رویداد ها

جشنواره های جهانی طراحی ، مد و جواهرات ۲۰۱۸

لاکچری گردی

سرویس رویدادهای مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران هر هفته برای اطلاع علاقمندان به گالری گردی و شرکت در کنفرانسها، جشنواره ها و مسابقات بین المللی در حوزه مد و لباس و معماری و طراحی و سینما و هنرهای زیبا، فهرستی از جدید ترین رویدادهای جهانی را ارائه میکند تا دانشجویان و دانش اموختگان این رشته ها بتوانند در قالب یک بسته خبری جامع و به روز، در جریان اتفاقاتی که در این عرصه ها در کشورهای مختلف جهان رخ می دهد قرار بگیرند.

با توجه به اینکه برخی از عزیزان قصد شرکت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا رشته های هنری و غیر هنری را در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دارند و یا میخواهند با شرکت در رویدادهای معتبر بین المللی، دعوت نامه های رسمی جهت اپلای روادید شنگن ، روادید کانادا و آمریکا دریافت کنند، آگاهی از شرایط ثبت نام و حضور در این ایونت ها می تواند پاسخ گوی نیازهای طیف گسترده ای از علاقمندان به ایونت گردی و لاکچری گردی در جهان باشد.

اگر به هر دلیلی قصد گردشگری در کشورهای مختلف جهان را به عنوان یک کارشناس و متخصص رشته های هنری دارید، توصیه میکنیم از فرصت های پیش رو که در همایش ها و کنفرانس ها و کارگاه ها و مسابقات و جشنواره های مختلف برگزار می شود استفاده کرده و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

ظرفیت های لاکچری گردی در ایونت گردی

(بخشی از ظرفیت های لاکچری گردی در ایونت گردی اتفاق می افتد)

با رویداد گردی امروز لوکس تهران همراه ما باشید.

مسابقه جهانی طراحی لباس

اگر عاشق اوت کوتور هستید و دوست دارید کالکشن های خود را در یک جشنواره معتبر بین المللی طراحی لباس در معرض دید داوران و طراحان ارشد خانه های مد اروپا و آمریکا قرار دهید، جشنواره سالانه طراحی لباس WOO 2018 که در شهر ولینگتون نیوزلند برگزار می شود را توصیه میکنیم که رقابتی جذاب میان صدها طراح لباس حرفه ای از سراسر جهان است.

جشنواره های جهانی طراحی

رویدادی ویژه برای طراحان مد و لباس که طراحان و سازندگان را به این جشنواره می کشاند و به نوعی، اسکار طراحی لباس به شمار می رود. در این جشنواره، آثار هنری پوشیدنی (WEARBLE ART) می بایست در مدت زمان اعلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

رویدادی ویژه برای طراحان مد و لباس

رویداد طراحان مد و لباس

در این دوره از جشنواره قریب به ۱۷۰ هزار دلار جایزه به صاحبان آثار منتخب پرداخت می شود. برای شرکت در جشنواره تا ۳۰ مارچ فرصت دارید . جهت کسب اطلاعات بیشتر به این URL رجوع کنید.

مسابقه جهانی بسته بندی خلاق

لویی ویتون، برند لاکچری گردها و یکی از ۱۰ برند معروف لاکچری جهان، از اواخر قرن هجدهم میلادی، کار خود را به عنوان یک جعبه و چمدان ساز حرفه ای آغاز کرد تا نوادگانش، ارزش این برند را به ده ها میلیارد دلار رساندند. در عرصه مد و لباس و صنعت لاکچری، مقوله بسته بندی اهمیت زیادی دارد و میتواند مصداقی برای توجه یک برند به مقولات توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی (CSR) باشد.

(ایندکس سایت جشنواره که به مقوله بسته بندی پایدار (SUSTAINABLE PACKAGING) اشاره دارد)

اگر به بسته بندی های لوکس کم هزینه علاقمند هستید، مسابقه بین المللی طراحی بسته بندی بهتر با کمتر یا BETTER WITH LESS تلاش میکند تا آثار خلاق در حوزه بسته بندی که معیارهای زیست محیطی را رعایت کرده باشد، شناسایی و تجلیل کند. همانطور که میدانید، صنعت مد، دومین صنعت آلوده کننده جهان است و بسته بندی در آن نقش مهمی دارد. استفاده از بسته بندی های تجدید پذیری از متریال تجدید پدیر مقوله ای است که این مسابقه معتبر به دلیل راهکارهایی  برای آن است. جایزه ۱۰ هزار یورویی به بهترین اثر ارسالی به دبیرخانه تعلق می گیرد.

این جشنواره در تابستان امسال در شانگهای  چین برگزار می شود و برای ارسال آثار، تا ۱۱ فروردین فرصت دارید. برای مشاهده سایت جشنواره و شرایط ارسال آثار و مشخصات فنی، به این URL رجوع کنید.

مسابقه جهانی طراحی طلا و جواهرات

اگر عاشق طراحی طلا و جواهرات هستید،  توصیه میکنیم در مسابقه طراحی A شرکت کنید. یکی از مسابقات مطرح در زمینه طراحی طلا و جواهر مسابقه طراحی A می باشد که از اعتباری جهانی برخوردار می باشد. ۱ / ۱ رقابت و جایزه ی طراحی آ بزرگترین رقابت جهانی سالانه در زمینه ی طراحی است که برای بهترین طراحان , معماران و کمپانی های طراحی در سطح دنیا شهرت و تبلیغ را فراهم میکند.

این مسابقه ی بین المللی زمینه های متنوعی از طراحی صنعتی گرفته تا معماری را در بر میگیرد. جایزه ی آ برای موفقیت بیشتر طراحان , هر ساله به پروژه هایی که بر روی خلاقیت , تکنولوژی , طراحی و نوآوری تمرکز داشته باشند جایزه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره در این URL مراجعه کنید. به منظور ثبت نام در این مسابقه جهانی به این LINK بروید.

جشنواره های جهانی طلا و جواهرات ۲۰۱۸

در  سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۳۰ جشنواره و نمایشگاه در زمینه طراحی طلا و جواهرات، اکسسوری و صنایع وابسته در نقاط مختلف جهان از جمله ایران برگزار می شود. اگر دانشجو یا دانش آموخته رشته طراحی طلا و جواهرات هستید یا به عنوان فعال کسب و کار طلا، قصد دارید تا در نمایشگاه های این حرفه شرکت کرده و در جریان آخرین متدها و ترندهای طراحی و تولید کالاهاس لوکس قرار بگیرید، رویدادهایی که امسال در نقاط مختلف برگزار می شود را در ذهن داشته باشید که بستر فرصت آفرینی برای توسعه کسب و کار افرادی است که در این زمینه کار میکنند.

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک

از هفتم تا بیست و یکم شهریور ماه هر سال، نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات بانکوک تایلند که یکی از معتبر ترین نمایشگاه های جواهرات آسیا به شمار می رود برگزار می شود. برای کسب اطلاعات درباره شرکت کنندگان و شرکت ها و امکاناتی که این نمایشگاه در اختیار بییندگان قرار می دهد همچون کارگاه های تخصصی، به این URL  مراجعه کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات دهلی

هندوستان، یکی از مقصدهای طلا و جواهرات به خصوص اکسسوری های رنگارنگ و خوش تراش است که مخاطبان جهانی دارد. نمایشگاه طلا و جواهرات هندستان هر ساله دوم تا چهارم مهر برگزار می شود. برای مشاهده اطلاعات شرکت کنندگان و امکانان نمایشگاه به این LINK مراجعه فرمایید.

نمایشگاه جواهرات سنگاپور

سنگاپور، یکی از مقصدهای جذاب لاکچری گردی در جنوب شرق قاره کهن بوده که نمایشگاه های زیادی هر ساله در آن برپا می شود که از مهم ترین آن میتوان به رویداد طلا و جواهرات مارینابی سند اشاره کرد که همه ساله چهاردهم لغایت هجدهم آبان ماه برگزار می شود. برای مشاهده اطلاعات نمایشگاه و شیوه شرکت در آن به سایت رسمی آن رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات لهستان

نمایشگاه طلا و جواهرات کراکوف لهستان، همه ساله هجدهم تا بیستم آبان ماه، عاشقان طلا و جواهرات را به شهر کراکوف لهستان می کشاند تا شاهد آخرین ساخته ها و طراحی های فعالان طلا و جواهرات در این کشور دیدنی باشد. اگر قصد دریافت رواید شنگن دارید و میخواهید به دیدن ۲۵ کشور اروپا بروید، دریافت رواید شنگن تجاری جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات لهستان را توصیه میکنیم. اطلاعات درباره شرکت و حضور در این رویداد را در این URL دنبال کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات ویتنام

سرزمین چای، فیل و لبخند، یکی از مقصدهای گردشگری طبیعی هیجان انگیز آسیا است که در یک دهه اخیر با استقبال طلا و جواهر گردهای آسیایی نیز مواجه شده و همه ساله در نوزدهم لغایت بیست و سوم آبان ماه، میزبان نمایشگاه جواهرات هوشی مین می شود. جهت آگاهی از شرایط حضور در این نمایشگاه و خدماتی که به شرکت کنندگان می دهد به این URL رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی

نمایشگاه طلا و جواهرات کوالالامپور مالزی، همه ساله از بیست و یکم تا بیست و چهارم آبان ماه در پایتخت این کشور برگزار می شود. اگر قصد لاکچری گردی در این کشور را دارید، از فرصت تماشای جدید ترین ساخته های کمپانی های معروف بین المللی در نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این LINK رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات وینچنزا ایتالیا

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات ایتالیا که در ویچنزا برگزار می شود، یکی از صدها نمایشگاه و رویداد تخصصی جواهرات در قاره سبز است. این نمایشگاه به مدت سه روز از بیست و دوم لغایت بیست و چهارم آبان هر سال برگزار می شود و صدها شرکت کننده و طراح از سراسر جهان، جدید ترین محصولات خود را در معرض عموم قرار می دهند. اگر قصد شرکت تخصصی در نمایشگاه جواهرات ایتالیا دارید، به سایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. یکی از روش های دریافت روادید تجاری ایتالیا و بدست آوردن ویزا شنگن، حضور در کنفرانس ها و نمایشگاه های تخصصی ایتالیا است که البته اتاق بازرگانی و صنایع ایتالیا-ایران نیز خدماتی به تجار و لاکچری گردهای تخصصی می دهد.

نمایشگاه طلا و جواهرات چین

شانگهای، شهر آسمانخراش ها و پایتخت اقتصادی چین، همه ساله از بیست و هشتم آبان ماه لغایت اول آذر، میزبان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات است که شرکت کنندگانی از چهل کشور جهان در آن حضور پیدا می کنند. اگر قصد لاکچری گردی در شانگهای و تماشای یکی از برج های بلند جهان را دارید، از این فرصت تخصصی جذاب که شما را به دیدن الماس و زمردهای خوش تراش می برد استفاده کنید. اطلاعات لازم در سایت نمایشگاه در دسترس است.

نمایشگاه طلا و جواهرات بحرین

منامه، پایتخت بحرین، همه ساله از دوم لغایت ششم آذر ماه، میزبان نمایشگاه طلا و جواهرات است که معمولا در آن شرکت کنندگانی از کشورهای آسیایی ، آفریقایی و اروپایی حضور دارند. برای بازاریابی محصولات و خدمات خود، از نمایشگاه جواهرات منامه بازدید کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن در این نشانی رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات امارات

پایتخت لاکچری گردی خاورمیانه (دوبی) همه ساله از شانزدهم لغایت نوزدهم آذر ماه میزبان یکی از معروف ترین نمایشگاه های طلا و جواهرات خاورمیانه می شود که در ان صدها تولید کننده و طراح از کشورهای مختلف، جدید ترین دستاوردهای لوکس خود را در معرض دید صدها هزار شرکت کننده لاکچری گرد امارات متحده عربی قرار می دهند. برای آشنایی با شرکت کنندگان به سایت جولری شو مراجعه کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات کلکلته

شهر دیدنی و بندی کلکته هندوستان نیز همه ساله از بیست و هفتم لغایت بیست و نهم آذر ماه، میزبان تولید کنندگان و فروشندگان طلا و جواهرات و زیور آلات از کشورهای مختلف جهان در سرزمین شگفتی های قاره کهن می شود. برای کسب اطلاعات درباره این نمایشگاه و شیوه حضور در آن به این URL رجوع کنید. علاوه بر نمایشگاه طلا و جواهرات کلکته، نمایشگاه طلا و جواهرات جیپور هندوستان نیز از سوم تا ششم دی ماه برگزار می شود که سایت آن، فرصت خوبی برای بررسی گذشته و حال این رویداد لوکس است.

نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی ۲

در مالزی، سالانه دو نمایشگاه تخصصی برگزار می شود که یکی را گفتیم و دیگری از هفدهم تا بیستم دی ماه است. برای آشنایی با این رویداد لوکس کوالالامپور، به سایت اینترنتی آن در این LINK مراجعه فرمایید.

نمایشگاه طلا و جواهرات گجرات

شهر گجرات هندوستان که یکی از دیدنی ترین مراکز  گردشگری سرزمین شگفتی های قاره کهن محسوب می شود، همه ساله از هفدهم لغایت نوزدهم دی ماه، میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات است. برای مشاهده گذشته و حال این رویداد لوکس هندی ها، به سایت آن در این لینک رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات ویچنزا ۲

دومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات وینچنزا همه ساله از اول تا ششم بهمن ماه در شهر دیدنی ویچنزا ایتالیا برپا می شود که در آن شرکت کنندگان از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی، جدید ترین محصولات و خدمات خود را در عرصه طلا و جواهر و زیور آلات لوکس در معرض دید بازدید کنندگان لاکچری گرد قرار می دهند. کسب اطلاعات بیشتر به این URL رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات توکیو

پایتخت ژاپن، همه ساله از چهارم تا هفتم بهمن ماه، میزبان نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات توکیو است که با استقبال سازندگان، طراحان و فروشندگان کالاهای لوکس از آسیا و اقصی نقاط جهان مواجه می شود. اگر قصد دریافت روادید تجاری ژاپن را دارید از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به سایت نمایشگاه، شیوه شرکت در آن و ثبت نام و حتی اسپانسری رویداد را مشاهده کنید. سالانه بیش از ۱ هزار غرفه در این نمایشگاه لاکچری ژاپنی ها به نمایش محصولات می پردازند.

نمایشگاه طلا و جواهرات فلوریدا

شهر گرم و دیدنی ایالات متحده، همه ساله در هشتم تا دهم بهمن ماه، میزبان نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات است که در ان شرکت کنندگان معروفی از سراسر جهان جدید ترین دستاوردها و محصولات و خدمات لوکس خود را در معرض دید آمریکا گردها قرار می دهد. اگر قصد دریافت روادید تجاری این کشور را دارید، شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس های طلا و جواهرات و مد و لباس را توصیه میکنیم که توجیه خوبی برای اپلای روادید گردشگری و تجاری خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه بروید.

نمایشگاه طلا و جواهرات آنتروپ

شهر دانشگاهی آنتروپ بلژیک، همه ساله از دهم تا دوازدهم بهمن ماه، میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات است که معتبر ترین رویداد لاکچری این کشور به شمار می رود. برای دریافت روادید شنگن جهت بازدید از ۲۵ کشور اروپایی میتوانید به عنوان شرکت کننده در نمایشگاه حضور یافته و برای روادید بلژیک در تهران اپلای کنید. اطلاعات بیشتر را از سایت چند زبانه نمایشگاه در این URL بدست آورید که راهنمای جامعی ارائه کرده است.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات آریزونا

آریزونا ایالات متحده دیگر مقصد طلا گردی در آمریکا است که همه ساله از دوازدهم لغایت هفدهم بهمن ماه، بزرگان طلا و جواهرات جهان را به سمت خود می کشاند. اگر قصد نمایشگاه گردی و لاکچری گردی در آمریکا در ماه ژانویه دارد، از این فرصت استفاده کنید که با حضور حقوقی در ان، فرصت اپلای ویزای تجاری امریکا نیز برای شما میسر می شود. اطلاعات بیشتر را در این آدرس دنبال کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات روسیه

خوشگل ترین شهر  اروپا (سنت پترزبورگ روسیه) همه ساله سیزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه، میزبان برگزاری معتبر ترین نمایشگاه طلا و جواهرات فدراسیون روسیه است که معمولا شرکت کنندگان معتبری در ان حضور پیدا می کنند. برای سفر گروهی به روسیه به عنوان شهروند ایران، نیازی به دریافت روادید در مبدا ندارید. اطلاعات بیشتر را در سایت این رویداد مشاهده کنید که به زبان انگلیسی است.

نمایشگاه بین المللی بیرمنگام

اگر قصد سفر به انگلستان و اپلای روادید تجاری ان را در سر دارید، شرکت در نمایشگاه بین المللی بیرمنگام انگلستان را توصیه میکنیم که از جمله رویدادهای لوکس این کشور به شمار می رود. این نمایشگاه همه ساله هفدهم لغایت بیست و یکم بهمن ماه در این شهر برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایشگاه طلا و جواهرات و ساعت و اکسسوری بیرمنگهام در این LINK مراجعه کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات ملبورن

نمایشگاه طلا و جواهرات و ساعت و اکسسوری ملبورن، از جمله مهم ترین نمایشگاه های بین المللی استرالیا است که همه ساله از بیستم بهمن ماه، پذیرای بازدید لاکچری گردهای سرزمین کانگوروها می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

نمایشگاه طلا و جواهرات آدلاید

علاوه بر ملبورن، شهر دیدنی و نوستالژیک آدلاید این کشور نیز همه ساله از بیست و چهارم بهمن ماه، میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرات، ساعت و اکسسوری می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات پرت

نمایشگاه طلا و جواهرات پرت استرالیا، همه ساله از بیست و ششم بهمن ماه پذیرای لاکچری گردها در این شهر صنعتی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و شیوه ثبت نام در نمایشگاه و اقدام برای روادید سفر به این کشور، به این نشانی مراجعه کنید. گفتنی است نمایشگاه طلا، جواهرات، ساعت و اکسسوری شهر بریسبان این کشور نیز همه ساله از هشتم تا دهم اسفند برگزار می شود. اطلاعات تکمیلی را در این URL تماشا کنید.

نمایشگاه طلا و جواهرات اوکلند

اوکلند نیوزلند، یکی دیگر از مقصدهای لاکچری گردی در اقیانوسیه است که همه ساله از دوم تا پنجم اسفند برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت در نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرات، ساعت و اکسسوری اوکلند به این درگاه بروید.

نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک

اگر قصد لاکچری گردی اسفندی در تایلند، مقصد دیدنی جنوب شرق آسیا دارید، از نمایشگاه ساعت، طلا و جواهرات بانکوک دیدن کنید که از مقصدهای مهم نمایشگاه گردی تایلند برای لاکچری گردها به شمار می رود. اطلاعات بیشتر را در این LINK بدست آورید.

نمایشگاه طلا و جواهرات استامبول

اگر قصد سفر به پایتخت اقتصادی و اروپایی ترکیه در اواخر اسفند دارید، بازدید از نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرات و ساعت استانبول را فراموش نکنید که همه ساله از بیست و ششم لغایت بیست و نهم اسفند در این شهر برگزار می شود. اطلاعات تکمیلی را در این درگاه مشاهده کنید.

جشنواره هنری سنگاپور

یکی از مقصدهای گردشگری مهم هم برای لاکچری گردها و هم برای کسانی که دوست دارند محیطی جدید و جالب و مدرن را در جنوب شرق آسیا و فارغ از پوکت و پاتایا و کوالالامپور تجربه کنند، کشور دانش بنیان سنگاپور است که یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی برای دانشجویان دکترا ایران به شمار می رود سنگاپور، کشوری مدرن  و تمیز و لوکس است و هر ساله جشنواره ها و کنفرانس های مختلفی از طلا و جواهرات تا فشن ویک ها و همچنین رویدادهای علمی و هنری در آن برگزار می شود.

یکی از معروف ترین رویدادهای سالانه سنگاپور، جشنواره هنری این کشور است که تلاش میکند تا برترین هنرمندان هنر معاصر (CONTEMPORARY ART) در حوزه های ذیل الذکر را از سراسر جهان شناسایی و به سنگاپور بکشاند. اگر قصد سنگاپور گردی لوکس ارزان دارید، شرکت در این جشنواره هنری را فراموش نکنید.

موضوع اصلی جشنواره هنری ۲۰۱۸ سنگاپور، موضوع آب و هوا است و در عرصه های: تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتالی، میکس مدیا و حرکات موزون، گروه های هنری و هنرمندان میتوانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. اخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره هنر سنگاپور، دوم مارچ ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی چند زبانه جشنواره مراجعه کنید تا در جریان روند ثبت نام، مدارک مورد نیاز و همچنین شیوه های ارسال آثار قرار بگیرید. اگر با پرسشی روبرو شدید، مستقیم به بخش FAQ مراجعه کنید. برای بررسی اتفاقات سال های قبل به اینستاگرام آن رجوع کنید. برای آگاهی از شیوه دریافت روادید سنگاپور در تهران به سایت وزارت امور خارجه سنگاپور در این URL مراجعه نمایید.

جشنواره گالری رنگ های هنر انسانی

جشنواره هنری دیگری که در سرویس رویداد مجله تخصصی لوکس تهران ارائه می شود، توسط گالری رنگ های هنر انسانی برگزار می شود. در جشنواره سال ۲۰۱۸ میلادی، موضوع آسمان (SKI) انتخاب شده است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره هنری می بایست آثار خود را در قالب این تم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مساله آسمان به این دلیل انتخاب شده تا هنرمندان، آثاری که به نوعی تم های انرژی بخش، انرژی آفرین و انرژی مثبت و امیدوار کننده را ترغیب و تشویق میکند ارسال کرده تا مورد داوری قرار بگیرد.

آثار منتخب در جشنواره های بین المللی عرضه می شود. اگر اثر شما در این جشنواره پذیرفته شود، از طریق سایت معروف مربوطه نمایش داده می شود و در صورت فروش نیز کمیسیونی دریافت نخواهد شد. همه هنرمندان بالای هجده سال میتوانند در این رویداد شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند. برای ارسال تصویر آثار خود، می توانید عکس را از طریق سایت اینترنتی آن در این LINK ارسال فرمایید. آخرین مهلت شرکت در این جشنواره هنری، ۱۵ فوریه ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده و است و فهرست برندگان نیز یک هفته پس از بررسی آثار، از طریق سایت گالری اعلام می شود. با توجه به اینکه این رویداد در آمریکا برگزار می شود، علاقمندان برای گردش هنری به این کشور میتوانند از دعوت نامه رسمی صادره توسط دبیرخانه این گالری که مسئول برگزاری مسابقه است استفاده کنید.

مسابقه طراحی بین المللی آنلاین

آکادمی آنلاین هنر که در زمینه آموزش مسائل هنری و طراحی در سطوح ابتدایی و تخصصی فعالیت می کند، یک مسابقه هنری را در زمینه طراحی برگزار می کند تا آثار ارسالی که بیشتری بازدید و رای کاربران سایت را دریافت کنند، معرفی و جوایزی به آن ها اعطا شود. با توجه به اینکه متخصصان طراحی و نقاشی از سراسر جهان در این سایت حضور فعال دارند، دانشجویان و دانش آموختگان جوان طراحی و نقاشی میتوانند برای ارزیابی آثار خود، از خدمات رتبه بندی و داوری  سایت استفاده کنند.

کلیه آثار دریافتی به صورت آنلاین به نمایش در خواهد آمد و نقاشی هایی که بیشتری رای و فیدبک کاربران هنرمند سایت را دریافت کنند در ایندکس به نمایش بین المللی در می آیند. آثار ارسال نقاشی می بایست به هدف نقاشی اشاره کرد و حاوی نوشته ها و طرح های نامناسب نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه و همچنین آگاهی از دوره های تخصصی طراحی این سایت به این URL رجوع کنید.

جشنواره هنری آفتاب لندن

لندن، پایتخت مد اروپا، در تابسان ۲۰۱۸ میلادی، پذیرای  هنرمندانی از سراسر جهان است که در مسابقه آفتاب لندن ۲۰۱۸ شرکت می کنند. این جشنواره جوایز ۶ هزار پوندی به صاحبان آثار منتخب پرداخت میکند و افرادی که آثارشان در مرحله نهایی داوری و پذیرفته شود، دعوتنامه رسمی برای حضور در جشنواره دریافت خواهند کرد. اگر قصد لندن گردی در سال جدید میلادی دارید و هنرمند هستید، از این فرصت استفاده کنید. جایزه هنر آفتابی لندن تلاش دارد تا تبادل فرهنگی بین شرق و غرب را ارتقا داد و به همین خاطر، حضور هنرمندان ایرانی در این رویداد هنری انگلیس توصیه می شود.

به نفر منتخب، علاوه بر جایزه نقدی، یک هفته نمایشگاه انفرادی برای نمایش آثار در مرکز هنرهای آفتابی لندن داده می شود که یک ماه افامت رایگان را نیز شامل می شود. نفر دوم نیز علاوه بر جایزه نقدی ۲ هزار پوندی، امتیازات نفر منتخب را دریافت می کند.

همچنین ۳۰ اثر منتخب از آثار داوری پذیرفته شده در این جشنواره، در تابستان امسال در لندن به نمایش عمومی در خواهند آمد. آثار شما میتواند در حوزه های: طراحی، نقاشی، عکاسی، چاپ، مجسمه سازی، سرامیک و انیمیشن باشد. آثار خود را باید تا ۲۰ جولای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید که شما را در جریان مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در جشنواره و همچنین شیوه ارسال آثار قرار می دهد. قوانین شرکت در این رقابت بین المللی لندنی ها را اینجا بخوانید. برای ارسال آثار به بخش SUBMIT مراجعه فرمایید. مرکز هنر آفتابی لندن، دوره های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت عمومی و تخصصی در رشته های مختلف را برگزار می کند که برای  اطلاعات بیشتر به این قسمت بروید. اگر قصد آگاهی از جشنواره ها و برنامه های هنری لوکس و حرفه ای لندن و انگلیس در سال ۲۰۱۸ دارید به بخش EVENT  سایت بروید.

جشنواره آبرنگ آمریکا

اگر طراح و نقاش هستید و علاقمند به کار با آبرنگ، جشنواره آبرنگ که همه ساله در پنسیلوانیا ایالات متحده آمریکا برگزار می شود را فراموش نکنید. اگر قصد دریافت روادید آمریکا بر اساس دعوتنامه هنری دارید، جشنواره آبرنگ پنسیلوانیا گزینه خوبی برای آمریکا گردهای هنری در سال ۲۰۱۸ میلادی خواهد بود.

انجمن صنایع آبرنگ این استان دانشگاهی آمریکا، از ۱۵ سپتامبر تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی، نمایشگاه آبرنگ را برگزار می کند. کلیه هنرمندان بالای هجده سال میتوانند جدید ترین کارهای خود را تا ۱۵ جولای به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همه کارها باید به صورت پلکسی و مات طراحی شده باشد و ارسال کارهای دیجیتالی، موجب حذف از مرحله داوری خواهد بود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزییات فنی شرکت در جشنواره آبرنگ، از طریق سایت اینترنتی رسمی PAW اقدام کنید. فهرست کلیه رویدادهای هنری که توسط این مجموعه در ایالات متحده برگزاری می شود را در بخش EVENTS مشاهده فرمایید.

مهمترین نمایشگاه ها و جشنواره های هنری آمریکا در سال ۲۰۱۸ که با حمایت PAW برگزار می شود و گزینه خوبی برای کلیه دانشجویان و دانش اموختگان رشته های هنری ایران است به شرح زیر است:

Missouri Watercolor Society 2018 International in Qingdau, China The Prospectus is on the MOWS website www.mowsart.com The painting and sightseeing trip info is also on the website. Deadline for entries is February 15

The Springfield Art Museum is pleased to announce a call for entries for Watercolor USA 2018, highlighting the very best in contemporary American watermedia. This year’s exhibit will run from June 2 through August 26, 2018. The deadline to apply is March 6, 2018. For full information on entry rules, entry fees, and how to submit artwork, please visit www.sgfmuseum.org.

 The Adams County Arts Council invites submissions to its 15th Annual Juried Art Exhibition, May 31 – June 22, 2018, in Schmucker Art Gallery, Gettysburg College. Entry forms and membership information are available HERE or by contacting the Arts Council at aa@adamsarts.org or (717) 334-5006. Deadline for submissions is March 9.

 Illinois Watercolor Society 34th Annual National Exhibition 2018 Entries for exhibition are now being accepted at www.illinoiswatercolorsociety.org. The prospectus is also available at this link. Deadline for entries is March 10

The Baltimore Watercolor Society’s Mid-Atlantic Exhibition at the BlackRock Center for the Arts, Germantown, MD, June 9 – July 14, 2018. Open to all watermedia artists in the Mid-Atlantic states and DC. Juror: Kathleen Conover,AWS/NWS/TWSA. Entry online or by CD. First place $1200. Deadline March 31, 2018. For a prospectus and more information: www.BaltimoreWatercolorSociety.org

مسابقه موزه هنرهای زیبا دانشگاه فلوریدا

اگر علاقمند به تحصیل در رشته های هنری در دانشگاه دولتی معتبر فلوریدا آمریکا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی هستید، یکی از بهترین راه برای دریافت شانس پذیرش با اخذ بورس تحصیلی از این دانشگاه پر طرفدار ایرانیان در ایالات متحده، شرکت در جشنواره موزه هنرهای زیبا دانشگاه بوده که هر سال برگزار می شود.

سی و سومین دوره رقابت های بین المللی این موزه که تحت عنوان: TALLAHASSEE برگزار می شود، از هنرمندان رشته های: طراحی، نقاشی، عکاسی، چاپ، تصویرسازی، مجسمه سازی، گرافیک و چیدمان میخواهد تا آثار خود را به این نمایشگاه ارسال کنند. جوایز نقدی چند هزار دلاری به صاحبان آثار منتخب تقدیم می شود. هر هنرمند میتواند ۲ اثر به دبیرخانه موزه ارسال کند. کلیه آثار پذیرفته شده بر اساس قیمت اعلامی صاحبان آثار به فروش رسیده و موزه هیچ گونه کمیسیونی دریافت نخواهد کرد.

برای آشنایی با شرایط و مدارک مورد نیاز برای ارسال آثار به سایت جشنواره در این URL رجوع کنید. کلیه آثار می بایست تا ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ میلادی در سایت جشنواره ثبت شود. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه هنر با بورس تحصیلی دارید به این LINK رجوع کنید که شما را با مراحل  و مدارک موردنیاز برای اپلای آشنا میکند.

مسابقه طراحی مبلمان لوکس

اگر به مقولات طراحی مبلمان و دکوراسیون منزل علاقمند هستید و دوست دارید آثار خود را در یک رویداد معتبر بین المللی شرکت دهید، رویداد هنری ANDREW WORLD در هجده سال اخیر، یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی در زمینه طراحی نوآورانه میز و صندلی است تا ترندهای نوین طرحی مبلمان را در یک اکو سیستم گردهم آورده و زمینه تجاری سازی محصولات موفق را فراهم کند.

کلیه شرکت کنندگان از سراسر جهان میتوانند آثار خود را ارسال کنند. طراحی یک صندلی یا یک میز که نوآوری در ان مشاهده شود، موضوع مسابقه امسال است. طرحی می بایست با چوب راج یا چوب بلوط باشد. اگر در قسمت طراحی میز شرکت میکنید، می بایست طرح ها جدید و قبلا در نمایشگاه یا جشنواره ای به فروش نرفته باشد. به نفرات اول تا سوم بین ۳ هزار تا ۱ هزار یورو پرداخت می شود.

برای شرکت در این جشنواره مبلمان لوکس میتوانید طرح های خود را تا نوامبر ۲۰۱۸ میلادی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL رجوع کنید.

جایزه سالانه UNESCO آسیا

جایزه سال ۲۰۱۸ میلادی منطقه آسیا و اقیانوسیه یونسکو برای حفاظت از میراث فرهنگی (CULTURAL HERITAGE)، تلاش های افراد و سازمان های مختلف که در حوزه مرمت و حفاظت از ساختمان هی تاریخی و واحد ارزش میراث تاریخی را شناسایی و تقدیر می کند. کسانی که در زمینه میراث فرهنگی و مرمت آثار باستانی و تاریخی ایران در ۳۱ استان مشغول به فعالیت بود و پروژه های انها در ۱۰ سال اخیر به اتمام رسیده است میتوانند آثار خود را تا ۱۵ ماه مه سال ۲۰۱۸ میلادی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مرمت و باسازی و حفاظت از کلیه خانه های قدیمی، آثار تاریخی و محوطه های باستان شناسی، حائز شرایط برای ارسال آثار توسط فعالان فرهنگی و تاریخی کشورمان است. طرح های برگزیده، آبان ۱۳۹۷ در شهر پنانگ مالزی در معرض دید عموم قرار می گیرد. ۵ جایزه به نام: پروژه ویژه، پروژه شایسته، پروژه شایان تقدیر و جایزه طراح جدید در بستر میراثی به صاحبان آثار منتخب تقدیم می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح های مستند با مشخصات کیفی و فنی اعلامی جشنواره به این URL رجوع کنید که شما را در جریان کم و کیف کار قرار می دهد. اضافه می شود، کمیسیون یونسکو در ایران نیز در این LINK در دسترس است.

راهنمای شرکت در جشنواره های هنری و نمایشگاه طلا، ساعت و جواهرات

  • اگر به عنوان شرکت کننده حقیقی قصد شرکت در نمایشگاه دارید، شرایط دریافت روادید کشور مقصد را از سایت نمایشگاه و سایت سفارت مقصد در تهران استعلام کنید.
  • اگر به عنوان شرکت کننده حقوقی قصد شرکت در نمایشگاه را دارید و به دنبال اجاره غرفه هستید، از کارت های ارزی بین المللی برای اجاره غرفه اقدام و دعوتنامه و تاییدیه حضور در نمایشگاه را دریافت کنید تا برای دریافت روادید تجاری از سفارت کشور مقصد در تهران با مشکلی روبرو نشوید.
  • برای آشنایی با شرکت کنندگان حقوقی نمایشگاه های معرفی شده، از اطلاعات سایت استفاده کنید. ضمنا، میتوانید از طریق کانال های نمایشگاه ها و جشنواره های معرفی شده در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام نیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره ببرید.
  • اخذ دعوتنامه جهت شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های هنری سالانه کشورهای مختلف جهان، تضمین اخذ روادید نیست و می بایست شرایط اعلامی سایت سفارت خانه ها را نیز در اختیار داشته باشید.
  • دانشجویان و دانش آموختگان رشته های هنری کشور که قصد شرکت در جشنواره ها و مسابقات بین المللی هنری دارند، حتما به پیوست آثار خود، مشخصات فنی اثر یا آثار را ضمیمه کنند و در صورتی که اثر آن ها در رویداد پذیرفته شده، معرفی نامه از دانشگاه محل حصیل نیز برای حضور در روادید، تقدیم سفارت کشور مقصد در تهران نمایند تا شانس دریافت روادید افزایش یابد.

(اگر علاقمند به حوزه کسب و کار جذاب و هیجان انگیز مدیریت و راه اندازی رویدادهای لوکس (LUXURY EVENTS) هستید به این نشانی مراجعه کنید)

اگر قصد شرکت در جشنواره های هنری و همچنین نمایشگاه های بین المللی طلا، ساعت، جواهرات و اکسسوری را دارید و با پرسشی مواجه شدید، سوالات خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا