سبک زندگی لوکس

از ادل تا رونالدینهو در پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام (قسمت آخر)

از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

در سلسله گزارشات معرفی پر بیننده ترین و پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، در قسمت های اول، دوم، سوم و چهارم، با ۴۰ صفحه پر مخاطب این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور آشنا شدیم. گفتیم که در فهرست پر فالور ترین صفحات اینستاگرام، صفحات خوانندگان، هنرپیشه ها و هم چنین برخی از برندهای مد و لباس مثل نایک و ویکتوریا سکرت و برند ریحانا به چشم می خورد.

همانطور که در گفتارهای چهارگانه قبل گفتیم، پر مخاطب ترین صفحه در میان ۸۰۰ میلیون صفحه ای که در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شده است، صفحه رسمی این شبکه با ۲۳۰ میلیون follower است. پس از آن، صفحه سلنا گومز، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا با ۱۳۲ میلیون بیننده، دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید :

۵۰ صفحه پر فالوور اینستاگرام را بشناسید (قسمت اول)

۵۰ صفحه پر بازدیدترین اینستاگرام را بشناسیم (قسمت دوم)

طوفان برندها در فهرست پر فالوورهای اینستاگرام (قسمت سوم)

از شکیرا تا جی جی حدید با پر فالوورهای اینستاگرام (قسمت چهارم)

اگر برای اولین بار است که با مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران آشنا می شوید، فهرست ۴۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام را در فهرست زیر در نظر داشته باشید که میتواند ایده های فوق العاده عالی برای راه اندازی کسب و کارهای اینستاگرامی باشد. در پایان این گفتار، درس هایی که از ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام میتوان اموخت و برای توسعه فعالیت های لایک و فالو بازی با هدف کسب درآمدهای دیجیتالی (فریلنسری) در دستور کار داشت را برای فعالان مزون و مد و مدلینگ و لباس و کارآفرینان دیجیتال ارائه میکنم.

 

فوتوشوت ادل با لباس لاکچری

(فوتوشوت ادل با لباس لاکچری برای مجله VANITY FAIR )

با اینستاگردی ما با برترین های اینستاگرام در سال ۹۶ همراه باشید.

نگاهی به ۴۰ عدد از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

۴۰ عدد از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ، حداقل نیمی از کاربران این شبکه را به سمت خود جذب کرده اند و میتوان متن و حاشیه سبک زندگی دیجیتالی بزرگان موسیقی، ورزش و سینمای جهان را از تیلور سویفت تا کریستین رونالدو مشاهده کرد که جذابیت های خاص خود را دارد. برخی از این صفحات به ازای هر پست تبلیغاتی، ده ها هزار یورو از برندها از NIKE تا PUMA دریافت می کنند که اگر به گزارش های قبلی مراجعه کنید، میتوانید سلفی ها و کلکسیون فوتوشوت هایی که سلبریتی ها برای معرفی برندها منتشر کرده اند را در صدها عکس، مشاهده کنید.

پست های صفحه رسمی شرکت اینستاگرام

(تصویری از پست های صفحه رسمی شرکت اینستاگرام در این اپلیکیشن که پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام است)

  • رتبه ۱ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام به صفحه رسمی اینستاگرام در این شبکه تعلق دارد که ۲۳۲ میلیون مخاطب دارد.
  • رتبه ۲ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام، در اختیار سلنا گومز، خواننده جوان استیج های طوفانی آمریکا است که با انتشار ۱۴۰۰ پست، حدود ۱۳۴ میلیون فالور دارد.
  • رتبه ۳ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام را اسطوره رئال مادرید اسپانیا یعنی کریستیانو رونالدو در اختیار دارد که با انتشار ۲۱۰۰ پست، ۱۲۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، هوادار ایشان هستند.
  • رتبه ۴ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار آریانا گرانده، نوجوان موسیقی آمریکا است که با انتشار ۳۴۰۰ پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۱۱۸ میلیون فالور دارد.

 پست ژانویه ای کیم کارداشیان

(اخرین پست ژانویه ای کیم کارداشیان در اینستاگرامش که به معرفی فانتزی هایش در طراحی ناخن صورتی رنگ خود اشاره دارد و بله تبلیغ محصولات عطر و آرایشی و بهداشتی KKW می پردازد)

رتبه ۵ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام را بیانسه ، هنرپیشه و خواننده سیاه پوست آمریکایی دارد که با بارگذاری ۱۵۰۰ پست در چهار گذشته، بیش از ۱۱۱ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، طرفدار ایشان هستند.

رتبه ۶ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام کیم کارداشیان ، ملکه سلفی بازهای این شبکه است که به عنوان فعال رسانه ای و صاحب برند KKW، توانسته با ۴۱۰۰ پست، ۱۰۷ میلیون فالور کسب  کند.

رتبه ۷ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار خواننده موسیقی پاپ و خالق REPUTATION یعنی تیلور سویفت است که ۱۰۶ میلیون کاربر این شبکه، بیننده صفحه ایشان هستند.

رتبه ۸ اینستاگرام، به کایلی جنر ، خواهر کندال جنر تعلق دارد که با انتشار ۵۴۰۰ پست در ۴ سال اخیر، ۱۰۱ میلیون فالور دارد.

رتبه ۹ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام به دواین جانسون، مرد صخره ای سینمای جهان اختصاص دارد که ایشان با ۳۳۰۰ پست توانسته حدود ۱۰۰ میلیون فالور داشته باشد.

رتبه ۱۰ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام به جاستین بیبر ، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکای شمالی تعلق دارد که با ۵۳۰۰ پست، حدود ۹۶ میلیون فالور دارد.

رتبه ۱۱ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را نیمار ، مهاجم برزیلی گران پاری سن ژرمن فرانسه در اختیار دارد که با ۴ هزار پستی که منتشر کرده، ۸۹ میلیون کاربر فالور ایشان هستند.

رتبه ۱۲ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در اختیار کندال جنر ، مدل و فعال کسب و کار فشن آمریکا است که با انتشار ۲۹۰۰ پست، ۸۷ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۱۳ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام در اختیار اسطوره فوتبال بارسلونا و مهاجم تیم ملی آرژانتین یعنی  لیونل مسی است که با کمتر از ۳۰۰ پست، ۸۷ میلیون کاربر، دنبال کننده صفحه ایشان هستند.

رتبه ۱۴ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام به نیکی میناژ ، خواننده جوان موسیقی پاپ امریکا تعلق دارد که با انتشار ۵۲۰۰ پست، ۸۶ میلیون فالور دارد.

رتبه ۱۵ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام به صفحه رسمی نشریه معروف NATIONAL GEOGRAPHIC تعلق دارد که بیش از ۱۶ هزار تصویر جذاب از طبیعت جهان را به اشتراک گذاشته و ۸۶ میلیون فالور دارد.

رتبه ۱۶ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار برند لوازم ورزشی نایک است که با ۹۰۰ عکس، ۷۶ میلیون فالور دارد. نایک، از چند سال اخیر، محصولات پوشیدنی هوشمند را وارد بازار کرده است.

رتبه ۱۷ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار مایلی سایروس، خواننده جوان موسیقی هیپ هاپ آمریکا است که بسیار فعال بوده و با ۷ هزار پست در چهار سال اخیر، حدود ۷۴ میلیون فالور دارد.

رتبه ۱۸ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام را جنیفر لوپز، رقصنده، هنرپیشه و فعال مد و کسب و کار فشن آمریکا در اختیار دارد که با نشر ۲۲۰۰ پست در چهار سال گذشته، ۷۲ میلیون کاربر، مخاطب JLO هستند.

رتبه ۱۹ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، به کیولی کارداشیان، خواهر کیم کارداشیان اختصاص دارد که با ۳۳۰۰ پست، ۷۲ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۲۰ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کیتی پری، خواننده آمریکایی است که با حدود ۹۰۰ پستی که منتشر کرده، ۶۹ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۲۱ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در اختیار دمی لواتو است که با ۲۰۰۰ هزار پستی که بارگذاری کرد، ۶۶ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۲۲ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کورتنی کارداشیان، خواهر کیم کارداشیان است که با ۳۵۰۰ پست، بیش از ۶۱ میلیون فالور دارد.

رتبه ۲۳ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام در اختیار صفحه رسمی محصولات آرایشی و بهداشتی ریحانا، خواننده سیاه پوست آمریکا است که ۶۰ میلیون نفر، فالور BadgalRiRi هستند.

رتبه ۲۴ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام که ۵۹ میلیون فالور دارد، برند ویکتوریا سکرت در اختیار داشته که با انتشار ۵۸۰۰ پست در چهار سال اخیر، از معروف ترین برندهای مد و لباس زنانه در این شبکه است.

رتبه ۲۵ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در اختیار کوین هارت، خواننده سیاه پوست آمریکاست که با انشتار ۵ هزار عکس، ۵۶ میلیون کاربر دارد.

رتبه ۲۶ فعال ترین صفحه اینستاگرام، در اختیار باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا است که با انتشار ۱۹۰۰ تصویر از پشت صحنه فعالیت های برترین باشگاه ورزشی قرن بیستم از نگاه FIFA، ۵۶ میلیون فالور دارد.

رتبه ۲۷ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام با ۵۴ میلیون مخاطب، در اختیار افتخار کاتالانی ها یعنی آبی اناری پوش های بارسلونا است که با انتشار ۱۰ هزار پست در ۵ سال اخیر، ۵۵ میلیون فالور دارند.

رتبه ۲۸ فعال ترین صفحه این شبکه را خانم الن دی جنرس، مجری معروف تلویزیون ایالات متحده دارد که با نشر ۵۷۰۰ پست، بیش از ۵۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، مخاطب برنامه THE ELLEN SHOW هستند.

رتبه ۲۹ پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام در اختیار جاستین تیمبر لیک، هنرپیشه گران و سرشناس هالیوود است که با انتشار ۶۶۰ پست، ۴۸ میلیون کاربر دارد.

رتبه ۳۰ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ، در اختیار چهره ای به نام زندایا است که با نشر ۳۳۰۰ پست در ۴ سال اخیر، ۴۸ میلیون نفر مخاطب صفحه ZENDAYA هستند.

رتبه ۳۱ پر فالور ترین صفحه اینستاگرام به وین دیزل، هنرپیشه سرشناس ژانرهای پلیسی و حادثه ای سینمای جهان اختصاص دارد که با انتشار ۱۳۰۰ پست، ۴۶ میلیون کاربر دارد.

رتبه ۳۲ فعال ترین صفحه اینستاگرام را شکیرا ، خواننده کلمبیایی معروف (همسر جرارد پیکه) دارد که با نشر کمتر از ۱۰۰۰ پست تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، ۴۵ میلیون فالور دارد.

رتبه ۳۳ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در اختیار صفحه ویدیو محور ۹GAG است که با اشتراک ۱۵ هزار ویدیو، ۴۱ میلیون مخاطب دارد.

رتبه ۳۴ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام، در اختیار اما واتسون، مدل و هنرپیشه غربی است که با ۸۳ پست، ۴۲ میلیون فالور دارد.

رتبه ۳۵ فعال ترین صفحه اینستاگرام را فردی به نام دیوید بکهام (کاپیتان اسبق منچستر یونایند و رئال مادرید) در اختیار دارد که به عنوان فعال مد و لباس و مانکن، ۴۲ میلیون نفر مخاطب دارد.

رتبه ۳۶ پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام را کریس براون در اختیار دارد که با پنج هزار پستی که به اشتراک گذاشته، ۴۱ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۳۷ فعال ترین صفحه اینستاگرام در اختیار کارا دلوین،‌هنرپیشه و مدل غربی است که با ۳۷۰۰ پست، ۴۱ میلیون فالور دارد.

رتبه ۳۸ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام، در اختیار خواننده سیاه پوست آمریکا در صفحه CHAMPAGNEPAPI است که با اشتراک گذاشتن ۴۲۰۰ پست، ۴۰ میلیون بیننده دارد.

رتبه ۳۹ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ، در اختیار بسکیتالیست معروف ۲۰۴ سانتیمتری آمریکا یعنی کینگ جیمز است که با انتشار ۱۵۰۰ پست، ۳۷ میلیون نفر از عاشقان NBA را با خود همراه کرده است.

رتبه ۴۰ پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را مدل معروف، جی جی حدید در اختیار دارد که با انتشار ۲۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۳۵ میلیون فالور GIGIHADID هستند.

رتبه ۴۱: اینستاگردی با جیمز رودریگز

جیمز رودریگز (JAMES DAVID RODRIGUEZ RUBIO) بازیکن بیست و شش ساله کلمبیایی بایرن مونیخ آلمان، چهل و یکمین صفحه پر بیننده اینستاگرام  را در اختیار دارد. در واقع او پس از کریس رونالدو و لیونل مسی، پر بیننده ترین صفحه یک فوتبالیست را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص داده است. او زیاد در اینستاگرام فعال نیست و ظرف ۴ سال اخیر، تنها ۷۰۰ پست به اشتراک گذاشته که ۳۵ میلیون فالور برای ایشان به ارمغان آورد. دنیای اینستاگرامی جیمز را در این لینک دنبال کنید.

جیمز رودریگز، در آخرین پست اینستاگرامی

(جیمز رودریگز، در آخرین پست اینستاگرامی خود در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، تصویر خوشحالی خود را با هم بازی هایش در بایرن مونیخ منتشر کرده که ۸۰۰ هزار لایک دریافت کرد. او صفحه بایرن مونیخ را تگ کرده است)

جیمز رودریگز را در حال بازی با سگ مورد علاقه اش

(در این پست ۱.۲ میلیون لایکی که بیش از ۶ هزار کامنت دریافت کرده است، جیمز رودریگز را در حال بازی با سگ مورد علاقه اش مشاهده میکنیم که از پر بیننده ترین تصاویر اینستاگرامی ایشان در ژانویه ۲۰۱۸ می باشد)

بدنسازی روزانه معروف ترین فوتبالیست بایرن مونیخ

(اگر میخواهید بدنسازی روزانه معروف ترین فوتبالیست بایرن مونیخ را مشاهده کنید، عکس ۸۰۰ هزار لایکی بالا، گوشه هایی از فعالیت ایشان را نشان می دهد )

 رودریگز با پیراهن سفید بایرن مونیخ

(در تصویر بالا، رودریگز با پیراهن سفید بایرن مونیخ که برند آدیداس دارد، سلام نظامی داده و ۱.۵ میلیون لایک دریافت کرده است. او بعضا تصاویری از حضورش در باشگاه را به اطلاع مخاطبانش می رساند)

جیمز کنار دخترش

(تصویری که بیش از ۱ میلیون لایک دریافت کرد، او را در کنار دخترش مشاهده میکنیم )

تیپ و استایل های مشکی جیمز رودریگز

(از تیپ و استایل های مشکی جیمز رودریگز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، شاهد پست اینستاگرامی جیمز در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی هستیم)

جیمز علاقه زیادی به آرایش دختر خود دارد

(جیمز علاقه زیادی به آرایش دختر خود دارد که در این عکس که مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، او مشغول بافتن موی دختر هفت ساله اش است. این عکس، ۲ میلیون لایک دریافت کرد)

میز شام با بزرگان بایرن مونیخ

(میز شام با بزرگان بایرن مونیخ را مشاهده میکنید که جیمز رودریگز را در کنار هم تیمی هایش نشان می دهد. عکسی با ۱ میلیون لایک و ۲ هزار کامنت)

کلکسیون سلفی های جیمز رودریگز مهاجم بایرن مونیخ

(در این تصویر که از کلکسیون سلفی های جیمز رودریگز،‌ مهاجم بایرن مونیخ را شاهد هستیم او در فرودگاه دوحه قطر، این عکس ۹۰۰ هزار لایکی را منشر کرد)

سفر به دوحه با هواپیمای شخصی

(سفر به دوحه با هواپیمای شخصی، تصویری از پست های اینستاگرامی جیمز را در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد که بیش از ۳ هزار کامنت برایش به ارمغان آورد)

دختر جیمز در اغوش

(در این تصویر ۱.۳ میلیون لایکی، دختر جیمز در اغوش او قرار گرفته است)

استایل مد و لباس جیمز

(استایل مد و لباس جیمز در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی را مشاهده میکنیم که ۵ هزار کامنت از سوی طرفداران چهل و یکمین صفحه پر بیننده اینستاگرام به ارمغان آمد)

تتو دست چپ جیمز

(تتو دست چپ جیمز را در این پست اینستاگرامی ۱.۳ میلیون لایکی شاهد هستیم که وی برای دیده شدن بیشتر از این هشتگ استفاده کرد)

استایل دسامبری جیمز

(پست اینستاگرامی جیمز رودریگز در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ایشان را با استایل دسامبری آماده شرکت در یک برنامه تلویزیونی شاهد هستیم)

پست اینستاگرامی جیمز رودریگز در هواپیما

(۱ میلیون لایک برای آخرین پست اینستاگرامی جیمز رودریگز در هواپیما به مقصدی نامعلوم)

پست اینستاگرامی جیمز رودریگز

(شماره ۱۰ معروف بایرن مونیخی ها را شاهد هستیم که با این پست دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، قریب به ۱.۲ میلیون لایک کسب کرد)

شماره ۱۰ معروف بایرن مونیخی ها

پست اینستاگرامی جیمز

رتبه ۴۲ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : اینستاگردی با زاک افران

چهل و دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار زاکری دیوید الکساندر افران می گذارد که با سی سال سن، از هنرپیشه های جوان و خواننده های آمریکایی به شمار می رود. او با انتشار تنها ۴۹۰ پست تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی، قریب به ۳۴ میلیون فالور دارد. صفحه او را در این لینک دنبال کنید. از فیلم های زاک میتوان به این موارد اشاره کرد: دنیای ملیندا (۲۰۰۳)، دنیای بزرگ کارل لیمک (۲۰۰۳)، بازی سه گانه (۲۰۰۴)، مسابقه اسب دوانی (۲۰۰۵)، دبیرستان موزیکال (۲۰۰۶)، اسپری مو (۲۰۰۷)، دبیرستان موزیکال ۲ (۲۰۰۷)، دوباره ۱۷ (۲۰۰۹)، من و اورسن ولز (۲۰۰۹)، شب سال نو (۲۰۱۱).

 زاک افرون را در پشت صحنه

(در این تصویر، زاک افرون را در پشت صحنه یکی از فیلم هایش مشاهده میکنیم. این عکس ۱ میلیون لایکی با هشتگ معروف پشت صحنه در اینستاگرام همراه شد که در این لینک مشاهده کنید)

پست اینستاگرامی که صفحه زاک افران ZOC EFRON

(در این پست اینستاگرامی که صفحه زاک افران (ZOC EFRON) در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد، او را در پشت صحنه فیلم های اخیرش مشاهده میکنیم که ۱.۳ میلیون لایک به ارمغان آورد)

کلکسیون سلفی های زاک افران

(در این تصویر که از کلکسیون سلفی های زاک افران در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی بود، او از سفر به نقطه ای گرم برای گذران تعطیلان کریسمس ۲۰۱۸ خبر می دهد و از هشتگ تعطیلات خندان برای دیده شدن بیشتر عکس بهره برد. این عکس حدود ۴.۲ میلیون لایک به ارمغان آورد)

پست اینستاگرامی هوگ جکمن

(در این پست که باز نشر پست اینستاگرامی هوگ جکمن در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی است، او را در سالن بدنسازی با یکی از دوستان قدیمی مشاهده میکنیم که ۸۰۰ هزار لایک به ارمغان اورد)

زاک افران را در کنار یکی از دوستان با تیپ مشکی

(زاک افران را در کنار یکی از دوستان با تیپ مشکی در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که ۲ میلیون لایک دریافت کرد)

بزرگ ترین شومن در نیویورک

(زاک افران را در مراسم رونمایی از فیلم بزرگ ترین شومن در نیویورک مشاهده میکنیم که بیش از ۱.۵ میلیون لایک دریافت کرد. اطلاعات بیشتر درباره این فیلم را در این لینک بررسی کنید)

زاک افران را در کنار یک راک استار

(در این تصویر، زاک افران را در کنار یک راک استار در نیویورک مشاهده میکنیم که ۴ میلیون لایک و ۸ هزار کامنت دریافت کرد)

تیپ کت و شلوار زاک افران

(در این تصویر، تیپ کت و شلوار زاک افران در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی برای بازی در فیلم بزرگ ترین شو من مشاهده میکنیم که ۲ میلیون لایک گرفت)

رتبه ۴۳: اینستاگردی با گرت بل

چهل و سومین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار فوتبالیست معروف رئال مادرید گرت بیل (GARETH BALE) است که با انتشار ۷۰۰ پست، قریب به ۳۳ میلیون فالور دارد. او تنها ۵۷ صفحه را دنبال می کند. صفحه ایشان که یکی از پر بیننده ترین صفحات فوتبالیست ها در اینستاگرام است را در این نشانی مشاهده کنید.

گرت بیل فوتبالیست سرشناس

(گرت بیل، فوتبالیست سرشناس و گران قیمت مستطیل سبز، با انتشار عکس بالا که ۱ میلیون لایک دریافت کرد نوشت: ما نیاز به کار بیشتر و حرکت روز افزون داریم. او از هشتگ HALAMADRID برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

 دروازه بان تیم حریف در رقابت های لالیگا اسپانیا

(در این تصویر، لحظه تک به تک شدن گرت بیل با روبن، دروازه بان تیم حریف در رقابت های لالیگا اسپانیا را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنیم که ۸۰۰ هزار لایک داشت)

VIGO امشب

(در این تصویر، گرت بیل در پست اینستاگرامی خود در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی نوشت: VIGO امشب!  او دوباره از هشتگ حالا مادرید استفاده کرد)

 جام قهرمانی رئال مادرید در دسامبر ۲۰۱۷

(در این عکس، گرت بیل را با ۱.۳ میلیون لایک در حالی که جدید ترین جام قهرمانی رئال مادرید در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی را در دست دارد مشاهده میکنیم. او از هشتگ CLUBWC برای دیده شدن بیشتر عکس بهره برد)

تصویر غذاهای دریایی خوشمزه ای که گرت بیل

(تصویر غذاهای دریایی خوشمزه ای که گرت بیل در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی از آن به عنوان غذای مورد علاقه اش نام برد)

پست اینستاگرامی گرت بیل در سپتامبر ۲۰۱۷

(پشت صحنه رختکن رئال مادرید را در پست اینستاگرامی گرت بیل در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی شاهد هستیم. او این بازیکن را در این تصویر تگ کرده بود)

گرت بیل با هوادارانش که با حمایت از برند آدیداس

(از کلکسیون سلفی های گرت بیل با هوادارانش که با حمایت از برند آدیداس نیز همراه شد. او برای دیده شدن بیشتر این سلفی ۹۰۰ هزار لایکی از این تگ استفاده کرد)

گرت بیل با لباس جدید محصول برند آدیداس

(فوتوشوتی که گرت بیل با لباس جدید محصول برند آدیداس در آگوست ۲۰۱۷ میلادی گرفت و ۹۰۰ هزار لایک دریافت کرد از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر بهره برد)

گرت بیل را در پست اینستگرامی در کنار دیوید بکهام

(در این تصویر، گرت بیل را در پست اینستگرامی در کنار دیوید بکهام، اسطوره منچستر یونایتد و بازیکن سابق رئال مادرید در لس آنجلس امریکا مشاهده میکنیم)

گرت بیل بازیکن رئال مادرید اسپانیا

(در این تصویر، فوتوشوتی نیم میلیون لایکی از گرت بیل، بازیکن رئال مادرید اسپانیا را شاهد هستیم که روبروی دفتر شرکت CELTICMANOR عکس گرفته است و این تگ را در پست خود به کار برد)

گرت بیل، فوتبالیست بیست و هشت ساله یکی از سرعتی ترین بازیکنان فوتبال جهان است که مجله WORLD SOCCER ایشان را در کنار کریس رونالدو، از سریع ترین بازیکنان فوتبال جهان می داند. او با دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳ میلادی به رئال مادرید رفت. زیدان، اسطوره فرانسوی ها، بیل را پس از رونالدو و مسی، برترین بازیکن جهان خطاب کرد.

رتبه ۴۴: اینستاگردی با نایک فوتبالی

صفحه اختصاصی برند نایک برای دنیای فوتبال، بیش از ۱۵۰۰ پست منتشر کرده و قریب به ۳۱ میلیون فالور دارد. این صفحه، چهل و چهارمین صفحه پر بیننده اینستاگرام است که بیش از ۲۰۰ صفحه را نیز دنبال میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. نایک در این صفحه، بخش تساوی سایت خود را به مخاطبانش معرفی کرده است که در این آدرس در دسترس است.

پارکدو پرنس پاریس، نیمار، اسطوره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه

(در این تصویر، پست اینستاگرامی صفحه نایک فوتبالی را شاهد هستیم که در پارکدو پرنس پاریس، نیمار، اسطوره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه را در حالی که محصولات نایک را بر تن کرده است، نشان می دهد. این فوتوشوت ۶۰۰ هزاری ناایک فوتبالی، از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر پست استفاده کرد)

بازیکنان فوتبال جهان مشغول پوشیدن کفش فوتبالی

(در این تصویر، شاهد پستی از نایک فوتبالی در اینستاگرام هستید که یکی از بازیکنان فوتبال جهان مشغول پوشیدن کفش فوتبالی این برند است. نایک فوتبالی عاشق استفاده از هشتگ EQUALITY در  اینستاگرام است)

تساوی یعنی قادر بودن به زندگی بدون ترس

(در این پست اینستاگرامی که صفحه نایک فوتبالی در ژانویه به اشتراک گذاشت، شاهد پستی هستیم که زیرش نوشت: تساوی یعنی قادر بودن به زندگی بدون ترس تا اینکه همه برنده شوید. این صفحه را نایک فوتبالی تگ کرد)

پست اینستاگرامی که در صفحه نایک فوتبالی

(در این تصویر اینستاگرامی که در صفحه نایک فوتبالی به اشتراک گذاشته شده است، این صفحه تصویری از  نیمار را با جدید ترین محصول کفش نایک مخصوص فوتبالیست ها ارائه میکند که از رونالدو تا نیمار، طرفدار این محصول هستند. توضیحات بیشتر را در NIKE.COM مشاهده کنید. هشتگ هایی که در این عکس به کار رفته عبارتند از: #Nike #Football #Soccer #NikeFootball#NikeSoccer #Neymar #NeymarJr #NJR#Brasil)

سرژیو راموس

(در این تصویر اینستاگرامی نایک فوتبالی، تبلیغی از محصول جدید نایک با حضور سرژیو راموس، از بازیکنن سرشناس رئال مادرید را شاهد هستیم که از کالکشن NIKETIEMPO خبر می دهد که از ۹ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد. برای دیده شدن بیشتر این فوتوشوت ۸۰۰ هزار لایکی، از این هشتگ ها استفاده شد: #Nike #Football #Soccer #Madrid#SergioRamos #Ramos #SR4)

فوتوشوتی از نایک فوتبالی

(فوتوشوتی از نایک فوتبالی که در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و خبر از امکان سفارش و خرید برند کفش کریس رونالدو CR7 در سایت اختصاصی نایک می دهد. CR7 CHAPTER 5 را اینجا مشاهده کنید)

رتبه ۴۵: اینستاگردی با ادل

چهل و پنجمین صفحه پر بیننده اینستاگرام با ۳۱ میلیون فالور در اختیار ADELE خواننده و مدل آمریکایی است که دنیای او را میتوان در ADELE.COM مشاهده کرد. او همچون بیانسه و تیلور سویفت، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام دنبال نمی کند.

راهپیمایی زنان امریکای

(در این پست اینستاگرامی، ادل  را میتوان در مراسم راهپیمایی زنان امریکای در ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد بود که در این عکس ۲ میلیون لایکی نوشت: تاثیر گذار ترین افراد زندگی من همه زن بودند و به آن ها افتخار میکنم و هر روز به آن ها نیاز دارم و از اینکه زن هستم افتخار میکنم. )

پست اینستاگرامی ادل در ژانویه ۲۰۱۸

(در این تصویر، عکسی از پست اینستاگرامی ادل در ژانویه ۲۰۱۸ را شاهد هستیم که نام DELORES ORIORDAN را تگ کرده است)

کریستوفر بیلی

(کریستوفر بیلی را مشاهده میکنیم که از استایلیست ها و گریمورهای ادل هستند که در این پست نوامبر ۲۰۱۷ میلادی به تمجید ایشان پرداخت)

گریم فانتزی جالب ادل

(یک و نیم میلیون لایک برای گریم فانتزی جالب ادل در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی که بیش از ۱.۴ میلیون لایک دریافت کرد)

ادل در ورزشگاه SMART

(ادل در ورزشگاه SMART در شهر AUCKLAND نیوزلند که برای برگزاری کنسرت های پاییزی به این کشور رفته بود)

رتبه ۴۶ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام: اینستاگردی با مالمو

چهل و ششمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار خوان لوییس آریاس ملقب به MALOMA است. خواننده و ترانه سرا و فعال موسیقی کلمبیایی که پس از شکیرا، معروف ترین صفحه اینستاگرام را به عنوان یک کلمبیایی در اختیار دارد. این خواننده بیست و سه ساله، فعالیت بسیار گسترده ای در اینستاگرام دارد به گونه ای که با انتشار قریب به ۶۳۰۰ پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۳۱ میلیون فالور دارد. صقحه MALUMA را اینجا دنبال کنید.

مالمو در اینستاگرام

(آخرین پست ژانویه ای ۲۰۱۸ مالمو در اینستاگرام که با این تگ همراه شد)

مالمو از موفقیتش در عرصه موسیقی لاتین

(در این پست اینستاگرامی، مالمو از موفقیتش در عرصه موسیقی لاتین خبر می دهد و این هشتگ را به کار برد که نیم میلیون لایک دریافت کرد)

عینک ذوزنقه ای

(در این پست اینستاگرامی، مالموما خواننده جوان محبوب آمریکایی ها را در سلفی ژانویه ۲۰۱۸ مشاهده میکنیم که با عینک ذوزنقه ای خود، ۹۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

رتبه ۴۷: اینستاگردی با NASA

چهل و هفتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار سازمان هوا و فضای آمریکا NASA است که با انشار ۲۲۰۰ پست، بیش از ۳۰ میلیون فالور دارد. این صفحه را که شما را به گردش در صنعت هوا فضا و ایستگاه فضایی بین المللی می برد را اینجا ببینید.

تصویری از فضانوردان ناسا

(تصویری از فضانوردان ناسا که در جریان انفجار فضاپیمای آپولو ۱ جان خود را از دست دادند. ناسا برای دیده شدن بیشتر این پست اینستاگرامی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی از این هشتگ ها استفاده کرد: #nasa #space #dayofremembrance#nasaremembers #apollo #columbia#challenger #nasafamily #discovery#exploration)

اقیانوس اطلس را در منطقه خلیج پرتغال و اسپانیا

(تصویری ماهواره ای از ناسا که اقیانوس اطلس را در منطقه خلیج پرتغال و اسپانیا به نمایش میگذارد. این عکس اینستاگرامی ناسا بیش از ۴۰۰ هزار لایک دریافت کرد که به مقوله آلودگی های دریا ناشی از کشتی های غول پیکر اشاره دارد)

پست اینستاگرامی ۱ میلیون لایکی صفحه اینستاگرام رسمی ناسا

(در تصویر بالا، پست اینستاگرامی ۱ میلیون لایکی صفحه اینستاگرام رسمی ناسا را مشاهده میکنید که به دلیل مشکلات بودجه ای آمریکا و تعطیل شدن موقت دولت این کشور، تا اطلاع ثانوی، پست زنی اینستاگرامی را متوقف کرد و اعلام کرد که همه فعالیت های ناسا تا اطلاع بعدی تعطیل می شود. عکسی که بیش از ۱ میلیون لایک دریافت کرد)

شاهد عکسی هستیم که صفحه اینستاگرام NASA

(در این تصویر، شاهد عکسی هستیم که صفحه اینستاگرام NASA در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی از ژوپیتر منتشر کرد. این عکس توسط فضا پیما JUNO در دهمین روز اکتشافات فضایی  در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی گرفته شد. این کره مملو از گاز، ۱۱ برابر زمین وسعت دارد. تصاویر این فضا پیما را در این هشتگ مشاهده کنید)

تلسکوپ فضایی JAMES WEBB

(در این تصویر، تلسکوپ فضایی JAMES WEBB را شاهد هستید که اتفاقات ۱۳ میلیارد سال اخیر را مشاهده میکند. از نخستین ذرات تشکیل دهنده خلقت تا کراتی صدها برابر کره زمین را این تلسکوپ نشان می دهد. تصاویری که این تلسکوپ منتشر میکند را اینجا ببینید)

رتبه ۴۸ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : اینستاگردی با زلاتان

چهل و هشتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار زلاتان ابراهیموویچ است. مرد اسطوره ای بارسلونا و تیم ملی سوئد. او با نشر ۴۱۲ پست، ۳۰ میلیون فالور دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

فوتوشوتی که زلاتان ابراهیموویچ

(فوتوشوتی که زلاتان ابراهیموویچ را در همکاری با یکی از فروشگاه های لباس مردانه سوئد به نام AZSPORT نشان می دهد. تصویری با ۲ میلیون لایک )

تصویری از پست اینستاگرامی زلاتان ابراهیموویچ

(تصویری از پست اینستاگرامی زلاتان ابراهیموویچ که با ۴ میلیون لایک، از پر لایک ترین تصاویر انینستاگرامی زلاتان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است. او از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر تصویر استفاده کرد)

زلاتان ابراهیموویچ را با یکی از برند های نوشیدنی به نام VITAMINWELL

(در این تصویر اینستاگرامی، زلاتان ابراهیموویچ را با یکی از برند های نوشیدنی  به نام VITAMINWELL مشاهده میکنیم که برای دیده شدن بیشتر این عکس ۱.۲ میلیون لایکی در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی، از این هشتگ بهره برد)

زلاتان ابراهیموویچ را در کنار طرفداران منچستر یونایتد

(در این تصویر اینستاگرامی، زلاتان ابراهیموویچ را در کنار طرفداران منچستر یونایتد در یکی از بیمارستان های مراقبت از کودکان شاهد هستیم که زیر نوشت: چیزهای مهم تر از فوتبال وجود دارد. او از پائول پوگبا تشکر کرد)

عطر زلاتان ابراهیموویچ

(تصویر عطر زلاتان ابراهیموویچ که به نام BLACK MONAD در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی روزانه بازار شد. اطلاعات بیشتر این عطر را اینجا مشاهده کنید. )

رتبه ۴۹: اینستاگردی با رونالدینهو

چهل و نهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار رونالدینهو، بازیکن سرشناش فوتبال جهان در روزهای نه چندان دور است او با انتشار حدود ۱۹۰۰ پست در ۴ سال اخیر، ۲۹ میلیون فالور دارد. صفحه او را اینجا مشاهده کنید.

 رونالدینیهو حمایتش از نایک فوتبالی

(او فقط به زبان پرتغالی تولید می نویسد و در این تصویر، حمایتش از نایک فوتبالی را نشان می دهد که نیم میلیون لایک دریافت کرد)

بازی های رونالدینهو برای تیم فوتبال آث میلان ایتالیا

(تصویری از بازی های رونالدینهو برای تیم فوتبال آث میلان ایتالیا که بیش از ۱.۴ میلیون لایک دریافت کرد)

تصویری که رونالدینهو را در حال راز و نیاز نشان می دهد

(تصویری که رونالدینهو را در حال راز و نیاز نشان می دهد و ۲.۴ میلیون لایک دریافت کرد)

رونالدینهو را با برند نوشیدنی انرژی زا BEBEU

(تصویری که همکاری رونالدینهو را با برند نوشیدنی انرژی زا BEBEU نشان می دهد)

رتبه ۵۰ از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام : شان مندس

پنجاهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار شان پیتر رائول مندس کانادایی، خواننده و ترانه سرا است که با انتشار ۱۸۰۰ پست، بیش از ۲۸ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این آدرس دنبال کنید که همچون جاستین بیبر، محبوب نوجوانان کانادایی و آمریکایی است.

SHAWN MENDES را در حال گیتار زدن در خانه اش

(در این پست اینستاگرامی، SHAWN MENDES را در حال گیتار زدن در خانه اش مشاهده می کنیم که قریب به ۲ میلیون لایک دریافت کرد)

شان از برند امپریو آرمانی تشکر کرد

(در این تصویر، شان از برند امپریو آرمانی تشکر کرد که ۳ میلیون لایک به ارمغان آورد)

پست اینستاگرامی آخر شان مندس

(پست اینستاگرامی آخر شان مندس در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که بیش از ۳ میلیون لایک دریافت کرد)

دنیای این پسر جوان خواننده کانادایی را اینجا دنبال کنید.

 

درس هایی از ۵۰ صفحه در  بیننده اینستاگرام

با بررسی رتبه های  ۴۰ تا ۵۰ پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی که طوفانی از نام های شناخته شده را در عرصه های مختلف هنری و غیر هنری شامل می شود، نکته هایی میتوان آموخت که گوشه هایی از این رهیافت را میتوان در ۱۰ محور زیر شاهد بود. رعایت این موارد می تواند برای کسانی که به دنبال صفحه پر بیننده، پر فالوره و تاثیر گذار در اینستاگرام ایرانیان هستند، مثمر ثمر باشد.

۱) اهمیت هشتگ ها را فراموش نکنید. در ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام، هشتگ بازی، نقش حیاتی ایفا میکند. شمار زیادی از چهره های سینمایی، موسیقی و ورزشی این شبکه، از برند تا مدل، از هشتگ های مستقیم و غیر مستقیم برای بهتر دیده شدن پست هایی که به اشتراک می گذارند استفاه می کنند. مثلا اگر درباره غذا موضوعی نوشته می شود از هشتگ FOOD یا FOODGRAM، اگر درباره مد و لباس و فشن چیزی نوشته می شود از هشتگ FASHION, FASHIONBLOGGER, FASHIONISTA, FASHIONGRAM و اگر درباره سفر پستی منتشر میشود از هشتگ هایی مثل: TRAVELGRAM, trip و امثالهم استفاده می کنند تا میلیون ها نفر در سراسر جهان بر روی این هشتگ ها، تصاویر آنان را مشاهده کن

گفتنی است، هشتگ ها، نقش توان افزا دارند. میتوانند کسب و کار اینستاگرامی شمای و پست هایی که بارگذاری میکنید را به اطلاع میلیون ها نفر در سراسر جهان رسانده و زمینه توسعه کسب و کار به خصوص برندینگ را به ارمغان آورند.  اگر توجه کنید، ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام از جنیفر لوپز تا برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی، مرتب از هشتگ های پر بیننده و پر مخاطب در زمینه های مورد نظر استفاده می کنند.

۲) نکته دومی که باید در این گفتار بر اساس انالیز ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام به اطلاع عزیزان لوکس تهران برسانیم، مقوله اطلاع رسانی و پست زنی چند زبانه است. برخی از مخاطبان صفحات فارسی، کلا کاربران غیر فارسی زبان هستند که به واسطه هشتگ هایی که روی تصاویر تگ میکنید به صفحه شما هدایت می شوند. اطلاع رسانی ۱۰۰ درصد فارسی را فراموش کنید تا مخاطبان غیر فارسی زیان نیز، مشتری صفحه عمومی شما شوند.

همانطور که قبلا گفتیم صفحه اینستاگرامی برخی از باشگاه های ورزشی در این شبکه، بعضا به ۳ زبان اطلاع رسانی می کند. اکنون با GOOGLE TRANSLATOR، کار ترجمه آسان شده است. به این قابلیت توان افزا، توجه کنید.

۳) تولید محتوا، علمی میان رشته ای است که هم در سایت و هم وبلاگ و هم پست زنی در شبکه های اجتماعی به خصوص اکو سیستم عکس محور اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.  صفحات پر بیننده که به سلبریتی ها ارتباطی ندارند، هنر تولید محتوا را به خوبی میدانند تا مخاطب جذب کنند. به منظور ارتقا تعداد فالور خود به خصوص کسانی که در زمینه فشن و گردشگری و موضوعات اجتماعی به تولید محتوا برای جامعه آماری خاصی مشغول هستند، از محتوای چالشی که مخاطبان بالقوه و بالفعل را به درج کامنت در زیر پست های شما ترغیب کند، استفاده کنید. این رویه، اقدامی موثر برای فرصت آفرینی اینستاگرامی و مخاطب گرایی متناوب است.

۴) چهارمین مساله خیلی اهمیت دارد! از تگ کردن عکس های خود بر روی هشتگ هایی که ارتباط معنایی و مفهومی با موضوع پست ندارد اجتناب کنید. مثلا اگر پست شما ربطی به مقولات ورزشی ندارد، از هشتگ SPORT  استفاده نکنید. یا اگر به موضوع هنری اشاره نمیکند، از هشتگ  ART استفاده نکنید! برای دیده شدن بیشتر پست های شما، روش های حرفه ای و اصولی بهتری وجود دارد!  هشتگ شناسی خود کاری حرفه ای است که در مرور زمان به آن دست پیدا خواهید کرد.

۵) پنجمین موضوع مهم، موضوع ویدیو گذاری است. صفحات پر بیننده هر از گاهی ویدیو منتشر میکنند تا کاربران را با موضوعات مختلف در قابل فایل های مالتی مدیا ۱ دقیقه ای آشنا کنند. این موضوع اهمیت خوبی برای صاحبان صفحاتی دارد که قصد دارند از ظرفیت های چند رسانه ای برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کنند. همانند روشی که  جی جی حدید تا شکیرا، از تیلور سویفت تا کورتنی کارداشیان و حتی برند NIKE که در فهرست ۳۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام هستند، از ویدیو استفاده می کنند. پس از ویدیو را در پست زنی های اینستاگرامی جدی بگیرید.

۶) سعی کنید برای توسعه کسب و کار خود، هشتگ ایجاد کنید و به شمار هشتگ های موجود اینستاگرام اضافه کنید. مثلا اگر اسم برند شما، ZIBA است، از هشتگ: #LOVEZIBA, #ZIBAFOLLOWER, #ZIBA و امثالهم در پست زنی ها استفاده کنید و کاربران خود را در پست زنی، به تگ کردن مطالبشان روی این هشتگ ها ترغیب کنید که تاثیر زیادی در رونق کسب و کار و معرفی محصولات و خدمات شما به کاربران اینستاگرام دارد. از تجربه GIGI HADID استفاده کنید که با هر برندی که تبلیغ میکند، هشتگ اختصاصی آن را با نام خود تعریف می کند.

۷) اگر به راه اندازی استارت آپ های لاکچری علاقمند هستید، از فضای اینستاگرام استفاده کنید که فرصت ساز و ظرفیت های فراوانی برای توانمند سازی ایده های خلاق در صنعت لاکچری دارد.

امیدواریم سلسله گزارشاتی که به معرفی ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام اختصاص داشت و برای اولین بار در یک پرتال فارسی زبان اینترنت مورد تحلیل اجمالی قرار می گیرد، استفاده کرده و از ده ها رهیافت کلیدی معرفی شده به منظور توسعه کسب و کار دیجیتالی خود بهره برداری نمایید.

همواره گزارشات هفتگی اینستاگردی لوکس تهران را برای آشنایی با پشت صحنه فعالیت های و سبک زندگی چهره های شاخص هنری و ورزشی و فشن ایران و جهان در نظر داشته باشید.

پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام از آن ادل است

(ادل از پر فالور ترین خواننده های اینستاگرام است)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا