گوناگون

۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام را بشناسید (قسمت اول)

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

اینستاگرام ، استارت آپ محبوب کاربران جامعه اطلاعاتی جهان در شش سال اخیر، مشهور ترین شبکه اجتماعی عکس محور جهان است که امروزه هم مردم عادی و هم سیاستمداران، ورزشکاران، موزیسین ها، هنرپیشه های تئاتر و سینما و سلبریتی های دنیای مد و لباس و برندها، از آن استفاده می کنند.

۱۵ نفر اول در پرفالوو ترین های اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

۱- Cristiano Ronaldo کریستیانو رونالدو

۲- Selena Gomez سلنا گومز

۳- Ariana Grande آریانا گرانده

۴- Dwayne Johnson دواین جانسون

۵- Kim Kardashian West کیم کارداشیان

۶- Kylie Jenner کایلی جنر

۷- Beyoncé بیانسه

۸- Taylor Swift تیلور سوییفت

۹- Neymar نیمار

۱۰- Lionel Messi لیونل مسی

۱۱- Justin Bieber جاستین بیبر

۱۲- Kendall Jenner کندال جنر

۱۳- Nicki Minaj نیکی میناژ

۱۴-Khloe Kardashian کلوئه کارداشیان

۱۵- Jennifer Lopez جنیفر لوپز

در واقع بخشی از هویت دیجیتالی شهروندان کره زمین در عصر دهکده جهانی، به حضور فعال در این شبکه اجتماعی مرتبط شده است و فارغ از سن و نژاد و ملیت و سواد، اینستاگردی، بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی بیش از ۱۰ درصد کل جمعیت کره زمین را به خود اختصاص داده است. تا ژانویه ۲۰۱۸ میلادی قریب به ۸۰۰ میلیون نفر از جمعیت کره زمین عضو این شبکه بوده و قسمت قابل توجهی از زندگی خود را به مرور صدها میلیون صفحه ای که در این شبکه بارگذاری شده است اختصاص می دهند.

اینستاگرام همچون فیس بوک، سبب به وجود آمدن پدیده ای به نام اعتیاد دیجیتالی شده است که افیونی برای نسل دیجیتال امروز جهان به شمار می رود. بسیارند افرادی که پیش از خواب و درست زمانی که از خواب بر می خیزند دنیای اینترنت را با لایک و فالو و دایرکت های اینستاگرام بررسی می کنند تا در جریان جدید ترین اخبار و تحولات و ترندها در موضوعات مورد علاقه خود باشند.

تصویر کیم کارداشیان و فرزندش در اینستاگرام پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

(کیم کارداشیان، ششمین صفحه پر بازدید اینستاگرام را در اختیار دارد)

امروزه، هشتگ ها به عنوان ابزار قدرتمند اطلاع رسانی و بازاریابی، کمک شایانی به کاربران اینترنت به خصوص اینستاگردها کرده تا با موضوعات دسته بندی شده از مد و لباس و لاکچری گرفته تا کسب و کار و آموزش و آشپزی و خودرو و حتی کروز گردی رویایی، مطالب و پدیده ها را به صورت عکس یا ویدیو دنبال کنند و اطلاعات اجمالی را بدست آورند. به نوعی ویکی پدیای اکتیو اینترنت را میتوان اینستاگرام دانست که اتفاقات در آن به صورت لحظه ای در حال گسترش و تحول است.

بسیارند کسانی که از طریق این شبکه درآمد داشته و با درآمد زایی دیجیتالی از طریق صفحات اینستاگرامی، درامد های میلیون دلاری دارند که کیارا فراگنی ایتالیایی و لیاندرا کوهن آمریکایی به عنوان فشن بلاگرهای مطرح اینستاگرام تنها مشتی نمونه خروار هستند.

اینستاگرام، امروزه در توسعه پدیده ای به نام دورکاری (freelancer) نقش فراوانی داشته و توانسته کارآفرینی دیجیتالی (digital entrepreneurship) را توسعه و ترغیب کند. در واقع با داشتن یک صفحه اینستاگرامی رایگان میتوان به دنیا و صدها میلیون کاربرش در تعامل بود و تبادل اطلاعات کرد. هستند افرادی که با ۱۰۰ فالور، هزاران صفحه را دنبال می کنند و در طول روز، هزاران عکس را لایک و بر روی صدها پست کانت می نویسند.

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

(از کلکسیون سلفی های شخصی دواین جانسون معروف به مرد صخره ای (THE ROCK) که با ۱۳۸ میلیون فالور  در فهرست ۱۰ صفحه پربازدید اینستاگرام قرار دارد)

حرفه ای های اینستاگرام می توانند در زمینه های مختلف به تولید محتوا پرداخته و بعضا با اشتراک مجدد پست ها در صفحه خود، لایک و فالو بیشتر جذب کرده و با این کار، شمار مخاطبانش را افزایش دهند. صفحاتی که مخاطبانی بالای ۱۰۰k در اختیار دارند، معمولا در فهرست شرکت های آگهی دهنده قرار می گیرد و این خود نوع درآمد دیجیتالی را برای ادمین های نسبتا جوان اینستاگرام به ارمغان می آورد.

در اینستاگرام، صفحات هنرپیشه های معروف سینما، موزیسین ها، خواننده ها، ورزشکاران فوتبال، برندهای معروف مد و لباس و هم چنین شخصیت های مدل مثل انجل های ویکتوریا سکرت و حتی افرادی که توسط رسانه ها به شهرت رسیده اند مثل کیم کارداشیان و پاریس هیلتون، مخاطبان ده ها میلیونی در اختیار دارند که خود، ابزار تبلیغاتی رایگان و گسترده و آنلاین برای توسعه کسب و کار آن ها به شمار می رود.

مرد صخره ای پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

(از کلکسیون سلفی های مرد صخره ای در اینستاگرام)

بنابراین اگر تا کنون با فضای اینستاگرام، مختصات فعالیت آن، اکو سیستم کسب و کار اینستاگرام و شیوه های درامد زایی، بازاریابی و تبلیغات در این شبکه آشنایی ندارید، توصیه میکنیم پروفایلی در این شبکه ایجاد و با ابزارهای خلاقانه و نوآورانه اش استفاده کنید تا از این شبکه برای توسعه برند و کسب و کار و فعالیت خود بهره مند شوید. حتی اگر به این موارد علاقه ندارید، میتوانید با بررسی صفحات پر بازدید اینستاگرام در حوزه کاری خود، از اطلاعات و خدمات آن ها بدون sign in کردن (در صورت باز بودن صفحه) استفاده کنید.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام تا ۲۰۱۹ میلادی (فروردین ۹۸) آشنا می کند. این ۵۰ صفحه به شما می گوید که چه ترندها، چه موضوعات و چه نوع پدیده هایی در دنیای امروز با استقبال حداکثری کاربران اینستاگرام مواجه شده است. شناخت این موضوعات و تحلیل ان ها میتواند رهیافت خوبی برای بازاریابان دیجیتال و طراحان پلن های تجاری اینترنتی برای برند ها باشد تا به توسعه کسب و کار و فعالیت های حال و آینده خود بپردازند.

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

آمار ابتدایی : آشنایی با ۲۰ صفحه پر بازدید اینستاگرام

پر بازدید ترین صفحه اینستاگرام ، همیشه متعلق به شرکت اینستاگرام بوده است که بیش از ۳۰۰ میلیون فالور دارد. یعنی یک چهارم کل کاربران این شبکه، فالور این صفحه بوده تا به صورت لحظه ای در جریان اخبار و رویدادهایی که در حال و آینده در این شبکه رخ می دهد قرار بگیرند.

از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام از کلکسیون سلفی های جنیفر لوپز

(از کلکسیون سلفی های جنیفر لوپز که ایشان را با بخشی  از کلکسیون طلا و جواهراتش شاهد هستیم. صفحه او در فهرست ۳۰ صفحه پر بازدید اول اینستاگرام قرار ندارد)

۱۰ صفحه اول پر فالوور اینستاگرام در اختیار خوانندگان پاپ قرار دارد. در فهرست ۱۰ صفحه اول، سلنا گومز خواننده آمریکایی با ۱۴۸ میلیون فالور، دومین صفحه پر بازدید اینستاگرام را به خود اختصاص داده است. آریانا گرانده، نوجوان موسیقی پاپ آمریکا که از پدیده ای این عرصه در چند سال اخیر محسوب می شود، ۱۵۱ میلیون فالور دارد. بیانسه، خواننده سیاه پوست پاپ آمریکا نیز در سال های اخیر با رشد خوبی، توانسته ۱۲۶ میلیون فالور کسب کند. رقمی بالاتر از کیم کارداشیان که از وی به عنوان ملکه سلفی بازهای این شبکه یاد می کنند.

از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام سلنا گومز

(از کلکسیون سلفی های پر آرایش سلنا گومز، خواننده جوان موسیقی پاپ جهان که دومین صفحه پر بازدید اینستاگرام به او تعلق دارد)

تیلور سویفت، خواننده خوش چهره و محبوب موسیقی پاپ آمریکا با ۱۱۵ میلیون فالور در فهرست هفتمین صفحه پر ببننده اینستاگرام قرار دارد. جاستین بیبر، خواننده جوان و محبوب کانادایی نیز با ۱۰۸ میلیون فالور، دهمین صفحه پر بازدید اینستاگرام است. در واقع در فهرست ۱۰ صفحه در فالور اینستاگرام، حضور خوانندگان پاپ چشمگیر است و نشان می دهد که مردم در اینستاگرام، بسیار علاقمند به قطعات موسیقی و اطلاعاتی مربوط به متن و حاشیه زندگی ستاره های موسیقی پاپ هستند.

کریس رونالدو از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(سلفی های کریس  رونالدو با هواداران وسط زمین فوتبال)

البته حضور کریس رونالدو، اسطوره فوتبال جهان و مهاجم باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا در این لیست نشان دهنده اهمیت برترین ورزشکار سال های اخیر مستطیل سبز در دنیای لایک و فالوهای کاربران این شبکه به شمار می رود. کریستاینو رونالدو با انتشار ۲۵۳۹ پست در ۶ سال اخیر توانسته قریب به ۱۶۶ میلیون فالور کسب کند. در واقع حدود یک ششم کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه رونالدو هستند.

 تیلور سویفت از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(از کلکسیون سلفی های  تیلور سویفت. تیلور جوان، در سال  ۲۰۱۷ میلادی، کل تصاویر  اینستاگرام خود را پاک  کرد)

در ۱۰ صفحه بعدی یعنی رتبه های ۱۱ تا ۲۰ شاهد حضور نام آوران دیگری از دنیای ورزش، موسیقی و سینما و تلویزیون هستیم. نیمار، مهاجم طوفانی تیم فوتبال برزیل و ستاره اسبق بارسلون، با انتشار ۴۴۲۹ پست در ۶ سال اخیر بیش از ۱۱۳ میلیون فالور دارد. کندال جنر، مدل معروف سالهای اخیر نیز با انتشار ۳۰۹۳ پست در فهرست هفتمین صفحه پر فالور اینستاگرام قرار دارد. او قریب به ۱۰۷ میلیون پست به اشتراک گذاشته است.

بیانسه از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(از کلکسیون سلفی های بیانسه با استایلست هایش)

لیونل مسی، فوق  ستاره آبی اناری های بارسلون* با انتشار ۴۴۰ پست تا ۲۰۱۹ میلادی، ۱۱۴ میلیون فالوور دارد که در رده دهم این شبکه قرار دارد. برند NIKE، نخستین برند پر فالور اینستاگرام محسوب می شود که ۸۶ میلیون نفر صفحه آن را دنبال می کنند. مایلی سایروس، خواننده جوان پاپ نیز با انتشار ۲۶۱  پست، ۹۱ میلیون فالور دارد که آن را در فهرست شانزدهمین صفحه پر بازدید اینستاگرام قرار داده است.

جنیفر لوپز با برند JLO، با انتشار بیش از ۲۷۱۳  پست در ۶ سال اخیر، ۹۱ میلیون فالور دارد و در فهرست هفدهمین صفحه پر بازدید این شبکه قرار دارد. خواهر کیم کارداشیان کلوئی نیز با انتشار ۳۵۴۰ پست، ۹۱ میلیون فالور دارد که صفحه اش در فهرست هجدهمین صفحه پر فالور این برند قرار گرفته است.

کیتی پری،‌خواننده جوان و خوش چهره موسیقی پاپ جهان با انتشار ۱۱۵۸ پست بیش از ۷۸ میلیون فالور کسب کرده است که وی را در فهرست بیستمین صفحه پر فالور اینستاگرام قرار داده است.

صفحه رسمی اینستاگرام

صفحه رسمی شرکت اینستاگرام در این شبکه اجتماعی از زمان راه اندازی اینستاگرام، پر فالور ترین صفحه این شبکه بوده و همچنان این رتبه را حفظ کرده است. این صفحه با انتشار بیش از ۵۸۰۵ پست در ۷ سال اخیر، قریب به ۳۰۰ میلیون فالور داشته و ۲۲۴ صفحه را نیز دنبال می کند. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید. این صفحه متعلق به تیم راهبری اینستاگرام بوده و همه جور عکسی از مقصدهای گردشگری گرفته تا موضوعات موفقیت و روانشناسی و کسب و کار و اقتصاد را شامل می شود.

از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(۶ تصویر از پست هایی که صفحه رسمی اینستاگرام در این شبکه در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی بارگذاری کرده است)

اینستاگرام در اکانت رسمی خود، تنها به موضوعات خبری از فعالیت این شبکه اشاره ندارد بلکه شما را به دنیای موزه ها، گالری ها، مقصدهای گردشگری، طبیعت گردی، شکم گردی، سبک های زندگی و تصاویر رنگانگ از گوشه و کنار جهان می برد تا با جهانی جالب به روایت اینستاگرام آشنا شوید. اگر تا کنون مخاطب این صفحه نبودید از ان استفاده کنید.

رتبه ۱ : پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ؛ کریس رونالدو

کریستین رونالدو از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

دومین صفحه پر بینده اینستاگرام در اختیار اعجوبه رئال مادرید است. کسی که با ۵ توپ طلا، همچون مسی، پر افتخار ترین ورزشکار تاریخ فوتبال میتوان لقب بگیرد. رونالدو با انتشار بیش از ۲۵۱۸ عکس در ۶ سال اخیر، قریب به ۱۶۶ میلیون فالور دارد و ۴۳۴ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه او را در این آدرس دنبال کنید که شما را با یخشی از سبک زندگی دیجیتالی رونالدو آشنا میکند.

کریس رونالدو به نقاط مختلف دنیا می رود و تصاویری از گردشگری ها و شکم گردی هایش را در کنار فعالیت های ورزشی به اشتراک میگذارد. او اخیرا برند خودش با نام CR7 عرضه کرده که محصولات عطر و پوشاک دارد.

 تصاویر اینستاگرامی کریس رونالدو نحوه تمرینات و بدنسازی ایشان

(از تصاویر اینستاگرامی کریس رونالدو که شما را با نحوه تمرینات و بدنسازی ایشان در طول هفته قرار می دهد. این عکس با بیش از ۳.۶ میلیون لایک از پر بازدید ترین تصاویری است که رونالدو در صفحه خود منتشر کرد. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد و به تبلیغ هربا لایف پرداخت)

تصویری از رونالدو را در یک منطقه ساحلی در اسپانیا

(در این عکس، تصویری از رونالدو را در یک منطقه ساحلی در اسپانیا مشاهده می کنیم که مشغول سلفی گرفتن با همسر جدیدش است و زیر ان توضیحاتی ارائه نکرد. این عکس بیش از ۵ میلیون لایک و ۲۹ هزار کامنت دریافت کرد و بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان یافت)

رتبه ۲ پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : آریانا گرانده

از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام متعلق به آریانا گرانده

دومین صفحه پر بازدید اینستاگرام متعلق به آریانا گرانده خواننده جوان موسیقی پاپ است که یکی از شگفتی های موسیقی و اینستاگرام در سال های اخیر به شمار می رود. او تقریبا روزی چند پست به اشتراک می گذارد و مخاطبانش که به نظر می رسد طیف جوانان اینستاگرام هستند را سورپرایز میکند. ایشان با انتشار ۴۱۴۷ پست، ۱۵۴ میلیون فالور دارد.

آریانا فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و به همین خاطر، بیش از ۷۸۸ صفحه را دنبال می کند. صفحه ایشان را در این لینک مشاهده کنید.

پست اینستاگرامی آریانا گرانده

(پست اینستاگرامی آریانا گرانده در اینستاگرام را مشاهده میکنیم که کتی زرد رنگ گران قیمت را با شلوار طرح دار ست کرده  است. او از اینکه ژانویه گردی خود را با AIRBNB انجام می دهد ابراز خرسندی کرده است. این عکس بیش از ۴ میلیون لایک و ۲۰ هزار کامنت دریافت کرد)

آریانا گرانده بیست و شش ساله متولد فلوریدا ایالات متحده آمریکا بوده و از سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان خواننده و هنرپیشه فعالیت دارد که بازی در مجموعه تلویزیونی سم و کت و ویکتوریوس سبب معروفیتش شد. سایت ایشان را در این نشانی دنبال کنید. آلبوم های ارادتمند شما (۲۰۱۳)، بوسه کریسمس (۲۰۱۳)، همه چیز من )۲۰۱۴( ، زن خطرناک در سال ۲۰۱۶ میلادی توسط ایشان منتشر شد.

رتبه ۳ پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : دنیای سلنا گومز

صفحه سلنا گومز از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

سومین صفحه پر بازدید اینستاگرام تا ۲۰۱۹ میلادی، صفحه سلنا گومز ، خواننده  بیست و هفت ساله تگزاسی جوان موسیقی پاپ است. ایشان با انتشار ۱۴۲۰ پست در ۶ سال اخیر، بیش از ۱۵۰ میلیون فالور دارد و خیلی زود توانست مخاطبان بسیاری در این شبکه از ان خود کند. شاید طیف سنی جوان این شبکه را بتوان در کسب فالورهای زیاد این شخصیت پاپ موثر دانست. سلنا را در این نشانی دنبال کنید که فقط ۳۷ صفحه را دنبال می کند.

پست های اینستاگرامی سلنا گومز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(در تصویر بالا که از پست های اینستاگرامی سلنا گومز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را نشان می دهد، او به سراغ خانه شماره ۲۰۵ رفته که در آنجا متولد شد. این عکس بیش از ۸ میلیون لایک دریافت کرد که پر بازدید ترین عکسی است که در ژانویه امسال توسط کاربران اینستاگرام دیده شد. ۱۴۴ هزار کاربر اینستاگرام نیز  زیر این عکس نطرات خود را درج کردند که جالب توجه است)

رتبه ۴ : اینستاگردی با دواین جانسون

چهاریمن صفحه پر بازدید اینستاگرام با حدود ۱۴۲ میلیون فالور در اختیار یکی از شخصیت های معروف فیلم های پلیسی و حادثه ای و از بدنساز های مطرح سالهای اخیر، دواین جانسون است که به صخره ملقب بوده و به همین خاطر، نام صفحه خود را THE ROCK گذاشته است. دواین ظرف ۶ سال اخیر بیش از ۴۲۵۵ عکس در اینستاگرامش گذاشته که بسیاری از آن ها به گوشه هایی از فیلم ها، سفرها و سبک زندگی دیجیتالی اش اختصاص پیدا می کند.

جانسون از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(تصویر استقبال گسترده هواداران دواین جانسون از ایشان در سفر به چین)

این مرد ۱۹۶ سانتیمتری و ۱۲۰ کیلویی معروف ورزشی و سینمایی با اینستاگرامش توانسته طیف وسیعی از مخاطبان اینستاگرام را که به زندگی یک شخصیت تنومند سینمای حادثه ای علاقمند هستند با خود همراه کرده و هر روز میتوان پست های خیلی جالبی از آقای جانسون مشاهده کرد. صفحه ایشان در این لینک در دسترس است.

دواین چهل و هشت ساله، متولد کالیفرنیا آمریکا است و ۸ دوره قهرمان کشتی کج جهان شده و سابقه بازی راگبی در سطح حرفه ای دارد. او از مهاجران آفریقایی تیار آمریکا بوده و از دانش اموختگان دانشگاه میامی فلوریدا محسوب می شود. آقای جانسون را خیلی ها با هفت گانه : تند ، سریع و خشمگین می شناسند که به کارگردانی LUKE HOBBOS یکی از پر فروش های سینمای معاصر به شمار می رود. او در سال ۲۰۱۷ میلادی در فیلم های سرنوشت خشمگین، گارد ساحلی، به جنگل خوش آمدید و آسمانخراش ایفای نقش کرده است.

 آقای دواین با ۱.۵ میلیون لایک، ۳ هزار کامنت

(در پست بالا که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در صفحه اینستاگرامی دواین جانسون، نهمین صفحه پر بازدید اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، آقای جانسون مشغول تماشای مستند DRUG LORDS از شبکه نتفلیکس است و معتقد است که یک شب رویایی با پن کیک و شکلات موز تکمیلی می شود. این عکس از سبک زندگی دیجیتالی آقای دواین با ۱.۵ میلیون لایک، ۳ هزار کامنت دریافت کرد. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ بهره برد)

آقای دواین در یک برنامه تلویزیونی

(در این تصویر، آقای دواین را شاهد هستیم که در یک برنامه تلویزیونی در مستطیل سبز شرکت کرده و از مسئولان AFC CHAMPIONSHIP GAME تشکر کرده است. او در این برنامه که به همت شبکه CBS تهیه شده از هشتگ های GREATNESS و PATRIOTSVS.LAGS برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

از کلکسیون سلفی های روزانه آقای دواین جانسون

(از کلکسیون سلفی های  روزانه آقای دواین جانسون، یک سلفی با ۳ تن از هوادرانش را در پشت صحنه جدید ترین فیلم ایشان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که ایشان پس از یک روز سخت کاری به جمع هواداران آمده تا سلفی ژانویه ای را در MALIBU بگیرد. او به شوخی می گوید که این افراد را به خاطر گرفتن این سلفی، ۵۰ سنت شارژ کرده است! ایشان برای دیده شدن بیشتر این عکس ۲ میلیون لایکی از هشتگ ONSET استفاده کرد)

از سلسله تمرینات بدنسازی سخت و طاقت فرسای صخره سینمای جهان و ۱.۴ میلیون لایک

(از سلسله تمرینات بدنسازی سخت و طاقت فرسای صخره سینمای جهان، پست اینستاگرامی جالب فوق را مشاهده میکنیم که توسط گراون، عکاس مخصوص آقای دواین در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی گرفته شد و ۱.۴  میلیون لایک به ارمغان آورد. داوین از اینکه از این زاویه عکاسی می شود خرسند است. او برای دیده شدن بیشتر تصاویر از این هشتگ ها استفاده کرد: #ProjectRock @underarmour photo shoot.
#ChaseGreatnessCollection)

دواین جانسون ، هنرپیشه ژانرهای حادثه ای و پلیسی سینمای جهان

(در این پست اینستاگرامی، دواین جانسون ، هنرپیشه ژانرهای حادثه ای و پلیسی سینمای جهان از گسترش پدیده بی عدالتی در جهان به خصوص علیه دختران و زنان ابراز ناراحتی کرده است و از اینکه عشق  و صمیمیمت و تساوی حقوق مردان و بانوان در برخی از مناطق جهان مورد توجه قرار نمی گیرد انتقاد می کند. او بعضا در پست های روزانه اش ، به مقولات مختلف اجتماعی و روانشناسی و حتی سیاسی اشاره می کند. او برای دیده شدن بیشتر این پست ۷۰۰ هزار لایکی از این هشتگ استفاده کرد)

آخرین پست از اینستاگرام صخره سینمای جهان

(آخرین پستی که از اینستاگرام صخره سینمای جهان بررسی میکنیم مربوط به زمانی است که فصل جدید مجموعه تلویزیونی HBO’S BALLERS  را در کنار یک جت شخصی لاکچری در کنار خدمه پرواز فیلمبرداری  میکرد. او برای دیده شدن بیشتر این عکس از ۴ هشتگ پر بازدید استفاده کرد: #Ballers #NewSeason #LosAngeles #Woo)

رتبه پنجم پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : کیم کارداشیان

پنجمین صفحه در بازدید اینستاگرام در اختیار کیم کارداشیات است. او با انتشار قریب به ۴۸۱۸ پست، بیش از ۱۳۸ میلیون فالور دارد و ۱۰۴ صفحه را نیز دنبال می کند. چند سالی است که با راه اندازی خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود تحت نام KKW، وارد عرصه محولات آرایشی و عطر شده و مخاطبان بسیاری  دارد. سایت ایشان را در این لینک قرار دارد. صفحه ۱۰۶ میلیون فالوری ایشان را نیز میتوانید در این نشانی مشاهده کنید.

کانیه وست همسر کیم کارداشیان از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(در این تصویر، کانیه وست همسر کیم کارداشیان را مشاهده میکنید که فرزندش را در آغوش دارد و از پست های اینستاگرامی کیم کارداشیان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی با ۳ میلیون لایک است)

(کیم کارداشیان با انتشار استایل مشک خود در ژانویه ۲۰۱۸ از مخاطبانش خواست تا اپیلیکیشن او را دانلود کنند)

استایل کیم کارداشیان بیش از ۲.۵ میلیون لایک و ۱۵ هزار کامنت

(استایل کیم کارداشیان در ژانویه ۲۰۱۸ که فرزند خندانش را در اغوش دارد و زیرش نوشت: THIS SMILE. این عکس بیش از ۲.۵ میلیون لایک و ۱۵ هزار کامنت دریافت کرد)

تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی کیم کارداشیان

(تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی کیم کارداشیان تحت نام KKW)

کیم کارداشیان به واسطه انتشار صدها سلفی آینه ای از خود، ملکه سلفی بازهای اینستاگرام نامیده شده است. او اکتبر ۱۹۸۰ میلادی در لس آنجلس متولد شد و اکنون فعالیت های رسانه ای، تبلیغاتی و کسب و کار گسترده ای در دنیای مد و لباس و تلویزیون دارد.

رتبه ششم پر فالوورترین های اینستاگرام  : کایلی جنر

ششمین صفحه پر بازدید اینستاگرام در اختیار کایلی جنر قرار دارد. مدل،‌هنرپیشه و کارآفرین آمریکایی که جوان ترین چهره محبوب اینستاگرام به شمار می رود. این دختر بیست ساله لس آنجلسی، همچون خواهرش کندال جنر، در فهرست نوجوانان تاثیرگذار در آمریکا هستند. او را باید در فهرست میلیونر های زیر ۲۵ سال آمریکا قلمداد کرد. کیم کارداشیان، خواهنر ناتنی وی است.

کایلی در سال ۲۰۱۲ میلادی با برند PACSUN وارد دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی شد. سایت ایشان را در این لینک دنبال کنید که شما را با فعالیت های موسیقی و کسب و کار این نوجوان آمریکایی موفق آشنا می کند. کایلی در مجموعه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان حضور داشت و به شهرت رسید.

وی بسیار شخصت فعالی در اینستاگرام دارد و در ۶ سال اخیر قریب به ۵۹۲۴ پست به اشتراک گذاشته است که ۱۳۵ میلیون فالور برایش به ارمغان آورده است. محصولات آرایشی و بهداشتی، بخشی از سبک زندگی و کسب و کار کایلی جنر را تشکیل می دهد که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

 از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام کایلی جنر را بر روی جلد مجله LOVE

(در این تصویر، استایل قرمز رنگ کایلی جنر را بر روی جلد مجله LOVE مشاهده میکنیم که وی از گگراند و کندال جنر در این پست اینستاگرامی که ۳ میلیون لایک به همراه داشت، تشکر کرد. وی برای دیده شدن بیشتر تصویر از این هشتگ استفاده کرد)

تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی کایلی جنر

(تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی کایلی جنر که در صفحه اینستاگرامی خود به معرفی آن پرداخته است. سایه ها و کانسیلر و لیپ استیک هایی که از این برند تولید شده است را میتوان در این نشانی مشاهده کرد)

کایلی جنر و برند لاکچری ساعت دانیل ولینگتون

(کایلی جنر در این پست، از برند لاکچری ساعت دانیل ولینگتون (DANIEL WELLINGTON) حمایت کرد. برای مشاهده صفحه ۴ میلیون فالوری این برند صاحب نام دنیای لاکچری به این نشانی بروید)

۴ میلیون لایک و هزاران کامنت در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی کایلی جنر

(از کلکسیون سلفی های کایلی جنر که به معرفی رژ لب های قرمز رنگ برند خود می پردازد. این تصویر، ۴ میلیون لایک و هزاران کامنت در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به ارمغان آورد)

کایلی جنر از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام (۳.۵ میلیون لایک برای آخرین پست اینستاگرامی کایلی جنر

(۳.۵ میلیون لایک برای آخرین پست اینستاگرامی کایلی جنر در سال ۲۰۱۷ میلادی که بر خلاف پست های اخیر، هیچ توضیحی زیر آن ارائه نشد)

تصویری از پست اینستاگرامی کایلی جنر

(تصویری از پست اینستاگرامی کایلی جنر که ایشان را با لاک ناخن صورتی محصولی از برند خود به همره اکسسوری انگشتری صورتی طرح پروانه مشاهده میکنیم که توضیحی درباره برند این محصول ارائه نکرد)

کلکسیون سلفی های کایلی جنر

(از کلکسیون سلفی های کایلی جنر که برای معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی خود به اشتراک گذاشته شده است)

در سرویس اینستاگردی  لوکس تهران بیشر درباره این پدیده دنیای موسیقی و کسب و کار صنعت مد خواهید شنید.

رتبه ۷ پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : بیانسه

هفتمین صفحه پر بازدید اینستاگرام ، صفحه بیانسه است که خواننده سیاه پوست و هنرپیشه سینما محسوب می شود. او هیچ صفحه ای را همچون ادل دنبال نمی کند. صفحه ایشان را در این آدرس مشاهده کنید. او از مخاطبانش خواسته است تا هشتگ مورد علاقه اش را بررسی کنند.

 بیانسه از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(کلکسیونی از طلا و جواهرات و اکسسوری های بیانسه در تصاویر اینستاگرامی ایشان در ژانویه ۲۰۱۸ را مشاهده میکنیم)

کلکسیون اکسسوری های فاخر بیانسه

(در این عکس، کلکسیون اکسسوری های فاخر بیانسه را مشاهده میکنید که مثل همیشه، توضیحی درباره برند آن ارائه نشده است)

بیانسه سی و هشت ساله، متولد تگزاس و مقیم کالیفرنیا است. او در طول فعالیت ۲۰ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او ۲۲ جایزهٔ گرمی را برنده شده‌ است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است. اطلاعات بیشتر را در درگاه ایشان دنبال کنید.

بیانسه را با لباس فاخر ظریف کاری شده

(در این تصویر، بیانسه را با لباس فاخر ظریف کاری شده مشاهده میکنیم که با طلا و جواهرات خوشه ای ست شده است)

آلبوم هایی چون:‌خطرات عشق (۲۰۰۳)، روز تولد (۲۰۰۶)، مد شدیدا ساشا هستم (۲۰۰۸)، چهار (۲۰۱۱)، بیانسه (۲۰۱۳) و لیموناد در سال ۲۰۱۶ میلادی  از ایشان منتشر شده است. او تا کنون در ۱۰ فیلم سینمایی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ میلادی ایفای نقش کرده است.

رتبه هفتم پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : تیلور سویفت

هفتمین صفحه پر بازدید اینستاگرام در اختیار تیلور سویفت، خواننده جوان موسیقی پاپ است. او با ۱۱۷ میلیون فالور، از پر فالوور ترین صفحات هنرمندان جهان در این شبکه هست. صفحه ایشان را در این آدرس دنبال کنید که شما را با پشت صحنه تولید آلبوم های موسیقی و همچنین سبک زندگی دیجیتالیش آشنا می کند. سایت رسمی ایشان نیز در این لینک قرار دارد.

این دختر بیست و نه ساله اهل پنسیلوانیا، تا کنون ۱۰ جایز GEREMMY AWARDS، ۷ جایزه انجمن موسیقی کانتری را از ان خود کرده است. قریب به ۱۰۰ میلیون نسخه آلبوم فیزیکی و دیجیتالی تیلور سویفت در یک دهه اخیر در سراسر جهان به فروش رفته است.

ایشان علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰)، انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) و فیلم علمی تخیلی بخشنده (۲۰۱۴) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده‌است. فوربز دارایی تیلور را بیش از ۱۵۰ میلیون دلار آمریکا تخمین زده ‌است.

تصویری از آلبوم REPUTATION تیلور سویفت از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام

(تصویری از آلبوم REPUTATION تیلور سویفت که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بارگذاری کرد و ۲ میلیون لایک در اینستاگرام بدست آورد)

پست اینستاگرامی، تیلور سویفت

(در این پست اینستاگرامی، تیلور سویفت به معرفی یکی از آلبوم های خود می پردازد که ایشان را با استایلی متفاوت مشاهده میکنیم. عکسی با ۱ میلیون لایک و البته بدون کامنت)

تیلور سویفت

(تیلور سویفت زیر این پست اینستاگرامی که ایشانرا با استایل مشکی  رنگ مشاهده میکنیم نوشت:‌ Inescapable I’m not even gonna try. And if I get burned, At least we were electrified.)

این دختر بیست و نه ساله آمریکایی یکی از پر فروش ترین آلبوم های موسیقی یک دهه اخیر را در اختیار دارد. آلبوم تیلور سویفت (۲۰۰۶)، بی باک(۲۰۰۸)، حالا صحبت کت (۲۰۱۰)، سرخ (۲۰۱۲)، ۱۹۸۹ (۲۰۱۴)  و اعتبار در سال ۲۰۱۷ میلادی از ایشان منتشر شد.

رتبه ۹ در پربازدیدترین پیج های اینستاگرام : اینستاگردی با نیمار

نیمار، فوق ستاره برزیلی  اسبق بارسلونا، نهمین پیج پربازدید اینستاگرام را در اختیار دارد. او که در سال ۲۰۱۶ میلادی پس از ناکامی در مقابل تیم ملی فوتبال آلمان، نتوانست به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ راه پیدا کند، کمتر از ۳۰ میلیون فالور داشت. اما به دلیل انتشار پست های متعدد و همچنین حضور فوتبالی در صحنه های مختلف و البته انتشار بخشی از سبک زندگی خود، شمار فالورهایش به مرز ۱۱۶ میلیون رسید.

البته باید توجه کرد که افزایش شمار مخاطبان اینستاگرام در ۵ سال اخیر نیز تاثیر زیادی در افزایش شماره فالورهای آقای نیمار دارد. او قریب به ۴۴۵۷ پست را ظرف ۵ سال اخیر به اشتراک گذاشته و از جمله ورزشکاران فوتبالیست فعال در اینستاگرام به شمار می رود. او ۱۰۱۱ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه نیمار را در این لینک مشاهده کنید.

نیمار با این پست ژانویه ۲۰۱۸ میلادی دکوراسیون و مبل تاشو خانه خود را نشان می دهد

(نیمار با این پست ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، دکوراسیون و مبل تاشو خانه خود را نشان می دهد که مشغول پوشیدن لباس های نارنجی (پیراهن و جوراب ورزشی) بوده و از هشتگ MIITOESTILO برای دیده شدن بیشتر این عکس خودمانی استفاده کرد که با استقبال ۳ میلیون لایکی هوادارانش مواجه شد)

نیمار به همراه مادرش در یکی از روزهای آفتابی سائوپائولو

(در پست اینستاگرامی بالا که با استقبال ۳ میلیون تن از هواداران مهاجم محبوب برزیلی ها مواجه شد، نیمار را به همراه مادرش در یکی از روزهای آفتابی سائوپائولو مشاهده میکنیم که به زبان پرتغالی توضیحاتی را ارائه کرده است. او خانم گونکالوز را در این عکس تگ کرده بود)

نیمار با دیوید بکهام

(در پست اینستاگرامی فوق که مربوط به هفته سوم ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است، نیمار با دیوید بکهام، کاپیتان اسطوره ای شیاطین سرخ منچستر یونانید انگستان دیدار کرده است و از دیدار با او ابراز خرسندی می کند. برای دیدن آخرین پست های اینستاگرامی دیوید بکهام به صفحه ایشان مراجعه کنید. این عکس مهم ورزشی،  ۴ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت برای نیمار به ارمغان آورد)

 نیمار و مد و لباس زمستانی در شهر پاریس

(در این تصویر ۳ میلیون لایکی، نیمار، را مد و لباس  زمستانی در شهر پاریس مشاهده میکنیم که به زبان پرتغالی پستی را منتشر کرده و با استقبال هوادارانش روبرو شد. او زیر این عکس نوشت: تمام افتخارات و افتخار  من متعلق به خداوند است)

تصویر اینستاگرام نیمار در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(در ۲ تصویربالا که در اینستاگرام نیمار در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی  به اشتراک گذاشته شده است، او را در کنار رونالدوینهو، فوق ستاره اسبق تیم  ملی فوتبال برزیل مشاهده میکنیم. این عکس ۴ میلیون لایک به ارمغان آورد. رونالدینهو را در این نشانی دنبال کنید)

نیمار و پسر مو بلوند در آفتاب گرفتن های تابستانی

(نیمار و پسر مو بلوند در آفتاب گرفتن های تابستانی بر فراز کشتی شخصی در بین پربازدید ترین صفحات اینستاگرام قرار گرفت)

نیمار، بازیکن صد و هفتاد و پنج سانتیمتری برزیل، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است که با مبلغ ۲۲۰ میلیون دلار از بارسلونا به پاری سن ژرمن فرانسه رفت. نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به پرتغالی: Neymar) ناموَر به نِیمار فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پُست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی در بارسلونا را دارد. نیمار در ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ میلادی جایزهٔ بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت کرد.

نیمار تنها بازیکنی است که توانسته در کوپالیبرتادورس و لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و جام حذفی اسپانیا هتریک کند. جزییات بیشتر از کسب و کار و فعالیت های نیمار را در سایت اختصاصی  ایشان به این آدرس دنبال کنید.

رتبه ۱۰ : اینستاگردی با لیونل مسی

دهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار لیونل مسی است. او با انتشار کمتر از ۴۵۴ پست، بیش از ۱۱۸ میلیون فالوور دارد و تنها ۲۲۰ صفحه را دنبال می کند. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام لیونل مسی را ار در آغوس ماسکرانو

(در این پست اینستاگرامی، لیونل  مسی  را ار در آغوس ماسکرانو، هم بازی ایشان در باشگاه بارسلونا اسپانیا مشاهده میکنیم که یکی از عکس ها مربوط به سفرهای مشترک به نقاط مختلف جهان است. )

پست ایننستاگرامی که یکی از پر لایک ترین پست های لیونل مسی اسطوره آرژانتینی فوتبال است

(در این پست ایننستاگرامی  که یکی از پر لایک ترین پست های لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی فوتبال است، وی یادی از گذشته کرده و تصویری از تمرینات مشترکش را با رونالدینهو، دیگر ستاره برزیلی فوتبال جهان منتشر می کند. این عکس ۵ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت دریافت کرد)

همسر و دو فرزند مسی

(در این پست که به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی در اینستاگرام لیونل مسی منتشر شد، ایشان سال نو میلادی را به هوادارانش تبریک گفت. در این عکس، همسر و دو فرزند مسی را مشاهده میکنید که همچون خودش، لباس های قرمز رنگ کریسمس  را بر تن کرده و ۵.۴ میلیون لایک و ۷۰ هزار کامنت از سوی مخاطبانش کسب  کرد)

فوتوشوت خندانی از لیونل مسی در کنار پیکه

(در این عکس، فوتوشوت خندانی از لیونل مسی را در کنار مدافع خوش نام و محبوب آبی اناری پوش های بارسلونا یعنی جرارد پیکه، همسر شکیرا مشاهده میکنید که بدون توضیحی از سوی مسی همراه شد و ۳.۴ میلیون لایک دریافت کرد)

تیپ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی لیونل مسی و همسرش و فرزندش

(تیپ نوامبر  ۲۰۱۷ میلادی لیونل مسی و همسرش و فرزندش بر روی فر ش قرمز مراسمی با نام BOTA  DE ORO که به افتخار ایشان ترتیب داده شد. )

مسی و دوستان و کفش طلا

(مسی و دوستان و کفش طلا  بهترین بازیکن فوتبال جهان در پربازدید ترین صفحات اینستاگرام)

تمرینات ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی لیونل مسی

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، گوشه ایی از تمرینات ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا را در زمین اختصاصی این باشگاه مشاهده می کنید که در این پست، ایشان ۳ میلیون لایک دریافت کرد)

لیونل آندرس مسی کوچینیتی مولد ۱۹۸۷ میلادی، با صد و هفتاد سانتیمتر قد، اسطوره فوتبال جهان در قرن بیست و یکم به شمار می رود. او تنها بازکین فوتبال جهان است که ۴ رقابت لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گلی رسید. علاوه بر این، مسی اولین بازیکنی است که پنج بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. البته کریس رونالدو نیز تا کنون به رکورد او دست یافته است.

لیونل مسی بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ میلادی بوده است و  شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود. با این حال، پله، اسطوره تاریخ فوتبال و همچنین مارادونا، دیگر اسطوره جادویی فوتبال آرژانتین و جهان، مسی را پادشاده فوتبال می دانند که  تکنیک و هوش بسیار بالایش سبب شده تا بزرگان فوتبال به ستایش از او بپردازند.

درس هایی از ۱۰ صفحه پر بازدید اینستاگرام

اگر به عنوان دانشجوی مدیریت، بازاریابی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، جامعه شناسی و روانشناسی و به طور کل عاشق دنیای جامعه اطلاعاتی این گفتار را مطالعه کردید، نکته های ۶ گانه زیر درباره ۱۰ صفحه اول پر بازدید اینستاگرام را در نظر داشته باشید:

  • موسیقی، ورزش و سینما و هر ژانری که مربوط به این سه صنعت پیشرو و تاثیرگذار جهان باشد، در صدر علایق کاربران ۸۰۰ میلیونی اینستاگرام قرار دارد و به همین خاطر، پست هایی که به نوعی به این سه محور مرتبط باشد، بالاترین سطح استقبال کاربران را به همراه خواهد داشت.
  • معروف ترین صفحات اینستاگرام، از جادوی هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر بهره می گیرند. اگر در حوزه مد و لباس فعالیت دارید این ۲۰ توصیه را در نظر بگیرید.
  • همانطور که در تحلیل اجمالی ۱۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام در این گفتار لوکس تهران شاهد بودید، مشهورترین صفحات، تولید محتوای دیجیتالی متن و تصویری و ویدیویی را در دستور کار روزانه دارند و بعضا ۲ تا ۵ پست در روز به اشتراک می گذارند.
  • اگر خواهان صفحه پر بازدید در اینستاگرام هستید، نباید روش سلبریتی ها را دنبال کنید. باید مخاطب شناسی کرده و همچون راه اندازی کسب و کار، طرح تجاری (BUSINESS PLAN) داشته باشید. فرق است بین صفحه شخصی PRIVATE و صفحه عمومی PUBLIC که قصد کسب فالور بسیار زیاد دارد.
  • پر بازدید های اینستاگرام در طول هفته، مطالب اجتماعی و فرهنگی و روانشناختی هم در صفحه خود به اشتراک میگذارند که معمولا بیشترین سطح کامنت گذاری و استقبال کاربران را به همراه دارد. سعی کنید صفحه خود را با موضوعات روز، چالشی کنید.
  • تگ کردن شخصیت های مختلف در صفحات اینستاگرامی معروف، کاری متداول است. برای دیده شدن بیشتر تصاویر خود در این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب، سعی کنید بعضا برخی از مطالب و عکس ها را با مشخصات دوستان خود تگ کنید (مثلا از ان ها بابت فلان چیز تشکر کنید یا تولد را تبریک بگویید! ) تا پست های شما توسط دوستان مرتبط لایک شده و دوستان دوستان آن ها متوجه این رفتار دوست شما شده و با صفحه و مطالب شما آشنا شوند.

در قسمت دوم سلسله گفتارهای پر فالورترین های اینستاگرام، شما را با ۱۰ صفحه پر بازدید دیگر آشنا می کنیم.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید و در جریان متن و حاشیه و پشت صحنه فعالیت های چهره های سینمایی، ورزشی، هنری و مد و لباس  جهان قرار بگیرید.

آیا شما هم فالوور  ۱۰ صفحه اول پر بازدید اینستاگرام هستید؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا