سفرهای لوکس

راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه جزیره پرنس ادوارد

شرایط مهاجرت به کانادا

گزارشی جامع از شرایط مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی

کانادا ، سالهاست که مقصد شماره یک مهاجرتی  ایرانیان بوده و صدها هزار تن از متخصصان و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی در قالب برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی و همچنین شیوه های مهاجرتی فدرال و همچنین نیروی متخصص  به این کشور سفر کرده اند و اجازه اقامت دائم دریافت کردند.

در سالهای اخیر، مهاجرت تخصصی به کانادا در قالب برنامه SKILLED WORKERS به صورت اینترنتی انجام می شود و همین امر سبب شده تا بار تقاضای متقاضیان مهاجرت تخصصی به این کشور پشت درگاه رسمی مهاجرت قرار بگیرد که در سال ۲۰۱۷ میلادی  به دلایل فنی، موجب بروز مشکلات و down شدن سرور و عدم پذیرش درخواست های جدید  از سوی متقاضیان ایرانی شد. اگر چه این مشکل تا حدودی رفع شده است، اما باید توجه داشت که مهاجرت تخصصی به کانادا، یکی از روش های مرسوم بوده و روش های متنوع دیگری نیز در  دسترس علاقمندان به مهاجرت است.

مهاجرت از طریق برنامه های کارآفرینی استانی، از  جذاب ترین، سریع ترین و راحت ترین شیوه های مهاجرت به این کشور زیبا آمریکای شمالی بوده  و در دو دهه اخیر، هزاران کارآفرین ایرانی از این طریق رهسپار دیار برگ های رنگارنگ شده اند.

مهاجرت از طریق برنامه های کارآفرینی استانی سرمایه گذاری در کانادا

برنامه کارآفرینی استان در این کانادا شامل مواردی چون: برنامه کارآفرینی اونتاریو، برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا (ونکوور)، برنامه کارآفرینی ساسکاچوان، برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا، برنامه کارآفرینی ایالت فرانسوی زیان کبک و برنامه کارآفرینی مونیتوبا است که هر یک، شرایط و مراحل و مدارک خاصی برای اپلای متقاضیان داشته و امتیاز بندی متفاوتی را طلب می کند.

در گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، به بررسی برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد و کسب اقامت و پاسپورت دوم از طریق این جزیره کانادا می پردازیم تا اطلاعات لازم را لاکچری گردهای عزیر در سفر به این کشور بدست آورند.

 بررسی برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد و کسب اقامت و پاسپورت دوم

حتما بخوانید : آشنایی با برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا ( سرمایه گذاری )

با ما در گزارش امروز همراه باشید.

انواع برنامه های مهاجرتی به کانادا

اگر قصد دریافت پاسپورت دوم از کشور کانادا را دارید، باید توجه کنید که راه های متعددی در اختیار شما است که متناسب با قابلیت های فردی، دانش، ظرفیت مالی و نوع علایق شما به زندگی در نقاط مختلف کانادا، قابل تفسیر و طبقه بندی است.

یکی از راه ها، استفاده از برنامه منتخب استانی یا PNP است که امکان مهاجرت کارآفرینی به ۷ استان کانادا را دارید که البته هر یک، شرایط و امتیازات خاص خود را دارد.

دومی، از طریق برنامه های تجاری و سرمایه گذاری در فدرال و استان کبک است که خود به ۳ بخش: سرمایه گذاری، کارآفرینی و خود اشتغالی طبقه بندی می شود.

سومی، از طریق برنامه های مهاجرتی نیروی متخصص به فدرال، استان کبک و نوااسکوشیا اس.

برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد کانادا ( مهاجرت از طریق سرمایه گذاری )

اگر قصد مهاجرت به کانادا و دریافت پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری دارید، مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی  پرنس ادوارد را توصیه می کنیم. دریافت اقامت دائم این کشور از طریق روش های سرمایه گذاری، از جذاب ترین روش های مهاجرتی است که توسط سرمایه گذاران و کسانی که برنامه های کارآفرینی و خود اشتغالی و کسب و کار دارند انجام می شود. جزیره پرنس ادوارد با مرکزیت شهر شارلوت، یکی از دیدنی ترین مناطق زیبا کانادا بوده که شماری از کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی را در دو دهه اخیر به سمت خود جذب کرده است.

اخذ پاسپورت دوم در کانادا

با استفاده از روش کارآفرینی برنامه جزیره پرنس ادوارد ، متقاضی و افراد تحت تکفل زیر بیست و دو سال میتوانند اقامت دائم کانادا را پس از طی مراحل قانونی کسب کرده و پاسپورت دوم دریافت کنند. جزیره پرنس ادوارد در واقع کوچک ترین استان کانادا بوده که یکی از نخستین مناطق این کشور است که مهاجران را در سده های نه چندان دور میزبانی کرده  و امروزه، با تاریخچه طولانی و پر قدمت خود، می کوشد تا رونق دوباره با جذب سرمایه های خارجی ها بدست آورد.

اگر قصد سرمایه گذاری در کوچک ترین استان کانادا را دارید، این فرصت برای شما سرمایه گذاران عزیز فراهم است تا با برنامه های اشتغال زایی در این جزیره دیدنی و خلوت کانادا، زمینه های لازم برای توسعه کسب و کار  بین المللی خود را ایجاد کنید. این جزیره در خلیج سنت لارن واقع شده و تاریخ نخستین ساکن آن به قرن شانزدهم میلادی باز می گردد. پس از انکه ژاک کارتیه این جزیره  را کشف کرد، در اواخر قرن نوزدهم میلادی، جزیره پرنس ادوارد  به قلمرو کانادا اضافه شد. این جزیره، آب و هوای معتدل داشته و یک مقصد گردشگری کمتر شناخته شده در این کشور به شمار می رود.

جزیره پرنس ادوارد حدود شش هزار کیلومتر مربع

جزیره پرنس ادوارد حدود شش هزار کیلومتر مربع وسعت داشته و با ایالت های نواسکوشیا، نیوز برانزویک از جنوب غرب  همسایه است. همانطور که در نقشه پایین مشاهده میکنید، این جزیره بسیار کوچک است و در کشور پهناور کانادا، وسعت خیلی کمی دارد. اما امکان ارتباط خوبی با استان های بزرگ کانادا داشته و همه نوع خدمات و بستر های فنی و مخابراتی و عمرانی در آن در اختیار ساکنان قرار دارد.

ظرف ۱۸ سال اخیر که برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد  در اختیار سرمایه گذاران علاقمند به مهاجرت به این کشور قرار گرفته است، مهاجران زیادی به این منطقه مهاجرت کرده اند و طبق توافقی که استان این جزیره با دولت کانادا در سال ۲۰۰۱ میلادی منعقد کرد، ساکنان این جزیره پس از احراز صلاحیت و ارزشیابی و کسب امتیازات لازم، موفق به دریافت اقامت دائم و پاسپورت کانادایی می شوند.

فایده مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا چیست؟

مهم ترین فایده مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد  کانادا، دریافت اقامت دائم به صورت مستقیم و در کمترین زمان ممکن است که قابل مقایسه با روش های مهاجرتی فدرال و تخصصی نیست که زمان بر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای مهاجرت به این جزیره، برگشت یک چهارم کل ودیعه به حساب متقاضی مهاجرت،  در صورت علاقمندان به سکونت در این استان است.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا جهت دریافت اقامت دائم

از دیگر مزایای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا جهت دریافت اقامت دائم این کشور، مبلغ پایین مورد نیاز برای سرمایه گذاری و اشتغال است که به نسبت دیگر برنامه های کارآفرینی شش گانه، رقم معقولی است. اگر سرمایه گذاری در این جزیره انجام شود، تخت شرایطی، امکان بازگشت کل مبلع ودیعه سرمایه گذاری فراهم خواهد بود. البته کلیه متقاضیان به سرمایه گذاری در این استان می توانند بر اساس قوانین کانادا، سفری به منظور ارزشیابی مکان و موقعیت یابی و بررسی فرصت های تجاری و مدیریت کسب و کار داشته باشند که ان ها را در بررسی شرایط و فهم قوانین و اکو سیستم موجود این جزیره راهنمایی می کند.

سرمایه گذار جهت دریافت پاسپورت دوم

از دیگر فواید سرمایه گذاری  در این جزیره کوچک کانادا در قالب برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد میتوان به کسب اقامت دائم در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد که به نسبت دیگر برنامه های کارآفرینی کانادا، زمان کمتری را طلب می کند.

البته باید توجه داشت که سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در مناطق دور از مرکز و بخش های کمتر توسعه یافته، فواید زیادی دارد که از ان جمله میتوان به تسهیلات مالی و بانکی خاص به سرمایه گذاران مناطق کمتر توسعه یافته کانادا، تخفیفات مالیاتی، کاهش هزینه های انرژی و امثالهم اشاره کرد. بنابراین مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی جزیره  پرنس ادوارد  اقدامی ارزشمند برای لاکچری گردهای سرمایه گذار  جهت دریافت پاسپورت دوم در اسرع وقت است.

معرفی سایت جهت دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری

مبلغ ودیعه برای سرمایه گذاری در  برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد چقدر است؟

بر اساس اعلام اداره مهاجرت کانادا، حداقل مبلغ ودیعه برای  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری پرنس ادوارد، ۲۰۰ هزار دلار کانادا اعلام شده است که می بایست نزد حساب بانکی اعلام دولت استانی پرنس ادوارد به مدت معلوم و مشخص و طی مراحل قانونی، به ودیعه گذاشته شود.

نکته دیگری که باید درباره این مبلغ ودیعه به آن اشاره کنیم آن است که متقاضیات مهاجرت به کانادا در جریان برنامه اقامتی پرنس ادوارد  می بایست  حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا نیز، اموال منقول و غیر منقول خود را اثبات کنند که شامل ملک و زمین و سهام و پول نقد بانکی  و امثالهم خواهد بود.

اقمت دایم در کانادا

آیا امکان آزاد شدن مبلغ ودیعه وجود دارد؟

بله. در صورتی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، حداقل ۱۵۰ هزار دلار در این جزیره سرمایه گذاری مستقیم کند (به صورت راه اندازی کسب و کار یا خرید مغازه یا شرکت یا کارگاه)، کل مبلغ ودیعه ای که در ابتدا نزد دولت استانی گذاشته است، به ایشان عودت می شود.

تحت چه شرایط امکان آزاد شدن مبلغ ودیعه سپرده گذاری وجود دارد؟

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، می بایست مبلغ۲۰۰ هزار دلار کانادا را به عنوان ودیعه سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب و کار به ارزش ۱۵۰ هزار دلار کانادا پرداخت کنند. این مبلغ در قالب سه مرحله به متقاضی عودت می شود:

۱-مبلغ ۲۵ هزار دلار کانادا پس از شش ماه زندگی در استانی که جزیره واقع شده است به متقاضی عودت داده می شود که به محض دریافت کارت اقامت دائم خواهد بود.

۲-مبلغ ۲۵ هزار دلار کانادا در شش ماهه دوم زندگی و اقامت در این جزیره، به متقاضی عودت می شود.

۳-مبلغ ۱۵۰ هزار دلار کانادا پس از راه اندازی کسب و کار ۱۵۰ هزار دلاری به متقاضی عودت داده می شود.

در واقع در این سه مرحله، کل مبلغ عودت داده می شود.

ودیعه سرمایه گذاری دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری

شرایط متقاضیان برای اخذ پاسپورت کانادایی از طریق برنامه مهاجرتی جزیره پرنس ادوارد چیست؟

متقاضیان به منظور مهاجرت به کانادا جهت دریافت اقامت دائم از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD) می بایست حائر شرایطی بوده و این شرایط توسط دولت کانادا و دولت استانی جزیره پرنس ادوارد احراز شود. کلیات این شرایط عبارتند از :

  • متقاضی جهت مدیریت یا ایجاد یه خرید یک کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد ، می بایست دارای حداقل ها در فاکتورهای سن و تحصیلات و سواد مدیریتی و تطبیق پذیری و همچنین مهارت های زبانی باشد.
  • متقاضی مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد می بایست در ۵ سال گذاشته، حداقل ۳۶ ماه سابقه مدیریتی در سطوح مختلف باشد.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد می بایست دارایی معادل ۶۰۰ هزار دلار کانادا باشد. این دارایی می بایست توسط دولت کانادا احراز شده و مورد تایید قرار بگیرد. دارایی های اثبات شده میتواند متعلق به شخص متقاضی، همسر و فرزندان به صورت املاک، زمین، مستغلات، سپرده بانکی و اوراق سهام اوراق قرضه بانکی معتبر باشد که ارزشیابی قانونی ارزی شود.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، می بایست دارای تحصیلات دیپلم باشد. مدرک بالاتر، امتیاز بهتری برای متقاضیان ثبت خواهد کرد.
  • سن متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، می بایست ۲۱ تا ۵۰ سال باشد.
  • متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ،  می بایست مدرک زبان انگلیسی IELTS GENERAL داشته باشند و در هر یک از مهارت های چهار گانه (SKILLS) نمره ۴ از ۹ کسب کنند.
  • متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، لازم است در زمان ارائه تقاضا و APPLY رسمی، طرح توجیهی (BUSINESS PLAN) و طرح کاری (BUSINESS PROPOSAL) را به زبان انگلیسی به دولت استانی ارائه کرده و این طرح، دولت استانی را توجیه (MOTIVATE) کرده تا مورد تایید (CONFIRMATION) قرار بگیرد.
  • متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری جزیره پرنس ادوارد ، می بایست طرح کاری و بیزینس پلن خود را به گونه ای تعریف کنند که جزییات خرید یا راه اندازی یک کسب و کار در محدوده این جزیره به مبلغ حداقل ۱۵۰ هزار دلار کانادا ذکر شده باشد و قابل اثبات باشد. یعنی مستند و مستدل باشد و در صورتی که مدارکی بر ادعا درخواست شد ارائه شود.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ، می بایست پس از اپلای و قبولی در فرآیند، مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کانادا به عنوان ودیعه راه اندازی کسب و کار ۱۵۰ هزار دلاری در این جزیره زیبا و کوچک کانادا را به حساب بانکی اعلام پرداخت کرده و رسید دریافت کند.

دریافت اقامت در جزایر کانادا

مراحل دریافت ویزای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد چیست؟

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی این استان، می بایست امتیازات لازم را بر اساس مواردی که در سوال بعد توضیح داده ایم کسب کند. سپس طرح توجهی و برنامه کاری ایشان مورد تایید قرار بگیرد و بیزنس پلن تایید شود. برای تکمیل فرآیند پذیرش، متقاضی به مصاحبه دعوت می شود که محل برگزاری مصاحبه طبق اعلام و صلاحدید اداره مهاجرت متغیر است.

متقاضیان روش مهاجرتی از طریق  سیستم کارآفرینی جزیره  پرنس ادوارد ، میتوانند به مدت ۱ هفته به این استان سفر کرده و شرایط راه اندازی کسب و کار در این استان و اکو سیستم کارآفرینی آن را بررسی کنند و هم چنین امکان تحصیل و هزینه های سکونت را از نزدیک مشاهده نمایند.

اگر در نهایت درخواست شما برای مهاجرت سرمایه گذاری به جزیره پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD) مورد تایید دولت استانی قرار بگیرد، نامه پذیرش  استانی صادر و برای بررسی و تایید نهایی به دولت کانادا ارسال می شود تا روادید اقامت دائم صادر شود. روادید اقامتی یا IMMIGRATION TYPE برای متقاضی و همراهان صادر می شود.

دریافت اقامت از کانادا

حداکثر فرصت سرمایه گذار مهاجرتی  به استان جزیره پرنس ادوارد برای راه اندازی کسب و کار چقدر است؟

۲۴ ماه فرصت دارد.

جدول امتیاز بندی استان پرنس ادوارد کانادا

سوابق مدیریتی  متقاضی اصلی مهاجرت بر  اساس موارد زیر امتیاز بندی می شود:

  • صاحب کسب و کار و مدیریت فعال (داشتن بیش از ۵۰ درصد از سهام کسب و کار) بیش از ۵ سال در ۷ سال گذشته: حداکثر ۵۰ امتیاز
  • صاحب کسب و کار و مدیریت فعال (داشتن بیش از ۵۰ درصد از سهام کسب و کار) بیش از ۳ سال در ۵ سال گذشته: حداکثر ۴۰ امتیاز
  • صاحب کسب و کار و مدیریت فعال (داشتن ۲۰ تا ۵۰ درصد از سهام کسب و کار) بیش از ۵ سال در ۷ سال گذشته: حداکثر ۳۵ امتیاز
  • صاحب کسب و کار و مدیریت فعال (داشتن ۲۰ تا ۵۰ درصد از سهام کسب و کار) بیش از ۳ سال در ۵ سال گذشته: حداکثر ۲۵ امتیاز
  • مدیریت ارشد بدون داشتن سهام از کسب و کار بیش از ۵ سال در ۷ سال گذشته: حداکثر ۳۰ امتیاز
  • مدیریت ارشد بدون داشتن سهام از کسب و کار بیش از ۳ سال در ۵ سال گذشته: حداکثر ۲۰ امتیاز

مهارت های زبان انگلیسی و فرانسه متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری و برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD)  بر اساس امتیازهای زیر است:

  • حداکثر ۴۰ امتیاز: شنیداری (۸.۵) / درک مطلب (۸)/نوشتاری (۷.۵) / گفتاری (۷.۵)
  • حداکثر ۴۰ امتیار: شنیداری (۸) / درک مطلب (۷) / نوشتاری (۷) / گفتاری (۷)
  • حداکثر ۳۵ امتیاز: شنیداری (۷.۵) / درک مطلب (۶.۵) / نوشتاری (۶.۵) / گفتاری (۶.۵)
  • حداکثر ۳۰ امتیاز: شنیداری (۶) / درک مطلب (۶) /  نوشتاری (۶)  / گفتاری (۶)
  • حداکثر ۲۰ امتیاز: شنیداری (۵.۵) / درک مطلب (۵) / نوشتاری (۵.۵) / گفتاری (۵.۵)
  • حداکثر ۱۰ امتیاز : شنیداری (۵)/ درک مطلب (۴) / نوشتاری (۵) / گفتاری (۵)
  • صفر امتیاز: در صورتی که مهارت های ۴ گانه، زیر ۴ باشد.

اگر  قصد مهاجرت به این استان بر اساس مهاجر تخصصی (LABOUR IMPACT) به این استان دارید، شرایط زیانی زیر را باید داشته باشد که جدول امتیازات و شرایط متفاوت است:

Applicant is from an English or French speaking country and is fluent in English or French OR has an overall IELTS score of 8 to 9 16

Applicant is currently immersed, working or studying in English or French environment and has been doing so for at least the past two years OR has an overall IELTS score of 7 14

Applicant has completed one or two-year, post secondary educational program delivered in English or French in an English or French speaking country within the past two years OR has an overall IELTS score of 6.5 12

Applicant has an overall IELTS score of 6 in English or French 10

Applicant has an overall IELTS score of 5.5 in English or French 8

Applicant has an overall IELTS score of 5 in English or French 6

Applicant has an overall IELTS score of 4 or 4.5 in English or French 5

Applicant has an overall IELTS score of 3 or 3.5 in English or French 4

Applicant has an overall IELTS score of 2 or 2.5 in English or French 3

Applicant has no English or French language ability, requires language instruction prior to effective employment search or has not submitted satisfactory original documentation to demonstrate language ability 0

متقاضی میتواند از طریق افراد وابسته به خود نیز حداکثر ۳۵ امتیاز کسب کند:

  • ۱۰ امتیاز: ‌فرزند وابسته حداقل به مدت شش ماه در استان پرنس ادوارد کانادا مشغول به تحصیل باشد
  • ۵ امتیاز: همسر متقاضی مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم را در پرنس ادوارد کسب کرده باشد.
  • ۱۰ امتیاز: همسر متقاضی و یا فرزند وابسته، مدرک زبان آیلتس ۶ با بالاتر داشته باشد.
  • ۵ امتیاز: همسر متقاضی سابقه کاری حداقل ۳ سال در ۵ سال گذشته داشته باشد.
  • ۱۰ امتیاز: متقاضی دارای افراد فامیل نزدیک (پدر-مادر- پدر بزرگ-مادر بزرگ –خاله –عمه –دایی) مقیم کانادا داشته باشد که حداقل ۱ سال را در جزیره پرنس ادوارد زندگی کرده باشد.
  • ۱۰ امتیاز: سوابق کشاورزی برای راه اندازی کشاورزی در استان پرنس ادوارد داشته باشد.

متقاضی می بایست بر اساس سن خود، حداکثر ۲۰ امتیاز کسب کند:

  • صفر امتیاز: اگر متقاضی بین ۱۸ تا ۲۱ سال سن داشته باشد.
  • ۷ امتیاز: اگر متقاضی بین ۲۲ تا ۲۴ سال سن داشته باشد.
  • ۲۰ امتیاز: اگر متقاضی بین ۲۵ تا ۲۹ سال سن داشته باشد.
  • ۲۰ امتیاز: اگر متقاضی بین ۳۰ تا ۴۴ سال سن داشته باشد.
  • ۱۵ امتیاز: اگر متقاضی بین ۴۵ تا ۴۹ سال سن داشته باشد.
  • ۷ امتیاز: اگر متقاضی بین ۵۰ تا ۵۴ سال سن داشته باشد.
  • صفر امتیاز: اگر متقاضی بالاتر از ۵۵ سال سن داشته باشد.

تحصیلات متقاضی دارای امتیاز است و میزان آن به صورت زیر تعیین می شود:

  • ۲۰ امتیاز: مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا
  • ۱۷ امتیاز: مدرک تحصیلی کارشناسی
  • ۱۲ امتیاز: مدرک تحصیلی فوق دیپلم
  • صفر امتیاز: مدرک تحصیلی دیپلم

سوالات متداول درباره مهاجرت به پرنس ادوارد

پاسخ به سوالات متداول، بخشی از نیازهای اطلاعاتی  متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری  در قالب برنامه کارآفرینی به جزیره پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD)  را تامین می کند. اما اگر با سوالی روبرو شدید، بهتر است از مسئولان ایالتی سوال کنید.

  • ۱-آیا اقدام مهاجرتی از طریق جزیره پرنس ادوارد کانادا، به اقامت دائم منتهی می شود؟

در صورتی که امتیازات لازم را کسب کنید و پرونده شما در  استان و فدرال مورد قبول واقع شود، اقامت دائم از طریق PEI (PRINCE EDWARDS ISLAND) کسب می کنید.

  • ۲-آیا متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی پرنس ادوارد ، می بایست سن خاصی داشته باشند؟

همانطور که در جدول امتیازات بالا مشاهده کردید، متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق این برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری می بایست امتیازات سنی  لازم را کسب کنید. توصیه می شود که متقاضی بین بیست و یک سال تمام و نهایت شصت سال تمام باشد تا امتیازات خوبی بدست آورد.

  • ۳-آیا مدرک تحصیلی برای مهاجرت سرمایه گذاری اهمیت دارد؟

بله. هر چه مدرک تحصیلی متقاضی  بالاتر باشد و اعتبار سنجی و ارزشیابی شود، امتیاز بیشتری کسب کرده و در ترغیب و توجیه اداره مهاجرت این استان برای صدور تاییدیه و معرفی به فدرال جهت صدور روادید، موثر خواهد بود.

  • ۴-آیا داشتن سابقه کار برای اقدام مهاجرتی به استان جزیره پرنس ادوارزد کانادا الزامی است؟

بله. همانطور که در جدول امتیازها ذکر شده است، حداقل امتیازات لازم در حوزه مدیریتی می بایست کسب شود که در بالا به آن اشاره شد.

  • ۵-دارایی فرد برای اقدام از  روش مهاجرت سرمایه گذاری در قالب  برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد چقدر است؟

حداقل دارایی قابل احراز و اعلام می بایست ۶۰۰ هزار دلار کانادا باشد. البته این مجموع سرمایه متقاضی  و فرزندان است که ملک و مستغلات و سهام و برگه اوراق قرضه رسمی را نیز شامل می شود.

  • ۶-آیا برای مهاجرت به کانادا در قالب برنامه سرمایه گذاری، می بایست ودیعه گذاشته شود؟

همانطور که در ابتدای این گفتار عنوان شد، متقاضیان می بایست ودیعه گذاری کرده و ۲۰۰ هزار دلار نزد بانک ودیعه بگذارند. این مبلع به دلار کانادا است. اما همانطور که عرض شد، این ودیعه در فواصله شش ماهه اول پس از اقامت و زندگی در جزیره و شش ماهه دوم تا ۵۰ هزار دلار عودت داده می شود. مبلع یک صد و پنجاه هزار دلار کانادا باقیمانده پس از انجام سرمایه گذاری در جزیره و تایید مسئولان به شما عودت می شود.

  • ۷- مبلغ ودیعه ۲۰۰ هزار دلاری کانادا چه زمانی باید در قالب برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد پرداخت شود؟

پس از قبولی در مصاحبه، این مبلغ باید پرداخت شود و رسید دریافت کنید.

  • ۸-حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا در قالب برنامه کارآفرینی استان جزیره پرنس ادوارد چقدر است؟

حداقل مبلغ سرمایه گذاری می بایست همانطور که گفته شد، ۱۵۰ هزار دلار کانادا باشد.

  • ۹-آیا اپلای برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد ،  مصاحبه حضوری دارد؟

بله. اما محل برگزاری مصاحبه و شیوه آن به صلاحدید اداره مهاجرتی  استان پرنس ادوارد مشخص می شود که طی نامه ای به متقاضیان اعلام می شود.

  • ۱۰-آیا متقاضیان مهاجرت به کانادا  و دریافت پاسپورت دوم، نیاز به گواهی مدرک زبان انگلیسی  دارند؟

بله. شما باید دانش زبان (ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY) را اثبات کنید بر اساس نمرات اعلامی  در آزمون آیلتس که توصیخ دادیم. در هر مهارت بایستی نمره ۴ از ۹ کسب کنید. در غیر اینصورت از پذیرش شما خودداری می شود؟

  • ۱۱- کسب نمره حداقل ۴ از ۹ در آیلتس جنرال چه مدت طول می کشد؟

با ۳ ماه اموزش زبان برای کسانی که حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه دارند، این فرصت فراهم می شود تا بتوانند نمره ۴ از ۹ کسب کنند.

  • ۱۲-من قبلا به استان پرنس ادوارد سفر کرده و در انجا دوره چند ماهه گذرانده ام. آیا امتیازی محسوب می شود؟

بله.

  • ۱۳-آیا لازم است متقاضیان دریافت  اقامت کاندا در قالب برنامه پرنس ادوارد، پیش از اپلای به این جزیره بروند؟

خیر. اما سابقه سکونت و زندگی و تحصیل و کار شما در این استان پیش از اپلای، امتیاز مثبت خواهد بود.

  • ۱۴-آیا برای  اخذ اقامت دائم در این استان، می بایست به این استان سفر کرد؟

بله. سفری اکتشافی حدود ۵ روز مورد نیاز است. اما برای عودت مبلغ ودیعه، می بایست حداقل ۱ سال در این جزیره اقامت داشته باشید.

  • ۱۵-از زمان اعطای اقامت دائم، چقدر متقاضی فرصت دارد تا سرمایه گذاری کند؟

متقاضی ۲۴ ماه زمان خواهد داشت تا کسب و کار خود را در استان راه اندازی کرده یا کسب و کاری را خریداری کنید. پس از آن، ودیعه ۲۰۰ هزار دلاری  به طور کامل به ایشان عودت می شود.

  • ۱۶- آیا مبلغ ودیعه سرمایه گذاری به فرد عودت کامل  می شود؟

بله. مگر در حالتی که که فرد در استان سکونت نکند و یا سرمایه گذاری را انجام ندهد.

  • ۱۷-شیوه ارزشیابی  استان پرنس ادوارد در قالب برنامه کارآفرینی متقاضی  چگونه است؟

این اداره از طریق سیستم امتیازبندی به بررسی مدارک و صلاحیت متقاضیان اقدام می کند. متقاضی باید حداقل ۵۰ امتیاز کسب کند، مدرک زبان آیلتس ۴ ارائه دهد، business plan در رابطه با کسب و کاری که می خواهد راه اندازی کند ارائه دهد، به سفر اکتشافی برود و در مصاحبه پذیرفته شود.

  • ۱۸-آیا حضور فرد در کلیه مراحل نیاز است؟

بله. به خصوص برای موارد مصاحبه و انگشت نگاری و عکسبرداری، حضور فرد الزامی است.

  • ۱۹- اگر  در مدت اقامت در این استان، به استان دیگر متقاضی برود، چه اتفاقی می افتد؟

اقامت فرد از نوع اقامت دائم خواهد بود و منع قانونی برای ترک استان وجود ندارد. اما به دلیل تعهد به سرمایه گذاری در استان و مدیریت روزانه ی آن به صورت ۱۰۰ درصدی، در صورت ترک استان ودیعه ی پرداخت شده توسط استان ضبط خواهد شد.

  • ۲۰-آیا دارندگان کارت اقامت دائم جزیره پرنس ادوارد ملزم به تکمیل زبان انگلیسی هستند؟

توجه داشته باشید که کلیه مهاجران بزرگسالی که دارای کارت اقامت دائم بوده و به جزیره می آیند، اگر سطح زبان انگلیسی آن ها ضعیف باشد یا زبان انگلیسی، زبان مادری آنان نباشد بااید سطح مهارت های انگلیسی خود را در انجمن تازه واردین کانادا در جزیره پرنس ادوارد (اداره نیوکامرز) مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند

  • ۲۱-آزمون زبان CLBPT چیست؟

کلیه تازه وارد ها (NEWCOMERS) در استان جزیره پرنس ادوارد می بایست در آزمون تعیین سطح زبان کانادایی یا (CLBPT) شرکت کرده و نمره قبولی کسب کنید.  در این آزمون، مهارت های شما در زمینه های گوش کردن، مکالمه، خواندن، و نوشتن سنجیده می شود.

  • ۲۲- چگونه در آزمون زبان ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در برنامه آموزش زبان، شرکت در این آزمون لازم می باشد. نتایج آزمون انجام شده تنها به مدت ۱۲ ماه معتبر است و پس از آن، ممکن است ارزیابی مجدد مورد نیاز باشد. برنامه های آموزش زبان انگلیسی با توجه به نتایج آزمون CLBPT، شما در لیست انتظار کلاس آموزش انگلیسی متناسب قرار خواهید گرفت.

  • ۲۳- چه افرادی از شرکت در آزمون زبان و شرکت در کلاس های رایگان آموزشی مستثنی هستند؟

 

  • شهروندان کانادا
  • متقاضیان پناهندگی
  • افراد دارای اقامت موقت (مثل دانشجویان خارجی، توریست ها، یا کارگران خارجی)
  • افراد کمتر از ۱۸ سال سن و یا افرادیکه سطح زبان انگلیسی آنها، بالاتر از سطوحی باشد که در این دوره آموزشی ارائه می شود.

 

  • ۲۴-آیا آموزش زبان انگلیسی برای  تازه واردها رایگان است؟

بله. آموزش زبان انگلیسی پایه، برای افرادی که دارای اقامت دائم در جزیره پرنس ادوارد هستند رایگان می باشد. به همین علت، به دلیل بالا بودن میزان تقاضا، ممکن است زمان انتظار برای شرکت در کلاس های رایگان بسیار طولانی باشد. اگر نمی خواهید تا شروع کلاس های رایگان، منتظر بمانید، کلاسهای مختلف زبان انگلیسی دیگری هستند که در ازای دریافت هزینه، دوره های “انگلیسی به عنوان یک زبان دوم (EAL)” را ارائه می کنند؛ همچنین شما می توانید یک معلم خصوصی پیدا کنید تا بطور جداگانه با شما کار کند.

  • ۲۵-شرایط لازم برای دریافت شهروندی کانادا چیست؟

واجد شرایط بودن از طریق عوامل زیر تعیین می شود:

  • سن – برای دادن درخواست شهروندی، سن شما باید هجده سال یا بیشتر باشد
  • وضعیت اقامت دائم – باید مقیم دائمی بوده و وضعیت شما نباید غیرقطعی باشد
  • مدت زمان زندگی در کانادا – بزرگسالان بایستی در چهار سال گذشته قبل از درخواست، به مدت حداقل سه سال (۱۰۹۵ روز) در کانادا زندگی کرده باشند
  • توانایی در زبان – شما باید از زبان انگلیسی یا فرانسه بخوبی مطلع باشید
  • سابقه جنایی – نباید در شرایطی باشید که (آنطور که در قانون شهروندی مشخص شده است) در تعارض با قوانین کانادا باشید
  • آگاهی از کشور کانادا – شما باید حقوق و مسئولیت های شهروندی کانادا را درک کرده و از تاریخ کانادا، ارزش ها، عرف و نمادهای کشور کانادا آگاه باشید.

 

  • ۲۶-برای دریافت شهروندی کانادا چه مراحلی باید دنبال شود؟

برای شهروند شدن کانادا، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • گرفتن مجموعه اطلاعات تقاضانامه
  • مطالعه راهنمای دستورالعمل ها
  • تکمیل فرم تقاضا و ضمیمه کردن مدارک ضروری
  • پرداخت هزینه و دریافت رسید لازم
  • پست کردن فرم درخواست و مدارک

توجه داشته باشید که کلیه این راهنماها و فرم ها را می توانید در وب سایت اداره شهروندی و مهاجرت پیدا کنید. هزینه ها را نیز می توانید به صورت آنلاین پرداخت نمایید. هنگامی که بررسی پرونده شما شروع شود، اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) تاییدیه دریافت تقاضانامه را برایتان ارسال خواهد کرد.

شما می توانید بصورت آنلاین وضعیت پرونده خود را بررسی کنید. همچنین می توانید وضعیت پرونده تان را بوسیله تماس با مرکز تلفن CIC نیز سوال کنید.

  • ۲۷- آزمون شهروندی کانادا چگونه است؟‌

برای تعیین دانش خود در مورد کشور کانادا، شما باید آزمون شهروندی را بگذرانید. برای آمادگی بیشتر ، می توانید جزوه آموزشی با عنوان: “کشف کانادا – حقوق و مسئولیت های شهروندی” که توسط مرکز CIC تهیه شده است را مطالعه کنید.

این جزوه برای مطالعه بصورت آنلاین، در فرمت های قابل چاپ و همچنین در فرمت های صوتی در دسترس است. همچنین شما می توانید یک نسخه چاپ شده را نیز سفارش دهید تا برایتان ارسال شود. معمولا CIC ، یک نسخه از این جزوه را به همراه تاییدیه دریافت تقاضا، برایتان پست می کند.

  • ۲۸-چه مواردی در آزمون شهروندی کانادا سوال می شود؟‌

توانایی زبان شما در طی فرایند آزمون تعیین می شود. بر اساس نتایج آزمون شهروندی و ارتباطات شما با کارکنان CIC، کافی بودن توانایی شما در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا فرانسه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وقتی زمان آزمون فرا برسد، محل و زمان آزمون به شما اعلام می شود.

کارکنان CIC بر اساس تعدادی از عوامل مختلف تصمیم می گیرند که آزمون شما کتبی باشد یا شفاهی. مثلا، اگر در خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی یا فرانسه مشکل داشته باشید، آزمون شما شفاهی خواهد بود.

آزمونهای شفاهی از طریق مصاحبه با قاضی شهروندی انجام می شود.

وقتی برای شرکت در آزمون شهروندی مراجعه می کنید، مدارک زیر را همراه داشته باشید:

  • اصل مدارکی که با تقاضانامه خود فرستاده اید (مدارک شناسایی شخصی، اسناد مهاجرت، و غیره).
  • هر گونه گذرنامه یا مدرک مسافرتی مربوط به چهار سال قبل از تقاضانامه

اگر در آزمون کتبی قبول نشوید به شما اعلام می شود که برای مصاحبه به قاضی شهروندی مراجعه کنید. در آن مصاحبه، قاضی شهروندی به صورت شفاهی سوالات آزمون را از شما سوال می کند و به شما فرصت دیگری را می دهد تا نشان دهید که پاسخگوی همه نیازهای شهروندی (از جمله دانش و زبان) هستید.

اطلاعات تماس با اداره مهاجرت پرنس ادوارد

برای آشنایی با آخرین اطلاعیه ها و سیستم های امتیاز بندی جهت مهاجرت سرمایه گذاری در قالب برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد به سایت اینترنتی آن در این LINK مراجعه کنید.

تصویر ایندکس سایت رسمی اداره مهاجرت جزیره پرنس ادوارد کانادا

(تصویر ایندکس سایت رسمی اداره مهاجرت جزیره پرنس ادوارد کانادا)

اگر قصد داشتید به منظور امور مالیاتی، حقوقی، بانکی،  مالی و امور بهداشتی و درمانی با اداره مهاجرت دولت استانی پرنسس ادواردز تماس بگیرید، اطلاعات زیر را در نظر داشته باشید. اگر با سوالی روبرو شدید، به این نشانی پست الکترونیک: bmbeazley@gov.pe.ca سوالات خود را ارسال کنید.

  • برای آشنایی با تاریخچه این جزیره به بخش HISTORY مراجعه کنید.
  • برای آشنایی با شیوه های مهاجرتی پرنس ادوادز به بخش IMMIGRATE مراجعه کنید.
  • برای آشنایی با مقدمات سفر به پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD) به این قسمت MOVE TO PEI مراجعه کنید.
  • برای آشنایی با رویدادهایی که در طول سال در جزیره برپا می شود به قسمت EVNTS بروید.
  • برای مشاهده نقشه این استان به قسمت MAP بروید.
  • برای آشنایی با فرصت های اموزشی و تحصیلی جزیره پرنس ادوارد به EDUCATION بروید.
  • برای آشنایی با اکو سیستم و محیط زیست این جزیره با بخش ENVIRONMENT بروید.
  • برای آشنایی با سیستم های بهداشتی و سلامت جزیره پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD) به قسمت HEALTH بروید.
  • برای آشنایی با فرصت های کسب و کار و استخدام جزیره به قسمت JOBS بروید.
  • برای آشنایی با زیر ساخت های حمل و نقل و جاده ای به بخش RAODS بروید.
  • برای آشنایی با امور مالیاتی و قوانین مربوطه به قسمت TAX بروید.
  • برای آشنایی با دپارتمان های اورژانس این استان به بخش EMERGENCY بروید.
  • برای آشنایی با روش ثبت اطلاعات وسایل حمل و نقل موتوری به بخش MOTOR بروید.
  • برای آشنایی با انتشارات این استان به بخش PUBLICATION بروید.
  • برای آشنایی با روش دریافت دکتر خانوادگی به قسمت FAMILY DOCTOR مراجعه کنید.
  • خدمات آنلاین که دولت استانی جزیره در اختیار ساکنان قرار می دهد در این بخش در دسترس است.

 

Taxation Property

  • tax: (902) 368-4070
  • Registrar of Deeds: (902) 368-4591 for Charlottetown or (902) 888-8080 for Prince County
  • HST – Service Canada: 1-800- 959-8281

Legal and Financial Services Social assistance:

  • (۹۰۲) ۳۶۸-۶۴۴۰ Legal aid: (902) 368-6043 Student loans: (902) 368-4640

Health

  • Health cards – Medicare: 1-800-321-5492
  • Register for a family doctor: 1-855-563-2101
  • ۸۱۱ Telehealth: Dial 8-1-1 to access non-emergency health information. Dial 7-1-1 (TTY), if you are hearing impaired.

Other Services

  • Vehicle registration: (902) 368-5271
  • Drivers licence: (902) 368-5271
  • Birth, marriage or death certificates: 1-877-320-1253
  • Seniors Information: 1-866-770-0588

Non-Emergency Situation Phone Numbers

  • Environment 1-800-565-1633
  • Report oil, pesticide or chemical spills, marine mammal stranding, illegal fishing, etc
  • Poison Information: 1-800-565-8161
  • General Inquiries Call: (902) 368-4000 or toll-free 1-800-236-5196

In Person Visit

Mailing Address Please address written mail to a contact person followed by this address:

P.O. Box 2000 Charlottetown, PE Canada C1A 7N8

دریافت پاسپورت دوم و اقامت دایم در کانادا

درباره جزیره پرنس ادوارد

درباره این جزیره زیاد صحبت کردیم. اما بهتر است کمی درباره این جزیره و موقعیت آن بدانیم. جزیره پرنس ادوارد، که ‘پی ای آی ” یا PEI نامیده می شود، و یا به سادگی “جزیره ” معروف است، یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا، همراه با نیوبرانزویک، نواسکوشیا، و نیوفاندلند و لابرادور می باشد

این منطقه که شامل نیوبرانزویک، نواسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد می باشد به MARITIMES نیز شهرت دارد. استان جزیره پرنس ادوارد به عنوان “نگارستان استان های” کشور کانادا شهرت داشته و علت این نامگذاری ان است که کل جزیره تحت کشت و کار بوده و کشاورزی، مهم ترین صنعت این استان به شمار می رود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری در این استان در قالب برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد را دارید باید بدانید که همچون نیوزلند ، این استان، فرصت های فوق العاده ای برای کشاورزی و راه اندازی کارگاه های تولید و کشت گل و گیاه و دامپروری دارد.

این منطقه که شامل نیوبرانزویک، نواسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد می باشد

اگر در مدت اکتشاف، به این جزیره زیبا بروید، در نیمه نخست سال شاهد خواهید بود که جزیره نشینان از باغ های گل و گیاه خود بهره برداری میکنند.

از نظر تاریخی، اقوام میکماک (Mi’kmaq)، ساکنان اولیه و یا افراد بومی جزیره محسوب می شوند. این افراد، جزیره را “اپک ویتک” (Epekwitk) می نامیدند که به معنی “گهواره خاکی بر روی امواج” می باشد. بعد از آن اروپایی ها تلفظ آن را به “ابگ ویت” Abegweit تغییر دادند.

این استان دارای مجلس محلی است که  (Province House) در شارلوتاون نامیده می شود. این مجلس ساختمانی دولتی دارد که در آن قوانین جزیره پرنس ادوارد وضع می شوند. شما به عنوان دارنده اقامت دائم این امکان را خواهید داشت تا نسبت به شرکت در انتخابات پارلمانی اقدام کرده و با اتخاذ آرا، به مجلس راه پیدا کنید و در امور قانون گذاری مشارکت نمایید.

توجه داشته باشید که این جزیره ابتدا مستعمره فرانسه بود. آنها آن را “ایل سینت جان” می نامیدند. در اواسط سده ۱۷۰۰، بریتانیا، فرانسه را از این جزیره بیرون راند و آن را به “جزیره سینت جان” تغییر نام داد. در سال ۱۸۰۰ میلادی، این جزیره به افتخار پدر ملکه ویکتوریا (ادوارد)، به نام “جزیره پرنس ادوارد” تغییر نام داد.

وضعیت آب و هوا جزیره پرنس ادوارد

  • وضعیت آب و هوا جزیره پرنس ادوارد چگونه است؟

نگارستان و بوستان کانادا (جزیره پرنس ادوارد (PRINCE EDWARD))، آب و هوای ۴ فصلی دارد. بهار در این جزیره آب و هوای سردی را تجربه می کند. اما تابستان های بسیار دلپذیر  بوده و البته خیلی گرم نمی شود. آب اقیانوس  ها معمولا بالای ۲۰ درجه نمی رود، اما اگر در تابستان به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید، افراد زیادی را مشغول به شنا در آب های جزیره خواهید دید. که از رفتن به ساحل و شنا کردن در اقیانوس لذت می برند.

  • زمستان های جزیره پرنس ادوارد چگونه است؟

وضعیت در زمستان کاملا متفاوت با دیگر ایام سال است. زمستانها معمولا طولانی و سرد بوده و از ماه نوامبر تا آوریل، برف زیادی وجود دارد. گاهی اوقات طوفانهای زمستانی باعث تعطیلی مدارس و کارها می شود. این جزیره از مناطق بادخیز بشمار می رود. وجود باد باعث می شود که دمای هوا در جزیره سردتر به نظر برسد، اما در طول تابستان و به علت وجود گرما، این باد باعث کاهش گرما می شود.

  • متوسط دمای هوا در بهار و تابستان چقدر است؟

توجه داشته باشید که بازه دمایی هوا در فصل بهار این جزیره بین ۸ تا ۲۲ درجه متغیر است که این حرارت در طول تابستان به ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

تصویر منطقه ساحلی و زمین گلف در جزیزه پرنس ادوارد

  • متوسط دمای هوا در پاییز و زمستان جزیره پرنس ادوارد  چقدر است؟

محدوده دمای هوا در پاییز از ۸ تا بیست و دو درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود. اما درجه حرارت در فصل زمستان معمولا از منفی ۳ تا منفی ۱۵ درجه سانتیگراد را شامل می شود.

  • آیا نگارستان کانادا پر بارش است؟

بله! سالانه به طور متوسط، ۹۹ میلیمتر باران در این استان می بارد و نکته جالب ان که در زمستان، متوسط بارش برف به حدود س و نیم متر می رشد.

  • جمعیت جزیره پرنس ادوارد چقدر است؟

طبق آمارهایی که در سال ۲۰۱۴ میلادی  منتشر شد، جمعیت این استان حدد ۱۵۰ هزار نفر بود که با وجود جمعیت کم، یکی از پر تراکم ترین استان های کانادا را شامل می شود.  نیمی از جمعیت این استان در مناطق روستایی و بقیه در مناطق  شهری زندگی می کنند. بررسی ها نشان می دهد که امروز بیش از هشتاد گروه قومی در جزیره پرنس ادوارد زندگی می کنند.

  • زبان رسمی در جزیره چیست؟

فرانسه و انگلیسی زبان رایج در جزیره است. بیش از ۳۰ شهر در کانادا وجود دارد که جمعیت هرکدام از آنها بیشتر از جمعیت کل جزیره است. شارلوتاون، شهر مرکزی جزیره در حدود ۳۵ هزار نفر است و به افتخار نام ملکه شارلوت (همسر شاه جورج سوم) به این عنوان نامگذاری شده است.

سایت های مفید

  • سایت رسمی دولت جزیره پرنس ادوارد در این نشانی در دسترس است.
  • سایت مجمع قانون گذاری جزیره پرنس ادوارد  در این LINK در دسترس است.
  • درگاه نخست وزیر جزیره پرنس ادوارد در این URL در دسترس است.
  • نشانی اینترنتی معاون فرمانده جزیره پرنس ادوارد در این لینک ارائه شده است.
  • اداره گردشگری جزیره پرنس ادوارد در این LINK معرفی شده است.

همراهان گرامی

مجموعه اطلاعاتی که در این گفتار ارائه شد، لینک ها و توضیحات خوبی  را در اختیار متقاضیان دریافت پاسپورت دوم از طریق برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری جزیره پرنس ادوارد کانادا قرار می دهد. اگر به سوالی روبرو شدید، مستقیم با سایت های رسمی معرفی شده در تعامل باشید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

این جزیره را در اینستاگرام در این LINK دنبال کنید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا