استایل و مد آقایان

جدید ترین طرح های لباس مردانه لویی ویتون ۲۰۱۸

لباس مردانه لویی ویتون

برند لویی ویتون که خیلی ها آن را با LV می شناسند، یکی از ۱۰ برند لاکچری جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد. برندی که از چمدان سازی کار خود را در قرن نوزدهم میلادی آغاز و امروزه از کیف و کفش تا لباس مردانه و زنانه و اکسسوری ها و جواهرات را در اختیار مدگردها قرار می دهد و حتی از رهبران جهان (مثل میخاییل گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق) در کمپین های تبلیغاتی خود بهره می برد.

میخاییل گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق در کمپین تبلیغاتی لویی ویتون

امروزه، لویی ویتون، برندی است که سلبریتی های موسیقی و سینما از سلنا گومز تا نیکول کیدمن، استفاده از آن را مایه مباهات خود دانسته و صدها میلیون صفحه در اینترنت درباره کیفیت و خدمات و جنس و تنوع محصول و خلاقیتی که میراث لویی ویتون بزرگ است، ایندکس و در اختیار لاکچری گردها قرار دارد.

کیف ها و کفش های لویی ویتون، محبوب سلبریتی های سینما و موسیقی

(کیف ها و کفش های لویی ویتون، محبوب سلبریتی های سینما و موسیقی جهان است)

لویی ویتون را باید محبوب لاکچری گردهای سطح بالا دانست. کسانی که برای اسم و جنس و کیفیت و میراث مد و لباس جهان، پول های زیادی پرداخت میکنند و به نظر می رسد، همچون ضرب المثل انگلیسی ها، پول به گزاف نمی دهند.

انواع مدل های لباس مردانه لویی ویتون

(شکوه رنگ ها به انتخاب طراحان خانه مد لویی ویتون را میتوان در این تصویر شاهد بود که استایل جذابی برای مردان جوان شیک پوش است)

کسب و کار لویی ویتون در قرن بیست و یکم، خیلی سکه است. این برند هم محبوب آقایان جنتلمن است و هم دوشیزه ها و بانوان مشکل پسند شیک پوش از میلان تا نیویورک و با ۱۵۰ سال قدمت، از الهام بخش ترین و کاریزماتیک ترین برندهای صنعت فشن محسوب می شود که استراتژی کسب و کارش همواره CASE STUDY دانشجویان رشته های مد و لباس و طراحی پارچه و مدیریت و بازاریابی و تبلیغات است.

(جذابیت این رنگ در پوشش مردان کمتر به چشم میخورد که در طراحی استایل لویی ویتون برای نمایش در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی انتخاب شده است)

لویی ویتون را میتوان امروزه در میان طوفانی از برندهای لوکس و فوق لوکس دنیا به خوش نامی و خوش استایلی مشاهده کرد که مخاطبان فراوانی در کشورهای مختلف جهان دارد. این برند محبوب، هر از گاهی فشن ویک ها و فشن شوهایی برگزار می کند تا مشتریانش را در جریان ایده های خلاق طراحان خانه مد خود قرار دهد.

(فهم تناژ رنگ ها در طراحی استایل و مد و لباس اهمیت بسیار دارد و این موضوع مهمی در انتخاب رنگ لباس های کژوال و رسمی است)

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را به ضیافتی باشکوه از جدیدترین طرح های لباس مردانه لویی ویتون از کالکشن بهار و تابستان ۲۰۱۸ میلادی می برد که در نخستین روزهای سال جدید میلادی رونمایی شد.

توجه داشته باشید که برای مشاهده جدید ترین طرح ها و نقش های لباس مردانه و حتی زنانه لویی ویتون میتوانید به صفحه اینستاگرامی رسمی آن در این نشانی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

با مد گردی امروز ما با لویی ویتون ۲۰۱۸ همراه باشید که همچون سالهای اخیر شاهد حضور NAOMI CAMPBELL و KATE MOSS روی استج فشن شو LV بودیم.

کالکشن KENZO هستیم که طرح های لباس مردانه و زنانه لویی ویتون را در سال ۲۰۱۸ میلادی

(در این تصویر، شاهد کالکشن KENZO هستیم که طرح های لباس مردانه و زنانه لویی ویتون را در سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی می کند که نقش هایی از CAROL LIM بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فشن ویک پاریس این برند، به این هشتگ ها رجوع کنید:
#kenzo #fashionweek #PFW #fashion#KENZOFW18 #CarolLim #HumbertoLeon)

کالکشن مردانه BERLUTI که در فشن ویک پاریس ۲۰۱۸ لوی ویتون

(در این تصویر، از کالکشن مردانه BERLUTI که در فشن ویک پاریس ۲۰۱۸ لوی ویتون به نمایش در آمد، طرح هایی را میبینیم که در LE GRAND PALAIS عرضه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ ها مراجعه کنید:
#Berluti #fashionweek #PFW#haiderackermann #fashion)

(از طرح های لویی ویتون در فشن ویک ۲۰۱۸)

کیف چرمی مشکی لویی ویتون را که بند خوش رنگ و اسپرت

(در این طرح، کیف چرمی مشکی لویی ویتون را که بند خوش رنگ و اسپرتی دارد با کت و شلوار سرمه ای لویی ویتون را شاهد هستیم که این مانکن، آن را با کفش بندی ساق دار ست کرده است)

(در این عکس که از کالکشن عکس های فشن ویک ۲۰۱۸ لویی ویتون مردانه را شاهد هستیم، پوشش اسپرت منتخب LV با کوله پشتی زرد رنگ این برند به نمایش در امده است که کنتراست رنگ خوبی دارد)

استایلی اسپرت و خاص از لویی ویتون مردانه در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی

(در این طرح، شاهد استایلی اسپرت و خاص از لویی ویتون مردانه در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی هستیم که با کیف دستی چرمی مشکی این برند محبوب مردانه ست شده است)

طرح اسپرت لویی ویتون در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی

(طرح اسپرت لویی ویتون در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی که مانکن، کیف چرمی عسلی دوشی را بند بلند را با کت و شلوارک و کفش ساق بلند این برند معروف ست کرده است)

 پیراهن یقه اسکی بلند سفید مردانه با کت و شلوار

(یکی از طرح های جالب مردانه لویی ویتون در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی که پیراهن یقه اسکی بلند سفید مردانه با کت و شلوار این برند ست شده است)

 بارانی زمستانی لویی ویتون مردانه

(طرح بارانی زمستانی لویی ویتون را در فشن ویک ۲۰۱۸ شاهد هستیم که با کیف لویی ویتون با استایل چمدان کوچک همراه شده است)

ترکیب جالبی از کمربند قهوه ای لویی ویتون که با کوله پشتی همرنگ

(ترکیب جالبی از کمربند قهوه ای لویی ویتون که با کوله پشتی همرنگ ست شده است و جذابیت سادگی با کنتراست رنگ زیبا را با پیراهن خوش طرح و رنگ را به نمایش میگذارد)

طرح های ساده تیره رنگ لویی ویتون را در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی

(در این تصویر، طرح های ساده تیره رنگ لویی ویتون را در فشن ویک ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنیم)

بارانی پشمی زمستان ۲ دکمه را با کیف بزرگ چرمی رنگ مسی

(از طرح های کالکشن زمستان لویی ویتون در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که بارانی پشمی زمستان ۲ دکمه را با کیف بزرگ چرمی رنگ مسی ست کرده است و کفش چرمی قهوه ای ساق دار را به نمایش در می آورد که گویا در سال های اخیر با استقبال مشتریان این برند محبوب در میان آقایان به خصوص در کشورهای سرد شمالی اروپا همراه شد)

 بلوز یقه V شکل آستین کوتاه تیره رنگ

(از کالکشن ۲۰۱۸ لویی ویتون در فشن ویک ژانویه را شاهد هستیم که بلوز یقه  V شکل آستین کوتاه تیره رنگ را به نمایش گذاشته است و با کیف چرمی بزرگ که تناسب رنگ جالبی با شلوار دارد ست شده است)

کاپشن ساده لویی ویتون با جیب های بزرگ

(کاپشن ساده لویی ویتون با جیب های بزرگ را شاهد هستیم که این مانکن آن را با شلوار کوتاه و کفش ساق بلند چرمی قهوه ای سوخته ست کرده و آن را در کت واک لویی ویتون در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم)

از کالکشن بارانی ها و کاپشن های لویی ویتون در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(از کالکشن بارانی ها و کاپشن های لویی ویتون در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را شاهد هستیم که طرح های زمستان را در فشن ویک به نمایش گذاشت)

(لویی ویتون، طرح های ساده و به نسبت ارزان تری از محصولات مردانه گران قیمت دارد که نمونه اش را در کالکشن بالا شاهد هستیم که در فشن ویک این برند محبوب مردانه در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به نمایش در آمده است)

کلاه پشمی و کاپشن کوتاه لویی ویتون

(در این تصویر، کلاه پشمی و کاپشن کوتاه لویی ویتون را شاهد هستیم که انتخاب رنگ و نقش آن، خود خبر از لاکچری بودن خوش طرح و خوش استایلش می دهد که از کالکشن ۲۰۱۸ این برند محبوب مردانه در ژانویه امسال روی استیج رفت)

 کفش ساق بلند چرمی لویی ویتون مردانه

(در این طرح، باز هم شاهد کفش ساق بلند چرمی لویی ویتون را شاهد هستیم که با بلوز خوش طرح و رنگ LV آن هم با یک مانکن سیه چرده قد بلند ست شده است و کالکشن زمستانی لباس مردانه لویی ویتون در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی  را به نمایش در می آورد)

 یک مانکن سیه چرده دیگر از برند لویی ویتون در کالکشن زمستانی ۲۰۱۸ میلادی

(در این طرح که با یک مانکن سیه چرده دیگر از برند لویی ویتون در کالکشن زمستانی ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شده است، این پیراهن خوش طرح  و رنگ با یک شلوار کوتاه و جوراب شلواری بلند مردانه ست شده است که ترکیب خلاقانه فانتزی جالبی به شمار می رود)

کیف دستی طرح استایل های همیشگی LV

(طراحان لویی ویتون همواهر در فشن ویک ها علاقمند هستند تا میراث لویی بزرگ که همانان چمدان مستطیل شکل است را مثل امضا این برند بر روی استیج ها بیاورند که در این عکس نیز شاهد هستیم که کیف دستی طرح استایل های همیشگی LV را میبینیم که با یک کیف دوشی کوچک و پیراهن خوش طرح و برش آستین بلند یقه بسته ست شده است که ۲ جیب بزرگ آن نیز تناسب رنگ جذابی با رنگ چمدان کوچک دست راست مانکن دارد)

طرحی ساده از لباس مردانه لویی ویتون در کالکشن زمستانی فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(در این عکس، شاهد طرحی ساده از لباس مردانه لویی ویتون در کالکشن زمستانی فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را شاهد هستیم که بارانی ۸ دکمه را با شلواری با رنگ متفاوت به نمایش می  گذارد)

 کاپشن چرمی کوتاه خوش طرح و استایل لباس مردانه لویی ویتون

(در این عکس، کاپشن چرمی کوتاه خوش طرح و استایل لباس مردانه لویی ویتون را شاهد هستیم که با پیراهن یقه اسکی روشن ست شده است)

توجه داشته باشید که برای تشخیص محصولات لوی ویتون اصل از تقلبی به این گزارش (کیف لویی ویتون اصل) رجوع کنید. یکی ار روش های تشخیص محصولات اصل از تقلبی ان است که حتما گزینه های خرید را با مشخصات فنی مندرج در سایت رسمی لوی ویتون تطبیق دهید. البته خرید از فروشگاه های معتبر با فاکتور فروش و گارانتی نیز راهکار خوبی برای خرید مطمئن خواهد بود.

همانطور که مشاهده کردید، ۲۰ طرحی که لویی ویتون در کالکشن ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به نمایش گذاشت، مردانی را با کیف های بزرگ شبیه کیف های بانوان شاهد هستیم که میتواند تلنگری برای فروش بیشتر محصولات کیف آقایان توسط این برند محبوب باشد.

توجه کنید که کیف های اصل لویی ویتون همه دارای کد تاریخ و شماره سریال است و نه شماره مدل.

کد تاریخ، شماره ای ۶ کاراکتری است که دو کاراکتر اول آن را حروف و بقیه را عدد تشکیل می دهد.

محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری لویی ویتون

اگر تجربه استفاده از محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری لویی ویتون را دارید نظرات خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال فرمایید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را همواره با لوکس تهران دنبال کنید.

خانم کمپل یکی از مدل های خانم در فشن ویک مردانه لویی ویتون در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(یکی از مدل های خانم در فشن ویک مردانه لویی ویتون در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، خانم کمپل صد و هشتاد سانتیمتری بود. نائومی کَمْبل (Naomi Campbell) (زادهٔ ۲۲ مه ۱۹۷۰ در لندن) سوپرمدل جامائیکایی تبار است.)

کیت موس دومین مدل خانم در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ لباس مردان لویی ویتون

(کیت موس را نیز باید دومین مدل خانم دانست که در فشن ویک ژانویه ۲۰۱۸ لباس مردان لویی ویتون روی صحنه حاضر شد و استایل بالا را به نمایش گذاشت. کِیت ماس ( Kate Moss) (زادهٔ ۱۶ ژانویه۱۹۷۴) تاپ مدل مشهور بریتانیایی است. کیت ماس به خاطر چهرهٔ مغموم و رنج کشیده‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود و اکنون نیز با LVMH همکاری دارد)

به نظر شما علت همراهی مانکن های لویی ویتون با کیف های بزرگ دستی چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا