی و بهداشتی ، یکی از پر مصرف ترین و پر مشتری ترین صنایع جهان را به خود اختصاص می دهند که گردش مالی زیادی داشته و هر ساله، با معرفی برندهای جدید با طرح ها و رنگ ها و اسانس های گوناگون، شاهد افزایش حجم درخواست ها برای محصولات آرایشی جدید از مارک های معتبر و حتی کمتر شناخته شده جهان هستیم.

آسیایی ها بیشتر تر از دیگر قاره های جهان، مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستند و در قاره کهن، کشورهای خاورمیانه به خصوص ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس، پول زیادی برای خرید و واردات کالاهای آرایشی و بهداشتی صرف می کنند. طبق آمار دبیر کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای بهداشتی و آرایشی، بیش از ۵۰ درصد کل وسایل آرایشی و بهداشتی کشور ، قاچاق و تقلبی هستند که علاوه بر تهدید اقتصاد ملی، سلامت جامعه به خصوص بانوان را به شدت تهدید می کند.

این در حالی است که بیشتر قاچاق محصولات آرایشی  و بهداشتی کشور از مبدا: بنگلادش، هندوستان، ترکیه و امارات متحده عربی وارد می شود و نسبت به محصولات داخلی، با قیمت کمتری حمل و وارد ایران شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. وضعیت ایران در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تا حدی مطلوب است به گونه ای که در شهریور ماه ۹۶، شاهد صادرات لوازم آرایشی از ایران به آمریکا، کویت و ایتالیا بودیم.

لوازم آرایش در اینستاگرام

(دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی جهان را امروز میتوان در هشتگ های معروف اینستاگرام مثل MAKEUP مشاهده کرد که شما را با طوفانی از برندها و مشخصات فنی و کارکردها و توانایی های محصولات برندهای زیبایی آشنا می کند)

به هر حال اگر در کشورمان قصد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی داخل یا خارجی را داشتید، حتما از فروشگاه های معتبر خرید کرده و به منظور پیشگیری از خطرات و تهدیدات فرآورده های آرایشی غیر اصیل، به نشان سازمان غذا و دارو مندرج در کالا با کد استعلام ۱۶ رقمی بر چسب زرد رنگ رهگیری اصالت توجه کنید. اگر از واحد صنفی متخلف فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و نامرغوب شکایت داشتید، از طریق فرم الکترونیکی سازمان بازرسی کل کشور، درخواست خود را ارسال کنید.

هیلاری رودا برای معرفی برند استی لادر

(تصویری از فوتوشوت هیلاری رودا برای معرفی برند استی لادر)

در دنیا، بانوان به خصوص بانوان جوان، ۲۳ برند آرایشی و بهداشتی را بیش از سایر برندها ترجیح می دهند که گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با این برندها و جدید ترین محصولات آنها آشنا می کند. با برند گردی امروز ما با محصولات آرایشی و بهداشتی از استی لادر تا دیور همراه باشید.

۱-لوازم آرایش کلارینس

نخستین برند معروف دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان، برمد کلارینس (CALRINS) است که در سال ۱۹۵۴ میلادی توسط ژاک کورتین کلارینس تاسیس شد و اکنون ده ها شعبه در سراسر جهان دارد. این برند فرانسوی، در طراحی و تولید محصولات لاکچری و با کیفیت محافظت از پوست و عطر، سرآمد بوده و کارخانجات متعددی در کشورهای مختلف راه اندازی کرده است. برای مشاهده جدید ترین محصولات کلارینس به این سایت مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام این برند معتبر، بیش از ۱۴۴ هزار فالور داشته و قریب به ۳۵۰ تصویر از محصولات آرایشی و بهداشتی آن را به اشتراک گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

ژ لب های قرمز رنگ کلارینس

(در این تصویر،  رژ لب های قرمز رنگ کلارینس  را شاهد هستیم که از روغن های ارگانیگ در تهیه و تولید آن استفاده شده است و مدل JOLI ROUGE VELVET  نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید. برای مشاهده محصولات آرایشی کلارینس در اینستاگرام به این نشانی مراجعه کنید)

کلکسیونی از محصولات آرایشی و بهداشتی کلارینس

(کلکسیونی از محصولات آرایشی و بهداشتی کلارینس را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که صفحه رسمی کلارینس در اینستاگرام از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر این تصویر بهره برد)

محصولات هیدرا اسنشال (HYDRA-ESSENTIAL)

(محصولات هیدرا اسنشال (HYDRA-ESSENTIAL) کلارینس برای مراقبت های پوستی را در تصویر بالا مشاهده میکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر به این تگ مراجعه فرمایید)

۲-لوازم آرایش استی لادر

از معروف ترین برند محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان میتوان به استی لادر اشاره که محصولاتی در حوزه لوازم آرایشی، عطر و مراقبت از پوست (SKIN CARE) دارد و با فناوری های مدرن جهان تحت آزمایشگاه های دقیق طراحی و تولید می شود. این برند آمریکایی در سال ۱۹۴۶ میلادی توسط جوزف لودر در نیویورک تاسیس شد و تا به امروز، از بزرگان محصولات آرایشی بانوان به شمار می رود.

فوتوشوت کندال جنر، مدل آمریکایی برای معرفی محصولات ESTEE LAUDER

(فوتوشوت کندال جنر، مدل آمریکایی برای معرفی محصولات ESTEE LAUDER)

پس از L’OREAL, P&G, UNILIVER رتبه چهارم پر فروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را در اختیار دارد که البته این رتبه معمولا بالا پایین می شود. برندهای تجاری  ESTEE LAUDER شامل نام های معتبری چون : تام فورد و تامی هایلفیگر است. برای مشاهده جدید ترین محصولات این شرکت فعال و پر فروش لوازم آرایشی بانوان جهان به سایت آن در این نشانی رجوع کنید.

(از کالکشن SENSOUS GOLD ESTEE LAUDER. جزییات بیشتر را در این لینک دنبال کنید)

صفحه رسمی استی لادر در اینستاگرام با انتشار ۲۸۰۰ پست، بیش از ۲.۳ میلیون مخاطب دارد. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید. برای مشاهده محصولات این شرکن در شبکه های اجتماعی از این هشتگ استفاده کنید.

(در این تصویر، کلکسیونی از محصولات استی لادر را شاهد هستیم که محصول PURE COLOR ENVY BLOOMING LIP BALM را نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(در تصویر بالا، فوم های تمییز کننده ادونسد نایت ریپیر (AVANCED NIGHT REPAIE) استی لادر را شاهد هستیم که برای آبرسانی به پوست گزینه خوبی است. توضیحات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید. اگر برای استفاده از مشاوران استی لادر با سوالی روبرو شدید به این تگ بروید)

۳-لوازم آرایش لورئال

از دیگر برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی، می توان به لورئال اشاره کرد. یک پیشتاز جهانی باز هم از سرزمین مد و لباس و محصولات آرایشی اروپا یعنی فرانسه. محصولاتی با کیفیت و نسبتا مقرون به صرفه برای عموم مردم که کیفیت آن، بزرگ ترین تبلیغ جهت انتخاب این برند برای بانوان لاکچری و شیک پوش است. از خط چشم تا رژ لب و محصولات دیگر، L’oreal  به یکی از بزرگان این صنعت پر رونق دهه های اخیر تبدیل شده است.

(تنوع محصولات لورئال سبب شده تا در هزاران هشتگ مرتبط با محصولات آرایشی در شبکه های اجتماعی، این برند یکی از فعال ترین روش های بازریابی دیجیتالی مد و لباس را در اختیار داشته باشد)

این برند در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط اوژن شولر فرانسوی تاسیس شده و اکنون یکی از بزرگ ترین طراحان و تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی  و زیبایی جهان به شمار می رود که تنها در سال ۲۰۱۶ میلادی، گردش مالی ۲۹ میلیارد یورویی را ثبت کرد. تمرکز لورئال در سال های اخیر بر روی تولید محصولاتی چون رنگ مو، کرم های مراقبت از پوست، ضد آفتاب با SPF مختلف، لوازم آرایشی، ترکیبات معطر و البته داروهای شیمایی است.

(محصولی جدید از خانواده اینفالیبل (INFALLIBLE) را شاهد هستید که برای آرایش ۲۴ ساعته سریع و درخشان کنندگی چهره موثر است و در ۱۲ طیف رنگی مختلف در دسترس خواهد بود. کالکشن های اینفالیبل لورائال را در این هشتگ دنبال کنید. این برند برای معرفی این محصول، از هشتگ بدون فیلتر هم استفاده کرده است که مبین این موضوع است که با استفاده از این محصولات آرایشی، چهره شما در عکس برداری، نیاز به فیلتر های فوتوشاپی ندارد!)

(۱۲ رنگ  محصول بالا را مشاهده میکنید)

(در این تصویر، نتیجه استفاده از محصول Infallible Shaping Sticks که در ۱۲ طیف رنگی مختلف با ۵ فرمولاسیون جدید، متناسب را رنگ پوست های گوناگون تولید شده است را مشاهده میکنید که ضد خارش و حساسیت است)

(در این تصویر، محصول COLOR SHINE RICHE IN 465 را مشاهده میکنید که در ۱۴ طیف رنگی مختلف تولید شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

از شرکت های وابسته به این برند خوش نام محصولات آرایشی میتوان به: لانکوم ، بادی شارپ، گارنیه و جورجو آرمانی اشاره کرد. سایت این شرکت در این آدرس در دسترس است.

یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با محصولات این برند فرانسوی معتبر و بررسی مشخصات فنی و کاربرد و کارکرد آنها، مراجعه به صفحه اینستاگرام رسمی L’OREAL است که یکی از فعال ترین صفحات اینستاگرام شرکت های آرایشی و بهداشتی و زیبایی را در اختیار دارد.

(جدید ترین محصولات رژ لب با رنگ بندی متنوع لورئال را میتوانید در صفحه اینستاگرام این برند مشاهده کنید که یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرامی برندهای زیبایی به شمار می رود)

صفحه اینستاگرام L’oreal با انتشار بیش از ۵۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۴.۵ میلیون کاربر دارد و بیش از ۱۴۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. این صفحه را در این لینک مشاهده کنید که شما را با جشنواره ای از محصولات آرایشی لوکس با طیف های رنگی هیجان انگیز مخصوص بانوان جوان آشنا می کند. اگر میخواهید با دنیای لورئال و محصولات پر فروشش آشنا شوید، این صفحه را فالو کنید.

(تصویر یکی از محصولات جدید L’OREAL که در روزهای پایانی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد. رژ لب با رنگ خاص و قابلیت سوپر هیدراتینگ که توضیحات ببشتر آن را در هشتگ COLORRICHE مشاهده کنید. برای مشاهده بیشتر این محصول در اینستاگرام، میتوانید از هشتگ های تخصصی لورئال نیز استفاده نمایید:‌#turnonyourshine #lorealparis#colorriche #shine #shineon #lipsbalm#hydrate)

۴-لوازم آرایشی برند میبیلین

برند MAYBELLINE از دیگر برندهای خوشنام تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی بانوان که به عنوان کسب و کار خانوادگی کوچک کار خود را آغاز کرد و اکنون یکی از پیشتازان این صنعت با فرمولاسیون و طرح ها و رنگ های متنوع به شمار می رود که نه فقط در زادگاهش آمریکا بلکه در سراسر جهان، مخاطبان بسیاری دارد.

این برند آمریکایی در سال ۱۹۱۵ میلادی توسط تام لایل ویلیامز روانه بازار شد و از سال ۱۹۹۶ میلادی، سهامدار اصلی آن شرکت فرانسوی L’OREAL است. نخستین شرکتی در دنیا که ریمل را عرضه کرد، MAYBELLINE آمریکا بود. این شرکت اکنون در شیکاگو مستقر است.

برای مشاهده جدید ترین محصولات ۲۰۱۸ میلادی MAYBELLINE به سایت اینترنتی آن در این لینک مراجعه کنید. صفحه این برند معروف آمریکایی لوازم آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام، از صفحه L’OREAL فعال تر است و بیش از ۶ هزار عکس از ده ها محصول متنوع میبیلینه را در چهار سال اخیر معرفی کرده و قریب به ۶ میلیون طرفدار پیدا کرده است. دنیای میبیلینه را در این نشانی مشاهده کنید.

(در این تصویر، استفاده از محصول MAYBELIINE را توسط یکی از فشن بلاگرهای اینستاگرام: کاسیدی مایسونت شاهد هستیم که رنگ جذاب آبی کبالتی را برای سایه چشم انتخاب کرده است. در صفحه مارسلو کانتو میتوان با دنیای جذاب سایه ها آشنا شد. برای دیده شدن بیشتز این عکس ۳۰ هزار لایکی، MAYBELLINE از هشتگ وسوسه نهایی برای معرفی محصول استفاده کرد)

(آرایش خاصی که در بالا مشاهده میکنید، نتیجه ای از محصولات ارایشی و بهداشتی MAYBELLINE بود که سایه و رژ لب و کرم پودر این برند خوش نام را بر روی صحورت کاسیدی ماسونت، فشن بلاگر فعال در حوزه لوازم آرایشی نشان می دهد. برای معرفی بهتر این عکس در اینستاگرام، این صفحه از هشتگ SUPERSTAY استفاده کرد)

(در تصویر بالا،  طیف های رنگی متنوع و جذاب رژ لب های جدید MAYBELLINE را شاهد هستید که در ۱۰ رنگ تولید شده است که از کالکشن های پر طرفدار این برند به شمار می رود. جزییات بیشتر را در این هشتگ مشاهده کنید)

(در تصویر بالا، رنگ لب جی جی حدید (GIGI HADID) مدل معروف را مشاهده میکنیم که از محصولات رژ لب MAYBELLINE استفاده می کند. او از مدل های این برند آمریکایی-فرانسوی به شمار می رود. جی جی حدید، برای معرفی محصولات، هشتگ خاص خود را دارد که در این نشانی دنبال کنید)

(جی جی  حدید یکی از سفیران تبلیغاتی MAYBELLINE به شمار می رود که در تصویر بالا، مشغول معرفی این برند در فیلیپین است)

(در تصویر بالا که در اینستاگرام برند MAYBELLINE بارگذاری شده است، عکس آدریانا لیما، یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت را در برلین آلمان شاهد هستیم که همچون جی جی حدید، از مدل های این برند در سال های اخیر  به شمار می رود. آدریانا، از قدیمی ترین مدل های ویکتوریا سکرت و میبیلینه به شمار می رود)

(جشنواره ای از رنگ بندی محصولات سایه چشم برند MAYBELLINE برای پوست های سفید و تیره را شاهد هستیم که از کالکشن TOTAL TEMPTATION به شمار می رود. جزییات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

(در این تصویر، فوتوشوتی از  دستینی تیلور، فشن بلاگر آمریکایی را مشاهده میکنید که ریمل کالکشن TOTAL TEMPTATION از برند MAYBELLINE را به نمایش می گذارد. این تصویر بر روی این هشتگ نیز تگ شد)

۵-برند لوازم آرایشی ؛ گرلن

از دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی معروف میتوان به برند گرلن اشاره کرد که از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات زیبایی بانوان در جهان به شمار می رود. برند GUERLAIN توسط پاسکال گرلن تاسیس شده و بخشی از سهام آن اکنون در اختیار برند LVMH قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات این برند که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد به سایت اینترنتی آن در این نشانی رجوع کنید. نکته جالب درباره این برند آن است که در طی ۲۰۰ سال اخیر، این برند بیش از ۳۰۰ محصول عطر  را روانه بازار کرده است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

Eau de Cologne Impériale 1853 Jicky 1889 Eau de Cologne du Coq 1894 Mouchoir de Monsieur 1904 Voilette de Madame 1904 Parfum des Champs-Élysées 1904 Après l’Ondée 1906 Kadine 1911 L’Heure Bleue 1912 Mitsouko 1919 Eau de Fleurs de Cédrat 1920 Shalimar 1925 Liù ۱۹۲۹ Sous le Vent 1933 Vol de Nuit 1933 Vega 1936 Coque d’Or 1937 Ode 1955 Vetiver 1956 Chant d’Arômes 1962 Habit Rouge 1965 Chamade 1969 Eau de Guerlain 1974 Parure 1975 Nahéma 1979 Jardins de Bagatelle 1983 Derby 1985 Samsara 1989 Héritage 1992 Champs-Élysées 1996 Aqua Allegoria Pamplelune 1999 Aqua Allegoria Herba Fresca 1999 Mahora / Mayotte 2000 L’Instant de Guerlain 2003 Insolence 2006 Guerlain Homme 2008 Idylle 2010 La Petite Robe Noire 2012 L’Homme Idéal 2014 Mon Guerlain

اینستاگرام این شرکت بیش از ۱۱۰۰ پست در ۴ سال اخیر از محصولات گرلن به اشتراک گذاشته که بیش از ۸۰۰ هزار فالور دارد. صفحه این شرکت را در این نشانی دنبال کنید.

(در این تصویر، جدید ترین محصول عطر گرلن  را مشاهده میکنید که La Petite Robe Noire Hippie نام دارد. این تصویر بیش از ۲۰۰ هزار لایک شده و برای دیده شدن بیشتر از هشتگ گرلن و گرلن پرفیوم استفاده شده که فرصت خوبی برای تماشای محصولات دیگر این برند مطرح است)

(تصویر عطر گرلن که با پس زمینه ای از برج ایفل پاریس، فوتوشوتی ۳۰۰ هزار لایکی را با جدید ترین محصول این برند نمایش می دهد. این برند از هشتگ گرلن لاور برای دیده شدن بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی خود استفاده می کند)

(در این تصویر، جدید ترین محصول مراقبت از پوست گرلن را مشاهده کنید که از کالکشن ABEILLE ROYALE YOUTH است و از هشتگ SKIN و audreylovers برای دیده شدن بیشتر این تصویر استفاده شد)

(در این تصویر محصولات آرایشی و بهداشتی جدید گرلن را مشاهده میکنید که برای پاکسازی و آبرسانی پوست استفاده می شود. در این تصویر ، شارلوت ادل و هشتگ آرایش طبیعی تگ شد که جزییات بیشتری از این محصول را در اختیار مشتری قرار می دهد)

(گرلن برای دیده شدن بهتر و بیشتر این تصویر از محصولات رژ لب خود، از هشتگ lips, lipstick, makeup استفاده کرد که میلیون ها تصویر از هزاران برند را علاوه بر تولیدات گرلن در اختیار علاقمندان به محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می دهد)

(در این تصویر، محصولات آرایشی و بهداشتی و آبرسان گرلن را شاهد هستید که برای شفافیت پوست کاربرد دارد و برای دیده شدن بیشتر بر روی هشتگ گرلن لاورز تگ شده است. در واقع بر روی این هشتگ، میتوانید دنیای جذاب گرلن را در حوزه های زیبایی و بهداشتی مشاهده کنید)

(در این تصویر، از محصول MON GUERLAIN تا محصول METEORITES گرلن را که بعضا با استایل های صورتی و سفید، تم خاصی را از رنگ و شادابی را در اختیار جامعه مصرف کنندگان محصولات قرار می دهد مشاهده میکنید. برای دیده شدن بیشتز این تصویر، از این هشتگ استفاده شد)

(در این تصویر شاهد رژ لب قرمز رنگ خوش رنگ گرلن هستید که از کالکشن KISSKISS MATTE ارائه شده و SPICY BURGUNDY نام دارد. از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده شد: #guerlain #guerlainmakeup #nye #۲۰۱۸#lips #lipstick #lipsticklover#makeupinspiration)

(کلکسیون محصولات آرایشی و بهداشتی گرلن را شاهد هستید که به صورت جعبه هدیه جذابی در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد و GUERLAIN CLASSIC نام دارد. برای دیده شده بیشتر در این تصویر ۲۰۰ هزار لایکی، از این هشتگ ها استفاده شد که نکات خوبی برای فعالان کسب و کار مد در اینستاگرام دارد:‌ #holidaymakeup #christmas #gifts#giftsforher #giftsforhim #motd #makeup#guerlainmakeup #guerlainlover)

۶-لوازم آرایش نارس

از دیگر برندهای جدید اما شناخته شده محصولات آرایشی و بهداشتی میتوان به برند NARS COSMETICS  اشاره کرد که همچون بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، محصول فرانسه در سال ۱۹۹۴ میلادی است. این برند توسط عکاس و فعال کسب و کار فرانسیس نارس ارائه شده و ۱۲ محصول رژ لب را اخیرا رونمایی کرد. این برند، محصولات زیبایی چند کاربره را روانه بازار کرده است که اخیرا شعبه ای از SHISEIDO به شمار می رود.

برای مشاهده محصولات این برند به این لینک مراجعه کنید. بیش از ۳۴۰ هزار تصویر بر روی این برند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است که در این نشانی مشاهده فرمایید.

(محصولات نارس را در این تصویر اینستاگرام که روی هشتگ NARSCOSMETICS اد شده مشاهده میکنید)

(سایه های چشم ۱۲ رنگ نارس کازمتیک را شاهد هستیم که برای دیده شدن بیشتر این محصول، به این هشتگ ها مراجعه کنید:‌ #narsissist #narscosmetics #narswanted#eyepalette #eyeshadowpalette#makeuplover #makeupaddict)

(در این تصویر، رژ لب نارس را شاهد هستید که تحت نام: NARS VELVET GLOSS LIP PENCIL MEXICAN ROSS شماره ۹۱۰۷ در بازار ارائه شده است. )

(در این عکس، کلکسیونی از محصولات NARS COSMETICS را شاهد هستید )

(در این تصویر، از محصولات نارس را شاهد هستیم که توسط یکی از فشن بلاگرها بر روی پوستش تست شده است و برای دیدن بیشتر این عکس از هشتگ نارس بلوش و نارس پانیک استفاده کرد)

۷-برند لورا مرسیه

از دیگر برندهای دنیای محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی جهان میتوان به LAURA MERCIER اشاره کرد که توسط JANET GURWITCH راه اندازی شد. محصولات لورا مرسیه توسط GURWITCH PRODUCTS روانه بازار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی آن به این نشانی رجوع کنید.

صفحه اینستاگرامی لورا مرسیه بیش از ۱۵۰۰ پست برای معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی این برند در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته است که بیش از ۱.۶ میلیون فالور دارد و یکی از پر بیننده ترین صفحات این شبکه اجتماعی محبوب را در حوزه محصولات آرایشی و زیبایی تشکیل می دهد. این صفحه را در این لینک مشاهده کنید.

(کلکسیونی از محصولات لورا مرسیه را شاهد هستید که مواردی چون کرم پودر، کرم های حالت دهنده و آبرسان را شامل می شود که برندهایی چون: FLAWLESS FUSION FOUNDATION, TRANSULCENT LOOSE SETTING POWDER, VELOUR LOVERS LIPS را شامل می شود. روغن های تغذیه کننده پوست از جمله محصولات در فروش لورا مرسیه است. )

(در این تصویر، نمایی از فروشگاه خاورمیانه ای لورا مرسیه را مشاهده میکنید که با همکاری سفورا، برند مطرع محصولات آرایشی، به عرضه محصولات LAURA MERCIER اقدام می کند. در این تصویر، جشنوره ای از رنگ های سایه و رژ لب های خوش رنگ لورا را مشاهده میکنید که MATTE LIPSTICK ها را میتوان در این هشتگ دنبال کرد)

(در این تصویر، رژ لب های مختلف لورا مرسیه را شاهد هستیم که بر روی رنگ پوست های گوناگون، درخشندگی خاصی را به نمایش می گذارد. محصول VELOUR EXTREME MATTE LIPSTICK از بالا به پایین رنگ های ۶ گانه ای به نام:  DOMINATE, CONTROL, FIRE, ON POINT, STYLIN, COOL را ارائه می کند که طرفداران زیادی دارد)

(تصویر از کرم پودرهای فشرده و رنگی لورا مرسیه را شاهد هستیم که طرفداران کانسیلرهای خوش رنگ با کمترین سطح حساسیت از آن استفاده می کنند. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد)

(در این تصویر، جدید ترین محصولات LAURA MARCIER را که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد شاهد هستیم که INFUSION DE ROSE NOURISHING OIL, FACE ILLUMINATION IN SEDUCTION و CRÈME SMOOTH LIP را شامل می شود. )

(در این تصویر، محصول FLAWLESS FUSION FOUNDATION از برند LAURA MERCIER را شاهد هستیم که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، محصولات لورا مرسیه از کلکسیون VELOUR EXTREME را شاهد هستیم که MATTE LIPSTICK را رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

۸- برند شانل

یکی از معتبر ترین برندهای حوزه صنعت آرایشی و بهداشتی جهان را میتوان CHANEL دانست که میراثی از بانو کوکو شانل در اوایل قرن بیستم میلادی به شمار می رود. شانل در سال ۱۹۰۹ میلادی تاسیس شد و امروزه در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی مد و لباس و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی قرار دارد.

این شرکت تا به حال بسیاری از مشاهیر درجه یک دنیا را، به عنوان معرف و ارائه‌کنندهٔ طراحی‌های خود، به کار گرفته‌است. از جمله آنها می‌توان به کاترین دنوو (که در دهه ۱۹۷۰، ارائه‌کنندهٔ شماره ۵ محصولات شنل بود)، نیکول کیدمن (که از اوایل دههٔ ۲۰۰۰ میلادی، ارائه‌دهنده عطر شانل شماره ۵ محسوب می‌شد)، آدری تاتو (مدل شمارهٔ ۵ فعلی موسسه شانل)، کایرا نایتلی (مدل ارائه‌کنندهٔ فعلی برای محصول مادموازل کوکو) اشاره نمود.

 

(در این تصویر، شاهد کیف دستی کوچک قرمز رنگ شانل هستیم که در اواخر دسامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید)

دنیای شانل را میتوانید در این نشانی دنبال کنید. شانل در اینستاگرام بسیار فعال است و بیش از ۹۷۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته که بیش از بیست و شش میلیون کاربر دارد. دنیای رنگارنگ و جذاب شانل که با استقبال لاکچری گردها مواجه شده را اینجا دنبال کنید.

(در تصویر بالا، پشت صحنه شو لباس اوت کوتور شانل برای بهار ۲۰۱۸ میلادی را مشاهده میکنید که کارولین دیمایگرت، مدل شانل را در حال آرایش با محصولات بهداشتی این برند نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به شانل بیونی مراجعه کنید. CHANELMAKEUP و CHANELHAUTECOUTURE  از جمله هشتگ های مورد علاقه شانل و طرفداران این برند لاکچری محصولات زیبایی جهان به شمار می رود که توصیه میکنیم حتما از تصاویر آن بازدید کنید)

(در تصویر بالا، گریم مدل های شانل را جهت شرکت در مراسم نمایش اوت کوتورهای شنل در بهار ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنید که کیفیت رنگ رژ لب و کرم پودر  ها و سایه های شانل را به تصویر می کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(در تصویر بالا، نمایی از مراسم اوت کوتور شانل در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در GRAND PALAIS را شاهد هستید که جشنواره ای از لباس های صورتی دست دوز گران شانل را بر روی استیج به نمایش می گذارد. اوت کوتورهای شانل را در این هشتگ دنبال کنید)

(در این تصویر، نتیجه گریم مدل های شانل در اوت کوتور ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را مشاهده میکنید که با محصولات سایه چشم و کرم پودر شانل توسط LUCIA PICA انجام شده است. برای مشاهده محصولاتی که در گریم فوق انجام شده به این هشتگ بروید)

(در این تصویر، جعبه سایه های چشم شانل را شاهده میکنید که از کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۸ میلادی بوده و مشخصات تکیمیل را در CHANEL NEAPOLIS تماشا کنید. برای دیده شدن بیشتر این تصویر، از این هشتگ استفاده شد)

(اگر عاشق دو رنگ هستید، کلکسیون ۲۰۱۸ سایه کرم و قرمز شانل را پیشنهاد میکنیم که برای مشاهده جزییات به این هشتگ ها رجوع کنید: @chanel.beauty.
#CHANELNeapolis#SpringSummerCollection #ChanelMakeup#PoudreàLèvres #۴۱۰RossoPompeiano)

(در این تصویر، محصولی قرمز رنگ از کلکسیون LIBRE برند CHANEL شاهد هستیم که NUMEROS ROUGES نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

(تصویری از استایل کرم جدید دست شانل که CHANEL LA CRÈME MAIN نام دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول که نوامبر ۲۰۱۷ رونمایی شد به این هشتگ مراجعه کنید)

۹- لوازم آرایش برند شیسیدو

از دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی معروف جهان میتوان به SHISEIDO اشاره کرد که طرفداران بسیاری در صد و چهل سال اخیر دارد. شیسیدو را قدیمی ترین برند محصولات آرایشی و بهداشتی چشم بادامی های شرق آسیا و کشور آفتاب تابان (ژاپن ) می دانند که در سال ۱۸۷۰ میلادی توسط یک شیمی دان به نام آرینبو فوکوهارا تاسیس شد و در حال حاضر در فهرست ۱۰ برند آرایشی و بهداشتی مطرح و پر فروش جهان قرار دارد.

شیسیدو در سال ۱۹۰۰ میلادی با برند EUDERMINE که پوست خوب نام دارد، وارد صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی شد و تلاش داشت تا محصولات این عرصه را با فناوری روز دنیا همراه کند. محصولات شیسیدو پس از سالها، همچنان در فهرست اولویت های خرید محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان همچون شانل، قرار دارد. این میراث ژاپنی ها در دنیای زیبایی ها، فقط به محصولات بهداشتی محدود نمی شود و این شرکت همواره تلاش کرده تا هنر و مد را با هم تلفیق کند. گل کاملیل، نشان برند SHISEIDO بوده که خود بخشی از استراتژی تبلیغاتی و کسب و کار شرکت را به نمایش می گذارد.

نام شیسیدو که از متنی چینی برداشته شده میتواند چنین ترجمه شود ” پاک دامنی زمین را قدر بدان که زندگی جدید را در خود می پروراند و ارزش های فراوانی را به بار می آورد.” محصولات مراقبت از پوست شیسیدو در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری دارد و صاحب چندین گروه دیگر از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است که در فروشگاه ها و مراکز خاص به بازار عرضه می گردند. پ

جالب است که بدانید، این برند معروف محصولات آرایشی و بهداشتی ژاپنی، نخسین محصولش را در زمینه عطریات در نیمه نخست دهه هفتاد قرن بیستم میلادی با نام ZEN روانه بازار کرد و تا کنون بیش از چهل محصول عطر را با نت های گوناگون در گروه های بویایی مختلف تولید کرده است.

شیسیدو در اینستاگرام به اندازه نامش معروف نیست. این شرکت در ۴ سال اخیر بیش از ۱۲۰۰ پست به اشتراک گذاشته که قریب به ۳۴۰ هزار فالور برایش به ارمغان آورده است. برای آشنایی با محصولات جدید شیسیدو در سال ۲۰۱۸ میلادی به نشانی اینترنتی اینستاگرام آن در این لینک رجوع کنید.

(در تصویر بالا، سرم پاکسازی پوست برند شیسیدو ژاپن را تماشا می کنید که که برای تقویت پوست و آبرسانی به آن توصیه می شود و FUTURE SOLUTION LX ULTIMATE REGENERATION SERUM نام دارد که حساسیت پوست ایجاد نمی کند و از بهترین فرمولاسیون های روز جهان در طراحی و ساخت ان استفاده شده است. برای مشاهده اطلاعات فنی و تصاویر این محصول به این هشتگ رجوع کنید)

(کرم پودرهای جامد و ژله ای برند SHISEIDO ژاپن را مشاهده میکنید که از کالکشن WASO بوده و برای مشاهده اطلاعات فنی تکمیلی به هشتگ واسو بیوتی و واسو آفیشیال استفاده کنید)

(تصویری از مرطوب کننده های شیسیدو را شاهد هستیم که برای آبرسانی و تقویت پوست توصیه شده است و ESSENTIAL ENERGY نام دارد. جزییات تکمیلی را در این هشتگ دنبال کنید. شیسیدو برای دیده شدن بهتر و بیشتر این محصول از این لینک استفاده کرد)

(کرم تقویت کننده پوست که برای رفع تیره گی های زیر چشم نیز کاربرد دارد از کالکشن TOTAL REVITALIZER & TOTAL EYE روانه بازار شده است که برای شادابی و طروات پوست آقایان و بانوان معرفی می شود. جزییات بیشتر را در این لینک مشاهده کنید)

۱۰- دنیای DIOR

همچون شانل و استه لادر، از معروف ترین برندهای عرضه محصولات زیبایی، بهداشتی و آرایشی جهان است. کریستین دیور (CHRISTIAN DIOR S.A) شرکت فرانسوی تولید کنننده کالاهای لوکس است که توسط تاجر فرانسوی برنار آرنور مدیریت می شود. کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ بنیان گذاری شد. دیور اکنون توسط برند لوکس LVMH مدیریت می شود. برندهایی که توسط دیور مدیریت می شود: شنل، گوچی، ورساچه و پرادا را شامل می شود.

عطر میس دیور در سال ۱۹۴۸ میلادی روانه بازار شد و یکی از نوستالژی های دنیای مد و لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی را شامل می شود. صنعت عطرسازی جهان، مدیون تلاش های دیور به شمار می رود که امروزه درصد قابل ملاحظه ای از گردش مالی دنیای لاکچری گردها را به خود اختصاص داده است.

دیور در اینستاگرام  فعالیت بسیار زیادی دارد و طرفداران فراوانی از ۶ قاره جهان، خریدار محصولات این برند هستند. بیش از ۹۷۰ محصول از این برند معروف در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است که قریب به ۲.۵ میلیون فالور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

(تصویری از گریم هایی که توسط متخصصان دیور بر روی مدل های این برند انجام شده است را مشاهده میکنید که بر روی جلد مجله ELLE فرانسه منتشر شد. محصولاتی که توسط دیور در این MAKE UP استفاده شده عبارتند از:

#DIORSKIN ROSY GLOW 001 Pétale
#DIORSHOW ICONIC OVERCURL 694 Over Brown
#LIPGLOW ۰۰۸ Ultra-Pink)

(در این تصویر، رژ لب صورتی کم رنگ برند دیور را مشاهده میکنیم که DIOR LIP GLOW PINK 001 نام دارد. برای مشاهده جزییات بیشتر به این هشتگ ها رجوع کنید:   #DiorCouture #PFW #diormakeup#diorlipglow  )

(در این تصویر، شیوه گریم یکی از مدل های برند دیور را برای مراسم اوت کوتور دیور در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که از محصول DIOR FOREVER UNDERCOVER فول کاور ۲۴ ساعته را به ارمغان می اورد . در این تصویر از حجم دهنده لب دیور به نام DIR LIP GLOW & LIP MAXMIZER هم استفاده شده است. برای جزییات بیشتر به این هشتگ بروید)

(در این تصویر، BELA HADID مدل کریستیمن دیور را شاهد هستیم که شکوه DIOR LIP GLOW را به نمایش  در می آورد. این عکس برای انتشار روی جلد مجله ELLE کره جنوبی انتخاب شده است. طراحی مو توسط HALO و طراحی ناخن توسط UNISTELLA انجام شده است)

(در این تصویر، ادیشنی رنگارنگ از سایه چشم دیور با نام ۵ COULEURS PALETTE را شاهد هستیم که برای مشاهده جزییات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، شکوه رنگارنگ GLOW ADDICT را شاهد هستیم که آرایش صورت توسط PERFECT CUSHION & NUDE AIR  LUMINIZER GLOW انجام شده و چشمان نیز توسط ۵ COULEURS GLOW ADDICT آرایش شده است. رنگ درخشان لب های این مدل نیز محصول ULTRA PINK 008 & EUPHORIC 767 است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

۱۱- محصول اوربان دیکی

برند اوربان دیکی (URBAN DECAY) در سال ۱۹۹۶ میلادی با خط تولید ۱۰ رژ لب و چندین رنگ لاک ناخن به دنیای جذاب و رنگارنگ محصولات آرایشی و بهداشتی وارد شد. نام این برند: تخریب شهری است و الهامی از کلید واژه های عجیبی برای محصولان فشن به نام: باران، دود و صخره است. سندی، دیوید و وندی، سه فردی هستند که بنیانگذاری یکی از فعال ترین شرکت های ارائه دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی را در دستور کار داشته و انقلابی را در عرصه محصولات آرایشی ارائه کرده اند. رنگ های صورتی و بنفش از جمله رنگ های مورد علاقه اوربان دیکی است که در فروشگاه های سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلستان، ایتالیا و خاورمیانه، مشتریان بسیاری را به خود شیفته کرد.

رژ لب مات رنگ چکمت اوربان دیکی (URBAN DECAY VICE LIPSTICK CHECKMATE) از پر طرفدار ترین محصولات این برند محسوب می شود. همچنین پالت سایه چشم نیکد اوربان دیکی (URBAN DECAY NAKED EYESHADOW PALAETTE) دارای شوت سایه حذاب است از دیگر محصولات پر فروش آن در سال های اخیر به شمار می رود. در ویدیو زیر، آرایش با پلت الکتریک اوربان دیکی را شاهد هستیم.

اوربان دیکی از جمله فعال ترین و محبوب ترین صفحات دنیای آرایشی و بهداشتی را در اختیار دارد و با انتشار ۳۷۰۰ پست در چهار سال اخیر، قریب به ۹ میلیون فالور دارد. جزییات جدید تریم محصولات اوربان دیکی را در این نشانی دنبال کنید.

(در این تصویر، مداد های آرایش URBAN DECAY را شاهد هستیم که طیف رنگ های دوازده گانه را به نمایش می گذارد. جزییات بیشتر مداد های خط چشم اوربان دیکی را در این هشتگ دنبال کنید)

(تصویری از مدل اوربان دیکی، نیکول کانسیلو را مشاهده میکنید که برای آرایش این چهره کاریزماتیک، از محصول KLXUD BEAUTY BEAM HIGHLIGH PALETTE استفاده شده است. جزییات بیشتر را میتوانید در این هشتگ مشاهده کنید)

(کلکسیونی خلاقانه از محصولات آرایشی و بهداشتی اوربان دیکی را شاهد هستیم که از کالکشن صورتی کریستین لنان ارائه شده است. جزییات بیشتر ا میتوان در این هشتگ مبحبوب URBAN DECAY مشاهده کنید)

(در این تصویر، کالکشن URBAN DECAY NAKED 3 را مشاهده میکنید که از محصولات پر طرفدار اوربان دیکی بوده و جزییات این کالکشن را میتوانید در هشتگ اختصاصی آن در این لینک دنبال کنید)

(در این تصویر، مدل اوربان دیکی: آدالیا را شاهد هستیم که از کالکشن URBAN DECAY NAKED 2 PALETTE STAT برای طراحی چهره استفاده شده است. برای جزییات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، از محصولات سایه چشم  و رز لب برند URBAN DECAY را شاهد هستیم که که جزییات بیشتر این محصول با طیف رنگی تیره را در این هشتگ دنبال نمایید)

(در این تصویر، سایه چشم برند URBAN DECAY را مشاهده میکنیم که EYESHADOW PRIMER POTION نام دارد. )

(در این تصویر، رژ لب بنفش رنگ اوربان دیکی را شاهد هستیم که برای توضیحات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید)

 

۱۲- برند لوازم آرایشی سفورا

سفورا، از شرکت های تولید لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است که در سال ۱۹۷۴ میلادی توسط دومینک مندونا راه اندازی شد و در حال حاضر به شرکت لویی ویتون تعلق دارد و درصدی از سهام آن در اختیار LVMH است. شعبه مرکزی SEPHORA در پاریس بوده و صدها شعبه در ده ها کشور جهان، محصولات این برند را در اختیار لاکچری گردهای عاشق محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می دهد.

دنیای جالب سفورا را در این لینک مشاهده کنید. صفحه اینستاگرامی اختصاصی سفورا بیش از ۳۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته است و قریب به ۱۴ میلیون فالور دارد. برای مشاهده جزییات بیشتر به این لینک رجوع کنید.

(تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی سفورا که طیف رنگی متنوع را به نمایش  می گذارد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به کالکشن نارسیس مراجعه کنید که در این هشتگ در دسترس است)

(از محصولات سفورا میتوان به ماسک سیاه این برند معروف اشاره کرد که برای آبرسانی و تقویت پوست توصیه شده است. استفاده از ماسک های SEPHORA از ویتامین C برای شفافیت و تغذیه پوست استفاده می کند که برای تن های مختلف پوست صورت کاربرد دارد. جزییات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

(در تصویر بالا، از کلکسیون محصولات سفورا شاهد OLAPLEX HAIR PERFECTOR هستیم که از محصولات مو سفورا محسوب می شود. برای مشاهده اطلاعات NO 3 HAIR PERFECTOR به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، از محصولات سفورا شاهد: ANTI-FRIZZ HAIR SHEETS که ۱۵ عددی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. )

(در این  تصویر، از محصولات سفورا، سرم هیدراته قوی برای پاکسازی پوست را شاهد هستیم که از کالکشن PREMIER CRU روانه بازار شد. )

(در این تصویر، از محصولات آرایشی و بهداشتی سفورا شاهد مداد چشم و ریمل و ابرو هستیم که برای مشاهده جزییات بیشتر و آگاهی از مشخصات فنی این محصولات میتوان به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، رز لب سفورا از کالکشن HOURGLASS که ۵ طیف رنگی را شامل می شود. برای جزییات بیشتر به این نشانی بروید)

(در این تصویر، از کلکسیون محصولات سفورا، شاید کیت محصولات آرایشی و بهداشتی این برند هستیم که SEPHORA FAVORITES KIT نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ: SELFIEKIT رجوع کنید. )

(در این تصویر، از محصولات آرایشی و بهداشتی سفورا شاهد رژ لب ۴۰ رنگی هستیم که KATE VON D BEAUTY نام دارد. جزییات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

(در این تصویر، از محصولات آرایشی و بهداشتی سفورا شاهد محصول معروف FENTY BEAUTY هستیم که برای مشاهده محصولات این کالکشن به این هشتگ رجوع کنید)

۱۳- برند IT

نامی کمتر شناخته شده برای علاقمندان محصولات آرایشی و بهداشتی برند جهان در ایران، اما با کیفیت خوب و محصولات متنوع توانسته بخشی از نیازهای مشتریان را در سراسر جهان پوشش دهد. برند IT را میتوان در این نشانی مشاهده کرد و اطلاعات لازم را درباره کالکشن های ۲۰۱۸ دریافت کرد.

بیش از ۲۸۰۰ پست اینستاگرامی توسط این برند در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته شده است که قریب به ۸۸۸ هزار فالور دارد. جزییات بیشتر را در این لینک دنبال کنید.

(در این تصویر، شاهد یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی IT COSMETICS هستیم که ایر براش (برنزه کننده) با نام BYE BYE REDNESS نام دارد. جزییات بیشتر محصولات این برند را میتوانید در این هشتگ مشاهده کنید)

(در این تصویر، از محصولات آرایشی و بهداشتی IT COSMETICS شاهد کرم پوست و برنزه کننده هستیم که IT SKIN RELIEF TREATMENT از آن جمله است)

(تصویری از کرم پوست IT COSMETICS که فروش خوبی در ۲ سال اخیر تجربه کرده است و برای هیدراته شدن پوست، توصیه می شود)

(در این تصویر، محصولی از IT COSMETICS را مشاهده میکنیم که CONFIDENCE IN CREAM نام دارد و برای آبرسانی و پاکسازی پوست توصیه شده است و برای هر نوع پوستی میتوان از ان استفاده کرد. جزییات بیشتر را در این نشانی مشاهده کنید)

(در این تصویر، محصولی از IT COSMETICS را مشاهده میکنید که برای پاکسازی پوست از ان استفاده می شود و محصولی هیدراته کننده هر نوع پوست به شمار میرود که CONFIDENCE IN A CLEANSER نامیده می شود)

۱۴- ایو سنت لورن

از دیگر برندهای مطرح محصولات آرایشی، زیبایی و بهداشتی بانوان میتوان به ایو سنت لورن اشاره کرد. برند Yves Saint Laurent توسط طراح معروف لباس فرانسه که ایو هنری دونات ماتیو سن لوران در قرن بیستم میلادی پایه گذاری گردید و فعالیت هایش همچون بانو شانل و کارل لاگرفلد (ٓطراح ارشد شانل)، تاثیر گذاری در صنعت مد  و لباس بر جای گذاشت.

برند SAINT LAURENT در سال ۱۹۶۱ میلادی تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در پاریس قرار دارد. این برند از مطرح ترین مزون های جهان به شمار می رود و از تاثیرگذاران استایل کت های تاکسیدو می باشد. دنیای سنت لورن را در این لینک دنبال کنید.

سنت لارن از فعال ترین برندهای محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام بوده و با انتشار ۴۰۰ پست، بیش از ۳.۵ میلیون فالور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

۱۵- لوازم آرایشی برند ژیوانشی

از جمله برندهای معروف محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر بانوان میتوان به برند Givenchy اشاره کرد که همچون شانل و دیور، از معروف ترین برندهای دنیای گریم و آرایش بانوان لاکچری گرد محسوب می شود. برند ژیوانشی در سال ۱۹۹۰ میلادی، نخسین محصولات آرایشی خود را روانه بازار کرد و همواره تلاش کرده تا خلاقیت و نوآوری را در طراحی و ارائه محصولاتی با کیفیت و فرمولاسیونی مدرن و غیر حساسیت زا با استانداردهای جهانی تولید کند. ژیوانشی، شرکت کالای لوکس فرانسوی است در زمینه تولید پوشاک، عطر و لوازم أرایشی فعالیت دارد.

خانه مد ژیوانشی در روزهای نخست نیمه اول قرن بیستم میلادی توسط طراح فرانسوی، هوبرت دی ژیوانشی راه اندازی شد و اکنون توسط غول دنیای لاکچری یعنی LVMH مدیریت می شود. محصولات ژیوانشی تا کنون توسط سلبریتی های بسیاری معرفی شده است.

(تصویر جدید ترین محصول آرایشی GIVENCHY که برای مشاهده اطلاعات بیشتر این محصول و مشخصات فنی به این هشتگ ها مراجعه کنید:  #ForbiddenShine #GlossInterditVinyl#GivenchyBeauty #GivenchyLeMakeUp#Lips   )

(در این عکس، محصول GLOSS INTERDIT VINYL ژیوانشی را مشاهده میکنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر این برند به این هشتگ ها مراجعه کنید: #ForbiddenShine #GlossInterditVinyl#GivenchyBeauty #GivenchyLeMakeUp#Lips)

(در این تصویر، ژیوانشی را با یکی از مدل هایش که رژ لب قرمز خوش رنگی را از محصول GLOSS INTERDIT VINYL  استفاده کرده را مشاهده میکنید)

(محصولات ژیوانشی در سال های اخیر موفق به دریافت نشان تعالی محصول از جشنواره های مختلف شده است که از آن جمله میتوان به PRIX D’EXCELLENCE DE LA BEAUTE 2018 اشاره کرد. در این تصویر، محصول NOIR INTERDIT و LE ROUGE را شاهد هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ ها رجوع کنید: #MCPEB2018 #GivenchyLeMakeup#GivenchyBeauty #beautyaddicts #lipsticks#NoirInterdit #bold)

(در این تصویر، رنگ بندی رژ لب های ژیوانشی را مشاهده میکنیم که از کالکشن LE ROUGE MAT’S VELVET COMPLEX ارائه شده  است و برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشر به این هشتگ مراجعه کنید)

 

دنیای ژیوانشی را در این نشانی دنبال کنید. این برند فرانسوی در اینستاگرام خیلی فعال نیست و تقریبا ۱ هزار پست در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته و حدود ۶۰۰ هزار فالور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

۱۶- برند لوازم آرایشی و بهداشتی بابی براون

علاوه بر ۱۵ موردی که در بالا ارائه کردیم، میتوان به برند کمتر معروفی به نام BOBBI BROWN اشاره کرد که توسط گریموری به همین نام وارد صنعت محصولات آرابشی، زیبایی و بهداشتی جهان شد و طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شود. بابی براون یکی از معتبر ترین برندهای آرایشی بوده که مشتریان خیلی معروفی هم دارد و سلبریتی هایی چون:‌ مریل استریپ، کاترین زتا جونز و سیدنی کلافورد از جمله مدل ها و سفیران تبلیغاتی این برند در سال های اخیر به شمار می رود.  مجله نیویورک تایمز این برند را به عنوان معروف‌ترین مشاور زیبایی نام می‌برد .

۱۷-   لوازم آرایش برند مک

از دیگر برندهای مطرح محصولات آرایشی و بهداشتی میتوان به برند MAC اشاره کرد که از سال ۱۹۸۵ میلادی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آرایشی و زیبایی محصولات متنوع با کیفیتی را روانه بازار کرده است. برند LIPSTICK2 نه فقط رنگ، بلكه بافت هم براي لبان شما به ارمغان مي آورد. درخششي كه همه نگاهها را در خيابان به لبان شما جلب مي كند! محصولي كه سبب شهرت مك شده است.

از دیگر محصولات پر طرفدار MAC می توان به رز لب مایع PRO LONGWEAR LIP COLO  اشاره کرد که ماندگاری بسیار بالا داشته و به دلیل فرمولاسیون عالی، رنگ آمیزی جادویی را بر روی لبان شما به ارمغان می اورد. اگر میخواهید رنگ این رژ لب را پاک کنید از CLEANSE OFF OIL استفاده کنید. البته محصول MAC PRO LONGWEAR LUSTER LIP این برند نیز ماندگاری خوبی دارد که برق لب را نیز شامل می شود.

از معروف ترین صفحات مربوط به برندهای آرایشی و بهداشتی جهان میتوان به صفحه اینستاگرامی رسمی برند MAC COSMETICS اشاره کرد که صفحه ای فعال بوده و ظرف ۴ سال گذشته بیش از ۵۶۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. صفحه مک را اینجا دنبال کنید.

(در این پست، کانسیلر جدیدی از برند مک را شاهد هستیم که MAC STUDIO WATER WEIGHT نام دارد که برای مشاهده جزییات فنی به این هشتگ مراجعه کنید)

(در این تصویر، رنگ های ۱۶ گانه کانسیلر جدید برند MAC را مشاهده میکنید )

(نتیجه استفاده از کانسیلرهای مک روی پوست را در تصویر بالا مشاهده می کنید)

(رژ لب مایع برند مک با نام MATTE LIQUID LIP COLOR مشاهده میکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

(کرم های هیدراته پوست از برند مک که MAC FIX PLUS نام دارد را مشاهده میکنید که برای اطلاعات بیشتر میتواانید به این هشتگ رجوع کنید)

۱۸-لوازم آرایش لانکوم

از محصولات آرایشی و بهداشتی معروف جهان میتوان به LANCOM اشاره کرد که بیش از هشتاد سال قدمت دارد. لانکوم بیش از ۱۸۰۰ پست در سه سال اخیر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که برای اطلاعات بیشتر به این صفحه ۲.۳ میلیون مخاطبی مراجعه کنید.

(در این تصویر، شاهد یکی از محصولات آرایشی  و بهداشتی برند لانکوم به نام L’ABSOLU ROUGE METTALIC هستیم که برای مشاهده اطلاعات فنی این محصول پر مخاطب، به این هشتگ ها رجوع کنید: #Lancôme #LAbsoluRouge#Metalmorphôse #MakeUp #InAClick)

(در این تصویر، شاهد  نتیجه رنگ بندی یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی پر طرفدار لانکوم به نام MATAL MORPHOSE ROUGE L’ABSOLU هستیم که رنگ بندی ده گانه دارد)

(در این تصویر، کرم روزانه دست و صورت لانکوم را مشاهده میکنید که NUTRIX ROYAL نام دارد که گزینه خوبی برای روزهای سرد سال در مناطق خشک است. جزییات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

۱۹- کاور گرل

نوزدهمین برند معروف محصولات آرایشی و بهداشتی کاور گرل است که از برندهای به نسبت ارزان محسوب می شود. اینستاگرام این برند را برای مشاهده دنیای COVERGIL در این نشانی دنبال کنید که ۲.۵ میلیون فالور دارد.

(تصویری از محصول کاور گرل که KATY KAT GLOSS  نام دارد)

۲۰- برند کلینیک

برند کلینیک، از سازندگان معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی بود که در سال ۱۹۶۹ میلادی برای اولین بار خط تولید خود را از امریکا روانه بازار کرد. این برند، نخستین برند عرضه کننده محصولات ضد حساسیت و تخصصی پوست به شمار می رود. اینستاگرام CLINIQUE را در این نشانی دنبال کنید.

(جدید ترین محصول کلینیک را شاهد هستیم که CLINIQUE FRESH PRESSED نام دارد و برای ویتامین تراپی پوست توصیه می شود. توضیحات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

(دو محصول جدید کلینک به نام ها: CLINIQUE SUPERDEFENSE, CLINIQUE FRESH PRESSED با SPF بیست که توصیه شده با هم مصرف شود. )

۲۱-لوازم آرایش ELF

از محصولات آرایشی و بهداشتی می توان به ELF اشاره کرد. این برند از صفحات فعال اینستاگرام در زمینه معرفی محصولات آرایشی، زیبایی و بهداشتی بوده به گونه ای که بیش از ۳۹۰۰ پست در سه سال اخیر به اشتراک گذاشته و قریب به ۳.۳ میلیون فالور دارد. جزییات بیشتر را در این لینک دنبال کنید.

(از جدید محصولات برند ELF میتوان به PORE REFINING PEEL OFF MASK اشاره کرد که افزودنی هایی برای صاف شدن و نرم شدن پوست در فرمولاسیون آن به کار رفته است. جزییات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

۲۲- محصولات NYX

از محصولات آرایشی و بهداشتی خوب که کمتر شناخته شده است میتوان به NYX  اشاره کرد. این برند، خود را یکی از تخصصی ترین برندهای آرایشی و بهداشتی جهان می داند که بیش از ۵ هزار پست در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته است و قریب به ۱۲ میلیون فالور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL مراجعه کنید.

(تصویری از محصول جدید NYX با نام FAUX MARBLE LIPSTICKS که برای آشنایی با این محصول و دیگر تولیدات تخصصی  NYX به این هشتگ رجوع کنید)

۲۳-محصولات رولون

رولون، هیجان، نوآوری و کیفیت خوب را به عنوان شعارش در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به ارمغان آورده است. برای مشاهده محصولات رولون که ۱.۴ میلیون فالور در اینستاگرام دارد به این آدرس مراجعه فرمایید.

از دیگر برندهای مطرح محصولات آرایشی و زیبایی بانوان میتوان به BAREMINERALS، الیزابت آردن، بربری، SHU UEMURA، COVER FX، ناپلئون پردیس و MECCA اشاره کرد.

کانسیلرهای ضد آفتاب را فراموش نکنید

یکی از توصیه های همیشکی مشاوران پوست و مو به بانوان به خصوص دختران آن است که برای جلوگیری از حلقه های سیاهی که زیر چشم ایجاد می شود و معمولا بخاطر فقر آهن یا کم خوابی و استرس است، از کانسیلرهای ضد آب (WATER PROOF)‌ استفاده کنید تا هم اقدام خوبی برای پوشاندن لکه های پوستی باشد و هم به راحتی از صورت شما پاک نشود.

ذکر این نکته ضروری است که مواد آرایشی پودری و ضد آبی که در برندهای ۳۰ گانه لوکس تهران معرفی کردیم، ترکیب خوبی برای آرایش نیست و استفاده مرتب و همزمان از انها نمیتواند در زیبایی چهره شما در روزهای گرم سال تاثیر خوبی بگذارد.

کرم پودر خشک برای تابستان

استفاده از کرم پودر خشک برای بانوانی که پوست چرب دارند، مناسب روزهای گرم تابستان است. البته برخی از بانوان همواره به این موضوع اشاره میکنند که حمل و استفاده از کرم پودر خشک به مراتب آسان تر از گرم پودر چرب و حتی کرم پودرهای مایع بوده و به همین خاطر، خرید این نوع کرم پودرها در میان برندهای ۳۰ گانه ای که در این گفتار ارائه شد به خصوص در میان دیور و استه لادر بیشتر است. از طرفی، معمولا در ساخت کرم پودر، از مواد مات و بدون جلا استفاده می شود که بتواند درصدی از چربی مازاد پوست شما را جذب کند.

نکته ای که مشاوران مد و زیبایی همواره بر آن تاکید دارند آن است که اگر قصد استفاده از کرم پودر خشک در روزهای گرم سال دارید، پنکیک ها هم گزینه خوی هستند چرا که صورت را یکنواخت برای زدودن چربی می کنند. البته سعی کنید که از پنکیک های قوی فقط روی نقاط خیلی چرب استفاده کنید تا چهره شما طبیعی و نرمال به نظر برسد. مقوله کرم های پودر خشک، موضوعی تخصصی است و توصیه می شود که همواره از فروشندگان مجرب فروشگاه های معتبر اطلاعات لازم را بدست آورید و از خرید محصولاتی که برند و نام و اصالت آنها مشکوک است، برای جلوگیزی از آسیب های پوستی جدا خودداری کنید.

مراقب برنزه کننده ها باشید!

همواره برنزه کردن پوست زیر آفتاب شدید تابستان، چه در کنار ساحل و چه استخر، مورد اعتراض پزشکان پوست و مو بوده و آنها این رفتار را مردود میدانند چرا که به بافت پوست به شدت آسیب زده و موجبات بروز و گسترش سرطان پوست را سبب می شوند. حتی استفاده از دستگاه های برنزه کننده نیز توصیه نمی شود.

با این حال، اگر قصد خرید برنره کننده هایی که در این گفتار لوکس تهران معرفی شد را دارید، حتما از مشاوره های تخصصی مربوطه استفاده کنید. توجه داشته باشید که برنزه کننده های آرایشی به دو بخش کرمی و پودری تقسیم بندی می شوند. البته برنزه کننده های پودری، طرفداران زیادی به خصوص در میان آرایشگران دارد چون سریع و بدون اشتباه بوده و انتخاب خوبی برای پوست های معمولی تا چرب است.

نکته ای که باید در اینجا توجه کنید آن است که همواره از یک برس کوتاه و نرم برای مالیدن برنزه کننده ها در جایی که نور آفتاب به طور طبیعی به صورت و پیشانی و گونه ها و بینی برخورد میکند استفاده کنید. البته برای کسانی که پوست خشکی داشته و علاقمند هستد تا پوست مرطوب به نظر برسد، همواره از کرم های برنزه کننده ژله ای استفاده کنید تا رنگ پوست یک دستی را ایجاد کند. البته کرم های برنزه کننده ژله ای بیشتر برای پوست های خیلی چرب توصیه می شود. استفاده از اسفنج های آرایشی برای استفاده از ژل های برنزه کننده را نیز در نظر داشته باشید.

چه کار کنیم دور چشم ما سیاه نشود؟

این سوال متداولی است که افراد به خصوص بانوان جوان برای طراحی آرایش چهره خود مطرح می کنند. سیاهی چشم، دلایل مختلفی دارد. برای از بردن نشانه سیاهی چشم در صورت، میتوانید قبل از این که به آرایش چهره بپردازید، روی پلک های خود کمی پنکیک مالیده تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این حرکت، چربی پوست گرفته شده و پوست شما آماده زدن سایه ها می شود.

البته مشاوران مد و آرایشگران توصیه می کنند که به جای سایه های کرمی، از سایه های پودری استفاده کنید چرا که سایه های کرمی چون مواد نرم کننده زیادی دارند، داوم خوبی روی پوست نداشته و اثر آن ها در کمترین زمان محور می شود.

همانطور که قبلا گفتیم، استفاده از خط چشم هایی که ژله ای است و ضد أب، اگر روی پوست شما پخش نمی شود و چسبندگی مطلوبی دارد، گزینه خوبی برای نیمه نخست سال که هوا گرم می شود خواهد بود. برای عزیزانی که در نقاط شمالی و جنوبی که رطوبت هوا زیاد است زندگی میکنند، استفاده از خط چشم، اقدام بهتری به جای استفاده از مداد چشم خواهد بود.

 اهمیت مرطوب کننده

مرطوب کننده ها و نوشیدن آب زیادی به خصوص در روزهای گرم سال، یکی از ده ها روش برای آبرسانی به پوست و جلوگیری از چروکیدگی و خشک شدن ان است. مرطوب کننده هایی که رنگ دار هستند، از جاذب های محافظت کننده در برابر اشعه آفتاب بوده و بهتر است SPF بالای ۳۰ داشته باشند. البته SPF مورد علاقه ملکه یخی (ماریا شاراپووا)، SPF های بالای ۵۰ است که حفاظت بهتری از پوست دارد.

رنگ پودر برنزه مناسب پوست شما

در این گفتار، ده  ها رنگ پودر برنزه کردن از ده ها برند معتبر لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی را معرفی کردیم که کمی انتخاب را برای خرید بانوان جوان سخت می کند. اگر در مورد نوع و برند برنزه کننده تصمیم گرفتید، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. حتما سعی کنید رنگ برنزه را با مشورت متخصصان این حوزه انتخاب کنید تا محصولی که تناسب خوبی با رنگ پوست و رنگ مکمل نیاز دارید را در اختیار بگیرید.

رنگ پودر های برنزه معمولا روشن، تیره یا متوسط هستند. همواره سعی کنید که رنگ پودری را برنزه شدن استفاده کنید که رنگ پوست شما را طبیعی جلوه کند. مثلا اگر زیر نور خورشید رفتی و پوست شما قهوه ای طلایی می شود، رنگ برنزه متوسط برای شما گزینه بهتری خواهد بود.

نکته ای که باید اینجا به آن توجه کنید آن است که بسیاری از برنزه کننده ها، رنگ طبیعی داشته و قهوه ای متمایل به قرمز هستند. مثل پوست هایی که ریز آقتاب برنزه شده اند. البته برنزه کننده های نارنجی که رنگ پوست را مصنوعی میکند، گزینه خوبی برای برنزه کردن نیستند.

بهترین رنگ سایه چشم

سوال دیگری که بانوان جوان برای انتخاب سابه چشم مطرح می کنند، انتخاب بهترین رنگ برای سایه است. استفاده از رنگ هایی مثل برنز، زیتونی و بنفش برای روزهای گرم سال که طول روز زیاد است، گزینه خوبی خواهد بود. اگر دوست دارید رنگ چشم‌های‌تان به‌خوبی خودشان را نشان دهند، می‌توانید با یك مداد چشم به داخل چشم رنگ دهید. سپس با استفاده از سایه‌ای قهوه‌ای و خط چشم را محو كنید.

همراهان گرامی

اگر قصد استفاده و خرید محصولات رژ لب، ریمل، مداد چشم، کرم پودر، پرنزه کننده، سرم آبرسان، تقویت کننده و امثالهم از ۳۰ برند معرفی شده در این گفتار را دارید، حتما مشخصات فنی محصولات را از سایت های مرجع معرفی شده استعلام کرده و از فروشگاه های معتبر داخلی که محصولات آنها گواهی اصالت وزارت بهداشت را دارا می باشند استفاده کنید تا از خرید محصولات تقلبی که سلامت و بهداشت شما را تهدید می کنند اجتناب کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با گزارشات لوکس تهران دنبال کنید.

 

سوالات متداول

  • آیا پر فروش ترین ریمل و رژ لب سال ۲۰۱۷ را می شناسید؟
  • معروف ترین برندهای محصولات بهداشتی و زیبایی را می شناسید؟
  • پر فروش ترین کرم پودرهای جهان را می دانید؟
  • برند محبوب سلبریتی های سینما را میدانید؟
  • بهترین نوع مرطوب کننده ها را میدانید؟
  • بهترین آبرسان های پوست صورت را می شناسید؟
  • بهترین ریمل برای مژه های بلند را می شناسید؟
  • بهترین مارک ریمل را میدانید؟
  • ریمل اصلی و تقلبی را میتوانید تشخیص دهید؟
  • فرق کرم پودر با کانسیلر را میدانید؟
  • فرق رژ لب مایع با جامد را میدانید؟
  • فرق هاشور ابرو با سایه ابرو را می دانید؟
  • بهترین خط چشم را می شناسید؟
  • نحوه کشیدن خط چشم با مداد را می دانید؟
  • خط چشم مازیکی بهتر است یا مدادی؟
  • کرم برنزه کننده بهتر است یا اسپری برنزه کننده؟
  • آیا عوارض تاتو بدن را میدانید؟
  • آیا پوست چروکیده و خشک دارید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا