استایل و مد بانوان

دیدار با میراندا کر : عروس رویایی Dior

میراندا کر

مد گردی با میراندا کر MIRANDA KERR

یکی از معروف ترین مانکن های مد و لباس جهان در یک دهه اخیر که با حضورش در فهرست فرشتگان ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S SECRET ANGEL) از سال ۲۰۰۷ میلادی، در کنار آدریانا لیما، سوپر مدل مطرح دنیای مد و لباس، اعتبار جهانی دارد، مانکن ۳۵ ساله شهر سیدنی استرالیا بوده که ازدواجش با رییس میلیاردر شرکت پیام رسان SNAP CHAT بازتاب های خبری گسترده ای پیدا کرد.

میراندا کر (MIRANDA KERR) یک برند در صنعت فشن است میمیک چهره جذابش همچون تیلور سویفت، او را به یک مدل تمام عیار برای محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک زنانه تبدیل کرده است. میراندا کر ، نخستین دختر استرالیا بود که توانست به عنوان یکی از ۲۰ انجل برند مطرح ویکتوریا سکرت مطرح شده و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ میلادی در سطح طراز اول مدلینگ روی استیج های این نشان محبوب لباس بانوان برود. او را در فهرست ۱۰ سوپر مدل میلیونر جهان قرار داده اند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت میراندا کر

(تصویر یکی از لباس هایی که میراندا کر در مراسم ازدواج برادرش بر تن داشت)

برای آشنایی با فعالیت های این سلبریتی مطرح دنیای رنگارنگ فشن، سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در گزارش امروز نگاهی دارد به جدید ترین فوتوشوت ها و پست های اینستاگرامی و فعالیت های خانم میراندا کر تا با متن و حاشیه فعالیت های این انجل سابق ویکتوریا سکرت و عروس رویایی برند دیور آشنا بشویم.

با ما همراه باشید.

داستان عروس رویایی دیور

ازدواج میراندا کر با رییس یکی از هیجان انگیز ترین استارت آپ های جهان که ظرف مدتی کوتاهی توانست صدها میلیون کاربر از سراسر جهان جذب کند، سال ۲۰۱۷ را به یکی از سالهای جذاب برای همزیستی فناوری دیجیتال و صنعت فشن و مدلینگ تبدیل کرد. ازدواج میراندا کر با ایوان اسپیگل، رهبر اسنپ چت در تیر ماه ۹۶، یکی از مهم ترین رویدادهای دنیای مد در سال ۲۰۱۷ میلادی بود. جزییات این عروسی را میتوانید در ویدیوی ۱۸۰ ثانیه ای در کانال آپارات لوکس تهران تماشا کنید.

همچون هر مراسم ازدواج سلبریتی های عرصه مد و سیاست و فرهنگ و فناوری، ازدواج این دو شخصیت مطرح مدلینگ و دنیای آی تی، در کانون توجه رسانه های جهان قرار گرفت. مخصوصا که این مراسم، با یک لباس اوت کوتور سفید رنگ فوق لاکچری از خانه مد Dior برای یکی از ده سوپر مدل جهان طراحی شده بود

 عروس رویایی دیور میرادا کر و همسرش

میراندا کر و همسرش

این لباس که تصاویرش را مشاهده میکنید، توری بلژیکی، بافته ای ابریشمی و پارچه تافته داشته و بیش از سی خیاط مجرب در استودیو MGM کار دوخت آن را انجام داده بودند و همه کارها زیر نظر ماریا گراسیا چیوری، طراح ارشد خانه مد دیور صورت می گرفت که پس از حدود هفتاد سال، رهبری این مرکز توسعه مد معتبر جهان را همچون کارل لاگرفلد(طراح ارشد CHANGEL)   عهده دار بود.

میراندا کر قبلا به رسانه ها گفته بود که آرزوی هر پرنسس یا هر دختری در جهان است تا لباس عروسی که توسط خانه مد دیور طراحی و دوخته می شود را بر تن کند و از این که این شانس رویای نصیش شده است همچون ازدواج با همسر جوانش، ابراز خرسندی می کرد. میراندا کر ، پیش از برگزاری مراسم عروسی، به خانه مد دیور در پایتخت عشاق جهان و پایتخت مد اروپا یعنی پاریس رفت و چند جلسه با تیم طراحی برگزار کرد.

حتما بخوانید : مدگردی با آیشواریا رای

تصویر لباس عروسی فوق لاکچری میراندا کر

(تصویر لباس عروسی فوق لاکچری و گران میراندا کر در حضور طراح ارشد خانه مد دیور در لس آنجلس)

دوخت لباس داماد وسط طراحان دیور میراندا کر

(لباس داماد نیز توسط طراحان دیور دوخته شده بود)

میراندا کر که اکثرا روی استیج های طوفانی و داغ ویکتوریا سکرت و دیگر برندهای معتبر لباس بانوان، بیش تر با لباس زیر یا لباس های کوتاه روبروی لنز رسانه ها قرار می گرفت، این بار مجبور بود تا لباس پوشیده بلند پر تور و ظریف کاری شده را بر تن کند که آستین ها و یقه بلندی داشت. او به رسانه ها گفته بود که الهام بخش او در طراحی لباس عروس و انتخاب دیور برای طراحی المان های مد نظرش در این لباس رویایی، پرنس گریس کلی، شاهزاده موناکو است که شکوه لباس این پرنسس را میتوان در فیلمی که با بازی نیکول کیدمن در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته شد و کلکسیون جواهرات پرنسس را بر تن کرد شاهد بود.

برای میراندا کر ، پرنس گریس کلی و آدری هپورن، بازیگر فیلم نوستالژیک صبحانه در تیفانی و مادر بزرگش،‌منبع الهام برای طراحی لباس بود و از اینکه آنها در سنین میان سالی نیز شیک به نظر می رسیدند، برای این سوپر مدل، ارزش خاصی را تداعی می کرد.

لباس عروس میراندا کر که توسط گریسیا چپوری طراحی شده بود، دارای دامنی با گل های نیلوفر  است که به طرز شگفت انگیزی بر روی آن ظریف کاری شده و شکوه پرنسسی را در قامت سوپر مدل جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی به تصویر کشید.

سوپر مدل جذاب دنیای مد میراندا کر

این طراح ارشد خانه مد دیور به رسانه ها گفته بود که دوختن لباس برای این سوپر مدل جذاب دنیای مد، کار طاقت فرسایی نیست. چرا که وی به دنبال لباسی خیلی خاص بود که ایده اش را به من داد تا من پوشش پر احساس و جذاب را طراحی و آماده کنم.

فوتوشوت هایی از معروف ترین سوپر مدل دیور میراندا کر

(تصویری از پشت صحنه مراسم عروسی میراندا کر در سال ۲۰۱۷ میلادی که طراحان و عکاسان مشغول آماده کردن ایشان و لوکیشن فیلمبرداری جهت فوتوشوت هایی از معروف ترین سوپر مدل دیور در سال های اخیر هستند)

میراندا کر پیش از برگزاری مراسم

(میراندا کر پیش از برگزاری مراسم، علاقمند بود تا کنترل نهایی بر آرایش صورتش را خود بر عهده بگیرد که در تصویر بالا مشاهده میکنید. استی لادر، محصول آرایشی خانم میراندا کر در روز عروسی بود)

ژست های میراندا کر با تاج مرصع

(ژست های میراندا کر با تاج مرصع در روز برگزاری مراسم عروسی با رییس اسنپ چت)

ماریا گرازیا طراح مد ارشد دیور در کنار میراندا کر

(ماریا گرازیا، طراح مد ارشد دیور، زمان زیادی را برای طراحی و آماده کردن این لباس عروس رویایی بلند اختصاص داد)

 تمرینات ورزشی میراندا کر پیش از برگزاری مراسم عروسی

(تصویری که مجله ووگ از تمرینات ورزشی میراندا کر پیش از برگزاری مراسم عروسی انجام میداد)

جالب است که بدانید، طراحی استایل و لباس داماد نیز توسط طراحان دیور انجام شده است. حتی حلقه ازدواج الماس میراندا کر توسط پسر شش ساله اش (فلین) که حاصل ازدواجش با شوهر سابقش بود حمل شد. او در این مراسم، کت آبی رنگ ملوانی سه دکمه را بر تن داشت. میراندا کر پس از برگزاری این مراسم عروسی خصوصی، به اتفاق همسرش به جزایر رویای فیجی رفتند.

یکی از فعال ترین مدل های پر فوتوشوت

(میراندا کر ظرف ۱۰ سال اخیر روی جلد صدها مجله در سراسر جهان قرار گرفته است و یکی از فعال ترین مدل های پر فوتوشوت به شمار می رود)

میراندا کر بر روی جلد مجله معروف ELLE

(میراندا کر بر روی جلد مجله معروف ELLE)

مجله معتبر ووگ

(مجله معتبر ووگ از جمله نشریاتی است که محبوب میراندا کر است و مصاحبه های زیادی با آن انجام داده است)

تصویر روی جلد مجله MARIA KAIRE

(تصویر روی جلد مجله MARIA KAIRE اندونزی که فوتوشوت از میراندا کر را منتشر کرده است)

میراندا کر بر روی جلد نشریه

(میراندا کر بر روی جلد نشریه COSTUME)

میراندا کر در مصاحبه هایی گفته بود که DAVID KEOGH، آرایشگر مخصوص اوست اهل استرالیا بوده و هم اکنون در لس آنجلس، اقامتگاه میراندا کر زندگی میکند. او همواره یکی از دلایل انتخاب مدل مو کوتاه خود را الهامی  میداند که از دوستانش گرفته و به خاطر کوتاهی مو، از سشوار استفاده نمی کند و همچون تیلور سویفت، اجازه میدهد که با وزش طبیعی باد، موها خشک شود و حالت موجی به خود بگیرند که استایل مورد نظر میراندا کر است.

رازهای زیبایی و طراوت پوست میراندا

(رازهای زیبایی و طراوت پوست میراندا کر با محصولات RMS)

میراندا کر در مصاحبه ای گفته بود که یکی از بد ترین کارها در طراحی آرایش چهره خود، رنگ کردن مژه است که از نظر او، اقدامی اشتباه برای بانوان جوان است که بعضا باعث کدر شدن رنگ مژه در دراز مدت می شود.

رازهای زیبایی میراندا کر

بسیاری از هواداران او به خصوص بانوان جوان، علاقمند هستند بدانند که راز زیبایی و چهره خوب و بدون کک و البته صاف و جذاب صورت میراندا کر چیست و او چگونه بهداشت پوست و مو را به عنوان یک سوپر مدل حرفه ای جهان رعایت می کند. وی همواره از دو محصول ضد پیری پوست استفاده می کند که یکی از آنها، کرم لایه بردار به نام AHA بوده که هفته ای سه بار از آن استفاده می کند.

ملکه یخی، ماریا شاراپوا، اسطوره تنیس زنان جهان نیز یکی از رازهای پوست جذاب و صاف و روشن خود را که با کمترین سطح چروک برای یک بانو سی و شش ساله تداعی میکند، استفاده مرتب و مکرر از ضد آفتاب با SPF بالای ۴۰ می داند. میراندا کر معتقد است که استفاده مرتب از کرم های ضد آفتاب و لایه بردار و آب رسان سبب می شود تا پوست نرم شده و سلول های مرده از بین برود و در نهایت، پوست لطیف و با طراوت بشود.

یکی دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی که توسط  میراندا کر استفاده می شود، روغن PHYTOX است که او معمولا از این روغن پس از شستن و مرطوب کردن پوست صورت، دو بار در روز یکی صبح ها و دیگری پیش از خواب استفاده می کند که به قول او، برای از بین بردن چین و چروک ارزشمند است. معمولا روغن هایی که آنتی اکسیدان و هم چنین اسید آمینه با کیفیتی دارند، سبب شادابی سلول های پوست شده و تفاوتی معجزه آور را برای پوست بانوان و سلامتی پوست به ارمغان می آورد.

میراندا کر هم در زمانی که در فهرست انجل های ویکتوریا سکرت بود و هم زمانی که از این دوران سخت  فاصله گرفته، رژیم غذایی خاصی را دنبال می کرد و این رویه را پس از ازدواج نیر ادامه داده است. او به تغذیه ارگانیک اهمیت زیادی می دهد. برخی از انجل های ویکتوریا سکرت نیز بعضا به صورت افراطی، این طرز تغذیه را برای حفظ میزان چربی مورد نیاز برای مدلینگ در نظر دارند که بعضا خطراتی را برای بهداشت فردی ایجاد می کند.

میراندا کر برای آب رسانی پوست و قلیایی نگهداشت بدن خود، روزانه حداقل ۲ لیتر آب قلیایی مصرف می کند که متخصصان تغذیه، استفاده آن را برای بانوانی که در محیط های خشک یا مرطوب زندگی میکنند بسیار توصیه میکنند. میراندا کر دنیای مدلینگ را با یوگا و مدیتیشن همراه می کند و معتقد است که تاثیر شگفت انگیزش را در زندگی خود مشاهده کرده و سبب شده تا سبک زندگی سبز و سالم را پیروی کند.

او قبلا به رسانه ها گفته بود که عاشق رژ لب  قرمز رنگ محصول شارلوت تیلبوری (CHARLOTTE TILBURY) است و به خاطر اینکه عادت به کندن و فشار دادن جوش های صورت دارد، همچون رنگ کردن مژه، از آن به عنوان یکی از پر اشتباه ترین اقدامات برای سلامت پوست یاد می کند.

میراندا کر ، برند محصولات حفاظت از پوست خود را به نام KORA ORGANIC رونمایی کرد و در این سایت، رژیم غذایی و رازهای زیبایی و بهداشت پوست و مو را همچون یک وبلاگ نویس مد، تشریح می کند. او مصرف آب لیمو ولرم در اول صبح را برای شادابی پوست و سلامت فردی بسیار مفید می داند که مملو از ویتامین ث مورد نیاز بدن برای فعالیت های روزانه است و خستگی را کاهش می دهد. او معتقد است که کرم های حفاظت از پوست که از آلوورا و چای سبز گرفته شده باشد، برای بهداشت پوست بانوان جوان نقشی معجزه کننده دارد.

حصولات ارگانیک KORA

(در این عکس که در اینستاگرام محصولات ارگانیک KORA به اشتراک گذاشته شده است، کرم ROSE & NONI DAILY HAND CREAM را شاهد هستید که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کرم دست مرطوب کننده و تغذیه کننده به این هشتگ بروید)

کلکسیون محصولات آرایشی و بهداشتی برند میراندا

(تصویری از کلکسیون محصولات آرایشی و بهداشتی برند میراندا کر که برای شادابی پوست و طروان آن توصیه شده است. او از این سه هشتگ برای دیده شدن بیشتر این محصولات در اینستاگرام استفاده کرد:‌#mindbodyskin #noniglow #koraorganics)

برند مورد علاقه او برای فر مژه، برند SHU UEMURA و برای ابرو، برند D.I.Y است. کانسیلر مورد علاقه میراندا کر نیز که برای رفع تیره گی های دور چشم نقش زیادی دارد، برند RMS BEAUTY است.

اینستاگردی با میراندا کر

میراندا کر ، سوپر مدل مطرح ویکتوریا سکرت و دنیای مد و لباس بانوان، حضور فعالی همچون دیگر انجل های ویکتوریا سکرت در اینستاگرام دارد به گونه ای که ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۲۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۲ میلیون فالور دارد. او بیش از ۲۵۰۰ صفحه را نیز در این شبکه دنبال می کند که نشان می دهد تا چه اندازه علاقمند به دنیای جذاب شبکه های اجتماعی و عرصه لایک و فالو است.

او در این صفحه که در این نشانی در دسترس است، خود را موسس شرکت KORA ORGANICS می داند.

قابی جذاب از پروانه های رنگارنگ

(در این پست اینستاگرامی که از جدید ترین پست های ایشان در هفته آخر فوریه ۲۰۱۸ میلادی است، قابی جذاب از پروانه های رنگارنگ، شکار لنز دوربین میراندا کر ، سوپرمدل ویکتوریا سکرت شده است که با ۱۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت هوادارانش همراه شد)

سوپر مدل سابق ویکتوریا سکرت

(پست اینستاگرامی ۸۰ هزار لایکی میراندا کر ، سوپر مدل سابق ویکتوریا سکرت که خبری از سایت fast company را درباره خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک وی اطلاع رسانی کرده بود. او در این پست از این صفحه تشکر کرد. محصولات KORA در این LINK در دسترس است)

خبر بارداری میراندا

(پست اینستاگرامی میراندا کر که در هشتم فوریه ۲۰۱۸ میلادی با انتشار این عکس، خبر از بارداری خود داد. در این عکس، کیفی از لویی ویتون را در زمان بازدید از موزه THE BROAD MUSEUM بر دست دارد. عکسی که با بیش از ۲۶۰ هزار لایک، بازتاب خبری پیدا کرد و تولد دومین فرزندش را نوید می داد)

میراندا کر یکی از سفیران تبلیغاتی برندی لاکچری لویی ویتون

(میراندا کر ، یکی از سفیران تبلیغاتی برندی لاکچری لویی ویتون است)

میراندا در پست فانتزی

(میراندا کر در پست فانتزی  بالا که با فیلترهای اینستاگرامی همراه شده است، از مخاطبانش خواست تا برای مطالعه کتاب کوچک مشکی تندرستی او (MY LITTLE BLACK BOOK O WELNESS) به صفحه HARPER BAZZAR آمریکا بروند و اطلاعات لازم را درباره دنیای سلامت و زیبایی و بهداشت پوست دریافت کنند. )

کلکسیون سلفی های میراندا کر

(از کلکسیون سلفی های میراندا کر که ایشان را در کنار ALEENKESHISHIAN از  دوستانش مشاهده میکنیم)

پر لایک ترین پست اینستاگرامی میراندا کر

(پر لایک ترین پست اینستاگرامی میراندا کر در فوریه ۲۰۱۸ میلادی همین عکس بود که بیش از ۲۰۰ هزار لایک از سوی طرفدارانش دریافت کرد)

آخرین پست اینستاگرامی میراندا کر در ژانویه ۲۰۱۸

(آخرین پست اینستاگرامی میراندا کر در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به یک سلفی اشاره می کند که در کنار یک دوست قدیمی که از شش سالگی با او آشناست گرفته شده است)

میراندا و صبحانه اش

(البته این همه آن چیزی که میراندا کر هنگام صبحانه صرف میکند نیست!)

میراندا ونکاتی از بهداشت پوست و مو و رژیم غذایی

(تصویری از یک ویدیو که میراندا کر ، نکاتی از بهداشت پوست و مو و رژیم غذایی خود را برای جامعه هوادارانش معرفی میکند. این ویدیو بیش از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار بار دیده شده است و توسط مجله هارپر بازار آمریکا ساخته شد)

تمرینات ورزشی صبحگاهی میراندار کر

(بخشی از تمرینات ورزشی صبحگاهی میراندا کر را در روبروی آینه اتاق خوابش به تصویر می کشد که او هر روز این تمرینات را پیش از آغاز فعالیت های روزانه انجام می دهد. کرم صورت نیز همانطور که در ابتدای گفتار ارائه شد، بخشی از فعالیت های روزمره ایشان برای طراوت پوست است. این عکس اینستاگرامی، ۲۴۰ هزار لایک به همراه داشت)

میراندا کنار سگ قهوه ای محبوبش

(صبحانه در یک روز سرد زمستانی با بافتنی سفید رنگ و کلاه جذاب مشکی که در کنار سگ قهوه ای محبوبش، نخستین پست اینستاگرامی ایشان در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی را در اختیار هوادارانش قرار می دهد)

فوتوشوت های میراندا کر به عنوان تبریک سال نو میلادی

(فوتوشوت های میراندا کر که به عنوان تبریک سال نو میلادی در اینستاگرام منتشر شد و قریب به ۷۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

 کژوال میراندا کر سوپر مدل معروف

(استایل جذاب کژوال میراندا کر ، سوپر مدل معروف که در این پست اینستاگرامی با ۱.۵ میلیون بازدید، خبر از ایجاد حساب کاربری اختصاصی در WEIBO می دهد)

 پست اینستاگرامی که در روزهای پایانی ماه

(در این پست اینستاگرامی که در روزهای پایانی ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی توسط  میراندا کر منتشر شد، تصویر پست اینستاگرامی یکی از فشن بلاگرهای آمریکایی (ROMYANDTHE BUNNIES) به اشتراک گذاشته شده است که از محصولات آرایشی و بهداشت پوست KORA میراندا تقدیر کرده  است)

کلکسیون سلفی های میراندا

(از کلکسیون سلفی های میراندا با دوستانش که ۲۰۰ هزار  لایک به همراه داشت و تبلیغی برای محصولات ارگانیک حفاظت از پوست او یعنی KORA ORGANICS است)

برند معروف SEPHORA

(میراندا کر در این پست اینستاگرامی با استایل کژوال همیشه جذابش، خبر از برگزاری رویداد برند معروف SEPHORA در محله مرفه نشین و لاکچری سانتا مونیکا کالیفرنیا می دهد. محصولات KORA میراندا کر نیز تا حدودی با حمایت این برند مطرح فرانسوی تولید شده است)

سفورا، (به فرانسوی: Sephora) (یا صفورا) شرکت لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است، که در سال ۱۹۷۳ توسط دومینیک مندوناد راه‌اندازی شد و در حال حاضر متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از برندهای کمپانی ال و ام هاش (LVMH) به ‌شمار می‌آید. شعبه مرکزی سفورا در بولوین-بیانکور، پاریس قرار دارد و هم‌اکنون دارای ۱٫۷۰۰ شعبه فروش و فروشگاه در ۳۰ کشور جهان می‌باشد و در سال ۲۰۱۳ درآمدی معادل ۴ میلیارد دلار داشته است.

شرکت لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی

مدل معروف امروز جهان

استایل های خیابانی میراندا کر

استایل های کژوال این مدل معروف امروز جهان، همچون بسیاری از سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش، مورد توجه رسانه ها بوده که به شماری از آن ها اشاره میکنیم. برای لاکچری گردها، الگوهای خوبی برای ست کردن لباس ها با تناژ رنگ متنوع است.

استایل های خیابان میراندا

(از استایل های خیابان میراندا در نیویورک گردی های ۲۰۱۶ میلادی)

 کیف جذاب و گل دار سفید رنگ هرمس

(گوشی اپل با کیف جذاب و گل دار سفید رنگ هرمس بخشی از استایل کژوال و شیک میراندا کر را در نیویورک به تصویر می کشد)

تیپ تابستانی شیک و فوق العاده ساده میراندا کر

(یک تیپ تابستانی شیک و فوق العاده ساده میراندا کر که نشان می دهد چگونه میتوان چنین پراهن هایی را با شلوارهای بلند و سفید رنگ ست کرد)

اکسسوری های گردن بند و کمر بند

(در این تصویر، شما میتوانید نحوه ست کردن اکسسوری های گردن بند و کمر بند را با کاپشن چرم مشکی به سبک میراندا کر شاهد باشید)

بلوز طرح نیروی دریایی

(مدل تابستانی جذاب از میراندا کر که او را با یک بلوز طرح نیروی دریایی و یک کیف دستی چرمی نسبتا بزرگ نشان می دهد)

میراندا کر و تیپ زمستانی

میراندا کر و بلوز تاکسیدو

(از کلکسیون استایل های زمستانی میراندا کر ، شاهد بلوز تاکسیدو و یک بوت مخمل بلند مشکی و اور کت باز سورمه ای هستیم)

استایل پاییزی میراندا کر

(استایل پاییزی میراندا کر که تیپ او را با اکسسوری های سفید رنگ و جین آبی و کیف دستی کوچک مشکی رنگ شانل به تصویر می کشد)

همراهان گرامی

اگر خواهان آشنایی با جدید ترین سبک مد و لباس میراندا کر و فعالیت های مدلینگ ایشان و همچنین جزییات تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ایشان هستید به سایت اینترنتی رسمی آن در این LINK مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. همواره سرویس اینستاگردی لوکس تهران را برای آشنایی با جدید ترین پست های سلبریتی های اینستاگرام دنبال کنید.

فعالیت های کششی میراندا

(اگر فرم بدنی مورد نظر شما شبیه استایل میراندا کر است، چنین فعالیت های کششی را باید در دستور کار برنامه روزانه خود قرار دهید )

انعطاف بدنی میراندا کر

(انعطاف بدنی میراندا کر را میتوان در این تصویر که نمایش دهنده تمرینات ورزشی روزانه ایشان است میتوان مشاهده کرد)

گل میخ و لباس گل دار طرح سفید میراندا کر

(ترکیب ساده و شگفت انگیز گل میخ و لباس گل دار طرح سفید که با اکسسوری های هم رنگ ست شده است)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما ، راز زیبایی و شادابی پوست و مو میراندا کر چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا