استایل و مد آقایان

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس

هرمس

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان ۲۰۱۷)

خانه مد هرمس که یکی از قدیمی ترین برندهای دنیای مد است پیشینه ای بسیار غنی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. هرمس شاهد زمامداری شش نسل از یک خانواده در دوران طولانی فعالیت خود بوده است. این برند موفق که فعالیت خود را با تولید زین و دیگر محصولات چرمی سوارکاری آغاز کرد، امروزه بیش از هر چیز به کیف های زیبا و لوکس خود معروف است.

در حال حاضرکمپانی قدرتمند هرمس به چنان موقعیتی در عرصه جهانی رسیده است که می تواند در هر ۲۰ ثانیه یک روسری را بفروش برساند. هرمس ۲۴۰ شعبه بزرگ در سراسر جهان و مشتریان مشهوری همچون مدونا ، کیم کارداشیان، ویکتوریا بکهام ، نیکول کیدمن و جولین مور دارد.

در ادامه مجموعه لباس های مردانه برند هرمس کالکشن پاییز- زمستان ۲۰۱۷ را با هم می بینیم :

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس

لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان 2017)

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان 2017)

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان 2017)

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان 2017)

جدیدترین مجموعه لباس های مردانه برند هرمس (کالکشن پاییز- زمستان 2017)

Vogue

نگاهی به تاریخچه هرمس

برند لوکس هرمس در سال ۱۸۳۷ در فرانسه شروع به کار کردهاست . این شرکت بیشتر در زمینه چرم،لوازم آرایشی و جواهرات و ساعت ها ، اکسسوری و پوشش های خانه تخصص دارد. این شرکت در دهه ۱۹۵۰ لوگوی کالسکه معروف خود را ثبت کرد.

این برند توسط تیری هرمس ساخته شده است. وی از پدری فرانسوی و مادری آلمانی به دنیا آمده بود. خانواده وی در سال ۱۸۲۸ به فرانسه نقل مکان کرد و در سال ۱۸۳۷  وقتی ۳۶ ساله بود برند خود را پایه گذاری کرد و در ابتدا وسایل مربوط به قفل اسب در کالسکه رو تولید کرد به همین دلیل است که رد لوگوی خود از عکس کالسکه استفاده کرده است .

بعد از دو نسل از فرزندان تیری بالاخره در سال ۱۹۱۴ یکی از نوادگان او توانست اجازه استفاده از زیپ را بدست بیاورد و همین کار پایه تولید محصولات چرمی پوشیدنی این کمپانی بود.در سال ۱۹۱۸ اولین پوشش گلف خود را تولید کرد دهه ۱۹۳۰ را می شود دهه شکوفایی این برند دانست در این دهه برند هرمس خود را وارد بازار آمریکا و فرانسه کرد

برند هرمس در اواسط همین دهه ساعت ساز سوئیسی جنوا را به خدمت گرفت تا اولین ساعت های این برند را روانه بازار کند .این شرکت همیشه موفق هم نبود و در دهه ۱۹۷۰ تقریبا از بین رفت و دلیل آن این بود که فقط از چرم طبیعی استفاده می کرد و قیمت اجناس این برند بسیار بالا بود .

این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۱۲ هزار کارمند دارد و سود آوری این شرکت در حدود ۱۳۰۰ میلیارد یورو برآورد شده است .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا