سبک زندگی لوکس

دنیای لاکچری با هشتگ #LUXURY

دنیای لاکچری

اگر مخاطب سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران باشید، ما همواره در سلسله گزارش هایی که به معرفی مقصدهای گردشگری و اقامتی و تفریحی در نقاط مختلف جهان می پردازیم، به این نکته تاکید داریم که گردشگران و لاکچری گردها، از قدرت شبکه های اجتماعی به خصوص ابزار هشتگ ها برای آشنایی با دیدنی ترین مناطق توریستی و خدمات لاکچری در شهرها استفاده کنند.از مهم ترین هشتگ ها لاکچری گردی می توان به هشتگ لاکچری اشاره کرد.

استفاده از هشتگ ها سبب می شود تا شما قادر باشید، تصاویر مختلف را که کاربران شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بر روی هشتگ خاصی تگ کرده باشند، در قالب موضوعی تماشا کنید و این دسته بندی تصویری سبب می شود تا بتوانید از لنز دوربین گردشگران اینستاگرام، به تماشای نقاط مختلف جهان از مکان های کمتر دیده شده مثل پیونگ یانگ کره شمالی تا مقصد های عروسی گردی مالدیو و پایتخت خرس های قطبی جهان یعنی منیتوبا کانادا بروید.

هشتگ ها، ابزار قدرتمند در شبکه های اجتماعی هستند که به عنوان مولفه ای تاثیرگذار در توسعه فعالیت های صفحات و کانال های اینترنت نقش آفرینی می کنند و این ظرفیت، عاملی فرصت آفرینی برای تبلیغات،‌بازاریابی و معرفی کالا و خدمات در فضای مجازی می باشد. مثلا اگر شما دنبال تصاویری از پاریس در اینترنت هستید، میتوانید کلمه پاریس را در گوگل جستجو کنید. اما راه دیگر آن است تا شما پایتخت عشاق اروپا را در هشتگ پاریس جستجو کنید و به تصاویر لحظه به لحظه ای که کاربران پاریس گرد اینستاگرام روی این هشتگ بارگذاری میکنند دسترسی داشته باشید.

بیش از ۶۰ میلیوت عکس بر روی هشتگ LUXURY

(بیش از ۶۰ میلیون عکس بر روی هشتگ LUXURY در اینستاگرام بارگذاری شده است)

مد و لباس اسلامی و لاکچری

(مد و لباس اسلامی هم یکی از مصداق لاکچری در هشتگ #LUXURY اینستاگرام به شمار می رود)

تصاویری که روی هشتگ ها منتشر می شود، ۱۰۰ درصد مرتبط با موضوع هشتگ نیست. مثل تصاویری که روی هشتگ برج های دو قلو پتروناس مالزی بارگذاری می شود، الزاما به این مقصد گردشگری هیجان انگیز کوالالامپور ارتباطی ندارد و میتواند مسائل دیگری باشد که کاربران برای تماشای بیشتر تصاویر خود روی این هشتگ پر بیننده تگ می کنند. اما درصد زیادی از تصاویر، معمولا مرتبط با موضوع و محتوای یک هشتگ است. هشتگ ها همه موضوعات را پوشش می دهند. از هشتگ های مد گردی، شکم گردی، توریستی، سیاسی، ورزشی، اجماعی و حتی هنری و گالری گردی و موزه گردی و سینما گردی و امثالهم.

نور پردازی شبانه لاکچری پاریس

(تصویری هوایی از نور پردازی شبانه پاریس که ایفل و شانزلیزه را نورانی نشان می دهد یکی از تصاویر تگ شده روی هشتگ لاکچری است)

لاکچری گردهای پایتخت فرانسه

(تصویری دیدنی از گالری لافایته پاریس، مقصد شماره یک لاکچری گردهای پایتخت فرانسه که شما را به ضیافت برندهای معروف مد و لباس مردانه و زنانه از شانل تا دیور می برد و یکی از تصاویر تگ شده رو هشتگ لاکچری و پاریس است)

گالری لاکچری لافایته پاریس

(معماری زیبا و جذاب گالری لافایته پاریس، مرکز خرید لاکچری این شهر را مشاهده میکنید که در هشتگ لاکچری تگ شده است)

گالری لاکچری ویتوریا امانوئل

(گالری ویتوریا امانوئل را شاهد هستید که یکی از مقصدهای مهم لاکچری گردهای ایتالیایی در میلان، پایتخت مد اروپا است و روی هشتگ لاکچری تگ شده است. با هشتگ لاکچری میتوانید به تماشای دیدنی ترین مقصدهای گردشگری و خرید برندهای لوکس در شهرهای مختلف دنیا رفت)

پس اگر دوست داشته باشید که به تماشای مصور یک موضوع در اینترنت اقدام کنید و به دنبال دریافت نظرات و پیشنهادات و توصیه های کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی هستید، توصیه میکنیم که از جادوی هشتگ ها استفاده کنید و از این طریق، به دوستان خود اضافه کنید و با کاربران اینستاگرام در کشورهای مختلف روی موضوعات گوناگون به بحث و تبادل نظر سازنده روی بیاورید که در مجموع، دانش و سواد اطلاعاتی شما را ارتقا می دهد.

یکی از معروف ترین و فعال ترین هشتگ های اینستاگرام را باید هشتگ محبوب لاکچری گردها یعنی: LUXURIOUS و LUXURY دانست که بیش از ۶۸ میلیون عکس ظرف ۴ سال گذشته بر روی آن بارگذاری شده است و به صورت ساعتی، ده ها عکس به این تعداد اضافه می شود. هشتگ لاکچری اینستاگرام در واقع محفلی است که توسط آن میتوان، با لاکچری ترین مقصدهای گردشگری، لوکس ترین اکسسوری ها، جذاب ترین کلکسیون های طلا و جواهرات، باشکوه ترین اوت کوتورهای خانه مد در کشورهای مختلف و همچنین فرصت های کروز گردی هیجان انگیز جهان را مشاهده کرد.

معماری خانه های مبتنی بر المان های طراحی سبز و لاکچری

(بخشی از دنیای لاکچری به نمایش نوع طراحی و معماری خانه های مبتنی بر المان های طراحی سبز و پایدار اختصاص دارد)

فوتوشوت های مانکن های لاکچری

(بخشی از دنیای لاکچری در شبکه های اجتماعی به فوتوشوت های مانکن ها و پست های فشن بلاگرها اختصاص پیدا می کند)

رگال کفش های رنگارنگ و لاکچری

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، رگال کفش های رنگارنگ و لاکچری کیارا فراگنی ، معروف ترین فشن بلاگر جهان است که یکی از پر در آمد ترین فشن بلاگرهای ایتالیایی به شمار می رود. او را در این نشانی دنبال کنید. این عکس حدود ۵۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

کلکسیون تصاویر سلفی برترین فشن بلاگر

(از کلکسیون تصاویر سلفی برترین فشن بلاگر جهان در فوریه ۲۰۱۸ میلادی که استایل های مد و لباس او همواره با استقبال لاکچری گردهای اینستاگرام مواجه می شود)

همه این ها، در کنار آشنایی با اقامتگاه های فوق مجلل، مراکز ماساژ و آرامشگاه (SPA) دیدنی مجلل و صدها مکان و فرصت تفریحی و گردشگری و فشن است که هشتگ لاکچری در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهد تا در کمترین زمان ممکن، با طوفانی از تصاویر لاکچری اینترنت که توسط کاربران لاکچری گرد و یا عاشق سبک زندگی لوکس بارگذاری شده است دسترسی پیدا کنند.

بنابراین یکی از جذاب ترین فعالیت های جستجو در اینترنت به خصوص در شبکه های اجتماعی، میتواند گشت و گذاری هیجان انگیز در هشتگ های فضای مجازی باشد که شما را با جهانی دیدنی، کمتر دیده شده و جذاب و بعضا باورنکردنی آشنا میکند.

گزارش امروز لوکس تهران شما را به گشتی در ده ها تصویری که کاربران اینستاگرام بر روی هشتگ لاکچری این شبکه بارگذاری کرده اند می برد تا ببینیم، در دومین ماه سال ۲۰۱۸ میلادی، کاربران چه تصاویری را روی این هشتگ معروف تگ کرده اند.

با لاکچری گردی امروز ما با هشتگ لاکچری همراه باشید.

خانه لوکس و مجلل در لس آنجلس کالیفرنیا

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، معماری و سیستم نور پردازی یک خانه لوکس و مجلل در لس آنجلس کالیفرنیا آمریکا را نشان می دهد که توسط شرکت XTEN ARCHITECTS طراحی و ساخته شده و مصداقی از معماری پایدار (GREEN ARCHITECTURE) است. زیبایی خیره کننده و سادگی این عمارت مسکونی ۲ هزار متر مربعی، سبب شده تا صفحه خانه های مدرن و لوکس، این تصویر را روی هشتگ لاکچری بارگذاری کنند که هزاران لایک به ارمغان آورد. برای تماشای خانه های مدرن با طراحی جدید به این هشتگ بروید)

دکوراسیون لوکس

(تصویر بالا، دکوراسیون یک خانه را نشان می دهد که توسط یک معمار روس به نام سوفیا گوربونوا طراحی شده است و شکوه سادگی  در طراحی دکوراسیون لوکس را به تصویر می کشد. این عکس بر روی هشتگ لاکچری در صفحه ALLOFARCHITECTURE بارگذاری شد)

ماشین های لوکس قرمز رنگ

(در تصویر بالا که روی هشتگ LUXURIOUS تگ شده است، ماشین های لوکس قرمز رنگ را مشاهده میکنید که روبروی یک سویت در برج ۱۴۲ طبقه همیلتون سنگاپور پارک شده است و شما را با سبک زندگی مجلل شهروندان سنگاپوری آشنا می کند که چگونه فناوری و لاکچری، همزیستی جذابی را به تصویر می کشد. جزییات بیشتر را در صفحه الکانت لایف مشاهده کنید)

بالابرهای مجهز به پارکینگ

(خودروهای لوکس از طریق بالابرهای مجهز به پارکینگ روبروی هر سوییت در برج منتقل می شود)

لاکچریوس

(خودروها این گونه روبروی هر سوییت پارک می شود و بخشی از سبک زندگی شهروندان سنگاپوری را روی هشتگ لاکچریوس نشان میدهد.)

معماری جذاب و مدرن خانه ای لوکس که توسط شرکت LUCIANO KRUK ARQUITECTOS

(در این تصویر، معماری جذاب و مدرن خانه ای لوکس که توسط شرکت LUCIANO KRUK ARQUITECTOS طرحی شده است را مشاهده میکنید که روی هشتگ LUXURIOUS تگ شده و معماری پایدار را در خانه های مدرن آینده به تصویر می کشد. جزییات را در صفحه CLASS HOMES دنبال کنید)

ویلایی زیبا در منطقه ALICANTE در کشور اسپانیا

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، از تصاویر تگ شده بر روی هشتگ لاکچری است که ویلایی زیبا در منطقه ALICANTE در کشور اسپانیا را به تصویر می کشد. قیمت این ویلای مدرن که مصداقی از معماری سبز/پایدار است حدود ۳.۵ میلیون پوند  تعیین گردید. اطلاعات بیشتر را در صفحه LUXURY PAGE  مشاهده کنید)

طراحی خانه مدرن و لوکس در آمریکا توسط شرکت W DESIGN ARCHITECTS

(در این تصویر، شاهد طراحی جذاب و ساده یک خانه مدرن و لوکس در آمریکا هستیم که توسط شرکت W DESIGN ARCHITECTS طراحی شده است و بر روی هشتگ لاکچری به اشتراک گذاشته و ده ها هزار لایک دریافت کرد. )

دکوراسیون جذاب و لوکس یک حمام مدرن

(در تصویر بالا ، دکوراسیون جذاب و لوکس یک حمام مدرن را به تصویر می کشد که به خوبی، شکوه سادگی در طراحی المان های شیک و جذاب را به نمایش می گذارد. این دکور زیبا توسط شرکت DE&DE INTERIOR STUDIO طراحی شده است که نکته های خوبی برای دانشجویان و فعالان هنر و معماری به خصوص دکوراسیون داخلی دارد)

معماری خانه ای در دالاس تگزاس

(در این تصویر، معماری خانه ای در دالاس تگزاس را نشان می دهد که توسط شرکت STOCKER MONTENEGRO ARCHITECTS طراحی شده است و بر روی هشتگ لاکچری تگ شد)

خانه ای دوبلکس در مکزیکوسیتی مکزیک

(طراحی جذاب و هیجان انگیز خانه ای دوبلکس در مکزیکوسیتی مکزیک را روایت می کند که توسط ALMAZAN ARQUITECTOS ASOCIADOS طراحی شده است و شکوه سادگی در دکوراسیون داخلی خانه های لوکس را به رخ می کشد)

یک ویلا زیبا در شهر توراک استرالیا

(در این تصویر، طراحی زیبای یک ویلا زیبا در شهر توراک استرالیا به نمایش در آمده است که توسط شرکت NIXON TULLOCH FORTEY ARCHITECTURE طراحی و ساخته شده است و فضا پردازی عالی یک خانه مدرن و لوکس را به ما نشان می دهد)

عمارت مجلل و لاکچری در شهر مونترال کانادا

(در این تصویر که بر روی هشتگ لاکچری در اینستاگرام تگ شده است، معماری یک عمارت مجلل در شهر مونترال کانادا را شاهد هستیم که توسط شرکت NATURE HUMAINE طراحی شده و اقامتگاه CONNAUGHT RESIDENCE را خلق کرده است)

مینیمالیسم مدرن و لاکچری

(مینیمالیسم مدرن را در طراحی یک خانه لوکس و شیک در شهر ارملو هلند شاهد هستیم که توسط شرکت BOXXIS ARCHITECTEN طراحی و ساخته شده است)

بالکن زیبا و جذاب و لاکچری

(بالکن زیبا و جذابی که در بالا مشاهده میکنید، اهمیت چیدمان و نور پردازی خلاقانه و ساده را در طراحی فضای یک بالکن برای نشست های دورهمی رمانتیک به تصویر می کشد)

خانه های لوکس و مدرن شهر لس آنجلس کالیفرنیا

(در تصویر بالا، یکی از جذاب ترین دکوراسیون های داخلی و معماری های انجام شده برای خانه های لوکس و مدرن شهر لس آنجلس کالیفرنیا را شاهد هستیم که توسط MCC LEAN DESIGN طراحی شد و روی هشتگ لاکچری بارگذاری گردد)

معماری لاکچری خانه های گران قیمت در مناطق سرد

(در این تصویر، معماری هیجان انگیز خانه های گران قیمت در مناطق سرد و ابری کانادا را مشاهده میکنید که المان های طراحی سبز را به زیبایی نشان می دهد و توسط شرکت RAY DESIGNS ساخته شد)

اقامتگاه LA PAHISSA RESIDENCE مجلل اسپانیا

(تصویر بالا نشان می دهد که چگونه می توان با شمع های رنگانگ و خوش بو، فضایی رمانتیک را برای یک خانه لوکس به ارمغان آورد. اقامتگاه LA PAHISSA RESIDENCE مجلل اسپانیا توسط LIZAITURRY TUENU ARCHITECTS ساخته شده است و روی هشتگ لاکچری بارگذاری گردد)

دکوراسیون داخلی خانه ای مجلل در کیف اوکراین

(تصویر بالا، دکوراسیون داخلی خانه ای مجلل  در کیف اوکراین را نشان می دهد که توسط ۳۳ PRO طراحی شده و شکوه یک آکواریوم سقفی را در خانه ای با تم رنگ سفید به نمایش می گذارد. این عکس نیز روی هشتگ لاکچری بارگذاری شد و هزاران لایک در فوریه ۲۰۱۸ میلادی به ارمغان آورد)

دکوراسیون داخلی خانه ای لوکس با نام BURKHILL RESIDENCE را در ونکوور کانادا

(در تصویر بالا، دکوراسیون داخلی خانه ای لوکس با نام BURKHILL RESIDENCE را در ونکوور کانادا شاهد هستیم که توسط CRAIG CHEAVALIER & RAVEN طراحی و ساخته شده است و روی هشتگ لاکچری تگ شد)

سرویس بهداشتی یک خانه لوکس و مدرن

(در تصویر بالا، به خوبی به شما می آموزد که سرویس بهداشتی یک خانه لوکس و مدرن میتواند تا چه اندازه بر اساس المان های طراحی خلاق، ساده و جذاب بوده و تلفیقی از چوب و سنگ و اکسسوری های شیک را برای ایجاد فضایی آرام و دل انگیز خلق کند. این طرح توسط PAOLO D’ARRIGO DESIGN در سال ۲۰۱۷ میلادی اجرا شد و روی هشتگ لاکچری تگ شد)

تصویری از PTAMIGAN RESIDENCE در شهر کلورادو ایالات متحده

(تصویری از PTAMIGAN RESIDENCE در شهر کلورادو ایالات متحده که سیستم نور پردازی و محوطه سازی خانه ای لوکس و گران قیمت را نشان می دهد. این طرح توسط SUMAN ARCHITECTS اجرا شده است)

خانه ای مجلل و لاکچری در شهر WYOMING ایالات متحده

(در یک محیط جنگلی و کوهستانی، شاهد طراحی جذابی از خانه ای مجلل در شهر WYOMING ایالات متحده هستیم که توسط شرکت ROMAN KUPRIYAN طراحی و اجرا شده است و تلاش شده تا در این خانه لوکس، همزیستی خوبی با طبیعت برقرار شود)

کاخ لاکچری ورسای پاریس

(معماری دیدنی تالار آینه کاخ ورسای پاریس را مشاهده میکنید که شما را به ضیافت خیره کننده ای از نقاشی های قرن هفدهم می برد و توسط لاکچری گردهای پاریس روی هشتگ لاکچری تگ شده است)

تالار آینه‌های لاکچری

(تالار آینه‌ها، زیباترین و مهم‌ترین بخش کاخ ورسای و همچنین پر تلألو ترین اتاق آن به شمار می رود که در سال ۱۶۷۸ ساخته شد و در طبقه ی اول کاخ ورسای قرار دارد. در این تصویر که روی هشتگ لاکچری بارگذاری شده است، شما را با یکی از مقصدهای گردشگری دیدنی اروپا آشنا می کند)

تالار لوکس در کاخی طلایی و لاکچری

(در تصویری دیگر از تالار آینه، با محیط این تالار لوکس در کاخی طلایی آشنا می شویم.  تالار آینه‌ ۷۳ متر طول، ۱۱ متر عرض و ۱۲ متر ارتفاع دارد. تالار آینه ها ۱۷ پنجره دارد که به سوی باغ باز می‌شوند و از هر پنجره می‌توان بخشی از باغ را مشاهده کرد. )

طراحی دکوراسیون داخلی تالار آینه لاکچری

( هر یک از ۱۷ پنجره ی قوسی اتاق با ۲۱ آینه تزئین شده است و هنگامی که نور در ۳۵۷ آینه منعکس می شود منظره ی خیره کننده و دیدنی ای ایجاد می شود. در واقع از این تالار می‌توان کل باغ اطراف کاخ ورسای را دید.  درباره طراحی دکوراسیون داخلی این تالار باید اضافه کنیم که پنجره‌های این تالار، آینه‌های بلند قدی قرار دارد که تصویر باغ در آن‌ها منعکس می‌شود. چهل لوستر بزرگ از سقف بلند تالار آویزان است. مجسمه‌ای مرمرین از لوئی چهاردهم نیز زینت‌بخش این تالار است. تمام عروسی‌ها، جشن‌ها و مراسم تاجگذاری، از جمله تاجگذاری ژوزفین در زمان ناپلئون بناپارت در این تالار صورت می‌گرفته است.)

تصویری لاکچری از نقاشی هایی که در تالار آینه کاخ ورسای

(تصویری از نقاشی هایی که در تالار آینه کاخ ورسای پاریس مشاهده می شود و بخشی از شکوه کاخ طلایی چند صد میلیارد دلاری فرانسوی ها را که امروزه میراثی جهانی به شمار می رود را نشان می دهد)

حمام شیر با گل های رز لاکچری

(در این عکس، حمام شیر با گل های رز را شاهد هستیم که گزینه فوق العاده رمانتیک ها در سفرهای هیجان انگیز به جنوب شرق آسیا است و روی هشتگ لاکچری تگ شده است)

دنیای طلا و جواهرات در هشتگ لاکچری

(دنیای طلا و جواهرات، یکی از مهم ترین مصداق های لاکچری گردی در اینستاگرام است که توسط کاربران لاکچری گرد این شبکه، تصاویر زیادی روی هشتگ لاکچری و جولری تگ می شود که نمونه اش را در گردن بند زمره گران قیمت فوق مشاهده میکنید)

طراحی ناخن و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان

(طراحی ناخن و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان، یکی از جذاب ترین پست های لاکچری گردها روی هشتگ لاکچری در اینستاگرام است که نمونه اش را در بالا مشاهده می کنید و الگوهای جالبی را در اختیار بانوان به خصوص بانوان جوان لاکچری گرد مشکل پسند قرار می دهد)

کفش های لاکچری طلایی در هشتگ لاکچری

(کفش های طلایی، بخشی از مد و لباس لاکچری گردها را تشکیل می دهد که نمونه های بسیاری از این سبک زندگی جذاب را میتوان در لابلای تصاویری که لاکچری گردها در اینستاگرام همچون عکس بالا بارگذاری کرده اند شاهد بود)

نوع پوشش بانوان در برخی از کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا

(از طریق مراسم عروسی و نامزدی و مراسمات مجلل هم میتوان با سبک زندگی لاکچری گردها آشنا شد. همچون تصویربالا که روایت گر نوع پوششی است که بانوان در برخی از کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا به عنوان مد اسلامی در مراسم عروسی بر تن می کنند. این روایت های جالب تگ شده روی هشتگ لاکچری را در WEDDING STORY دنبال کنید)

لاکچری گردها

(برخی از لاکچری گردها و لاکچری باز ها علاقه دارند تا کلکسیون مدو لباس به خصوص ساعت های خود را با داشبور و فرمان خودرو لوکس خود به تصویر بکشند. همچون تصویر بالا که دستکش چرمی برند لویی ویتون را با ساعت رولکس به نمایش گذاشته است و بر روی هشتگ لاکچری و     #personalfinance #love #selfimprovement#selfhelp #personaldevelopement

#cute#privatejet #luxuryhomes #yacht #sharktank#economy #instagood #me #picoftheday   تگ شد)

محصولات سوراوسکی اتریش در هشتگ لاکچری

(شکوه زیبایی را میتوان در خیره کنندگی سادگی در لوکس گرایی تعریف کرد و در تصویر فوق که محصولات سوراوسکی اتریش  را به نمایش می گذارد، به خوبی دیده می شود)

خودرو فراری و مجموعه ای از سوییچ ها

(خودرو فراری و مجموعه ای از سوییچ ها، روایت سبک زندگی یک لاکچری گرد را در دوبی امارات متحده عربی به تصویر می کشد)

برندهای عطر معروف درهشتگ لاکچری

(در هشتگ لاکچری، میتوان با جدید ترین محصولات برندهای عطر معروف و حتی کمتر شناخته شده جهان مثل آمواج عمانی ها آشنا شد که برای عاشقان نت های هیجان انگیز گرم و سرد، گزینه های جذابی را روایت می کند. همچون برند عکس بالا که روی هشتگ لاکچری تگ شده است)

مدل مردانه به سبک ایتالیایی در هشتگ لاکچری

(در این تصویر، مد مردانه به سبک ایتالیایی را شاهد هستیم که روی هشتگ لاکچری تگ شده است. در این هشتگ میتوان جدید ترین استایل های مردانه که توسط خانه های مد از رالف لورن تا لویی ویتون طراحی و رونمایی شده است را شاهد بود. پس برای مشاهده جدید ترین مدهای مردانه به هشتگ لاکچری بروید)

کیف دستی زنانه صورتی رنگ در هشتگ لاکچری

(جدید ترین طرح از خانه مد والنتیو که کیف دستی زنانه صورتی رنگ را به تصویر می کشد)

از  هشتگ لاکچری :

  • برای تماشای دیدنی ترین مقصدهای گردشگری جهان
  • برای دیدن بارو نکردنی ترین اقامت گاه های جهان
  • برای دیدن سبک زندگی لاکچری کاربران اینستاگرام
  • برای تماشای مراکز تفریحی و سرگرمی هیجان انگیز
  • برای آشنایی با برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی پر مشتری جهان
  • برای آشنایی با کلکسیون لباس و مد مردانه و زنانه لوکس
  • برای آشنایی با جدید ترین نت عطرهای گرم و سرد
  • برای آشنایی با مشخصات فنی ساعت های لوکس جهان
  • برای آشنایی با معماری خانه های مجلل
  • برای آشنایی با موضوعات فرصت آفرین در کسب و کار
  • برای فهم الگوها و ترندها و پدیده های جریان ساز

استفاده کنید که ایده ها و الگوهای خوبی را هم در اختیار استارت آپ های لاکچری و هم عموم علاقمندان به سبک زندگی لوکس قرار می دهد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

به نظر شما معروف ترین برند لاکچری ایران کدام است؟

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا