سبک زندگی لوکس

۵۰ صفحه پر بازدیدترین اینستاگرام را بشناسیم (قسمت دوم)

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام

معرفی پربازدیدترین پیج های اینستاگرام

در سلسله گفتارهای معرفی ۵۰ پیج پربازدید اینستاگرام در سرویس  اینستاگردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی خواهیم داشت به پربازدیدترین پیج های اینستاگرام  توسط کاربران ۸۰۰ میلیونی این شبکه اجتماعی عکس محور محبوب این روزها در اختیار داشته و می کوشیم تا مخاطبان گرامی سایت را با تصاویر و موضوعات و هشتگ های محبوب این افراد آشنا کنیم.

در گزارش نخست، ۱۰ پیج پر بیننده اینستاگرام از پربازدید ترین پیج های اینستاگرام را معرفی کردیم. گفتیم که کانال اینستاگرام در این شبکه، با بیش از ۳۰۰ میلیون فالور، پربازدیدترین پیج اینستاگرام محسوب  می شود. پس از آن و البته با فاصله زیاد، صفحه کریستین رونالدو با انتشار ۲۵۱۸ پست در ۶ سال اخیر، در اختیار دارد  ، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا است که ۱۶۶ میلیون فالور دارد. در واقع حدود یک ششم کل کاربران اینستاگرام، فالوور این پسر پرتغالی محبوب هستند. او با CR7 به دنیای عطر آمد.

حتما بخوانید : ۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام را بشناسید (قسمت اول)

سومین پیج پربازدید ایستاگرام در اختیار آریانا گرانده، دختر بیست و سه ساله آمریکایی است که با ۴۱۴۷ پست خدود ۱۵۴ میلیون فالور دارد. او بیش از ۱۵۴ صفحه را نیز دنبال می کند.

چهارمین پیج پربازدید اینستاگرام صفحه سلنا گومز، خواننده امریکایی موسیقی پاپ چهان با انتشار ۱۴۲۰ پست، ۱۵۰ میلیون فالور دارد.

پنجمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار دواین جانسون ملقب به مرد صخره ای سینمای جهان (هنرپیشه سلسله فیلم های تند سریع و خشن) است که ۴۲۵۵ پست حدود ۱۴۲ میلیون فالور دارد.

ششمین صفحه در فالور اینستاگرام را کیم کارداشیان، فعال رسانه ای و کسب و کار آمریکایی در اختیار دارد که با انتشار ۴۸۱۸ پست، قریب به ۱۳۸ میلیون فالور در اختیار دارد.

هفتمین پیج پر بیننده اینستاگرام را کایلی جنر (KYLIEJENNER) در اختیار دارد که با انتشار ۵۹۲۴ پست در ۶ سال اخیر، بیش از ۱۳۷ میلیون نفر فالور ایشان هستند و اخیرا برند محصولات آرایشی و بهداشتی خود را نیز این دختر ۲۳ساله رونمایی کرد.

استایل های زمستانی لاکچری زرشکی پر خز کایلی جنر

(از استایل های زمستانی لاکچری زرشکی پر خز کایلی جنر)

هشتمین پیج پر بیننده اینستاگرام در اختیار بیانسه، هنرپیشه و خواننده سیاه پوست آمریکایی است که ۱۲۷ میلیون مخاطب دارد.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام استایل زمستانی بیانسه

(از استایل های زمستانی بیانسه)

نهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار خواننده خوش استایل و خوش چهره موسیقی پاپ جهان یعنی تیلور سویفت است که ۱۱۷ میلیون نفر فالور صفحه ایشان هستند.

دهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار نیمار است با ۱۱۶ میلیون نفر فالور .

اما یازدهمین پیج پربازدید اینستاگرام با اختلاف زیاد نسبت به نفر بعدی، جاستین بیبر، پسر میلیونر کانادایی است که به همت استیج های طوفانی خود توانسته قریب به ۱۱۲ میلیون فالور کسب کند. در میان پربازدید ترین صفحات اینستاگرام و ۱۱ پیج پربازدید، تنها تیلور سویفت و بیانسه هستند که هیچ صفحه ای را دنبال نمی کنند و FOLLOWING آنها عدد ۰ را نشان می دهد.

کلکسیون استایل های زمستانی لاکچری جاستین بیبر

(کلکسیون استایل های زمستانی لاکچری جاستین بیبر که در فهرست ۲۰ کاربر پر طرفدار اینستاگرام قرار دارد)

اگر میخواهید با دنیای جذاب و جالب ۱۰ پیج دوم پر بیننده اینستاگرام آشنا شوید، با گزارش امروز لوکس تهران همراه باشید.

نگاهی به رتبه های ۱۱ تا ۲۰ پربازدیدترین پیج های اینستاگرام

رتبه های ۱۱  تا ۲۰ اینستاگرام، همه زیر ۱۰۰ میلیون نفر فالور دارند و میزان فالورهای آنان هنوز به ۹۰ میلیون نفر هم نرسیده است.

یازدهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار نیمار، اعجوبه برزیلی اسق بارسلونا و مهاجم تیم ملی فوتبال این کشور است که با انتشار ۴۱۰۰ پست در ۴ سال اخیر قریب به ۸۸ میلیون فالور دارد. فاصله او تا جاستین بیبر که دهمین پیج پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد حدود ۱۱ میلیون فالوور است.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام مایلی سایروس

(از کلکسیون سلفی های اینستاگرامی مایلی سایروس، خواننده آمریکایی که در  فهرست ۲۰ پیج پربازدید اینستاگرام قرار دارد)

دوازدهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار کندال جنر، فعال مد و لباس و مدلینگ است که بیش از ۲۹۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۸۷ میلیون فالور دارد.

سیزدهمین پیج پر بیننده اینستاگرام در اختیار لیونل مسی، فوق ستاره آبی اناری های بارسلونا و مهاجم تیم میلی آرژانتین است که با وجود حضور دیر هنگام در اینستاگرام و تولید محتوای کم، بیش از ۸۶ میلیون فالور دارد. او تنها ۲۸۵ پست در ۳ سال اخیر به اشتراک گذاشته که متن و حاشیه فعالیت های ورزشی و زندگی شخصی ایشان را به همراه همسر و دو فرزند خردسالش شامل می شود.

چهاردهمین پیج پربازدید اینستاگرام در نیکی میناژ است که با انتشار ۵۱۰۰ پست، حدود ۸۵ میلیون فالور دارد.

پانزدهمین پیج پر بیننده اینستاگرام متعلق به NATGEO پیج رسمی مجله معروف نشنال  جئوگرافیک (NATIONAL GEOGRAPHIC) است که با انتشار ۱۶ هزار پست، قریب به ۸۶ میلیون فالور دارد. اگر به دنبال یک صفحه جذاب آموزنده و ارزشمند هستید، این پیج را در نظر داشته باشید.

شانزدهمین پیج پر فالور اینستاگرام در اختیار برند NIKE است که شما را با جدید ترین محصولات و خدمات و فوتوشوت سلبریتی هایی که به عنوان مدل محصولات این شرکت معروف لوازم ورزشی همکاری دارند (مثل ماریا شاراپووا) آشنا می کند. نایک حدود ۷۶ میلیون طرفدار اینستاگرامی دارد.

هفدهمین صفحه پر بیینده اینستاگرام در اختیار مایلی سایروس، خواننده جوان موسیقی پاپ است. او با انتشار ۶۷۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۷۴ میلیون فالور دارد.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام

هجدهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار JLO، خواننده و هنرپیشه صاحب نام آمریکایی است که با انتشار ۲۱۰۰ پست بیش از ۷۳ میلیون مخاطب دارد.

نوزدهمین پیج پر بیننده اینستاگرام نیز متعلق به خواهر کیم کارداشیان (KHOLE KARDASHIAN) است که ۷۲ میلیون فالور دارد.

بیستمین پیج پربازدید اینستاگرام را کیتی پری خواننده خوش صدا و خوش چهره آمریکایی در اختیار دارد که با وجود انتشار ۸۰۰ پست، ۶۹ میلیون فالور دارد.

رتبه ۱۱ پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : اینستاگردی با پسر مشهور کانادایی ها

معروف ترین پسر کانادا را باید جاستین بیبر دانست. میلیونر ترین جوان کانادا که در کسوت خوانندگی موسیقی پاپ، با کمک مادر و همچنین جادوی اطلاع رسانی  یوتیوب توانست ظرف یک دهه اخیر به یکی از مطرح ترین خوانندگان استیج جهان تبدیل شود و اکنون ۹۷ میلیون فالور دارد. دهمین صفحه پر بازدید اینستاگرام در اختیار جاستین بیبر است. او در اینستاگرام بسیار فعال است و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۴۲۰۰ عکس در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

جاستین بخشی از سبک زندگی دیجیتالی  و همچنین قسمت هایی از پشت صحنه ضبط آلبوم های موسیقی و هم چنین ویدیو و تصاویری از استیج های طوفانی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد که در این نشانی مشاهده کنید.

از پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام صفحه جاستین بیبر

(جاستین بیبر اخیرا به منطقه گردشگری رویایی بالی اندونزی رفته و با گروه موسیقی محلی آن این عکس را گرفته که در کمال ناباوری، ۴ میلیون لایک و ۶۳ هزار کامنت از سوی طرفداران پر و پا قرص خود دریافت کرد)

یکی از عکس های جاستین بیبر در پیج اینستاگرامش

(یکی از پر بازدیدترین عکس های اینستاگرام در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را شاهد هستید که در  جریان سفر جاستین به مناطقی از آسیا در کنار یک درخت تنومند این عکس را گرفت و زیرش نوشت: اکنون معنی عشق را می فهمم! این عکس با ۷ میلیون لایک، ۱۸۰ هزار کامنت نیز دریافت کرد)

جاستین بیبر با تتوهای جدید

(در این تصویر که جاستین را با تتوهای جدید مشغول مطالعه در جت شخصی مشاهده میکنیم،‌ ایشان هیچ توضیحی درباره مقصد و اسم کتاب ارائه نکرد. این نخستین پست اینستاگرام جاستین در ژانویه سال جدید میلادی است که با ۸.۵ میلیون لایک و ۳۴۰ هزار کامنت، رکوردی در میان پست های اینستاگرامی ایشان در سال جدید است)

جاستین بیبر در اینستاگرام

(۱۱ میلیون لایک و ۵۰ هزار کامنت برای پست بالا که متعلق به ویدیوی ۵۰ ثانیه از جاستین بیبر از پشت صحنه فعالیت های موسیقیایی در روزهای پایانی دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی است. این ویدیو را در این لینک تماشا کنید)

رتبه دوازدهم در پربازدیدترین پیج های اینستاگرام : کندال جنر

از پربازدید ترین صفحات اینستاگرام که دارای رتبه دوازدهم است در اختیار کندال جنر است. مدل معروف که با انتشار ۲۸۰۰ پست در ۴ سال اخیر قریب به ۸۷ میلیون فالور دارد. کندال جنر را میتوانید به عنوان معروف ترین مدل فعال در اینستاگرام در این نشانی دنبال کنید که شما را با سبک زندگی و همچنین فوتوشوت های مختلف از برندهای گوناگون آشنا می کند.

کت خز پشمی لاکچری کندال جنر از برند DSQUARED2

(تصویر بالا مربوط  به آخرین فوشوتی است که کندال جنر، مدل معروف در صفحه اینستاگرامی خود در ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک گذاشت و امکان درج کامنت را نیز بر روی هوادانش بست. کت خز پشمی لاکچری کندال جنر از برند DSQUARED2 انتخاب شده است که برای مشاهده دیگر محصولات این برند به این نشانی مراجعه کنید. این تصویر، ۲.۵ میلیون لایک به ارمغان آورد)

استایل کندال جنر با با لباس های شب لاکچری

(در تصویر بالا، استایل کندال جنر با با لباس های شب لاکچری مشاهده میکنیم که روی جلد مجله هارپر بازار چاپ ایالات متحده منتشر شده است. این عکس از استودیو SOLVEN است و برای مشاهده دیگر تصاویر به این آدرس بروید. فوتوشوت کندال در این پست اینستاگرامی با ۲.۳ میلیون فالور همراه شد)

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام کندال جنر

(کلکسیون فوتوشوت های در آب کندال جنر در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی از پربازدید ترین صفحات اینستاگرام شد.)

لباس بابانوئل در کنار درخت کاج

(در این تصویر، کندال جنر را در آخرین پست اینستاگرامی خود در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که با لباس بابانوئل در کنار درخت کاج، کریسمس را به هوادارانش تبریک می گوید. پستی با ۳ میلیون لایک)

کندال جنر یادی از ریکاردو تیشی

(در این عکس، کندال جنر یادی از ریکاردو تیشی، طراح مد ایتالیایی معروف کرده است که برخی از لباس هایشان، توسط این طراح مد لاکچری طراحی و دوخته شده است. این پست، ۲ میلیون لایک و ۱۸۰ هزار کامنت دریافت کرده است. ریکاردو نیشی، طراح برخی از لباس های ماریا شاراپووا (ملکه یخی تنیس جهان)  و NIKE است. صفحه ایشان را در این نشانی لینک دنبال کنید)

کندال جنر در این عکس مشغول پاتیناژ

(کندال جنر در این عکس، مشغول پاتیناژ در کنار یکی از دوستانش در روزهای سرد دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در آمریکا است. این عکس با ۵ میلیون لایک، ۲۰۰ هزار کامنت دریافت کرد و از پر لایک ترین تصاویرش در سال قبل میلادی محسوب می شود)

کندال جنر جوان را با ساعت دانیل ولینگتون

(۴ میلیون لایک برای سلفی بالا که کندال جنر  جوان را با  ساعت دانیل ولینگتون، از برندهای لاکچری ساعت سازی جهان نشان می دهد که با ساعت دایره ای عقره ای سیاه رنگ، از مخاطبانش میخواهد که از تخفیف ۱۵ درصدی استفاده کنند. این برند معروف را که بارها کندال جنر مدل آن شده است در این نشانی دنبال کنید)

کندال جنر را در یک لباس قرمز رنگ پر تور بلند

(در این پست، کندال جنر را در یک لباس قرمز رنگ پر تور بلند مشاهده میکنیم که برای تبلیغ برند محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان استه لار (ESTEELAUDER) تبلیغ می کند و ۳ میلیون لایک گرفت. برای مشاهده جدید ترین محصولات این برند معروف به  این نشانی بروید. برای دیده شدن بیشتر این عکس، کندال جنر از این تگ استفاده کرد)

کندال جنر اکسسوری های یقه ای و گوشواره ای

(کندال جنر در این پست، هیچ توضیحی ارائه نکرد و با یک سلفی، اکسسوری های یقه ای و گوشواره ای خود را در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد. این عکس ۲.۳ میلیون لایک به همراه داشت)

پست اینستاگرامی که کندال جنر

(در این پست اینستاگرامی که کندال جنر را در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد، ایشان فوتوشوتی از برند طلا و جواهرات IPPOIT را نشان می دهد که به عنوان مدل این برند فعالیت می کند. کلکسیونی از محصولات جدید این برند جواهرات سازی را در این نشانی دنبال کنید. کندال برای دیده شدن بیشتر این عکس، از ۳ هشتگ دیگر هم استفاده کرد: #IPPOLITAstyle#IPPOLITA_Ambassador)

کندال جنر، مانکن و هنرپیشه بیست و دو ساله اهل لس انجلس است که از سال ۲۰۰۷ میلادی وارد عرصه مدلینگ شد. کندال نیکول جنر در واقع  دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر به شمار می رود  یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام‌های کورتنی، کیم و کلوئی کارداشیان و کیسی جنر و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر دارد. برخی از اعضای خانواده جنر، از محبوب ترین کاربران اینستاگرام هستند و پربازدید ترین صفحات اینستاگرام را دارند که در صدر آنها، کیم کارداشیان قرار دارد.

سایت اختصاصی کندال جنر را میتوانید در این نشانی دنبال کنید تا با نوشته های روزانه و همچنین محصولات و فوتوشوت هایش بیشتر آشنا شوید.

 

رتبه چهاردهم در پربازدیدترین پیج های اینستاگرام : نیکی  میناژ

چهاردهمین پیج پربازدید اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی در اختیار نیکی میناژ، خواننده، هنرپیشه و مدل جوان امریکایی است که با ۵۲۰۰ پست در ۴ سال اخیر توانسته ۸۶ میلیون فالورر بدست آورد. او در اینستاگرام بسیار فعال بوده و قریب به ۱۰۰۰ صفحه را نیز دنبال میکند. صفحه این فعال اینستاگرامی مد باز کمتر شناخته شده برای کاربران ایرانی را در این لینک مشاهده کنید.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام نیکی میناژ (NICKI MINAJ)

(در این پست اینستاگرامی که نیکی میناژ (NICKI MINAJ) به اشتراک گذاشت و اخرین پست او در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به شمار می رود، سال نو میلادی را به ده ها میلیون هوادارش تبریک گفت. ۱.۲ میلیون لایک برای این پست دریافت شد)

نیکی میناژ از مخاطبانش خواست تا موسیقی 5STAR را با لیلی واینه (LI WAYNE) گوش دهند

(در این پست، نیکی میناژ از مخاطبانش خواست تا موسیقی ۵STAR را با لیلی واینه (LI WAYNE) گوش دهند. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ ها استفاده کرد:  Dedication6#D6 @liltunechi @djdrama #YoungMoney)

فوتوشوت های نیکی میناژ که او را در موزیک ویدیو کریپی کوش

(از فوتوشوت های نیکی میناژ که او را در موزیک ویدیو کریپی کوش مشاهده میکنیم  که نیم میلیون لایک دریافت کرد. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

نیکی میاژ خود را یک ALPHA

(در  فوتوشوت بالا، نیکی میاژ خود را یک ALPHA  می داند و از OMEGA  صحبت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید تا جزییات بیشتر این پست اینستاگرامی ۱.۲ میلیون لایکی  را مشاهده کنید)

فوتوشوتی از نیکی میناژ خواننده جوان آمریکایی

(در تصویر بالا ، فوتوشوتی از نیکی میناژ خواننده جوان آمریکایی را در کنار یکی از دوستان سیاه پوستش مشاهده میکنید که از مخاطبانش خواسته تا آهنگ های ایشان را در این نشانی گوش کنند. )

اونیکا تانیا ماراژ (Onika Tanya Maraj) که با نام هنری نیکی میناژ معروف است، متولد  ترینیداد و توباگو بوده و خواننده شهیر آمریکایی است که در نیویورک بزرگ شد. او از سال ۲۰۰۷ میلادی با انتشار آلبوم های موسیقی و موزیک ویدیوهایی در همان سال های شکوه فعالیت لیدی گاگا، به دنیای استیج امد که سبب شد تا قراردادهایی با شرکت یانگ مانی منعقد کند و فعالیت هایش جهانی شود.

آهنگ PINK FIRDAY نیکی میناژ در سال ۲۰۱۰ میلادی بازتاب های زیادی درمیان اهالی موسیقی داشت و جایگاه نخستن بیلبورد آمریکا را از ان خود کرد. او تنها هنرمند زن جوان موسیقی است که هفت تگ آهنگش توانسته در فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار بگیرد.

رتبه ۱۵: پیج اختصاصی نشنال جئوگرافیک

پانزدهمین پیج برببینده مهم ترین شبکه اجتماعی جهان در اختیار مجله معروف طبیعت گرد NATIONAL GEOGRAPHIC است. این نشریه توانسته ظرف ۴ سال اخیر با انتشار ۱۶ هزار پست، قریب به ۸۶ میلیون نفر از مخاطبان این شبکه را همراه خود کند. در واقع بیش از ۱۲ درصد کل کاربران اینستاگرام، مخاطب این صفحه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید که یکی از سود مند ترین و پربازدید ترین صفحات اینستاگرام بوده که شما را به نقاط ناشناخته و مقصدهای گردشگری هیجان انگیز و باور نکردانی جهانی آشنا می کند. صفحه این نشریه با نام NATGEO‌ شناخته می شود.

پربازدیدترین پیج های اینستاگرام نشنال جئوگرافیک

(جدید ترین تصویری که در صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک گذاشته شد، شما را با استایل یکی از صوفیان پاکستان در شهر Bhit Shah در مزار عبدالطیف بیتایی  آشنا می کند. این عکس توسط آرون هوی گرفته شد و ۹۰ هزار لایک دریافت کرد)

آفریقایی گردی های

(اگر دوست دارید کشور آفریقایی نیجر را از آسمان مشاهده کنید، تصویری هیجان انگیز که توسط جورج استینمتز گرفته شده و در صحفه نشنال جئوگرافیک به اشتراک گذاشته شده است را ببینید. برای مشاهده تصاویر آفریقایی  گردی های ایشان به این آدرس بروید)

منطقه TAMIL NADU است که منطقه ای در هندوستان

(تصویر بالا، مربوط به منطقه TAMIL NADU است که منطقه ای در هندوستان را نشان می دهد که ماهی گیران مشغول بافتن تور برای ماهی گیری هستند. این عکس توسط کریستینا میتمریر گرفته شده و این پست از ماهیگیران میخواهد به دلیل کاهش ذخایره ماهی منطقه  از این کار اجتناب کنند. تصویری جالب با ۱۵۰ هزار لایک)

 قندیل یخی آبشار GHOST RIVER VALLEY در آلبرتا کانادا

(در این  تصویر، یکی از زیبا ترین تصاویر اینستاگرامی نشنال جئوگرافیک را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که صخره نوردان در حال بالا رفتن از  قندیل یخی آبشار GHOST RIVER VALLEY در آلبرتا کانادا هستند که یکی از مقصدهای گردشگری و صخره نوردی کانادا به شمار می رود. این عکس توسط کوری ریچارد گرفته شد)

پاندا ۱۲ ساله مادر را در منطقه وولانگ چین

(در تصویر بالا، تصویری جالب از یک پاندا ۱۲  ساله مادر را در منطقه وولانگ چین مشاهده میکنید که توسط صفحه اینستاگرامی نشنال جئوگرافیک اطلاع رسانی شده است و نیم میلیون لایک دریافت کرد. پروژه Wolong China Conservation & Research Center for the Giant Panda i مرکز تحقیقات برای حفاظت از پانداهای بزرگ در چین، از فعال ترین مراکز تحقیقاتی این کشور در حوزه حفاظت از گونه های در معرض انقراض به  شمار می رود)

طبیعت گردی نشنال جئوگرافیک

(در این تصویر، زنی در هلند  مشغول چیدن گوجه فرنگی  است. تصویری زیبا که از پربازدید ترین صفحات اینستاگرام  مجله معروف طبیعت گردی نشنال جئوگرافیک منتشر  شده و آینده مزرعه داری جهان را میتوان در این نشانی مشاهده کرد. برای دیده شدن بیشتر عکس از  این هشتگ ها:  #agriculture #food#hunger #tomatoes #water #planet #crops#future #futurology استفاده شد)

رتبه ۱۶: اینستاگردی با نایک

شانزدهمین پیج پربازدید اینستاگرام در اختیار برند نایک است که در زمینه تولید لوازم ورزشی، همچون آدیداس آلمانی ها، اعتبار پوشاک ورزشی به شمار می رود. این صفحه با انتشار ۹۰۰ عکس بیش از ۷۶ میلیون فالور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، دنیای JUST DO IT را در این نشانی دنبال کنید.

تولیدات نوآور و الهام بخش نایک در تولید کفش های ورزشی

(در این تصویر، نمونه  ای  از محصولات نایک که در فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد و از جدید ترین تولیدات نوآور و الهام بخش نایک در تولید کفش های ورزشی است را مشاهده می کنید. )

استیج های طوفانی کندریک لامار

(در این تصویر، استیج های طوفانی کندریک لامار را مشاهده میکنید که کفش و جورابی از نایک را بر تن دارد و پست اینستاگرامی رسمی نایک به این موضوع اشاره کرده است که این خواننده همواره بیش از یک آیکون موسیقی بوده است. صفحه این چهره را در این نشانی دنبال کنید که ۸ میلیون فالور دارد)

مد و لباس با حجاب برای ورزشکاران مسلمان

(اخرین پست اینستاگرامی صفحه نایک در سال  ۲۰۱۷ میلادی به معرفی ویدیویی اختصاص دارد که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید و نایک، به مد و لباس با حجاب برای ورزشکاران مسلمان علاقه نشان داده است. برای همین از کمپین NIKE PRO HIJAB  رونمایی کرد که برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید. افرادی که از  این محصول استقبال کرده اند در این تصویر تگ شده  اند:  @ibtihajmuhammad @zeina.boxer@zahralari)

پست اینستاگرامی صفحه رسمی نایک

(دراین عکس که پست اینستاگرامی صفحه رسمی نایک را از نیویورک  نشان می دهد، تصویری از رافائل نادال، اسطوره تنیس مردان جهان را مشاهده میکنید که از طرفداران محصولات نایک است همچون ماریا شاراپووا. رافائل را در این نشانی دنبال کنید که با هشتگ JUST DO IT همراه شده است. این عکس در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

تصویری از محصول فناورانه نایک

(تصویری از محصول فناورانه نایک در پربازدید ترین صفحات اینستاگرام)

دنیای نایک در سال ۲۰۱۸ میلادی را اینجا مشاهده کنید که در  تولید محصولات فناورانه پوشیدنی نیز پیشرو است. نکته جالب درباره محصولات فناورانه برند ورزشی نایک این است که محصول HYPERADAPT این شرکت فناوری خاصی دارد که پس از پوشیدن، بند ها به صورت خودکار سفت می شود. این کفش از کفش‌هایی که مایکل جی فاکس در فیلم بازگشت به آینده II می‌پوشید الهام گرفته است. اگر دوست دارید روند ساخت این کفش هوشمند نایک را مشاهده کنید به این نشانی بروید.

 LED های موجود در پاشنه این قابلیت را دارند که وقتی کفش سفت

بهتر است کمی درباره این کفش جالب که فناوری خاصی در ان به کار رفته بدانیم. این کفش دارای سیستم کابل کشی دقیق و نازکی است که از جنس فیبرهای نوری بده و در ته کفش قرار دارد. وقتی شما پای خود را داخل کفش قرار می دهد و کل پا داخل محفظه کفش قرار می گیرد، سیستم کابل کشی بر  اساس سنسورهایی که دارد، متوجه این موضوع شده و بر اساس یک معادله الگوریتمی، فرمان های لازم را برای بسته شدن بند کفش صادر می کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، LED های موجود در پاشنه این قابلیت را دارند که وقتی کفش سفت می شود و همچنین هنگامی که باطری کاهش پیدا میکند نورانی شده و شما را نسبت به شارژ کردن باطری آگاه میکند. توجه داشته باشید که شارژ شدن کامل این کفش حدود ۳ ساعت زمان می برد. اما تا ۱۴ روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد بود. شارژر ارائه شده در کنار این کفش به کاربران کمک میکند تا همواره نسبت به شارژ کفش اقدام کنند.

 فناوری پوشیدنی کفش توسط برند ورزشی نایک

(تصویری از جدید ترین فناوری پوشیدنی کفش توسط برند ورزشی نایک در پربازدید ترین صفحات اینستاگرام)

قابل  ذکر است که بند نایلون ضخیم که شما در بالای کفش کتانی می‌بینید تنها بصری هستند؛ آنها سفت می‌شوند اما به این معنی نیست که پای شما را محکم ببندد و احساس ناراحتی داشته باشید.

رتبه ۱۷ در پربازدیدترین پیج های اینستاگرام  : مایلی سایروس

مایلی سایروس، خواننده محبوب موسیقی پاپ جهان که پربازدید ترین صفحات اینستاگرام رتبه هفدهم را در اختیار دارد. او بسیار فعال است و یکی از فعال  ترین سلبریتی  های جهان در این شبکه به شمار می رود. قریب به ۷ هزار پست ظرف کم تر از ۴ سال نشان میدهد که خانم مایلی همچون کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی، روزی ۶ پست در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.  او اکنون ۷۴ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک مشاهده کنید.

مایلی سایروس در انتشار پست های رنگارنگ فانتزی معروف است

(مایلی سایروس در انتشار پست های رنگارنگ فانتزی معروف است و رفتار اطلاع رسانی او شبیه پاریس  هیلتون است. گاد مادر خانم سایروس را میتوانید در این نشانی دنبال کنید)

پست اینستاگرامی مایلی سایروس تولد خواهرش NOAH

(در این پست اینستاگرامی، مایلی سایروس تولد خواهرش NOAH را تبریک می گوید. خواهرش را در این نشانی  دنبال کنید که مخاطبان زیادی دارد. )

مایلی و خواهرش

(در این عکس، مایلی و خواهرش و یکی از دوستان را مشاهده میکنید که ۲ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت تقدیم پست اینستاگرامی اخر مایلی سایروس در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی کرد)

انتشار پست اینستاگرامی استایل لباس مایلی سایروس

(مایلی سایروس با انتشار این پست اینستاگرامی استایل لباس خود را در کنار TEAM MILEY  نشان می دهد که گویا در برنامه تلویزونی در شبکه NBC امریکا قصد شرکت در مسابقه دارد. برای اطلاعات بیشتر  به این تگ  و این هشتگ رجوع کنید)

(در این تصویر اینستاگرامی ۳.۵ میلیون لایکی، مایلی سایروس در  حال ضبط  یک برنامه تلویزیونی به نام THE NBC  VOICE مشاهده میکنیم که ایشان برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد. سیمپسون آفیشیال هم در این عکس پر مخاطب تگ شد)

مایلی سایروس را با کلکسیون سلفی هایش

(در این عکس، مایلی سایروس را با کلکسیون سلفی هایش شاهد هستیم که ۲ میلیون لایک به همراه داشت و تتوهای دست چپ ایشان را در تصویر مشاهده میکنید)

مایلی سایروس، خواننده و هنرپیشه بیست و شش ساله آمریکایی متولد تنسی  آمریکا است. او در سال ۲۰۰۸ میلادی  در فهرست ۱۰۰ شخصت تاثیر  گذار جهان توسط TIME قرار گرفت. او اکنون در فهرست میلیونر های زیر ۳۰ سال آمریکا قرار دارد. سایت ایشان را در این لینک دنبال کنید که شما را با فعالیت های موسیقی وسینمایی و کسب و کارش آشنا می کند.

آلبوم هایی که او از سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر کرده عبارتند از:  هانا مونتانا : ملاقات با مایلی سایروس (۲۰۰۷)، برک اوت (۲۰۰۸)، من رام نمی شوم (۲۰۱۰)، زمان زندگی ما (۲۰۰۹).

رتبه ۱۸: اینستاگردی با جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، یکی از معروف ترین سلبریتی های موسیقی، سینما، مد، مدلینگ و محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان است. که در پربازدید ترین صفحات اینستاگرام رتبه هجدهم در اختیار جنیفر است که دنیا او را با برند JLO می شناسد. پیج ایشان با انتشار ۲۱۰۰ پست بیش از ۷۲ میلیون فالوور دارد. جنیفر را در این نشانی دنبال کنید که ۱۰۰۰ صفحه را دنبال می کند.

این نویسنده چهل و هشت ساله نیویورکی، ساکن لس آنجلس است و از سال ۱۹۸۶ میلادی وارد دنیای موسیقی و فیلم و سریال شده است. اکنون با برند جی لو، کسب و کار گسترده  ای دارد. اوجانی نوآ، کریس جاد، مارک آنتونی از همسران ایشان بوده اند و ۲ فرزند دارد. از خانواده ایشان، LINDA LOPEZ معروف است. سایت ایشان را در این لینک بررسی کنید.

وی از مخاطبانش خواسته است که این هشتگ ها را دنبال کنند تا متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی ایشان را ببینید. ShadesOfBlue On NBC, #WorldOfDance On NBC, #ByeByeBirdieLive! Coming 2018 To NBC, #SecondAct, #JLoVegas, #JLoNOW

جنیفر تولید محتوای زیادی در صفحه اش دارد و معمولا نیز ویدیوهای جالبی از زندگی و گوشه هایی از ترانه هایش را به اشتراک می گذارد.

دسته گل زیبا جنیفر حدود ۱ میلیون لایک دریافت کرد

(در این تصویر، دسته گل زیبا و رنگارنگ را شاهد هستیم که یکی از دوستان جنیفر در روزهای سرد زمستانی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به ایشان تقدیم کرد و او تنها به نوشتن عدد ۱۳ بسنده کرد. این دسته گل زیبا حدود ۱ میلیون لایک دریافت کرد)

کلکسیونی از اکسسوری های طلایی اش جنیفر

(در این تصویر، یکی از سلفی های جنیفر لوپز را شاهد هستیم که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد و کلکسیونی از اکسسوری های طلایی اش را به نمایش می گذارد)

صبحانه با جنیفر از میزاهای صبحانه لوپز

(صبحانه با جنیفر. از میزاهای صبحانه لوپز به همراه دوستان که اطلاعاتی از ان ها منتشر نکرد. اما از مخاطبان خواشت که به این هشتگ ها رجوع کنند:   girlsjustwannahavefun#girlsdayout #girlygirl #girltalk #girlstime#girlsrule #girlfriends )

مدل مو جدید جنیفر

(در این عکس که از کلکسیون تصاویر جنیفر  لوپز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است، او مدل مو جدیدش را در سال جدید رونمایی کرد و خبر از کلکسیون جواهراتش با VERUSCHKA داد که ۴۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

استایل مد و لباس جنیفر لوپز

(در این تصویر، استایل مد و لباس جنیفر لوپز را شاهد هستیم که لباس صورتی را با دامن طلایی رنگ ۳ دکمه ست کرده است و از گوچی گنگ (GUCCI GANG) خیز می دهد. او برای دیده شدن بیشتر تصویر از این هشتگ بهره برد:

#pinkandgoldparty  #worldofdance #WOD   by @scottbarnes68 @chrisappleton1@robzangardi @marielwashere@tombachik)

کلکسیون سلفی های جنیفر لوپز

(از کلکسیون سلفی های جنیفر لوپز، شاهد سلفی در یک جلسه کاری برای برنامه WRLD OF DANCE FAM هستیم که گویا فصل دوم آن در حال اماده سازی است. برای دیده شدن بیشتر این عکس از این هشتگ ها استفاده کرد:‌ #blessings #season2 #fambam❤ @neyo@jennadewan @derekhough @egt239@nappytabs @nbcworldofdance)

تبلیغ جنیفر لوپز برای برند گوچی گنگ

(تبلیغ جنیفر لوپز در پربازدید ترین صفحات اینستاگرام برای برند گوچی گنگ که دنیایی از تورها را با یک لباس پشمی یقه اسکی جذاب و لاکچری به نمایش می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این تگ مراجعه کنید)

کیف های دستی زنانه برند JLO

(آخرین پست اینستاگرامی جنیفر لوپز در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی اختصاص دارد به این عکس که رونمایی از جدید ترین محصول کالکشن کیف های دستی زنانه برند JLO است. برای مشاهده فیلم این رونمایی به این آدرس رجوع کنید. این عکس ۳ میلیون لایک گرفت)

جنیفر سال نو میلادی را با ۷۸ میلیون هوادار

(جنیفر لوپز در این عکس که نیم میلیون لایک گرفت، سال نو میلادی را با ۷۸ میلیون هوادار خود در سراسر جهان تبریک گفت. اما و ماکسیمیلیان، دو قلوهای جنیفر لوپز را در عکس مشاهده میکنید)

از آلبوم های جنیفر میتوان به :‌ On the 6 (آن د سیکس) (۱۹۹۹) J.Lo (جی. لو) (۲۰۰۱) This Is Me… Then (این منم… خوب حالا) (۲۰۰۲) Rebirth (دوباره) (۲۰۰۵) Como Ama una Mujer (آنطور که یک زن دل می‌بازد) (۲۰۰۷) Brave (شجاع) (۲۰۰۷) ?Love (عشق) (۲۰۱۱) A.K.A. (ای.کی.ای) (۲۰۱۴)  نام برد.  از تک آهنگ های معروف ایشان میتوان به : روی صحنه، دوباره برقص٬ اگر تو عشق من باشی، احساس خیلی خوبی دارم اشاره کرد.

رتبه ۱۹: اینستاگردی با خواهر کیم کارداشیان

خانم KHOLE KARDASHIAN یکی از پربازدید ترین صفحات اینستاگرام که رتبه نوزدهم را داراست در اختیار دارد. او با انتشار ۳۲۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۷۲ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

کویلی کارداشیان از برند DIFFCKOKO رونمایی کرد

(از استالی های کویلی کارداشیان میتوان به استایل فوق اشاره کرد که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر نمود و از برند DIFFCKOKO رونمایی کرد. جزییات بیشتر را در این هشتگ جستجو نمایید)

کویلی کارداشیان ۲ میلیون لایک دریافت کرد

(در استایل های بالا ، کویلی کارداشیان ۲ میلیون لایک دریافت کرد که استایل های خودمانی او را با برندی ناشناخته در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد)

پست اینستاگرامی، خبر از پایان فروش اسپری جدید برند KKW

(در این پست اینستاگرامی، خبر از پایان فروش اسپری جدید برند KKW که متعلق به کیم کارداشیان است می دهد)

از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام

(فوتوشوتی از کویلی کارداشیان که او را با برند عینک جدیدش DIFFE نشان می دهد که در فیلم تبلیغاتی ان حضور پیدا کرده است. این فیم را اینجا مشاهده کنید)

استایل زمستانی کویلی کارداشیان

(در این تصویر، استایل زمستانی کویلی کارداشیان را در کنار یکی از دوستان کوچولو مشاهده میکنیم که ۱.۳ میلیون لایک در یکی از پربازدید ترین صفحات اینستاگرام  به ارمغان آورد)

کلویی کارداشیان متولد ۱۹۸۴ میلادی در سانتامونیکا کالیفرنیا است. رابرت کارداشیان و کریس جنر، پدر و مادر ایشان هستند.

کلویی الکساندرا کارداشیان (Khloé Alexandra Kardashian) در واقع یک مدل و شخصیت تلویزیونی امریکا است که به همراه خانواده‌اشاز سال ۲۰۰۷، در مجموعه پرطرفدار تلویزیونی واقع‌نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان (KARDASHIAN REALITY TV SHOW) به ایفای نقش می‌پردازند.

موفقیت چشمگیر این مجموعه منجر به تولید دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند  گردید. سایت اختصاصی کلویی را در این آدرس مشاهده کنید.

رتبه ۲۰ در پربازدیدترین پیج های اینستاگرام  : کیتی پری

کیتی پری، خواننده و مدل معروف آمریکایی ، بیستمین پیج پربازدید اینستاگرام را در اختیار دارد. او با حدود ۹۰۰ پستی که ظرف ۴ سال اخیر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، بیش از ۶۹ میلیون فالور دارد. پیج این خواننده معروف موسیقی پاپ را در این لینک دنبال کنید.

مدل های فانتزی جدیدی از طراحی ناخن کیتی پری

(در این تصویر، کیتی پری مدل های فانتزی جدیدی از طراحی ناخن خود را در روزهای پایانی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به اطلاع هوادارانش می رساند. تصویری با ۵۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت)

تصویر پربیننده محصولات برند کیتی پری

(در تصویر بالا، از کالشکن ۲۰۱۷ کیتی پری، شاهد کفش پاشته بلند فانتزی هستیم. مجموعه محصولات برند کیتی پری را میتوانید در این نشانی مشاهده کنید)

کیتی پری با کالکشن زمستانی ۲۰۱۸

(کیتی پری با کالکشن زمستانی ۲۰۱۸ که شلوار قرمز را با طرح جذابی از کفش زنانه پاشنه کوتاه راه راه و رنگارنگ نشان می دهد. این محصولات جدید را در صفحه کالشن های کیتی پری مشاهده کنید)

محصولات کفش زنانه رنگارنگ با پاشنه فانتزی کیتی پری

(تصویر محصولات کفش زنانه رنگارنگ با پاشنه فانتزی کیتی پری که در  صفحه کالکشن های ۲۰۱۸ ایشان نمونه ها و مدل های مختلفی از آن را مشاهده میکنیم)

محصولات آرایشی و بهداشتی برند کیتی پری

(تصویری محصولات آرایشی و بهداشتی برند کیتی پری را شاهد هستید که در سال ۲۰۱۷ به رنگ های مختلف تولید و روانه بازار شد. اطلاعات بیشتر را در این هشتگ مشاهده کنید)

(استایل ژانویه ای کیتی پری در دالاس با کت و شلوار اسپرت که تم صورتی کم رنگی برای پیراهن و کفش زنانه او در نظر گرفته و استایل جذابی را پدید اورده است که ۳۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

درس هایی از پربازدیدترین پیج های اینستاگرام

اگر طرفدار اینستاگرام هستید و قصد دارید به صورت حرفه ای از این شبکه اجتماعی برای توسعه کسب و کار خود چه در زمینه مدو لباس و لاکچری گردی و چه آموزش و بیزینس و امثالهم استفاده کنید، یافته های ۴ گانه از ۲۰ پیج پربازدید اینستاگرام را در نظر داشته باشید که راهکارهای کلیدی برای شما چه به عنوان فعال کسب و کار و چه محقق حوزه جامعه اطلاعاتی ایران به ارمغان خواهد داشت:‌

۱)از جادوی هشتگ ها در اینستاگرام بهتر و بیشتر استفاده کنید. هشتگ ها، کسب و کار شما و پست های شما را به اطلاع میلیون ها نفر در سراسر جهان می رساند و گاها شما مطلع نیستند که عکس پست شما view شده است. حتی اگر like نشود و صفحه شما follow‌ نشود و زیر پست های شما comment درج نشود. اگر توجه کنید، ۲۰ پیج پربازدید اینستاگرام مرتب از هشتگ های پربازدید و پر مخاطب در زمینه های مختلف استفاده می کنند.

۲)حتما در پست نویسی از زبان انگلیسی استفاده کنید. شاید خیلی از پست های شما توسط کاربران خارجی اینستاگرام دیده شود و ان ها بخواهند اطلاعات این پست را داشته باشند  و اطلاع رسانی فارسی شما کمکی نکند. اگر  پست زنی های اینستاگرامی شما عمومی است، مخصوصا برای مطالب عمومی و اجتماعی درباره ایران و مقصدهای گردشگری و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ایران، میتوانید ۲ خط انگلیسی تایپ کنید تا اگر از هشتگ های بین المللی استفاده کردید، کاربران بین المللی نیز مخاطب صفحه شما بشوند.

۳) استفاده از ویدیو را در پست زنی های اینستاگرامی جدی بگیرید. اهمیت زیادی استفاده از ویدیو در اطلاع رسانی های اینستاگرامی دارید. ۱ دقیقه فایل ویدیو شامل اطلاعات زیادی میتواند باشد که یک عکس با چند خط نوشته زیر آن از بیانش عاجز است. این نکته مهمی است که رهیافت خوبی از تحلیل ۲۰ پیج پربازدید اینستاگرام است.

۴)مهم ترین صفحات اینستاگرام نیز نیاز به دریافت ورودی از طریق گوگل دارند. این ورودی را باید SEO سایت ها در اختیار صفحات شبکه های اجتماعی قرار دهد. اگر به صورت حرفه ای در اینستاگرام در حوزه های مختلف فعال  هستید، توصیه میکنیم که حتما از اطلاع رسانی سایتی یا وبلاگ هم استفاده کنید تا از طریق کلید واژه هایی که کاربران در اینترنت جستجو میکنند و وارد سایت شما می شوند، به صفحه اختصاصی شما در اینستاگرام لینک شوند.

سوالات متداول

  • چگونه پربازدید ترین صفحات اینستاگرام داشته باشیم؟
  • چگونه پست های اینستاگرامی را لایک پذیر کنیم؟
  • چگونه در اینستاگرامی اگهی رسمی بدهیم؟
  • هزینه های انتشار آگهی در اینستاگرام چقدر است؟
  • چگونه حریم خصوصی خود را در اینستاگرام حفظ کنیم؟
  • راهکاری توسعه فشن دیجیتال در اینستاگرام چیست؟
  • آیا موضوعات اکادمیک حوزه اینستاگرام را برای مقالات و پایان نامه ها  می دانید؟
  • آیا قصد توسعه کسب و کار خود با اینستاگرام را دارید؟
  • آیا با راهکارهای طلایی افزایش مخاطبان اینستاگرام آگاه هستید؟
  • آیا لایک و فالو خریدن، روش خوبی برای افزایش مخاطبان یک صفحه است؟

با لوکس تهران تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا