برند ها

پرونده ویژه : محرمانه های مدل های ویکتوریا سیکرت Victoria’s Secret

مدل های ویکتوریا سیکرت

محرمانه های مدل های ویکتوریا سیکرت

ویکتوریا سیکرت ، احتمالا همچون شانل، دیور، گوچی، استه لادر، برندی نام آشنا برای فعالان مد و لباس جهان به خصوص بانوان است که از پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی آن از سال ۱۹۷۷ میلادی تا کنون استفاده می کنند.

برند Victoria’s Secret را باید از بزرگ ترین تولید کنندگان لباس زیر بانوان در جهان دانست که توسط روی ریموند (Roy Raymond) در کالیفرنیا ایالات متحده پایه گذاری شد. این شرکت، محصولاتی چون لباس خواب، لباس شنا، لباس زیر، کفش و محصولات آرایشی را تولید و در سراسر جهان عرضه میکند که در یک دهه اخیر به دلیل برگزاری فشن شوهای گوناگون از شانگهای تا نیویورک و حضور فعال در فشن ویک های جهان، مخاطبان و مشتریان فراوانی را پیدا کرده است.

استخدام مدل های معروف جهان از دهه پایانی قرن بیستم میلادی سبب شد تا خانه مد ویکتوریا سیکرت بتواند طیف گسترده ای از محصولات مد و لباس خود را با فشن آیکون های نامداری همچون: استفانیه سیمور، یاسمین غوری، کارین مولدر تا آدریانا لیما برزیلی عرضه کند. این مدل های تجاری به عنوان فشن آیکون های کاریزماتیک ویکتوریا سیکرت ، نقش مهمی در توسعه کسب و کار این برند در بازار پر رقابت امروزی فشن جهان ایفا کردند.

عکس فرشتگان ویکتوریا سیکرت همه در یک قاب

( مدل های ویکتوریا سیکرت در یک قاب- ۲۰۱۷ میلادی)

انتخاب مدل برای نمایش محصولات ویکتوریا سیکرت در رویدادهای بین المللی، بر اساس معیارهای مختلفی انجام می شود و متقاضیانی از سراسر جهان برای حضور در میان مانکن های این برند که فرشتگاه ویکتوریا سیکرت نامیده می شوند، اپلای کرده و تعدادی موفق به عقد قراردادهای میلیونی با این برند صاحبنام لباس زنانه می شوند.

ار معروف ترین مدل های ویکتوریا سیکرت در سال های اخیر میتوان به: الساندار آمبروزیو، آدریانا لیما، کاندیس سوانپول، لیلی آدریج، السا هوسک سوئدی ، سارا سامپایو و مونیکا جاگاسیاک ۱۸۵ سانتیمتری لهستان اشاره کرد.

ویکتوریا سیکرت همچون بسیاری از برندهای معروف دنیای  رنگارنگ و جذاب فشن بانوان، حاشیه های پر رنگ تر از متن بسیاری داشته که گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران تلاش دارد تا مروری اجمالی بر محرمانه های مدل های ویکتوریا سیکرت را از زوایای کمتر شنیده شده داشته باشیم که احتمالا برای علاقمندان به دنیای ویکتوریا سیکرت ، جالب توجه خواهد بود.

با ویکتوریا سیکرت گردی امروزه ما همراه باشید.

با مدل های ویکتوریا سیکرت آشنا شویم

در ابتدای گفتار  بد نیست کمی درباره مانکن های معروف ویکتوریا سیکرت صحبت کنیم.

دوتزن کروس از مانکن های جذاب ویکتوریا سیکرت

دوتزن کروس (DOUTZEN KROES) یکی از مانکن های ویکتوریا سیکرت است که از سال ۲۰۰۸ میلادی به طور رسمی وارد همکاری با این برند معروف مد و لباس بانوان شد. او دو فرزند دارد و از جمله طرفداران پر و پا قرص سبک زندگی سنتی است و با شیوه های مدرن لاغر شدن و چربی زدایی کاملا مخالف می باشد. او در مصاحبه های خود همواره بر تناسب اندام و سلامت جسمی و روحی تاکید دارد و طرفدار ورزش هایی چون ایروبیک و ورزش های هوازی است که توانسته تناسب اندام خوبی را برایش به ارمغان آورد.

دوتزن کروس از مانکن های معروف ویکتوریا سیکرت

یکی از عواملی که این فرشته ویکتورسکرت بر آن تاکید دارد، استفاده از غذاهای ارگانیک با رژیم غذایی گیاهی و گوشت سفید به جای گوشت قرمز است که با نشاسته هایی چون سیب زمینی نیز همراه شده باشد. همانطور که می دانید، نشاسته برای جلوگیری از لاغر شدن صورت، بسیار مهم است و سیاهی و پف زیر چشم ها را نیز بر طرف می کند.

دوتزن از مدل های معروف برند لاکچری پیاژه

(دوتزن از مدل های معروف برند لاکچری پیاژه نیز محسوب می شود)

دوتزن و همسر سیاه پوست ایشان

(دوتزن و همسر سیاه پوست ایشان که فوتوشوتی به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی را نشان می دهد)

او یکی از فعال ترین مدل های ویکتوریا سیکرت در اینستاگرام بوده و قریب به ۵.۶ میلیون فالور دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

آدریانا لیما ؛ مدل برزیلی ویکتوریا سیکرت

آدریانا لیما (ADRIANA LIMA) مانکن برزیلی معروف مدل های ویکتوریا سیکرت که از سال ۲۰۰۰ میلادی تا امروز، با ویکتوریا سیکرت همراهی داشته و در واقع، برندی از برند ویکتوریا سیکرت محسوب می شود. خیلی ها ویکتوریا سیکرت را با آدریانا لیما می شناسند و لباس و محصولاتی که بر تن میکند، اولویت شماره ۱ آنها در خرید محصولات مورد نیاز است.

آدریانا لیما (ADRIANA LIMA) مانکن برزیلی معروف فرشتگان ویکتوریا سیکرت

این بانوی سی و چهار ساله برزیلی، با وجود آنکه دو فرزند دارد، اما مثل ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام(کاپیتان افسانه ای شیاطین سرخ منچستر یونایند انگلستان)، توانسته با ورزش و رژیم غذایی طبیعی، تناسب اندام خود را برای حضور در بالاترین سطح مدلینگ در طراز جهانی حفظ کند.

تمرینات و سبک زندگی و رژیم غذایی آدریانا لیما همواره در کانون توجه رسانه های جهان قرار داشته و او تا کنون در نشریات و سایت ها و رسانه های مختلفی در این باره صحبت کرده است. مربی خصوصی آدریانا، فردی به نام مایکل اولاجید است که در باشگاه ورزشی معروف AEROSPACE نیویورک تمرین می کند. تمرینات ورزشی منظم آدریانا، از عوامل موثر در حفظ تناسب اندام ایشان در ۲ دهه اخیر است.

(در تصویر بالا، استایل سفید رنگ با کفش های قرمز خانم لیما را شاهد هستید که به مناسبت افتتاح فروشگاه محصولات MAYBELINE به شهر برلین آلمان رفته است)

از جمله ورزش هایی که توانسته در خوش استایل بودن این بانوی برزیلی ویکتوریا سیکرت نقش آفرینی کند، ایروبیک های طولانی مدت بوده که در اینستاگرامش نیز، این موضوع با روایت های مصور به چشم میخورد. البته از جمله ورزش های مورد علاقه لیما میتوان به بوکس اشاره کرد که معدود مدل های ویکتوریا سیکرت به این موضوع علاقه نشان داده اند. لیما به لوکس علاقه دارد چرا که معتقد است این ورزش خشن، از بهترین ورزش های هوازی بوده و در فرم بندی بدن موثر است.

مدل ویکتوریا سیکرت فرشته های این برند

(در فوتوشوت های بالا، خانم آدریانا را در مراسم خط تولید  MAYBELINE آلمان مشاهده میکنید. وی برای دیده شدن بیشتر این تصاویر از این هشتگ استفاده کرد)

اگر دوست دارید ماهیچه های خوش فرم و کم حجم داشته باشید، این ورزش را در دستور کار قرار دهید که توصیه جذابی از یکی از مدل های VS به شمار می رود. اینستاگرام آدریانا را در این نشانی دنبال کنید.

یکی از رژیم های غذایی جالب این مدل ویکتوریا سیکرت ، استفاده کم از محصولات نمکی است تا آب اضافی در بدنش ذخیره نشود. همچنین در زمان هایی که نیاز به کت والک است، مصرف غذاهای جامد را کاهش داده و تمرینات ورزشی را افزایش می دهد. کاهش وزن با کاهش میزان نوشیدن آب سبب یکی از روش هایی است که آدریانا معمولا یک روز پیش از اجرا، در دستور کار قرار می دهد.

از سلفی های ژانویه ای آدریانا لیما

(از سلفی های ژانویه ای آدریانا لیما)

البته همواره مشاوران تغذیه هشدار داده اند که بانوان به خصوص دخترها، نباید بدون نظر پزشک، روش های تغذیه ای مدل های معروف لباس را تقلید کنند تا شاهد اتفاقات ناگهانی برای گوارش و سیستم جذب بدن نشوند که عوارض نامطلوبی برای طیف های مختلف سنی خواهد داشت. چرا که کاهش مصرف آب و رژیم های پروتئینی صرف، موجب اختلال در کارکرد بدن شده و ویتامین های مهم مورد نیاز را از دست می دهد.

از استایل های آدریانا لیما برای فشن شوهای ویکتوریا سیکرت

(از استایل های آدریانا لیما برای فشن شوهای ویکتوریا سیکرت در سال ۲۰۱۸ که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید. )

اینستاگرام آدریانا، پر مخاطب ترین و پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام مدل های ویکتوریا سیکرت است که همچون کیارا فراگتی، فشن بلاگر معروف ایتالیایی، قریب به ۱۱.۵ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

السا هوسک ؛ مدل سوئدی ویکتوریا سیکرت

السا  هوسک (ELSA HUSK) مدل سوئدی، از معروف های مدل های ویکتوریا سیکرت به شمار می رود. دختر بیست و هفت ساله اهل استکهلم که از دنیای بسکتبال حرفه ای در سال ۲۰۱۵ میلادی به جمع مدل های ویکتوریا پیوست و به دلیل استایل بدنی عالی و چهره جذاب که روایتگر بخشی از جذابیت مردمان اسکاندیناوی به شمار می رود، گزینه ای ممتاز برای این برند معروف لباس بانوان است.

السا هوسک (ELSA HUSK) مدل سوئدی ویکتوریا سیکرت

او در مصاحبه ها تاکید کرده است که ورزش بخشی از سبک زندگی او را تشکیل می دهد که تا حدودی برگرفته از سنت همیشگی اسکاندیناویایی ها در انجام تحرکات روزانه در طول هفته است. او از پیلاتس، دوچرخه سواری و رقص به عنوان رفتارهای ورزشی دائمی برای حفظ تناسب اندام اشاره کرده که حتی در سخت ترین تمرینات ورزشی نیز رژیم غذایی کم کالری مغذی را حفظ می کند.

فوتوشوت هایی از دختر سوئدی فرشتگان ویکتوریا سیکرت

(فوتوشوت هایی از دختر سوئدی مدل های ویکتوریا سیکرت که لباسی  از برند دانیل پریانو را با سلفی های ژانویه ای به نمایش گذاشته است)

از استایل های ژانویه ای السا

(از استایل های ژانویه ای السا که درباره برند این کت زیبا بلند پشمی صحبت نکرده است)

او قبلا در مصاحبه با دیلی آبسیشن گفته بود که هر چیزی دوست دارد میخورد و همچون رویه اسکاندیناویایی ها در خوردن غذاهای سالم و ارگانیک، با سبزیجات تازه تلاش میکند لاغر بماند. البته او مخالفتی با خوردن بستنی و چیپس پر نمک ندارد!

السا حدود ۴ میلیون فالور در اینستاگرام

(گفت و گوی السا با DAILY OBSESSION)

السا حدود ۴ میلیون فالور در اینستاگرامش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

لیندسی الینگسون ؛مدل ویکتوریا سیکرت دختری از کالیفرنیا

از دیگر فرشتگان ویکتوریا سیکرت میتوان به لیندسی الینگسون (LINDSAY ELINGSON) اشاره کرد که به عنوان دختری از کالیفرنیا، در سال های اخیر به جمع ویکتوریا پیوست و از معروف های این برند به شمار می رود. فردی که به ورزش های هوازی بسیار علاقه داشته و در ورزش HIP HOP هم دستی بر آتش دارد. البته او در مصاحبه هایی، ورزش مورد علاقه خود را یوگا می داند که ۳ بار در هفته این تمرین تمرکز را انجام می دهد. قبلا به ووگ گفته بوده که عاشق یوگا است و هیچ ورزشی را بهتر از آن نمی داند.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت لیندسی الینگسون

(از کلکسیون سلفی های اینستاگرامی لیندسی الینگسون که به تبلیغ این برند می پردازد)

 لیندسی الینگسون فرسته ویکتوریا سیکرت

(نیویورک گردی با لیندسی)

البته لیندسی تلاش میکند تا از ورزش های سخت دوری کند و تمریناتی که حرکت های رقص پیلاتس در ان دیده باشد را بیشتر دوست دارد. رژیم غذایی خاصی دارد که معمولا شامل آووکادو و کره بادام زمینی می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید مدل های ویکتوریا سیکرت همواره باید در آزمون های سخت حفظ انحنای اندام موفق به کسب نمره های قبولی شده بنابراین حفظ تناسب اندام ددر طول سال برای انان اهمیت فوق العاده ای دارد.

از فوتوشوت های خانم لیندسی

(از فوتوشوت های خانم لیندسی که ایشان را با برند پاملا هانسون نشان می دهد)

او با انتشار بیش از ۱ هزار پست، قریب به ۹۰۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

مدل همیشه خندان ویکتوریا سیکرت ؛ کاندیشه سوانپول

دیگر فرشته ویکتوریا سیکرت ، خانم کاندیشه سوانپول (CANDICE SWANPOEL) خوش چهره همیشه خندان لاغر  ویکتوریا است که در برخی از ویدیوهای این برند معروف لباس بانوان نیز حضور دارد. مثل ویدیو TRIAN LIKE AN ANGLE (مثل یک فرشته تمرین کنید). این دختر بیست و هفت ساله در این ویدیو، تمرینات ورزشی کامل اندام بدن را با رقص باله به نمایش گذاشت که با استقبال فراوان مخاطبان ویکتوریا سیکرت مواجه شد.

 فرشته ویکتوریا سیکرت ، خانم کاندیشه سوانپول

ابن دختر بیست و هشت ساله، با قدی صد و هفتاد و هشت سانتیمتری، متولد آفریقای جنوبی است. جایی که مدل های زیادی به دنیا معرفی کرده و از سال ۲۰۱۰ میلادی به جمع مدل های ویکتوریا سیکرت پیوست.

فوتوشوتی از کاندیس

(فوتوشوتی از کاندیس که او را لباس بافتنی سفید رنگ خوش طرح و استایلی از این برند نشان میدهد)

کاندیسه، در مصاحبه هایش، خود را عاشق رقص می داند و از آن به عنوان روشی برای حفاظ تناسب اندام جهت حضور دائم در میان مدل های ویکتوریا سیکرت نام می برد که آرامش روحی نیز برایش به ارمغان می آورد. او بعضا در صفحه اینستاگرامش، تصاویری از فعالیت های رقص را در اختیار هوادارانش قرار می دهد که لایک های فراوانی برایش به ارمغان می اورد.

کاندیس مدل ویکتوریا سیکرت

(کاندیس در این فوتوشوت جذاب ۴۰۰ هزار لایکی، به معرفی این برندها پرداخت: @henriquem85@ mangabaproducoes @ingefonteyne @pousadazemarianoronha)

او همواره تمرینات ورزشی خود را با رقص همراه میکند که معمولا تمرینات سبک بدنسازی نیز در کنار آن انجام می شود تا فرم عضلات به خصوص بازوها و انحنای کمر طبق استانداردهای مدل های ویکتوریا سیکرت حفظ شود. او پیش تر به مجله معروف OK گفته بود که همچون السا سوئدی، هر چیزی دوست دارد می خورد مخصوصا غذاهای سالم و ارگانیگ که میراثی از رژیم غذایی خاصی است که از زمان کودکی ایشان در مزرعه دنبال می کرد.

از استایل های تمام سفید خانم کاندیس

(از استایل های تمام سفید خانم کاندیس که به معرفی این برند می پردازد)

خانم کاندیس نیز همچون آدریانا لیما، فرشته ویکتوریا سیکرت ، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام اعضای  این گروه را در اختیار دارد که بیش از ۱۱.۵ میلیون فالور را شامل می شود. صفحه ایشان را در این ادرس دنبال کنید.

تصویری از کاندیس که وی را با آرایش مخصوص کت والک های ویکتوریا سیکرت

(تصویری از کاندیس که وی را با آرایش مخصوص کت والک های ویکتوریا سیکرت نشان می دهد. پشت صحنه ویکتوریا سیکرت را اینجا ببینید)

بهانی پرینسلو ؛ مدل بیست و هشت ساله ویکتوریا سیکرت

خانم بهانی پرینسلو (BEHATI PRINSLOO) دختر بیست و هشت ساله اهل گروت فونتاین آفریقای جنوبی است که رسانه ها از وی به عنوان پسر بچه شیطان و فعال نام می برند. او از سال ۲۰۰۹ میلادی به جمع مدل های ویکتوریا سیکرت پیوست و به عنوان عاشق شنا و پیلاتس، تناسب اندام خود را با فعالیت های شدید ورزشی و هم چنین رژیم های غذایی سالم حفظ می کند. قبلا به ووگ گفته بود که ۵ بار در هفته تمرین می کند. اینستاگرام ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

خانم بهانی پرینسلو (BEHATI PRINSLOO) مدل ویکتوریا سکرت

این دختر صد و هشتاد و یک سانتیمتری، از سال ۲۰۰۹ میلادی به جمع مدل های ویکتوریا سیکرت پیوست و توسط کمپانی مدلینگ STORM کشف شد. وی ارتباط زیادی با مدل معروف انگلیسی ها، کیت ماس (KATE MOSE) دارد.

ایشان با انتشار قریب به ۱۵۰۰ پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۵ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

استایل های جذاب ژانویه ای خانم بهاتی پرینسلو

(از استایل های جذاب ژانویه ای خانم بهاتی پرینسلو که به نمایش لباس شب پوشیده سبز رنگ طرح گل های بهاری از برند LACMA می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این تگ بروید)

فوتوشوتی خانم پرینسلو

(تصویر فوتوشوتی که خانم پرینسلو در فوریه ۲۰۱۷ میلادی برای برند ورساچه گرفت. اطلاعات بیشتر از طرح های ورساچه ۲۰۱۸ را اینجا تماشا کنید)

لی لی آلدریج ؛ مدل ویکتوریا سیکرت با قد ۱۷۶ سانتیمتری

از دیگر مدل های مدل های ویکتوریا سیکرت میتوان به لی لی آلدریج (LILY ALDREIDGE) اشاره کرد که با قد صد و هفتاد و شش سانتیمتری، دختر سی و دو ساله ای از منطقه خوش آب و هوا و ثروتمند نشین سانتا مونیکا کالیفرنیا به شمار می رود.

او از سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان یکی از مدل های ویکتوریا سیکرت انتخاب شد و از نوجوانی در برنامه های مختلف رقص مدرسه شرکت می کرد. اینستاگرام لی لی را در این نشانی دنبال کنید.

مدل های فرشتگان ویکتوریا سکرت لی لی آلدریج

وی به انتشار بیش از ۲ هزار پست در اینستاگرامش، قریب به ۵ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید که شما را با متن و حاشیه های زندگی این مدل مطرح آشنا می کند.

 لی لی آلدریج مدل ویکتوریا سیکرت

(سلفی لیلی به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی)

الساندرا آمبروسیواز دیگر فرشته های ویکتوریا سیکرت

از دیگر مدل های اصلی ویکتوریا سیکرت میتوان به الساندرا آمبروسیو (ALESSANDRA AMBROSIO) اشاره کرد که دختری سی و هفت ساله صد و هفتاد و هفت سانتیمتری اهل شهر ارکسیم برزیل است.

ایشان در سن ۱۵ سالگی در مسابقات الیته مدل برزیل (ELITE MODEL LOOK) در سال ۱۹۹۶ کشف شد و از سال ۲۰۰۴ میلادی در فهرست مدل های ویکتوریا سیکرت قرار گرفت که تا کنون در فشن شوهای آن حضور دارد. بنابراین الساندرا را باید مدل قدیمی از برند مطرح دانست.

اینستاگرام خانم الساندرا مدل ویکتوریا سیکرت

اینستاگرام خانم الساندرا را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۵ هزار عکس منتشر کرده و قریب به ۹ میلیون فالور دارد.

 الساندرا در کافه موزیک مدل ویکتوریا سیکرت

(تصویری از ژانویه گردی های الساندرا در کافه موزیک)

فوتوشوتی که الساندرا آمبروسیو

(فوتوشوتی که الساندرا آمبروسیو برای نشریه ووگ پرتقال گرفت. اطلاعات بیشتر را در این نشانی مشاهده کنید)

جاسمین توکز مدل سیاه پوست ویکتوریا سیکرت

جاسمین توکز (JASMINE TOOKES) از دیگر مدل های ویکتوریا سیکرت است که از سال ۲۰۱۵ میلادی با این برند همکاری دارد. این مدل خوش استایل صد و هفتاد و شش سانتیمتری، متولد هانتینگتون بیچ کالیفرنیا است. صفحه اینستاگرام این مدل جذاب را در این نشانی دنبال کنید.

جاسمین توکز از دیگر فرشتگان ویکتوریا سیکرت

او با انتشار ۴ هزار پست، قریب به ۳ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. صفحه ایشان که از فعال ترین صفحات مدل های ویکتوریا سیکرت به شمار می رود را در این لینک دنبال کنید.

جاسمین توکز (JASMINE TOOKES) مدل ویکتوریا سیکرت

لیس ریبرو بهترین گزینه برای فشن شو های ویکتوریا سیکرت

خانم لیس ریبرو (LAIS RIBEIRO) دختر بیست و هفت ساله صد و هشتاد و چهار سانتیمتری، دختری اهل برزیل است. جایی که همچون آفریقای جنوبی، کالیفرنیا و سوئد، مدل های زیادی به دنیای مد و لباس به خصوص برندهای مطرحی چون H&M و ویکتوریا سیکرت معرفی کرده است. او از سال ۲۰۱۵ میلادی با مدل های ویکتوریا همکاری دارد و با قد بلند، یکی از بهترین گزینه ها برای فشن ویک ها و فشن شو های طوفانی این برند با استایلی از هنرهای پوشیدنی است.

مدل ویکتوریا سیکرت خانم لیس ریبرو صد و هشتاد و چهار سانتیمتری

وی با انتشار قریب به ۲ هزار پست، حدود ۱.۵ میلیون فالور دارد. این مدل مدل های ویکتوریا سیکرت را در این آدرس دنبال کنید.

فوتوشوت های لیس ریبرو مدل ویکتوریا سیکرت

(فوتوشوت های لیس ریبرو برای برند الیزابت سولثر . اطلاعات بیشتر را در این هشتگ دنبال کنید)

مارتا هانت مدل بیست و هشت ساله ویکتوریا سیکرت

خانم مارتا هانت (MARTHA HUNT) دیگر مدلویکتوریا سیکرت است که بیست و هشت ساله و با قد صد و هشتاد سانتیمتری، از سال ۲۰۱۵ میلادی با این برند همکاری دارد. دختر متولد شهر ویلسون کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا، فعالیت های مدلینگ خود را از سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و از دوستان تیلور سویفت، خواننده مطرح موسیقی پاپ است.

خانم مارتا هانت (MARTHA HUNT) دیگر مدل فرشتگان ویکتوریا سیکرت

وی با انتشار قریب به ۲۶۰۰ پست، ۲ میلیون فالور دارد که میتوانید متن و حاشیه زندگی ایشان را در این آدرس مشاهده کنید.

استایل های ژانویه ۲۰۱۸ میلادی خانم مارت هانت

(استایل های ژانویه ۲۰۱۸ میلادی خانم مارت هانت)

 خانم مارت هانت مدل ویکتوریا سیکرت

رومی استریجد ؛ دختر هلندی ویکتوریا سیکرت

چهره ای جذاب، قد بلند و اندامی عالی برای حضور در جمع مدل های ویکتوریا سیکرت ،  سبب شده تا رومی استریجد (ROMEE STRIJID) به عنوان دختر هلندی، از سال ۲۰۱۵ میلادی به جمع فرشتگان این برند اضافه شود. او فعالیت مدلینگ خود را از آمستردام، شهر گل اروپا آغاز کرد. دختران هلندی از خوش قامت ترین و خوش استایل ترین دختران اروپا به شمار می روند که میانگین قدی انها از میانگین شهروندان اتحادیه اروپا بیشتر است.

 فرشتگان ویکتوریا سیکرت رومی استریجد

اینستاگرام ۴ میلیون فالووری ایشان را در این آدرس دنبال کنید.

مدل ویکتوریا سیکرت

(کت جذاب پشمی خوش رنگ قرمز رومی استریجد که در ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی شد و از برند آن صحبت نکرد)

سارا سامپایو ؛ برنده مسابقات مدلینگ مو در سال ۲۰۰۶

از دیگر مدل های ویکتوریا سیکرت می توان با دختر صد و هفتاد و شش سانتیمتری اهل پورتو پرتغال یعنی سارا سامپایو (SARA SAMPAIO) اشاره کرد که از سال ۲۰۱۵ میلادی با این برند همکاری دارد. وی برنده مسابقات مدلینگ مو در سال ۲۰۰۶ میلادی در پرتغال است.

سارا سامپایو مدل ویکتوریا سکرت ۶ میلیون فالوور دارد

سارا سامپایو ۶ میلیون فالوور دارد که تصاویر وی را میتوانید در این نشانی مشاهده کنید.

مدل ویکتوریا سیکرت در مجله بازار

(فوتوشوت سارا برای مجله هارپر بازار. اطلاعات بیشتر را در این تگ دنبال کنید)

استلا مکسول مدل اهل بروکسل بلژیک ویکتریا سکرت

چهاردهمین مدل ویکتوریا سیکرت که در گفتار امروز لوکس تهران به آن اشاره میکنیم، استلا مکسول (STELLA MAXWELL) نام دارد. دختر صد و هفتاد و شش سانتیمتری اهل بروکسل بلژیک که از سال ۲۰۱۵ میلادی به جمع فرشتگان پیوست. او در دانشگاه اوتاگو نیوزلند تحصیل کرده و توسط یک آژانس مدلینگ به دنیای مد معرفی شد. اینستاگرام این دختر بلژیکی را در این نشانی دنبال کنید.

 فرشتگان ویکتوریا سیکرت استلا مکسول

ایشان با ۱۵۰۰ پست، ۳.۵ میلیون فالور دارد. ایشان را در این آدرس دنبال کنید.

استلا مکسول در کنار ایرینا شایک مدل ویکتوریا سیکرت

(استلا مکسول در کنار ایرینا شایک، همسر اسبق کریستیانو رونالدو)

تیلور هیل از جوان ترین مدل های ویکتوریا سیکرت

تیلور هیل (TAYLOR HILL) بیست و دو ساله، از جوان ترین مدل های ویکتوریا سیکرت به شمار می رود که متولد دنور ایالات متحده بوده و با صد و هشتاد سانتیمتر قد از سال ۲۰۱۴ میلادی به جمه مدل های ویکتوریا سیکرت پیوست. این دختر جوان بیست و دو ساله، در هنگام اسب سواری در کلورادو از طریق عکاسش به دنیای مدلینگ معرفی شد.

 (TAYLOR HILL) جوان ترین مدل های ویکتوریا سیکرت

ایشان با انتشار ۲ هزار پست، قریب به ۱۰ میلیون فالور دارد و سومین فرشته ویکتوریا سیکرت است که اینستاگرام بسیار پر مخاطبی را در اختیار دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال فرمایید.

تیلور هیل که در هفتاد و پنجمین دوره مراسم گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۱۸

(تصویری از لباس مشکی بلند با طرح بدون آستین سمت راست خانم تیلور هیل که در هفتاد و پنجمین دوره مراسم گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی بر تن داشت. وی برای دیده شدن این عکس ۶۰۰ هزار لایکی، از این تگ استفاده کرد)

ژوزقین اسکریور مدل صد و هشتاد سانتیمتری ویکتوریا سیکرت

از دیگر مدل های جوان ویکتوریا سیکرت ، می توان به ژوزقین اسکریور (JOSEPHINE SKRIVER) اشاره کرد که با بیست و چهار سال سن، از جوان های این برند نامیده می شود که دختر صد و هشتاد سانتیمتری اهل کپنهاک دانمارک می باشد. او از سال ۲۰۱۶ میلادی به جمع مدل های ویکتوریا سیکرت پیوست و ۸ سال پیش از حضورش در جمع انجل ها، هنگامی که در تیم فوتبال زنان بازی میکرد، در نیویورک به دنیای مد معرفی شد. اینستاگرام جوزفین را اینجا دنبال کنید.

ژوزقین اسکریور مدل ویکتوریا سیکرت

وی با انتشار ۱۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۵ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

سلفی جوزفین اسکریور مدل ویکتوریا سیکرت

(تصویری از نخستین سلفی جوزفین اسکریور در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی)

قد مدل های ویکتوریا سیکرت

کاندیشه سوانپول : قد صد و هفتاد و هشت سانتیمتری ۱۷۸
لی لی آلدریج      : قد صد و هفتاد و شش سانتیمتری ۱۷۶
الساندرا آمبروسیو : قد صد و هفتاد و هفت سانتیمتری ۱۷۷
جاسمین توکز      : قد صد و هفتاد و شش سانتیمتری ۱۷۶
لیس ریبرو           : قد صد و هشتاد و چهار سانتیمتری ۱۸۴
مارتا هانت          : قد صد و هشتاد سانتیمتری ۱۸۰
سارا سامپایو      : قد صد و هفتاد و شش سانتیمتری ۱۷۶
استلا مکسول     : قد صد و هفتاد و شش سانتیمتری ۱۷۶
بهانی پرینسلو     : قد صد و هشتاد و یک سانتیمتری ۱۸۱
ژوزقین اسکریور    : قد  صد و هشتاد سانتیمتری ۱۸۰

مدل های ویکتوریا سیکرت فیک یا واقعی؟ مساله این است!

یکی از گزارشات جالبی که در سال های اخیر درباره زندگی و فعالیت مدل ها به خصوص مدل های ویکتوریا سیکرت منتشر شده است، توسط ایندیپندنت انگلستان در ماه می ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد که در آن، به ۱۰ مقوله مهم از سبک زندگی مدل های معروف این برند می پردازد و نوع برنامه غذایی و اقداماتی که برای حضور فعال  در یکی از مهم ترین فشن شوهای جهان می بایست در دستور کار قرار دهند.

نویسنده در این گزارش، به این موضوع اشاره میکند که لباس ها پر زرق و برق و جذابی که مدل های ویکتوریا سیکرت بر تن میکنند و با کت واک های خود در استیج های طوفانی سراسر جهان، میلیون ها مخاطب را به سمت خود می کشانند و قراردادهای صدها هزار دلاری امضا میکنند، تنها بخش کوچکی از واقعیت ویکتوریا سیکرت است و در واقع همه زندگی آنها را تشکیل نمی دهد.

مدل های این برند نیز  همچون مدل های سایر برندها، حاشیه های پر رنگ از متن داشته که این نشریه به ۱۰ مورد آن ها اشاره کرده است.

این فشن شو، در سال ۲۰۱۷ میلادی با پارتنری به نام بالمین، موفق شد برای نخستین بار در پایتخت اقتصادی چین که با آسمانخراش های بزرگ، نیویورک شرق آسیا لقب گرفته است، اولین اجرای رسمی خود را در شانگهای برگزار کند.

خانم بیسوتی، از جمله مدل های قدیمی و موفق مدل های ویکتوریا سیکرت است که در برنامه سال ۲۰۰۹ میلادی این برند که به انتخاب مدل ویکتوریا سیکرت اختصاص داشت حضور یافت و توانست در میان صدها دختری که در آرزوی تبدیل شدن به مدل اصلی این برند معروف لباس بانوان بودند، رتبه نخست را کسب کند. این مدل جوان، با توجه به مراحل سختی که برای حضور در جمه فرشتگان دنبال کرد، اما خیلی زود، قید همکاری با این برند را زد.

وی در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که مسئولان ویکتوریا سیکرت از او خواسته بودند تا مساله ازدواجش را پنهان نگهدارد تا صدمه ای به فعالیت های حرفه ای او در عرصه مدلینگ ارشد ویکتوریا سیکرت نزند. خانم بیسوتی گفته بود که این برند از مدل هایش میخواهد تا ازدواج های خود را رسانه ای نکنند. به گفته کارلی، مدل های ویکتوریا سیکرت باید نوعی مبلغ زندگی لاکچری غیر متعهد و رها برای بانوان باشند و در نزد مخاطبان، دخترانی مجرد به نظر برسند.

این ادعا، با تکذیب مسئولان ویکتوریا سیکرت مواجه شد. اما کایلی قراردادهای میلیونی این برند را به این خاطر رها کرد. پاسخ ویکتوریا سیکرت به ادعاهای خانم کایلی بازتاب جهانی پیدا کرد و به این موضوع اشاره کرده که ایشان هیچ وقت بر اساس شرایط مدل های ویکتوریا سیکرت ، قراردادی به این این کمپانی نداشته است. متن پاسخ این برند به شرح زیر است:

شرایط مدل شدن در ویکتوریا سیکرت

BISUTTI HAS MADE NUMEROUS FABRICATIONS AND MISSTATEMENTS OF FACT REGARDING HER BRIEF ASSOCIATION WITH VICTORIA’S SECRET. IN 2009, MS. BISUTTI WON AN ONLINE AMATEUR MODELING COMPETITION AND HASN’T WORKED FOR US SINCE THAT YEAR.

THE PRIZE FOR THE WINNING CONTESTANT WAS THE UNIQUE OPPORTUNITY TO A ONE-TIME WALK IN THE 2009 VICTORIA’S SECRET FASHION SHOW. MS. BISUTTI ALSO PARTICIPATED IN A SWIM PHOTO SHOOT IN 2009. THAT WAS THE EXTENT OF MS.

BISUTTI’S INVOLVEMENT WITH VICTORIA’S SECRET. SHE WAS NEVER A VICTORIA’S SECRET “ANGEL” AS DEFINED BY THE TERMS OF OUR ANGEL MODEL CONTRACT. AND CONTRARY TO MS. BISUTTI’S CLAIMS, SHE WAS NEVER OFFERED ANY SUBSEQUENT MODELING CONTRACTS OR OPPORTUNITIES WITH VICTORIA’S SECRET DESPITE HER MULTIPLE APPEALS FOR FURTHER WORK. SHE HAS REPEATEDLY FABRICATED HER WORK EXPERIENCE WITH VICTORIA’S SECRET–INCLUDING A RELATIONSHIP THAT SIMPLY DID NOT EXIST.

اهمیت ادعای خانم کایلی به قدری بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی با انتشار کتابی به نام من فرشته نیستم، حقایقی از فعالیت  هایش در ویکتوریا سیکرت در اختیار کسانی قرارداد که آرزوی فرشته شدن در این برند معتبر دارند. جزییات بیشتر این کتاب را در این نشانی دنبال کنید.

کتاب I AM NO ANGLE نوشته KYLIE BISUTTI

(کتاب I AM NO ANGLE نوشته KYLIE BISUTTI که به ارائه حقایقی  از پشت صحنه ویکتوریا سیکرت اشاره دارد)

نشریه دیلی میلی انگلستان در سال ۲۰۱۳ میلادی به این موضوع اشاره کرد که ویکتوریا سیکرت از KYLIE خواسته تا روابط خود را پنهان کند.

این دختر جوان که در سال ۲۰۰۹ میلادی در رقابتی با حضور ۱۰ هزار شرکت کننده از سراسر جهان ، منتخب ویکتوریا سیکرت شده بود پس از کناره گیری از فعالیت های رسمی مدلینگ با این برند، به موضوعاتی اشاره کرد که جالب توجه است.

او در این کتاب می گوید که موهای مدل های ویکتوریا سیکرت ، همیشه بلند و زیبا است چه در کت والک های استیج و چه زمانی که در زندگی روزمره خود مشغول به فعالیت هستند. این موها به گفته خانم کایلی، واقعی نیستند و همیشه از اکستنشن مو (EXTENSION) برای بلند و جذاب نگهداشتن مو استفاده می کنند. بیسوتی این را هم اضافه می کند که استفاده از چنین اکستنشن هایی بسیار وقت گیر و مملو از مواد شیمایی است که به موها آسیب می رساند و به همین خاطر، بیشتر مدل های ویکتوریا سیکرت ، موهای آسیب پذیر و شکننده دارند.

کتاب من فرشته نیستم نوشته خانم کایلی بیسوتی در ۲۰۱۴ میلادی

(فهرست فصل های بیست و سه گانه کتاب من فرشته نیستم نوشته خانم کایلی بیسوتی در ۲۰۱۴ میلادی)

مقوله دیگری که در کتاب من فرشته نیستم به آن اشاره شده است، اهمیت فراوان تیم آرایش ویکتوریا سیکرت به گریم های سنگین بر روی صورت مدل ها به خصوص مدل های ویکتوریا سیکرت است که ساعت ها به طول می انجامد. او می گوید که آرایشگران، کل صورت مدل ها را با کرم های غلیظ پوشانده و سپس از نوک انگشت تا سر با تنرها اسپری شده که همین موضوع ساعت ها طول می کشد و آسیب زیادی به پوست وارد می کند.

خانم کاریلی در کتاب دیگری که در سال ۲۰۱۴ میلادی نوشت:

۳۰ Days to a More Beautiful You: A Devotional for Girls Paperback ،

به ۳۰ مقوله که میتواند زیبایی طبیعی را برای بانوان جوان به ارمغان آورد اشاره کرد. اطلاعات بیشتر این کتاب را اینجا بخواهید.

پشت صحنه فعالیت های ویکتوریا سکرت

وی از اینکه پوست های مصنوعی در ظاهر و چهره مدل های ویکتوریا سیکرت دیده می شود ابزار نگرانی کرد. از دیگر مسایلی که خانم کایلی از پشت صحنه فعالیت های ویکتوریا سیکرت اشاره می کند، ترغیب مدل ها به  استفاده مکرر از مژه های مصنوعی است که در فیلم ها و ویدیوها و فوتوشوت هایی از مدل های ویکتوریا سیکرت شاهد هستیم.

دنیای مدل ها و فرشتگان ویکتوریا سکرت

چهارمین مساله جالی که کایلی به آن اشاره دارد، عکس های فانتزی و غیر واقعی است که از دنیای مدل های ویکتوریا سیکرت به بیرون درز میکند. او معتقد است که هیچ یک از این تصاویر را نباید باور کرد چرا ک بسیار اغراق آمیز بوده و این مدل ها در زندگی واقعی بدون آرایش، جذابیت آنچه در تصاویر دیده می شود را ندارند. او می گوید که تیم ادیتورینگ ویکتوریا سیکرت ، در ویرایش تصاویر، انحنا بدن مدل های خود را بزرگ و کوچک میکنند تا محصولات این برند در اندام خوش استایل مانکن ها، بهتر ( و فانتزی تر) جلوه کند.

نکته دیگری که در کتاب جنجالی کایلی به آن اشاره شده است، استفاده از مشروبات الکی پیش از اجرای هر فشن شو توسط مدل های ویکتوریا سیکرت است. چرا که به گفته این مدل ترک کرده ویکتوریا سیکرت ، این کار سبب می شود تا انها در استیج ها، اغوا کننده تر به نظر برسند و جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشند.

از استایل های زمستانی

(از استایل های زمستانی معرفی شده توسط VS)

یکی از موضوعات جالب دیگری که در این کتاب به ان اشاره شده است، اجبار ویکتوریا سیکرت به مدل ها به انجام ورزش های طاقت فرسا با رژیم های غذایی سنگین جهت حفظ تناسب اندام در پرفورمنس های مختلف است. قدی بیش از صد و هفتاد و پنج سانتیمتر و دور کمر کمتر از شصت سانتیمتری، بخش از معیارهای سر سختانه ویکتوریا سیکرت برای انتخاب مدل های خود به شمار می رود که رعایت این معیارها در تناسب اندام، رژیم های سختی را به مدل ها تحمیل می کند که سلامت آنان را در دراز مدت تهدیه می کند.

کایلی در کتاب به این موضوع اشاره می کند که میزان کل درصد چربی بدن مدل های ویکتوریا سیکرت باید کمتر از هجده درصد باشد که چند درصد کمتر از درصد چربی وزن طبیعی به نظر می رسد. ورزشکاران حرفه ای معمولا ۱۴ تا ۲۰ درصد چربی دارند و رقم ۱۸ درصد، به معنی خطر ابتلا به سکته قلبی و مرگ ناگهانی!

همانطور که در ابتدای گفتار درباره زندگی اجمالی ۱۶ مدل ویکتوریا سیکرت اشاره کردیم، این مدل ها می بایست در طول روز، ورزش های بسیار سخت و البته با رعایت رژیم های غذایی خاص را در دستور کار داشته باشند که البته بعضی نیز چنین پرهیزی را رد می کردند.

(ارین هیترتون از مدل های قبلی ویکتوریا سیکرت که به دلیل فشار ورزش های سنگین و رژیم غذایی، قید همکاری با این برند را پس از ۵ سال همکاری زد)

خانم کایلی در کتاب من فرشته نیستم به این موضوع اشاره می کند که بعضا فعالیت های ورزشی تحمیلی به مدل ها، دو تا سه برابر بیشتر ورزشکاران حرفه ای است به گونه ای که جی جی حدید GIGI HADID در گفت و گو با برخی از رسانه ها، ورزش های قبل از اجرا در کت واک های مدل های ویکتوریا سیکرت را دیوانه کننده و از لفظ وحشیانه استفاده می کنند. دیلی استار انگلستان در فوریه ۲۰۱۷ میلادی در گزارشی، رازهای برنامه ورزشی روزانه جی جی حدید را برای حفظ تناسب اندام مطرح کرد که در این نشانی مشاهده کنید.

روی استریجید از مدل های ویکتوریا سکرت

(روی استریجید از  مدل های ویکتوریا سیکرت)

جی جی حدید ، با انتشار پستی در توییتر خود، از عدم حضور در فشن شو ویکتوریا سیکرت در شهر شانگهای چین نیز خبر داده بود که بازتاب رسانه ای پیدا کرد. البته او عدم حضور خود را به دلیل مسائل شخصی نه شغلی اعلام کرد.

ورزش هایی که مدل های ویکتوریا سیکرت انجام می دهند، تلفیقی از باله، موی تای، پیلاتس، شنا و مشت زنی است که در معرفی سبک ورزش ۱۶ مدل ویکتوریا سیکرت نیز به آن اشاره کردیم که با رژیم غذایی سخت و کنترل شده همراه می شود.

ویکتوریا سیکرت ، تنها برند مد و لباس و لوازم آرایشی نیست و تیمی از متخصصان تغذیه، رفتار غذایی و ورزش مدل ها را زیر نظر دارند.

همکاری با ویکتوریا سکرت

(گزارش INDEPENDENT از ترک همکاری با ویکتوریا سیکرت به خاطر فعالیت های ورزشی شدید)

کاریلی در کتاب من فرشته نیست به این موضوع اذعان می کند که بعضا حد فشار بر روی رژیم غذایی و ورزش مدل های ویکتوریا سیکرت به قدری بالاست که آنها با استرس های شدید مواجه می شوند و بخاطر این موضوع، شماری از ان ها قید همکاری و فعالیت با ویکتوریا سیکرت را می زنند که ارین هیترتون تنها یکی از انهاست. ارین پس از چهار سال فعالیت با ویکتوریا آن را ترک کرد. جزییات این جدایی را میتوان دز گزارشی که در ۵ آوریل ۲۰۱۶ میلادی توسط ایندیپندنت منتشر شد بخوانید.

جزییات که ایشان درباره ترک این برند اشاره میکند را در زیر میخوانید:

“I was really depressed because I was working so hard and I felt like my body was resisting me,” she recalls. “And I got to a point where one night I got home from a workout and I remember staring at my food and thinking maybe I should just not eat.”

سارا سامپایو نیز در گفت و گو با رسانه ها

(سارا سامپایو نیز در گفت و گو با رسانه ها، از سو استفاده هایی از جسم و روح مدل های ارشد برندها در صنعت مد و لباس جهان می شود به شدت انتقاد کرد)

 پشت صحنه مدلینگ در دنیای مد

(سارا قبلا در پستی در اینستاگرام نیز نسبت به پشت صحنه مدلینگ در دنیای مد انتقاد کرده بود)

برای مخالفت با رویه برند ویکتوریا سیکرت در انتخاب مدل و شرایط سختی که به آن تحمیل می شود که مصداق هایی از بد رفتار و سو استفاده جنسی در دنیا مد به شمار می رود، رویدادهایی در دنیا راه اندازی  شده است که ایونت:‌Anti Victoria’s Secret Show از آن جمله است.

رویداد ضد ویکتوریا سکرت

(گزارش نشریه METRO از رویداد ضد ویکتوریا سیکرت)

خانم ALYSE SCAFIIDI معتقد است که همه زنان فرشته هستند.

با این حال، آدریانا لیما، از مدل های مشهور ویکتوریا سیکرت در مصاحبه به گرازیا اعلام کرده بود که از زمان تولد فرزندش تا فشن شو ویکتوریا سیکرت ، ۲ ماه فرصت داشت تا ۲۲ کیلو وزن کم کند. او به جز تمرینات ورزشی خیلی سخت که روزی چند بار انجام می شود، ۴ لیتر نیز آب می نوشید تا به کاهش وزن ایشان کمک کند.

آدریانا لیما، از مدل های مشهور ویکتوریا سیکرت

وی گفته بود که تنها چند روز مانده به برگزاری فشن شو ویکتوریا سیکرت در سال ۲۰۱۲ میلادی، فقط پودر پروتئین مصرف می کرد و ۱۲ ساعت مانده به برگزاری نمایش نیز، نوشیدن آب را کامل متوقف کرد. وی معتقد است که با این روش غیر طبیعی، ۴ کیلو وزن کم کرده است و در واقع بخشی از آب بدنش را از دست داد که در کاهش وزن موثر بود. اما پزشکان این روش را کاملا رد می کنند.

خانم کایلی در کتاب من فرشته نیستم به این موضوع اشاره دارد که:

  • مدل های ویکتوریا سیکرت را نباید به عنوان معیاری برای سنجش معیار زیبایی زنان بدانید.
  • مدل های ویکتوریا سیکرت همه فرشته های مصنوعی هستند که قابل اتکا نیستند.
  • مدل های ویکتوریا سیکرت با آنچه در زندگی واقعی خود دارند متفاوت هستند.
  • مدل های ویکتوریا سیکرت به خاطر رژیم های سخت غذایی، دچار آسیب های روحی و جسمی می شوند.
  • مدل های ویکتوریا سیکرت هزینه های زیادی برای زیبایی خرج میکنند که برای زندگی طبیعی عادی نیست.
  • مدل بودن در دنیای مدلینگ ، تنها پوشیدن لباس های جذاب و فوتوشوت های جذاب نیست.

این برند مشهور، همه ساله در اواخر نوامبر، فشن شویی از جدید ترین محصولات این برند را روی استیج های طوفانی می برند که معمولا با هنرهای پوشیدنی و مد مفهومی همراه می شود. شوهای ویکتوریا سیکرت ، مانکن های زیادی دارد و بعضی از تازه واردها مثل بلا حدید (BELLA HADID) را نیز شامل می شود که البته همه این مدل ها، در جمع مدل های ویکتوریا سیکرت قرار ندارند و چهره رسمی این مدل محسوب نمی شوند .

عطر ویکتوریا سیکرت مخصوص بانوان

(عطر ویکتوریا سیکرت مخصوص بانوان. ۳۸ محصول عطر VS را اینجا مشاهده کنید)

درباره فعالیت کسب و کار ویکتوریا سیکرت و سبک زندگی مدل ها و فوتوشوت ها  و پشت صحنه فعالیت های این برند حرف و حدیث بسیار است که سرویس مد گردی لوکس تهران تلاش می کند بخش هایی از این واقعیت ها را به صورت مستند و مستدل در اختیار مدگردهای عزیز قرار دهد. دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

7 دیدگاه

7 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا