استایل و مد آقایان

دیوید بکهام و لاکچری گردی با خانواده شیک پوشش از ویکتوریا تا هارپر

دیوید بکهام

لاکچری گردی با خانواده شیک پوش دیوید بکهام

خانواده دیوید بکهام (همسر و ۴ فرزندش) ، یکی از معروف ترین و خوش پوش ترین خانواده ها در دنیای مد و لباس و سبک زندگی هست که سبک زندگی آنها امروز در مجله تخصصی لوکس تهران مورد بررسی قرار میگیرد.
این گزارش شامل موارد زیر می باشد
در دنیای سلبریتی ها، ازدواج ها و مراسم آن، همواره در کانون توجه رسانه های جهان و عموم مخاطبان و طرفداران این افراد قرار داشته  و سبک پوشش و مد و لباس و اکسسوری و آنچه در زندگی خصوصی و عمومی آنها می گذرد، زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران ریز بین است که تلاش دارند، تا حاشیه های پر رنگ تر از متن را جستجو کرده و افکار عمومی را در جریان حریم خصوصی و عمومی آنان قرار دهند.

گاهی تلاش های رسانه ها برای بررسی ابعاد زندگی سلبریتی های دنیای سیاست، ورزش، موسیقی و سینما به قدری دقیق و ریز می شود که بحران های اجتماعی و سیاسی را به دنبال می اورد که نمونه های بارز آن، گزارشات مستند و مستدل از رسوایی های جنسی روسای جمهوری فرانسه (از میتران تا فرانسوا اولاند) و ایالات متحده آمریکا (بیل کلینتون) و زندگی بانوی مد قرن بیستم یعنی پرنس دایانا است.

برخی از سلبریتی  ها برای آنکه از حریم خصوصی خود، جامعه حساس و علاقمند را آگاه ساخته و آنها را در جریان بخشی از سبک زندگی پر فراز و نشیب و جذاب خود قرار دهند، مستندهایی ارائه میدهند که در قالب فیلم، عکس، کتاب و امثالهم انجام می شود و آنجلینا جولی، فوق ستاره هالیوود و دیوید بکهام ، فوق ستاره فوتبال قرن بیستم، تنها مشتی نمونه خروار است.

برخی از تصاویری که روی جلد مجلات معروف مد و لباس و سبک زندگی از OK و Vogue تا Vanity Fair و PEOPLE از سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش منتشر می شود، فقط منحصر به فوتوشوت های اختصاصی این نشریات بین المللی از چهره های معروف جهانی نیست. بلکه بعضا برای مطلع شدن از زاویای زندگی این افراد، مبالغ کلانی برای خرید عکس پرداخت میکنند که نمونه اش، پرداخت ۱۴ میلیون دلار از طرف مجله PEOPLE به براد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۶ میلادی بابت خرید تصاویر تولد فرزندانشان در آمریکا بود.

نخستین فرزند مشترک براد پیت و آنجلینا جولی

(پرداخت میلیون ها دلار از طرف مجله PEOPLE به خانواده براد پیت برای خرید تصاویر تولد SHILOH، نخستین فرزند مشترک براد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۶ میلادی که روی جلد این مجله معروف بین المللی منتشر شد)

تصاویری که مجله CLOSET از افشای روابط جنسی فرانسوا اولاند

(تصاویری که مجله CLOSET از افشای روابط جنسی فرانسوا اولاند، رییس جمهور سابق فرانسه در بیرون کاخ الیزه با بانوان مجرد داشت نشان داد که ایشان، شبانه با موتور سیکلت، به قصد خانه هایی نامشخص، پاریس گردی میکند. این روی جلد، بازتاب سیاسی و اجتماعی گسترده ای در فرانسه ایجاد کرد)

پشت پرده روابط جنسی بیل کلینتون رییس جمهور آمریکا با مونیکا لوینسکی

(تصویر مجله TIME آمریکا در سال ۱۹۹۶ میلادی که در شماره ای ویژه، به پشت پرده روابط جنسی بیل کلینتون رییس جمهور آمریکا با مونیکا لوینسکی، کارآموز کاخ سفید اشاره می کرد)

بنابراین، ناگفته پیداست که دنیای خبر و خبر رسانی و به طور کل رسانه ها، به دنبال سرنخ هایی برای آشنایی با متن و حاشیه های پر رنگ زندگی سلبریتی ها بوده و برای مطلع کردن مخاطبان خود و تیراژ بیشتر و درآمد بیشتر، حتی برای آگاهی از حریم خصوصی آنها، حاضر به پرداخت مبالغ کلان و صرف وقت و بودجه های سنگین هستند.

دیوید بکهام در مراسم عروسی سلطنتی پرنس هری

( استایل جذاب دیوید بکهام در مراسم عروسی سلطنتی پرنس هری و مگان مارکل )

ویکتوریا و دیوید بکهام در مراسم عروسی سلطنتی

( تصویر تمام قد ویکتوریا و دیوید بکهام در مراسم عروسی سلطنتی )

تیپ مد و لباس دیوید بکهام و اقوام ایشان

(تیپ مد و لباس دیوید بکهام و اقوام ایشان که در مراسم یادبود مادر بزرگش در لندن شرکت کرده بود)

خانواده دیوید بکهام که یکی از خوش پوش ترین و لاکچری ترین خانواده اروپایی به خصوص در انگلیس است، همچون خانواده ملکه مد جهان (کاترین میدلتون) در تیر رس رسانه های مد و سبک زندگی و حتی ورزش قرار داشته و اتفاقات جالب و جذاب زندگی این خانواده شش نفره، همواره در خبرهای فشن و لایف استایل منعکس می شود.

 اینترنت باز ترین فوتالیست های جهان دیوید بکهام

(یکی از اینترنت باز ترین فوتالیست های جهان را میتوان دیوید بکهام همیشه خوش پوش دانست)

تبلیغات دیوید بکهام برای برند H&M سوئد

(از تبلیغات بکهام برای برند H&M سوئد)

خانواده دیوید بکهام هر یک  دارای صفحه اینستاگرام مجزا بوده و متن و حاشیه زندگی و کسب و کار و فعالیت های روزمره را به صورت هفتگی و ماهانه در قاب فضای مجازی در شبکه های اجتماعی به اطلاع مخاطبان میلیونی خود می رسانند.

برای آشنایی با سبک زندگی و اتفاقاتی که در زندگی خانواده دیوید بکهام در سالهای گذشته افتاده، گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران را در اسفند ۹۶، به گشتی در زندگی این خانواده خوش تیپ زدیم تا با جزییات جالبی آشنا شویم.

با بکهام گردی امروز ما همراه باشید.

خانواده خوش پوش دیوید بکهام

خانواده شش نفره دیوید بکهام ، تفسیری بارز از یک خانواده مد گرا، لاکچری گرد و شیک پوش است که این سطح از شیک پوشی، بی ارتباط با کسب و کار این خانواده نیست. دیوید بکهام ، سالهاست که با برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی و لباس مردانه همکاری میکند و از ساعت و عطر تا لباس زیر و کت و شلوار برندهای معتبر جهان را با فوتوشوت های جذاب ورزشی و غیر ورزشی خود تبلیغ می کند.

بروکلین بکهام فرزند ارشد خانواده بکهام

b(تصویری از بروکلین بکهام ، فرزند ارشد خانواده دیوید بکهام و CHOLE MORETZ از دوستان وی که ارتباط انها بازتاب های رسانه ای گسترده ای در انگلیس داشته است)

بروکلین بکام تمرینات باشگاه فوتبال لیگ برتری QUEENS PARK RENGERS

(بروکلین بکهام ، زمانی بیش از همه وقت، نام خود را که چند سال پیش توسط مادرش ثبت رسمی شده بود، بر سر زبان ها انداخت که به طور اختصاصی در تمرینات باشگاه فوتبال لیگ برتری QUEENS PARK RENGERS شرکت کرد و از شانزده سالگی بر خلاف رومئو، برادر کوچک تر از خودش که در زمینه مد فعال است، وارد مستطیل سبز شود)

بروکلین را با لباس آرسنال در کنار پدرش مشغول تمرین

(در این تصویر، بروکلین را با لباس آرسنال در کنار پدرش مشغول تمرین می بینیم.  ثبت قرارداد پسر ارشد دیوید با آرسنال بسیار پرسر و صدا بود. او به تیمی پیوسته بود که رقیب تیم سابق پدرش یعنی منچستریونایتد بود. بروکلین شانزده ساله اکنون آرسنالی است و امید زیادی به آینده فوتبالی او وجود دارد. آیا او مانند پدرش فوتبالیست بزرگی می‌شود؟)

بروکلین بکام در مراسم BRIT AWARDS 2017

(تصویری از بروکلین بکهام پسر بزرگ خانواده دیوید بکهام در مراسم BRIT AWARDS 2017)

بروکلین بکام در کنار نامزد آینده اش

(بروکلین بکهام در کنار نامزد آینده اش. صفحه بروکلین در اینستاگرام، قریب به ۱۱ میلیون فالور دارد)

ویکتوریا بکهام ، همسر ایشان نیز با خانه مد معروفش در لندن، طرفداران بسیاری پیدا کرده و از زمانی که با دیوید ازدواج کرد و از گروه موسیقی SPICE GIRLS جدا شد، وارد عرصه طراحی مد و لباس در پایتخت مد  اروپا روی آورده و امروزه، همچون کارل لاگرفلد، طراح مد ارشد خانه مد CHANEL، یک طراح معروف اما نه خیلی حرفه ای به شمار می رود. مغازه ویکتوریا در لندن، همچون مغازه های پاریس هیلتون (سلبریتی الکی معروف) مشتری ندارد. اما مخاطبان خاص، پولدار و علاقمندی دارد که میخواهند از نقطه نظر یک فعال موسیقی و مد، استایل و پوشش خود را انتخاب کنند.

ویکتوریا بکهام و همسر و فرزندان

دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا در مراسم نامزدی یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا

(حضور دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا در مراسم نامزدی یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا که در WESTMINSTER ABBEY در آوریل ۲۰۱۱ میلادی برگزار شد)

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا

استایل پوشش خانواده دیوید بکام در سال ۲۰۱۵ میلادی

(استایل پوشش خانواده بکهام در سال ۲۰۱۵ میلادی. در این تصویر، فرزند چهارم آنها غایب است)

سفر خانواده دیوید بکهام به مالدیو و اقامت در هتلی ۷ ستاره

(تصویری ازتیپ خانواده دیوید بکهام در جریان سفر آن ها به مالدیو و اقامت در هتلی ۷ ستاره)

خانواده خوش تیپ دیوید بکام

(تصویری از خانواده بکهام که از کلکسیون فوتوشوت های این خانواده خوش تیپ، شاهد عکسی با حضور دیوید،  ویکتوریا و بروکلین هستیم که یکی از کالکشن های برند لاکچری لویی ویتون را در زمستان ۲۰۱۸ میلادی را در جریان هفته مد این برند معروف لاکچری گردها به تصویر می کشد)

خانواده خوش استایل بکام در فرودگاه

(از کلکسیون سلفی های خانواده بکهام در فرودگاه)

کلکسیون مد و لباس تابستانی خانواده دیوید بکهام

(تصویری که از کلکسیون مد و لباس تابستانی خانواده دیوید بکهام ، تیپ مشکی رنگ و سبز رنگ خانواده ایشان را در جریان ماراتن لندن به تصویر می کشد)

لس آنجلس گردی های خانواده خوش تیپ دیوید بکهام

(لس آنجلس گردی های خانواده بکهام در سال ۲۰۱۴ میلادی)

علاوه بر دیوید و ویکتوریا، دیگر اعضای جوان خانواده دیوید بکهام هم نیز، دستی بر آتش مد و لباس دارند و صفحات اینستاگرامشان مملو از لباس هایی با برندهای گوناگون است که بعضا در کانون توجه رسانه های مد و لباس قرار می گیرد. پوشش خانواده بکهام در مراسمات و رویدادهای مختلف همواره با شکار دوربین رسانه ها همراه بوده و تحلیل های بسیاری درباره تناژ رنگ و استایل و طرح و نقش پوشش آنها ارائه می شود که بعضا در کانون توجه فشن بلاگرها و مد نویس ها نیز قرار می گیرد.

شاید کمتر خانواده سلبریتی هایی را در اروپا شاهد باشیم که به اندازه خانواده دیوید بکهام ، خوش تیپ، خوش پوش، خوش استایل و مطرح باشند.

مد گردی با دیوید بکهام

دیوید بکهام پدر خانواده دیوید بکهام را خیلی ها می شناسند. او یکی از کاریزماتیک ترین چهره های فوتبال در اواخر قرن بیستم میلادی و اوایل دهه نخست قرن بیست و یکم است که در ماه می ۱۹۷۵ میلادی در لندن متولد شد. او چهار فرزند به نام های بروکلین (متولد ۱۹۹۹ میلادی)، رومیو (متولد ۲۰۰۲ میلادی)، کروز (متولد ۲۰۰۵ میلادی) و هارپر (متولد ۲۰۱۱ میلادی) دارد. حضور او در فعالیت های فشن، نیکوکاری، اجتماعی و فرهنگی و هنری سبب شده تا چهره ای متفاوت از این فوق ستاره رئال مادرید و منچستر یونایتد شاهد باشیم.

دیوید بکهام در دوران فوتبالی پر فراز و نشیب اما موفق خود، از سال ۱۹۹۳ میلادی تا ۲۰۰۳ در باشگاه شیاطین سرخ توپ زد و در دوران ۱۰ ساله حضور خود در این باشگاه لاکچری انگلیسی ها، ۲۶۵ بازی انجام داد و ۱۹ گل به ثمر رساند. از سال ۲۰۰۳ میلادی تا ۲۰۰۷، به باشگاه کهکشهانی های رئال مادرید رفت و ۱۱۶ بازی انجام داد که ۱۳ گل به ارمغان آورد.

 ۱.۶ میلیون لایک برای پست اینستاگرامی بکام

(بیش از ۱.۶ میلیون لایک برای پست اینستاگرامی بکهام در فوریه ۲۰۱۸ میلادی که روی هشتگ سال نو چینی تگ شده است)

فوتوشوت جدید دیوید بکام با فرزندان

فوتوشوت جدید دیوید بکهام با همکاری خانه مد HUSE 99

(تصویری از فوتوشوت جدید دیوید بکهام با همکاری خانه مد HUSE 99 در لندن که کالکشن لباس های مردانه بکهام را در فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ: #HOUE99XHN مراجعه کرده و در جریان طرح های بکهام برای لباس مردانه قرار بگیرید)

 استایل زمستانی آقای بکام

(شاید تعجب کنید که این استایل زمستانی آقای بکهام همیشه خوش تیپ بیش از ۳ میلیون لایک دریافت کرد. او برای شرکت در رویداد فوتبالی در لیگ آمریکا، از این تیپ استفاده کرد که برای مشاهده اطلاعات بیش تر به هشت: FUTBOMIAMIMLS مراجعه کنید)

بکام برای برند HOUSE99

(فوتوشوت های سیاه رنگ و جذاب بکهام برای برند HOUSE99)

پایان دوران فوتبالی بکهام ، در باشگاه متمول لس آنچلس گلکسی ایالات متحده آمریکا گذشت که او در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ میلادی، در ۹۸ بازی در خاک آمریکا، ۱۸ گل به ثمر رساند. البته اول مدتی هم در فاصله ۲۰۰۹ میلادی تا ۲۰۱۳، در باشگاه های آث میلان ایتالیا و پاری سن ژرمن فرانسه که این روزها با هنرنمایی نیمار، در کانون توجه رسانه های جهان قرار گرفته است، بازی کرد اما موفق به ثمر رساندن گلی نشد. البته این اعداد مربوط به بازی های لیگ داخل انگلیس است و حضور چندگانه دیوید در رقابت های جام باشگاه های اروپا لحاظ نشده است.

دیوید بکهام ، یکی از بهترین سر زن های دنیا  و ارسال کننده ها از جناحین بود که شاید پس از سالهای از جداییش در منچستر، هنوز بازیگنی در طراز این کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس و شیاطین سرخ ظاهر نشده است. دیوید با منچستر یونایتد انگلستان، در فاصله سال های ۱۹۹۵ میلادی تا ۲۰۰۳ میلادی، بیش از ۱۰ قهرمانی را تجربه کرد و با رئال مادرید اسپانیا نیز در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ موفق به تصاحب جام قهرمانی لالیگا شد.

سایت اصلی دیوید بکهام در این LINK در دسترس است که شما را با متن و حاشیه زندگی و فعالیت های تجاری و نیکوکاری و فوتوشت های قدیمی و جدیدش آشنا می کند. او در فیس بوک نیز صدها هزار فالور دارد. اگر چه به اندازه صفحه رسمی اش در اینستاگرام، مخاطبان جدی و فعالیت گسترده ندارد. صفحه وی در فیس بوک در این URL در دسترس است که میتواند با ادمین آن صفحه در ارتباط باشید. اگر قصد دارید زندگی ورزشی و فشنی و تبلیغاتی و گردشگری و نیکوکاری دیوید بکهام را در قالب فایل های ویدیویی شاهد باشید، به کانال اختصاصی دیوید در یوتیوب بروید. این صفحه در این آدرس در دسترس شما قرار دارد.

دیوید بکهام در ۴ سال اخیر، حضور بسیار فعالی را در اینستاگرام از خود نشان داده و توانسته بیش از ۷۰۰ عکس از زندگی خود در اختیار هوادارانش که امروزه به بیش از ۴۳ میلیون کاربر رسیده است، قرار دهد. او بیش از ۲۰۰ صفحه را نیز فالو میکند صفحات همسر و فرزندانش در فهرست اولویت های لایک و فالو گردی های آقای بکهام قرار دارد. صفحه ایشان را در این LINK مشاهده کنید.

دیوید بکهام در آذر ۱۳۹۲ در موسسه واتراستونز در میدان پیکادلی لندن، از کتاب خود با مراسم امضا اختصاصی، رونمایی کرد. این کتاب که دیوید بکهام ، دنیای من نام دارد، اتوبیوگرافی این بازیکن سرشناس مستطیل سبز است که از عنفوان جوانی تا سال های اخیر را در بر می گیرد و مخاطبان را در جریان متن و حاشیه جذاب این سلبریتی سرشناس قرار می دهد.

تصاویر بکام از بازی هایش در تیم های منچستر یونایند

کتاب اتوبیوگرافی سر آلکس فرگوسن

بررسی ها نشان می دهد که این کتاب، توانسته با استقبال گسترده مخاطبان در سراسر جهان مواجه شده و ده ها برابر کتاب اتوبیوگرافی سر آلکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ، مشتری و خواننده پیدا کند. در این کتاب، تصاویر بکهام از بازی هایش در تیم های منچستر یونایند، رئال مادرید، لس آنجلس گالکسی، آث میلان و پاری سن ژرمن را با ناگفته های بسیار درج شده و مطالب جالبی را در اختیار  هوادرانش قرار می دهد. موسسه انتشاراتی جاناتان تیلور، مسئولیت انتشار کتاب را بر عهده داشت و کلیه درامد حاصل از فروش، در اختیار انجمن های خیریه قرار گرفت. این کتاب در ایران نیز توسط نشر اطلاعات، ترجمه و وارد بازار شده است.

استایل آقای فوتبال منچستر یونایند

(تصویر استایل آقای فوتبال منچستر یونایند روی جلد مجله CQ)

 فوتوشوت مد و لباس بکام

(تصویر فوتوشوت مد و لباس بکهام در بهار ۲۰۱۵ میلادی )

جدید ترین محصولات لباس مردانه

(فوتوشوت اختصاصی بکهام برای نمایش جدید ترین محصولات لباس مردانه غول فشن سوئدی ها H&M)

 فوتوشوت بکام برای کالکشن MODERN ESSENTIAL FOR MAN

(تصویری از فوتوشوت بکهام برای کالکشن MODERN ESSENTIAL FOR MAN از برند H&M سوئد)

روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» آمریکا در سال ۲۰۱۳ میلادی گفته بود که دیوید در حال حاضر داغ ‌ترین کالای صنعت مد محسوب می شود و  همکاری موفق او با شرکت «H&M» سروصدای زیای به پا کرد و عجیب نبود که «Li & Fung» هم بخواهد با او کار کند. توافقی ۲۰ میلیون دلاری که هم سبب افزایش شهرت برندها و هم حضور پر رنگ تر دیوید در صنعت مد اسکاندیناوی می شود.

دیوید بکام با برند آدیداس آلمان

(تبلیغ جالب و جذاب دیوید بکهام با برند آدیداس آلمان)

دیوید بکهام سفیر تبلیغاتی آدیداس

(دیوید بکهام ، سفیر تبلیغاتی آدیداس است که طرفداران بسیاری همچون NIKE در سراسر جهان دارد)

تبلیغ بکام برای برای برند مد و لباس

(تبلیغ بکهام برای برای برند مد و لباس BELSTAFF که از عطر تا لباس فعالیت دارد)

  فروش ١٠ میلیون دلاری لباس زیر مردانه که بکهام تبلیغ کرد با ده برابر شدن شهرت جهانی «H&M» و پنج برابر شدن درآمد این شرکت همراه بود. بکهام در حال حاضر علاوه بر «H&M» با آدیداس و «Belstaff»، شرکت انگلیسی لوکس تولید لباس، نیز همکاری می‌کند، با این که گفته می‌شود درآمد هرکدام از این زوج در سال های آتی به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد، اما دیوید پس از امضای قرارداد جدید‌ش نمی‌تواند به عنوان مدل لباس‌ هایی که همسرش تولید می‌کند را بپوشد و تبلیغ کند.

 پیراهن مردانه سفید از برند اچ اند ام

(معرفی پیراهن مردانه سفید از برند اچ اند ام سوئد)

فوتوشوتی برای H&M(فوتوشوتی برای H&M)

ویکتوریا بکهام : مشاوری تمام عیار

بخشی از موفقیت های بکهام در عرصه کسب و کار و مدلینگ و تبلیغات و بازاریابی برندها به خصوص در عرصه مد و لباس را باید به استفاده از مشاوری تخصصی و حرفه ای به نام ویکتوریا بکهام مرتبط دانست. شاید این سوال برای شما مطرح شود که بسیاری از بازیکنان هم عصر بکهام در منچستر یونایند، عملکرد بهتری از او در مستطیل سبز داشتند. اما چرا در میان این همه ستاره، بکهام سرشناس تر شد و در کانون توجه رسانه های فوتبالی و حتی غیر فوتبالی جهان قرار گرفت؟

راز موفقیت بکهام چیست؟ بکهام چگونه توانست ثروتی بیش از درامد فوتبالی به جیب بزند؟ مدل کسب و کار خانواده دیوید بکهام چه بود؟ استراتژی های کسب و کار او بر روی چه موضوعاتی متمرکز شده بود؟

این ها پرسش هایی است که دانشجویان بازاریابی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد و طراحی کسب و کار میتوانند به آن پاسخ دهند. اما ناگفته پیداست که او، به دنبال مدل متداول ورزشکار مطرح نبود. او با خلاقیت های نوین توانست روش های جدید را در عرصه شهرت و تبلیغات و برندینگ خود، در دستور کار قرار داده و روش های متفاوتی را عرضه کند که در بلند مدت، سود های خوبی را برایش به ارمغان آورد.

مشاوران بکام

نقش مشاوران بکهام در این موفقیت ها را نباید فراموش کرد. همان طور که در بخش های قبلی گفتیم، بکهام همانند بسیاری از ورزشکاران جهان (از لیونل مسی تا پله و کریس رونالدو)، یک ورزشکار نیکوکار است. او بارها فعالیت های نیکوکاری خود را در سطوح مختلف و در مکان و زمان متفاوت، رونمایی کرد و چهره ای کاریزماتیک و دوستدار محیط زیست و جامعه از خود بروز داد که بیش از چهارچوبی است که معمولا ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها به دنبال آن هستند.

ویکتوریا در گروه اسپایس گرل

(ویکتوریا در گروه اسپایس گرل)

از طرفی، همسر ایشان در این موفقیت ها و طراحی و ترسیم استراتژی توسعه برندینگ سبز او تاثیر بسزایی داشته و به نظر می رسد نباید نقش ویکتوریا را در توان افزایی برند دیوید ، نادیده گرفت. مدیریت و رهبری نوآورانه ویکتوریا از زمان آشنایی ان ها تا کنون، نقش راهبری موثر و حرفه ای بود که زمینه مطرح شدن هر چه بیشتر بکهام در میان عموم مخاطبان غیر فوتبالی را نیز فراهم کرد. . ازسوی دیگر برخلاف برخی دیگر از بازیکنان، او توانست تصویر محبوبی از خود در بین مردم به جا بگذارد و همین باعث شد تب بکهام سراسر جهان را فرا گیرد.

ویکتوریا بکام در ۲ دهه اخیر

( ویکتوریا بکهام در ۲ دهه اخیر بارها روی جلد مجلات معروف دنیای مد و لباس و سبک زندگی رفته که VOGUE, ELLE از آن جمله است)

ویکتوریا بر روی جلد نشریه ووگ بافتنی

(تصویری از ویکتوریا بر روی جلد  نشریه ووگ بافتنی)

بکهام با مشاوره ویکتوریا، قراردادهای تجاری  هیجان انگیزی را با معروف ترین برندهای جهان منعقد کرد و پول های کلانی بدست آورد که PEPSI, ADIDDAS, H&M تنها مشتنی نمونه خروار است. در واقع مشاوره های ویکتوریا سبب شد تا بکهامی که دوران آخر فوتبالی حرفه ای خود را در رئال مادرید دنبال میکرد، بیش از یک فوتبالیست سرشناس صرف ظاهر شود و نامش، یک برند تمام عیار شود.

حتما در فوتوشوت هایی که از بکهام در بالا مشاهده کردید، بیش از آنچه به سابقه فوتبالی او توجه کنید، به استایل و مد و ترکیب رنگ ها که در مدیریت تیپ ایشان جلوه گر شده است، توجه کردید و این یعنی مدیریت فشن (FASHION MANAGEMENT) که با مشورت ویکتوریا به خوبی هدایت می شود.

 عرضه مد و لباس و کسب و کارهای لاکچری برند ویکتوریا

این که بکهام توانسته در دنیای مد و لباس به گونه پیش برود که تنها سابقه و پیشینه فوتبالیست بودنش، عامل برتری تجاری و خبری نام و برند وی در سطح دنیای مد و ورزش نشود، این خود، رفتار سازمانی یادگیرنده بکهام را به رخ می کشد که CASE STUDY خوبی برای دانشجویان عرضه مد و لباس و کسب و کارهای لاکچری (luxury business) است.

مدل موهای او اگر چه اوایل، جلف تصور می شد اما اکنون در انگلیس و بسیاری از کشورهای غربی و حتی آسیایی، مدل جوان پسند و کاربردی است. از لندن تا مالدیو، از توکیو تا خیابان پنجم نیویورک، همه جا میتوان ردپایی از بکهام و پوستر و برندش مشاهده کرد که البته این موفقیت و ظرفیت را باید تا حدی مدیون شبکه های اجتماعی و توسعه تجارت الکترونیک (e-commerce) دانست.

تماشای مسابقات لینگ بسکتبال آمریکا

(در بسیاری از رویدادهای ورزشی و هنری، دیوید و ویکتوریا در کنار یکدیگر حضور دارند. اینجا تماشای مسابقات لینگ بسکتبال آمریکا است)

موفقیت های درامد زایی بکهام از زمانی که او فوتبالیست درجه یک جهان بود، بیش تر است.   موفقیت تمام نشدنی نام تجاری بکهام در کنار دیگر برندهای سرشناس باعث شده که او به‌عنوان معیاری برای تبلیغات ورزشکاران بدل شود و درآمد او را سالانه بیش از ۳۰ میلیون پوند تخمین می زنند. درآمد هم ردیف دو اسطوره زنده و فعال فوتبال جهان: لیونل مسی و کریس رونالدو.

دیوید و ویکتوریا در یک قاب با استایل رسمی

( دیوید و ویکتوریا در یک قاب با استایل رسمی شیک جهت تماشای مسابقت تنیس ویمبلدون لندن)

تیپ های لاکچری دیوید و ویکتوریا در نیویورک

(از تیپ های لاکچری دیوید و ویکتوریا در نیویورک )

تیپ زمستانی دیوید و ویکتوریا در حال تماشای مسابقات فوتبال پسرانش

(تیپ زمستانی دیوید و ویکتوریا در حال تماشای مسابقات فوتبال پسرانش در لس آنجلس آمریکا)

همسر بکهام را باید یک شخصیت تاثیرگذار در طراحی مد و لباس و فعالیت های ژورنالیستی و کسب و کار دیوید در دو دهه اخیر دانست. درست از زمانی که دیوید دنیای فوتبال را رها کرد، حضور ویکتوریا به عنوان مشاور مد حرفه ای او که سابقه گسترده ای در فعالیت های رسانه ای، موسیقی و طراحی مد داشت، احساس شد. از طراحی استایل برای فوتوشوت های یک دهه اخیر تا اقدام او برای ثبت نام تجاری فرزندان خود و دیوید، همه نشان دهنده علاقه خاص ویکتوریا برای درامد زایی پایدار این خانواده معروف در سال های آتی دارد که نقش اصلی در موفقیت های کسب و کار همسرش نیز بازی می کند.
اگر شما دیوید بکهام ، استایل، طرز صحبت کردن، نشستن و طراحی استایل کژوال و مجلسی ایشان را روبروی لنز دوربین خبرنگاران، متفاوت از دیگر فوتبالیست های جهان می بینید، این ها نشانه هایی از حضور یک فشن دیزانیر قوی به نام ویکتوریا است.

دیوید بکهام پس از پیوستن به تیم فوتبال منچستر از شخصیت پرو و پسر لوسی که خبرنگاران و روزنامه نگارها از او میدیدند فاصله گرفت حتی تصور بسیاری از افرادی که بکهام را فردی پول دوست میدانستند تغییر داد و منتقدین شاهد رفتار حرفه ای دیوید بکهام مقابل رسانه بودند

دیوید بکهام حتی کوچکترین نکات رفتاری را که در برخورد با رسانه ها لازم است به خوبی رعایت می کند اینگه چگونه از دست هایش در صحبت کردن استفاده کند و یا چطور ارتباط درست چشمی برقرار کند . او در مصاحبه های تلویزیونی ، نمایندگان رسانه ها و خبرنگاران را تحت تاثیر قرار میدهد

صحبت از ویکتوریا شد. او کیست؟

دیوید همیشه بر این مساله تاکید داشته است که این زوج معروف، فقط برای حفظ شهرت برندهای خود، در  کنار یکدیگر نیستند و واقعا به هم و خانواده شان عشق می ورزند و صحبت هایی که در رسانه ای درباره جدایی ویکتوریا و دیوید مطرح می شود کذب است.  ویکتوریا که حاصل ازدواج با بکهام در سال ۱۹۹۹ میلادی، ۳ فرزند پسر و ۱ فرزند دختر است، در اواخر قرن بیستم میلادی با گروه موسیقی اسپایس گرل، به موفق های زیادی دست یافت که پس از ازدواج، آن گروه را ترک و آن منحل شد.

علاقه عجیب ویکتوریا بکام

(علاقه عجیب ویکتوریا بکهام به پوشیدن لباس های یقه اسکی رنگارنگ که چهره او تا حدودی زیر آن پنهان باشد)

کلکسیون پوشش های زمستانی کژوال ویکتوریا بکام

(از کلکسیون پوشش های زمستانی کژوال ویکتوریا بکهام او را با بلیز یقه اسکی گشاد مشاهده میکنیم)

استایل زمستانی کژوال ویکتوریا

(استایل زمستانی کژوال ویکتوریا باز با همان تیپ یقه اسکی)

یقه اسکی بافتنی قهوه ای

(در این عکس ویکتوریا نشان می دهد که میتوان یقه اسکی بافتنی قهوه ای را با شلوار جین ساده و کفش پاشنه بلند قرمز ست کرد!)

دیوید و ویکتوریا و هم فرزندان خوش تیپ

(هم دیوید و هم ویکتوریا و هم فرزندان خوش تیپ آنها، علاقه زیادی به ست کردن انواع و اقسام لباس ها با کفش سفید دارند)

دیوید بکام هم در فوتوشوتی برای برند H&M سوئد

( دیوید بکهام هم در فوتوشوتی برای برند H&M سوئد، کت و شلوار اسپرت خود را با کفش سفید ست کرده است)

ازتاب لباس های یقه اسکی رنگارنگ ویکتوریا

(بازتاب لباس های یقه اسکی رنگارنگ ویکتوریا بکهام در مجله ووگ بافتنی)

 استایل زمستانی بافتنی ویکتوریا بکام در نیویورک

(در این تصویر، استایل زمستانی بافتنی ویکتوریا بکهام در نیویورک را شاهد هستیم که لباس زمستانی آبی رنگ را با چکمه چرمی مشکلی از یک برند ناشناس، ست کرده است)

کاپشن چرم زیتونی رنگ از ویکتوریا

(در این تصویر، شاهد کاپشن چرم زیتونی رنگ از ویکتوریا هستیم که همچون رویه همیشگی، یقه آن را بالا آورده است تا استایل آرایش صورتش مشخص نباشد)

استایل لاکچری ویکتوریا بکام

(استایل لاکچری ویکتوریا بکهام با کیف و کفش چرمی مشکی برند هرمس)

ویکتوریا بکهام ، متولد ۱۹۸۴ میلادی است و اکنون به عنوان فعال مد و لباس شناخته می شود. بعد از انحلال SPICE GIRLS، او به عضویت VIRGIN RECORDS و TEL STAR  RECORDS درآمد و چند تک آهنگ معروف را روانه بازار کرد. آهنگ هایی که تونست در جدول تک آهنگ های UK، رتبه های تک رقمی کسب کند.

بررسی های رسانه ای نشان می دهد که ثروت او و همسرش در سال های اخیر به قریب نیم میلیارد دلار رسیده است. ویکتوریا پس از ازدواج با همسرش در حالی که دومین فرزند خود را به دنیا آورده بود، برند VICTORIA BECKHAM را ثبت کرد و خانه مد خود را در لندن افتتاح نمود که یکی از مقصدهای معروف لاکچری گردهای این شهر دیدنی پر مه به شمار می رود.

کالکشن بهاره ۲۰۱۸ برند ویکتوریا برای لباس کژوال بانوان

(این تصویر، از جدید ترین پست های منتشر شده در اینستاگرام ویکتوریا در روزهای پایانی فوریه ۲۰۱۸ میلادی است که کالکشن بهاره ۲۰۱۸ برند وی را برای لباس کژوال بانوان رونمایی می کند. برای مشاهده مدل های دیگر ازن کالکشن به هشتگ: #VVBAW18 مراجعه کنید. او این تصویر را روی هشتگ LFW نیز تگ کرده است)

طرح لباس کژوال زمستانی برند ویکتوریا بکام

(طرح لباس کژوال زمستانی برند ویکتوریا بکهام که کت و شلوار لوکس و جذابی را از خانه مد VICTORIA BECKAM به نمایش می گذارد)

طرح های شیک و ساده برند ویکتوریا

(طرح های شیک و ساده برند ویکتوریا که از کالکشن زمستان ۲۰۱۸ این برند اخیرا در لندن رونمایی شده و از استایل لباس های بانوان در دهه هشتاد قرن بیستم میلادی نیویوک الهام گرفته شده است که بافت پارچه خیلی خوب و کلاسیک دارد)

کلکسیون سلفی های ۱ میلیون لایکی ویکتوریا

(از کلکسیون سلفی های ۱ میلیون لایکی ویکتوریا و همسرش در فوریه سرد لندن)

بروکلین بکام فرزند ارشد خانواده خوش تیپ بکام

(تصویری از بروکلین بکهام ، فرزند ارشد خانواده دیوید بکهام که او در پستی اینستاگرامی، به تتو بازو چپ فرزندش اشاره دارد. این تصویر جالب، ۱ میلیون لایک و هزاران کامنت دریافت کرد)

 جدید ترین مدل کیف چرمی و کفش های پاشنه دار

(تصویری از جدید ترین مدل کیف چرمی و کفش های پاشنه دار زنانه برند VICTORIA BECKHAM)

اینستاگرام ویکتوریا ظرف ۴ سال اخیر بیشاز ۲ هزار پست از خانه مد خود را به اشتراک گذاشته است که قریب به ۱۹ میلیون فالور برایش به ارمغان آورد. صفحه فعال ایشان را در این LINK دنبال کنید.

مد گردی با رومئو بکهام

رومئو بکهام ، از فرزندان خانواده دیوید بکهام است که در عرصه مد و لباس، چهره محبوبی به شمار می رود. آقای ROMEO BECKHAM همچون درش، خوش شانس است و توانسته بارها در کمپین های تبلیغاتی برندهای لباس آقایان حضور پیدا کند.

یکی از معروف ترین کمپین هایی که رومئو در سال های اخیر در آن حضور پیدا کرد، برند BURBERRY است که ایشان را با چتر و شال و اورکت این برند شاهد هستیم. مبلغی معادل ۴۵ هزار یورو به رومئو برای رونمایی از این محصول جدید از کمپانی لاکچری بازهای جهان پرداخت شد.

حتما بخوانید : دیدار با رومئو : پسر مانکن خانواده بکهام

 هزار پوند دستمزد برای رونمایی از محصولات برند لاکچری

(۴۵ هزار پوند دستمزد برای رونمایی از محصولات برند لاکچری خاص بربری در سن ۱۲ سالگی توسط رومئو فرزند دوم خانواده بکهام)

رومئو متولد لندن است که اندکی پس ازپایان جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن به دنیا آمد. رسانه ها معتقد هستند که رومئو در میان برادران و خواهرش، شباهت زیادی به دیوید دارد. او همچون دیگر فرزندان این خانواده، در یکی از گران ترین مدارس لندن تحصیل می کنند تا در آینده جای پای مادر و پدر خود باشند و این ثروت افسانه ای را مدیریت کنند. رومئو از ۵ سالگی به دنیا مد علاقه داشت و مادرش، وی  را با لباس های لاکچری از خانه بیرون می آورد که بارها در مجلات، بازتاب خبری پیدا کرد.

فرزند دوم خانواده بکام برای پالتو طلایی برند لاکچری BURBERRY

(فوتوشوت رومئو بکهام ، فرزند دوم خانواده دیوید بکهام برای پالتو طلایی برند لاکچری BURBERRY)

فوتوشوت رومئو بکام برای برند بربری با نمایش کت و شلوار آبی

(فوتوشوت رومئو بکهام برای برند بربری با نمایش کت و شلوار آبی لاکچری این برند)

 رومئو بکام برای برند بربری

 رومئو بکام پسر بکام تیزر برای برند بربری

کلکسیون استایل های تابستانی رومئو در کنار مادرش

(از کلکسیون استایل های تابستانی رومئو در کنار مادرش)

اکنون نیز که او در آستانه ورود به دبیرستان است، همچنان دنیای مد را دنبال می کند و از این راه درآمد خوبی به عنوان کوچک ترین مدل انگلیسی دارد. چهره جذاب و دوست داشتنی رومئو و انرژی خاصی که میمیک چهره وی دارد سبب شده تا معروف ترین برند لاکچری جهان (بربری)، به استفاده از ایشان برای رونمایی محصولات لوکس و مجلل خود ابراز تمایل کرده و دستمزد جذابی را به این مدل کوچولو از یک خانواده خوش تیپ معروف بپردازد.

فعالیت های رومئو فقط به پست های اینستاگرامی و فوتوشوت خلاصه نمی شود. این عضو کم سن و سال خانواده دیوید بکهام ، اخیرا در یک فیلم تبلیغاتی چند دقیقه ای نیز ایفای نقش کرد که سر و صدای زیادی به پا کرد. او در فیلم تبلیغاتی بربری که به مناسبت جشن های آخر سال میلادی تهیه شده بود حضور یافت و با استقبال رسانه ها مواجه شد. او همچون ستاره بزرگسال در مقابل دوربین درخشید.

فیلم تبلیغاتی رومئو بکام برای برند بربری

(تصویری از فیلم تبلیغاتی رومئو بکهام برای برند بربری)

البته رومئو، همیشه خبر ساز است. مخصوصا وقتی با لباس بارسلون با شکار عکس خبرنگاران مواجه شد و حاشیه هایی ایجاد کرد یا به تقلید پدرش، نام خواهرش را بر روی گردنش تتو کرد. همه اینها، زمینه های خوبی برای مطرح شدن نام و تصویر این عضو خبر ساز خانواده دیوید بکهام است. رومئو با وجود علاقه به مد، توجه زیادی به فوتبال دارد و از رئال تا پاری سن ژرمن، طرفدار بازی پدر و دنبال کردن رقابت های ورزشی به خصوص اتقاقات جذاب مستطیل سبز در قاره سبز است.

نکته جالب درباره رومئو اینکه او مدتی با باشگاه متمول آرسنال انگلستان در لیگ برتر جزیره تمرین کرد و شاید از چند سال دیگر، او را در تیم جوانان این باشگاه شاهد باشیم. آیا دنیا، بکهام دیگری در مستطیل سبز خواهد دید؟ باید منتظر بود.

 میلیون فالوری رومئو بکام

(تصویر جدید ترین سلفی منتشر شده در صفحه اینستاگرام ۱.۲ میلیون فالوری رومئو بکهام که ایشان را در کنار برادرانش نشان می دهد)

خانواده بکهام در سال های نه چندان دور

(تصویری از خانواده بکهام در سال های نه چندان دور که شاهد عکسی از رومئو، کروز و دیوید هستیم)

رومئو خواهر خودش را کول گرفته

(۴۰۰ هزار لایک برای این عکس که اخیرا روی اینستاگرام رومئو به اشتراک گذاشته شد و ایشان، خواهر خودش را کول گرفته و در حال لندن گردی زمستانی در فوریه ۲۰۱۸ هستند)

فوتوشوت های رومئو بکهام که برای برند خاصی نیست

(از فوتوشوت های رومئو بکهام که برای برند خاصی صورت نگرفته و ۳۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد)

فوتوشوت های رومئو بکام

(تصویری از فوتوشوت های رومئو بکهام پسر خانواده دیوید بکهام که او نیز هم چون مادرش علاقه زیادی به پوشیدن بلوز های یقه اسکی دارد که صورتش را بپوشاند!)

مد گردی با کروس بکهام

سومین فرزند پسر خانواده خوش استایل و لاکچری گرد بکهام ، کروز نام دارد. بعضی ها می گویند دیوید و ویکتوریا به دلیلی علاقه خاصی که به تام کروز، ستاره سرشناس هالیوودی داشتند، این اسم را انتخاب کرده و روی فرزند پسرشان گذاشتند. این پسر در سال ۲۰۰۵ میلادی متولد شد. اگر چه اسم کروز از نظر املایی  با نام تام کروز پرده نقره ای تفاوت دارد، اما بعدها مشخص شد که این اسم، ریشه ای اسپانیولی داشته و یکی از دلایل این نام گذاری، تولد این پسر در مادرید اسپانیا است.

این اسم، ریشه در زبان اسپانیولی دارد که نیم قرن است یکی از زبان های پر مخاطب در عرصه تجارت و گردشگری به شمار می رود به گونه ای که بعد از انگلیسی، زبان دوم قاره آمریکای شمالی و جنوبی به شمار می رود. این نام در زبان اسپانیایی به صورت کروس تلفظ می شود و با کروز فرق می کند.
وقتی ویکتوریا، کروس را باردار بود، اختلافی با دیوید داشت که رسانه ها از آن به عنوان عاملی برای جدایی این زوج مشهور یاد کردند. با تولد کروس، رسانه ها از حضور بیش تر این زوج هنری-ورزشی در انظار بیشتر خبر رسانی کردند و پایانی بود بر اختلاف ها. هنر ویکتوریا در رژیم و انجام ورزش های سخت برای تبدیل کردن استایل خود به روز های اوج پس از هر بارداری هم یکی از موضوعات جذاب برای رسانه ها به خصوص نشریات سبک زندگی است که این روزها متن و حاشیه زندگی سلبریتی ها را از هر بعدی دنبال می کنند.

کلکسیون سلفی های کروس بکام

(از کلکسیون سلفی های کروس بکهام پسر بکهام در اینستاگرام)

 صفحه کروس بکام

(در این سلفی جالب ۱۳۰ هزار لایکی که در صفحه کروس بکهام ، پسر سوم خانواده دیوید بکهام منتشر شده است، او و پدر را در کریسمس ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم که برای دیده شدن بیشتر عکس، صفحه منچستر یونایتد انگلستان نیز روی آن تگ شده است)

 صفحه کروس بکام پسر دیوید بکام

این پسر جوان نیز همچون رومئو در دنیای مد فعالیت دارد و به نظر می رسد راه پدر و مادر را دنبال کند. او در اینستاگرامش با انتشار ۱۷۵ پست که توسط ادمین انجام شده است، بیش از ۱ میلیون فالور دارد. او را در این LINK دنبال کنید.

داستان پرنسس خانواده بکهام

هارپر، چهارمین و آخرین فرزند خانواده دیوید بکهام است. کوچک ترین عضو این خانواده معروف، هم چون پرنسسی بزرگ می شود که البته این موضوع زیاد به مذاق خانواده بکهام خوش نمی آید. چرا که آن ها گفته اند دوست دارند تنها دخترشان، خیلی معمولی بزرگ شده و در میان مردم و جامعه باشد.

داستان پرنسس خاندان بکام

او حتی قبل از این که به دنیا بیاید همچون شارلوت، دختر کیت میدلتون (عروس ملکه انگلیس) با دختر فرزند ملکه سوئد، در کانون توجه رسانه های غربی قرار گرفت. این که دیوید و ویکتوریا بالاخره دختر دار می شوند، چند سال پیش، نقل محافل رسانه ای انگلیس بود. این دختر وقتی در سال ۲۰۱۱ میلادی در شهر لس آنجلس و محله مرفه نشین به دنیا آمد، نام عجیبش هم هم چون تولدش، خبر ساز شد.

کتاب TO KILL A MOCKINGBIRD

(کتاب TO KILL A MOCKINGBIRD نوشته هارپر لی، نویسنده سرشناس آمریکایی، الهام ویکتوریا بکهام برای نام گذاری تنها دخترش است. این کتاب توسط نشر امیرکبیر در ایران منتشر شد)

( نشریه EONLINE از دختر بکهام  هارپر به عنوان هم بازی آینده پسر کیت میدلتون (پرنس جورج) نام می برد. موضوعی که بازتاب رسانه ای گسترده ای پیدا کرده است)

هارپر دختر بکهام

 ویکتوریا نام هارپر را متاثر از یک نویسنده گذاشت دختر دیوید بکهام

انتخاب نام تنها دختر خاندان بکهام هم جالب توجه است. نام HARPER SEVEM، الهامی از ۲ کلمه است. یکی کلمه هارپر که به نام کوچک نویسنده کتاب مورد علاقه ویکتوریا اشاره دارد و کلمه SEVEN که شماره دیوید است

جالب است که بدانید این دختر کوچولو نیز همچون رومئو، در کانون توجه رسانه های مد و لباس جهان قرار گرفت. مخصوصا مواقعی که به همراه مادرش در مراسم فشن شو شرکت میکرد، شکار دوربین خبرنگاران شده و استایل های رنگارنگش مورد تحلیل قرار می گرفت. موضوعی جذاب برای مجلات لایف استایل به خصوص مد نویس های لباس کودکان!

هارپر، یک بار نیز در یک نظر سنجی به عنوان جذاب ترین دختر بچه بریتانیا انتخاب شد که به گمان بعضی ها، راه برای مدل شدن و شهرت او در آینده را تسریع می کند. یک نشریه زرد اما مطرح انگلیسی به نام OK!، دختر بکهام را یکی از مشهورترین و البته جنجالی‌ترین کودکان دنیا معرفی کرده است.

هارپر جذاب ترین دختر بچه بریتانیا دختر دیوید بکهام

هارپر چهار ساله تیتر رسانه‌ها دختر دیوید بکهام

نکته ای که در مورد دختر دیوید بکهام جالب است توجه بیش از حد رسانه ها به این دختر چهارساله است هر اتفاق کوچکی در مورد هارپر تیتر مجلات میشود از استایل و لباس های او تا فعالیت های روزانه او .  همانطور که در بالا اشاره کردیم بکهام از این که دخترش بسیار مورد توجه رسانه هاست رضایت ندارد.

دختر دیوید بکهام هارپر

بکهام دوست دارد دخترش مثل دیگر کودک های هم سنش بزرگ شود و بکهام و ویکتوریا بارها پیشنهاد های حضور هارپر بدر فیلم های سینمایی را رد کردند ولی این دلیل نمی شود که ویکتوریا از مطرح کردن نام دخترش در رسانه ها صرفه نظر کند . ویکتوریا در تلاش است با همبازی شدن هارپر با پرنس جورج احتمال پرنسس شدن او را در کاخ کنزینگتون را پر رنگ کند .

HARPER BECKAHM™ خط تولید محصولاتی چون اسباب بازی و لباس

در اوایل فروردین ماه ۱۳۹۶، ویکتوریا بکهام ، نام فرزند خود را به عنوان یک نام تجاری در اروپا و آمریکا ثبت کرد. از این به بعد نام HARPER BECKAHM™  می تواند روی خط تولید محصولاتی چون اسباب بازی و لباس قرار بگیرد و نام این دختر کوچولو وارد صنعت سرگرمی شود. پیش از این، سه نام فرزندان خانواده دیوید بکهام ، ثبت رسمی شده بود تا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نتواند از نام آنها استفاده تجاری کند.

رازهای کسب و کار خانواده دیوید بکهام

توضیحات جالبی درباره مد و لباس خانواده دیوید بکهام خوش پوش و خوش استایل شنیده ایم. اما راز موفقیت کسب و کار این خانواده چیست؟ چرا در کانون توجه رسانه های جهان هستند؟ چرا همه اعضای خانواده شش نفری، خبر ساز و پر حاشیه هستند؟

اهمیت کسب و کار مجازی: خانواده دیوید بکهام به این نتیجه مهم رسیده است که باید بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را صرف اطلاع رسانی لایف استایل جذاب و هیجان انگیزش در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام کند. ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۱۰ هزار عکس اختصاصی از زندگی خانواده دیوید بکهام به طور رسمی توسط آنها اطلاع رسانی شده و در هزاران سایت و نشریه مورد استفاده و تحلیل مد نویس ها و خبرنگاران قرار گرفته است. همین عامل غیر مستقیم خوبی برای تبلیغ برند آنها و شناساندن این خانواده خوش استایل به مجلات و افکار عمومی دنیا به خصوص لاکچری گرد ها است.

فعالیت های نیکوکارانه: یکی از رازهای موفقیت کسب و کار خانواده دیوید بکهام را باید در فعالیت های نیکوکاری و خیریه ای دانست. بخش قابل ملاحظه ای از درآمدهای سال های پایانی فوتبال دیوید، به مراکز خیریه داده شد و این روند همچنان ادامه دارد. این فعالیت ها، بازتاب خبری پیدا میکند و توسعه برند بکهام و همسرش را به دنبال دارد.

مد و لباس: دنیای جذاب مد و لباس وقتی با حضور سلبریتی های موسیقی و فوتبال همراه شود، مخاطبان بسیاری را به فشن شو ها و مجلات مد و لباس و سبک زندگی می کشاند. این خانواده از این دنیای جذاب، با اینکه الزاما قد بلند یا استایل خیلی خاص (روسی یا سوئدی) ندارند، اما توانسته اند با تولید خلاقانه خط تولید لباس های مردانه و زنانه، پاسخ گوی مد و لباس طرفداران خود در سراسر جهان باشند. همکاری خانه مد ویکتوریا بکهام با همسرش، زمینه توسعه این کسب و کار خانوادگی را در بستر اقتصاد مشارکتی و با پلتفرم دیجیتالی فراهم کرده است.

ازدواج: یکی از عوامل موثر در درآمد زایی رویایی این خانواده خوش تیپ را میتوان ازدواج دیوید با ویکتوریا و حفظ این ازدواج دانست که پس از گذشت ۲۰ سال همچنان پابرجا بوده و شایعات مبنی بر جدایی آنها نیز همه بی اساس است. مشاوره های حرفه ای ویکتوریا به همسرش از طراحی استایل گرفته تا ژست های ژورنالیستی و غیره، همه تاثیر زیادی در BRAND DEVELOPMENT خانواده دیوید بکهام داشته که زمینه خوبی برای توسعه کسب و کارهای آنان و فرزندانشان در عرصه مد و ورزش است.

بروکلین بکام در شهر مانیل فیلیپین

(تصویری از حضور بروکلین بکهام در شهر مانیل فیلیپین)

ثبت برند: از این گفتار ما به نکته مهمی رسیدیم که خیلی ها از آن غافل هستند. ثبت نام تجاری! در اسرع وقت! نام خود را ثبت کنید تا در آینده از فواید مادی و معنوی نام خود استفاده کنید. لازم نیست نام خانوادگی شما باشد. هر اسم دیگر را میتوانید در صورتی که نمونه خارجی ندارد ثبت کرده و در آینده، کسب و کاری در زمینه تولید و خدمات روی آن تعریف کنید. متاسفانه در کشور ما، برندهای زیادی هستند که ثبت نشده و به راحتی میتواند توسط دیگران ثبت شده و از امتیارات آن استفاده کنند و این خطری برای کسب و کارهای فعال است. ویکتوریا نام هر ۴ فرزند خود را ثبت رسمی کرده است تا در آینده، به تنهایی برندهای بزرگی در عرصه مد و لباس و ورزش و صنعت تفریح و سرگرمی شوند.

ویکتوریا نام هر ۴ فرزند خود را ثبت رسمی کرده

  • آیا میدانید فرزندان بکهام در کدام دانشگاه تحصیل می کنند؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان برند لاکچری ثبت کرد؟
  • آیا میدانید چگونه میتوان نسبت به خرید محصولات لوکس برند ویکتوریا اقدام کرد؟
  • آیا می دانید چگونه میتوان به محصولات لباس مردانه بکهام دسترسی داشت؟
  • آیا میدانید چه نت هایی در طراحی محصولات عطر بکهام و همسرش استفاده می شود؟
  • آیا رازهای کسب و کار خانواده دیوید بکهام را میدانید؟
  • آیا قصد دارید از مد خانواده دیوید بکهام به عنوان موضوع تحقیقات دانشگاهی استفاده کنید؟
  • آیا رازهای رژیم غذایی و سلامت ویکتوریا بکهام را میدانید؟
  • آیا میدانید درامد سالانه ویکتوریا بکهام در لندن چقدر است؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

مد گردی با هشتگ های لاکچری را که در کسب و کار خانواده دیوید بکهام هم مشاهده می شد فراموش نکنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را در لوکس تهران دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید.

18 دیدگاه

18 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا