سبک زندگی لوکس

از شکیرا تا جی جی حدید با پر فالوورهای اینستاگرام (قسمت چهارم)

پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

در سلسله گزارش های معرفی پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام که در مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران به آن می پردازیم، در بخش اول، دوم و سوم، ۳۰ پیج از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام در سالهای اخیر را بررسی کردیم.

حتما بخوانید :

۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام را بشناسید (قسمت اول)

۵۰ صفحه پر بازدیدترین اینستاگرام را بشناسیم (قسمت دوم)

طوفان برندها در فهرست پر فالوورهای اینستاگرام (قسمت سوم)

همانطور که در گزارشات سه گانه قبل اشاره شد، شبکه ۸۰۰ میلیون کاربره اینستاگرام، بخش قابل توجهی از سبک زندگی دیجیتالی میلیاردها تن از کاربران جامعه اطلاعاتی جهان را به خود اختصاص داده است و به نظر می رسد که این شبکه تا مدت کوتاهی شمار مخاطبانش از مرز ۱ میلیارد نفر فرا تر رود.

در فهرست پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام، نام سلبریتی های دنیای ورزش، سینما و موسیقی به چشم می خورد که از آن جمله میتوان به تیلور سویفت ، بیانسه ، جنیفر لوپز ، جاستین تیمبرلیک و مرده صخره ای سینما (جانسون) اشاره کرد که هر یک بین ۱۳۰ میلیون تا ۵۰ میلیون فالوور دارند.

در گزارش امروز اینستاگردی لوکس تهران، شما را با پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام که ردیف ۳۰ تا ۴۰ را در اختیار دارند آشنا میکنیم که مطالب جالبی برای دنیای لاکچری گردها و علاقمندان به مشاهده متن و حاشیه زندگی شخصیت های معروف هنری دارد.

با اینستاگردی امروز ما با پر فالوورهای اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی همراه باشید.

معرفی ۳۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام

اگر برای نخستین بار است که با مجله لوکس تهران آشنا می شوید و سلسله گفتارهای پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام را میخوانید، مطلع باشید که ۳۰ صفحه اول پر مخاطب این شبکه اجتماعی به شرح زیر است:

۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(بیشترین فالوور در اینستاگرام، متعلق به شرکت اینستاگرام است)

  • رتبه ۱ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام به صفحه رسمی اینستاگرام در این شبکه اجتماعی اختصاص دارد که با انتشار بیش از ۵ هزار پست، ۲۳۱ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۲ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را سلنا گومز ، خواننده جوان آمریکایی در اختیار دارد که با ۱۴۰۰ پست، ۱۳۴ میلیون تن از کاربران اینستاگرام را جذب کرده است .
  • رتبه ۳ پر فالوور ترین صفحه این شبکه در اختیار کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید است که با انتشار ۲۲۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر، ۱۲۰ میلیون مخاطب دارد.
  • رتبه ۴ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار آریانا گرانده ، خواننده محبوب این روزهای موسیقی پاپ ایالات متحده است که با انتشار ۳۴۰۰ پست، ۱۱۸میلیون فالوور دارد.

صفحه پر بیننده اینستاگرام متعلق به سلنا گومز از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام متعلق به سلنا گومز است.)

  • رتبه ۵ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام، با انتشار ۱۶۰۰ پست، در اختیار خواننده سیاه پوست و مدل و هنرپیشه آمریکایی یعنی بیانسه است که دارای ۱۱۰ میلیون فالوور می باشد.
  • رتبه ۶ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام، با ۴۲۰۰ پست در اختیار کیم کارداشیان ، ملکه سلفی بازهای این شبکه و از فعالان تلویزیونی و مد و لباس امریکا بوده که ۱۰۶ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۷ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار خواننده خوش چهره آمریکایی، تیلور سویفت است که حدود ۱۰۶ میلیون فالوور پس از انتشار آلبوم REPUTATION کسب کرد.
  • رتبه ۸ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام، این روزها در اختیار کایلی جنر ، مدل و فعال کسب و کار فشن است که با انتشار ۵۴۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر * حدود ۱۰۰ میلیون فالوور دارد.

پست اینستاگرامی تیلور سویفت پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(آخرین پست اینستاگرامی تیلور سویفت در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی)

  • رتبه ۹ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام، در اختیار دواین جانسون ملقب به مرد صخره ای (THE ROCK) سینمای جهان است که با انتشار ۳۴۰۰ پست، حدود ۹۹ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام او را دنبال می کنند.
  • رتبه ۱۰ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را خواننده جوان موسیقی پاپ کانادا یعنی جاستین بیبر در اختیار دارد که با انتشار ۴۳۰۰ پست، حدود ۹۷ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۱۱ پر فالوور ها، در اختیار نیمار ، مهاجم برزیلی باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه است که با انتشار ۴۱۰۰ پس، حدود ۸۸ میلیون مخاطب دارد.
  • رتبه ۱۲ پر فالوورهای اینستاگرام این روزها در اختیار کندال جنر ، خواهر کایلی جنر و از اقوام کیم کارداشیان است که با انتشار ۲۹۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر، حدود ۸۷ میلیون فالوور بدست آورد.

  • رتبه ۱۳ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار لیونل مسی، فوق ستاره بارسلون است که با انتشار ۲۸۰ پست، حدود ۸۷ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، دنبال کننده صفحه او هستند.
  • رتبه ۱۴ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار نیکی مانژ، خواننده و مدل جوان آمریکایی است که با انتشار ۵۲۰۰ پست ظرف ۴ سال اخیر، حدود ۸۶ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۱۵ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار صفحه اختصاصی مجله معروف طبیعت گردی نشنال جئوگرافیک آمریکاست.

 پست اینستاگرامی کندال جنر پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(آخرین پست اینستاگرامی کندال جنر در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ایشان را با پالتو لاکچری خز دار از این برند شاهد هستیم)

رتبه ۱۶ پر بیننده ترین صفحه این شبکه در اختیار برند NIKE است که با ۹۰۰ پست، ۷۵ میلیون نفر از کاربران این شبکه آن را دنبال می کنند که این روزها، از محصولات هوشمند (WEARABLE FASHION) نیز رونمایی کرده است.

رتبه ۱۷ پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام در اختیار مایلی سایروس ، خواننده و مدل و فعال کسب و کار فشن آمریکا بوده که با انتشار ۶۷۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۷۳ میلیون کاربر فالوور ایشان هستند.

رتبه ۱۸ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام با انتشار ۲۲۰۰ پست در اختیار جنیفر لوپز قرار دارد که با بارگذاری ۲۲۰۰ پست تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، حدود ۷۲ میلیون نفر را جذب برند JLO کرده است.

  • رتبه ۱۹ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کیولی کارداشیان ، خواهر کیم کارداشیان است که با نشر ۳۰۰ پست، ۷۲ میلیون تن از کاربران اینستاگرام صفحه ایشان را دنبال می کنند.
  • رتبه ۲۰ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کیتی پری ، مدل و خواننده و فعال کسب و کار آمریکایی است که با ۸۹۰ پست، ۶۹ میلیون کاربر اینستاگرام او را FOLLOW کرده اند.
  • رتبه ۲۱ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام در اختیار دمی لوواتو ، فعال هنری آمریکایی است که با ۲ هزار پست، ۶۵ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۲۲ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کورتنی کارداشیان ، خواهر کیم و کویلی کارداشیان است که با انتشار ۳۵۰۰ پست، ۶۰ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۲۳ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام را صفحه معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی ریحانا ، خواننده و مدل موسیقی پاپ در اختیار دارد که به نمایش محصولاتی از برند سفورا و فنتی بیوتی می پردازد و ۵۹ میلیون دنبال کننده دارد.
  • رتبه ۲۴ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار برند معروف ویکتوریا سکرت است که در زمینه محصولات ارایشی و لباس زیر بانوان فعالیت دارد و با ۵ هزار پست، ۵۸ میلیون بییننده دارد.

  • رتبه ۲۵ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کوین هارت آمریکایی است که با ۵ هزار پست، ۵۶ میلیون بیننده دارد.
  • رتبه ۲۶ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام را باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا در اختیار دارد که با ۱۹۰۰ پستی که در ۴ سال اخیر بارگذاری کرده ، حدود ۵۵ میلیون فالوور دارد.
  • رتبه ۲۷ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام متعلق به باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا است که با انتشار بیش از ۱۰ هزار پست، ۵۴ میلیون طرفدار دارد.
  • رتبه ۲۸ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام به الن دی جنرس ، مجری معروف تلویزیونی تعلق دارد که ۵۰ میلیون کاربر صفحه برنامه THE ELLEN SHOW را دنبال می کنند.
  • رتبه ۲۹ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار جاستین تیمبرلیک ، هنرپیشه و مدل آمریکایی است که با ۶۳۰ پست، ۴۹ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام وی را دنبال میکنند.
  • رتبه ۳۰ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام در اختیار زندایا (ZENDAYA) خواننده و مدل آمریکایی است که با انتشار ۳۳۰۰ پست، ۴۷ میلیون فالوور دارد.

رتبه ۳۱ از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام : اینستاگردی با وین دیزل

سی و یکمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار وین دیزل است. این بازیگر فعال و خوش چهره آمریکایی با انتشار ۱۳۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۴۶ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید. آقای دیزل از مخاطبانش خواسته تا ویدیوهای فعالیت هاش را در این لینک ببینند.

اینستاگردی با وین دیزل از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(در این تصویر که با ۱ میلیون لایک همراه شد، تیپ زمستانی وین دیزل را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنیم که زیر نوشت: امشب در O2 ARENA)

کلکسیون سلفی های وین دیزل

(از کلکسیون سلفی های وین دیزل که ایشان را در نیویورک در ژانویه ۲۰۱۸ مشاهده میکنیم. او با این نقاشی، ۱.۴ میلیون لایک گرفت و ۱۲ هزار نفر از طرفدارانش  نظر دادند)

وین دیزل و دوستش که ۱۵ سال پیش

(وین دیزل که فردی با است و دوستش که ۱۵ سال پیش فیلمی را با هم کار کردند عنوان پست اینستاگرامی وین دیزل در ژانویه ۲۰۱۸ شده است که ۸۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد. روایتی از فیلم:  A MAN APART  با بازی F GRAY GRAY)

از کلکسیون سلفی های وین دیزل

(از کلکسیون سلفی های وین دیزل سر یکی از صحنه های فیلم های جدیدش در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی)

وین دیزل هنرپیشه سرشناس فیلم های پلیسی و حادثه ای آمریکا

(در تصویر بالا، شاهد سلفی زمستانی ۲۰۱۷ میلادی وین دیزل، هنرپیشه سرشناس فیلم های پلیسی و حادثه ای آمریکا هستیم که در اکتبر ۲۰۱۷، سال خوبی را برای دوستانش در سال میلادی جدید آرزو کرده است)

پرتره ای نه چندان جدید از وین دیزل

(یک و نیم میلیون لایک برای انتشار پرتره  ای نه چندان جدید از وین دیزل، هنرپیشه سینما)

هنرپیشه های هالیوود

(دو و نیم میلیون لایک برای یکی از تصاویر وین دیزل در کنار دیگر هنرپیشه های هالیوود که از لطف برادری از ان یاد کرده بود)

PABLO, MICHELLE, JORDANA

(وین دیزل با انتشار تصویر ۱.۴ میلیون لایکی بالا در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی از PABLO, MICHELLE, JORDANA و دیگر دوستانش که برای رسیدن به موفقیت در عرصه سینما تاثیر گذار بودند تشکر و قدردانی کرد)

کلکسیونی از پست های اینستاگرامی وین دیزل

(کلکسیونی از پست های اینستاگرامی وین دیزل در سال ۲۰۱۷ میلادی)

وین دیزل، هنرپیشه و تهیه کننده سینمای آمریکا است که از سال ۱۹۹۰ میلادی تا کنون در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است. او از سال ۲۰۰۷ میلادی تا کنون با پالوما خیمنز ازدواج کرده است و ۳ فرزند دارد. از فیلم های ایشان میتوان به: بیداری ها (۱۹۹۰)، نجات سرباز رایان (۱۹۹۸)، غول آهنی (۱۹۹۹)، اتاق بخار (۲۰۰۰)، ولگردها (۲۰۰۱)، سریخ و خشمگین (۲۰۰۱)، سرگذشت ریدیک (۲۰۰۴)، سریع و خشمگین (۲۰۱۳)، آخرین شکارچی جادوگر (۲۰۱۵)، نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) اشاره کرد.

آقای دیزل هم اکنون یکی از گران ترین هنرپیشه های مرد هالیوود است و تا کنون موفق به اخذ جایزه سینمایی نشده است. برای آشنایی با فعالیت های سینمایی و کسب و کار این سلبریتی هالیوودی که سی و یکمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد به سایت او در این آدرس مراجعه کنید.

رتبه ۳۲ از پر فالوور ترین های اینستاگرام : اینستاگردی با شکیرا

سی و دومین صفحه پر بیننده اینستاگرم، در اختیار شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی است و همسر جرارد پیکه، مدافع مشهور باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا است و دو پسر به نام های میلان و ساشا دارند. شکیرا در طول ۱۵ سال اخیر، افتخارات هنری بسیار کسب کرده که از آن جمله می توان به ۵ جایزه MTV، ۲ جایزه گرمی، هشت جایزه بیلبورد و نامزدی در GOLDEN GLOBE اشاره کرد.

شکیرا به همراه همسرش، در فعالیت های نیکوکاری بسیاری فعالیت دارد و بخشی از فعالیت های اینستاگرامی ایشان به پست زنی درباره عملکردهای خیریه اش که بعضا با همکاری باشگاه بارسلونا انجام می شود مرتبط است. او نماینده باشگاه بارسلونا در پروژه توسعه فوتبال برای جوانان و زندگی سالم بوده و چهره محبوبی در این عرصه به شمار می رود.

او تا کنون ۱۱ آلبوم منتشر کرده که عبارتند از: افسون (۱۹۹۱)، خطر (۱۹۹۳)، پا برهنه (۱۹۹۵)، دزدان کجایند (۱۹۹۸)، سرویس رختشویی (۲۰۰۱)، دلبستگی جلد ۱ (۲۰۰۵)، دلبستگی جلد ۲ (۲۰۰۵)، گرگ مااده (۲۰۰۹)، خورشید در می آید (۲۰۱۰)، شکیرا (۲۰۱۴) و شخص زرین که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد.

شکیرا از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

ترانه واکاواکا (این بار نوبت آفریقا است) شکیرا یکی از معروف ترین آهنگ های دهه اخیر است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ میلادی آفریقای جنوبی خوانده شد و در یوتیوب، بیش از ششصد میلیون بار دیده شده است. شکیرا در جام جهانی ۲۰۱۴ میلادی نیز در مراسم افتتاحیه اجرا کرد. دنیای شکیرا را در سایت ایشان مشاهده کنید.

صفحه اینستاگرامی شکیرا با انتشار قریب به ۱ هزار پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۴۵ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این لینک مشاهده کنید.

صفحه شکیرا از پر فالوور ترین های اینستاگرام

(در تصویر بالا، یکی از ویدیوهای منتشر شده در صفحه شکیرا را مشاهده میکنید که در هفته آخر ژانویه به اشتراک گذاشته شد و توانست ۳ میلیون بار دیده شود. برای مشاهده این ویدیو به این لینک مراجعه کنید)

نخستین تجربه نان پزی شکیرا

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، نخستین تجربه نان پزی شکیرا را نشان می دهد که بیش از ۴۰۰ هزار لایک دریافت کرد و نشان می دهد که او همچون برخی تیلور سویفت، علاقه زیادی به آشپزی دارد. الیته به اندازه لیلا علی)

شکیر از دوری یکی از دوستانش ابزار ناراحتی کرده

(در پست اینستاگرامی ۷۰۰ هزار لایکی بالا، شکیر از دوری یکی از دوستانش ابزار ناراحتی کرده است و برای ایشان، آرزوی موفقیت کرد. اما هشتگی یا تگی برای معرفی ایشان ارائه نکرد)

پشت صحنه فعالیت های موسیقی شکیرا

(در پست بالا که بخشی از ویدیوی منتشر شده در اینستاگرام شکیرا را در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد، پشت صحنه فعالیت های موسیقی او را به تصویر می کشد که برای مشاهده این ویدیو به این لینک بروید)

جرارد پیکه و شکیرا را در جشن هالووین

(جرارد پیکه و شکیرا را در جشن هالووین مشاهده میکنیم که ایشان از هشتگ تور جهانی الدورادو برای دیده شدن بیشتز این عکس ۸۰۰ هزار لایکی استفاده کرد)

ویدیوی منتشر شده توسط شکیرا را در اکتبر ۲۰۱۷

(در تصویر بالا، بخشی از ویدیوی منتشر شده توسط شکیرا را در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی در جریان تور بین المللی ایشان مشاهده میکنید که ۱۱ میلیون بار دیده شد. این ویدیو پر بیننده را در این نشانی مشاهده کنید)

همکاری شکیرا را با دو نهاد بین المللی جهت ساخت مدرسه ای در کلمبیا

(در تصویر بالا، همکاری شکیرا را با دو نهاد بین المللی جهت ساخت مدرسه ای در کلمبیا (کشور زادگاه شکیرا) مشاهده می کنید)

رتبه ۳۳: اینستاگردی با ۹GAG

سی و سومین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار صفحه ای است که به انتشار ویدیوهای کاربران اینستاگرام اقدام می کند و ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۱۵ هزار ویدیو را بار گذاری کرده است و قریب به ۴۴ میلیون فالوور دارد. برای مشاهده این صفحه جالب، به این لینک رجوع کنید.

اینستاگردی با 9GAG پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(ایده خوبی برای راه اندازی صفحات درامد زا در اینستاگرام)

رتبه ۳۴: اینستاگردی با اما واتسون

سی و چهارمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار اما واتسون است. او با اینکه ۸۰ پست در اینستاگرامش منتشر کرده، اما بیش از ۴۲ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید. EMMA WATSON از مخاطبانش خواسته است تا از این سایت هم دیدن کنند.

اینستاگردی با اما واتسون پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(یکی از پست های اینستاگرامی اما واتسون در اینستاگرامش، مربوط به هفته سوم ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است که گوشه از راهپیمایی گروه های حمایت از حقوق زنان در آمریکا را نشان می دهد. او از این هشتگ برای دیده شدن این تصویر استفاده کرد که ۳.۳ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت دریافت کرد)

وانسون علاقمند به طبیعت و توسعه پایدار

(اما وانسون علاقمند به طبیعت و توسعه پایدار است و به همین خاطر، در این زمینه پست هایی در اینستاگرام پر مخاطباش منتشر  کرد. این تصویر که استایل ایشان را در جولای ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد، که طرحی از لویی ویتون را بر تن کرده و بر اساس معیارهای مد سبز (GREEN FASHION/SUSTAINABLE FASHION) طراحی و دوخته شده است. الیاف که برای بافت این لباس فاجر جذاب استفاده شده، سمی و تهدیدی برای محیط زیست نیست. کفش هایی که او بر تن کرده است، توسط برند ایتالیایی به نام سانتونی تولید شده  که برق این کارخانه تولید کفش توسط پنل های خورشیدی تامین می شود. اگر این پست مد سبز اما واتسون را مشاهده کردید، بدانید که اطلاعات ارائه شده در این پست مورد تایید ECO AGE قرار گرفته استکه با این پست

سی و پنجمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار دیوید بکهام، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ منچستر یونایتد انگلستان و رئال مادرید اسپانیا است. او با انتشار بیش از ۷۰۰ پست، قریب به ۴۲ میلیون فالوور دارد. دیوید بکهام از طرفدارانش خواسته است تا سایت رسمی ایشان یعنی ۷ را مشاهده کنند. صفحه اینستاگرامی دیوید، همسر ویکتوریا بکهام را اینجا دنبال کنید را جذب کرد.)

واتسون در اینستاگرامش

(۴ میلیون لایک برای اما واتسون در سال ۲۰۱۷ میلادی که تنها سلفی منتشر شده اوست)

واتسون که به مناسبت هشتم مارچ روز بین المللی زنان منتشر شده

(تصویری از پست اینستاگرامی ۴  میلیون لایکی اما واتسون  که به مناسبت هشتم مارچ روز بین المللی زنان منتشر شده است و ایشان از ۴ هشتگ برای دیده شدن بیشتر این عکس که یک کتاب را نشان می دهد استفاده نمود:   @bookfairiesworldwide#IWDOurSharedShelf #IWD#ADayWithoutAWoman)

واتسون در حال مطالعه کتاب زنانی که با گرگ ها

(۲.۵ میلیون لایک برای سلفی جالب اما واتسون که ایشان را در حال مطالعه کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند را نشان می دهد. او از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد که توسط  کلاریسا  پینکولا نوشته شد)

اما شارلوت واتسون بیست و هشت ساله، متولد پاریس است و به عنوان هنرپیشه و مدل فرانسوی فعالیت می کند. بازی ایشان در مجموعه فیلم های هری پاتر سبب شهرت وی شد (انهم زمانی که فقط ۱۰ سال داشت). از فیلم های اما میتوان به موارد زیر اشاره کرد که برای سینما دوستان ایرانی، نام های آشنایی است:‌

  • هری پاتر و سنگ جادو (۲۰۰۱)
  • هری پاتر و تالار اسرار (۲۰۰۲)
  • هری پاتر و زندانی آزکابان (۲۰۰۴)
  • هری پاتر و جام آتش (۲۰۰۵)
  • هری پاتر و محفل ققنوس (۲۰۰۷)
  • هری پاتر و شاهزاده دو رگه (۲۰۰۹)
  • هفته من با مریلین (۲۰۱۱)
  • مزایای سر به زیر بودن (۲۰۱۲)
  • دیو و دلبر و دایره (۲۰۱۷)

سایت اینترنتی رسمی اما در این نشانی در دسترس است.

رتبه ۳۵ از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام : اینستاگردی با دیوید بکهام

سی و پنجمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار دیوید بکهام، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ منچستر یونایتد انگلستان و رئال مادرید اسپانیا است. او با انتشار بیش از ۷۰۰ پست، قریب به ۴۲ میلیون فالوور دارد. دیوید بکهام از طرفدارانش خواسته است تا سایت رسمی ایشان یعنی ۷ را مشاهده کنند. صفحه اینستاگرامی دیوید، همسر ویکتوریا بکهام را اینجا دنبال کنید.

اینستاگردی با دیوید بکهام از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(در این تصویر نیم میلیون لایکی، از کلکسیون پست های اینستاگرامی دیوید بکهام در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد استایل ایشاان در کنار یکی از دوستان هستیم. این کت بکهام، برند لویی ویتون است و در این تصویر، بروکلین بکهام و همسرش را نیز تگ کرده است)

دیوید بکهام را در کت چرمی مشکی رنگ

(در این پست اینستاگرامی، دیوید بکهام  را در کت چرمی مشکی رنگ برند HOUSE99 مشاهده می کنیم که برای دیده شدن بیشتز این عکس ۷۰۰ هزار لایکی، از این هشتگ استفاده کرد)

پست اینستاگرامی دیگری از دیوید بکهام در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

(پست اینستاگرامی دیگری از دیوید بکهام  در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی که ایشان را در فوتوشوتی برای برند HOUSE 99 نشان می دهد. او برای دیده شدن بیشتر این عکس ۱.۳ میلیون لایکی، از این هشتگ استفاده کرد)

سلفی پدر و پسر (دیوید و بروکلین بکهام) در امریکا

(سلفی پدر و پسر (دیوید و بروکلین بکهام) در امریکایی که در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی با این عکس ۱.۴ میلیون لایکی، سال نو را به هوادارانش در سراسر جهان تبریک گفت)

سلفی دیوید بکهام با پسرانش بروکلین و رومئو و کروز بکهام

(تصویری از سلفی دیوید بکهام با پسرانش: بروکلین، رومئو و کروز بکهام که ایشان را در گردشگری دریایی در مکانی نامعلوم در غروب آفتاب نشان می دهد. این عکس، ۳ میلیون لایک دریافت کرد و از پر بیننده ترین تصاویر اینستاگرامی دیوید در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بود)

 دیوید بکهام در امریکا گردی های

(در تصویر بالا، از کلکسیون سلفی های دیوید بکهام، پست اینستاگرامی ایشان را در امریکا گردی های دسامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد که بلیزر پشمی طرح داری از این برند را بر تن کرده است. این عکس ۱.۳ میلیون لایک دریافت کرد)

دیوید بکهام و پسر خواهرش

(در این تصویر، دیوید بکهام، از اینکه پسر تازه متولد شده خواهرش را در اغوش گرفته است خرسند است و به خواهرش تبریک گفت. این عکس، ۱.۶ میلیون لایک دریافت کرد)

دیوید بکهام چهل و دو ساله، همسر ویکتوریا بکهام (از خوانندگان SPICE GIRLS)، از معروف ترین فوتبالیست های دو دهه اخیر جهان است که از سال ۱۹۹۶ میلادی تا ۲۰۰۹ برای تیم میلی انگلیس بازی کرد. پایان دوران بازیگری ایشان در باشگاه لس انجلس گلکسی گذشت که ۱۰۰ بازی برای این تیم آمریکایی انجام داد. بیشتر ترین تعداد بازی دیوید برای منچستر یونایتد و رئال مادرید است که در جمع ۳۲ گل برای این دو باشگاه به ثمر رساند.

رتبه ۳۶: اینستاگردی با کریس براون

سی و ششمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار کریس براون است. او ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۵ هزار پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۴۲ میلیون فالوور دارد. وی تنها صفحه پر بیننده اینستاگرام است که قریب به ۲ هزار صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه ایشان را در این آدرس مشاهده کنید .

فوتوشوت بالا که کریس براون از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(بیش از ۲۰۰ هزار لایک برای فوتوشوت بالا که کریس براون، خواننده جوان آمریکایی در صفحه خود به اشتراک گذاشته است)

کریس براون را در حال تمرین برای اجراهای ژانویه ۲۰۱۷

(در این تصویر، کریس براون را در حال تمرین برای اجراهای ژانویه ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

کریس در این تصویر ۳۰۰ هزار لایکی

(کریس در این تصویر ۳۰۰ هزار لایکی، از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر تصویر استفاده کرد)

فوتوشوت های بدون توضیح و اطلاعات کریس

(از فوتوشوت های بدون توضیح و اطلاعات کریس در هفته سوم ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را مشاهده میکنید)

کریس براون، خواننده بیست و هشت ساله امریکایی است که تا کنون جوایز متعددی را کسب کرده است. او عاشق بسکتبال بوده و از معروف ترین خوانندگان محبوب شهروندان نوجوان ایالات متحده به شمار می رود. سبک او پاپ و هیپ هاپ است. فعالیت های هنری کریس  را در سایت ایشان دنبال کنید.

رتبه ۳۷ از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام : اینستاگردی با کارا دلوین

سی و هفتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار کارا دلوین (CARA DELEVINGENE) خواننده و مدل بریتانیایی است که با انتشار بیش از ۳۶۰۰ پست، حدود ۴۲ میلیون فالوور دارد. او بیش از ۱۶۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه فعال این هنرپیشه و مدل انگلیسی را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با کارا دلوین پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام

(در پست اینستاگرامی بالا که ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرد، کارا از این هشتگ استفاده کرد که معنی و مفهوم مشخصی را تداعی نمی کند)

تصویر یکی از اجراهای هنری کارا را در ژانویه ۲۰۱۸

(در این پست، تصویر یکی از اجراهای هنری کارا را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنیم. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد که نیم میلیون لایک به ارمغان اورده بود)

کارا به معرفی کوله پشتی مشکی رنگش

(در این تصویر، کارا به معرفی کوله پشتی مشکی رنگش می پردازد که ۱ میلیون لایک دریافت کرد. اطلاعات بیشتر را در این تگ دنبال کنید)

کارا با برند لباس ورزشی PUMA

(در این پست اینستاگرامی کارا در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، ایشان از همکاری خود با برند لباس ورزشی PUMA خبر می دهد. گریم ایشان در این عکس، توسط این فرد انجام شد. طراحی استایل هم توسط زانگرادی انجام گردید)

 واتسون را در کنار دوستش واترهاوس

(در این تصویر، اما واتسون را در کنار دوستش واترهاوس مشاهده میکنید که به تعریف  و تمجید این دختر جوان پرداخت. او ۱.۳ میلیون لایک بخاطر این عکس دریافت کرد)

واتسون را در ویدیوی تبلیغاتی برای برند DIOR

(در تصویر بالا، عکس اما واتسون را در ویدیوی تبلیغاتی برای برند DIOR مشاهده میکنیم که قریب به ۲ میلیون لایک دریافت کرد. اکنون میتوانید این ویدیو تبلیغاتی را در این لینک مشاهده کنید)

کارا در این عکس که به مناسبت تبریک سال ۲۰۱۸ میلادی

(کارا در این عکس که به مناسبت تبریک سال ۲۰۱۸ میلادی به هوادارانش منتشر شد، از اینکه خانواده شاد و خوبی دارد ابراز خرسندی کرد. این عکس ۱.۳ میلیون لایک دریافت کرد)

کارا و لباس پشمی آبی رنگ بزرگی در یک روز برفی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

(در این تصویر، او را لباس پشمی آبی رنگ بزرگی در یک روز برفی دسامبر ۲۰۱۷ میلادی شاهد هستیم که برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ بهره برد)

سلفی جذابی از کارا

(در این تصویر، سلفی جذابی از کارا را شاهد هستیم که ایشان را در یکی از جنگل های آفریقا در زیستگاه شیر ها نشان می دهد. آرایش ایشان در این تصویر، از برند TAG HEUER است. این عکس ۴ میلیون لایکی برای دیده شدن بیشتر روی این نشانی تگ شد)

عکس جالب از آفریقا گردی های کارا

(یک و نیم میلیون لایک برای تماشای این عکس جالب از آفریقا گردی های کارا او از هشتگ LOVE YOUR SELF برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

 تصویر برفی سلفی جذابی از کارا

(در این تصویر برفی، سلفی جذابی از کارا را شاهد هستیم که ۱.۳ میلیون لایک به ارمغان آورد و ایشان از این تگ ها برای دیده شدن بیشتر سلفی بهره برد #CarnivalRow@karlacrome @tamzinmerchant@orlandobloom

 

کارا “جوزلین” دلوین (  Cara “Jocelyn” Delevingne) یک مدل فشن، بازیگر انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.  دلوینَ دو مد برای DKNY و Mulberry طراحی کرده است و برای DKNY مجموعه ی پوشش برجسته و انواع مختلف مدل خیابانی و ورزشی طراحی کرده است. از فیلم های وی به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • آنا کرنینا (۲۰۱۲)
  • شنل اس ای (۲۰۱۴)
  • صورت یک فرشته (۲۰۱۴)
  • شهرهای کاغذی (۲۰۱۵)
  • پن (۲۰۱۵)
  • کودکان عاشق (۲۰۱۵)
  • تب لاله (۲۰۱۵)
  • کشتزارهای لندن (۲۰۱۵)
  • جوخه انتحار (۲۰۱۶)
  • والرین و شهر هزار سیاره (۲۰۱۷)

او مدل برندهایی چون: ELITE, WOMEN, SCOOP, FASHION, MEGA بوده است. سایت ایشان را در این لینک بررسی کنید.

رتبه ۳۸ از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام : اینستاگردی با دریک گراهام

سی و هشتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار اوبری دریک گراهام (AUBREY DRAKE GARAHAM) خواننده و هنرپیشه سی و یک ساله کانادایی است. او با کانیه وست، همسر کیم کارداشیان فعالیت هنری داشت. از آلبوم های ایشان می توان به : SO FAR GONE (2009), THANK ME LATER (2010), TAKE CARE (2011), IF YOU ARE READING TIS IT’S TOO LATE (2015), VIEWS (2016) اشاره کرد. او با نیکی میناژ و ریحانا نیز فعالیت های مشترک موسیقی دارد.

سایت اختصاصی ایشان را در این نشانی دنبال کنید. وی با انتشار قریب به ۴۲۰۰ پست در ۴ سال اخیر، حدود ۴۰ میلیون فالوور دارد و بیش از ۱۵۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه دریک را در این لینک بررسی کنید.

اینستاگردی با دریک گراهام

(در این تصویر، دریک را در فوتوشوتی در کنار دوستان سیاه پوستش مشاهده میکنیک که بیش از ۱ میلیون لایک دریافت کرد)

دریک کوچک

(وقتی دریک کوچک بود . تصویری با ۱.۳ میلیون لایک)

دریک در کنار دوستان سیاه پوستش

(در این تصویر نیز دریک در کنار دوستان سیاه پوستش عکس گرفته و ۴۰۰ هزار لایک دریافتکرد)

فوتوشوتی در کنار دوستان

(۷۰۰ هزار لایک برای اولین پست اینستاگرامی دریک در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی)

رتبه ۳۹: اینستاگردی  با جی جی حدید

جی جی حدید (GIGI HADID) مدل بیست و سه ساله آمریکایی است که با صد و هشتاد سانتیمتری قد، از سال ۲۰۱۳ میلادی با IMG MODELS همکاری دارد. شورای مد بریتانیا در سال ۲۰۱۶ میلادی، او را در فهرست مدل های بین المللی معرفی کرد.

پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام فوتوشوتی از جی جی حدید را در کالکشن بهاره ۲۰۱۵

(در این تصویر، فوتوشوتی از جی جی حدید  را در کالکشن بهاره ۲۰۱۵ میلادی GUESS شاهد هستیم)

جی حی حدید سی و نهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد. او با انتشار ۲۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، قریب به ۳۹ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این لینک مشاهده کنید. او از هوادارانش خواسته است تا این صفحه را بررسی کنند.

پست اینستاگرامی جی جی حدید

(بیش از ۲ میلیون لایک برای اخرین پست اینستاگرامی جی جی حدید در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی که ایشان را در سفر به توکیو نشان می دهد)

عکس جی جی حدید را بر روی تبلیغات اتوبوسی

(در این پست اینستاگرامی، عکس جی جی حدید را بر روی تبلیغات اتوبوسی شاهد هستید که او با برند محصولات آرایشی و بهداشتی MAYBELLINE همکاری کرده است. همکاری او با این برند گسترده  است و ایشان از هشتگی اختصاصی برای این کار بهره می برد. به همین خاطر است که به مخاطبان سلسله گزارشات لوکس تهران توصیه میکنیم که یکی از روش های توسعه کسب و کار مجازی، ایجاد هشتگ اختصاصی است)

پست های اینستاگرامی برند MAYBELLINE

(تصویری از اخرین پست های اینستاگرامی برند MAYBELLINE که ۶ میلیون فالوور دارد)

فوتوشوتی صورتی رنگ از جیجی حدید را برای برند MIMI

(در این تصویر، فوتوشوتی صورتی رنگ از جیجی حدید را برای برند MIMI شاهد هستیم. این عکس ۱.۳ میلیون لایکی را در این نشانی میتوانید اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید)

جی جی حدید به معرفی برند گردن بند

(در این تصویر، جی جی حدید به معرفی برند گردن بند مورد علاقه اش در این تگ پرداخته است. چون ایشان، مدل این برند معروف طلا و جواهرات است، هشتگ اختصاصی برای فوتوشوت هایی که برای این برند انداخته است، تعریف کرده و در این لینک در دسترس شما خواهد بود. او خود را معتاد الماس می داند و از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر این سلفی جذاب استفاده کرد. این عکس، ۱.۵ میلیون لایک دریافت نمود)

جی جی حدید با این انتشار این سلفی با تیلور سویفت

(جی جی حدید ، با این انتشار این سلفی با تیلور سویفت در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، سال نو مسیحی را به هوادارانش تبریک گفت. عکسی با ۲.۵ میلیون لایک)

(بیش از ۱.۴ میلیون لایک برای فوتوشوتی از جیجی حدید با بیشترین فالوور در اینستاگرام  برای مجله VOGUE چاپ آلمان که او از پاریک مارچلیر و سارا جان هواره نیز در این عکس تقدیر کرد. او در این عکس، لباسی از برند ورساچه را بر تن دارد که برای دیده شدن بیشتر از این هشتگ نیز استفاده کرد)

(در این عکس که از صفحه رسمی برند ورساچه گرفته شده است، کالکشن RESORT ۲۰۱۸  این برند را مشاهده میکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید.)

 لباس لاکچری و فاخر سفید رنگ جیجی حدید را با اکسسوری جذابی از برند استوارت

(در این تصویر، لباس لاکچری و فاخر سفید رنگ جیجی حدید را با اکسسوری جذابی از برند استوارت شاهد هستید که ۲ میلیون لایک دریافت کرد و در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد. او برای دیده شدن بیشتر این عکس از این هشتگ بهره برد. ۵ برندی که او در تصویر از آن ها یاد کرده است عبارتند از : @pencilsofpromise که برندی برای حمایت از توسعه آموزش کودکان در مناطق کمتر توسعه یافته جهان است. و @stuartweitzman  (@mimicuttrell@patrickta @brycescarlett. خانم می می کورتل، استایلیست GIGI HADID است )

(تصویری از جدید ترین طرح های برند اشتورات ویتزمن که برند مورد علاقه GIGI HADID است. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید)

فوتوشوت جذاب ۲.۵ میلیون لایکی از GIGI HADID

(در این تصویر، شاهد فوتوشوت جذاب ۲.۵ میلیون لایکی از GIGI HADID در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی هستیم که او لباسی فاجر و لاکچری ظریف کاری شده را در شبی خاص بر تن داشته و در مراسم مجله GLAMOUR شرکت کرده است. برای دیده شدن بیشتر این عکس، از این هشتگ استفاده کرد)

سلفی جالب جی جی جدید در بازدید از یک فروشگاه در امریکا

(بیش از ۱.۳ میلیون لایک برای این سلفی جالب جی جی جدید در بازدید از یک فروشگاه در امریکا. او از این هشتگ در توضیح عکس بهره برد)

جی جی حدید برای برند MAYBELLINE نیویورک

(فوتوشوتی از جی جی حدید برای برند MAYBELLINE  نیویورک با ۱.۵ میلیون لایک. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید)

رتبه ۴۰ از پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام : اینستاگردی با لبران جیمز

تنها بسکتبالیست پر فالوور جهان را میتوان لبران ریمون جیمز آمریکایی دانست که با ۲۰۳ سانتیمتر قد، در  تیم کلیولند کاوالیرز بازی  می کند. او در سال ۲۰۰۴ میلادی، هنگامی که فقط ۱۹ سال داشت، عنوان برترین بازیکن جوان NBA را بدست آورد. او ۳ بار قهرمانی NBA را بدست آورده است. لبران با تیم میلی بسکتیال آمریکا در رقابت های المپیک سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، مدال طلا گرفت.

او با آدیداس و نایک همکاری دارد. صفحه اینستاگرامی ایشان با ۱۵۰۰ پست، قریب به ۳۵ میلیون فالوور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

(بیش از ۲ میلیون لایک برای پست اینستاگرامی پادشاه جیمز (KING  HAMES) در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی. او برای دیده شدن بیشتر این عکس از این هشتگ بهره برد)

 لبرون جیمز از جوانان میخواهد کوشش بیشتری به خرج دهند

(در این تصویر، لبرون جیمز از جوانان میخواهد کوشش بیشتری به خرج دهند. هشتگ مورد علاقه او این هشتگ است)

 لبرو جیمز در یکی از رقابت های فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ میلادی NBA

(در این تصویر، لبرو جیمز  در یکی از رقابت های فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ میلادی NBA، با یک پرش بلند، توپ را وارد سبد کرده است و او زیر این پست اینستاگرامی ۱.۵ میلیون لایکی نوشت: مراقب باش آقای جیمز. میخواهم آنقدر بالا بروم که از آتمسفر خارج بشوم!. او از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر این عکس بسکتبالی جالب استفاده کرد)

لبران جیمز از هوادارانش

(در این پست،  لبران جیمز از هوادارانش خواسته است که جز بزرگی،  چیز دیگری را قبول نکنند. او معتقد است جز این، هیچ چیز دیگری تضمین شده نیست. او باز هم از هشتگ مورد علاقه اش استفاده کرد)

لبرون جیمز را با برند نایک

(در این تصویر ، لبرون جیمز را با برند نایک مشاهده میکنیم که در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی، اماده شروع یک مسابقه دیگر از سری رقابت های NBA است)

جیمز با بیشترین فالوور در اینستاگرام

(نیم میلیون لایک برای فوتوشوتی تابستانی از پادشاه جیمز بسکتبال NBA)

درس هایی از ۴۰ صفحه پربیننده در اینستاگرام

با بررسی رتبه های ۳۰ تا ۴۰ پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی که طوفانی از نام های شناخته شده را در عرصه های مختلف هنری و غیر هنری شامل می شود، نکته هایی میتوان آموخت که گوشه هایی از این رهیافت را میتوان در ۶ محور مختلف به آن اشاره کرد. اگر شما به عنوان دانشجو یا فعال کسب و کار در اینستاگرام، این گفتار را میخوانید، نکته های اموزنده زیر را در نظر داشته باشید:‌

۱) هشتگ های در اینستاگرام به خصوص در میان ۴۰ صحفه پر بیننده این شبکه که بیش از ۳۰ میلیون فالوور دارند نقش حیاتی ایفا می کنند. بسیاری از سلبریتی های اینستاگرام از خواننده تا هنرپیشه، از برند تا مدل، از هشتگ های مستقیم و غیر مستقیم برای بهتر دیده شدن پست هایی که به اشتراک می گذارند استفاه می کنند. مثلا اگر درباره تاریخ موضوعی نوشته می شود از هشتگ HISTORY و اگر درباره گردشگری با دوستان چیزی نوشته می شود از هشتگ TRAVEL و اگر درباره آرایش پستی منتشر میشود از هشتگ هایی مثل: FASHION, MAKEUP و امثالهم استفاده می کنند تا میلیون ها نفر در سراسر جهان بر روی این هشتگ ها، تصاویر آنان را مشاهده کنند.

شما هم توجه داشته باشید که از جادوی هشتگ ها در اینستاگرام بهتر و بیشتر استفاده کنید. هشتگ ها، کسب و کار شما و پست های شما را به اطلاع میلیون ها نفر در سراسر جهان می رساند و گاها شما مطلع نیستند که عکس پست شما view شده است. حتی اگر like نشود و صفحه شما follow‌ نشود و زیر پست های شما comment درج نشود. اگر توجه کنید، ۴۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام از شکیرا تا جی جی حدید، مرتب از هشتگ های پر بیننده و پر مخاطب در زمینه های مختلف استفاده می کنند.

۲) اطلاع رسانی به زبان های مختلف اهمیت دارد. بعضا مخاطبان صفحه شما فارسی زبان نیستند و گاها دوست دارند بدانند که شما زیر عکس به چه موضوعی اشاره کرده اید. صفحه اینستاگرامی بارسلونا بعضا به ۳ زبان اطلاع رسانی می کند. اکنون با GOOGLE TRANSLATOR، کار ترجمه آسان شده است. به این قابلیت توان افزا، توجه کنید.

اگر  پست زنی های اینستاگرامی شما عمومی است، مخصوصا برای مطالب عمومی و اجتماعی درباره ایران و مقصدهای گردشگری و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ایران، میتوانید ۲ خط انگلیسی تایپ کنید تا اگر از هشتگ های بین المللی استفاده کردید، کاربران بین المللی نیز مخاطب صفحه شما بشوند.

۳) سعی کنید برای افزایش فالوور خود به خصوص کسانی که در زمینه مد و لباس و فشن و فناوری و موضوعات اجتماعی به تولید محتوا برای جامعه آماری خاصی مشغول هستند، از محتوای چالشی که مخاطبان بالقوه و بالفعل را به درج کامنت در زیر پست های شما ترغیب کند، استفاده کنید. این رویه، اقدامی موثر برای فرصت آفرینی اینستاگرامی و مخاطب گرایی متناوب است.

۴) از تگ کردن عکس های خود بر روی هشتگ هایی که ارتباط معنایی و مفهومی با موضوع پست ندارد اجتناب کنید. مثلا اگر پست شما ربطی به مقولات لاکچری ندارد، از هشتگ LUXURY  استفاده نکنید. یا اگر به مقوله غذا اشاره نمیکند، از هشتگ  FOODBLOGGER استفاده نکنید! برای دیده شدن بیشتر پست های شما، روش های حرفه ای و اصولی بهتری وجود دارد!  هشتگ شناسی خود کاری حرفه ای است که در مرور زمان به آن دست پیدا خواهید کرد.

۵) اگر توجه کرده باشید، از جی جی حدید تا شکیرا، از تیلور سویفت تا کیم کارداشیان و حتی برند NIKE که در فهرست ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام هستند،که از ویدیو استفاده می کنند. پس از ویدیو را در پست زنی های اینستاگرامی جدی بگیرید. اهمیت زیادی استفاده از ویدیو در اطلاع رسانی های اینستاگرامی دارید. ۱ دقیقه فایل ویدیو شامل اطلاعات زیادی میتواند باشد که یک عکس با چند خط نوشته زیر آن از بیانش عاجز است. این نکته مهمی است که رهیافت خوبی از تحلیل ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام است.

۶) سعی کنید برای توسعه کسب و کار خود، هشتگ ایجاد کنید و به شمار هشتگ های موجود اینستاگرام اضافه کنید. مثلا اگر اسم برند شما، XRH است، از هشتگ: #LOVEXRH, #FOLLOWXRH, #MYXRH و امثالهم در پست زنی ها استفاده کنید و کاربران خود را در پست زنی، به تگ کردن مطالبشان روی این هشتگ ها ترغیب کنید که تاثیر زیادی در رونق کسب و کار و معرفی محصولات و خدمات شما به کاربران اینستاگرام دارد. از تجربه GIGI HADID استفاده کنید که با هر برندی که تبلیغ میکند، هشتگ اختصاصی آن را با نام خود تعریف می کند.

۷) اگر به راه اندازی استارت آپ های لاکچری علاقمند هستید، از فضای اینستاگرام استفاده کنید که فرصت ساز و ظرفیت های فراوانی برای توانمند سازی ایده های خلاق در صنعت لاکچری دارد.

سوالات متداول

  • صفحه اینستاگرام پر بیننده میخواهید؟
  • پست های اینستاگرامی با لایک بالا نیاز دارید؟
  • شیوه اننشار آگهی رسمی در اینستاگرام را می دانید؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان ویدیوهای اینستاگرامی را دانلود و باز نشر کرد؟
  • آیا به کپی رایت مطالب منتشره در اینستاگرام آگاه هستید؟
  • آیا می دانید کاربران اینستاگرام از چه حقوقی برخوردار نیستند؟
  • هزینه های انتشار آگهی در اینستاگرام را میدانید؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان از اینستاگرام درآمد زایی کرد؟
  • آیا دوست دارید صفحه ورزشی پر بیینده در اینستاگرام داشته باشید؟
  • آیا میخواهید برای مزون لباس خود، صفحه ای با بیشترین فالوور در اینستاگرام را راه اندازی کنید؟
  • راهکاری توسعه فشن دیجیتال در اینستاگرام را می دانید؟
  • آیا موضوعات اکادمیک حوزه اینستاگرام را برای مقالات و پایان نامه ها  می دانید؟
  • آیا قصد توسعه کسب و کار خود با اینستاگرام را دارید؟
  • آیا با راهکارهای طلایی افزایش مخاطبان اینستاگرام آگاه هستید؟

با لوکس تهران تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با مجله تخصصی لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا