استایل و مد بانوان

سلنا گومز : خوش لباس ترین ستاره پاپ

سلنا گومز

سلنا گومز Selena Gomez ، ستاره محبوب ۲۳ ساله آمریکایی، از همان آغاز ورود به دنیای پر هیاهوی سلبریتی ها در تلاش بود چهره ای متفاوت و در عین حال جذاب و مسحور کننده از خود به نمایش بگذارد.

طی این سال ها، سلنا گومز با وجود تنوع چشمگیر در لباس هایی که پوشیده است، توانسته سبکی خاص را دنبال کند که در جهت دهی مد در میان جوانان بسیار تاثیرگذار بوده است، در ادامه لیستی از بهترین لباس های این ستاره محبوب که در مجله ووگ به عنوان خوش لباس ترین ستاره پاپ در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است، ارائه می شود.


بیوگرافی سلنا گومز Selena Gomez

سلنا مری گومز (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است.سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون “مندی” تیفی (به انگلیسی: Amanda Dawn “Mandy” Teefey) (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد.

مادر سلنا که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت  در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

سلنا گومز عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است. سلنا گومز در ژانویهٔ سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که از گروه خود (برای مدتی) جدا خواهد شد و می‌خواهد بر بازیگری‌اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محلهٔ لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

سلنا گومز اینستاگرام

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ سفیر سازمان یونیسف شد. او در تاریخ هفتم آوریل سال ۲۰۱۳ ترانه‌ای با نام بیا و آن را بگیر، جدا از گروه موسیقی “سلنا گومز و صحنه” خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو ۱۰ آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامهٔ طلا گرفت. دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین آلبوم خود با نام رقص ستاره‌ها را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد.

 فعالیت اقتصادی سلنا گومز

در اکتبر ۲۰۰۹ سلنا گومز اعلام کرد که قصد راه اندازی خط تولید لباس خود به نام “خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز” را دارد. این خط تولید در پاییز سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند.

سلنا گومز گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس ها را “زیبا، زنانه” توصیف کرد. وی بعد ها گفت: “با خط تولیدم، واقعاً می خواهم گزینه هایی به مشتریانم بدم که چگونه می توانند سبک مورد علاقه‌شان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می خواهم تا لباس ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق العاده مهم است.همچنین بر روی تمامی برچسب لباس ها، نقل قول هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.


بیشتر بخوانید

همه چیز درباره استایل سلنا گومز

سلناگومز از ستارگان پاپ حال حاضر است که با وجود سن کم توانسته است به موفقیت های بزرگی برسد. او که کار هنری خود را با شبکه دیزنی و از کودکی آغاز کرده و با حضور در فیلم های سینمایی به شهرت رسیده است. او کار خوانندگی را نیز همزمان با بازیگری حرفه ای ادامه داده است و موزیک هایی در زبان های انگلیسی و اسپانیایی تولید می کند. او هر چند در سال های اخیر به دلیل مشکلات شخصی و بیماری دچار افسردگی شده است اما حرفه خود را با موفقیت پیش برده و از همه مهم تر این که استایل وی در چند سال گذشته بسیار مورد توجه بوده است. اما رازهای استایل سلناگومز چیست؟

بیوگرافی سلنا گومز Selena Gomez سلناگومز (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است که در تگزاس به دنیا آمد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادر بزرگش بزرگ شد. او برای اولین بار در فیلم بارنی و دوستان بازی کرد و شناخته شد. او تا امروز سه آلبوم با گروهش منتشر کرده است. او در سال ۲۰۱۲ از گروهش جدا شد و اعلام دارد مدتی بر روی بازیگری تمرکز کند. او همچنین موسیقی متن بسیاری از فیلم‌ها را خوانده است. در اکتبر سال ۲۰۰۹ سلناگومز اعلام کرد که قصد راه اندازی برند لباس خود را با نام “خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا ” را دارد. این خط تولید لباس در پاییز سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد.

نحوه لباس پوشیدن سلنا گومز Selena Gomez

سلناگومز چهره کودکانه و دوست داشتنی ای دارد که با صورت گرد، پیشانی کوتاه، پوست سبزه، لب های پر و موهای مشکی ترکیب جالبی ایجاد کرده است.

با این وجود سلناگومز اذعان کرده که بالاتر از سنش لباس می پوشد و در حالی که هنوز ۲۳ سال دارد سبک لباس پوشیدن وی شبیه خانم ها سی ساله است. کتانی‌های کانورس کفش‌های مورد علاقه سلناگومز هستند. اگر دوست دارید استایلی مانند سلنا داشته باشید می‌توانید یک جفت از این کفش‌های ارزان قیمت را تهیه کنید. سلنا علاقه زیادی به پوشیدن بوت دارد، اگر کفش‌های کانورس را دوست ندارید می‌توانید از بوت‌های چرمی مشکی و یا قهوه‌ای که مورد علاقه سلناگومز نیز هستند استفاده کنید.

سلناگومز بر خلاف بیشتر دختران هالیوودی لاغری مفرط ندارد و اندام وی متناسب است. با بالا رفتن سن، سلناگومز بیشتر از پیراهن در استایل خود استفاده می‌کند. اگر دوست دارید شبیه سلنای امروزی باشید می‌توانید از پیراهن‌های مجلسی بیشتر کمک بگیرید.

عکس سلنا گومز ؛ خوش لباس ترین ستاره پاپ

او علاقه خاصی به جوراب شلواری مشکی دارد و این لباس را با صندل های مشکی لژدار می پوشد که ظاهر زیبایی به وی می دهد.

عکس سلنا گومز ؛ خوش لباس ترین ستاره پاپ در سال 2016 Selena Gomez

او همیشه با استفاده از کمربند روی خط کمر خود تاکید می کند و اندام خود را زیباتر جلوه می دهد.

سلناگومز بیشتر اوقات به راحت بودن لباس

سلناگومز بیشتر اوقات به راحت بودن لباس های خود اهمیت می دهد حتی اگر یک دست پیژامه شیک بپوشد.

استایل تک رنگ همیشه مورد علاقه سلنا

استایل تک رنگ همیشه مورد علاقه سلنا بوده و هست. چه سرتا پا سفید یا سرتا پا سیاه، البته برای لباس های سیاه از اکسسوری های متنوعی استفاده می‌کند.

خوش لباس ترین ستاره پاپ

شلوارهای پارچه‌ای فاق بلند

شلوارهای پارچه‌ای فاق بلند مورد علاقه سلناگومز هستند.

گومز در مجموع رنگ‌های خنثی

گومز در مجموع رنگ‌های خنثی مثل مشکی و خاکستری را ترجیح می‌دهد اما گاهی نیز با رنگ‌هایی مثل قرمز در استایل خود تنوع به وجود می‌آورد.

Selena Gomez

او در انتخاب لباس‌های مجلسی نیز دقت خاصی دارد و همیشه زیباترین‌ها را انتخاب می‌کند.

عکس سلنا گومز

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا