رویداد ها

روایتی دیدنی از ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان

روایتی دیدنی از ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان

به موازات افزایش شمار کاربران هیجان انگیز ترین استارت آپ دهه دوم قرن بیست و یکم (اینستاگرام)، شمار مخاطبان این اپلیکیشن عکس محور در میان کاربران جامعه اطلاعاتی ایران روند صعودی به خود گرفته و از مرز ۲۰ میلیون کاربر فرا تر رفته است  و ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام بیش از ۳۰ میلیون فالور دارد.

امروزه بیش از ۴۵ میلیون نفر از شهروندان ایرانی به اینترنت پر سرعت از ۲۰ مگابیت بر ثانیه تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه (تانوما) دسترسی داشته و ضریب نفوذ اینترنت در کشور در دو هه اخیر با توسعه زیر ساخت ها و افزایش سواد رسانه ای مردم به شدت افزایش یافته است. این در حالی است که تقریبا یک چهارم مردم ایران، گوشی هوشمند دارند و همین امر سبب رونق کسب و کارهای دیجیتالی به خصوص توسعه اکوسیستم استارت آپ  و کارآفرینی دیجیتالی در ایران آستانه عصر ۱۴۰۰ شده  که نوید بخش روزهای خوبی برای آینده اقتصادی دیجیتالی کشور می باشد.

در سال های اخیر، مهم ترین شبکه اجتماعی فعال بین المللی که با استقبال ایرانیان مواجه شده است، اینستاگرام، شبکه اجتماعی عکس محور محبوب بوده که پلتفرم فوق العاده ای در کنار پیام رسان اینترنتی تلگرام برای کسب و کارهای اینترنتی و رونق فعالیت فریلنسرها (دورکار) در کشور است. در این بین، فعالیت های اطلاع رسانی سلبریتی های عرصه سینما، موسیقی، سیاست، ورزش و هنرهای تجسمی کشور در اینستاگرام، در کانون توجه کاربران ایرانی قرار داشته و پر بیننده ترین صفحات را به خود اختصاص می دهند.

فضای جامعه اطلاعاتی امروز ایران با ۲ پدیده مهم روبروست که قطعا اینده اقتصادی دیجیتالی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یکی کسب و کارهای مبتنی بر پلتفرم های اپلیکیشنی مثل اینستاگرام و تلگرام و دیگری رونق فعالیت اینفلوئنسرهای دیجیتالی (DIGITAL INFLUENCER) که می کوشند تا با فعالیت های گسترده در موضوعات مختلف، به نوعی چهره کاریزماتیک برای کاربران اکثر جوان دهکده جهانی باشند که فود بلاگرها، فشن بلاگرها، توریسم بلاگرها مصداق هایی از این کاربران به شمار می روند که نمونه های جهانی ممتازی چون کیارا فراگنی یا لیاندرا کوهن دارد.

فضای اینستاگرام ایرانیان، داغ تر از آن چیزی است که حتی تصور میکنید. اگر روزگاری بهنوش بختیاری، سلبریتی همه فن حریف و همه جا حاضر سینمای ایران، زیر ۱ میلیون فالور داشت، امروزه حداقل یک چهارم کل کاربران ایرانی اینستاگرام، فالور ایشان هستند و شمار مخاطبانش در روزهای پایانی بهمن ۹۶ از مرز ۶ میلیون فالور گذشت.

آزاده نامداری درجشنواره فيلم

(آزاده نامداری: ك رود وصد مسير،همين است زندگي
گاهي اگرچه دير همين است زندگي . لبخند واشك،شادي وغم،رنج وآرزو .   ازمابه دل نگير،همين است زندگي .
#آزاده_نامداري. ممنونم آناي هنرمندم بخاطر اين همه عكس زيبا،درجشنواره  فيلم)

اینستاگردی با محمدزاده

(نوید محمد زاده زیر این پست ۳۰۰ هزار لایکی خود که او را در کنار فرهاد اصلانی در کنفرانس خبری مغزهای کوچک زنگ زده نشان می دهد، توضیحی ارائه نکرد)

برای آشنایی با متن و حاشیه فعالیت پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان در هفته  آخر بهمن ۹۶، گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران را به گشتی در ۳۰ صفحه پر فالور اینستاگرام ایرانیان اختصاص می دهیم.

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

پیام ولنتاینی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینما و تئاتر ایران در هفته آخر دی ماه به دلیل حادثه ای که سر فیلمبرداری یکی از فیلم ها برایش اتفاق افتاد، در بیمارستان لاله سعادت آباد تهران بستری شد و حتی نتوانست به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و حاشیه های داغ این رویداد سینمایی برسد و از تخت بیمارستان، نظاره گر اتفاقات هیجان انگیز این دوره از جشنواره بود.

او که حدود ۶ میلیون فالورر دارد، کریسمس امسال را به همراه دوستانش در مناطق قطبی شمال سوئد مشغول سورتمه سواری و اقامت در هتل های مجلل یخی بود و پس از ان نیز، نخستین رستوران خود و برادرش را در منطقه قیطریه تهران افتتاح کرد که بازتاب های رسانه ای گسترده پیدا کرد.

بستری شدن الناز در بیمارستان سبب شد تا صدها هنرمند سینما، تئاتر، تلویزیون و حتی موسیقی ایران به دیدن او بیایند که از آن جمله میتوان به مهران مدیری، جواد عزتی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری و امیر جعفری اشاره کرد. جدید ترین پست اینستاگرامی الناز شاکردوست در روزهای پایانی بهمن ۹۶ به موضوع ولنتاین اختصاص دارد.

گشتی در جدید ترین پست های الناز را در ادامه مشاهده می کنید.

پیام ولنتاینی الناز شاکردوست در اینستاگرام

(الناز شاکردوست: خداوندا روزت مبارك … روز عشق را فقط به تو مى توان تبريك گفت… تو كه عشقت آسمانيست… و ثمره ى عشقت آرامش است… تو كه رنگ و بوى عشقت فرق ميكند… تو عشقت خالص و ناب است… تو بي حساب مى دهى… بى دليل توبه مى پذيرى… بى توقع بركت مى دهى… و بى منت ياري مى كنى… واقعا كه تنها تو سزاوار كلمه ى عاشق هستى… عشقى كه خالصانه به بنده ات تقديم مى كنى… روز عـشـــق مبارك❤️/ .این پیام، قریب به ۳۰۰ هزار لایک و ۵ هزار کامنت دریافت کرد)

الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرامش

(الناز شاکردوست: آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است، این را دانستم و میدانم که آدم به آدم است که زنده است. آدم به عشق زنده است. نوشته ای از محمود دولت آبادی (خالق کلیدر). پی نوشت: ممنوم از دکتر محمود پیر حسینی این مرد بزرگ دوست داشتنی و نابغه بابت زحمات ایشان. ۳۲۰ هزار لایک برای اتاق مملو از عروسک و کادو الناز شاکردوست در بیمارستان خصوصی غرب تهران)

هنرپیشه های سینمای ایران و عیادت از شاکردوست در بیمارستان

(در این تصویر، شماری از هنرپیشه های سینمای ایران از جمله پژمان جمشیدی (کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره سی و ششم) را شاهد هستید که با سلفی و عروسک و کتاب، به عیادت الناز شاکردوست رفتند)

اینستاگردی با الناز شاکردوست و کادوی حیایی

(در تصویر بالا، امین حیایی را با کادوهای عروسکی در کنار الناز شاکردوست در بیمارستان مشاهده میکنیم که همچون مجید مظفری و نیکی مظفری (دختر ایشان) به عیادت الناز شاکردوست در هفته دوم بهمن ماه رفتند)

اینستاگردی با الناز شاکردوست در بیمارستان

(تصویر عیادت بهنوش بختیاری از الناز شاکردوست در بیمارستان لاله)

اینستاگردی با الناز شاکردوست و کادوهایش در بیمارستان

(تصویر کادو جالب سحر قریشی به الناز شاکردوست در بیمارستان لاله تهران)

اینستاگردی با الناز شاکردوست با مدیری

(الناز شاکردوست: امروز درست می شه ۱۰ روز که ثبات روی تخت بیمارستان هستم. فقط با عشق حضور پر از محبتت شما ها تحمل این لحظه ها برام امکان پذیر تر شد. ممنونم. این  عکس دیدار مهران مدیران با الناز شاکردوست، قریب به نیم میلیون لایک دریافت کرد)

اینستاگردی با الناز شاکردوست در رستوران برادرش

(الناز شاکردوست: ممنون از محبت تکت تک شما، بابت استقبال بی نظیر شما . دوستتون داریم. بلوار اندرزگو* بین کوه نوره و و قیطریه. رستوران شاکردوست)

الناز شاکردوست با انتشار قریب به ۱ هزار پست در اینستاگرام، در فهرست ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان قرار دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با مهناز افشار

پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان امروزه در اختیار مهناز افشار، هنرپیشه تئاتر و سینمای ایران است که با انتشار تنها ۷۰۰ پست ظرف ۳ سال گذشته، بیش از ۶.۶ میلیون فالور در اختیار دارد. مهناز افشار پس از ازدواج، سعی کرده متن و حاشیه فعالیت های هنری خود را در اینستاگرام به اطلاع جامعه میلیونی هوادارانش برساند که جدید ترین پست های ایشان را تا پایان بهمن ماه ۹۶ در زیر مرور میکنیم. مهناز را در این نشانی دنبال کنید. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، کاندیدای سیمرغ بلورین بود اما از شکار آن بازماند.

اینستاگردی با مهناز افشار

(مهناز افشار: تبریک به همه نامزدهای جشنواره فیلم فجر که به سلیقه شخصی ام جای لیلا خاتمی و مهتاب کرامتی هم خالی است. تبریک ویژه به موفقیت همکاران عزیزم در فیلم دارکوب و همچنین پیشاپیش تبریک به برندگان نهایی سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر. این پیام، ۲۶۰ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد و آخرین پست اینستاگرامی مهنا افشار در بهمن ماه بود)

اینستاگردی با مهناز افشاربا اسدالله یکتا

(مهناز افشار: بزرگ هستند و چه بی نهایت شایسته احترام. تصویر مهناز افشار با یکی از هنرپیشه های کوتاه قد سینمای ایران که در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده اند. عکسی جذاب با ۳۴۰ هزار لایک)

اینستاگردی با مهناز افشار درجشنواره

(مهناز افشار: امشب برنامه آقای جیرانی عزیز . آرزو کردم همه بچه های این سرزمین روزهای بهتری از روزهای نسل من را ببیند. تیپ مد و لباس بهمن ماهی مهناز افشار با ۲۰۰ هزار لایک همراه شد)

اینستاگردی با مهناز افشار با تیپ اسپرت

(مهناز افشار با تیپ دی ماهی اسپرت نوشت: امشب در سینما آزادی در کنار شما مردم نازنین فیلم شریف دارکوب را دیدم. ممنون از همه محبت های همیشگی تک تک شما دارکوب قصه ای است مادرانه در کوران دغدغه های اجتماعی چه لذتی بردم از زندگی کردن در نقش مادر عکس محبوب حاتمی و خسته نباشید به بهروز شعیبی عزیز کارگردان فیلم و بازیگرانی که دغدغه های پرچالش اجتماعی را به خوبی به تصویر کشیدند به ویژه سارا بهرامی و نگار عابدی )

اینستاگردی با مهناز افشار درباره علی کریمی

(مهناز افشار درباره علی کریمی نوشت: پرونده سازی برای علی کریمی. آن هم به خاطر گفتن از کوروش کبیر که بخش خاصی از تاریخ افتخار آمیز این سرزمینه و حمایت از مسعود شجاعی که جزو سرمایه های ارزشمند ورزش ایران هست از طنزهای تلخ است. این پست، چالشی ترین پست مهناز افشار در بهمن ماه بود که قریب به ۱۱ هزار کامنت دریافت کرد)

اینستاگردی با مهناز افشار در روز برفی

(سلفی مهناز افشار با آدم برفی تهران: روز برقی سر صحنه سریال خانگی گلشیفته- برف زیبایی بود و هست اما این زیبایی هم سرد است و هم سخت حواسمون بهم باشه)

اینستاگردی با بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری هنرپیشه فعال سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که حضوری در همه جا سبب شده تا از وی به عنوان یک سلبریتی تمام عیار هنر ایران نام برده شود، سومین صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد که در روزهای پایانی بهمن ماه ۹۶ از مرز ۶.۲ میلیون فالور فرا تر رفت. ایشان خود را حامی ترنس های ایران، سردبیر مجله دیده بان، بازیگر، سفیر رسمی بنیاد بیماری های خاص و همچنین عضو هیات مدیره یک شرکت تولیدی محصولات مبلمان چوبی ارگانیک می داند.

بهنوش یکی از فعال ترین هنرپیشه های ایران در اینستاگرام است که توانست ظرف ۴ سال اخیر قریب به ۱۹۰۰ پست به اشتراک بگذارد و البته ۸۰۰ صفحه را نیز دنبال میکند که نشان از علاقه خاص ایشان به این صفحه پر درآمد و مهم دارد. صفحه او را در این LINK دنبال کنید.

اینستاگردی با بهنوش بختیاری

(بهنوش بختیاری در یک سالن آرایش عروس (OLAT BRIDAL): همیشه از دیدن دوستانم اونم  از نوع موفقیتش لذت می برد. دکتر عزیزم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی به خصوص معنویت . سلامت. بیزینش موفق باشید. . کارآفرین.. عزیز و دوست داشتن  و با آرزوی خوشبختی تمام نوعروسان. او صفحه معرفی لباس های عروس لاکچری: SAYEHAMODA_IR را نیز روی این پست عجیب! تگ کرده است)

پست بختیاری از فیلم اسرافیل

(بهنوش بختیاری: فیلمی از کارگردان محبوبم، آیدا پانده و همین طور دوست خوبم، تهیه کننده عزیزم مستانه مهاجر. )

بهنوش بختیاری در ماشین در اینستاگرام

(بهنوش بختیاری: تصویر بالا متعلق به یک ویدیو تبلیغاتی است که ایشان از مخاطبانش میخواهد از کلینک بهداشتی تندیس تهران استفاده کرد و در قرعه کشی آن با سکه بهار آزادی شرکت کنند. صفحه clinic.tandis.official)

بهنوش بختیاری و واکنشش به کریمی در اینستاگرام

(بهنوش بختیاری در واکنش به مناظره طوفانی ۲۳ بهمن علی کریمی با محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ۹۰ عادل فردوسی پور: علی کریمی گفت جناب ساکت! تا شما باشین ما هیچ وقت رنگ خوشی رو نمی بینیم. مردونگی هنوز نمرده. روز عشق بر همه مبارک. این پست ۲۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

اما داستان این مناظره طوفانی چه بود؟

بهنوش بختیاری و فیلمش در اینستاگرام

(بهنوش بختیاری: ولله طشت واسه آقای ما خیلی کمه…..ما پای آقامون رو تو استخر میشوریم آخه ما زنها کاری جز سرویس دادن به آقاهامون نداریم…..نه هدفی..نه قدرتی…نه معیاری برای زیستن…نه پتانسیلی….نه شعور و معرفتی….ما زنها باید فقط پای آقامون رو بشوریم….باشد که از ما راضی باشد…..همینه که هنوز زن در این کشور جوکه و به هیچکدوم از حقوق واقعی و قانونیش نرسیده…..چون فقط یک جنبه از زن رو دیدیم…..ریلکس کردن شوهران……به راستی که هنر نزد خانمهای ایرانیست و بس…. پی نوشت:محبت اصلا ایرادی نداره…ولی فقط محبت خیلی ایراد داره عکس مربوط به فیلم آقای سانسور)

بهنوش بختیاری با انتشار فیلمی از خانه پدری در اینستاگرام

( بهنوش بختیاری با انتشار فیلمی از خانه پدری، یکی از پر view ترین ویدیوهایی که در سال ۹۶ منتشر کرد را ثبت کرد. این ویدیو که تصویری از آن در بالا ارائه شده است، قریب به ۲ میلیون بار دیده شد)

اینستاگردی با نیکی کریمی

نیکی کریمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران در ۲۰ سال گذشته و یکی از پر افتخار ترین سینماگران ایرانی در عرصه بین المللی به شمار می رود که توانسته ده ها جایزه از فستیوال های داخلی و بین المللی در کسورت هنرپیشه و کارگردان دریافت کند. او با انتشار بیش از ۷۰۰ پست در ۲ سال اخیر، قریب به ۲.۶ میلیون فالور دارد. او در ترجمه کتاب نیز فعالیت زیادی دارد و به انگلیسی تسلط دارد.

صفحه ایشان را در این link دنبال کنید.

اینستاگردی با نیکی کریمی

( نیکی کریمی: دوستام خوبم. همه شما را به افتتاح سومین نمایشگاه انفرادی عکاسی ام با نام گل مرگی جمعه ۲۷ بهمن ماه در نگارستان اعتماد دعوت میکنم. باغ نگارستان واقع در میدان بهارستان. از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب. درمورد این نمایشگاه و اسم و موضوع آن بیشتر خواهم نوشت. همین جا از همه کسانی که مرا در این راه یاری کردند تشکر میکنم)

اینستاگردی کتاب با نیکی کریمی

(یکی از کتاب هایی که نیکی کریمی در هفته پایانی بهمن ۹۶ به دوستانش معرفی کرد، کتاب LULLABY نوشته LEILA SLIMANI است که برای مشاهده اطلاعات بیشتر به هشتگ: LEILASLIMANI مراجعه کنید)

مراسم اینوفست سال 2018 با نیکی کریمی در اینستاگرام

(نیکی کریمی: چند روز گذشته در مراسم اینوفست سال ۲۰۱۸ ال جی که در شهر زیبای کیپ تاون در افريقاي جنوبي برگزار شد حضور داشتم از نزدیک با محصولات جديد ال جی مثل اولد , و تويين واش و استايلر اشنا شدم .
مجهز شدن محصولات به هوش مصنوعی هم برام خیلی جالب بود که فکر کنم یه جورایی سبک زندگی انسان رو در اینده تحت تاثیر خودش قرار بده. #lg #lgsignature #capetown @iranlge)

مراسم اینوفست سال 2018 با نیکی کریمی در اینستاگرام

(نیکی کریمی:؛ بولتن ماهانه فیلم سنتر شیکاگو نمایش آذر ۳ و ۴ فوریه ۲۰۱۸—صفحه اختصاصی فیلم آذر را در @AZARMOVIE دنبال کنید)

 نیکی کریمی در اینستاگرام وافتتاح خانه فرهنگ و هنر

(نیکی کریمی: تبریک به همه دوستان و ممنون از پشت كارتان و خدا پشت و پناهتان. طبق برنامه پيش ميرويم به اميد ادامه راه و اموزش كودكان و جواناني كه اينده اين كشور هستند و اگر حرفه اي را ياد بگيرند و استعدادهاي خود را كشف كنند ، و بتوانند كار كنند ، ادم بهتري براي خود ، خانواده شان و جامعه شان خواهند بود ❤️)

تصویر خانه فرهنگ و هنر سرپل ذهاب در اینستاگزام نیکی کریمی

(تصویر خانه فرهنگ و هنر سرپل ذهاب از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که به همت هواداران نیکی کریمی افتتاح شد)

تصویر فیلم آذر در اینستاگزام نیکی کریمی

(در این تصویر که از جمله پست های اینستاگرامی نیکی کریمی در دی ماه ۹۶ است، او خبر از پخش فیلم آذر، جدید ترین ساخته خود در داخل هواپیمایی امارات به عنوان یکی از فیلم های سینمایی قابل انتخاب توسط مسافران این ایر لاین می دهد)

کتابخوانی نیکی کریمی و پست در اینستاگرام

(بسيار لذت بردم از خوندن اين كتاب، خاطرات ايروين يالوم، با تشكر از ميعاد گاه هميشگي ام واتراستونز و برادر عزيزم خشايار كه كتاب رو به من معرفي كرد. يالوم روانكاوي بود كه شوپنهاور را بسيار دوست داشت و خواست حوزه هاي ديگري رو هم تجربه كنه و نوشت و هم در حوزه روانكاوي و تحليل و داستاني هم نوشت و اتفاقا كتاب هايش هم مطرح شد . از جمله نيچه گريست و كتاب هاي ديگرش #waterstones)

 نیکی کریمی و پستش در اینستاگرام

(نیکی کریمی: در همين روزها در دور اطراف ما زنان زيادي در جامعه مرد سالار قرباني حرف مردم مي شوند وقتي در خانواده ها فرزند پسر در اولويت قرار مي گيرد ، پس حق بيشتري هم براي خودش متصور مي شود . و همان پسر بچه وقتي بزرگ شد ، به خود اجازه مي دهد خود را رييس و فرمانرواي زن بداند و اگر زني قوي ديد كه از خود حق راي دارد از هر راهي براي سركوبي اش استفاده كند. تحقير ، شايعه پراكني ، توهين ، ازار هاي رواني و جسمي و خيلي چيزهاي ديگر .

 و متاسفانه چون برعكس جامعه از زنان تصوير ” دختر خوب ” مي خواهد ، خيلي ها بدون اينكه از حقوق خود واقف باشند ، به اين تحقير ها تن مي دهند . البته الان جامعه روشن شده و خانواده هاي زيادي هستند كه بين فرزند دختر و پسر تفاوتي نمي گذارند و به پسرشان ياد مي دهند كه حق زن و مرد براير است و همين پسر وقتي بزرگ مي شود ، انساني داراي سلامت رواني است كه براي ابراز هويتش لازم نمي بيند تا حق زنان زندگي اش را پايمال كند . و همين طور كه هميشه گفته ام بر عكس اين مطلب هم ديده مي شود . خانم هايي كه به طور افراطي تمام انرژي رواني خود را در راه ازار رواني و انتقام از مردان زندگي مي كنند .

كه اين خود ريشه در مشكلات رواني بسيار در خانواده است . مسايل رواني ابعاد گسترده اي دارد و مشخص است كه خانمي هم كه در شرايط رواني بد پرورش مي كند اگر روي خودش كار نكرده باشد ، اين خشم و كينه را در هر فرصتي بيرون مي ريزد . حتي خودش مانند همان مردان به ازار هم جنسان خودش مي پردازد و از اين طريق براي خودش)

فیلم نیکی کریمی و پستش در اینستاگرام

(نیکی کریمی: تبریک و خسته نباشید به دکتر محمد هادی کریمی عزیز . کارگردان فیلم کمدی انسانی و دوست خوبم. با آرزوی موفقیت. )

نظر ترانه عیلدوستی درباره پژمان جمشیدی

خنده خبرنگاران در زمان اعلام نام پژمان جمشیدی، بازیگر فیلم سو تفاهم در فهرست اسامی کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، واکنش گسترده سینماگران و جامعه سینمایی و مردم را به دنبال داشت. ترانه عیلدوستی هم مثل ویشکا آسایش به این موضوع واکنش نشان داد.

ترانه عیلدوستی که موفقیت های سینمایی و تلویزیون زیادی در ۵ سال اخیر در کارنامه دارد، با انتشار تنها ۲۸۹ پست، ۵.۱ میلیون فالور دارد و یکی از ۱۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان در اختیار ایشان است که به شماری از پست های جدید ایشان اشاره میکنیم. او را در این لینک دنبال کنید.

نظر ترانه عیلدوستی درباره پژمان جمشیدی در اینستاگرام

(ترانه علیدوستی: توهین به دیگران و استهزای اونها، به معنای محق و بزرگ بودن شما نیست. بلکه بیشتر یادآور بی اعتماد به نفسی و حقارت تعدادی پهلوان پنبه است. کاش از رفتار غیرانسانی که با این دو انسان کردید خجالت بکشید، و بعد از این حواستون رو صرف کارها و بلکه ارتقای آثار متوسط خودتون بکنید. . . پی نوشت: حرف من پشتیبانی از شخص نیست. میگویم آن قدرها هم که فکر میکنیم تفاوت منزلت با هم نداریم، پس از روی شعور و ادب حرف بزنیم.)

نظر ترانه عیلدوستی درباره حانیه در اینستاگرام

(ترانه علیدوستی: این حانیه است. در این یکی دو سال اخیر سر سریال شهرزاد، زمانهایی که در شهرک سینمایی غزالی کار میکردیم خانواده های زیادی برای بازدید و عکس گرفتن می آمدند. بیشترشان وقتی به آنها گفته میشد تنها پس از پایان کار ما میتوانند عکسشان را بگیرند، صبورانه ساعتها در سرما و گرما منتظر میماندند. در این بین چندین و چند دختر نوجوان هستند که تا به حال برای دیدن من آمده اند، گاهی ادمین فن پیجی بوده اند، گاهی برایم هدیه آورده اند، گل آورده اند، نقاشی کشیده اند و شعر نوشته اند.

همیشه سعی کردم به آنها نشان بدهم چقدر برایم ارزشمندند. شاید برخی اوقات خسته و کلافه ی کار بودم و نتوانستم، که شرمنده شان هستم. حانیه یکی از آنها بود. چند بار آمده بود دیدنم و برایم نقاشی هایش را آورده بود. خجالتی و بانمک بود با چشمهای باهوش. و پر از محبت. چندی پیش در اوج وقایع ناگواری مثل غرق شدن سانچی و کشته شدن زندانیان و حکم قطع ید و غیره و ذالک، فهمیدم حانیه به تازگی از دنیا رفته است.

نه دقیق میدانم کِی و نه میدانم چرا. ولی میدانم داغ نوجوان، داغ کودک، هر بار و هرجور خبرش میرسد مثل خنجر دلم را پاره میکند و جایش هم همیشه می ماند. چه رسد که خبر از بین رفتن دستهایی باشد که آنهمه برای من نقاشی کشیدند. برای من این ضایعه کوچکتر از باقی تلخی های این روزها نبود. حانیه جان، خواب آرامی برایت آرزومندم و هیچوقت فراموشت نمیکنم)

اعترافات شهاب حسینی

سوپر استار  سینمای ایران این روزها خیلی مشغول است. او بزودی سریال اعتراف را که در اسفند ماه ۹۶ در نمایش خانگی توزیع می شود را رونمایی می کند. شهاب حسینی که در سال های اخیر با سریال  شبکه خانگی شهرزاد محبوبیت زیادی پیدا کرده است، خیلی در اینستاگرام فعال نیست و تنها ۸۵ پست تا بهمن ۹۶ به اشتراک گذاشت و قریب به ۳ میلیون فالور کسب کرد. وی را در این نشانی دنبال کنید که توسط ادمین ایشان اداره می شود.

نقش آفرینی شهاب حسینی در اعترافات در اینستا

(اعتراف، فیلمی جدید با نقش آفرینی شهاب حسینی)

پست شهاب حسینی در اینستاگرام حادثه سانچی

(شهاب حسینی: دست رفتن سی و دو خدمه کشتی سانچی در دل اقیانوس آرام زخمی دیگر بود بر دل همیشه نا آرام همه ما. چه میتوان گفت؟ جز ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی صبر و اجر اهل صبر برای آنها از درگاه الهی. چه بسا آنان که در حین انجام وظیفه جان به جان آفرین تسلیم میکنند در زمره شهیدان راه حق باشند پس شاید آتش دل را بتوان به ترنمی از کلام الله مجید التیام داد آنجا که فرمود مپندارید آنان که در راه خدا کشته شدند، مردند. بلکه آنان زنده به حیات ابدی شدند و نزد پروردگارشان همواره متنعم خواهند بود. همه از خداییم و بسوی او بازمیگردیم. .. . )

نقش آفرینی شهاب حسینی با یزدانبخش در اینستاگرامش

(شهاب حسینی: من امیر یوسفی رو از آتشکار شناختم خلاقیتش در روایت داستان جالب و تازه بود. بعد از اون با دیدن فیلم کوتاه هملت در کهریزک متوجه فانتزی ذاتی موجود در اندیشه او شدم و علاقه مند به همکاری تا اینکه آشنایی حضوری بین ما در ارائه فیلمنامه آشغال های دوست داشتنی شکل گرفت و من رو به وجد آورد از اینکه دیدم فضای فانتزی و جالب ذهن او در خدمت روایت قصه ای قرار گرفته که هدفی جز تاکید بر وحدت ملی نداره و این همون چیزی بود که جامعه آنروز به شدت نیاز داشت.

فیلم در قالبی متفاوت و جالب و بدون هدفگیری و جهت گیری خاص عقاید مختلف و اقشار فکری جامعه را به گفتگو،تامل و تعامل با یکدیگر دعوت میکند و در نتیجه همه طیف های فکری مختلف در جامعه را فرزندان و بستگان یک سرزمین و یک مام وطن میداند. همین معنا و مفهوم تفرقه زدایی بود که برای همکاری در این پروژه در قالب ایفای یکی از نقش های فیلم اولین و اصلی ترین مشوق من بود چون همواره و در هر کاری که مسئولیت اون رو عهده دار میشم در جستجوی حقیقت هستم و جرعه ای از شناخت و معرفت بیشتر، برای روح مشتاق و تشنه ام. بنابراین تصور میکنم.

فضای هوشمند جامعه ام بر عکس تصور کسانی که درباره این فیلم ابراز نگرانی دارند، کاملاً ظرفیت درک حقیقت موجود در فیلم رو داراست و قلبا هیچ نگرانی درباره بازتاب فیلم در خود احساس نمیکنم چرا که به قول شاعر ما برای وصل کردن آمدیم و نه برای فصل. لذا قلبا امیدوارم با نمایش این فیلم چه در جشنواره چه در اکران عمومی مصائب چند ساله این فیلم مرتفع بشه و نیت پاک پشت ساخت فیلم از جانب سازندگان و عوامل فیلم، پیش چشم مخاطب و مردم قرار بگیره و منتهی به اندیشه درباره حفظ و حراست همون وحدتی بشه که ضامن بقای هر ملتی است. انشاءالله. . ضمن تشکر از صرف وقت مطالعه، . .)

پیام های تبریک محمد رضا گلزار

یکی از ۱۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان، امروزه در اختیار محمد رضا گلزار است که سال ۹۶ موفق به دریافت تیک آبی از اینستاگرام شد. او در تلگرام و اینستاگرام بسیار فعال است و قریب به ۱۱۰۰ پست در ۳ سال اخیر به اشتراک گذاشت که بیش از ۵.۱ میلیون فالور برایش به ارمغان آورد. صفحه ایشان را در این URL مشاهده کنید.

جدید ترین پست های اینستاگرامی گلزار

(محمد رضا گلزار در یکی از جدید ترین پست های اینستاگرامی خود در هفته آخر بهمن ۹۶، ویدیویی را که عکسی از ان را مشاهده میکنید به اشتراک گذاشت که قریب به ۶۰۰ هزار بار دیده شد. او توضیحی برای ان ارائه نکرد)

شش قاب از کلکسیون ژست های محمد رضا گلزار در اینستاگرامش

(شش قاب از کلکسیون ژست های محمد رضا گلزار روی استیج های تهران و شهرستان که از آن برای تبریک روز ولنتاین استفاده کرد)

تبیک محمد رضا گلزار در اینستاگرام به دوستانش

(محمد رضا گلزار در پی اخذ سیمرغ بلورین بهترین فیلم برای هومن سیدی و دیپلم بهترین بازیگر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای امین حیایی نوشت: هومن جان ، بيش از شوق تبريك به تو شوق ديدن فيلمت را دارم. و
امين جان رفيق هميشه عزيزم. با شوق مى ايستم. و برايت از ته دل شادى مى كنم)

محمد رضا گلزار و هادی در اینستاگرام

(محمد رضا گلزار و ویدیویی از پشت صحنه فیلم عاشقانه را اینجا  تماشا کنید)

صحبت از امین حیایی و هومن سیدی شد، سری می زنیم به جدید ترین نوشته های ایشان.

هومن سیدی در جشنواره فجر و پستش در اینستاگرام

(هومن سیدی که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۹۶، با فیلم مغزهای کوچک زنگ زده که با هنرنمایی فرهاد اصلانی و نوید محمد زاده همراه شد و با استقبال مردم و هیات داوران همراه شد، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کرد و با انتشار تصویر بالا از مردم و خبرنگاران تشکر کرد و تلنگری هم به جامعه منتقدان سینمای ایران زد:خسته نباشید به همه عکاسان و خبرنگاران و منتقدین نازنین. منظورم منتقد واقعی ،خبرنگار اصیل،عکاسان درجه یک خسته این روزها نباشید،خیلی هاتون زحمت میکشین،شبانه روز بیدارین تا انعکاس درستی از فیلم ها بدین تا آئینه ای باشه واسه مردم نازنین. شاید پول گرفتن و تعریف کردن از چیزی یا کسی انتخاب راحت تری باشه واستون،اما شما شرافتمندانه بی هیچ حُب و بغضی اثری رو نگاه میکنید. دیدن فیلم امشب در کنار شما عالی بود و از کنارشما بودن کیف کردم. عکس:مریم رضوی)

هومن سیدی در واکنش به هک شدن صفحه اش در اینستاگرام

(هومن سیدی در واکنش به هک شدن صفحه اش نوشت: ه چهار روزي بود كه دوستان ((هکر )) در تلاش بودن تا اختلال بوجود بیارن که خب خداروشکر نتیجه داد و بنده رو هک کردن. تبریک میگم به همه تون ايشالا هميشه موفق باشين. فقط خواهش ميكنم گه گاهي اجازه بدين خودمم بتونم وارد صفحه بشم ممنون ميشم ازتون. البته اگه ناراحت نميشين. اين كارم نمیدونم از کیه ولی ازش ممنونم. هر كس اسمش رو ميدونه بگه كه اگه عمري باقي بود و تونستم دوباره به صفحه ام دسترسي پيدا كنم حتما نامشون رو ذكر ميكنم. از طرف هومن به هكرهاي بي تربيت)

عکس دسته جمعی سیدی با همکاران مصادره در اینستاگرام

(هومن سیدی: فیلم مصادره تمام شد و من کلی کیف کردم با یه گروه درجه یک و رفقیای ارمنی با حال و با معرفت)

سلفی جذاب از هومن سیدی و رضا عطاران در اینستاگرام

(هومن سیدی نوشت: چسبیده سقف. یک سلفی جذاب از هومن سیدی و رضا عطاران در پشت صحنه فیلم مصادره که عطاران در این فیلم نقش یک ساواکی  را ایفا کرده است)

پست اینستاگرام هومن سیدی با بابک حمیدیان و همسرش

(هومن سیدی: موزه سرگئی پاراجانف ( Sergei Parajanov Museum) ادای احترام به سرگئی پاراجانف. ((رنگ انار))((سایه های اجداد گم شده)) با بابک حمیدیان و مینا ساداتی نازنین)

پست اینستاگرام هومن سیدی

(هومن سیدی در سلفی بالا که ایشان را در دانشگاه تورنتو کانادا نشان می دهد نوشت: شخصيت:سيگار نكش. بي شخصيت:باشه با شخصيت:حتما؟ بي شخصيت:حتما چيزي در ذهن بي شخصيت شكل ميگيرد.چيزي به مانند ابري بالاي سر. ذهن بي شخصيت:به تو چه كه من چي كار ميكنم و بعد لبخندي به با شخصيت ميزند. بي شخصيت:اين آخريشه،قول ميدم )

چند پست اخیر امین حیایی هم بررسی میکنم. ایشان بیش از ۲.۷ میلیون فالور دارد و در این نشانی دنبال کنید.

پست اینستاگرام حیایی در جشنواره

(امین حیایی: ممنون از کامنت های زیبا و اظهار لطف شما عزیزان)

پست اینستاگرام حیایی پایان فيلمبردارى فيلم سينمايى درخونگاه

(امین حیایی: پایان فيلمبردارى فيلم سينمايى درخونگاه . خسته نباشيد خدا قوت << اسامى بازيگران و عوامل اصلى فيلم سينمايى درخونگاه تهيه كننده: منصور سهراب پور، كارگردان: سياوش اسعدى، فيلم نوشت: نيما نادرى/ سياوش اسعدى / مشاور پروژه : روزبه معينى*)

ثبت با سند برابر فیلم حیایی در اینستاگرامش

(امین حیایی: تیزر جددی فیلم کمدی ماجراجویانه ثبت با سند برابر است . اکران فیلم از هفته گذشته با استقبال خوبی آغاز شده است)

گریم امین حیایی درخونگاه در اینستاگرام

(امین حیایی:  درخونگاه كليد خورد فيلم سينمايى درخونگاه به تهيه كنندگى منصور سهراب پور و كارگردانى سياوش اسعدى با گريم متفاوت امين حيايى كليد خورد ديگر بازيگران و عوامل فيلم در روزهاى بعد اعلام مى شوند تهيه كننده: منصور سهراب پور، كارگردان سياوش اسعدى، نويسنده: نيما نادرى _سياوش اسعدى، مشاور پروژه: روزبه معينى شايان ذكر است فيلم سينمايى درخونگاه براى جشنواره فيلم فجر آماده مى شود. @roozbeh_moeini)

بهرام رادان و جنجال المپیکی سامسونگ

بهرام رادان، هنرپیشه سینمای ایران که این روزها او را روی بیلبوردهای نوین چرم مشاهده میکنید، با انتشار بیش از ۱ هزار تصویر در اینستاگرام، قریب به ۳.۳ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

 پشت صحنه فعالیت های تبلیغاتی بهرام رادان در اینستاگرامش

(در این تصویر، پشت صحنه فعالیت های تبلیغاتی بهرام رادان را برای برند ROJASHOP مشاهده میکنیم که در یک استودیو در تهران مراحل آماده سازی  تیزر تبلیغاتی را انجام می دهد و زیر این عکس نوشت: COMING SOON)

پرتره مفهومی بهرام رادان در اینستاگرام

(در این پرتره مفهومی، بهرام رادان اطلاعاتی جز این شکلک J ارائه نکرد)

بهرام رادان در چالش المپیکی گوشی های NOTE8 در اینستاگرام

(توضیحات بهرام رادان در چالش المپیکی گوشی های NOTE8 شرکت سامسونگ در بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی)

بهرام رادان و سعید چنگیزیان و احسان کرمی در اینستاگرام

(بهرام رادان: من و احسان جان کرمی و سعید خان چنگیزیان قبل از اکران دیروز چهار راه استانبول در جشنواره سی و ششم فجر در پردیس ملت تهران)

پست بهرام رادان در اینستاگرامش

(بهرام رادان: bahramradanبا مصطفی جان کیایی و بقیه رفقای “چهارراه استانبول” عصر امروز در کرج به تماشای فیلممون خواهیم نشست، عکس مربوط به مراسم افتتاحیه دیشب در برج میلاده @istanbuljunctionthemovie)

 پاریس گردی های سپتامبری بهرام رادان

(تصویر زیبا از پاریس گردی های سپتامبری بهرام رادان)

بهرام رادان و دوستش در اینستاگرامش

(در این  تصویر، بهرام رادان را در کنار دوست فرانسوی ایش JULIEN STPHALLE تماشا میکنیم که در یک روز بارانی به تماشای کلیسا تاریخی نتردام پاریس رفته اند)

کلکسیون سلفی های پاییزی بهرام رادان در اینستاگرامش

(از کلکسیون سلفی های پاییزی بهرام رادان)

اینستاگردی با سحر دولتشاهی

سحر دولشتاهی یکی از برندگان سیمرغ بلورین از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. او در اینستاگرام با انتشار صدها پست، قریب به ۱.۸ میلیون فالور دارد و یکی از پر بیینده های اینستاگرام ایرانیان است. او را در این لینک دنبال کنید که در ادامه مروری داریم به برخی از مطالب ایشان.

اینستاگردی با سحر دولتشاهی

(سحر دولتشاهی: ممنون از آقای علیرضا جعفر زاده عزیز برای ساخت و ارسال این ویدیو)

سحر دولتشاهی پس از دریافت سیمرغ بلورین در اینستاگرامش

(سحر دولتشاهی پس از دریافت سیمرغ بلورین: sahardolatshahiسپاسگزارم از تمامى كسانى كه من رو مورد محبت قرار دادن ، سپاس از همه تبريكها. سپاس از تك تك عوامل و دوستانم در هر سه فيلم “امير ” ، “عرق سرد ” و چهار راه استانبول”. سپاس بى پايان از خانواده عزيز تر از جانم كه هميشه همراه و حامى من بودن. Stylist my dear friend @taraparvaresh special thanks to: @shimer_beautysalon @mahkamehjewellery @nazaninsafa_official)

کلکسیون تیپ های سحر دولتشاهی در اینستاگرام

(از کلکسیون تیپ های سحر دولتشاهی که در سینما پردیس ملت تهران در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بر تن داشت)

شاگرد استاد مرادی کرمانی سحر دولتشاهی و اینستاگرامش

(سحر دولتشاهی: نشان بازیگری زن چلچراغ را از هوشنگ مرادی کرمانی دریافت کردم. من شاگرد استاد مرادی کرمانی در دوران مدرسه بودم)

سحر دولتشاهی فستيوال دبى در اینستاگزام

(سحر دولتشاهی: sahardolatshahiامروز تقريباً ٨ ساعت در سالن سينما فيلم مى ديدم. در برنامه امروز فستيوال دبى كه ٤ روزى هست شروع شده چهار فيلم ديديم. هر بار كه با فواصل ١٥ دقيقه اى به همراه ساير داوران به سالن سينما برمى گشتيم و چراغها خاموش مى شد مثل زمان كودكى و فيلمهاى اولى كه در زندگى ام روى پرده سينما مى ديدم ذوق زده و هيجان زده مى شدم.

خيلى خوشحالم كه هنوز به اندازه روز اول بلكه هم بيشتر شغلم رو دوست دارم و ازش لذت مى برم. در اين هيئت داورى در كنار من يك بازيگر زن آلمانى هست يك فيلمساز زن فرانسوى يك فيلمساز مرد فلسطينى و يك فيلمساز/ موزيسين مصرى. لينك فستيوال رو اينجا ميذارم كه اگر براتون جالب بود بيشتر در موردشون بخونين. ما هر روز سه يا چهار فيلم ميبينيم و بعد حدود يكى دو ساعت در مورد فيلمها حرف ميزنيم. براى من تجربه خيلى جذابيه.

 امشب كه برگشتم هتل و اتفاقى چند كامنت مربوط به يك پست در رابطه با فستيوال رو خوندم. براى اولين بار فكر كردم دوست دارم در موردش بنويسم. با خودم فكر ميكنم آيا هموطنان، ديگر همكاران من در اين گروه داورى هم همين قدر در موردشون قضاوت مى كنن؟

چرا هر روز و به هر بهانه اى بايد در فضاى مجازى همديگرو مورد لطف و محبت قرار بديم ؟ و چرا در كلام ما اين همه بيرحمى هست؟ اين موضوع جزئى بهانه اى شد كه وحشت خودم رو از اتفاق بزرگترى كه در فضاى مجازى داره ميفته ابراز كنم عكس رو در افتتاحيه فستيوال گرفتم. مخلص همگى ☘️ dubaifilmfest.com)

طرح مانتو سفید رنگ جذاب سحر دولتشاهی در اینستاگرام

(امیدوارم سر حال و سربلند باشین. عکس از کوروش جوان عزیز و مجله دیده بان. این طرح مانتو سفید رنگ جذاب سحر دولتشاهی بیش از ۱۲۰ هزار لایک و ۲ هزار کامنت دریافت کرد که توسط تارا پرورش طراحی شده است)

سحر دولتشاهی و صابر ابر در اینستاگرام

(سحر دولتشاهی و صابر ابر)

پست های جالب تهمینه میلانی

تهمینه میلانی، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران با ۶۵۰ هزار فالور، یکی از کارگردانان فعال سینمای ایران در اینستاگرام است. ایشان را درنشانی دنبال کنید.

پست های جالب تهمینه میلانی در اینستاگرام

(تهمینه میلانی: ترویج عشق ورزی در خیابان های اصفهان. تشکر از مسئولان فرهنگی این شهر)

کارگردان فعال سینمای ایران در اینستاگرام

(تهمینه میلانی: روایتی از ورزش زنان بدون تصویر)

نوستالوژی تهمینه میلانی در اینستاگرام

(تهمینه میلانی: نوستالژی دوران کودکی ما و نسل های پیش از ما ااین هست. نوستالژی نسل های بعد از ما چه خواهدبود؟)

عکس تهمینه میلانی به اتفاق جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر در اینستاگرام

(تهمینه میلانی: به اتفاق جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر و بازیگران نمایش داخائو در مجموعه شهرزاد تهران)

مجموعه سام سنتر فرشته تهران با میلانی در اینستاگرام

(تهمینه میلانی: نمایشگاه پوسترفیلم در مجموعه سام سنتر فرشته تهران )

اینستاگردی با ویشکا آسایش

ویشکا آسایش دیگر هنرپیشه فعال سینما و تلویزیون ایران است که حضور پر رنگی در سریال های سال ۹۶ داشت. شماری از پست های ایشان را در زمستان امسال را مرور میکنیم.

اینستاگردی با ویشکا آسایش

(ویشکا آسایش: خدا به داد فرانک و فرهاد برسه. از دست این خاور. میترا و علی خوش آمدین)

پست اینستاگرام آسایش عکسی از خودش و بهداد

(ویشکا آسایش زیر این سلفی خندان خودرویی نوشت: من و حامد سر صحنه فیلم سینمایی خودسر به کارگردانی آقای کمال تبریزی عزیز که جز بهترین ها هستند. ااز همکاری با هر دو این عزیزان واقعا لذت بردم و منتظر یک فیلم خیلی خوب باشید)

پشت صحنه سریال دیوار ۲

(ویشکا آسایش روبروی این فولکس واگن زرد رنگ نوشت: سلفی در پشت صحنه سریال دیوار ۲)

آسایش و کوهنوردی در اینستاگرامش

(ویشکا آسایش که عاشق کوهنوردی و اسکی است، زیر این عکس که از یک ویدیوی تبلیغاتی گرفته شده است می گوید:  ینجاایرانست #بهترین_باشیم
من به دعوت کمال تبریزی ویدیوی خودم را ساختم.
قله کوه از نظر من زیباترین نقطه‌ست. نقطه‌ای که می‌شود از آن زیباترین قله ایران، یعنی دماوند، را دید…
شما هم می‌توانيد فیلم بسازید. زیباترین نقطه شهر یا روستايتان را انتخاب کنید و از آن محل با دوربین گوشی موبایل‌تان یک دقیقه فیلم بگیرید.
در پایان فیلم وارد کادر فیلم شوید و دلیل زیبا بودن مکان انتخابی‌تان را بگویید. یادتان باشد صحبت‌تان را با جمله#اینجاایرانست شروع کنید و ویدیو را در صفحه اینستاگرامتان با هشتگ #اینجاایرانست به اشتراک بگذارید.
کمال تبریزی از بین ویدیوهای شما انتخاب می‌کند و با استفاده از آنها یک فیلم کوتاه خواهد ساخت.
به ۸ نفر از بهترین‌ها هم یک گوشی Galaxy Note8 هدیه می‌شود.
منتظر فیلم‌های جذاب‌تان هستیم.
@samsungir  )

پست اینستاگرام ویشکا آسایش خاور بانو و دوستاش

(ویشکا آسایش: خاور بانو و دوستاش)

سلفی آسایش در روزهای برفی تهران

(سلفی در روزهای برفی تهران)

اینستاگردی با هدیه تهرانی

هدیه تهرانی که به عنوان یک فعال محیط زیست فعالیت دارد پست های جدیدش را در ادامه مشاهده میکنید.

پست هدیه تهرانی برای همدردی با زلزله زدگان در اینستاگرام

(پست هدیه تهرانی برای همدردی با زلزله زدگان کرمانشاهی: هه م وه ته نم . ژانی تو ژانی منه. خه می تو خه می منه . شه ریکیم له خه م تان. #ئیلام #کرماشان تسلیت )

تیپ های سفید هدیه تهرانی در اینستاگرام

(از تیپ های سفید هدیه تهرانی که توضیحی برای آن ارائه نشده است)

گشتی در اینستا نوشته های استاد پرستویی

پرویز پرستویی که با اینستانوشته های مفهومی درمیان جامعه سینمایی کشور در این شبکه معروفیت دارد، قریب به ۲.۶ میلیون فالور دارد. در ادامه به جدید ترین پست های ایشان نگاه میکنیم.

گشتی در اینستا نوشته های استاد پرستویی

(پرویز پرستویی: ز تيمورلنگ سوال کردند كه : چگونه امنيتی در كشور پهناور خود ايجاد نمودی كه وقتی زنی با طبقی از جواهرات طول كشور را طی می‌كند كسی به او تعرضی نکرده و جسارتی نمی‌كند؟ در جواب جمله كوتاه ولی با تاملی می‌گويد : در هر شهری که دزدی ديدم گردن داروغه را زدم چون یا دزد و داروغه هم دست بوده اند یا داروغه در خواب … . بریون_مارسل)

پست اینستاگرامی پرستویی متنی از نویسنده سوئدی

(پرویز پرستویی: می‌خواهد دوستش داشته باشند، اگر نشد، مورد ستایش قرار بگیرد، اگر نشد، از او بترسند، اگر نشد، از او متنفر باشند و او را تحقیر کنند. روح از خالی بودن گریزان است و می‌خواهد به هر قیمت که شده، با دیگران ارتباط برقرار کند. نوشته ای از فردریک بکمن- نویسنده سوئدی ‎)

بخندیم یا گریه کنیم؟ پست اینستاگرام پرستویی

(پرویز پرستویی: بخندیم یا گریه کنیم؟)

پست اینستاگرامی پرستویی راجع به بیماران دوران جنگ

(پرویز پرستویی: بیماران اعصاب و روان دوران جنگ، مظلوم ترین و گمنام ترین قشر رزمندگان هستند که امروزنان و آبی برای هیچ رسانه ای ندارند و کسی هم سراغشان نمی رود. فدا شدند تا امروز کسی قربانی نشود)

پست اینستاگرامی پرستویی متنی از مارشال

(پرویز پرستویی نوشت: دنیای قضاوت ها تنها به این نکته توجه می شود که: دیگران بر اساس نظر ما چگونه اند؟! فردی درترافیک جلوی ما بپیچید «احمق» ما که جلوی دیگران می پیچیم «زرنگ» کسی جواب تلفن ما را ندهد «بی معرفت» ما که جواب ندهیم «گرفتار» فرد بلندتر از ما «دراز» کوتاهتر از ما «کوتوله» همکار جزئی نگر «ایرادگیر و وسواسی» ما جزء نگرتر باشیم «شلخته و بی نظم» فردی لیوان آب ما را چپه کرد «کور» پای ما به لیوان دیگری خورد «شعور» ندارند لیوان را سر راه قرار داده است و… دنیای قضاوت ها یعنی تحلیل رفتار و گفتار دیگران بر اساس نیازها و ارزش های خودمان.. مارشال_روزنبرگ)

پست اینستاگرامی پرستویی راجع به پژمان

(پرویز پرستویی  نوشت: پژمان عزیز به قول خودت چهارسال فحش چهارسال تهمت چهارسال فشار چهارسال صبر چهارسال تلاش وحالا کاندیدا با تمام وجودبهت تبریک میگم نگران نباش تا بوده همین بوده و خواهد بود قابل توجه اونهایی که زمان اعلام کاندیداشدن توخندیدند یادمون نره زنده یاد فردین هم کشتی گیر بود و تبدیل به یک اسطوره بیادماندنی شد حتما لیاقتش رو داشته .زنده یاد فردین عزیز هم از فوتبال به سینما اومد و در خیلی از فیلم ها خوش درخشید  و… مبادا صدای خنده ها،تورو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه تو در تئاتر ،تلویزیون،سینما از مردم جواب گرفتی وحتما لیاقتش و داشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه های مردمی گرم باشه حرف زیاده….روح مادرت شاد وآرزوی سرفرازی برایت دارم. ودر آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک میگم . وبه اون کسانی که صدای خنده شان را در یک رسانه ملی شنیدم میخوام بگم ما قراره با هم بخندیم ،نه به هم…)

پست اینستاگرامی پرستویی راجع به زلزله

(پرویز پرستویی: شب در اخبار سراسری بیست و سی فیلم هایی از جشن و شادی مردم عزیزمان به مناسبت بارش برف نشون میداد که همه در حال برف بازی و درست کردن آدم برفی بودن ،چه خوب! این که اشکالی نداره ،شخصا همیشه آرزوی قلبی ام این بوده مردمی که این همه مشکل دارند ،شاد باشند و سلامت.همیشه آسایش و آرامش رو براشون آرزو داشتم و خواهم داشت. مسئله اینجاست که تا آخر اخبار یک لحظه از مردم داغدارو آسیب دیده و زلزله زده وبا غیرت کرمانشاه و مردمی که شب تا صبح رو در اتوبان ها و جاده های ایران مونده بودن، نشون نداد که در این برف چگونه بدون سرپناه مناسب اوقات خودشون و میگذرونند.آیا در چنین شرایط بدی که هموطنان زلزله زده مان دارند، لازم بود تمام اخبار خودشون رو به شادی و برف بازی مردم عزیزمون اختصاص بدن . آیا مسئولین صدا و سیما به این فکر نکردن که مردم داغدارمون در کرمانشاه چگونه در برف و سرما اوقاتشون رو سپری میکنند؟ چقدر زود یادمون میره)

اینستاگردی با جادوگر فوتبال آسیا

علی کریمی پس از اتفاقات برنامه ۹۰، یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام را در روزهای پایانی بهمن ۹۶ تجربه کرد. در ادامه نگاهی داریم به جدید ترین پست های ایشان.

 آرزوی سلامتی علی کریمی برای استاد محمد رضا شجریان در اینستاگرام

(علی کریمی: با آرزوی سلامتی برای استاد محمد رضا شجریان)

برنامه 90 با علی کریمی در اینستاگرام

(علی کریمی پس از برگزار شب طوفانی ۹۰ در ۲۳ بهمن ۹۶ در پستی اینستاگرامی نوشت: ممنون بابت همه چیز و شرمنده تر ار همیشه)

پست علی کریمی در اینستا

(علی کریمی: شب از جایی شروع میشه که تو چشمات رو ببندی)

فاطمه حمامی نقاش معلول کاشانی در اینستاگرام علی کریمی

(علی کریمی: زنان سرزمین من، خیلی وفت ها خیلی مرد هستند. فاطمه حمامی- نقاش معلول کاشانی)

 پرتره ترلان پروانه اثر فاطمه حمامی

(طرح فاطمه حمامی برای پرتره ترلان پروانه– هنرپیشه سینمای ایران)

علی کریمی در اینستاگرام همیشه زنده بودن، زندگی نیست

(علی کریمی: همیشه زنده بودن، زندگی نیست)

پست علی کریمی در اینستاگرام

(از قضاوت مردم نترس. ان ها ان طور که تربیت شده اند تو را مبینند)

اینستاگردی با ترلان پروانه

اینستاگردی با ترلان پروانه

(ترلان پروانه: تو همان هیچی که هر وقت از من پرسیدند به چی فکر میکنی گفتم هیچی)

شعر فرخزاد در اینستاگرام ترلان پروانه

(ترلان پروانه: گهان
خوابى مرا خواهد ربود ،
من تهى خواهم شد ،
از فرياد درد … .
#فروغ_فرخزاد
#اميرعلي_ق
#ترلان_پروانه)

متن کوتاه در اینستاگرام ترلان پروانه

(ترلان پروانه: رجا که باشی زندگی،
زندگی است،
زندگی درون ماست نه بیرون ما.
آن جا تنها نخواهم بود.
انسان بودن میانِ دیگر آدمیان و انسان ماندن.
نومید نشدن و سقوط نکردن در مصیبت هایی که ممکن است سرت بیاید؛
زندگی یعنی همین، کارِ زندگی همین است. من این را درک کرده‌ام. .

#فیودور_داستایوفسکی
#اميرعلي_ق
#ترلان_پروانه)

اینستاگردی با حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد که پر فروش ترین اکران های سال ۹۶ به فیلم های او (گشت ارشاد) اختصاص دارد بیش از ۱ میلیون فالور دارد.

اینستاگردی با حمید فرخ نژاد

(حمید فرخ نژاد: هر چقد ابزار به کمکون اومد تا راحت تر با هم ارتباط برقرار کنیم به همون اندازه از هم دورتر شدیم، هر چی جلوتر میریم مسلح تر میشیم و بی دفاع تر ، رنگها رو اغراق شده تر از واقعیت ثبت میکنیم ولی دلمون با یه فریم سیاه و سفید هوایی میشه ، چرا هرچی خاطره خوب داریم مال اونوقتاس؟ )

سمفونی نهم در اینستاگرام حمید فرخ نژاد

(حمید فرخ نژاد: سمفونی نهم)

اینستاگردی با مهدی پاکدل

مهدی پاکدل، اکنون بیش از ۱.۸میلیون فالور دارد.

نشست خبری فیلم چهار راه استانبول در اینستاگرام مهدی پاکدل

(مهدی پاکدل: نشست خبری فیلم چهار راه استانبول)

پست مهدی پاکدل در اینستاگرام

(مهدی پاکدل: به هرحال بعد از این‌همه ماجرای ریز و درشت که بیشترشون هم ناراحت کننده بود، وقتش بود از آسمون سفیدی بباره رو شهرمون. خیلی‌ها تو جاده‌ها موندن و امشب اذیت شدن ولی با این حال همه منتظر این برف بودن به غیر از دوستان مسئول که باز هم افتخار آفریدن و غافلگیر شدن. ای بابا مثلا میخواستم غر نزنما. بی‌خیال. امیدوارم در پناه برکت خداوند باشید و حال دلتون خوب باشه. سرتون سلامت و سایه‌تون مستدام. #برف #هوای_تازه #تهران)

پشت صحنه فیلم سینمایی حضرت محمد رسول الله در اینستاگرام

(مهدی پاکدل: پشت صحنه فیلم سینمایی حضرت محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی/ پاییز ۱۳۹۱ . روزهای سخت اما دلچسبی بود. روزهای همراه با افتخار. همکاری با بهترین های سینمای دنیا ‌‌حدود ده ساعت زمان برای تبدیل شدن به ابوطالب هفتاد و پنج ساله،ریاضتی شیرین را برایم به همراه داشت. خاطرات هیچگاه کهنه نمی شوند. رنگ هایش گرم تر و صداهایش بیشتر در گوش می پیچند. امیدوارم از نسخه ویدیویی این فیلم لذت ببرید. عکس از: جیانتو دروسی #مجید_مجیدی #ویتوریو_استورارو #فیلم_سینمایی_محمد_رسول_الله #مهدی_پاکدل)

گشتی در اینستاگرام ورزشکاران ایران

علی دایی در اینستاگرام

(علی دایی: alidaeiبچه هام از دقیقه اول با برنامه بازی کردن. تیم بسیار جوانی داریم که با گذشت زمان بهتر هم خواهد شد . ذوب آهن نیم فصل دوم عالی بود اما ما مستحق این پیروزی بودیم به همه بازیکنام خسته نباشید میگم)

 بزرگ مرد فوتبال ایران

(مهدی طارمی: تولدت مبارک بزرگ مرد فوتبال ایران و جهان)

مصاحبه با مهدی مهدوی کیا

(مهدی مهدوی کیا: مصاحبه با مجله داخلی باشگاه فوتبال هامبورگ آلمان)

وحید هاشمیان

(وحید هاشمیان- بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مکانی نامعلوم با دکوری از نمادهای هخامنشی)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید. گزارشات اینستاگردی لوکس تهران در این نشانی در دسترس شما است که شما را با متن و حاشیه سبک زندگی دییجیتالی جالب ورزشکاران، هنرمندان سینما و موسیقی و فعالان اجتماعی آشنا میکند.

اینستاگردی لوکس تهران

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا