برند ها

طوفان برندها در فهرست پر فالوورهای اینستاگرام (قسمت سوم)

در قسمت اول و دوم سلسله گفتارهای معرفی پر فالوور ترین پیج اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، با ۲۰ پیج پر بیننده اینستاگرام آشنا شدیم  و به این نتیجه رسیدیم که ۸۰۰ میلیون از کاربران، در اختیار چهره های ورزشی، موسیقی و برندهای معتبر جهانی مثل NIKE, NATIONAL GEPGRAPHIC است.

حتما بخوانید :

۵۰ صفحه پر بازدیدترین اینستاگرام را بشناسیم (قسمت دوم)

۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام را بشناسید (قسمت اول)

اگر برای  نخستین بار با سایت لوکس تهران و این سلسله مطالب آشنا می شوید و دوست دارید ۲۰ صفحه در  بیننده اینستاگرام  را بشناسید، فهرست بیست گانه زیر کمک خوبی برای شما خواهد بود:

  • رتبه ۱ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار صفحه رسمی اینستاگرام با ۲۳۱ میلیون فالوور است.
  • رتبه ۲ پر بیننده ترین پیج اینستاگرام در اختیار سلنا گومز خواننده آمریکایی با ۱۳۲ میلیون فالور است.
  • رتبه ۳ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار کریس  رونالدو فوتبالیست با ۱۱۹ میلیون مخاطب است.
  • رتبه ۴ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را آریانا گرانده ، خواننده جوان پاپ با ۱۱۷ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۵ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به بیانسه ، خواننده و هنرپیشه با ۱۱۰ میلیون فالور اختصاص دارد.
  • رتبه ۶ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام به کیم کارداشیان ، ملکه سلفی بازها با ۱۰۶ میلیون فالور اختصاص دارد.
  • رتبه ۷ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به تیلور سویفت ، خواننده خوش چهره موسیقی پاپ با ۱۰۶ میلیون فالور اختصاص دارد.
  • رتبه ۸ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار کایلی جنر، مدل جوان آمریکایی با ۱۰۰ میلیون فالور اختصاص دارد. او با بیش از ۵۴۰۰ پست در ۴ سال اخیر، فعال ترین پیج اینستاگرامی سلبریتی ها را در اختیار دارد.

برند محصولات آرایشی و بهداشتی ریحانا

(تصویری از صفحه اینستاگرام FENTY BEUATY، برند محصولات آرایشی و بهداشتی ریحانا، خواننده موسیقی پاپ آمریکا که بیست و چهارمین پیج پر بیینده اینستاگرام را در اختیار دارد)

  • رتبه ۹ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار جاستین بیبر ، موزیسین جوان کاندایی است که با ۳۳۰۰ پست، قریب به ۹۹ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۱۰ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار آقای جانسون ، مرد صخره ای سینمای جهان است که با انتشار ۳۲۰۰ پست، ۹۹ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۱۱ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار نیمار ، فوق ستاره برزیلی باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه است که بیش از ۴ هزار پست به اشتراک گذاشته و ۸۸ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۱۲ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در اختیار کندال جنر ، مدل و فعال کسب و کار آمریکایی است که با انتشار ۲۸۰۰ پست، ۸۶ میلیون مخاطب دارد.
  • رتبه ۱۳ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام به لیونل مسی ، اسطوره باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا اختصاص دارد که ۸۶ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۱۴ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به نیکی مانژ ، خواننده جوان امریکایی  تعلق دارد که با انتشار ۵۲۰۰ پست، حدود ۸۵  هزار فالور دارد.
  • رتبه ۱۵ پر بیننده ترین  صفحه اینستاگرام به پیج اختصاصی مجله معروف نشنال جئوگرافیک تعلق دارد که با انتشار ۱۶ هزار پست، قریب به ۸۵ میلیون مخاطب کسب کرده است.
  • رتبه ۱۶ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به برند NIKE اختصاص دارد که با ۹۰۰ پست، ۷۶ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، طرفدارش هستند.

 فالوور پادشاه فوتبال بارسلونا- لیونل مسی

(۱۲ درصد کل کاربران اینستاگرام، فالوور پادشاه فوتبال بارسلونا- لیونل مسی که  پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را دارد هستند)

  • رتبه ۱۷ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به مایلی سایروس، خواننده و مدل آمریکایی اختصاص دارد که با حدود ۶۷۰۰ پست، بیش از ۷۳ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۱۸ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به جنیفر لوپز ، خالق JLO تعلق دارد که با انتشار ۲۱۰۰ پست توانسته ۷۲ میلیون مخاطب  برای برند خود کسب کند.
  • رتبه ۱۹ پر بیننده ترین پیج اینستاگرام به کویلی کارداشیان، خواهر جوان کیم کارداشیان تعلق دارد که بیش از ۳۲۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر منتشر کرده و قریب به ۶۹ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۲۰ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام به کیتی پری مربوط است که با ۶۸ میلیون فالور، از خوانندگان پر طرفدار و محبوب این شبکه اجتماعی محسوب می شود.

در گزارش امروز سرویس اینستاگردی  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با رتبه ۲۱ تا ۳۰ پر فالوور ترین پیج اینستاگرام هایی که اکثرا نام برندهای معروف در آن دیده می شود آشنا میکنم.

کریس رونالدو به رونمایی پیراهن جدید برند خودش با نام SIGNATURE CR7 STEEL SHIRT

(در این تصویر، کریس رونالدو به رونمایی پیراهن جدید برند خودش با نام SIGNATURE CR7 STEEL SHIRT اشاره می کند که برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

با اینستاگردی امروز ما همراه باشید.

رتبه ۲۱: اینستاگردی با دمی لواتو دارنده رتبه بیست ویکم پر فالوور ترین پیج اینستاگرام

دمی لواتو (DEMI LOVATO) خواننده، ترانه نویس، هنرپیشه ، کارآفرین و مدل بیست و شش ساله اهل تگزاس ایالات متحده است که با انتشار ۲ هزار پست در ۴ سال اخیر، حدود ۶۶ میلیون فالور دارد. او از طرفدارانش خواسته تا این هشتگ را مشاهده کنند. پیج ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

فوتوشوت که دمی لوواتو را در استایل ورزشی

(تصویری از پر فالوور ترین پیج اینستاگرام لوواتو ،در این فوتوشوت که دمی لوواتو را در استایل ورزشی در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در تگزاس مشاهده میکنیم، او به معرفی صفحه FABLETICS می پردازد و برای دیده شدن بیشتر این عکس ۱ میلیون فالووری، از این هشتگ استفاده کرد. خانم KATE HUDSON این صفحه ۷۱۶ هزار فالوری را راه اندازی کرده است تا به معرفی مد و لباس با ورزش زنان بپردازد. حزییات بیشتر را میتوانید در این هشتگ: MYFABLETICS دنبال کنید)

استایل دمی لوواتو را با پیرهنی سفید و موهای مشکی

(در این تصویر، استایل دمی لوواتو را با پیرهنی سفید و موهای مشکی روی شانه مشاهده میکنیم که کلکسیونی از طلا و جواهرات پیاژه خود را رونمایی کرده است. وی از این استایل برای شرکت در برنامه تلویزیونی الن دجنرس به نام THE ELLEN SHOW استفاده کرد و از ایشان با پست بالا تقدیر کرد. برای دیده شدن بیشتر این تصویر ۱.۷ میلیون فالووری از هشتگ: TELL ME YOU LOVE ME استفاده کرد. )

 تتو سمت چپش با نقش راست، با حلقه ای از برند پیاژه دمی

(تیپ صورتی رنگ  دمی لوواتو که پیج اینستاگرام ایشان  پر فالوور ترین پیج اینستاگرام است ایشان را با کت و شلوار راه راه جذاب آستین باز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد که تتو سمت چپش با نقش راست، با حلقه ای از برند پیاژه همراه شده است. او در این عکس نیز از هشتگ به من بگو دوستت دارم استفاده کرد)

فوتوشوت های پر لایک دمی لوواتو

(از فوتوشوت های پر لایک دمی لوواتو در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را شاهد هستید که قریب به ۳ میلیون لایک برای ایشان را ارمغان آورد. او از عکاس این تصویر تشکر کرد)

دمی لوواتو در این عکس خود را آماده سوار شدن جت شخصی

(دمی لوواتو در این عکس، خود را آماده سوار شدن جت شخصی به مقصد  گردشگری نامعلومی میکند که به همراه دوستان خود، تعطیلات ژانویه را جشن می گیرد. وی این پیج را نیز در این عکس تگ کرد که ۸۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

استیج کنسرت طوفانی اش در تگزاس

(تصویر آخرین پست اینستاگرامی دمی لوواتو را شاهد هستیم که با بیش از ۱.۷ میلیون فالوور همراه شد و پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را دارد و او را در استایلی  خاص بر روی استیج کنسرت طوفانی اش در تگزاس مشاهده میکنیم که آخرین اجرای ایشان در سال ۲۰۱۷ میلادی است. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد)

پشت صحنه گریم های دمی لوواتو

(پشت صحنه گریم های دمی لوواتو، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا را شاهد هستیم که با ۹۰۰ هزار لایک دارای پر فالوور ترین پیج اینستاگرام است، وی را برای آخرین اجراهای سال ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم)

تصویری از پست های دمی لوواتو

(تصویری از پست های دمی لوواتو خواننده آمریکایی که ایشان را در استایل دسامبر ۲۰۱۷ میلادی برای شرکت در یکی از اجراهای زمستانی در روزهای پایانی سال مشاهده میکنیم. این عکس ۱.۸ میلیون فالوری توسط آنجلو کریتیکوس گرفته شد)

اکسسوری گوشواره ای بزرگ دایره ای

(دمی لوواتو، در این استایل، خود را برای شرکت در یک برنامه رادیویی در شهر سنت خوزه آماده میکند که ایشان با توجه به قد کوتاه، از اکسسوری گوشواره ای بزرگ دایره ای استفاده کرده که معمولا به بانوان جوان قد کوتاه توصیه نمی شود. این استایل دسامبر دمی لوواتو، بیش از ۱.۳ میلیون لایک دریافت کرد)

این خواننده جوان آمریکایی،Demetria Devonne “Demi” Lovato ، بخاطر نقش او (آنجلا) در سریال بارنی و دوستان به شهرت رسید. بعد از آن بخاطر بازی به عنوان نقش اول فیلم کمپ راک (محصول شبکهٔ دیزنی) معروف شد. سپس با بازی در سریال سانی با یک شانس در نقش سانی مونرو و فیلم برنامهٔ حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹ بر شهرتش افزوده شد. او همچنین در کارهای بشر دوستانه و فعالیت‌های خیریهٔ زیادی شرکت کرده ‌است.

خواننده جوان آمریکایی،Demetria Devonne "Demi" Lovato

خانم دمی از سال ۲۰۰۱ میلادی تا کنون در حدود ۳۰ فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است و آلبوم های موسیقی متعددی را نیز روانه بازار کرده است.  آلبوم هایی چون: ۲۰۰۸: فراموش نکن (don’t forget)،  دوباره با هم اینجا هستیم (Here We Go Again) )، شکسته نشده  Unbroken) )، دمی (demi)  محصول سال ۲۰۱۵ میلادی، مطمئن (confident) محصول سال ۲۰۱۷ و بگو دوستم داری (TELL ME YOU LOVE ME)‌ محصول ۲۰۱۷ میلادی از جمله کارهای ایشان است.

رتبه ۲۲: اینستاگردی با کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان، خواهر کیم کارداشیان و کیولی کارداشیان است که با انتشار ۳۴۰۰ پست در اینستاگرام، بیش از ۶۱ میلیون فالور دارد. پیج ایشان را در این نشانی دنبال کنید. وی از مخاطبانش خواسته است تا اپلیکیشن اختصاصی ایشان را از APP STORE دانلود کرده و سبک زندگی و محصولات و خدماتی که ارائه میکند را انجا تماشا کنند.

گوشه هایی از سبک زندگی کارداشیان

(کورتنی کارداشیان که پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را داراست با انتشار ویدیویی که عکس آن را در بالا مشاهده میکنید، ۶.۳ میلیون لایک کسب کرد و برای دیده شدن این عکس که گوشه هایی از سبک زندگی ایشان را به تصویر می کشد، از هشتگ KUWTK و TONIGHT بهره برد)

کورتنی کارداشیان در این پست اینستاگرامی

(کورتنی کارداشیان در این پست اینستاگرامی ۱.۴ میلیون لایکی، سلفی آینه ای را به تصویر می کشد که به همراه فرزندانش به مرکز SPA رفته است)

SKI SELFIE

(در این عکس که از کلکسیون سلفی های آینه ای کورتنی کارداشیان را شاهد هستیم، وی با ۷۰۰ هزار لایک همراه شد و ایشان را در پیست اسکی میشیگان آمریکا مشاهده میکنیم که از SKI SELFIE برای توضیح این پست که در  سرویس بهداشتی پیست گرفته شده است استفاده نمود)

کورتنی کارداشیان را در حال اسکی

( تصویری از پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ، کورتنی کارداشیان را در حال اسکی در منطقه DEER VALLEY در استان Utah امریکا مشاهده میکنیم. عکسی با ۱ میلیون لایک و هزاران کامنت از سوی هواداران اسکی باز ایشان!)

کورتنی کارداشیان

(کورتنی کارداشیان با انتشار این عکس سلفی ۲ میلیون لایکی، ۷ هزار کامنت دریافت کرد و بدینوسیله، کریسمس ۲۰۱۸ میلادی را به هواداران خود تبریک گفت)

استایل خیابان گردی های کورتنی و پسرش

(استایل خیابان گردی های کورتنی و پسرش در روزهای گرم دسامبر  ۲۰۱۷ میلادی در فلوریدا)

کورتنی کارداشیان (KOURTNEY KARDASHIAN) سی و هشت ساله، دانش آموخته دانشگاه آریزونا آمریکا، شخصیت تلویزیونی و فعال کسب و کار است که با صد و پنجاه و پنج متر قد، از فعالان دنیای مد و لباس امریکای شمالی به شمار می رود. او به همراه پدرش در سریال های تلویزیونی (REALITY TV SHOW) به رسانه های آمد و مجموعه عطر و لباس های متعددی در قالب برند KKW دارد.

کایلی جنر و کندال جنر که صفحات آن ها در فهرست ۲۰ پیج پر بیننده اینستاگرام قرار دارد، از خویشاوندان کورتنی به شمار می روند. او از برندهای کوکاکولا و محصولات مد و لباس به ازای هر پست، بین ۳۰ تا ۷۵ هزار دلار دریافت میکند که بخشی از درامدهای او را در سال  تشکیل می دهد. سریال هایی که کورتنی از سال ۲۰۰۵ میلادی تا کنون در آن ایفای نقش کرده  عبارتند از:

  • ۲۰۰۵  Filthy Rich: Cattle Drive TV series
  • ۲۰۰۷–present Keeping Up with the Kardashians TV series
  • ۲۰۰۹–۲۰۱۰ Kourtney and Khloe Take Miami TV series
  • ۲۰۱۱–۲۰۱۲ Kourtney and Kim Take New York TV series
  • ۲۰۱۱–۲۰۱۲ Khloé & Lamar Guest star, 4 episodes
  • ۲۰۱۳ Kourtney and Kim Take Miami TV series
  • ۲۰۱۴–۲۰۱۵ Kourtney and Khloé Take The Hamptons TV series
  • ۲۰۱۵ I Am Cait 2 episodes 2015 Dash Dolls

اخرین خبرها از فعالیت های مد و لباس  و سریال های ایشان را در سایت ایشان در این نشانی دنبال کنید.

رتبه ۲۳: اینستاگردی با پیج محصولات ریحانا

ریحانا، خواننده و مدل آمریکایی پیج اختصاصی برای معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص برای محصولات خودش دارد که پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را ظرف ۴ سال اخیر، با انتشار ۴۲۰۰ پست، قریب  به ۶۰ میلیون فالور کسب کرده است. او بیش از ۱۳۰۰ صفحه را نیز در صفحه BADGALRIRI فالو میکند. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

خواننده موسیقی پاپ آمریکا

(در این پست، فوتوشوتی جذاب از ریحانه خواننده موسیقی پاپ آمریکا را شاهد هستیم که در پیج محصولات آرایشی خود، این عکس را به اشتراک گذاشت که ۲ میلیون لایک برایش به ارمغان آورد. سایه های این آرایش محصول GRISELDA بوده که برای توضیحات بیشتر به این هشتگ رجوع کنید. او از پیج FENTYBEAUTY برای معرفی محصولات استفاده کرد که با هشتگ SEPHORA نیز همراه شد)

آرایش برنزی جذاب ریحانا

(در این آرایش برنزی جذاب ریحانا، ایشان را با اکسسوری گوشواره دایره تو خالی مشاهده میکنیم که به معرفی برند آرایشی  SEPHORA پرداخته است و برای دیده شدن بیشتر از این هشتگ استفاده کرد)

سفورا، یکی از معتبر ترین برندهای آرایشی و بهداشتی لاکچری بانوان است که محصولی از خانه های مد فرانسه به شمار می رود. این برند خوش نام توسط دومینیک مندوناد تاسیس شد و مالک ان اکنون LVMH و Loei Vitton است. ریحانا بارها به عنوان مدل این برند آرایشی فعالیت کرده است که بیش از ۲ هزار شعبه در سراسر جهان دارد.

محصولات سفورا فرانسه

(در عکس بالا، استایل سفید رنگ جذابی  از ریحانا را با آرایشی از محصولات سفورا فرانسه مشاهده میکنیم که بیش از ۱.۵ میلیون لایک برایش به ارمغان آورد و از پر لایک ترین پست هایی بود که پیج BADGALRIRI  در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشت)

سایه های این آرایش، کاری از محصول CANDYVENOM

(در این تصویر، ریحانا را با یکی دیگر از پست های اینستاگرامی این پیج که ۱.۶ میلیون لایک گرفت مشاهده میکنیم که سایه های این آرایش، کاری از محصول CANDYVENOM است که توسط خانه زیبایی FENTY انجام شد)

خواننده محبوب سیاه پوست آمریکایی

(محصولات آرایشی فنتی بیوتی را شاهد هستید که در پیج BADGALRIRI‌ متعلق به ریحانه ، خواننده محبوب سیاه پوست آمریکایی به اشتراک گذاشته شده است   ۸۰۰ هزار لایک کسب کرد. او در این پست، از این هشتگ برای دیده شدن بهتر و بیشتر این محصولات آرایشی و بهداشتی زنان استفاده کرد. پیج برند محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی سفورا (SEPHORA) در این تصویر نیز تگ شد)

فوتوشوت جذابی از ایشان روی صفحه BADGALRIRI

(در این عکس، تصویری  از ریحانا را شاهد هستیم که با ۳ میلیون لایک، فوتوشوت جذابی از ایشان روی پیج BADGALRIRI به اشتراک گذاشته شده است. در این آرایش ، گریم او را با رژ آبی که با پالتو خز با تناژ رنگ آبی میبینیم که عینک گوچی و اکسسوری های نقره ای خوش تراشی ست شده است)

برند اختصاصی لوازم آرایشی ریحانا

(محصولات FENTY BEUTY را میتوانید در این تصویر مشاهده کنید که در فهرست محصولات آرایشی بهداشتی پر طرفدار بانوان در سال ۲۰۱۷ میلادی بود. این برند ریحانا را در این نشانی دنبال کنید که ۳ میلیون فالور دارد)

محصولات FENTY BEUTY

(در تصویر بالا، پیج فنتی بیوتی، برند اختصاصی لوازم آرایشی ریحانا را شاهد هستیم که توسط سفورا نیز حمایت شده است)

رتبه ۲۴: اینستاگردی با ویکتوریا سکرت

بیست و چهارمین پیج پر فالور اینستاگرام در اختیار برند معروف محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک زنان یعنی ویکتوریا سکرت است. این برند مشهور ، با راه اندازی فشن شو های متعدد در سراسر جهان، بخشی از استراتژی توسعه محصول و برندینگ خود را در دستور کار دارد. ویکتوریا سکرت از مدل های متعددی برای معری محصولات خود استفاده می کند که شاخص ترین آنها در فهرست فرشتگان ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret Angles) قرار می گیرند. برای آشنایی با فرشتگان ویکتوریا سکرت به صفحات لوکس تهران مراجعه کنید.

این برند توانسته ظرف ۲ دهه اخیر مخاطبان و مشتریان بسیاری در سراسر جهان کسب کند و برخی از انجل های آن مثل آدریانا لیما و کندال جنر، بیش از ۱۰ میلیون فالور دارند که در فهرست پر درآمد ترین مدل های جهان به شمار می روند.

پیج ویکتوریا سکرت در اینستاگرام بیش از ۵۹ میلیون فالور دارد و قریب به ۵۱۰۰ پست نیز در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

ست لوازم آرایشی و بهداشتی ویکتوریا سکرت را با کیف چرمی مشکی

(در این پست اینستاگرامی که در پیج ویکتوریا سکرت منتشر شد، ست لوازم آرایشی و بهداشتی ویکتوریا سکرت را با کیف چرمی مشکی آن مشاهده می کنید)

انواع اسپری های ویکتوریا سکرت

(تصویری که در  بالا مشاهده میکنید، انواع اسپری های ویکتوریا سکرت است که با اسانس های گوناگون از sun تا COOL در اختیار مشتریانش قرار داده و ۱۸ دلار قیمت گذاری شده است. این پست، ۲۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

عکسی از محصولات آرایشی و بهداشتی این برند از کالکشن LOVE

(در تصویر بالا که در فهرست پست های اینستاگرامی برند ویکتوریا سکرت قرار دارد، عکسی از محصولات آرایشی و بهداشتی این برند از کالکشن LOVE را شاهد هستیم که ۲۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد و برای توضیحات بیشتر به سایت ویکتوریا مراجعه کنید)

نمایش پیراهن صورتی برند ویکتوریا سکرت با آستین بلند

(در این تصویر، یکی از مدل های ویکتوریا سکرت را برای نمایش پیراهن صورتی برند ویکتوریا سکرت با آستین بلند که DREAM ANGLES LONG SLEEVE  TEDDY نام دارد مشاهده میکنید)

عطر ویکتوریا سکرت

(تصویر عطر ویکتوریا سکرت با نام LOVE  )

استایل پیشنهادی ویکتوریا سکرت به بانوان لاکچری گر

(استایل پیشنهادی ویکتوریا سکرت به بانوان لاکچری گرد این برند. این پست، آخرین پست اینستاگرامی ویکتوریا سکرت در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بود که ۲۰۰ هزار لایک به همراه داشت. کت چرمی قرمز با کیف رنگارنگ با زنجیره بلند طلایی، مد معرفی شده این برند معروف است)

ویکتوریا سکرت، معروف ترین فروشنده لباس زیر بانوان و از مطرح شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی زنان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و توسط روی ریموند تاسیس شد که بعدها خودکشی کرد. همانطور که می دانید، این برند از دهه نود قرن بیستم میلادی با استخدام مدل های معروف تلاش کرده تا محصولاتش را در سراسر جهان در قالب فشن شوهایی معرفی کند. آدریانا لیما و الساندار آمبروزیو از جمله معروف ترین انجل های ویکتوریا سکرت هستند که از سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ میلادی با این برند مشغول به همکاری هستند.

انجل هایی همچون: السا هوسک، جک جاگاسیاک، استلا ماکسول، لباس ریبریو، سارا سامپایو ، رومی استریجید، ژوزفین اسکریور و باسمین توکس از جمله مدل های شناخته شده این برند هستند که از سال ۲۰۱۵ میلادی به این سو با آن همکاری دارند. اگر میخواهید دربار انجل ها بدانید، به گزارش CBS مراجعه کنید.

رتبه ۲۵: اینستاگردی با کوین هارت

بیست و پنجمین پیج پر بیننده اینستاگرام در اختیار کوین هارت است. این پسر سیاه پوست سی و هفت ساله اهل پنسیلوانیا آمریکا، هنرپیشه، نویسنده، تهیه کننده و کمدین استندآپ بوده که با وجود پدری معتاد به مواد مخدر و زندانی، توانست مسیر پیشرفت را به سرعت طی کند و از سال ۲۰۰۲ میلادی تا کنون در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرد. از فیلم های ایشان میتوان به:  اسکری مووی ۳، ملاقات دیو، استراتژی خروج، مبارزه کینه، سواری با هم، زندگی پنهان حیوانات خانگی، سخنران عروسی و اطلاعات مرکزی اشاره کرد.

کوین هارت بخش زیادی از زندگی خود در ۴ سال اخیر را صرف اینستاگردی و به روز رسانی پیج اختصاصی خود در اینستاگرام کرده و ظرف ۴ سال اخیر، قریب به ۵ هزار پست به اشتراک گذاشته است. او بیش از ۵۷ میلیون فالور داشته و ۴۴۰ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه ایشان در این نشانی در دسترس است . سایت رسمی ایشان نیز در این لینک قابل مشاهده خواهد بود.

تصویر کوین هارت و همسرش در ژانویه ۲۰۱۸

(چهارصد هزار لایک برای تصویر کوین هارت و همسرش در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی که مد او با یک کفش نارنجی و شلوار جین را به نمایش می گذارد. برای مشاهده بیشتر این تصویر از هشتگ HARTS استفاده کرد)

هارت و همسر و فرزند خردسالش

(هارت و همسر و فرزند خردسالش در این عکس اینستاگرامی که با هشتگ MY LITTLE TWIN همراه شده است را مشاهده میکنیم. این عکس بیش از ۱.۲ میلیون لایک برای آقای هارت به ارمغان آورد)

کفش برند نایک را با لباس تیره رنگ

(استایل کوین هارت را مشاهده میکنیم که او کفش برند نایک را با لباس تیره رنگ که استایل خیابانی ایشان را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد ست کرده است. وی برای دیده شدن بیشتر این استایل از این هشتگ ها استفاده کرد:‌IrresponsibleTour#ComedicRockStarShit

#LilSwag #DopePic#ComedyGrind #Focused)

بخشی از فعالیت های ورزشی روزانه کوین هارت را در شهر واشنگتن

(در این تصویر، بخشی از فعالیت های ورزشی روزانه کوین هارت را در شهر واشنگتن مشاهده میکنید که او از روز SUNDAY به عنوان Runday یاد می کند. او از ۳ هشتگ برای دیده شدن بیشتر این تصویر ۲۰۰ هزار لایکی استفاده کرد که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی وی را نشان می دهد: HustleHart#MoveWithHart #DopePic)

Sioux city

(دراین تصویر،کوین هارت خبر از نمایش یکی از فیلم هایش به نام Sioux city‌ می دهد و در این عکس ۲۷۷ هزار لایکی، از ۴ هشتگ استفاده میکند تا تصویر بیشتر دیده شود: #LilSwag #ComedicRockStarShit

#LiveLoveLaugh #IrresponsibleTour)

(در این تصویر، کوین هارت را با استایل خیابانی در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستید که زیر نوشت: LET’S GO FARGO ND. برای دیده شدن بیشتر این تصویر، از این هشتگ ها بهره برد‌:

#IrresponsibleTour #ComedicRockStarShit#LilSwag #DopePic

 #LiveLoveLaugh#MakingTheWorldLaugh

رتبه ۲۶: اینستاگردی با باشگاه رئال مادرید اسپانیا

باشگاه رئال مادید اسپانیا بیست و ششمین پیج اینستاگرامی پر بیینده را دارد. این صفحه با انتشار قریب به ۱۹۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر، ۵۶ میلیون فالور دارد. این باشگاه، بهترین باشگاه فیفا در قرن بیستم میلادی لیف گرفت و تا کنون ۱۲ بار، قهرمان جام باشگاه های اروپا شده است. در کنار منچستر یونایتد و بارسلون، ثروتمند ترین باشگاه جهان بوده که سوپر استارهایی چون زیدان، پیکه، کریس رونالدو و دیوید بکهام در آنجا توپ زده اند.

پیج این باشگاه ورزشی پر طرفدار را در این نشانی دنبال کنید.

 

رقابت های رئال مادرید در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، ابروی کریس رونالدو، فوق ستاره این باشگاه شکافت برداشت

(در جریان یکی از رقابت های رئال مادرید در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، ابروی کریس رونالدو، فوق ستاره این باشگاه شکافت برداشت و سر او خوبی شد. در این تصویر که بخشی از ویدیویی است که باشگاه رئال مادید منتشر کرده، نحوه ترمیم این زخم بزرگ مشاهده می شود. برای مشاهده این فیلم به این لینک رجوع کنید. این ویدیو بیش از ۲۳ میلیون بار دیده شد. پیج رسمی رئال مادرید در اینستاگرام، از این هشتگ  برای دیده شدن بیشتر این ویدیو استفاده کرد)

گل زنی های بازیکنان رئال مادرید

(تصویری از گل زنی های بازیکنان رئال مادرید در جریان مسابقه انها با تیم فوتبال دیپورتیو که با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسیدند. این عکس که از سانتیاگو برنابئو گرفته شده است، ۱ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت از سوی هواداران باشگاه دریافت کرد و برای دیده شدن بیشتر، از این هشتگ استفاده کرد)

صفحه اینستاگرامی رسمی باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا

(در این تصویر که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در پیج اینستاگرامی رسمی باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا که پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام است منتشر شد، ۴ تن از بازیکنان این تیم به نام: کریس رنالدو، لوکا، مارسلو، سرجیو راموس در فهرست ۱۱ بازیکن برتر سال ۲۰۱۷ میلادی فدراسیون جهانی فوتبال FIFA قرار گرفتند. برای مشاهده پیج اختصاصی فیفا به این نشانی بروید. این عکس ۱ میلیون لایک گرفت)

تصویری از برترین ورزشگاه جهان

(تصویری از برترین ورزشگاه جهان (سانتیاگو برنابئو) که متعلق به رئال مادرید اسپانیا است را شاهد هستیم که عکس هوایی زیبایی را پیج اینستاگرامی رسمی این باشگاه در ژانویه به اشتراک گذاشت و ۱ میلیون لایک گرفت)

باشگاه رئال مادرید هم اکنون توسط فلورنتینو پرز هدایت می شود. این باشگاه ۱۰۶ ساله

(Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال بوده که در پایتخت دیدنی و تاریخی اسپانیا قرار دارد. این باشگاه به استناد آمار، موفق ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیاو موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا به شمار می رود.

آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۶ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت. Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهی می‌باشد. سایت رسمی باشگاه را اینجا ببیند.

رتبه ۲۷: اینستاگردی با باشگاه بارسلونا پر فالوور ترین پیج اینستاگرام

جالب است که بدانید، پر فالوور ترین پیج اینستاگرام با رتبه بیست و هفت، متعلق به صفحه اختصاصی باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا است. رده قبلی، در اختیار باشگاه رئال مادرید، برترین باشگاه قرن بیستم بود. صفحه بارسلونایی ها با انتشار بیش از ۱۱ هزار پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۵۵ میلیون مخاطب دارد. در واقع یکی از فعال ترین صفحات باشگاه های ورزشی جهان در اینستاگرام، در اختیار آبی اناری پوش های کاتالونیا است. صفحه بارسلون را در این نشانی دنبال کنید.

صفحه اختصاصی بارسلونا از فیلیپ کوتینهو

(نیم میلیون لایک و هزاران کامنت برای پر فالوور ترین پیج اینستاگرام تصویری که صفحه اختصاصی بارسلونا از فیلیپ کوتینهو، بازیکن این تیم در ژانویه ۲۰۱۸ به اشتراک گذاشته است. زیر این پست نوشته اند: THE WAIT IS OVER . برای دیده شدن بیشتر عکس نیز شاهد ۶ هشتگ هستیم که با انها میتوان متن و حاشیه و پشت صحنه فعالیت های ورزشی باشگاه و بازیکنان مشهورش را دنبال کرد:

#CopaBarça #ForçaBarça #Coutinho #Barça#FCBarcelona #igersFCB)

پست جدید لوییس سوارز

(در این تصویر ۶۰۰ هزار لایکی، صفحه اختصاصی باشگاه بارسلونا اسپانیا پر فالوور ترین پیج اینستاگرام، تصویری از پست جدید لوییس سوارز، شماره ۹ معروف آبی اناری پوش های بارسلون به اشتراک گذاشته است که البته چون REPOST است، توضیحی برای آن در ژانویه ۲۰۱۸ ارائه نشد. لوییس سوارز را می توان در این هشتگ دنبال کرد)

ژانویه سال جاری میلادی در صفحه اختصاصی باشگاه بارسلون در اینستاگرام

(در تصویر بالا که در ژانویه سال جاری میلادی در پیج اختصاصی باشگاه بارسلون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، عکسی از MASCHE را شاهد هستیم که گویا قصد جدایی از این باشگاه دارد و با استقبال گسترده بازیکنان و هواداران این باشگاه مواجه شد. عکسی از NEW CAMP. )

صفحه اختصاصی باشگاه بارسلونا اسپانیا

(در تصویر بالا، پیج اختصاصی باشگاه بارسلونا اسپانیا که پر فالوور ترین پیج اینستاگرام با رتبه بیست و هفت را تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی در اختیار دارد، جام هایی که توسط ماسکرانو برای بارسلون کسب شد را به نمایش گذاشته و از ایشان برای حضور در این باشگاه تشکر کرده است. تشکری  به ۳ زبان . این باشگاه، هشتگ ویژه ای به نام:‌   THANK YOU MASCH  را نیز به این منظور طراحی کرد)

(یکی از تصاویری که پیج اختصاصی بارسلونا در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی منتشر  کرد و لحظه بازگشت تیم به رختکن را در نیمه اول نشان می دهد. عکسی که سلطان بارسلون، لیونل مسی را در کنار پیکه و دیگر هم بازی هایش به نمایش می گذارد. برای مشاهده تصاویر بیشتر به این هشتگ بروید)

تمرینات روزانه دروازه بان موفق و معروف بارسلون

(در تصویر بالا، بخشی از تمرینات روزانه دروازه بان موفق و معروف بارسلون را مشاهده میکنیم که زیر این پست، ادمین پیج اختصاصی کاتالان ها در اینستاگرام نوشته است: این یک پرنده است؟ این یک هواپیما است؟ نه، او MTERSGEN بازیکن شماره ۱۱ بارسلون است. برای دیده شدن بیشتر این عکس ۷۰۰ هزار لایکی، از ۵ هشتگ استفاده شد:

#Barça #ForçaBarça #FCBarcelona#igersFCB #TerStegen)

صفحه اختصاصی باشگاه بارسلونا در اینستاگرام

(در این دست اینستاگرامی پیج اختصاصی باشگاه بارسلونا در اینستاگرام، شاهد تصویری از پیکه و دروازه بان باشگاه هستیم که ۹۰۰ هزار لایک و ده ها هزار کامنت از سوی هواداران این باشگاه ورزشی محبوب اروپایی بدست آورد. پیکه تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرار داد دارد و به همین خاطر، هشتگ ویژه ای برای ایشان طراحی شده است که در این نشانی مشاهده کنید. )

یک میلیون لایک برای پستی که صفحه اختصاصی بارسلونا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

(یک میلیون لایک برای پستی که پیج اختصاصی بارسلونا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و پشت صحنه تمرینات ورزشی بازیکنان را به نمایش م یگذارد. عکسی با ۶ هشتگ متفاوت: #BeBarça
—-
#FCBarcelona #igersFCB #Barça#ForçaBarça #YerriMina)

 

این باشگاه با نام باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ میلادی عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» (به کاتالانی: Més que un club) را به عنوان شعار خود انتخاب کرده ‌است.

سرود رسمی باشگاه، اثر جوزپ ماریا اسپیناس است که El Cant del Barça نام دارد. نکته جالب درباره این باشگاه آن است که بر  خلاف بسیاری از باشگاه های فوتبال جهان، این باشگاه کاملا توسط هوادارانش اداره می شود. صدها میلیون یورو در آمد سالانه (انتقال نیمار به پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۷، بیش از ۲۰۰ میلیون یورو درآمد زایی کرد) سبب شده تا این باشگاه در فهرست ۵ باشگاه ثروتمند جهان باشد.

معروف ترین رقابت باشگاهی جهان بین این تیم و رئال مادرید انجام می شود که به ال کلاسیکو شهرت دارد. نیو کمپ بارسلون همچون سانتیاگو برنابئو مادریدی ها و همچنین جهنم اولدترافورد شیاطین سرخ منچستر یونایتد، در فهرست ۳ استادیوم معروف جهان قرار دارد. داستان بارسلونا را اینجا تماشا کنید که روش درامد زایی دیجیتالی برای باشگاه های فوتبال را آموزش می دهد.

رتبه ۲۸:  اینستاگردی با ELLEN

الن د جرنس، مجری معروف و فعال کسب و کار آمریکایی که با برنامه تلویزیونی ELLEN SHOW از میلیونر ها و فعالان رسانه ای و مطرح این کشور به شمار می رود، پر فالوور ترین پیج اینستاگرام که رتبه هشتم را در اختیار دارد. او با انتشار قریب به ۵۷۰۰ پست در ۴ سال اخیر، توانسته حدود ۵۱ میلیون فالور کسب کند. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید.

صفحه او، نخستین پیج پر بیننده یک برنامه تلویزیونی در اینستاگرام است که ارتباطی به مد و لباس و موسیقی و سینما و ورزش ندارد و همه جنبه های فرهنگی و عمومی و اجتماعی را در بر می گیرد و مخاطبان زیادی در اروپا به خصوص آمریکای شمالی دارد.

 جوان سیاه پوست که به برنامه دعوت شده اند

(در این پست اینستاگرامی که الن د جنرس به اشتراک گذاشت، ۲ جوان سیاه پوست که به برنامه دعوت شده اند را معرفی می کند و از دعوت آنها ابراز خوشحالی کرده است. اطلاعات بیشتر را در این تگ ها مشاهده کنید:‌ @pharrell @demarjaysmith)

صفحه اینستاگرامی الن د جنرس

(تصویری که صفحه اینستاگرامی الن د جنرس منتشرکرده و یکی از مهمان های برنامه الن را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد)

بخشی از مناطق Montecito آمریکا

(در تصویر بالا که در واقع باز نشر یک پست اینستاگرامی در صفحه اپرا وینفری، مجری معروف سیاه پوست آمریکایی  است، الن د جنرس در پیج خود به اطلاعاتی که اپرا داده اشاره کرده است و از اینکه بخشی از مناطق Montecito آمریکا بازسازی و کارهای عمرانی آن به پایان رسیده است از کارگران تشکر میکند. او از مخاطبانش خواسته است برای کمک به مردم این منطقه به صندوق خیریه او بیپوندند)

الن د جنرس خبر از شصت ساله شدن خود می دهد

(در این تصویر، الن د جنرس خبر از شصت ساله شدن خود می دهد و با راه اندازی  این هشتگ، اعلام کرده که میخواهد مخاطبانش را در شصت سالگی مشاهده کند! تصویری با ۸۰۰ هزار لایک)

الن دی‌جنرس Ellen DeGeneres) ‏ کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی است. او از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ستارهٔ سریال کمدی موقعیت الن بود و از سال ۲۰۰۳ تهیه‌کنندگی و مجری ‌گری برنامهٔ تاک شو ی الن دی‌جنرس شو را به عهده دارد.

رتبه ۲۹: اینستاگردی با جاستین تیمبر لیک

جاستین تیمبر  لیک، هنرپیشه آمریکایی که پر فالوور ترین پیج اینستاگرام با رتبه بیست و نه را در اختیار دارد. او با انتشار بیش از ۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، معروف ترین هنرپیشه آمریکا در اینستاگرام است که ۴۹ میلیون فالور داشته و ۱۶۰ صفحه را نیز دنبال میکند. پیج او را در این لینک جستجو کنید.

جاستین تیمبرلیک گوشه ای از فعالیت های هنری خود در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرده

(تصویر از پر فالوور ترین پیج اینستاگرام که هنرپیشه معروف جاستین  تیمبرلیک، گوشه ای از فعالیت های هنری خود در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرده که ۸۰۰ هزار لایک به همراه داشت)

استایل جاستیم تیمبر لیک در ژانویه ۲۰۱۸

(تصویر استایل جاستین تیمبر لیک در ژانویه ۲۰۱۸ که ایشان را در کنار یکی از دوستان نشان می دهد. )

جاستیم تیمبر لیک گوشه ای از فعالیت های روزانه اش

(در این تصویر، جاستین تیمبر لیک گوشه ای  از فعالیت های روزانه اش را به نمایش در آورده است و از این مرد سیاه پوست به عنوان برادر یاد می کند و برای دیده شدن بیشتر این عکس از هشتگ FILTHY استفاده کرد)

(جاستین تیمبر لیک با انتشار  تصویر بالا که سلفی او و همسرش در ژانویه ۲۰۱۸ است، از هشتگ TIMESUP و WHYWEWEARBLACK خبر می دهد)

جاستین تیمبر لیک در آستانه کریسمس

(تصویری که جاستین تیمبر لیک در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی در پیج اینستاگرامی پر بیننده خود به اشتراک گذاشت و ۹۰۰ هزار لایک دریافت کرد  و او را مشغول خوردن رزبری نشان می دهد)

جاستین تیمبر لیک را در کنار کارل لاگرفلد

(در این تصویر، جاستین تیمبر لیک را در کنار کارل لاگرفلد، طراح ارشد خانه مد CHANEL در پاریس، پایتخت مد اروپا مشاهده میکنید)

تصویری از اسنک خوری های جاستیم تیمبرلیک

(تصویری از اسنک خوری های جاستین تیمبرلیک در روزهای سرد دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ۱ میلیون لایک را از طرف هوادارانش دریافت کرد)

 

جاستین تیمبرلیک، خواننده و ترانه سرا و هنرپیشه سرشناس آمریکایی است که در سال ۲۰۰۲ میلادی با آلبوم JUSTIFIED شهرت جهانی پیدا کرد. این بازیگر سی و شش  ساله، در فیلم هایی چون: ناله مار سیاه، معلم بد، شبکه اجتماعی، کم احتمال، شرک ۳  و درون لوین دیویس ایفای نقش کرده است. سایت رسمی او در این لینک در دسترس است.

رتیه ۳۰: اینستاگردی با زندیا دارنده پر فالوور ترین پیج اینستاگرام

زندیا (ZENDAYA) هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که با بیست و یک سال سن، پر فالوور ترین پیج اینستاگرام با رتبه سی را در اختیار دارد. او بیشتر در آمریکای شمالی به دلیل اجراهای تلویزیونی و سینمایی شناخته شده است و در دنیای مد و لباس نیز فعالیت دارد. سایت ایشان در این لینک در دسترس است. وی با انتشار ۳۳۰۰ پست در ۴ سال اخیر قریب به ۴۸ میلیون فالوور دارد و حدود ۱۰۰۰ صفحه را نیز دنبال میکند. پیج ایشان در این آدرس در دسترس خواهد بود.

(در این عکس ۴ میلیون لایکی ، این هنرپیشه و خواننده جوان کمتر شناخته شده آمریکایی برای ایرانیان، استایل خود را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به تصویر می کشد و زیرش می نویسد: I WAS NOT EVENT GONE THAT LONG)

سایه چشم زرد رنگ زندیا

(سایه چشم زرد رنگ زندیا در این سلفی ۴ میلیون لایکی قابل مشاهده است)

(لباس لاکچری و فاخز زندیا را در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که به طرز باشکوهی با کفش پاشنه بلند طلایی ست شده است و زیر این عکس ۲ میلیون لایکی نوشت: TODAY’S ACCIDENT REFERENCE. GOLDEN GLOBEST)

استایل های زمستانی ۲۰۱۷ میلادی ZENDAYA

(از استایل های زمستانی ۲۰۱۷ میلادی ZENDAYA که ایشان را با کت و دامن های رنگارنگ و پالتو پشمی سفید لاکچری مشاهده میکنیم. تصاویر با ۲ میلیون لایک برای سی امین پیج پر بیننده اینستاگرام )

 لباس صورتی زندیا پر فالوور ترین پیج اینستاگرام

(در این تصویر، ZENDAYA از حمایت خود از صندوق حمایت از فیل ها خبر می دهد که لوگو این مجموعه خیریه نیز  بر روی لباس صورتی رنگش مشخص است. لئوناردو دی کاپریو (گرگ وال استریت) و هنرپیشه مطرح هالیوودی نیز بارها به این موضوع در پیج اینستاگرامی ۲۲ میلیون فالووری خود اشاره کرده است)

 

درس هایی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام

اگر طرفدار اینستاگرام هستید و قصد دارید به صورت حرفه ای از این شبکه اجتماعی برای توسعه کسب و کار خود چه در زمینه مدو لباس و لاکچری گردی و چه آموزش و بیزینس و امثالهم استفاده کنید، یافته های ۴ گانه از ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام را در نظر داشته باشید که راهکارهای کلیدی برای شما چه به عنوان فعال کسب و کار و چه محقق حوزه جامعه اطلاعاتی ایران به ارمغان خواهد داشت:‌

۱) از جادوی هشتگ ها در اینستاگرام بهتر و بیشتر استفاده کنید. هشتگ ها، کسب و کار شما و پست های شما را به اطلاع میلیون ها نفر در سراسر جهان می رساند و گاها شما مطلع نیستند که عکس پست شما view شده است. حتی اگر like نشود و پیج شما follow‌ نشود و زیر پست های شما comment درج نشود. اگر توجه کنید، ۳۰ پیج پر بیننده اینستاگرام مرتب از هشتگ های پر بیننده و پر مخاطب در زمینه های مختلف استفاده می کنند.

۲) حتما در پست نویسی از زبان انگلیسی استفاده کنید. شاید خیلی از پست های شما توسط کاربران خارجی اینستاگرام دیده شود و ان ها بخواهند اطلاعات این پست را داشته باشند  و اطلاع رسانی فارسی شما کمکی نکند. اگر  پست زنی های اینستاگرامی شما عمومی است، مخصوصا برای مطالب عمومی و اجتماعی درباره ایران و مقصدهای گردشگری و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ایران، میتوانید ۲ خط انگلیسی تایپ کنید تا اگر از هشتگ های بین المللی استفاده کردید، کاربران بین المللی نیز مخاطب پیج شما بشوند.

۳) انتشار محتوای چالشی که مخاطبان بالقوه و بالفعل را به درج کامنت در زیر پست های شما ترغیب کند، اقدامی موثر برای فرصت آفرینی اینستاگرامی و مخاطب گرایی متناوب است.

۴) از تگ کردن عکس های خود بر روی هشتگ هایی که ارتباط معنایی و مفهومی با موضوع پست ندارد اجتناب کنید. مثلا اگر پست شما ربطی به مد و لباس ندارد، از هشتگ fashion استفاده نکنید. یا اگر به مقوله گردشگری اشاره نمیکند، از هشتگ travelbuddy استفاده نکنید! برای دیده شدن بیشتر پست های شما، روش های حرفه ای و اصولی بهتری وجود دارد!  هشتگ شناسی خود کاری حرفه ای است که در مرور زمان به آن دست پیدا خواهید کرد.

۵) استفاده از ویدیو را در پست زنی های اینستاگرامی جدی بگیرید. اهمیت زیادی استفاده از ویدیو در اطلاع رسانی های اینستاگرامی دارید. ۱ دقیقه فایل ویدیو شامل اطلاعات زیادی میتواند باشد که یک عکس با چند خط نوشته زیر آن از بیانش عاجز است. این نکته مهمی است که رهیافت خوبی از تحلیل ۳۰ پیج پر بیننده اینستاگرام است.

۶) مهم ترین صفحات اینستاگرام نیز نیاز به دریافت ورودی از طریق گوگل دارند. این ورودی را باید SEO سایت ها در اختیار صفحات شبکه های اجتماعی قرار دهد. اگر به صورت حرفه ای در اینستاگرام در حوزه های مختلف فعال  هستید، توصیه میکنیم که حتما از اطلاع رسانی سایتی یا وبلاگ هم استفاده کنید تا از طریق کلید واژه هایی که کاربران در اینترنت جستجو میکنند و وارد سایت شما می شوند، به پیج اختصاصی شما در اینستاگرام لینک شوند.

۷) اگر به راه اندازی استارت آپ های لاکچری علاقمند هستید، از فضای اینستاگرام استفاده کنید که فرصت ساز و ظرفیت های فراوانی برای توانمند سازی ایده های خلاق در صنعت لاکچری دارد.

سوالات متداول

  • پیج اینستاگرام پر بیننده میخواهید؟
  • پست های اینستاگرامی با لایک بالا نیاز دارید؟
  • شیوه اننشار آگهی رسمی در اینستاگرام را می دانید؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان ویدیوهای اینستاگرامی را دانلود و باز نشر کرد؟
  • آیا به کپی رایت مطالب منتشره در اینستاگرام آگاه هستید؟
  • آیا می دانید کاربران اینستاگرام از چه حقوقی برخوردار نیستند؟
  • هزینه های انتشار آگهی در اینستاگرام را میدانید؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان از اینستاگرام درآمد زایی کرد؟
  • آیا دوست دارید پیج ورزشی پر بیینده در اینستاگرام داشته باشید؟
  • آیا میخواهید برای مزون لباس خود، پیج ای پر بیننده راه اندازی کنید؟
  • راهکاری توسعه فشن دیجیتال در اینستاگرام را می دانید؟
  • آیا موضوعات اکادمیک حوزه اینستاگرام را برای مقالات و پایان نامه ها  می دانید؟
  • آیا قصد توسعه کسب و کار خود با اینستاگرام را دارید؟
  • آیا با راهکارهای طلایی افزایش مخاطبان اینستاگرام آگاه هستید؟
  • آیا دوست دارید پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را داشته باشید؟

با لوکس تهران تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا