سفرهای لوکس

خوشگل ترین مناطق گردشگری بریتیش کلمبیا کانادا

معرفی مناطق گردشگری بریتیش کلمبیا کانادا

استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا، یکی از استان های غربی این کشور پهناور محسوب می شود که حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد. اما مساحتش، از وسعت کشور آلمان و فرانسه در قاره اروپا بیشتر است. این استان، در فهرست زیبا ترین، جذاب ترین، مرفه ترین مقصدهای گردشگری و مهاجرتی نه فقط در امریکای شمالی بلکه در شش قاره محسوب شده و سالانه هزاران مهاجر و میلیون ها گردشگر از سراسر جهان برای تماشای طبیعت بکر و باور نکردنی کانادا، رهسپار استان بریتیش کلمبیا (BC) می شوند.

استانی به غایت زیبا با طبیعتی هزار رنگ و هزار نقش که گویی نقاش طبیعت، این منطقه را همچون تابلوی نقاشی طراحی و آفریده است و زیبایی های فوق العاده ای را در معرض دید گردشگران و مهاجران قرار می دهد. جایی که زیباییش به قدری است که در پلاک خودروهایش عنوان :‌BEAUITUFL BRITISH CLOUMBIA  درج شده و خود حدیث مفصل بخوان از شکوه طبیعت BC که این روزها لوکیشن فیلم ها و سریال های بسیاری از هالیوود است که برای ایرانی ها، یادآوری عمه هتی و قصه های جزیره است که در دهه هشتاد از تلویزیون ایران پخش شد.

سریال قصه های جزیره

بریتیش کلمبیا لوکیشن سریال خاطره انگیز قصه های جزیره

( بریتیش کلمبیا ، لوکیشن سریال خاطره انگیز قصه های جزیره بود)

سریال خاطره انگیز قصه های جزیره

استان بریتیش کلمبیا (BC)یکی از استان های مهاجر پذیر کانادا بوده و به دلیل ظرفیت های ممتاز اقتصادی، گردشگری، آموزشی، بهداشتی و درمانی، یکی از مقصدهای جذاب برای مهاجران بین المللی به شمار می رود. در این استان، شیلات، دامپروری، کشاورزی، صنایع چوب و هم چنین حمل و نقل محصولات و کالاهای تجاری از راه بنادر این استان، رونق فراوانی دارد و به همین خاطر، تراکنش های مالی و تبادلات اقتصادی و صادراتی این استان دراین عرصه ها بسیار زیاد است.

باغ بوتچارت استان بریتیش کلمبیا

(باغ بوتچارت استان بریتیش کلمبیا (BC)که در فهرست ۱۰ مقصد گردشگری هیجان انگیز این استان قرار دارد)

لذا به سرمایه گذاران و مهاجرت متخصص که قصد دارند در برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا (BC) یا در قالب برنامه های مهاجرت نیروی کار حرفه ای به این استان در آینده نزدیک عزیمت کنند توصیه می شود که فرصت های کسب و کار این استان در حوزه های فوق الاشاره را بررسی کرده و  با فرصت شناسی آگاهانه، زمینه حضور احتمالی خود در این نوع بیزینس ها را فراهم کنند.

کیت میدلتون، ملکه مد جهانی در استان بریتیش کلمبیا

(دیدار کیت میدلتون ، ملکه مد جهانی از استان بریتیش کلمبیا (BC)کانادا)

استان بریتیش کلمبیا (BC) یکی از استان های گاز خیز کانادا است و دومین تولید گاز طبیعی در این کشور توسط این استان انجام می شود. همچنین نیروگاه های برق آبی این استان از فعال ترین مراکز تولید انرژی کانادا به شمار می روند که نقش زیادی در توسعه پایدار کانادا و استان ایفا کرده است.

بنابراین اگر دانش اموخته یا دانشجوی رشته های مهندسی آب، مهندسی انرژی، شاخه های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مدیریت پروژه، مهندسی اکتشاف نفت، مهندسی و مدیریت نفت، گاز، پتروشیمی و مهندسی فرآیند هستید، استان بریتیش کلمبیا (BC) فرصت های شغلی خوبی را برای شما در این حوزه ها فراهم کرده است که میتوان از طریق سایت های کاریابی به بررسی آن پرداخت.

به هر حال، خط ساحلی هزاران کیلومتری در اقیانس آرام و نزدیک به قاره آسیا به نسبت دیگر استان های کانادا سبب شده تا کسب و کار دریا محور و گردشگری در آن رونق زیادی داشته باشد و این استان در ۳۰ سال اخیر شاهد مهاجرت صدها هزار نیروی کار و سرمایه گذاری از کشورهای چین، ژاپن، هندوستان، فییلیپین، خاورمیانه و همچنین کارآفرینان و محقق و متخصصان ایرانی باشد. برخی از نقاط در این استان به JAPAN TOWN یا LITTLE ITALY نام گذاری شده که خود نشان دهنده فضای بین المللی و چند فرهنگی این استان زیبا و دیدنی و بکر کانادا است.

تصویر ایندکس سایت رسمی اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا

(تصویر ایندکس سایت رسمی اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا (BC) که خدمات و امکانات و مدارک مورد نیاز علاقمندان به مهاجرت را ارائه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید)

بیشتر بخوانید : آشنایی با برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا

اگر قصد دارید به عنوان مهاجر به کانادا رفته و پاسپورت دوم بدست آورید، فرصت هایی که در قالب برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا (BC) در اختیار سرمایه گذاران ایرانی قرار گرفته را در نظر داشته باشید.

البته باید بدانید که مهاجرت به کشور مهاجر خیز و ثروتمند و البته سرد سیر کانادا، توسط برنامه های منتخب استانی (PNP) در استان هایی نظیر: ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا ، مانیتوبا، اونتاریو، نوا اسکوشیا، نیو برانویک و جزیره پرنس ادوارد (PEI) انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های رسمی و همچنین مقالات جامع لوکس تهران در این زمینه مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

با توجه به اینکه استان بریتیش کلمبیا (BC  ) یکی از مقصدهای گردشگری و مهاجرتی و حتی تحصیلی دانشجویان و مهاجران ایرانی به این کشور است، گزارش امروز سرویس گردشگری لوکس تهران، تلاش می کند شما را با زیبا ترین و دیدنی ترین مقصدهای گردشگری و طبیعت گردی این استان جذاب هزار رنگ آشنا کند.

با بریتیش کلمبیا (BC) گردی امروز ما همراه باشید.

داستان بریتبیش : روایت هایپر رئالیسم جادویی!

داستان بریتیش کلمبیا (BC) برای ما ایرانی ها با سریال دیدنی و خاطره انگیز قصه های جزیره و نویسنده پر شور و فعال کهنسالش یعنی عمه هتی!، یادآور لوکیشن های دیدنی از طبیعت هزار رنگ و فوق العاده کانادا است. جایی که ظرف یک سده اخیر نیز دانشمندان و محققان برجسته  بین المللی را به جامعه جهانی معرفی کرده و موفق به اخذ جایزه نوبل سوئدی ها هم شده اند.

بریتیش کلمبیا (BC)واقعا مکانی زیبا به خصوص برای گردشگری، اقامت و عکسبرداری و فیلمبرداری است. برخی از تصاویر حتی عادی که بریتیش کلمبیا (BC) گردهای اینستاگرام در صفحات خود منتشر کرده و روی هشتگ BC تگ میکنند، گویی تابلوی نقاشی در سبک هایپر رئالیسم را روایت میکنند که شگفتی و بهت طبیعت گردهای اینستاگرام به خصوص توریسم بلاگر ها را در پی دارد.

طبیعت دیدنی این استان زیبا غربی کانادا، در کتاب ها و مقالات و فیلم ها و سریال های بسیاری مورد تاکید و بررسی قرار گرفته و قطعا در یک گفتار نمیتوان به جنبه های مختلف آن اشاره کرد. اما به هر حال اگر قصد طبیعت گردی هیجان انگیز در ماه های آینده در منطقه آمریکا دارید، بازدید از بریتیش کلمبیا (BC) میتواند نقطه عطفی در سفرهای گردشگری شما باشد. چرا که جادوی قلم نقاش طبیعت، میزبان قدم های شما در یک طبیعت فراموش نشدنی خواهد بود.

طبیعت دیدنی این استان زیبا غربی کانادا

این استان دارای آب و هوای به نسبت خوبی در مقایسه با استان های شمالی و همچنین شرقی کانادا است. برف و بوران در این استان کمتر احساس می شود و هوای آفتابی و بارانی با حداقل دمای منفی هشت درجه در روزهای زمستان و نهایت ۳۵ درجه در روزهای گرم تابستان سبب شده تا بریتیش کلمبیا (BC)همچون استان کالیفرنیا آمریکا، بهشت گردشگران و مهاجران در امریکای  شمالی باشد.

فرصت های کروز گردی در بریتیش کلومبیا

اگر عاشق سفرهای هیجان انگیز با کروزهای مجلل در اطراف کانادا و آمریکا هستید، میتوانید از فرصت های کروز گردی این استان استفاده کرده و به گشتی هیجان انگیز در آب های اقیانوس آرام بپردازید و از فراز اتاق های مجلل هتل های ۵ ستاره شناور، طبیعت  بکر را نظاره کنید.

مرکز استان بریتیش کلمبیا ، شهر ویکیتوریا است که بیش از نیم میلیون نفر جمعیت دارد و از گران ترین و جذاب ترین مراکز استانی در کانادا و به طور کل در قاره آمریکا محسوب می شود. شهر آسمانخراش های کانادا یعنی ونکوور نیز به عنوان شهر مهم این استان، همواره در فهرست اولویت های اقامتی تحصیلی و گردشگری کانادا گرد ها قرار داشته است که زیبایی های خاص خود را دارد.

البته همواره توصیه شده است که مهاجران برای سفر به بریتیش کلمبیا ، به منظور پرداخت کمتر هزینه اجاره و همچنین پرداخت هزینه های ارزان تر آب و برق و خوردنی و نوشیدنی، از مناطق حاشیه ای استفاده کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی گسترده و مدرن استان بریتیش کلمبیا (BC) برای مراجعه به مراکز کاری و تجاری مرکز استفاده کنند تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

اگر میخواهید به گشتی دیدنی در استان بریتیش کلمبیا (BC) بروید و برنامه سفر در پیش دارید و قصد دارید تا در یک سفر اکتشافی، وضعیت اقتصاد و کسب و کار و صنایع و آب و هوا و خدمات و اوضاع را برانداز کنید، توصیه های گردشگری ما را در نظر داشته باشد که در انتهای این گفتار ارائه شده است.

صنایع چوب استان بریتیش کلمبیا (BC)

(صنایع چوب یکی از صنایع پر رونق برای راه اندازی کسب و کار خرد و کوچک در استان بریتیش کلمبیا (BC) برای کارآفرینان است)

پالایشگاه گار طبیعی در استان بریتیش کلمبیا (BC)

(پالایشگاه گار طبیعی در استان بریتیش کلمبیا (BC) که مقصد تحصیلی و کاری خوبی برای مهندسان عرصه انرژی ایران است)

خدمان آرایشی، بهداشتی و زیبایی در فهرست نیازهای اشتغال استان بریتیش کلمبیا (BC)

(خدمان آرایشی، بهداشتی و زیبایی هم در فهرست نیازهای اشتغال استان بریتیش کلمبیا (BC) قرار دارد)

در ادامه شما را با ۲۰ مقصد گردشگری جذاب بریتیش کلمبیا (BC) آشنا می کنیم که عبارتند از:‌ باغ بات چارت، گالری هنر ونکوور، استنلی پارک، دیوار دریایی ونکوور، دنیای علم ونکوور، سالن تئاتر اورفیوم، خیابان رابسون، آکواریوم ونکوور، پارک دیدنی دره لین، بازار اسلکه لونسدال، ساحل زیبا انگلیش بی، پارک کویین الیزابت، منطقه دیپ کاو، گراندویل آیلند و خانه های درختی.

توجه داشته باشید که در سایت سلام بر بریتیش کلمبیا ، میتوانید مقصدهای گردشگری فراموش نشدنی و جذاب این استان زیبا غربی کانادا را شاهد باشید و در جریان امکانان گردشگری و شیوه حمل و نقل به این نقاط گردشگری قرار بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این LINK مراجعه کنید.

 سایت 604NOW

در سایت ۶۰۴NOW هم ۲۵ نقطه هیجان انگیز  و دیدنی استان زیبا بریتیش کلمبیا (BC) معرفی شده است که نویسنده از خوانندگان خواسته است که پیش از مرگ (BEFORE DIE) آن ها را تماشا کنند. برای مشاهده  این بیست و پنج نقطه دیدنی به این URL مراجعه کنید.

سایت گردشگری انگلیسی HANDL نیز در گزارشی که سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد، فهرست ۱۲ مقصد گردشگری دیدنی استان زیبا بریتیش کلمبیا (BC) را منتشر کرد که در این آدرس ارائه شده است و توصیه میکنیم حتما بررسی کنید.

یکی از سایت های گردشگری و اطلاع رسانی فعال حوزه توریسم آمریکایی شما که شبکه اجتماعی گردشگری خوبی هم به شمار می رود، ۱۵ جذابیت گردشگری این استان را تشریح کرده که برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

تصویر منطقه ویتسلر که مقصد رویایی پیست اسکی در بریتیش کلمبیا

(تصویر منطقه ویتسلر که مقصد رویایی پیست اسکی در بریتیش کلمبیا (BC) به شمار می رود)

سایت THE CULTURE TRIP که همواره نگاهی دارد به نقاط گردشگری دیدنی جهان، در گزارشی که در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی درباره مقصدهای گردشگری استان بریتیش کلمبیا (BC) منتشر کرد که در این آدرس میتوانید با ۱۰ شهر زیبا و دیدنی این استان آشنا شوید. خانم جسیکا به عنوان نویسنده این گزارش، تلاش کرده تا گردشگران بین المللی  را با ۱۰ مقصد مهم برای گردش در این استان آشنا کند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

تصویر مناظر دیدنی پارک ملی YOYO در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا

(تصویر مناظر دیدنی پارک ملی YOYO در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا. اگر به دنبال نقاط دیدنی  این محل هستید به این نشانی بروید)

سایت معروف اکسپدیا که از مطرح ترین سایت های گردشگری و رزرواسیون هتل های لوکس و معمولی و بلیط هواپیما هست، شعبه  کانادا داشته و بعضا مطالب جالبی درباره مقصدهای گردشگری و تفریحی و حتی گردشگری  سلامت و گردشگری تندرستی در این کشور منتشر میکند. گزازش جولای ۲۰۱۶ میلادی این سایت درباره ۳۵ مقصد گردشگری دیدنی کانادا که در صدر ان، بریتیش  کلمبیا قرار دارد را در این نشانی دنبال کنید.

روستای OKANAGEN در استان بریتیش کلمبیا

(روستای OKANAGEN در استان بریتیش کلمبیا ، از دیدنی ترین مقصدهای روستا گردی و مزرعه گردی در این استان دیدنی است که بازدید از ان را به بوم گردها توصیه میکنیم)

سایت شبکه تلویزیونی CNN آمریکا نیز در بخش تصاویر  خود، همواره تصاویر نابی از نقاط  مختلف دنیا از جمله ایران منتشر میکند که زیبا ترین نقاط گردشگری بریتیش کلمبیا (BC) از  لنز دوربین سی ان ان را میتوان در این LINK تماشا کرد.

جزیره ونکوور

(جزیره ونکوور در غرب این استان قرار دارد، با یک و ساعت نیم پرواز، می تواند مقصد گردشگری جذاب ساحل نوردی برای مسافران استان بریتیش کلمبیا (BC) باشد)

سایت اطلس جهانی که یکی از سایت های مهم و فعال و پر محتوا درباره معرفی مقصد های گردشگری و طبیعت گردی به خصوص بوم گردی است، در  اول دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به مناسبت پایان سال، فهرستی از دیدنی ترین نقاط گردشگری بریتیش کلمبیا (BC) را منتشر کرد که در این URL دنبال کنید.

بریتیش کلمبیا (BC) پارک ملی STANELY ونکوور

(یکی از مصداق های زیبایی بریتیش کلمبیا (BC) را میتوان پارک ملی  STANELY ونکوور دانست که جذاب ترین چشم اندازهای طبیعی کانادا را در معرض دیدن گردشگران قرار می دهد)

اگر میخواهید بدانید که سایت گوگل، کدام مناطق گردشگری بریتیش کلمبیا (BC) در اختیار گردشگران گوگلی قرار می دهد، به لیست ۱۲ گانه زیر توجه کنید:

  1. VANCOUVER CITY
  2. WHISTLER
  3. VICTORIA CITY
  4. YOHO NATIONAL PARK
  5. TOFINO
  6. KELOWNA
  7. SQUAMISH
  8. REVELSTOKE
  9. PACIFIC RIM NATIONAL PARK RESERVE
  10. NORTH VANCOUNVER
  11. NANAIMO
  12. KOOTENAY NATIONAL PARK

اگر میخواهید درباره این ۱۲  مقصد گردشگری دیدنی از نگاه GOOGLE اطلاعات خوبی به صورت مصور بدست آورید، به گوگل مراجعه نکنید! بهتر است این کلمات را در بخش جستجوی اپلیکیشن اینستاگرام قرار داده  و از طریق لوکیشن های معرفی شده، هزاران تصویری که گردشگران درباره این ۱۲ منطقه باگذاری کرده اند را تماشا کنید. در واقع به میزبان اینستاگرام و با جادوی هشتگ های گردشگری، گشتی هیجان انگیز در این نقاط را تجربه کنید.

 هشتگ های ونکوور گردی

(برای تماشای تصاویر شهر  زیبا ونکوور در استان بریتیش کلمبیا (BC) از طریق هشتگ های ونکوور گردی استفاده کنید)

عکس از شهر ونکوور

(بیش از ۱۴ میلیون عکس از شهر ونکوور بر روی هشتگ اختصاصی این شهر بارگذاری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید. نور پردازی دیدنی یکی از خیابان های ونکوور در هشت فوریه ۲۰۱۸ میلادی  مشاهده میکنید)

مثلا برای تماشای تصاویر شهر ونکوور به این نشانی بروید.

باغ بات چارت

همانطور که در تصویر اول این گفتار مشاهده میکنید، باغ بات چارت کانادا، یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری این کشور بوده که در فهرست میراث طبیعی ملی این کشور قرار دارد و یک سایت گردشگری تاریخی و ثبت شده است. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر کانادا و آمریکا و نقاط مختلف جهان به این منطقه می آیند تا طبعت فوق العاده آن را در مهمانی طبیعت هزار رنگ هزار نقش هزار طرح مشاهده کنند.

استان بریتیش کلمبیا (BC) رباغ بوت چارت

(یکی از دیدنی ترین مقصد های سلفی گرفتن در استان بریتیش کلمبیا (BC) همین باغ بوت چارت است)

منشوری از زیبایی با تناژهای رنگ باورنکردنی را میتوان در این باغ زیبا در استان بریتیش کلمبیا (BC) شاهد بود. شکوفه های گل رز رنگارنگ در تابستان و شکوفا شدن باغ های ژاپنی در فصل خزان، چشم انداز بی نظیری را برای بیینده به خصوص سلفی بگیرهای اینستاگرام فراهم میکند که حس مرموز گردشگری در طبیعتی اسرار آمیز را در ذهن به تصویر می کشد.

باغ گل بوت چارت

تصویری زیبا از باغ بوت چارت

باغ بوت چارت در کانادا

 بوت چارت

باغ های بات چارت یا بوچارت

باغ های بات چارت یا بوچارت، از وسیع ترین و جذاب  ترین باغ های گل جهان محسوب می شود که در فهرست دیدنی های استان زیبا و خوشگل بریتیش کلمبیا (BC) نیز جای دارد. هر زمانی به دیدن این باغ زیبا بروید، با گل های زیبای فصلی روبرو می شوید که میزبان شما در این بهشت پهناور در غرب کانادا است. این مکان، امکانات گردشگری خوبی را در اختیار طبیعت دوستان استان بریتیش کلمبیا (BC) قرار می دهد.

این باغ، زمانی تنها یک معدن سنگ متروکه بود که توسط بانو بوچارت از اهالی کانادا، احیا شد و ظرف ۱۰۰ سال اخیر یکی از زیبا ترین باغ های ملی جهان به شمار می رود. همسر  این بانوی خلاق و طبیعت دوست کانادایی در اوایل قرن بیستم میلادی تلاش کرد تا به جهت زیبا سازی فضا در اطراف کارخانه معدن سنگ و سیمان همسرش، فضایی زیبا را خلق کند که تا به امروز ماندگار شده است و این باغ، میراث جادویی یک زن طبیعت دوست کانادایی است.

با توجه به اینکه محل باغ BUTCHART قبلا معدنی متروکه بود و اکتشافات معدن سبب شده بود تا سطح زمین بسیار پایین رفته ودسترسی به خاک و آب سخت باشد، لذا چندین تن خاک از مناطق اطراف به این منطقه با گاری انتقال داده شد تا با خلاقیت و پشتکار جنی بوچارت، امروزه شاهد باغی باشیم که بعضی ها آن را یکی از ۱۰ باغ دیدنی جهان  می انند. در اوایل دهه بیست قرن بیستم، خانواده بوچارت، باغ های ژاپنی را نیز در کنار باغ ایتالیایی احداث کردند تا آرام آرام، این منطقه وسعت پیدا کرده و فضایی منحصر به فرد را در استان بریتیش کلمبیا (BC) خلق کند.

آقای بوچارت که از تلاش همسرش شگفت زده شده بود، برای توسعه این باغ بسیار تلاش کردو به همین خاطر به نقاط مختلف جهان سفر کرد تا پرندگانی به این باغ منتقل کند تا ترکیب زیست محیطی آن ارتقا یابد. نوه های بوچارت این وظیفه را پس از درگذشت پدر بزرگ و مادر بزرگ خود در دستور کار قرار دارند تا امروز، میراثی جاودانه و بیش از ۱۰۰ سال از خاندان بوچارت را شاهد باشیم.

این باغ هم اکنون نیز در مالکیت خاندان بوچارت است و مدیریت آن را فردی به نام رابین لی کلارک بر عهده دارد. برای آشنایی با این باغ و امکانات و ترکیب گل و گیاه و مشخصات فنی و ساعت بازدید به سایت رسمی آن در این link رجوع کنید. عاشقان اینستاگرام هم می توانند صفحه این باغ زیبا را در این نشانی دنبال کنند.

باغ بوچارت دارای بخش های متنوعی است که در این گزارش لوکس تهران شما را با بخش های مختلف آن آشنا میکنیم.

باغ سانکن یا SUNKEN GARDEN یکی از باشکوه ترین بخش های این باغ دیدنی در استان بریتیش کلمبیا (BC) است. جایی که شما را به تماشای بسترهای باشکوهی از گل های چند ساله می برد و چشم اندازی دیدنی را خلق می کند. از درختچه های دلنواز یا درختان شکوفه دار در فصل های مختلف، جلوه ایی از روایت خاندان بوچارت برای زیبایی های این استان است. صخره ای مرکزی با آب نمای راس و گیاهان تالابی، فضایی باور نکردنی را در معرض دید گردشگران قرار می دهد که لوکیشنی فوق العاده برای سلفی بگیری های اینستاگرامی است.

باغ سانکن یا SUNKEN GARDEN

این بخش از باغ، اولین جایی است که خاندان بوچارت آن را احداث کردند و در سال ۱۹۲۰ میلادی کار ساخت آن به اتمام رسید.

بخش بعدی که چمنزار (CONCERT LAWN WALK) نامیده می شود، جشنواره ای از چمن زار پذیرای بازدید کننده می شود. این باغ نزدیک باغ سانکن است و غرفه گنبدی شکل جالبی برای ان طراحی شده است. این اتاق زیبا، محلی جالب برای برگزاری جشن های تولد است و به همین خاطر، همواره با استقبال خانواده ها مواجه می شود. دو تیرک چوبی با ظاهری نمادین در زمین آتش بازی این باغ دیده می شود که تا دور چمن ها قدم بزنید و از تماشای باغچه های کوکب لذت ببرید. باغچه های کوبک باغ بوچارت در نیمه اول سال، مشتریان زیادی دارد.

 محل برای برگزاری کنسرت

این محل برای برگزاری کنسرت ها و همچنین مراسم تولد و نمایش های عمومی استفاده می شود که در سایت این مجموعه میتوان به اطلاعات EVENT  های ۲۰۱۸ پی برد.

از دیگر بخش های دیدنی این باغ میتوان به باغ گل رز (ROE GARDEN)  اشاره کرد که پوشیده از رزهایی با تناژ رنگ روشن و نت های شگفت انگیزی از رایحه گل رز است که در عطرهای معروف دنیا شاهد هستیم. این بخش از باغ بوتچارت در روزهای بهار و تابستان، با استقبال گسترده بریتیش کلمبیا (BC) گردها مواجه می شود.

چشمه ای به نام DREAM

رزهای رونده از دیگر جذابیت های این بخش از باغ است. نکته قابل توجه درباره این باغ آن است که در این بهشت گل رز، آب نمایی به شکل قورباغه دیده می شود که به چشمه ای به نام DREAM  متصل شده است.

از معروف ترین بخش های این باغ، باغ ژاپنی یا JAPANESE GARDEN است که این بخش را با قسمت های سه گانه قبلی کاملا متمایز کرده است. در این باغ که با گل های شقایق آبی رنگ همالیا مزین شده است، به یک باغ ژاپنی هدایت می شوید که با آب راه ها و حوض های زیبایی ظریف کاری شده با طرح های جذاب تزیین شده و آرامش خاصی را به محل می دهد و آرزوی اسپا گردها برای استفاده از SPA در چینین محل جذاب و رمانتیک!

باغ ژاپنی متعلق به ایسابورا کیشدا

درختان افرایی که در این باغ ژاپنی مشاهده میکنیم، لوکیشن خوبی را برای عکاسی سلفی بازها فراهم می کند. تور قایق سواری این باغ در ایام تابستان، پذیرای  بازدید کنندگان است. طرح این باغ ژاپنی متعلق به ایسابورا کیشدا، طراح مشهور باغ های ژاپنی که در نخستین روزهای قرن بیستم میلادی به همراه خانم جنی، این باغ را طراحی و اجرا کردند.

طبیعت زیبا باغ ژاپنی بوچارت در فصل هزار رنگ خزان استان بریتیش کلمبیا (BC)کانادا

طبیعت زیبا باغ ژاپنی بوچارت استان بریتیش کلمبیا (BC)کانادا)

(طبیعت زیبا باغ ژاپنی بوچارت در فصل هزار رنگ خزان استان بریتیش کلمبیا (BC)کانادا)

یکی از دیدنی ترین باغ های این مجموعه، باغ ایتالیایی یا ITALIAN GARDEN است که جایی پر زرق و برق بوده و شما را به تماشای یکی از معروف ترین باغ های جهان می برد. گل های یک ساله و رنگارنگی که دراین مجموعه مشاهده میکنید، یادآور طبیعت زیبا کشور پر گردشگر ایتالیا در جنوب شرق قاره سبز است. باغ ایتالیایی، قبلا محل تنیس خانه خانواده بوچارت بود که طراحی و معماری پیچ در پیچ جالبی دارد.

باغ ایتالیایی یا ITALIAN GARDEN

حوض در باغ ایتالیایی

 ITALIAN GARDEN

باغ مدیترانه ای (MEDITERRANEAM GARDEN) نزدیک باغ ایتالیایی در باغ بوچارت قرار دارد تنوع گل و گیاه منطقه مدیترانه را شاهد خواهید بود. این باع وسعت زیادی ندارد اما ترگیب گل و گیاه رنگارنگ آن که با گیاهان منحصر به فردی آراسته شده است، زیبایی خاصی را تداعی می کند.

باغ مدیترانه ای (MEDITERRANEAM GARDEN) نزدیک باغ ایتالیایی در باغ بوچارت

باغ مدیترانه ای (MEDITERRANEAM GARDEN)

باغ سرپوشیده بهاری (PRELUDE INDOOR GARDEN) جایی است که بوی بهار را استشمام خواهید کرد. این بخش از باغ، روایت بهاری دارد. بخش سرپوشیده باغ بوچارت که بستری برای پرورش گل های ارکیده و نرگس است که برای روزهای سرد زمستان استان بریتیش کلمبیا ، گزینه خوبی برای باغ گردی محسوب می شود. در این باغ، با بستری از گل های نرگس، سوسن و آزالیا آشنا می شوید که با برکه و آب نمایی تزیین شده است.

باغ سرپوشیده بهاری (PRELUDE INDOOR GARDEN)

باغ سرپوشیده بهاری

تصویری از زیبایی باغ (PRELUDE INDOOR GARDEN)

توجه داشته باشید که باغ سرپوشیده بهاری تنها در فاصله اواخر دی ماه تا اواخر اسفند ماه هر سال پذیری بازدید گردشگران است و در دیگر ایام سال تعطیل خواهد بود. ساعت بازید از این قسمت نیز ۹ تا ۴ عصر اعلام شده است.

در بخشی از باغ بوچارت، شاهد نمایشگاه تاریخی از آثار خاندان بوچارت و آشنایی با روند طراحی و ساخت و تکمیل این باغ خواهید بود که توصیه می شود از ان دیدن کنید. البته این بخش از باغ نیز تنها در فصل زمستان، پذیرای بازدید گردشگران است.

بخش نمایشگاهی باغ زیبا بوچارت در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا

(تصویری از بخش نمایشگاهی باغ زیبا بوچارت در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا)

گردش در این باغ زیبا در چند ساعت امکان پذیر است و شما را با تنوع گیاهی ممتازی از سراسر جهان آشنا می کند. به خصوص انکه فرصت خوبی برای استراحت و لذت بردن از مناظر طبیعی یک باغ مصنوعی رنگارنگ خواهد بود. بروشور اطلاعاتی که در این باغ در اختیار گردشگران قرار می گیرد، به راحتی شما را با قسمت های مختلف آشنا می کند. نیمکت های بسیاری برای نشستن تعبیه شده است که میتوان از آن بهره برد.

مناظر طبیعی یک باغ مصنوعی رنگارنگ

یکی از تفریحات جالب در این باغ، امکان قایق سواری است که البته جذاب تر از قایق سواری در کیش و جزیره مصنوعی خلیج فارس تهران است! چرا که شما در وسط یک باغ مصنوعی رنگارنگ و دیدنی با چشم اندازهایی از بریتیش کلمبیا ، قایق سواری می کنید که تجربه ای فراموش نشدنی در منطقه تاد آیلند بریتیش است.

قایق هایی که در این منطقه در اختیار گردشگران قرار دارد

قایق هایی که در این منطقه در اختیار گردشگران قرار دارد از ساعت ۱۱ حرکت خود را آغاز و تا ۵ عصر کار میکنند. هزینه بلیط برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است که از سایت این مجموعه اطلاعات لازم را بدست آورید.

 باغ بوچارت، پرنده نگری

از تفریحات جالب در باغ بوچارت، پرنده نگری است که به دلیل تنوع حیوانات این باغ، دیدنی و فرصت خوبی برای عکاسی را فراهم می کند. اردک و طوطی و کبوتر از جمله پرندگان زیبا است که در این باغ مشاهده می شود.

برگزاری کنسرت در محیط باز از جمله اتفاقاتی است که معمولا دراین باغ به خصوص در بهار تا پاییز رخ می دهد. البته تمرکز بیشتر در فصل تابستان است که هوا یاری می کند. فضای دلنشین و چمن های تمیز که امکان نشستن و گوش کردن به موسیقی پاپ را در اختیار گردشگران قرارمی دهد، خدمتی است که بوچارت در اختیار طبیعت گردها در استان بریتیش کلمبیا (BC) گذاشته است.

برای آگاهی از برنامه کنسرت های باغ بوچارت استان بریتیش کلمبیا (BC) به سایت بروید.

اسکیت روی یخ از دیگر امکاناتی است که در بخشی از باغ در زمستان در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

شما میتوانید از اول دسامبر تا اواخر ژانویه از فرصت اسکیت سواری در بوچارت استفاده کنید. هر تایم اسکیت ۴۰ دقیقه و این پیست ظرفیت هشتاد نفر را دارد. اجاره  اسکیت برای بزرگسالان حدود ۵ دلار و کودکان ۳ دلار است.

در روزهای شنبه هر ماه در فصل تابستان، برنامه آتش بازی  در باغ بوچارت برگزار می شود که یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در استان دیدنی بریتیش کلمبیا (BC) است. شما میتوانید با پرداخت بلیط ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار کانادا، از فرصت آتش بازی در شب استفاده کرده و در حالی که روی چمن ها نشسته اید، این برنامه را تماشا کنید.

برگزاری مراسم عروسی در این باغ در فاصله دی ماه تا فروردین هر سال با ظرفیت ۶۰ مهمان از دیگر خدمات باغ به گردشگری است که میخواهند در یکی از جذاب ترین باغ های کانادا، مراسم خصوصی ازدواج یا سالگرد ازدواج را برگزار کنند. برگزاری جشن تولید با هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار کانادا نیز از دیگر خدماتی است که این باغ در اختیاروالدین قرار داده است.

در این باغ امکانات دوچرخه سواری و چرخ و فلک سواری نیز فراهم است.

این باغ محل خوبی برای شکم گردهای بریتیش کلمبیا (BC) است. جایی که شما میتوانید پس از یک گشت و گذار دیدنی در میان گل و گیاهان، به رستوران رفته و طعم نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ کانادایی و فرنگی را امتحان کنید.

رستوران DINING ROOM جایی  است که یکی از بهترین رستوران های کانادا در سال های اخیر بوده و شف های با تجربه دارد. جایی روبروی باغ ایتالیایی و باغ رز بوچارت که امکان سرو نهار را در فضایی رویایی برایتان فراهم می کند. برای آشنایی با خدمات این رستوران به این LINK رجوع کنید.  رستوران BLUE POPPY از دیگر مراکز غذاخوری در این باغ است که از پنجره های بزرگ شیشه ای درست شده وبا نور طبیعی، روشنایی آن بدست می آید. جایی مناسب برای سرو صبحانه و نهار و شام با فضایی برای ۴۰۰ نفر. جزییات را در این URL مشاهده کنید.

در این باغ زیبا میتوانید برای خود و آشنایان سوغاتی با المان های باغ خریداری کنید که محصولاتی چون اکسسوری، پوشاک با آرم باغ و آثار هنری و کودکانه و همچنین بسته های دست ساز دانه های گیاهی را شامل می شود. جزییات خرید از این فروشگاه را در این نشانی دنبال کنید.

۱۸ توصیه

در بازدید از این باغ به این موارد توجه کنید.

  • نقشه های معرفی باغ به بیست زبان زنده دنیا در اختیار گردشگران قرار دارد.
  • به والدین که با کودک به باغ می آیند، کالسکه های مخصوص کودکان داده می شود.
  • کلیه سرویس های بهداشتی باغ دارای اتاقی برای تعویض پوشک کودکان است.
  • بخشی به نام گمشده ها در باغ هست که محلی برای تحویل آثار گمشده در این باغ است.
  • اتاق نگهداری وسایل بدون هزینه در اختیار گردشگران است.
  • پارکینگ باغ رایگان است.
  • خرید اینترنتی بلیط این باغ در اختیار بازدید کنندگان قرار دارد.
  • اگر با حیوان خانگی خود به این باغ می روید باید از قلاده های کوتاه استفاده کنید.
  • از این باغ به هر مقصدی در دنیا میتوانید کارت پستال ارسال کنید و دوستان خود را غافل گیر کنید.
  • استفاده از چتر در این باغ رایگان است.

(تصویر هوایی از باغ بوچارت)

  • صندلی های چرخ دار در این باغ رایگان است.
  • بیش از ۹۰۰ واریته از گل های تابستانه را در فصل تابستان باغ بوچارت تماشا خواهید کرد که در ترکیب و چینش گل ها، رنگ و اوج شکوفایی آن ها در نظر گرفته شده است.
  • علاوه بر گل رز و زبان در قفا برخی از گل‌های تابستانه باغ بوچارت را بگونیا (Tuberous Begonia)، ادریسی (Hydrangea)، گوشواره ای (Fuchsia)، شقایق آبی (Meconopsis) و گل صدتومانی (Paeonia) تشکیل می دهد.
  • از ویژگی های جذاب بوچارت گردی در تابستان، نورپردازی شبانه باغ است که در طی ماه های تابستان اجرا می‌شود. این نورپردازی منحصر به فرد را در شب های باغ شاهد خواهید بود و می توانید این عظمت طبیعی و شکوه طبیعت را در شب هنگام نیز شاهد باشید.

گالری هنر ونکوور

یکی از مقصدهای دیدنی استان بریتیش کلمبیا (BC)را میتوان شهر ونکوور دانست که گالری هنر آن، نگارخانه ای از دیدنی های هنر معاصر این کشور است. برای عاشقان گالری گردی، گالری هنر ونکوور مقصد گردشگری خوبی است.

ونکوور به دلیل ظرفیت های بالای اقتصادی، اموزشی، گردشگری و هنری، هم برای سرمایه گذاران و کارآفرینان هم برای دانشجویان و توریست های یکی از نقاط دیدنی این استان است.  در این شهر، زبان انگلیسی و فرانسوی همچون شهرهای سوئیس صحبت می شود و به دلیل انکه در طول اقیانوس آرام قرار دارد، تابستان های خوب و پاییز هزار رنگ دارد. آسمان بارانی و سرد ونکوور در دی ماه تا اردیبهشت سبب می شود تا شمار گردشگران کاهش یابد.

بیش از ۱۰ هزار اثر هنری در گالری هنر ونکوور در معرض دید گالری گردها قرار دارد. از آثار هنرمندان محلی گرفته تا هنرمندان برجسته استان بریتیش کلمبیا (BC) و دیگر هنرمندان جهان که آثارشان در این گالری به نمایش در می آید. این مرکز هنری مهم کانادا، سالانه پذیرای هنرمندان و محققان فرهنگ و هنر از جای جای جهان می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی آن در این درگاه رجوع کنید.

استنلی پارک ونکوور

یکی از دیدنی ترین جاهای که بریتیس کلمبیا گردها باید در برنامه گردشگری خود قرار دهند، پارک ملی استنلی در ونکوور است که سالانه پذیرای بازدید میلیون ها گردشگر از سراسر کانادا و جهان می شود. توضیحات بیشتر درباره این پارک را میتوانید از سایت رسمی ونکوور کسب کنید که در این LINK در دسترس است.

ای پارک، جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی را در معرض دید گردشگران قرار می دهد و شما میتوانید همچون باغ بوتچارت، ساعت ها در ان مشغول تفریح شده و از وسایل سرگرمی آن مثل کالسکه و قطار مینیاتوری استفاده کنید.

استنلی پارک ونکوور در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا با ۴۰۰ هکتار، بزرگ ترین از CENTRAL PARK نیویورک است. بهشتی زیبا  از گونه های مختلف گل و گیاه که طبیعی وصف ناشدنی را در معرض دید گردشگران و طبیعت گردهای این استان دیدنی قرار می دهد. این پارک در خیابان GEORGIA واقع شده و گردشگران میتوانند پیش از ورود به باغ از بخش اطلاعات آن، راهنمای چند زبانه را دریافت کنند.

این پارک دارای یک اکواوریم بزرگ است که انواع و اقسام آبزیان در آن نگهداری می شود. البته نه به بزرگی آکوا پارک کوالالامپور یا بارسلونا. یکی از گونه های دریایی آن نهنگی به نام بلوگا است که در کنار پنگوئن ها، فضای جذابی از دنیای زیر آب کانادا را به تصویر می کشد. بیش از ۵۰ هزار گونه آبزی در این مجموعه نگهداری می شود که فرصت خوبی برای تماشای دیدنی های زیر آب اقیانوس آرام است.

از عروس دریایی تا سمور و پنگوئن و انواع ماهی ها در اکواریوم وجود دارد که لوکیشن خوبی برای سلفی های اینستاباز ها به شمار می رود.

گردش در پارک چهار صد و چهار هکتاری زمان زیادی میخواهد. مخصوصا که بدانید در این پارک، سد دریایی یا sea WALL وجود دارد که شما میتوانید یکی از مقصد های گردشگری شبانه این پارک را شاهد باشید.  مناظر زیبایی شما را در انتظار می کشد. خلیج کوچک BURRAD و کوه های ساحل شمالی NORTH SHORE و پل LIONS GARE از جمله جاهای دیدنی است که در استنلی گردی مشاهده می شود.

یکی از مناطق دیدنی استنلی پارک، صخره ۳۲ میلیون ساله ای است که از دل آب بیرون آمده و لوکیشن جذابی برای عکسبرداری است.

در گردش در این پارک زیبا، فرهنگ مختلف و متنوع اقوام در بریتیش کلمبیا (BC) را شاهد خواهید بود. چرا که بخش هایی از این پارک در گذشته محوطه دهکده اقوام اولیه بوده و اکنون میتواند نمادهایی از میراث اقوام این استان را در استنلی پارک به تماشا نشست. دروازه های BROCKTON POINT در شرقی ترین نقطه پارک قرار دارد.

از دیدنی های پارک استنلی میتوان به تالاب گمشده اشاره کرد که در ابتدای پارک قراردارد و از  مرکز شهر ونکوور قابل شناسایی خواهد بود. نام این تالاب از شهر یک شاعر محلی به نام جانسوی گرفته شده که نام قصیده ای برای تالاب گمشده را سرود. اگر دوست دارید طاووس ها و سایر جانداران را تماشا کنید به تماشای تالاب بروید.

در کنار تالاب، تورهای کالسکه سواری در اختیار گردشگران استنلی است که توصیه میکنیم از این فرصت برای گردشی کوتاه در پارک استفاده کنید. کالسکه ها در مناطق دیدنی پارک از جمله جزیره DEADMAN، LINES GARE BRIDGE و LUMBERMAN و ستون های تم تم توقف دارند.

علاوه بر کالسکه سواری میتوانید از فرصت های قطار سواری نیز در این پارک بزرگ استفاده کنید. عاشقان ریل و قطار، فرصتی برای گردشگری در این پارک دارند تا سوار بر یک قطار مینیاتوری صورتی رنگ جذاب، به گشتی در استنلی بروند. در مسیر دو کیلومتری این قطار، شما به گشتی در تونل ها و جنگل های بارانی می روید. مسیر قطارها در پارک استنلی بنا به اوضاع أب و هوا در ۴ فصل سال متغیر می شود. برنامه قطارهای ۴ گانه پارک استنلی در سایت پارک ارائه شده است که به آن مراجعه کنید.

پارک استنلی ونکوور با باغ های بزرگ آذین شده است. باغ شکسپیر یکی از جاهای دیدنی این پارک است. گل های رز در کنار هزاران گل و گیاهی که در این باغ جمع آوری شده است ، مناظر بدیعی را در معرض دید گردشگران قرار می دهد و در طول تابستان، طرفداران زیادی دارد. اگر در فصل بهار به این دیدن این پارک می روید، بیش از ۴ هزار گل صد تومانی و آزالیا شکوفا می شود  که فضای روایی را خلق می کند.

از دیدنی های پارک استنلی میتوان به درخت سدر قرمز کهن اشاره کرد که بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد و از جاذبه های معروف این مجموعه گردشگری طبیعتی در استان بریتیش کلمبیا (BC) به شمار می رود. این درخت به نام درخت مقدس شهرت دارد و یکی از مقصدهای عالی سلفی گرفتن استنلی گردها محسوب می شود.

اگر به استان بریتیش کلمبیا (BC) رفتید، دیدار از چهارمین پارک بزرگ آمریکای شمالی را فراموش نکنید.

(از تصاویر اینستاگرامی استنلی گردها در ونکوور استان بریتیش کلمبیا (BC)کانادا)

(میلیون ها عکس بر روی هشتگ اختصاصی پارک استنلی شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا (BC) تگ شده است)

سالن تئاتر ونکوور

یکی دیگر از مقصدهای گردشگری هنری استان بریتیش کلمبیا (BC) در شهر ونکوور است و سالن تئاتر شهر می باشد. این سالن تئاتر Orpheum در ونکوور دارای اجراهای باکیفیت موسیقی های متنوع و فرهنگی کلاسیک است که متناسب با هر سلیقه‌ای نواخته می شوند و در دل و جان شما رسوخ خواهد کرد.

موزیسن‌های با استعداد این ارکستر تا کنون در مراسم‌های جایزه‌ی گرمی و جونو ۲۰۰۸، تور آسیایی ۲۰۰۸ و تور سواحل غربی در سال ۲۰۱۳ به اجرا پرداخته‌اند. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه داشته باسید، بدون شک از بودن در چنین مکانی پشیمان نخواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید. اطلاعات برنامه های این مجموعه را میتوانید در صفحه اینستاگرامش در این نشانی مشاهده کنید.

گشتی در خیابان رابسون

ونکوور، شهر دیدنی استان بریتیش کلمبیا ، علاوه بر پارک و باغ های معروفش، خیابان های معروفی هم دارد که مطرح ترین آن، رابسون استریت (ROBSON STREET) نام دارد. این خیابان در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و به عنوان خیابان فروشگاه شناخته می شود. اگر عاشق خرید و پاساژ گردی هستید، بهترین برند ها  و محصولات غذایی، پوشاکی، دیجیتالی، مبلمان، دکوراسیوان، مد و لباس و امثالهم در اطراف این خیابن در دسترس ونکوور گردهای لاکچری باز است. فروشگاه های مستقل و زنجیره ای، جشنواره ای از برندها را در این خیابان در معرض دید گردشگری قرار داده است.

شلوغ ترین نقطه همواره بین خیابان های بوراد و جرویس مشاهده می شود. رستوران ها و کافه های این خیابان نیز بسیار معروف است و فرصت خوبی برای گذران عصر و استراحت کردن است. برای آشنایی با این خیابان معروف به هشتگ لوکیشن آن در اینستاگرام یا سایت اینترنتی آن رجوع کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 کتابخانه شهر ونکوور در نبش خیابان رابسون

(تصویری دیدنی از کتابخانه شهر ونکوور در نبش خیابان رابسون)

تصویری رویایی از شب های خیابان رابسون ونکوور در فوریه ۲۰۱۸ میلادی

(تصویری رویایی از شب های خیابان رابسون ونکوور در فوریه ۲۰۱۸ میلادی که روی تگ لوکیشن این خیابان در اینستاگرام بارگذاری شده است)

از تصاویری که رابسون گردهای ونکوور

(از تصاویری که رابسون گردهای ونکوور روی لوکیشن این خیابان در اینستاگرام تگ کرده اند)

پارک دره لین

علاوه بر پارک استنلی که شهرت جهانی دارد، پارک دره لین  نیز از جمله مقصدهای طبیعت گردی این شهر است که برای هر سطحی از کوهنوردان، مسیرهای پیاده روی چوبی جذابی فراهم کرده که امکان پیاده روی در یک فضای جنگلی رمانتیک را ایجاد می کند. اگر قصد پیاده روی یا دوچرخه سواری چند ساعته دارید، به PETERS ROAD بروید تا از این فرصت طبیعت گردی استفاده کنید. استفاده از کفش های مناسب و لباس های کافی توصیه می شود. در این منطقه زیبا، نمایشگاه های فصلی برای خرید خوراکی و آشامیدنی و صنایع دستی نیز معمولا برگزار می شود.

 پارک دره لین

 دره لین گردی کاربران اینستاگرام در شهر ونکوور

(روایتی از دره لین گردی کاربران اینستاگرام در شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا)

توضیحات بیشتر را روی تگ لوکیشن این پارک در اینستاگرام و همچنین وب سایت آن بدست آورید.

بازار اسکله LONSDALE

برای کسانی که به عنوان مهاجر تخصصی یا کارآفرینی/سرمایه گذار فعالیت دارند و قصد سفر به این استان جهت برنامه کارآفرینی دارند، گشتی در بازار اسکله LONSDALE توصیه می کنیم. از دیدنی های شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا ، همین بازار است که از مراکز بزرگ خرید بوده و می توانید سوار بر اتوبوس دریایی به نقاط مختلف شهر بروید. انواع و اقسام مواد غذایی و مد و لباس و جواهرات در این بازار رنگارنگ در دسترس است و فرصتی خوب برای بررسی بیزینس هایی که می توانید در این استان مدیریت یا در پیش برد ان مشارکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام یا سایت اینترنتی ان مراجعه کنید.

ساحل انگلیش بی

اگر قصد ساحل گردی و ورزش های دریایی در ونکوور دارید، معروف ترین ساحل آن ENGLISH BAY نام دارد که جای خوبی برای والیبال ساحلی هم هست. کافه ها و رستوران هایی که در خیابان DENMAN & DAVIE نزدیکی این ساحل قرار دارد، فرصت خوبی برای شکم گردی های هیجان انگیز به خصور در بهار و تابستان است.

توصیه هایی در سفر به استان بریتیش کلمبیا

اگر برای تحصیل، مهاجرت، بیزینس یا شرکت در کنفرانس ها و کارگاه های بین المللی قصد سفر به زیبا ترین استان کانادا را دارید، توصیه های زیر میتواند راهنمای خوبی برای گردش و تفریح و اقامت هیجان انگیز در این استان دیدنی باشد.

به هر حال، پارک های ملی، جنگل ها و جزایر حیرت اتگیز استان بریتیش کلمبیا (BC )هم برای خارجی ها و هم برای گردشگران ایرانی، مملو از فرصت های گردشگری دریایی و ورزش های آبی بوده که میتواند در کنار اقامتگاه ها و رستوران های مجلل بین المللی، سفری خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان آورد. ویدیویی در ۱۲۰ ثانیه شما را با این استان دیدنی آشنا می کند که تماشای آن خالی از لطف نیستبرای دیدن ویدیو روی لینک کانال آپارات لوکس تهران کلیک کنید .

اگر قصد سفر به استان بریتیش کلمبیا (BC) را در هفته های پیش رو در سال ۲۰۱۸ و به خصوص در ایام نوروز و تابستان ۹۷ دارید، توصیه های ۸ گانه زیر میتواند راهنمای خوبی برای سفر به این مقصد گردشگری هیجان انگیز غرب کانادا باشد.

هشتگ گردی در بریتیش کلمبیا

اگر مخاطب سلسله گفتارهای گردشگری و حتی مد و لباس و لاکچری گردی لوکس تهران باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که ما از مخاطبان درخواست میکنیم تا با هشتگ های مهم و معروف و پر کاربرد اینستاگرام و فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی آشنا شوند و از انها در سبک زندگی دیجیتالی خود بیش از پیش استفاده کنند.

هشتگ ها در واقع کلماتی هستند که سبب می شوند ما با موضوعات و مفاهیم گوناگون در قالب عکس و ویدیو آشنا شده و اطلاعات زیادی کسب کنیم. مثلا اگر شما بخواهید با شهر موسیقی اروپا یعنی وین آشنا شوید و ظرف ۱۰ دقیقه گشتی هیجان انگیز در خیابان ها و مقصدهای توریستی و دیدنی شهر بزنید، کافیست به این هشتگ مراجعه کرده و وین اتریش را به صورت لحظه از دید لنز دوربین گردشگران خارجی رصد کنید.

 کاربران ونکوور گرد اینستاگرام

(تصاویری که در بالا مشاهده میکنید، از تصاویری است که کاربران ونکوور گرد اینستاگرام از مقصدهای گردشگری این جزیره زیبا روی تگ لوکیشن  BC به اشتراک گذاشته اند)

مناطق جذاب لاکچری گردی بریتیش کلمبیا

(مناطق جذاب لاکچری گردی بریتیش کلمبیا (BC) را میتوان از طریق هشتگ های شهر VICTORIA در اینستاگرام مشاهده کرد)

در واقع، هشتگ گردی فرصتی برای تماشای فوری، سریع و گسترده تصاویر و ویدیویی هایی درباره موضوع مورد نظر ما از نقطه نظر میلیون ها کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی عکس محور اکنون با میلیاردها تصویری که از نقاط مختلف جهان در اختیار کاربرانش قرار می دهد، یک شبکه اجتماعی تخصصی و جذاب در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و جهانگردی است.

در کانادا و به خصوص در استان بریتیش کلمبیا (BC) نیز می توان با هشتگ های مختلف به گردشگری پرداخت و اطلاعات فوق العاده ای درباره نقاط دیدنی و تفریحی و به قولی صنعت گردشگری کانادا بدست آورد. هشتگ های مهم گردشگری کانادا را می توان:

CANADA, VISITCANADA, VANCOUVER, VICTORIA. BRITISHCLOUMBIA دانست که بر روی آنها میلیون ها عکس و ویدیو توسط گردشگران مختلف و حتی شهروندان کانادایی بارگذاری شده است.

شهر کبک کانادا در فوریه ۲۰۱۸ میلادی

(تصویری از آسمان و زمین دیدنی شهر کبک کانادا در فوریه ۲۰۱۸ میلادی که روی هشتگ های معروف کانادا تگ شده است)

عکس روی هشتگ کانادا

(بیش از ۴۰۰ میلیون عکس روی هشتگ کانادا تگ شده است)

از طریق این تصاویر میتوان سراسر کانادا امکانات گردشگری و تفریحی و تجاری و سیاسی و هنری و فرهنگی را از جنبه های مختلف بدون سانسور و از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران مشاهده کرد.

پس به دلایل زیر از هشتگ گردی در زمان سفر به استان بریتیش کلمبیا (BC)استفاده کنیم:

  • گشتی سریع در مقصدهای گردشگری استان بریتیش کلمبیا
  • آشنایی با رستوران ها و کافه های مختلف استان بریتیش کلمبیا
  • گشتی در جزایر و مکان های طبیعت گردی استان بریتیش کلمبیا
  • آشنایی با پاساژ ها و مناطق تجاری و اقتصادی استان بریتیش کلمبیا
  • آشنایی با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کانادا
  • آشنایی با صفحات رسمی دولت کانادا در اینستاگرام
  • آشنایی با فرصت های لاکچری گردی در شهرهای مختلف کانادا به خصوص استان بریتیش کلمبیا
  • آشنایی با امکانات SPA در شهرهای مختلف این کشور
  • ارتباط با گردشگران خارجی استان بریتیش کلمبیا (BC)و تعامل با آنان

 کانادا گردی با اینترنیشنی ها و صبح خلاق!

اگر قصد سفر به یکی از نقاط دنیا را به صورت گروهی یا انفرادی دارید، مطلع باشید که در بیش از ۳۹۰ شهر دنیا، هر هفته و هر ماه، رویداد هایی به صورت رایگان در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری شهری، گالری گردی و امثالهم برگزار می شود و کاربران این سایت میتوانند در این event های هیجان انگیز ثبت نام کرده (attend) و با جمعی از گردشگران خارجی و شهروندان مقیم در کشور مقصد آشنا شوند.

(برنامه های صبح خلاق در شهر تورنتو)

در واقع اینتریشنی فرصتی برای ارتباط با گردشگران و متخصصان سراسر جهان در کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا است. در شهرهای مختلف این کشور معمولا رویدادهایی برگزار می شود که شما میتوانید به عنوان گردشگر ایرانی در آن شرکت کرده و احساس تنهایی در زمان بریتیش کلمبیایی گردی نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. گردشگرانی که عازم بریتیش کلمبیا (BC) هستند میتوانند در انجمن کانادا اینترنیشن با یکدیگر تبادل اطلاعات کرده و از فرصت های گردشگری و شکم گردی و طبیعت گردی کانادا مطلع شوند.

از طرفی، میتوان مقصدهای لاکچری گردی و انچه در سفر به این مکان زیبا نیاز دارید را به صورت زنده و چهره به چهره از گردشگران و شرکت کنندگان این رویداد ها بدست آورید.

اگر عضو سامانه جهانی صبح خلاق (creative morning) باشید نیز میتوانید در آخرین جمعه هر ماه میلادی، در رویداد صبحانه خلاق در شهرهای مختلف دنیا از جمله تورنتو و ونکوور شرکت کنید. این رویداد در تهران نیز هر ماه برگزار می شود و صدها تن به صورت رایگان در آن شرکت می کنند. اگر قصد سفر  به کانادا داشتید، از برنامه آنها در شهرهای مختلف این کشور مثل تورنتو و بریتیش کلمبیا (BC) استفاده کنید و با تعامل با شهروندان کانادایی یا گردشگران، تجربیات خوبی برای سفر به کانادا در چنین رویدادهایی کسب کنید.  .

پس اگر برنامه کانادا گردی انفرادی یا گروهی داشتید، در صورتی که فرصت داشتید به این آدرس  مراجعه کرده و در جریان رویدادهای رسمی و معمولی آن در حوزه های مختلف قرار بگیرید و در صورت در اختیار داشتن فرصت کافی، در این برنامه ها شرکت کنید. اینترنیشنی ها در تهران نیز هر هفته و هر ماه برنامه دارند که معمولا در رستوران های مجلل شمال پایتخت برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

کانادا گردی با کوچ سرفینگ ها

شاید برای شما جالب باشید که هزاران تن از ۱۵ میلیون کاربر این سایت گردشگری معروف، در کانادا بوده و اماده میزبانی رایگان از کانادا گردها در زمان های مختلف سال هستند. در سفر  به صدها هزار شهر دنیا در ۶ قاره جهان، کاربران کوچ سرفینگ آماده ارائه خدمات میزبانی رایگان به مدت چند ساعت تا چند روز به شما هستند.

کاناپه گردی، ایده ای جالب برای کسانی است که قصد دارند تا با گردشگری خودمانی و آشنا شدن با شهروندان شهرهای کشور مقصد، گردشگری هیجان انگیز ارزان قیمت را تجربه کنند. همچون کاری که رایگان سوار ها (hitchhikers) انجام می دهند و دنیا را پیاده یا با وسایل حمل و نقل دیگران طی می کنند!

(در فوریه ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۷۸ هزار کاربر کوچ سرفینگ آماده میزبانی رایگان از کانادا گردها در شهرهای مختلف این کشور هستند)

برای آشنایی با میزبان های مهمان نواز کانادا که عضو کوچ سرفینگ هستند به این LINK رجوع کنید. کافی است برای آشنایی با هزاران کانادایی مهمان نواز خوش برخورد مهربان که فرصت اقامت رایگان را در اختیار متقاضیانی که تایید میکنند قرار می دهند، عضو رایگان کوچ سرفینگ شده و به فروم کانادایی ها در این پایگاه رفت. برای عضویت رایگان این نشانی در دسترس شما خواهد بود. دوست دارید ببیند که این سایت چگونه کار میکند؟ به این آدرس بروید!

همچون سایت کوچ سرفینگ، سایت BE WELCOME نیز برای گردشگری هیجان انگیز در BC پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر  به این آدرس بروید. همه این سایت ها در واقع شما را با شهروندان کانادایی و کانادا گردها آشنا میکند که دز افزایش اطلاعات شما در سفر به مقصدهای لوکس استان بریتیش کلمبیا (BC) موثر خواهد بود.

کانادا گردی با تریپ ادوایزری ها

اگر قصد سفر هیجان انگیز و لاکچری و مجلل به کانادا و شهرهای مختلف آن دارید، حتما پیش از سفر، سری به بخش کانادا در شبکه اجتماعی گردشگران اینترنت بزنید و از اطلاعات مستند و مستدلی و جالبی که توسط کانادا گردها به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. بیش از ششصد میلیون نظر توسط میلیون ها گردشگر از ۲۰۰ کشور جهان در این سایت بارگذاری شده است و شما را با مقصدهای شکم گردی، اقامتی، تفریحی، گردشگری، هنری و تاریخی و آنچه که بهتر است در سفر انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می کند.

وسط کاربران کانادا گرد تریپ ادوایزر برای معرفی مقصدهای گردشگری و لاکچری

(بیش از ۷ میلیون توصیه توسط کاربران کانادا گرد تریپ ادوایزر برای معرفی مقصدهای گردشگری و لاکچری این کشور دیدنی در اختیار گردشگران قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به این LINK بروید)

تریپ ادوایزر برای کانادا گردهایی که دوست دارند در مدت زمان محدود خود در سفر به این کشور زیبا، از مناطق دیدنی و رستوران های مجلل با غذاهای لذیذ و همچنین اقامتگاه های رویایی ساحلی و جنگلی و مقصدهای SPA گردی با دوش های أبشاری و حمام گل و لوسیون های ماساژ عسلی و شیر مطلع شوند، اطلاعات فوق العاده ای ارائه کرده که در گشتی در مطالب میتوان به آن دست یافت.

توصیه کاربران تریپ ادوایزر برای گردش در استان بریتیش کلمبیا

(بیش از ۱.۸ میلیون توصیه کاربران تریپ ادوایزر برای گردش در استان بریتیش کلمبیا (BC) کانادا ارائه شده است که در این URL در دسترس است)

شش مقصد گردشگری معروف استان بریتیش کلمبیا

(شش مقصد گردشگری معروف استان بریتیش کلمبیا (BC) از دید کاربران تریپ ادوایزر عبارتند از: ونکوور، ویکتوریا، ریچموند، ویستلر، کولوونا و سوری)

کانادا گردی با لونلی پلنتی ها

اگر دوست دارید پیش از سفر به کانادا، برنامه سفر را به اطلاع دیگر گردشگران جهان که مسافر کانادا و به خصوص استان بریتیش کلمبیا (BC) هستند برسانید، توصیه میکنیم به سایت اطلاع رسانی بزرگ ترین ناشر کتابهای گردشگری جهان یعنی لونلی پلنت رفته و همسفر پیدا کنید.

سفر به کانادا، خدمات لوملی پلنتی ها برای آشنایی با فرصت های گردشگری، سرمایه گذاری و کارآفرینی

(در سفر به کانادا، از خدمات لوملی پلنتی ها برای آشنایی با فرصت های گردشگری، سرمایه گذاری و کارآفرینی استان های این کشور استفاده کنید)

اطلاعاتی که در زمان کانادا گردی در لونلی پلنت میتوان یافت به موضوعاتی از جمله: ‌یافتن همسفر، آشنایی با مقصدهای گردشگری، نظرات کاربران درباره هتل ها و کاقه ها و همچنین خرید و فروش لوازمی که در سفر به استان های کانادا نیاز دارید خلاصه می شود.

از اکسپدیا تا بوکینگ

اگر قصد سفر انفرادی یا گروهی به کانادا به صورت خارج از تور دارید، توصیه میکنیم که از ظرفیت های برترین درگاه های رزرواسیون بین المللی اینترنت استفاده کنید که expedia  و BOOKING از ان جمله است. صدها هزار فرصت اقامتی در سراسر جهان به خصوص در شهرهای مختلف کانادا در اختیار کاربران اکسپدیا و بوکینگ قرار دارد.

علاوه بر این، در این دو سایت معروف جهانی برای کانادا گردی، میتوانید با رستوران ها، هتل ها، ایرلاین هایی که به مقصد کانادا پرواز دارند و همچنین فرصت های اجاره خودرو لوکس و حتی کروز گردی آشنا شده و نسبت به رزرو آنلاین خدمات اقدام کنید.

(بیش از ۱۳ هزار محل اقامت در کانادا در اختیار گردشگران قرار دارد که از این تعداد، بیش از ۱۲۰۰ مورد به استان بریتیش کلمبیا (BC) اختصاص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL بروید)

پس، اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، به شما توصیه میکنیم که از خدمات این دو سایت برای انجام سفری  خاطره انگیز به کانادا استفاده کنید. بعضا هتل های مجلل کانادا را میتوان در بعضی زمان ها که OFF SEASON است مشاهده و با قیمت هتل های ۳ ستاره آنها را به صورت انفرادی و گروهی رزرو کرد!

(از هتلز دات کام هم میتوانید برای رزرو هتل در کانادا استفاده کنید)

چنین تخفیف های جالب و شگفت انگیز را نیز سایت hotels.com به کانادا گردها ارائه می دهد.

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های مختلف نیز میتوان از کایاک و اسکای اسکنر نیز استفاده کرد. اگر دوست دارید ترافیک هوایی فرودگاه های مختلف جهان از جمله فرودگاه های تورنتو، ونکوور و اتاوا را مشاهده کنید، از فلایت رادار استفاده کنید.

سایت های رسمی

در سفر به نفاط مختلف دنیا سعی کنید که از سایت های رسمی گردشگری آن کشور استفاده کنید. مثلا سایت رسمی گردشگری کانادا در این LINK در دسترس علاقمندان است که شما را با هزاران مکان توریستی و رستوران و کافه و هتل و فرصت های طبیعت گردی و انواع و اقسام زمینه های تفریحی در این کشور آشنا میکند.

در سفر به کانادا نیز میتوان از این URL استفاده کرد که ظرف چند دقیقه شما را با نقاط دیدنی استان بریتیش کلمبیا (BC)و  جزایر خاطره انگیز که لوکیشن های فوق العاده ای برای سلفی بگیرهای اینستاگرام و توریسم بلاگرها دارد، آشنا می کند. وزارت گردشگری و ورزش کانادا نیز در این آدرس قرار دارد که اگر قصد سرمایه گذاری یا دریافت اطلاعات تخصصی توریستی در این کشور دارید یا با مشکلی برخورد کردید، میتوانید با کارشناسان آن به زبان انگلیسی در تعامل باشید.

چه زمانی هایی به بریتیش کلمبیا (BC) برویم؟

لاکچری گردها همیشه بهترین زمان را برای سفر به مقصدهای گردشگری مورد نظر انتخاب می کنند. با توجه به گرمسیر بودن این جزیره، توصیه های آب و هوایی زیر را در نظر داشته باشید:‌

بریتیش کلمبیا (BC) گردی در نیمه دوم سال:‌ اگر قصد سفر  به این شهر در نیمه دوم سال یعنی از مهر تا بهمن ماه را دارید، باید بدانید که خنک ترین و سرد ترین روزهای  این استان فرا روی شما است. اما قیمت های اقامتی کم است.  حجم بالایی از گردشگران را مشاهده نخواهید کرد. بنابراین زمان خلوتی برای بررسی شرایط کاری و ظرفیت های خود اشتغالی و سرمایه گذاری خواهد بود.

بریتیش کلمبیا (BC) گردی در نیمه اول بهار: اگر  قصد سفر  به این استان دیدنی کانادا از اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت را دارید، قطعا با هوای برفی و سرما روبرو می شوید و در برخی از شهرها مانند ونکوور شاهد افزایش میزان بارندگی خواهیم بود.

البته این زمان با استقبال نوروز گردهای ایرانی در غرب کانادا همراه است و هزاران کانادا گرد هموطن را در هتل های این استان شاهد خواهید بود. دمای هوا در این زمان بین ۱۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد است. فستیوال های زیادی در این فاصله برگزار می شود.

بریتیش کلمبیا (BC) گردی در تابستان: استان بریتش کلمبیا در تابستان خیلی گرم نیست و دما به ندرت بالای ۳۰ درجه سانتیگراد می رود و بین ۲۲ تا ۲۸ درجه سانتیگراد متغیر است.  هوی آفتابی در بسیاری از نقاط این استان پهناور مشاهده می شود.

نکاتی برای بریتیش کلمبیا (BC) گردها

  • سیم کارت: در کشور کانادا چندین اپراتور تلفن همراه وجود دارد که از ان جمله میتوان به : BELL. TELUS. FIDO. VIRGIN. MOBILICITY/CHATR. *Note: Mobilicity is changing over to Chatr at some point in October/November. WIND. KOODO. اشاره کرد. فهرست کامل را در این LINK‌ مشاهده کنید.
  • مقصدهای گردشگری بریتیش کلمبیا: در سفر به این استان زیبا با این همه مقصد لاکچری گردی، توصیه می شود از مناطق گردشگری نمونه که توسط کاربران تریپ ادوایزر و لونلی پلنت پیشنهاد شده است بازدید کنید تا در زمان و بودجه خودصرفه جویی کنید.
  • بازدید از گالری های هنری بریتیش کلمبیا: بازدید از این گالری جذاب را توصیه میکنیم. اطلاعات بیشتر را در این لینک مشاهده کنید.

 فهرست هتل های لاکچری استان بریتیش کلمبیا

  • Shangri-La Hotel Vancouver
  • Fairmont Hotel Vancouver
  • Fairmont Vancouver Airport
  • PAN PACIFIC VANCOUVER
  • WEDDEWOOD HOTEL & SPA
  • FAIRMONT WATERFRONT
  • BRENTWOOD BAY RESORT & SPA
  • HOTEL LA SOLEIL
  • FASER RIVER FISHING LODGE & RESORT
  • ABIGALI HOTEL
  • METROPOLITAN HOTEL VANCOUVER
  • BEACONSFIELD INN
  • SUTTON PLACE HOTEL VANCOUVER
  • LODEN VANCOUVER
  • HOTEL GRAND PACIFIC
  • FAIRMONT CHATEAU WHISTLER RESORT
  • FOUR SEASONS RESORT

(هتل های لاکچری بریتیش کلمبیا را از طریق سایت های رزرواسیون معرفی شده در این گفتار بوک کنید)

(پیش از رزرو هتل های لوکس بریتیش کلمبیا ، از توصیه های کاربران و مسافران قبلی هتل ها در TRIP ADVISOR استفاده نمایید)

لاکچری گردهای عزیز

اگر قصد سفر به کانادا را دارید و اطلاعات ارائه شده راهنمای خوبی برای شما جهت سفر به این شهر دیدنی و مقصد لاکچری گردی کانادا است، نظرات و پیشنهادات خود را کامنت کنید. اگر با سوالی روبرو شدید از طریق کانال های ارتباطی لوکس تهران با کارشناسان ما در میان بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

جذاب ترین مقصد گردشگری بریتیش کلمبیا (BC) کجاست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا