استایل و مد بانوان

از آدریانا تا میراندا ؛ اینستاگردی با فرشته های ویکتوریا سکرت

فرشته های ویکتوریا سکرت

اینستاگردی با جذاب ترین فرشته های ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت ، یکی از مطرح ترین برندهای لباس بانوان و همچنین از فعالان محصولات آرایشی و بهداشتی بوده که از دهه هشتاد قرن بیستم میلادی تا کنون، محصولات و خدماتش در عرصه مد و لباس با استقبال لاکچری گردها و مشکل پسندها در سراسر جهان مواجه شده است.

این برند برای معرفی گسترده محصولات خود از لباس زیر بانوان تا عطر، از مانکن هایی استفاده می کند که شرایط خاصی برای آنها در نظر می گیرد و به دلیل شهرت این برند برای صنعت مد بانوان، دختران بسیاری در کشورهای مختلف جهان از آفریقای جنوبی تا سوئد، مشتاق حضور در فعالیت های مدلینگ این برند هستند به همین خاطر، هر از گاهی برنامه های انتخاب مدل برگزار می شود که ده ها هزار نفر درخواست های خود را برای ستاد ویکتوریا سکرت ارسال می کنند و در نهایت بر اساس معیارهایی، فرد یا افراد منتخب برگزیده می شوند.

برگزیده های ویکتوریاسکرت در قالب فرشته های ویکتوریا سکرت معرفی می شوند که باید از فیلترهای سرسختانه داوران و همچنین متخصصان تغذیه ویکتوریا سکرت عبور کنند. در سالهای اخیر، تحمیل ورزش های طاقت فرسا به انجل های ویکتوریا سکرت و الزام آنان به تحمل رژیم های غذایی که تهدید پوست و مو و سلامت مدل ها به شمار می رود، موجی از اعتراضات را بوجود آورده است که از آن جمله میتوان به کیلی بیسوتی (KYLIE BISUTTI) اشاره کرد که به عنوان مدل ویکتوریا سکرت ، در اعتراض به شرایط سخت کاری از این شرکت جدا شد.

فرشته های ویکتوریا سکرت خانم بیسوتی در ماه می سال ۲۰۱۴

خانم بیسوتی در ماه می سال ۲۰۱۴ میلادی با انتشار کتابی با عنوان: من فرشته نیستم (I AM NO ANGEL) کوشش کرد تا در بیست و شش فصل، واقعیت های پشت پرده کسب و کار و سبک آموزش و برخورد مدیران ویکتوریا سکرت با مدل ها به خصوص فرشته های ویکتوریا سکرت این برند را تشریح کند که البته با تکذیب هایی از سوی این برند نیز مواجه شد.

کتاب من فرشته نیستم

(کتاب من فرشته نیستم به زبان های مختلفی ترجمه شده است)

به هر حال، داستان پر فراز و نشیب این برند معروف لباس و مد بانوان، موضوعات جالبی دارد که در سلسله گفتارهای سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران به آن اشاره میکنیم. در گزارش امروز، در ادامه اینستاگردی های لوکس تهران با سلبریتی های دنیای هنر، نگاهی داریم به جدید ترین پست های اینستاگرامی ۱۶ فرشته قدیمی و کنونی VS تا با استایل ها و طرح لباس های آنان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی آشنا شویم.

فرشته های ویکتوریا سکرت پست های اینستاگرامی ۱۶ فرشته قدیمی و کنونی

با ویکتوریا سکرت گردی امروز ما همراه باشید.

اینستاگردی با آدریانا لیما از فرشته های ویکتوریا سکرت

آدریانا لیما، از معروف ترین فرشته های ویکتوریا سکرت است. این مدل ۳۶ ساله برزیلی، با صد و هفتاد و هشت سانتیمتر قد و چشمانی آبی رنگ، خود برندی برای برند ویکتوریا سکرت محسوب می شود  و از ایشان به عنوان یکی از جذاب ترین و کاریزماتیک ترین مدل های این برند آمریکایی نام برده شده است. آدریانا فرانچسکا لیما از سال ۲۰۰۰ میلادی با ویکتوریا سکرت همکاری دارد و همواره از اینکه مجبور به رعایت رژیم غذایی سخت و ورزش های طاقت فرسا برای حفظ تناسب اندام بر اساس معیارهای سخت گیرانه این برند در نزدیکی فشن شو ها هست، انتقاد می کند.

همکاری آدریانا با VS, ELLE, VOGUE, MARIE CLAIRE, EMANUEL ENGARO, RALPH LAUREN, VALENTINO در یک دهه اخیر، سبب شده تا آدریانا از مطرح ترین سوپر مدل های جهان و از ملیونرهای این کسب و کار جذاب اما بسیار سخت باشد. برای آشنایی با فعالیت ها و کسب و کار و همچنین جدید ترین استایل خانم آدریانا به سایت ایشان در این آدرس رجوع کنید.

آدریانا از ۴ سال پیش که وارد اینستاگرام شد، مخاطبان بسیاری جذب کرد به گونه ای با انتشار قریب به ۱۶۰۰ پست، بیش از ۱۱.۶ میلیون فالور دارد. او از فعال ترین انجل های ویکتوریا سکرت و از معروف ترین انها در شبکه های اجتماعی به شمار می رود. بیش از ۸۸۰ صفحه اینستاگرام توسط ایشان فالو شده است که نشان دهنده اشتیاق زیاد و نوعی اعتیاد آدریانا به اینستا بازی دارد.

صفحه ایشان را در این آدرس دنبال کنید. اینستاگردی با آدریانا را در زیر مشاهده میکنید.

 فوتوشوت فرشته های ویکتوریا سکرت اروپا گردی های آدریانا در شهر برلین آلمان

(در فوتوشوت بالا که مربوط به اروپا گردی های آدریانا در شهر برلین آلمان است، او برای افتتاح فروشگاه برند معروف لوازم آرایشی بانوان MAYBELLINE به آلمان رفته و در لیموزینی لوکس، با این استایل سفید رنگ که با آرایش مو اندره مرتن و گریم GATO همراه شده است، این پست را منتشر کرد که ۴۰۰ هزار لایک به همراه داشت. )

فرشتگان ویکتوریا سکرت

(از سلفی های ژانویه ای آدریانا لیما، از فرشته های ویکتوریا سکرت که در این پست، به معرفی برند خاصی اشاره نکرد. اما برای دیده شدن بیشتر این تصویر، از هشتگ دوستت دارم و قدرت درونی و درخشان استفاده کرد)

 اینستاگرام آدریانا لیما مدل معروف ویکتوریا سکرت

(در تصویر بالا که در اینستاگرام آدریانا لیما، مدل معروف ویکتوریا سکرت منتشر شده است، آخرین سلفی وی در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی را مشاهده میکنیم که اکسسوری و نوع آرایش و فرم مو را نشان می دهد و خبری از معرفی برند یا توضیحی نیست)

 آدریانا در فوتوشوتی ۵۰۰ هزار لایکی

(در این پست اینستاگرامی، آدریانا در فوتوشوتی ۵۰۰ هزار لایکی، ورزش مورد علاقه خود را برای معرفی نوشیدنی VIDA به کار گرفته و برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد. او در این پست، از یکی از اقوامش هم تشکر کرد)

آدریانا لیما در مسابقه AMERICAN BEAUTY STAR

(استایل آدریانا لیما از فرشته های ویکتوریا سکرت در مسابقه AMERICAN BEAUTY STAR که رقابت تلویزیونی پر بیننده ای در میان جوانان آمریکالی شمالی به شمار می رود)

سلفی آدریانا لیما و دوستانش

(سلفی آدریانا لیما و دوستانش پیش  از اجرای برنامه تلویزیونی آمریکن بیوتی استار که با ۴۰۰ هزار لایک طرفداران خانم آدریانا مواجه شد)

خانم آدریانا یکی از معتادان اینستاگرام

(همان طور که گفتیم، خانم آدریانا یکی از معتادان اینستاگرام بوده و عنوان پر فالوور ترین انجل این برند معروف را در اختیار دارد. او حتی پیش از خواب نیز، مخاطبانش را فراموش نمیکند و سلفی های رختخوابی می گیرد که در پست های شبانه کیم کارداشیان بسیار به چشم میخورد)

 آدریانا که ایشان را با شلوار قرمز رنگ

(فوتوشوتی از آدریانا که ایشان را با شلوار قرمز رنگ پیش از برگزاری برنامه تلویزیونی آمریکن بیوتی استار نشان می دهد)

 آدریانا فرانچسکا لیما

(در این فوتوشوت، آدریانا فرانچسکا لیما، از فرشته های ویکتوریا سکرت ، شما را با برند SPORT MAX آشنا می کند و برای دیده شدن بیشتر تصویر، از این هشتگ استفاده کرد)

کلکسیون پست های اینستاگرامی آدریانا لیما

(پست بالا از کلکسیون پست های اینستاگرامی آدریانا لیما است که ایشان در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد و به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس مجله BAZAAR ، تصویر ایشان بر روی جلد نشریه منتشر شد. این عکس توسط خانم بریجیت گرفته شده است)

اینستاگردی با الساندرا کورینه آمبروزیو

الساندرا آمبروزیو (ALESSANDRA CORINE AMBROSION) همچون آدریانا، از انجل های ویکتوریا سکرت به شمار می شود با صد و هفتاد و هفت سانتیمتر قد و رنگ مو و چشم قهوه ای، توانسته از مدل های مطرح این برند در سال های اخیر باشد. وی با نکست، کریستین دیور، رالف لارن و آرمانی اکسچنج نیز همکاری دارد. در سال ۲۰۱۲ میلادی، ایشان در فهرست ۱۰ مدل پر درآمد جهان معرفی شد. اطلاعات بیشتر ایشان را در سایت فشن مادل دایرکتوری مشاهده کنید.

فرشته های ویکتوریا سکرت

این بانوی سی و شش ساله برزیلی که از فرشته های ویکتوریا سکرت است، یکی از فعال ترین انجل های این برند بوده و توانسته ظرف ۴ سال اخیر، قریب به ۵۲۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذارد که ۹ میلیون فالور برایش به ارمغان آورده است. وی بیش از ۱ هزار صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه وی را در این آدرس مشاهده کنید.

کلکسیون سلفی های خانم الساندرا

(در تصویر بالا، از کلکسیون سلفی های خانم الساندرا، عکسی از محله مالیبو کالیفرنیا شاهد هستیم که ایشان با بافتنی آبی رنگ به اشتراک گذاشته است و بیش از ۱۶۰ هزار لایک برایش به ارمغان آورد)

 الساندار آمبروزیو به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی

(پستی که الساندار آمبروزیو به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد  و برای هوادارانش آرزوی موفقیت کرد. او برای دیده شدن بیشتر این عکس که منطقه سانتا کاتارینا کالیفرنیا را نشان می دهد از این هشتگ بهره برد)

 الساندرا آمبروزیو را بر روی جلد مجله VOGUE

( در تصویر اینستاگرامی بالا، الساندرا آمبروزیو را بر روی جلد مجله VOGUE پرتغال مشاهده میکنیم که نخستین شماره این مجله معروف مد در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است. وی برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ بهره برد)

استایل های زمستانی الساندرا

(از جمله استایل های زمستانی الساندرا در زمستان ۲۰۱۸ میلادی برای مجله ووگ پرتغال که ۳۰۰ هزار لایک و ۳ هزار کامنت به همراه داشت وی از فرشته های ویکتوریا سکرت است.)

استایل های الساندار در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی

(از استایل های الساندار در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی که برای دیده شدن بیشتر از این هشتگ استفاده کرد)

صفحه اختصاصی ایشان در ویکتوریا سکرت در این نشانی در دسترس خواهد بود.

اینستاگردی با لیلی  آلدریج

سومین انجل ویکتوریا سکرت که در اینستاگردی گزارش امروز به آن اشاره میکنیم، لیلی آلدریج است. لیلی آلدریج، مدل همیشه خندان ویکتوریا سکرت است که دختری اهل کالیفرنیا بوده و با صد و هفتاد و شش سانتیمتر قد و رنگ مو و چشم قهوه ای و اندامی مناسب مدلینگ، با برندهای مختلفی همکاری داشته که از آن جمله میتوان به CHRISSY TEIGEN, NINA AGDAL, SPORTS SWIMSUIT ISSUE اشاره کرد.

او در سال ۲۰۰۹ میلادی فعالیت خود را با ویکتوریا سکرت آغاز کرد و از سال ۲۰۱۰ میلادی نیز به عنوان یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S SECRET ANGELs) شناخته می شود. البته او فعالیت هایی نیز در زمینه موسیقی داشته است که موزیک ویدیوهای BREAK STUFF, BAD BLOOD از آن جمله است. او از دوستان تیلور سویفت نیز به شمار می رود.

صفحه اینستاگرامی ایشان با انتشار قریب به ۵ میلیون فالور، بیش از ۲ هزار پست دارد. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید. وی اخیرا در مقاله ای در نشریه VMAGAZINE به مقوله مد و لباس پرداخته که در این آدرس در دسترس است.

 پست اینستاگرامی که در صفحه لیلی آلدریج فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این پست اینستاگرامی که در صفحه لیلی آلدریج بارگذاری شد، او تولد دوتزن، دیگر انجل ویکتوریا سکرت را تبریک گفت. )

لیلی آلدریج

(در این عکس، نخستین پست اینستاگرامی لیلی آلدریج را شاهد هستیم که در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی بارگذاری شد و طلوع خورشید در ساحل هاوایی را نشان می دهد)

استایل کریسمس و درخت کاج منزل

(لیلی آلدریج با انتشار این پست، کریسمس ۲۰۱۸ میلادی را به مخاطبانش تبریک گفت. استایل کریسمس و درخت کاج منزل او با بیش از ۱۴۰ هزار لایک همراه شد)

لیلی آلدریج را در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به مناسبت کریسمس

(تصویر فانتزی بالا، آخرین پست اینستاگرامی لیلی آلدریج را در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به مناسبت کریسمس نشان می دهد)

اینستاگردی با کاندیس

از دیگر فرشته های ویکتوریا سکرت ، دختر سی ساله اهل ناتال آفریقای جنوبی است که در سال های اخیر در فهرست سوپر مدل های پر درآمد جهان معرفی شده است. بهانی پرینسلو و رزی هانتینگتون، که از مدل های معروف به شمار می روند از دوستان نزدیک کاندیس سوزان سوانپوئل محسوب می شوند.

فعالیت حرفه ای کاندیس با ویکتوریا سکرت از سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز شد. سایت رسمی این مدل را در این نشانی دنبال کنید. او آی دی اینستاگرامش را انجل کاندیس انتخاب کرده است که با انتشار قریب به ۱۸۵۰ عکس، بیش از ۱۱.۸ میلیون فالور دارد. این صفحه را در این لینک دنبال کنید.

خانم کاندیس را به عنوان مدل برند محصولات آرایشی فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این تصویر، خانم کاندیس را به عنوان مدل برند محصولات آرایشی و بهداشتی BIOTHERM مشاهده میکنیم که برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده نمود)

 به دنیا آمدن قریب الوقوع فرزند دوم آنجل

(استایل سبز رنگ بالا مربوط به آخرین پست اینستاگرامی کاندیس، از فرشته های ویکتوریا سکرت است که ایشان با انتشار این عکس، خبر از به دنیا آمدن قریب الوقوع فرزند دومش کرد. این عکس، ۱.۶ میلیون لایک و هزاران کامنت از سوی هواداران خانم کاندیس از سراسر جهان دریافت کرد)

پشت صحنه فیلم آرایش های خانم کاندیس

(این عکس، گوشه ای از پشت صحنه فیلم آرایش های خانم کاندیس را نشان می دهد که ۲.۷ میلیون لایک و هزاران کامنت به ارمغان آورد. وی در این عکس، از برند محصولات آرایشی و بهداشتی گنزالز صحبت کرد)

محصول عطر ویکتوریا

(در این عکس، خانم کاندیس را در فوتوشوتی برای معرفی جدید ترین محصول عطر ویکتوریا سکرت مشاهده میکنیم. جزییات بیشتر را در این تگ مشاهده کنید)

استایل تابستانی کاندیس را در سفر به میلان ایتالیا

(در تصویر بالا، استایل تابستانی کاندیس را در سفر به میلان ایتالیا در سپتامبر ۲۰۱۷ نشان می دهد که درباه برند دامن و پیراهن زرد رنگ صحبت نکرد)

اینستاگردی با بهاتی پرینسلو

خانم بهانی پرینسلو (BEHATI PRISNLO) از جمله مدل های آفریقایی ویکتوریا سکرت بوده که از سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان انجل ویکتوریا سکرت در خط صورتی آن مشغول به فعالیت شد. این مدل صد و هفتاد  هشت متری، با رنگ چشم قهوه ای، همسر آدام لوین، رهبر گروه راک مارون فایو است و یک فرزند دارد.

این مدل ویکتوریا سکرت ، با انتشار قریب به ۱۵۰۰ پست در ۴ سال اخیر، بیش از ۵ میلیون فالور دارد. او بیش از ۶۳۰ صفحه را نیز فالو میکند که نشان دهنده فعالیت زیاد او در این شبکه اجتماعی عکس محور است. صفحه خانم پرینسلو لوین را در این نشانی دنبال کنید .

پست اینستاگرامی بهاتی پرینسلو فرشته های ویکتوریا سکرت

(آخرین پست اینستاگرامی بهاتی پرینسلو در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی که استایل ایشان را در تابستان گردی های کالیفرنیا نشان می دهد)

 فوتوشوت تابستانی بهاتی

(در این تصویر، فوتوشوت تابستانی بهاتی را مشاهده میکنیم که خبری از معرفی برند و هشتگ نیست)

خانم بهاتی پرینسلو با برند SK-II

(فوتوشوت ۱۴۰ هزار لایکی خانم بهاتی پرینسلو با برند SK-II. او برای دیده شدن بهتر این عکس اینستاگرامی ، از این هشتگ بهره برد)

سلفی خانم بهاتی

(سلفی خانم بهاتی از فرشته های ویکتوریا سکرت که ایشان را در کنار مادرش مشاهده میکنید)

بهاتی کیف مربعی کوچکی از برند شانل فرانسه

(در این عکس، بهاتی کیف مربعی کوچکی از برند شانل فرانسه را معرفی می کند که البته با هشتگی نیز همراه نشد و ۱۴۰ هزار لایک توسط هوادارانش در اینستاگرام به ارمغان آورد)

اینستاگردی با دوتزن کروس

دوتزین کروس (DOUTZEN KROES) مدل و بازیگر هلندی است که در سال ۱۸۹۵ میلادی در این کشور به دنیا آمد و از سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان انجل ویکتوریا سکرت به شمار می رود. او هم اکنون از پر درآمد ترین سوپر مدل های جهان بوده و سابقه بازی در فیلم های سه بعدی را نیز در کارنامه دارد. این دختر صد و هشتاد متری هلندی، با رنگ چشم آبی و مو بلوند، از موفق ترین مدلهای سالهای اخیر به شمار می رود.

دوتزن یکی از فعال ترین فرشته های ویکتوریا سکرت در اینستاگرام است. ایشان با انتشار قریب به ۳۴۰۰ پست در اینستاگرامش، بیش از ۵.۶ میلیون فالور دارد و بیش از ۳۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه ایشان را در این لینک مشاهده کنید که شما را با متن و حاشیه و سبک زندگی و فعالیت های حرفه ای اش در دنیای مد و مدلینگ و استایل آشنا می کند.

خانم دوتزن فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این تصویر، خانم دوتزن از فرشته های ویکتوریا سکرت را در کشمیر با بافتنی تیره رنگ مشاهده میکنیم که با ۱۱۰ هزار لایک، یکی از پر بیننده ترین پست های اینستاگرامی ایشان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی بود. برای تماشای تصاویر بیشتر از ایشان به این لینک رجوع کنید)

دوتزین برای مجله ووگ

(تصویر فوتوشوتی که دوتزین برای مجله ووگ گرفت را در عکس اینستاگرامی فوق مشاهده میکنید)

مدل چشم آبی مو بلوند

(تصویر آخرین پست اینستاگرامی دوتزن در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ۱۶۰ هزار لایک از سوی هواداران دوتزین دریافت کرد و به نوعی آخرین سلفی این مدل چشم آبی مو بلوند از فرشته های ویکتوریا سکرت به شمار می رود)

 کلکسیون سلفی های دوتزن کروس

(از کلکسیون سلفی های دوتزن کروس، از فرشته های ویکتوریا سکرت که خبری از معرفی برند و هشتگی در این پست اینستاگرامی ۲۰۰ هزار لایکی نیست)

دوتزن خبر از رونمایی از دومین کالکشن لباس های ورزشی خود برای هانک مولر در مونیخ آلمان می دهد

(در این پست اینستاگرامی، دوتزن خبر از رونمایی از دومین کالکشن لباس های ورزشی خود برای هانک مولر در مونیخ آلمان می دهد. وی برای دیده شدن بهتر تصویر از هشتگ داستان های دوتزن و DK1985 استفاده کرد)

اینستاگردی با السا هوسک

النا آنا سوفیا هوسک (ELSA ANNA SOFIE HOSK) متولید نوامبر ۱۹۸۸ میلادی در استکهلم، مدل صد و هفتاد و شش سانتیمتری ویکتوریا سکرت است که از سال ۲۰۱۱ میلادی با این برند همکاری دارد. او در حال حاضر به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت در فشن شوهای حضور داشته و سابقه همکاری با برندهای خوش نامی چون: DIR, DOLCE&GABANA, FREE PEOPLE, UNGARO, H&M را دارد. او یکی از ۱۰ فرشته جدید ویکتوریا سکرت به شمار می رود که به عنوان بازیکن حرفه ای بسکتبال، به جمع انجل ها پیوست.

چشمان آبی و موهای بلوند که میراثی از ژن اسکاندیناویایی ها به شمار می رود، سبب شده تا خانم السا هوسک از جمله خاص ترین چهره های این برند باشد. او یکی از میلیونرهای مدلینگ جهان نیز محسوب می شود.

خانم السا، همچون انجل های دیگری که در این گفتار به آن اشاره کردیم، فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد. او ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۲۷۰۰ پست در صفحه اختصاصی اش  به اشتراک گذاشته و بیش از ۴ میلیون فالور  دارد. صفحه او را که ۷۰۰ صفحه نیز دنبال میکند در این لینک بررسی کنید. مصاحبه اخیرش با THE LOVE MAGAZINE را اینجا ببینید.

فرشته های ویکتوریا سکرت خانم السا

(استایل زرد و سبز زنگ زمستانی که خانم السا در این پست اینستاگرامی بر تن دارد، با معرفی برند و هشتگ همراه نشده است و به شوخی زیرش نوشت: بیل را بکش!)

چهار فوتوشوت از زیبای ویکتوریا سکرت

(چهار فوتوشوت از زیبای ویکتوریا سکرت. در این پست اینستاگرامی، هشتگ معروف ویکتوریا سکرت تگ شده است)

 السا هوسک با لباس ورزشی

(روزهای زمستانی استکهلم را در استایل  السا هوسک با لباس ورزشی شاهد هستیم که در روزهای پایانی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به اشتراک گذاشت و ۲۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

انجل ویکتوریا سکرت را در روبدوشامبری با طرح جنگل

(در این پست اینستاگرامی، السا هوسک، از فرشته های ویکتوریا سکرت در روبدوشامبری با طرح جنگل مشاهده میکنیم که ۱۸۰ هزار  هوادار ایشان  این عکس را لایک کردند)

استایل های متفاوت زمستانی السا هوسک

(در این دو عکس، استایل های متفاوت زمستانی السا هوسک در خیابان های نیویورک را شاهد هستیم که کت های پشمی قهوه ای گوناگونی را با جین و بوت های چرمی بر تن دارد)

السا هوسک

(در این پست اینستاگرامی ۳۰۰ هزار لایکی، استایل های خیابانی جذاب و جالب السا هوسک، انجل سوئدی ویکتوریا سکرت را شاهد هستیم که ایشان شلوار چهار خانه سیاه و سفید را با کیفی هم رنگ و نقش و کت چرمی بلند کمربند دار ست کرده است)

اینستاگردی با جاسمین توکز

از مدل های سیاه پوست  ویکتوریا سکرت میتوان به جاسمین توکز (JASMINE TOOKES) اشاره کرد که متولد ۱۹۹۱ میلادی در کالیفرنیا است و با صد و هفتاد و پنج سانتیمتر قد، از انجل های این برند محسوب می شود. مجله فوربس در سال ۲۰۱۷ میلادی ایشان را در فهرست پر درآمد ترین مدل های سال قرار داد. او تنها برای فعالیت های مدلینگ در سال ۲۰۱۶ میلادی، بیش از ۴ میلیون دلار دستمزد گرفته بود.

برندهایی که جاسمین با آنها همکاری داشته است عبارتند از:‌Burberry, Salvatore Ferragamo, Carolina Herrera, Moschino, Ralph Lauren, DKNY, Shiatzy Chen, Herve Leger, Ermanno Scervino, Giorgio Armani, Philipp Plein, Missoni, Jason Wu, Alberta Ferretti, Emilio Pucci, Balmain, Marc Jacobs, Oscar de la Renta, Giambattista Valli, Vera Wang, Calvin Klein, Tom Ford, Yves Saint Laurent, Trussardi, Marchesa, Tory Burch, Dolce & Gabbana, Stella McCartney, Paco Rabanne, Helmut Lang, Louis Vuitton, DSquared2, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Tom Ford, Prada, Jill Stuart, rag+bone, Miu Miu and Versace

خانم جاسمین توکز، از فعال ترین فرشته های ویکتوریا سکرت به شمار می رود که در ۴ سال اخیر، تقریبا روزانه ۴ پست را به اشتراک گذاشته که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی و فوتوشوت های مدلینگ و معرفی برند و گردشگری بین المللی ایشان را به تصویر می کشد.

او با انتشار قریب به ۴ هزار پست، ۲.۶ میلیون فالور دارد و ۴۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. در صفحه اینستاگرامی، خود را مدل بین المللی خطلب کرده و از جمله مدل های IMG به شمار می رود. صفحه ایشان را که بسیار فعال و مملو از تصاویر گوناگون است در این نشانی دنبال کنید.

سلفی جاسمین را با همسرش فرشته های ویکتوریا سکرت

(در پست اینستاگرامی بالا، سلفی جاسمین را با همسرش در یکی ار روزهای سرد زمستانی ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در آمریکا مشاهده می کنیم که ایشان گردن بند طلایی نازک را بر تن کرده و اکسسوری گوشواره ای نقره ای نیز در اختیار دارد)

استایل زمستانی صورتی رنگ جاسمین در سفر ژانویه ای به قطب جنوب

(استایل زمستانی صورتی رنگ جاسمین از فرشته های ویکتوریا سکرت در سفر ژانویه ای به قطب جنوب را مشاهده میکنیم که وی موفق شده با پنگوئن های عکس بگیرد)

پست اینستاگرامی جاسمین توکز که استایل ایشان را در آستانه کریسمس ۲۰۱۸

(آخرین پست اینستاگرامی جاسمین توکز که استایل ایشان را در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی در شهر سانتیاگو شیلی نشان می دهد)

کلکسیون سلفی های جاسمین

(از کلکسیون سلفی های جاسمین، ایشان را با لباس های خانگی سفید رنگ در کنار دوستش که از آن به عنوان شیطان کوچولو یاد کرده است مشاهده میکنیم)

جاسمین توکز

(در این پست اینستاگرامی که جاسمین توکز،از فرشته های ویکتوریا سکرت به اشتراک گذاشته است، ایشان را با استایلی از برند VSBALMAIN مشاهده میکنیم که محصولات عرضه شده در فروشگاه ویکتوریا سکرت در خیابان پنجم نیویورک است. برای اطلاعات تکمیلی به این هشتگ رجوع کنید)

اینستاگردی با لیس ریبریو

خانم لیس ریبریو (LIAS RIBERIO) متولد ۱۹۹۰ میلادی در برزیل است. او از دیگر مدل های برزیلی ویکتوریا سکرت به شمار می رود که در سال های اخیر در فهرست انجل های این برند نیز قرار گرفته و از مدل های صد و هشتاد سانتیمتری این برند است. پوست و رنگ چشم قهوه ای سبب شده تا ایشان برای نمایش محصولات روشن و سفید بارها در فشن شو ها حاضر شود. وی از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون انجل این برند بوده و یکی از معروف ترین فشن شوهایش، سال گذشته در شانگهای چین برگزار شد که CHAMPAGNE NIGHTS FANTASY نام دارد. خانم لیس، فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد به گونه ای که در ۳ سال اخیر، قریب به ۲۸۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او ۸۰ صفحه را نیز دنبال می کند که در این نشانی در دسترس است.

 ویکتوریا سکرت در جریان فشن شو فرشته های ویکتوریا سکرت

(سلفی ریبریو در کنار دیگر فرشته های ویکتوریا سکرت در جریان فشن شو این برند در شهر شانگهای چین که ۱۴۵ هزار لایک دریافت کرد)

خانم ریبریو انجل ویکتوریا سکرت در کنار کاج کریسمس رنگارنگش

(آخرین پست اینستاگرامی خانم ریبریو،از فرشته های ویکتوریا سکرت در کنار کاج کریسمس رنگارنگش که به مناسبت سال جدید میلادی به اشتراک گذاشت و ۱۰۰ هزار لایک از سوی هوادارانش دریافت کرد)

سلفی های شانگهای گردی ریبریو

(از سلفی های شانگهای  گردی ریبریو که در اینستاگرامش بارگذاری شد  و ۸۰ هزار لایک دریافت کرد)

استایل های زمستانی ریبریو در سفر به شانگهای

(استایل های زمستانی ریبریو در سفر به شانگهای که پست اینستاگرامی ایشان شد)

 ریبریو از انجل های ویکتوریا سکرت که سلفی ایشان در سفر به شانگهای چین

(پست اینستاگرامی ریبریو از فرشته های ویکتوریا سکرت که سلفی ایشان در سفر به شانگهای چین را در کنار یکی از مدل های این کشور به نمایش می گذارد)

اینستاگردی با مارتا هونت

مارتا هونت (MARTHA SEIFERT HUNT) متولد ویلسون ایالات متحده از فرشته های صد و هشتاد سانتیمتری ویکتوریا سکرت بوده که از سال ۲۰۰۷ میلادی با برندهای مختلفی همکاری داشته است. وی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی با ویکتوریا مشغول به کار شد و از سال ۲۰۱۵ میلادی نیز در فهرست انجل های این برند قرار گرفت.

خانم مارتها از فعال ترین فرشته های ویکتوریا سکرت است که سابقه همکاری با شمار گسترده ای از این برندهای لباس بانوان را در سراسر جهان دارد که از ان جمله میتوان به: Acne, Balmain, Carolina Herrera, Castelbajac, Chanel, Christopher Kane, Diane Von Furstenberg, Dolce & Gabbana, Fátima Lopes, Giorgio Armani, Givenchy, Hervé Léger, Issey Miyake, Jason Wu, Jefen, Louis Vuitton, Marchesa, Miu Miu, Oscar de la Renta, Prada, rag & bone, Ralph Lauren, Stella McCartney, Tory Burch, and Versace اشاره کرد.

او از همکاران IMG MODELS نیز به شمار می رود و در سال های اخیر، بارها فوتوشوت هایی از ایشان بر روی جلد مجلات معتبر فشن مثل VOGUE RUSSIA, HARPER’S BAZAAR, ALLURE منتشر شد. صفحه اختصاصی مارتها در سایت ویکتوریا سکرت در این لینک در دسترس است.

ایشان فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و قریب به ۲۶۰۰ پست در ۳ سال اخیر به اشتراک گذاشته است و ۳ میلیون فالوور دارد. صفحه ایشان را در این آدرس مشاهده کنید که شما را با بخشی از سبک زندگی دیجیتالی و متن و حاشیه فعالیتهای مدلینگ و گردشگری ایشان آشنا می کند.

پست اینستاگرامی که مارتا فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این پست اینستاگرامی که مارتا،از فرشته های ویکتوریا سکرت به اشتراک گذاشته است، ایشان را در سواحل کالیفرنیا با یک لباس پشمی رنگارنگ خوش طرح با زمینه نارنجی و سبز مشاهده میکنیم که ایشان نامی از برند لباس نبرده است)

استایل مشکی با کاپشن قهوه ای زمستانی مارتا هونت

(استایل مشکی با کاپشن قهوه ای زمستانی مارتا هونت از فرشته های ویکتوریا سکرت را شاهد هستیم که ایشان در نخستین  روزهای سال جدید میلادی در صفحه اش به اشتراک گذاشت و ۸۰ هزار لایک دریافت کرد)

 فوتوشوت های زمستانی مارتا هونت که ایشان را در ژانویه گردی های ۲۰۱۸ میلادی

(از فوتوشوت های زمستانی مارتا هونت که ایشان را در ژانویه گردی های ۲۰۱۸ میلادی نشان می دهد. او عادت ندارد برند هایی که بر تن میکند را به هوادارانش معرفی کند. )

گوشه ای از پشت صحنه زندگی مارتا هونت در کنار دوستانش

(گوشه ای از پشت صحنه زندگی مارتا هونت در کنار دوستانش)

استایل های شیک و رسمی مارتا هونت

(از استایل های شیک و رسمی مارتا هونت که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت)

اینستاگردی با رومی استریجید

رومی استریجید (ROMEE STRIJID) مدل هلندی ویکتوریا سکرت است که از جمله جوان ترین مدل های این برند به شمار می رود. او همکاری خود را با ویکتوریا سکرت به عنوان انجل از سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز کرد. با وجود سن کم، تا کنون در کت والک برندهای معتبر فراوانی روی استیج رفته که از آن جمله میتوان به: Alexander McQueen Badgley Mischka, Balmain, Burberry, ]Calvin Klein Celine Christopher Kane DKNY, Donna Karan, EDUN Giambattista Valli, Hussein Chalayan, Isabel Marant, ] Jil Sander, Jill Stuart, Kenzo, Loewe, Louis Vuitton  Marchesa  Michael Kors,   Nina Ricci, Peter Som, Phillip Lim, Prabal Gurung, Prada, Rag & Bone  Rochas, Roland Mouret, Vera Wang  Victoria’s Secret. اشاره کرد.

خانم استریجید، از دیگر فرشته های خیلی فعال ویکتوریا سکرت در اینستاگرام به شمار می رود. او با انتشار ۱۸۸۰ پست ظرف ۳ سال اخیر، قریب به ۴ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این آدرس دنبال کنید.

 رومی در کافه گردی ها فرشته های ویکتوریا سکرت

(۳۰۰ هزار لایک برای  پست اینستاگرامی رومی در کافه گردی های ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در نیویورک. این سلفی بیش از ۲۸۹ هزار لایک از سوی طرفداران ایشان دریافت کرد)

شال طرح پلنگی استریجید

(استایل زمستانی جذاب سفید رنگ با شال طرح پلنگی استریجید که ایشان را در یکی از خیابان های ماستریخت هلند نشان می دهد و کیف بنفش رنگ مخملی گوچی را نیز در اختیار دارد)

استایل زمستانی کژوال استریجید

(در این تصویر، استایل زمستانی کژوال استریجید، از فرشته های ویکتوریا سکرت را مشاهده میکنیم که با ۳۰۰ هزار لایک، توضیحی درباره برند نداد)

استریجید در استایل های زمستانی طرح پلنگی

(پست اینستاگرامی استریجید در استایل های زمستانی طرح پلنگی در محل اقامتش در هلند را مشاهده میکنیم)

 استریجید در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

(آخرین پست اینستاگرامی استریجید در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی )

اینستاگردی با سارا سامپایو

سارا سامپایو از مدل های پرتغالی ویکتوریا سکرت است که با صد و هفتاد و پنح سانتیمتر قد و رنگ چشم سبز، از سال ۲۰۱۴ میلادی در فهرست فرشته های این برند قرار دارد. تصاویر او تا کنون روی جلد مجلات معتبری چون GQ, ELLE, VOGUE, GLAMOUR قرار گرفته است. او را چهارمین انجل محبوب ویکتوریا سکرت و یکی از فعال ترین کاربران این برند در شبکه های اجتماعی می دانند.

محبوب ترین فرشته های ویکتوریا سکرت ، آدریانا لیما، الساندرا آمبروسیو و چاندیس سوان پل است. سارا سامپایو تا کنون در کت واک برندهایی چون: Elie Saab, Jean Paul Gaultier, Balmain, Mugler, Emanuel Ungaro, Giambattista Valli, Redemption, Miu Miu, Tommy Hilfiger, Tory Burch, Jeremy Scott, Marc Jacobs, Alberta Ferreti, Francesco Scognamiglio, Philipp Plein, Moschino, Ermanno Scervino, Dolce & Gabbana, Missoni and even closed Sportmax. In May she got her first cover in the United States, photographed by Gilles Bensimon to Maxim حاضر شده است.

سارا بیش از ۲۳۰۰ پست در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که ماحصل، ۶.۳ میلیون فالور بوده است. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

سارا سامپایو فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این پست اینستاگرامی، سارا سامپایو از جدید ترین محصول لباس بانوان جورجیو آرمانی رونمایی کرده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این تگ بروید. او برای دیده شدن بیشتر این عکس ۱۲۰ هزار لایکی از هشتگ PFW نیز بهره برد. این فوتوشوت در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸ در ساختمان این برند مشهور در پاریس گرفته شد)

بافتنی های قرمز رنگ برند آرمانی

(از سلفی های زمستانی سارا سامپایو که ایشان را با بافتنی های قرمز رنگ برند آرمانی نشان می دهد. )

سفر به سیدنی استرالیا

(در این تصویر، سارا سامپایو را در سفر به سیدنی استرالیا مشاهده میکنید که یک سلفی با کوالا گرفته و با این عکس اینستاگرامی، سال جدید را به شش میلیون هوادارش تبریک گفت. او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ محبوب استرالیایی ها نیز استفاده کرد)

ست اینستاگرامی سارا سامپایو در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ایشان را در حال توکیو گردی در ژاپن

(تصویر اخرین پست اینستاگرامی سارا سامپایو در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ایشان را در حال توکیو گردی در ژاپن مشاهده میکنیم. وی از هشتگ TOKYO و این تگ برای دیده شدن بیشتر استایل زمستانی خود استفاده کرد)

جلد مجله JAMALOUKI

(در تصویر بالا که یکی از پست های اینستاگرامی سارا سامپایو را نشان می دهد، وی را بر روی جلد مجله JAMALOUKI مشاهده میکنیم که استایل زمستانی را با اکسسوری های دستبند و گوشواره به نمایش دراورده است. عکسی از استودیو فرد)

اکسسوری های سواروسکی

(نیم میلیون لایک برای پست اینستاگرامی سارا سامپایو که ایشان را در سواحل کالیفرنیا در زمستان ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که با اکسسوری های سواروسکی همراه شده است)

 هزار لایک برای این عکس فانتزی که سارا سامپایو

(۴۰۰ هزار لایک برای این عکس فانتزی که سارا سامپایو را در اتاقی کوچک در نیویورک نشان می دهد. او زیر این عکس نوشت: آیا به اندازه کافی قد بلند هستم که مدل باشم؟ او برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد)

نجل های معروف ویکتوریا سکرت

(در این عکس، سلفی سارا سامپایو، از معروفترین فرشته های ویکتوریا سکرت را مشاهده میکنیم که با لباس: به خودت اعتقاد داشته باش، از هشتگ PINK و PINKOOFFICIAL برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

پارک گردشگری پوکت تایلند

(در این تصویر، از مجموعه سفرهای نوامبر ۲۰۱۷ سارا سامپایو به جنوب شرق آسیا، عکسی در پارک گردشگری پوکت تایلند را شاهد هستیم که او به دیدار فیل های رفته  است و از بد رفتاری با فیل هایی آسیایی می گوید و از هوادارانش میخواهد در صورتی که به این منطقه زیبا آسیا رفتند، از صدمه رساندن به محیط زیست فیل ها خودداری کنند. او برای دیده شدن بیشتر این پست اینستاگرامی ۴۰۰ هزار لایکی از این هشتگ استفاده کرد. برای تماشای فیل های شهر پوکت تایلند به این تگ مراجعه کنید)

سارا سامپایو به همراه انجل های ویکتوریا سکرت به شانگهای چین رفته است

(در این عکس، سارا سامپایو به همراه فرشته های ویکتوریا سکرت به شانگهای چین رفته است تا در فشن شو اختصاصی این شهر روی صحنه برود. تصویر بالا، شانگهای گردی ایشان را در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی نشان می دهد. افرادی که برای نخستین بار به چین سفر می کنند، از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر تصاویر چین گردی استفاده کرده که در پست اینستاگرامی این انجل هم مشاهده می شود. کلیه تصاویر شوهای ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۷ میلادی را میتوانید در این لینک تماشا کنید)

۷۰ عکسی که در این گفتار از انجل های ویکتوریا سکرت مشاهده کردید

(حتما تا کنون در میان ۷۰ عکسی که در این گفتار از فرشته های ویکتوریا سکرت مشاهده کردید، با نام و چهره این افراد در سلفی بالا که سارا سامپایو به اشترک گذاشت آشنا هستید. این سلفی از مجموعه تصاویری است که فرشته های ویکتوریا سکرت در صفحه خود در جریان سفر به شانگهای برای برگزاری نخستین فشن شو این برند در چین به اشتراک گذاشتند)

کاپشن خز دار سارا سامپایو از برند MACKAGE

(در فوتوشوت بالا، کاپشن خز دار سارا سامپایو از برند MACKAGE را مشاهده میکنید که او در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی در خیابان پنجم نیویورک از آن رونمایی کرد. وی از هشتگ MACKAGEONTHEGO و THEMACKAGE COLLAR برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد)

سارا سامپایو در آخرین عکس ماه نوامبر ۲۰۱۷

(سارا سامپایو در آخرین عکس ماه نوامبر ۲۰۱۷، از استایل جدید آرایشی خود با محصولی که در این لینک اطلاعات بیشتر آن ارائه شده است استفاده نمود)

خط صورتی ویکتوریا سکرت

(اگر طرفدار خط صورتی ویکتوریا سکرت هستید، چهارشنبه های صورتی سارا سامپایو را در تصویر بالا که استایل  ماه اکتبر را نشان می دهد مشاهده میکنیم. همانطور که قبلا گفتیم، برای تماشای استایل های فرشته های ویکتوریا سکرت از این محصولات صورتی به این صفحه پر طرفدار بروید)

صفحه اینستاگرامی برند PINKO

(در این تصویر، صفحه اینستاگرامی برند PINKO را مشاهده میکنید که بسیاری از فرشته های ویکتوریا سکرت با آن همکاری دارند و برند ایتالیایی به شمار می رود)

جدید ترین مدل کیف برند PINKO ایتالیا

(در تصویر بالا، جدید ترین مدل کیف برند PINKO ایتالیا را مشاهده میکنید که در ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی شد)

فوتوشوتی از سارا سامپایو در مزون این شرکت در پاریس فرانسه

(کیفی که در تصویر قبل مشاهده کردید، در فوتوشوتی از سارا سامپایو در مزون این شرکت در پاریس فرانسه نیز معرفی شد)

کت واک سارا سامپایو

(در این تصویر، کت واک سارا سامپایو،از فرشته های ویکتوریا سکرت را در فشن شو الیور راستینگ برای برند BALMAIN مشاهده می کنیم. تصویر بالا، توسط جس هالت عکسبرداری شده است)

فوتوشوت سارا سامپایو برای برند طلا و جواهرات تیفانی

(در تصویر بالا، فوتوشوت سارا سامپایو برای برند طلا و جواهرات تیفانی را شاهد هستیم که محصولی از کالکشن: TIFFANY SAVE THE WILD است. قرار است ۱۰۰ درصد سو حاصل از کالکشن حفظ حیات وحش تیفانی به توسعه محیط زیست اختصاص یابد که بخشی از مسئولیت اجتماعی تیفانی (TIFFANY CSR) را نمایش می دهد. سارا سامپایو برای دیده شدن بیشتر عکس از هشتگ صندوق بین المللی نجات فیل ها در این تگ استفاده کرد)

پر لایک ترین تصاویر اینستاگرامی سارا سامپایو

(یکی از پر لایک ترین تصاویر اینستاگرامی سارا سامپایو، انجل ویکتوریا سکرت را مشاهده میکنیم)

اینستاگردی با استلا مکسول

خانم استلا مکسول (STELLA MAXWELL) متولد ۱۹۹۰ میلادی در بروکسل بلژیک است که در حال حاضر هم چون برخی از فرشته های ویکتوریا سکرت در نیویورک و کالیفرنیا اقامت دارد. وی به عنوان مدل مکس فاکتور (MAX FACTOR) و ویکتوریا سکرت از سال ۲۰۱۳ میلادی به این سو فعالیت دارد. او از سال ۲۰۱۵ میلادی در فهرست فرشته های ویکتوریا سکرت قرار دارد.

استلا فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و هیچ برند یا محصول یا سایتی در BIO  اینستاگرامش معرفی نکرده است. او با انتشار قریب به ۱۵۰۰ پست در ۴ سال اخیر، حدود ۳.۵ میلیون فالور دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

فرشته های ویکتوریا سکرت ژانویه ای ۲۰۱۸ میلادی استلا مکسول

(از کلکسیون سلفی های ژانویه ای ۲۰۱۸ میلادی استلا مکسول  که توضیحی درباره برند محصولات آرایشی و بهداشتی و اکسسوری نداده است)

استلا مکسوال را در استایل خیابانی شیک با شلوار و کت جین

(استلا مکسوال را در استایل خیابانی شیک با شلوار و کت جین مشاهده میکنیم که به عنوان آخرین پست اینستاگرامی در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۲۰۰ هزار لایک از طرف طرفدارانش کسب کرد)

محصولات برند شانل فرانسه

(شکوه خیره کننده محصولات برند شانل فرانسه را میتوان در فوتوشوت بالا مشاهده کرد که استلا مکسول در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات شانل ۲۰۱۸ به این آدرس بروید)

سلفی استلا مکسول در جریان سفر انجل های ویکتوریا سکرت

(این هم سلفی استلا مکسول در جریان سفر فرشته های ویکتوریا سکرت به شانگهای چین برای برگزاری نخستین فشن شو این برند در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی. در تصاویر قبلی، پست های اینستاگرامی دیگر فرشته های این برند در چین گردی های سال قبل را مشاهده کردید)

پست اینستاگرامی که استلا مکسول

(در این پست اینستاگرامی که استلا مکسول، انجل ویکتوریا سکرت به اشتراک گذاشت، او را در طرحی از محصولات TWINSET مشاهده میکنیم که برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. او برای دیده شدن بیشتر این تصویر، از این هشتگ استفاده کرد که مهم ترین هشتگ اینستاگرام برای تماشای مدل های محبوب کاربران در استایل های زمستانی ۲۰۱۷ است)

استلا مکسول در نقش طرفدار محیط زیست

(در این استایل، استلا مکسول در نقش طرفدار محیط زیست ظاهر شده است و کت یقیه باز جذاب و شیکی را بر تن کرده که خبری از برندش نیست!)

اینستاگردی با تیلور هیل

تیلور هیل، چهاردهمین انجل ویکتوریا سکرت است که در اینستاگردی امروز به آن می پردازیم. او از سال ۲۰۱۵ در فهرست فرشته های ویکتوریا سکرت ظاهر شد. این مدل بیست و یک ساله، جوان ترین مدل ویکتوریا سکرت بوده که اتفاقا در فهرست ۳ انجل پر فالور این برند در اینستاگرام به شمار می رود. این دختر آمریکایی، تا کنون با برندهای مختلفی همچون:  Versace, Valentino, Chanel, Armani, Moschino, Dolce & Gabbana, Brandon Maxwell, Balmain (fashion house), Givenchy, Fendi, Ralph Lauren, Kenzo, DKNY همکاری داشته است.

با وجود انتشار تنها ۱۵۰۰ پست در اینستاگرام، حدود ۹.۷ میلیون فالور دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ایشان مراجعه کنید.

سیصد هزار لایک برای تصویر بالا که خانم تیلور فرشته های ویکتوریا سکرت

(سیصد هزار لایک برای تصویر بالا که خانم تیلور را در کنار دوستانش با استایل های زمستانی نشان می دهد)

اسب سواری های ۳۰۰ هزار لایکی

(اسب سواری های ۳۰۰ هزار لایکی خانم تیلور از فرشته های ویکتوریا سکرت در زمستان ۲۰۱۸ میلادی)

تیلور را در پالتو پشمی سفید رنگ

(در این عکس که تیلور را در پالتو  پشمی سفید رنگ در یک کافه نزدیک کلورادو آمریکا مشاهده میکنیم، آخرین پست اینستاگرامی ایشان در سال ۲۰۱۷ میلادی است که ۶۰۰ هزار لایک برایش به ارمغان آورد)

پارک زمستانی کلورادو

(پارک زمستانی کلورادو را میتوان در پست اینستاگرامی تیلور که با استایل زمستانی شیکی همراه شده است مشاهده کرد. )

سلفی زمستانی تیلور

(۹۰۰ هزار لایک و ۱۰ هزار کامنت برای سلفی زمستانی تیلور که ایشان را در ژانویه گردی های سال نو میلادی در آمریکا نشان می دهد)

اینستاگردی با جوزفین اسکریور: فعال ترین مدل ویکتوریا سکرت

پانزدهمین انجل ویکتوریا سکرت که در این گزارش معرفی میشود، جوزفین اسکریور کارلسن تنها مدل دانمارکی این برند محبوب است. او از سال ۲۰۱۱ میلادی در فهرست فرشته های ویکتوریا سکرت قرار گرفت و در بیش از ۳۰۰ شو لباس در یک دهه اخیر شرکت کرد. بارها تصاویر وی بر روی مجلاتی چون: VANITY FAIR, ELLE, HARPER’S BAZAAR و VOGUE قرار گرفت. دختر صد و هشتاد سانتیمتری ویکتوریا سکرت ، با چشمانی سبز رنگ، نامی شناخته شده در دنیای مدلینگ است.

وی فعالیت خود را برندهایی همچون: Chanel, Oscar de la Renta, D&G, Donna Karan, Giorgio Armani, Marc Jacobs, Diane von Furstenberg, Michael Kors, Ralph Lauren, Versace, Tommy Hilfiger, Elie Saab, Vera Wang, Balmain, Badgley Mischka, Céline, Christopher Kane, Giambattista Valli, Louis Vuitton, Jil Sander, Nina Ricci, Rochas, Roland Mouret, Max Mara, Phillip Lim, Carolina Herrera, Mugler, آغاز کرد.

از دیگر برندهایی که جوزفین روی استیج آن ها رفته میتوان به :‌ Zac Posen, Cushnie et Ochs, Kenneth Cole, Victoria’s Secret, IRFE, Guy Laroche, Roberto Cavalli, Emilio Pucci, Trussardi, Emporio Armani, Ports 1961, Alberta Ferretti, Dsquared2, Tom Ford, Barbara Casasola, Matthew Williamson, L’Wren Scott, Jeremy Scott, Thakoon Panichgul, Yigal Azrouël, Monique Lhuillier, اشاره کرد که تاثیر زیادی در جذب فالورهای ایشان در اینستاگرام داشت.

اگر میخواهد با اسامی دیگر برندهایی که ایشان با آنها همکاری کرده آشنا شوید، نام برندهایی چون:‌ Jason Wu, Lanvin, John Rocha, Temperley London, Erdem, Clements Ribeiro, Dennis Basso, Reem Acra, Ralph Rucci, Richard Chai, Akris, Valentin Yudashkin, Hussein Chalayan, Bottega Veneta, Victoria Beckham, See by Chloé, Alexis Mabille, Paco Rabanne, Giambattista Valli, Cacharel, John Galliano, Vanessa Bruno, Moschino, Derek Lam, Joseph Altuzarra, Richard Nicoll, Reed Krakoff, Rodarte را بررسی کنید.

او بارها در فوتوشوت های برند استلا مک کارتی نیز حضور داست.

با وجود حضور گسترده جوزفین اسکریور در استیج فشن ویک های متعدد جهانی، ام اتنها ۱۶۰۰ پست اینستاگرامی بارگذاری کرده که قریب به ۵ میلیون فالور برایش به ارمغان آورده است. برای مشاهده جدید ترین استایل ها و برندهایی که جوزفین رونمایی کرده به صفحه اش در این لینک مراجعه کنید.

استایل های زمستانی ژوزفین اسکریور فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این تصویر استایل های زمستانی ژوزفین اسکریور را در سفر به قطب جنوب مشاهده میکنید. برای تماشای تصاویری که کاربران در سفر به این منطقه منتشر کرده اند به این نشانی بروید)

استایل زمستانی ژوزفین

(استایل زمستانی ژوزفین در سفر به قطب جنوب که زیرش نوشت: ۵۰ SHADED OF BLUE)

 والپرایسو در شیلی

(منطقه والپرایسو در شیلی را در پست اینستاگرامی ژوزفین اسکریور، انجل ویکتوریا سکرت مشاهده میکنیم. همانطور که متوجه شدید، فرشته های ویکتوریا سکرت در سفر به نقاط مختلف کره زمین، فوتوشوت هایی از انجا گرفته تا طیف گسترده تری از کاربران و شهروندان کشورهای مختلف جهان را با استایل های خود آشنا کنند که در رونق کسب و کار آنها تاثیر دارد. در واقع تلفیق فشن و گردشگری را شاهد هستید که پدیده FASHION TOURISM را توسعه داده است)

ژوزفین به آشپزی

(در این عکس، علاقه ژوزفین به آشپزی را در شهر NASHVIL مشاهده میکنیم که ۳۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

اینستاگردی با میراندا کر : از پر فالور ترین فرشته های ویکتوریا سکرت

آخرین انجل ویکتوریا سکرت ، میراندا کر ، مدل معروف جهان است که از پر درامدها به شمار می رود. ایشان، پس از آدریانا لیما، از پر فالور ترین فرشته های ویکتوریا سکرت در اینستاگرام است. صفحه اختصاصی وی را در این لینک مشاهده کنید که شما را با فوتوشوت ها و برندهایی که نمایندگی می کند آشنا خواهد کرد. این مدل سی و چهار ساله اهل سیدنی استرالیا، از محبوب ترین فشن آیکون های سال های اخیر به شمار می رود.

بیش از ۱۴ میلیون صفحه در اینترنت درباره سبک زندگی و کسب و کار و و فوتوشوت های میراندا کر ایندکس شده است که بخشی از قدرت فعالیت های گسترده ایشان را به نمایش می گذارد. او از سال ۲۰۰۷ میلادی در فهرست فرشته های ویکتوریا سکرت قرار گرفت که نخستین شهروند استرالیا بود که با این برند در این سطح همکاری دارد.

میراندار کر همچون کیم کارداشیان  (KKW) و جنیفر لوپز (JLO)، دارای برند اختصاصی به نام KORA ORGANIC است که محصولات آرایشی و بهداشتی را شامل می شود. فوربس، میراندا را در فهرست پر درآمد ترین مدل های جهان می داند.

پر بیننده ترین صفحه یک مدل در اینستاگرام را میتوان صفحه میراندا کرا دانست. برای مشاهده بیش از ۲ هزار پست ایشان به این آدرس رجوع کنید.

فعالیت های ورزشی روزانه میراندا کر فرشته های ویکتوریا سکرت

(در این تصویر، میتوان بخشی از فعالیت های ورزشی روزانه میراندا کر را در خانه اش مشاهده کرد. تصویری با ۲۵۰ هزار لایک)

میراندا کر با بافتنی سفید

(در این تصویر، استایل زمستانی میراندا کر با بافتنی سفید مشاهده می شود که ۴۰۰ هزار لایم و ۶ هزار کامنت از سوی طرفدارانش در سراسر جهان دریافت کرد)

کلکسیون استایل های رسمی خیابانی میراندا

(از کلکسیون استایل های رسمی خیابانی میراندا کر، شاهد کت اسپرت با لباس مشکی هستیم که بخشی از یک فیلم کوتاه را نشان می دهد. )

کلکسیون اکسسوری های نقره ای میراندا

(از کلکسیون اکسسوری های نقره ای میراندا کر، شاهد فوتوشوتی از ایشان برای برند SEPHORA  هستیم که ایشان در فشن شو آن در خیابان سوم سانتامونیکا کالیفرنیا شرکت کرد. برای دیده شدن بیشتر این عکس ۱۹۰ هزار فالوری، از این هشتگ بهره برد)

درس های اینستاگردی از فرشته های ویکتوریا سکرت

بررسی صدها پست اینستاگرامی انجل های ویکتوریا سکرت ، یافته هایی دارد که شماری از ان را در ادامه معرفی میکنیم:

  • فشن توریسم: در بیش از ۱۰۰ عکسی که از پست های اینستاگرام ۱۶ انجل ویکتوریا سکرت معرفی کردیم، اهمیت لوکیشن های گردشگری متنوع در افزایش لایک های تصاویر مشخص بود. آنها از فوتوشوت هایی در لوکیشن های ساحلی، دریایی و جنگلی استفاده می کنند تا در هشتگ های مختلف کشورهای جهان تگ شده و شمار مخاطبانشان افزایش پیدا کند. ایده خوبی برای فشن بلاگرهای ایرانی!
  • جادوی هشتگ ها :‌ یکی از مهم ترین قابلیت های صفحات اینستاگرامی رسمی فرشته های ویکتوریا سکرت ، اطلاع رسانی پست های اینستاگرامی از طریق هشتگ است اهمیت هشتگ ها را دانسته و قدر این ابزارهای قدرتمند را در فضای ۸۰۰ میلیون کاربری اینستاگرام درک کنید که توان افزایی خوبی برای بازاریابی و تبلیغات گسترده و رایگان است.
  • پست متعدد: اکثر فرشته های ویکتوریا سکرت ، همچون کیارا فراگنی، سوپر فشن بلاگر جهان، روزانه چند پست در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک میگذارند تا همواره ارتباط و تعامل خود با جامعه مخاطبان بالقوه و بالفعل حفظ شود. موضوع مهمی که باید فشن بلاگرهای جوان و کسانی که عاشق راه اندازی کسب و کارهای مجازی به خصوص در عرصه فشن هستند بدانند.
  • سبک زندگی دیجیتالی: مدل های ویکتوریا سکرت در صفحه خود، تنها به معرفی فعالیت های کاری و فوتوشوت های رسمی اکتفا نمی کنند. آن ها بخشی از سبک زندگی دیجیتالی خود را از این راه معرفی و در اختیار دیگران باللاخص هوادارانشان قرار می دهند.
  • صفحات دنبال شده: فرشته های ویکتوریا سکرت ، صدها صفحه را فالو میکنند که اکثرا به موضوع مد و لباس و سینما و هنر اختصاص دارد. تعدد صفحات کاربردی اینستاگرام در حوزه کاری شما، اشراف اطلاعاتی خوبی در موضوعات مورد نظر به ارمغان می اورد که در طرز دید و در نهایت روند تولید محتوای دیجیتالی شما تاثیر گذار خواهد بود.
  • ارزش وبلاگ نویسی: فرشته های ویکتوریا سکرت بعضا از وبلاگ نویسی و صفحه شخصی خود نیز برای کسب مخاطب بیشتر و تعامل با آن ها بهره می برند. این موضوع در سایت های میراندا کر و آدریانا لیما به چشم می خورد.
  • اطلاع رسانی انگلیسی : حتی مدل های غیر انگلیسی زبان ویکتوریا سکرت در پست هایی که منتشر میکنند، معمولا به زبان انگلیسی می نویسند تا طیف بیشتری از مخاطبان اینستاگرام، در جریان محتوا باشند.
  • اهمیت ویدیو: بخشی از فعالیت های اینستاگرامی فرشته های ویکتوریا سکرت به انتشار ویدیو اختصاص پیدا می کند که همانطور که در بالا مشاهده کردید، معمولا پست های ویدیویی در اینستاگرام فرشته های ویکتوریا سکرت بوده که اتفاقا لایک های زیادی نیز دریافت نمود.
  • آموزش : بسیاری از فشن بلاگرهای جهان و همچنین فرشته های ویکتوریا سکرت به این موضوع اشاره می کنند که دنیای مد، فقط لباس نیست و فعالان این عرصه باید خود را با ترندهای نوین جهانی آشنا کنند.
  • قدرت رنگ: لباس های رنگانگ فرشته های ویکتوریا سکرت ، عامل مهمی در جذب فالور آن ها دارد.

اینستاگردی لوکس تهران فرشته های ویکتوریا سکرت

همراهان گرامی

امیدواریم بیش از ۸۰ تصویر از اینستاگردی لوکس تهران بر روی اخرین پست های ژانویه ۲۰۱۸ میلادی فرشته های ویکتوریا سکرت ، شما را با برندهای مختلف و استایل های گوناگون ۱۶ تن از فرشته های قدیمی و کنونی این برند آشنا کرده باشد و ایده های جذابی برای علاقمندان مد و لبلس بانوان به خصوص دانشجویان رشته های طراحی پارچه و لباس فراهم کند. اگر علاقمند به همکاری با این برند هستید به PINK CAMPUS REPS مراجعه کرده و اطلاعات لازم را اخذ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. صورتی های ویکتوریا سکرت را اینجا دنبال کنید که حدود ۸ میلیون فالور دارد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

دلایل موفقیت برند ویکتوریا سکرت را در چه مواردی می دانید؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا